Jump to content
Shipfriends

proud_ionian

Supermoderators
  • Posts

    38,903
  • Joined

Everything posted by proud_ionian

  1. Το dark room του new money (πρώτο θέμα), ασχολείται σήμερα με τη μετοχή της Attica και τις τιμές των εισητηρίων.
  2. Τα δρομολόγια που έκανε. Τρίτη Ancona, Παρασκευή Βενετία
  3. Σύμφωνα με τις κρατήσεις της Attica, αλλά και σύμφωνα με το τελευταίο ΣΑΣ, ταξιδεύει μέχρι και 8/5 ενισχύοντας, όπως έχουμε δει στα θέματα των γραμμών, με έκτακτα δρομολόγια τις γραμμές της Παροναξίας και της Δωδεκανήσου. Μετά ακινησία ως 30/5
  4. Μετά από πολλές εβδομάδες, η βασική ομάδα, Blue Star Delos, Blue Star Paros, Blue Star Myconos είναι στις θέσεις τους στον Πειραιά, έτοιμα να αναχωρήσουν για τις κανονικές τους γραμμές
  5. Tο ferrybalear επιβεβαιώνει. Η Starlines (Northbay Transportes Marítimos Lda - Naviera Starlines) αγόρασε σε πλειστηριασμό το Med Star
  6. Ασφαλώς και είχαν πρόβλημα και η ΑΝΕΚ και ο Ποταμιάνος Δες εδώ. Το Champion εξαιρέθηκε μετά από διαπραγμάτευση με τη ΔΟΕ. Αν η Seajets δεν έχει πάρει το ΟΚ, αργά η γρήγορα θα έχει θέμα.
  7. Στο προχθεσινό ΣΑΣ, εγκρίθηκε εκπρόθεσμη δρομολόγησή του στη γραμμή της Φανερωμένης.
  8. Να θυμηθούμε και το πως ακυρώθηκε το τελευταίο του δρομολόγιο από Ancona και έφυγε "νύχτα" από Ancona για Πειραιά
  9. Σινιφί; Ξεκίνησε εργασίες, αλλά δεν θα είναι έτοιμο το 25 ή θα είναι εκτός ομίλου το 25;
  10. Σίγουρα έχουν σταματήσει το spirit. Είναι κοινό μυστικό ότι και τα δύο αδερφά ήταν σκιά του παλιού καλού εαυτού τους, γι' αυτό άλλωστε και μετά τη συγχώνευση η Attica εξήγγειλε αναβάθμιση των πλοίων της ΑΝΕΚ, φωτογραφίζοντας αυτά τα δύο και τον Έλυρο. Κίνηση ιδιαίτερη μπορεί να μην έχει, όμως το γεγονός ότι ήταν προγραμματισμένο να λείψει δυόμισι μήνες και πάει για πέντε, είναι σίγουρα εκτός προγραμματισμού και όχι ηθελημένο.
  11. H Forth.crs, η Forthnet και οτιδήποτε σχετικό με τεχνολογία και πληροφορική που έχει το Forth μπροστά, είχε ξεκινήσει από το Ι.Τ.Ε (F.O.R.T.H.), το οποίο εδρεύει στο Ηράκλειο. Η μετοχική συμμετοχή των Μινωικών σε όλα αυτά τα εγχειρήματα, ήταν μία έμμεση μορφή χορηγίας. Θυμάμαι πολλά χρόνια πίσω, την εποχή που οι Μινωικές μπήκαν στο Χρηματιστήριο και έκαναν τις αλλεπάλληλες ΑΜΚ, σε όλα τα ενημερωτικά δελτία έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στη συμμετοχή σε αυτά τα project.
  12. Άλλο ένα δείγμα τροποποιημένης τροποποίησης. ANCONA-REVISED-SAILINGS-22-04-25-04-2024.pdf
  13. Ο αγαπημένος ΥΕΝ των Shipfriends, επελέγη από τους φίλους και τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ στη Δυτική Ελλάδα, ως υποψήφιος Ευρωβουλευτής. Οι άξιοι ανταμείβονται
  14. Το shippax και το ferryforum δεν προσέθεσαν κάτι, σε όσα ήδη ξέρουμε από τη συνέντευξη του Dottore τον περασμένο Δεκέμβριο. Ήταν σαφής για τα πάντα.
  15. Το 1 έκανε ακινησία τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το 2, στα πλάνα τουλάχιστον, φεύγει μετά το Πάσχα.
  16. Mήπως οι διαφορές είναι αμελητέες; 50, 60 αεροπορικές, μπορούν να προστεθούν εύκολα και στο BS1. Το επιπλέον deck ή επιπλέον ανοιχτό κατάστρωμα στο οποίο γίνεται αναφορά, φαντάζομαι είναι ο χώρος μπροστά από την τσιμινιέρα, χώρος στον οποίο στο BS1 έφτιαξαν καμπίνες, όταν ήταν να πάει στη Σκωτία. Πόσοι άνθρωποι χωράνε εκεί αλήθεια; 100 με εισητήριο deck? Ίσως λέω και πολλούς. Τα 40 (?) επιπλέον κρεββάτια που έχει το αδερφό, πόσες μέρες θα ήταν πουλημένα στα Δωδεκάνησα και πόσες μέρες πουλήθηκαν πέρσυ στην Παροναξία; Αν κρίνω από όσα έχουμε γράψει κατα καιρούς και για τις δύο γραμμές, μάλλον στην Παροναξία έφεραν περισσοτερα έσοδα. Επειδή μιλάμε για δύο πλοία που είναι κατά 98% ίδια, αν το κριτήριο το ποιο θα πάει που είναι κρεβάτια vs opendeck, θεωρώ ότι σωστά έχει δρομολογηθεί το καθένα από τα δύο εκεί που έχει δρομολογηθεί.
×
×
  • Create New...