-
Posts
15,466 -
Joined
-
Last visited
About polmyt

- Birthday 09/25/1977
Profile Information
-
Gender
Not Telling
Uncategorized
-
Location
Kεντρική Πλατεία Πολιχνίτου
Recent Profile Visitors
17,676 profile views
-
Ασπασία (Ν. Μυτιλήνης 1210)
polmyt replied to polmyt's topic in Μικρά επιβατηγά και τουριστικά πλοία
Το πλοιο μαλλον θα δουλεψει φετος ,αν και δεν ειναι σιγουρο. Απο οτι εμαθα θα το δουλεψει ο γιος του πλοιοκτητη,οποτε μενει να δουμε αν θα το καμαρωσουμε Προς το παρον βρισκεται ακομα στα Λουτρα -
Εχει ηδη παραδωθει στην Αλιαγα.Λογικα θα ξεκινησουν και οι πρωτες φωτο του Selim
-
Αλλο ενα βιντεο διαμαντι απο το aylon με αναχωρηση πλοιου για Κρητη το 1962 Δεν φαινεται το ονομα του πλοιου αλλα εχει καποια πλανα απο το εσωτερικο του,οπου ξεχωρισουν τα καθισματα με τα πολυχρωμα καλυματα. Μπορουμε να δουμε το ΓΛΑΡΟΣ και πολυ καθαρα το ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ και λιγο το ΚΑΝΑΡΗΣ Και επειδη κατα καιρους εχουμε κραξει ,και δικαιως, το traffic για τη διαχειρηση που κανει καποιες φορες ,θαυμαστε πειραιας traffic του 1962.To κρητικο αναχωρει ,διπλα στα 20μετρα, ειναι το ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ που μαλλον μαζευει αγκυρες για να αναχωρησει και αυτο ,ενω στην πρυμη του ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ και καθετα του το ΚΑΝΑΡΗΣ ,επισης σε αποσταση αναπνοης.Και ολα αυτα χωρις προπελακια και τις δυνατοτητες που εχουν σημερα τα βαπορια
-
Ας το δουμε δεμενο στην Αγρια Βολου
- 13 replies
-
- aquamarine
- lafarge
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
-
Ας το δουμε με τα νεο του ονομα σε μια καταπρυμνη φωτο στην Αγρια Βολου αλλα και εν πλω Ελληνικη σημαια και το ονομα γραμμενο στην πρυμη στα ελληνικα "ΣΗΒΕΝ ΓΚΛΟΡΥ"
-
-
-
Για το πλοιο εχουν γραφτει πολλα ,θα προσπαθησω ομως να γραψω καποιες δικες μου σκεψεις,αν και ισως να επαναλαμβανομαι ,οπως τα θυμαμαι απο τοτε που πρωτοηρθε για τη ΝΕΛ Για να ειμαι ειλικρινης δεν νομιζω οτι το βαπορι αγαπηθηκε στα νησια τοσο πολυ ,οσο φαινεται απο τις αντιδρασεις των καραβολατρων.Παντα ηταν στη σκια του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,οπως ηταν καποτε και ο ΟΜΗΡΟΣ στη σκια του ΣΑΠΦΩ Καλοκαιρι του 1995 λοιπον και βγαινει σιγα σιγα η ειδηση οτι η ΝΕΛ εχει παρει νεο βαπορι το οποιο θα διπλωσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,που εχει φερει ηδη την επανασταση με την ταχυτητα του.Ακουγονται διαφορα,οτι σαν ταχυτητα ειναι ιδιο με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,οτι ειναι πολυτελες,οτι εχει πισινα (καλα αυτο τυπικα δεν ηταν ψεμα) ,πραγμα που εδινε πολυτελεια, κλπ.Το βαπορι ερχεται, και η ΝΕΛ ριχνει τρομερη διαφημηση με διαφορους τροπους(ακομα θυμαμαι το "Καλημερα Ελλαδα" με τον Παπαδακη να βγαινει live για 2-3 μερες απο το "αυθαιρετο" του πλοιου).Φυσικα ουτε εσωτερικα ,ουτε σαν ταχυτητα ηταν αυτο που περιμενε ο κοσμος ,με αποτελεσμα να αρχισουν να ακουγονται και οι πρωτες γκρινιες.Πανω στον μηνα σκαει και το ατυχημα στη Χιο με αποτελεσμα ,παντα να υπαρχει μια καχυποψια και να ολοι να προσπαθουν να κλεισουν με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Νομιζω οτι τοτε ξεκινησε και το παρατσουκλι "Θεοτυφλος" Το βαπορι αντικειμενικα δεν ηταν κακο,μαλλον το αντιθετο θα ελεγα.Στον καιρο δεν χαμπαριαζε,μπορουσε να χωνεψει αρκετο κοσμο,ειχε καλο για την εποχη γκαραζ με αποτελεσμα να ξαλασπωνει ειδικα το καλοκαιρι. Σχετικα με το γκαραζ του, θυμαμαι Δεκεμβριο του 1996 ,μετα τη μεγαλη απεργια ,να φευγει εξπρες για Μυτιληνη πιτα απο αυτοκινητα ,με τα παταρια κατεβασμενα μεχρι πρυμα.Δεν θυμαμαι να το εχω δει ετσι ουτε καλοκαιρι. Για το ποσο κοσμο μπορουσε να παρει δεν το συζηταμε.Ειχε μαλιστα αρκετους χωρους ανεκμεταλευτους,οπως αυτος εξω απο το εστιατοριο ,που κατα καιρους φτιαχνανε καποιο σαλονακι,αλλα μετα το χαλαγανε.Ξερω οτι αρκετοι θα σκεφτουν τη γνωστη καζουρα με τους υπνοσακους κλπ, αλλα πιστεψτε με ,πως οταν κανεις 13.5 ωρες νυχτερινο ταξιδι ,χωρις καμπινα για τους Α-Β λογους, και χωρις την πολυτελεια των αριθμιμενων καθισματων που υπαρχει σημερα,το να ξερεις πως θα βρεις χωρο να απλωθεις και να ξαπλωσεις εστω και σε συνθηκες στρατου, μαλλον ειναι στα υπερ Οι περιβοητοι κοιτωνες που ανεφερε παραπανω ο @Stratos μπορουσαν να προσφερουν μια τιμια λυση για τους επιβατες της οικονομικης που ηταν προνοητικοι και πηγαιναν νωρις στο βαπορι.Δυστυχως νομιζω οτι τους κρατησαν καμια 5ετια και μετα τους ξηλωσαν.Δεν θυμαμαι αν μεγαλωσαν την ντισκο ή αν εκαναν κατι αλλο στη θεση τους Στα υπερ και η πολυ καλη διαρυθμιση που ειχε.Οι κοινοχρηστοι χωροι απλονωνταν σε ενα deck που μπορουσες να πας απο πρυμα μεχρι πλωρα χωρις να ανεβοκατεβαινεις σκαλες.Οι εσωτερικοι του χωροι ηταν στο μεγαλυτερο μερος τους οπως ηταν και στη Γερμανια.Στο χωρο μπροστα απο τη reception υπηρχε ενας χαρτης με τα δρομολογια αυτου και του αδερφου του στη Βαλτικη.,ενω και οι καμπινες οπως εχουμε ξαναπει ητα νδεκαετιας 80 κατι που φαινεται και στην εξωτερικη αλλα και στην εσωτερικη.Οι συγκεκριμενες καμπινες τοτε τις λεγανε Α'Θεσης Με τα χρονια ο κοσμος μαλλον το συνηθισε και εκτιμησε τα καλα που ειχε σαν πλοιο. Δυστυχως τα καλα χρονια ηταν ηταν καμια δεκαρια αν και μας φαινονται πολυ περισσοτερα.Απο το 2004 και μετα μαζι με την παρακμη της ΝΕΛ ,ηρθε και η παρακμη του βαποριου.Αρκετες βλαβες,με χαρακτηριστικη αυτη του καλοκαιριου του 2006 ,που ταξιδευε μονιμα με 13-14 μιλια και φυσικα το ατυχημα στις Οινουσσες το 2008,που λιγο ελειψε να μετατραπει σε τραγωδια.Η Β διαχειριστικη ειχε προσπαθησει ενδιαμεσα να σουλουπωσει λιγο τα πραγματα ,αλλα και αυτο ηταν σταγονα στον ωκεανο και κρατησε λιγο Παραθετω και ενα βιντεο που ειχαμε ανεβασει πριν λιγους μηνες με την μανουβρα του στη Μυτιληνη το 2010. Θεωρω παντως οτι επρεπε να εχει φυγει πολυ νωριτερα ,ωστε να μην περιπλανιεται απο ντανα σε ντανα και σε αυτη την αθλια κατασταση.Ειναι η κλασικη περιπτωση του δεν πηγαινε αλλο Φευγοντας χανεται αλλο ενα κομματι της παλιας ακτοπλοϊας που αγαπησαμε και νοσταλγουμε,ειτε γιατι ηταν καλυτερη απο τη σημερινη,ειτε γιατι τοτε ημασταν μικροτεροι και ολα μας φαινονταν πιο ομορφα
-