Jump to content
Shipfriends

.voyager

eMembers
  • Posts

    5,893
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Uncategorized

  • Location
    Athens/Patras
  • Interests
    Gym, snowboard, photography, music, cinema
  • Occupation
    tourism / sales

Recent Profile Visitors

15,264 profile views
  1. Τα βαπόρια και οι επενδύσεις για τους γλάρους γίνονται; Για τους επιβάτες γίνονται και το γνωρίζουν και το δείχνουν οι ίδιοι (με στοιχεία μιλάμε πάντα). Και γίνονται κατ' επέκταση για τη βιωσιμότητα της εκάστοτε εταιρείας. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και πάντα θα γίνουν λάθη, σε όλους, και από τους παλιούς του χώρου. Το θέμα είναι κατά πόσο το παλεύει ο καθένας να τα ελαχιστοποιήσει. Νotte.
  2. Ούτε τη μιζέρια και την ανουσιότητα που διέπει ανεπιστρεπτί τη ζωή μας, χρειάζεται να αφήνουμε να μας καταβάλει, να παίζουμε τον ρόλο της νυχτερίδας στον γνωστό μύθο του Αισώπου και να κράζουμε αυτά που οι ίδιοι είμαστε, αλλά σε κάποιους συμβαίνει. Ορθολογικός είμαι, επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πληρότητες και έχω επίσημο feedback των νησιωτών. Όσον αφορά την Λευκάδα, δεν έχουμε τέτοια και σαφή στοιχεία. Σε αυτά τα πράγματα δεν πάει βγαίνω και ρωτάω εδώ κι εκεί ή βασίζομαι στη γνώμη αυτών που μπαίνουν στο φόρουμ μόνο για να σχολιάσουν αρνητικά 😅 Σαφώς και θέλουμε κάποιοι το Κεφαλονιά Πάτρα, αλλά δεν είναι πλοίο που σηκώνει η γραμμή στα 23/24 του έτους, η κίνησή της οποία έχει διαφοροποιηθεί πριν τη Levante. Αν χρειαστεί, όποτε χρειαστεί, όποιο χρειαστεί, θαρρώ πως θα μπει. Το άλλο μέλος πιο πάνω δεν έχει γνώση για την επιδότηση και μη των γραμμών Πάτρας και Κυλλήνης, αν πάει πιο πάνω θα πάρει τις απαντήσεις του. Έχουμε καλομάθει με 5 πλοία σε 5 έτη, με Φιορ, με ανακαινίσεις και ρεκτιφιέ σε βάθος, πολύ πιο σημαντικά και σαφώς λιγότερο εμφανή από ένα καλό βάψιμο. Δεν γίνεται ταυτόχρονα να έχουμε και μίνι Color Hybrid στο Ιόνιο. Σε 6 και 7 χρόνια κανείς δεν ξέρει... *Θα παρακαλούσα πολύ να μη σβηστούν τα παραπάνω, αρχή, μέση, κατακλείδα. Όχι για την "αυλή". Για τα μέλη
  3. Από Λευκάδα:;; ΟΚ! Έχουμε στατιστικά κίνησης από Λευκάδα που να αποδεικνύει μάλιστα ότι επρόκειτο για δυνητικούς επιβάτες Πάτρας; "Βάσιμες" φήμες λένε ότι κάποιοι πήγαιναν Κέρκυρα και παίρνανε το Ζαναντού 😅 Το Ράνερ είχε φτηνο εισιτήριο. Σε μία εβδομάδα του Αυγούστου δεν έφτανε ο Κάλβος, όπως δεν έφτανε και κανένα πλοίο σε καμια γραμμή στο Αιγαίο. Αν χρειαστεί μεγαλύτερο πλοίο για μεγαλύτερο διάστημα, να είστε σίγουροι ότι θα έρθει.
  4. Συγγνώμη, αλλά μια εταιρεία που έχει επενδύσει στο Ιόνιο τόσα χρήματα, όσα άλλες δεν επένδυσαν σε δεκαετίες, κάνει αγγαρεία; 🤔 Αν αναφέρεστε στη γραμμή της Πάτρας συγκεκριμένα, εξυπηρετείται με πλοίο ανώτερο των απαιτήσεων της γραμμής, όσον αφορά τη ζήτηση. Πλέον αυτό είναι το δεδομένο και δεν επηρεάζεται από την καραμέλα ότι υποβαθμίζεται η γραμμή από την εταιρεία και ότι σπρώχνει κόσμο στην Κυλλήνη με τις κινήσεις της. Επαναλαμβάνω, και με Ράνερ και "τσάμπα" εισιτήριο, ο επιβάτης δεν... Get over it.
  5. Όπου μαζί με το annual survey θα κάνει και το 2ο μέρος της μεγάλης ανακαίνισης του ξενοδοχειακού που ξεκίνησε πέρσι.
  6. Aπό αύριο, λοιπόν, το Stena Adventurer πάει για ρεκτιφιέ και αντικαθίσταται από το Stena Superfast X 🤩
  7. Μια παρατηρησούλα, επειδή το βλέπω συχνά. Τα πλοία είναι «εν πλω για το τάδε λιμάνι», όχι «καθ’ οδόν».
  8. Σόρρυ, αν κουράζουμε με αυτό το θέμα, αλλά δεν ήταν bold, ήταν το παρακάτω
  9. .voyager

    Blue Star Chios

    Piraeus

    © .voyager

  10. Συγγνώμη, δεν ήμουν σαφής. Παρότι θα μπορούσε να αυξήσει το πρωτόκολλο, με τις αλλαγές δεν θα μεταφέρει περισσότερους επιβάτες, αλλά αυτούς που δύναται ήδη να μεταφέρει, θα τους κατανείμει πιο σωστά (θα έχουν όλοι άνετη θέση και όχι καρέκλες όπως όταν ήταν πορτοκαλί). Οι υπερκατασκευές έχουν βάρος όσο μιση νταλίκα, κανένα πρόβλημα. Με αμμοβολή και πλαστικοποίηση θα πρέπει να περιμένουμε μισό με ένα μίλι βελτίωση στην ταχύτητα.
  11. Χαμούλης και στο τρίτο πλοίο της Levante Ferries που βρίσκεται στον ΝΜΔ. Ξηλώθηκαν καμπίνες πληρώματος και οι τουαλέτες επιβατών στον εσωτερικό χώρο, ενώ ξηλώθηκε το παλιό και γίνεται νέο μπαρ πρύμα. Ο εξαερισμός πρύμα μεταφέρεται, όπως και τα βαρελάκια πίσω από τα φουγάρα για να μπει antiwind αν το επιτρέψει ο χρόνος, Είναι να μπουν και νέα αεροπορικά αν το επιτρέψει ο χρόνος, αλλιώς στην επόμενη ακινησία. Θα πάει για δεξαμενισμό, αμμοβολή και πλαστικοποίηση (σιλικόνες, καλά τα λεώ; ) στη Χαλκίδα, όπως και το Κάλβος. Εργασίες λαμβάνουν χώρα και στις μηχανές.
×
×
  • Create New...