Jump to content
Shipfriends

proud_ionian

Supermoderators
  • Content Count

    30,026
  • Joined

About proud_ionian

  • Rank
    watchman

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 3 εβδομαδες μετα και εχοντας ξαναταξιδεψει με τα πλοια της levante, οι εντυπωσεις μου απο τα προηγουμενα ταξιδια παραμενουν... ενισχυμενες Μπορει να κανω λαθος, αλλα υποθετω οτι η εταιρια θελει να διατηρησει το μονοπωλιο στα τρια νησια, που με τοση προσπαθεια πετυχε. Μπορει καποια παραπονα (γκρινιες, θα ελεγα), να ειναι υπερβολικα, αλλα στην πλειονοτητα υπαρχει βασιμος λογος δυσαρεσκειας. Οπως ειπα και παραπανω, οταν υπαρχει δυσαρεσκεια, ανοιγει ο δρομος για να εμφανιστει ανταγωνιστης. Θα βοηθουσε να ειναι δεκτικοι στην κριτικη και να μην αρκουνται στις σιροπιαστες αναρτησεις των "ημετερων". εχουμε και (ξανα)λεμε καθυστερησεις: ρεκορ 20ετιας καθυστερησεων σε περιοδους αιχμης (για τα νησια μας). οπως ειπαμε και παραπανω αλλα και στα σχετικα topic, τα 2 τελευταια δρομολογια του πορου και το τελευταιο (επισημο) του mare απο και προς ζακυνθο, εφταναν πολυ μετα την ωρα αναχωρησης. οκ, πολλοι επιβατες ερχονται τελευταια στιγμη, τα λιμανια εχουν τα προβληματα που εχουμε αναφερει, αλλα ο βασικος λογος ειναι τα σφιχτα ωραρια, με μη ρεαλιστικους χρονους ταξιδιου και παραμονης. μονο με αναδιαταξη των δρομολογιων ωστε οι χρονοι να ειναι ρεαλιστικοι, μπορει να σωθει το πραγμα. μεγαλυτεροι χρονοι παραμονης, χρονοι ταξιδιων που να ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα και τροποποιηση των ωρων αναχωρησης, ωστε να μη συμπιπτουν οι αναχωρησεις των δυο γραμμων απο κυλληνη. ισως να βοηθουσε και η εναλλαγη. αυτο που ερχεται απο πορο να πηγαινει ζακυνθο και αντιστροφα. πυκνοτητα - διασπορα δρομολογιων: πολλη μανουρα φετος για το αν ο αριθμος των δρομολογιων ηταν επαρκης, αλλα και για τις ωρες των αφιξοαναχωρησεων. στη ζακυνθο δεν εχουν και πολυ δικιο να γκρινιαζουν. ο επισημος αριθμος δρομολογιων high season, ηταν 7 τη μερα. οσα περιπου ειχαν και οταν η ionian ferries μονη της. ισως να χρειαζοταν ενα τελευταιο δρομολογιο απο ζακυνθο πιο αργα (κατα τις 21.00). αντι να εχουν το συνεχομενο... εκτακτο 04.00 απο ζακυνθο και 06.15 απο κυλληνη, θα μπορουσαν να κανουν αυτο που γινοταν παλιοτερα. τελευταιο δρομολογιο απο ζακυνθο 21.00. το πλοιο εμενε κυλληνη και εκανε το πρωτο απο κυλληνη για ζσκυνθο το πρωι. στον πορο οπως εχουμε ξαναπει, εχουν δικιο. το πρωτο και ειδικα το τελευταιο δρομολογιο ειναι σε αβολες ωρες (να φτανεις πορο επισημως 00.30 και ανεπισημως στις 02.00 και να θες αλλη μιαμιση ωρα για να πας σπιτι σου). τα υπολοιπα 3 εχουν 4+ ωρες κενο μεταξυ τους. ειπαμε και παλια υπηρχαν κενα, αλλα υπηρχε η εναλλακτικη της πατρας. προφανως αυτη η διαταξη δρομολογιων επελεγη, για να γινονται 5 δρομολογια ημερησιως με ενα πλοιο, αλλα και να μπορει να γινεται τραμπα με mare ή καλβο οποτε χρειαζεται, προκαλεσε ομως στην κεφαλονια μεγαλη δυσαρεσκεια, οσο και αν προσπαθουν οι "ημετεροι" να κανουν το ασπρο μαυρο. πατρα σαμη ιθακη τα ειπαμε και στο προηγουμενο ποστ, τα εχουμε πει και στα τοπικ των γραμμων και του καλβου. ο αντρικος ειναι καλος για 9 μηνες το χρονο, δεν ειναι ομως για κυριο πλοιο της γραμμης σε high season και για λογους χωριτικοτητας και για λογους ταχυτητας. η εταιρια γενικως εδειχνε οτι και τη γραμμη θεωρει αναγκαια αβαρια για να μην μπει αλλος, αλλα και οτι τους προορισμους (σαμη/βορεια κεφαλονια και ιθακη), τους εχει γραμμενους (για να μην πω αλλη λεξη απο χ). δεν μπορω να φανταστω αλλο λογο γιατι, αντι των συνεχομενων "εκτακτων" δρομολογιων του καλβου, ειτε μεσω πορου, ειτε απ'ευθειας, δεν υπηρχε ενα μονιμο δρομολογιο πισαετο σαμη κυλληνη, με αναχωρηση απο κυλληνη 21.00 που να πηγαινει σαμη πισαετο, ωστε να υπαρχει ενα δευτερο δρομολογιο. απο το θιακι ειδικα εχουν χασει πολλη κινηση προς λευκαδα και αστακο. προσωπικα πιστευω οτι μονιμη λυση για το καλοκαιρι θα ηταν να ειναι το κεφαλονια στη γραμμη. λεω το κεφαλονια, γιατι αυτο εχει την ταχυτητα απο τα πλοια της levante. θα εκανε το δρομολογιο στις παλιες γνωστες ωρες και 16.30 θα ηταν σαμη. απο εκει και περα θα μπορουσε, ειτε να κανει διπλο για πατρα, που με τα φετεινα δρομολογια του πορου θα πηγαινε σφαιρα, ειτε να κανει δυο δρομολογια για κυλληνη και να επιστρεφει σαμη (προτιμω το πρωτο). εννοειται πως αναφερομαι στην πασχαλινη περιοδο και στις... κολασμενες 9μιση εβδομαδες του καλοκαιριου. γενικοτερα απο την πλευρα της εταιριας διαρρεουν οτι δεν εχει αυξηθει η κινηση και οτι απλα ειναι λιγοτερα τα δρομολογια. απο τα νησια λενε οτι εχει αυξηθει και αλλο η κινηση και τα δρομολογια ειναι λιγα. η εταιρια σιγουρα εχει τα στοιχεια της, οι υπολοιποι θα μαθουμε οταν βγουν τα στοιχεια των λιμεναρχειων. περα απο οσα ανεφερα παραπανω, δε νομιζω οτι υπαρχει αναγκη μεγαλης αυξησης δρομολογιων και αριθμου πλοιων. αναδιαταξη δρομολογιων χρειαζεται σιγουρα. αν λειπει κατι, ισως ειναι η χωρητικοτητα του σολωμου, που ειναι οσο κεφαλονια και καλβος μαζι. αν ειχε σολωμο αντι πχ για καλβο και με τις αλλαγες που ειδαμε πιο πανω στο ποστ, θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα το καλοκαιρι. σιγουρα ομως και στα νησια πρεπει να ξεχασουν τις εποχες που τον αυγουστο υπηρχαν 10 δρομολογια για ζακυνθο και 9 για πορο (και την περιοδο της kefalonian και τις εποχες ionian ferries & strintzis ferries), με πληροτητες 60%. εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια μεταξυ μας, τα εισητηρια δεν ειναι ακριβα για τα δεδομενα των γραμμων. τα πληρωναμε παλιοτερα και πολυ ακριβοτερα, με φθηνοτερο πετρελαιο. υπηρξε φετος πολλη γκρινια για τις κρατησεις, γιατι δεν μπορουσες να κανεις κρατηση χωρις να πληρωσεις και να παρεις το εισητηριο στο εκδοτηριο. δεν βρισκομαστε ουτε στο 1990 που γραφαν τις κρατησεις στο χερι, ουτε στο 1999 οταν πρωτομπηκαν επισημως οι ηλεκτρονικες κρατησεις. η εταιρια προσφερει το e-ticket. ολος ο κοσμος ειναι με ενα smartphone στο χερι και το παιζει, δε νομιζω να μη μπορουν να κανουν ηλεκτρονικη εκδοση εισητηριου. αν ακυρωσεις μεχρι την προηγουμενη μερα παιρνεις τα λεφτα σου πισω (προσωπικα μου συνεβη και περσυ και προπερσυ να κανω μερικη ακυρωση και δεν ειχα κανενα θεμα). θα επρεπε βεβαια η εταιρια να στηριξει τιμολογιακα το e-ticket, διατηρωντας μια, μικρη εστω, εκπτωση στις επιστροφες. επισης θα μπορουσε να εμβαθυνει τη σχεση της με τους μονιμους κατοικους και τους συχνους ταξιδιωτες, ειτε με καποιο προγραμμα τυπου bonus miles, ειτε με μια καρτα νησιωτη (βοηθα και ο αριθμος νησιωτη σε αυτο). στα λιμανια, ειδικα της ζακυνθου και τις κυλληνης, τα πραγματα ειναι χαοτικα. προφανως δεν ειναι δουλεια της εταιριας να δωσει λυση, αλλα θα μπορουσε να βγει μπροστα, διεκδικωντας πραγματα. πχ: αιθουσες αναμονης, ειδικα σε ζακυνθο και κυλληνη, εντονοτερη παρουσια του λιμενικου, διευθετηση κυκλοφοριας (ειδικα στη ζακυνθο). η δυσαρεσκεια του κοσμου για αυτα που αντιμετωπιζει, αντανακλα και στην εταιρια. φανταστειτε: φτανεις στην κυλληνη, το πλοιο εχει μεγαλη καθυστερηση, εχει ζεστη, το κυλικειο ειναι τριτοκοσμικο, δεν εχει τουαλετες κλπ. τι σκεφτεται ο τσαντισμενος επιβατης (τουριστας, επαγγελματιας κλπ). κοιτα τους που...δες, το καραβι τους εχει αργησει, περιμενουμε σα μα...κες και δεν μπορουμε ουτε να παμε τουαλετα. επικοινωνια marketing. οσο επαγγελματιες ειναι στα social media και την tv, τοσο... παλαιοκομματικοι ειναι στην προσεγγιση των κατοικων των νησιων. πρεπει να βγει η ιδια η εταιρια και οι ανθρωποι της μπροστα με επαγγελματικο τροπο και να περιορισουν το φαινομενο τον πολλαπλων σιροπιαστων αναρτησεων. εχουν αντιθετο αποτελεσμα. αντιθετο αποτελεσμα φερνουν και ατυχεις συγκρισεις, ειτε με τη σαμοθρακη, ειτε με τις καθυστερησεις στην ancona. εξοργιζουν, δεν βοηθανε. αντιθετως η κερκυρα, ειναι καλυτερο και πιο ευστοχο αντιπαραδειγμα. last, but not least, θεματα συμπεριφορας αναφερθηκα και παλιοτερα σε ζητηματα... customer experience. ταξιδεψα κατ επαναληψη φετος με ολα τα πλοια της εταιριας. εχω αναφερθει σε δυο που η κατασταση ηταν πολυ καλη, δεδομενων και των συνθηκων. στα αλλα δυο ομως, υπαρχει σοβαρο θεμα συμπεριφορας στο γκαραζ. μιλω παντα απο αυτα που ειδα ο ιδιος. υπαρχουν επισης πολλα παραπονα για τα bar σε ολα τα πλοια. προσωπικα δεν εχω καποια... δυσαρεστη αναμνηση, αλλα στα bar παω για να παρω κανενα νερο. πρεπει να το ξαναδει απο την αρχη η εταιρια το θεμα της συμπεριφορας παντως. τελειωνοντας, επιτελους, θα ελεγα καθυστερησεις, διαταξη δρομολογιω, συμπεριφορα και σχεση με τους μονιμους κατοικους. θα χαιρομουν επισης να ακουσω, οτι η εταιρια ψαχνεται για το μελλον. πχ σε βαθος πενταετιας, ανανεωση στολου, πλοια με αλλες πηγες ενεργειας (πχ lng) κλπ. ας υπαρξει και μια εταιρια στην ελλαδα που να το κανει οσοι αντεξατε να διαβασετε ως εδω, ειστε οι ηρωες μου και σας αγαπω πολυ
  2. destination mersin πλεον. η γνωστη μερσινα της τουρκικης εισβολης στην κυπρο. το κοβω να πηγαινει κατ'ευθειαν συρια
  3. Σε ιδιωτικη εταιρια πλεον και στη γραμμη La Guaira-isla de Margarita, συμφωνα με link που ανακαλυψαν ξενοι συνασθενεις
  4. η περιπτωση του συγκεκριμενου tanker, ειναι ενα ακομη επεισοδιο, στον κλεφτοπολεμο που εξελισεται τον τελευταιο καιρο, αναμεσα σε δυση και ιραν, με τους ιρανους να "παρενοχλουν" δυτικα τανκερ στα στενα του ορμουζ και τα δυτικα κρατη, να κανουν το ιδιο σε ιρανικον συμφεροντων. btw μητσοτακης και δενδιας, με ξεχωριστες δηλωσεις τους, προσπαθησαν να μαζεψουν λιγο το ξεβρακωμα των δηλωσεων βαρβιτσιωτη. ειπαν και οι δυο οτι η κυβερνηση παρακολουθει το θεμα, αλλα δεν υπαρχει ακομη αιτημα ελλιμενισμου του πλοιου. ο πθ προσθεσε οτι οι θεσεις των ΗΠΑ ειναι γνωστες, ενω ο υπεξ, δηλωσε οτι υπαρχει επικοινωνια με τους αμερικανους, ειναι γνωστες οι θεσεις τους, αλλα δεν απευθυνονται μονο στην Ελλαδα, αλλα σε ολες τις χωρες της Μεσογειου. σε καποιο "ειδησεογραφικο" site, εγραφαν οτι ο μητσοτακης, δηλωσε οτι δεν υπαρχει αιτημα "προσαραξης" του πλοιου. ελπιζω να μην το ειπε ετσι και η π@π@ρι@, να ειναι αυτων που το εγραψαν
  5. σημερα εχει σαμη κυλληνη ο μπαχτες και πρωινο απο κυλληνη αυριο αχαραγα.
  6. ποντιση υποθαλασσιων καλωδιων υπερυψηλης τασης. αυτο γινεται η εκβαθυνση ειναι μερος του ολου project. το κομματι της δυτικης προβλητας αναμεσα στη γεφυρα και το καστρο, οπως και η δημοφιλης μικρη παραλια πισω απο το καστρο εχουν κλεισει και εκει ειναι η βαση του εργοταξιου. το αριαδνη και η συνοδεια του δουλευουν συνεχομενα. απο οτι ακουσα, αλλα δεν το εχω επιβεβαιωσει, πριν λιγες μερες ειχε εντοπισθει ναρκη του ΒΠΠ, στο βυθο και καθυστερησαν για λιγο οι εργασιες μεχρι να εξουδετερωθει.
  7. σε σχεση με fior & mare ειχε πολυ λιγοτερες καθυστερησεις, δεν εφτανε μετα την ωρα αναχωρησης ειχε μονο 4 δρομολογια, δεν ειχε εκτακτα και γενικως απο τα αλλα 2 της κυλληνης ηταν το περισσοτερο συνεπες. συμφωνω ομως με τονμ @kefalonia94 oτι το πλεονεκτημα της ταχυτητας, μονο σε γραμμη σαν της πατρας μπορει να φανει και οχι στη ζακυνθο που παιζουν με το 5 λεπτο. αυτο δειχνεικαι η ιστορια του πλοιου. για τα υπολοιπα θα επανελθω με ποστ ομπρελα. stay tuned
  8. τονους απειρους γεματο, πετρελαιακι μυρωδατο 22 ετων, κατασκευης 1997 στη Ν.Κορεα, το υπο παναμαϊκη σημαια Crude Oil Tanker Crace 1, κρατηθηκε στα μεσα Ιουλιου απο το Gibraltar, με την αιτιολογια οτι παραβιαζει τις κυρωσεις της ΕΕ προς το Ιραν. Για την ακριβεια μπουκαραν οι Βρετανικες Ειδικες Δυναμεις 04.07.2019, ανημερα του US Independence Day Το πλοιο ειναι φορτωμενο με iranian crude, προοριζεται για τη Συρια και συμφωνα με το θειο Σαμ, το φορτιο ειναι συμφεροντων των Φρουρων της Επαναστασης, των πραιτωριανων του καθεστωτως του Ιραν, οι οποιοι και θα παντελονιασουν το αντιτιμο. Ως γνωστον οι σχεσεις ΙΡΑΝ - ΗΠΑ εχουν περασει απο 40 κυματα τα τελευταια 40 χρονια και κινουνται απο πολεμικες ως απλα εχθρικες. Η κυβερνηση Trump, θελει να επαναδιαπραγματευθει τη συμφωνια για το πυρηνικο προγραμμα του Ιραν, που ειχαν υπογραψει οι Ιρανοι με τις ΗΠΑ και ολους τους μεγαλους παικτες, με σκηνοθετη τους Obama & Biden. Για να συρει το Ιραν σε νεες διαπραγματευσεις, εχει εντεινει το embargo στο Ιραν, σε καθε ειδους οικονομικη δραστηριοτητα. Η τακτικη ειναι γνωστη. Οποιος παραβιαζει το embargo, ειναι εχθρος των ΗΠΑ και συνεργατης του καθεστωτος του Ιραν κλπ, οποτε οποιος εχει παρε δωσε με τον θειο Σαμ, δε ρισκαρει. Παραλληλα, οι αμερικανικες και οι ευρωπαϊκες τραπεζες, ελεγχουν και το τελευταιο δολαριο και το τελευταιο ευρω, μην τυχον πεσει σε Ιρανικα χερια. Ενδεικτικα να πουμε οτι ενω πριν το embargo του Trump, το 25% των ελληνικων εισαγωγων αργου πετρελαιου, ειχε ιρανικη προελευση, τωρα το ποσοστο πρεπει νε εχει γινει μονοψηφιο. ("επιτευγμα" της προηγουμενης κυβερνησης, που δεν διατυμπανισθηκε). Παρολο που οι Αμερικανοι προσπαθησαν να μεινει το πλοιο στο Gibraltar, το Gib ειπε παιδες, δεν μπορω να το κρατησω αλλο, δεν εχω στοιχεια και το αφησαν να φυγει. ο Παναμας διεγραψε το πλοιο απο το νηολογιο του και οι Ιρανοι, αμεσως του υψωσαν Ιρανικη σημαια και το μετονομασαν σε Adrian Darya 1 (Θαλασσα του Αδριανου). Οι Ιρανοι μα τρολαρουν, βαζοντας στο AIS destination Kalamata. Οι δικοι μας τα εκαναν πανω τους, οι Αμερικανοι, ο ΥΠΕΞ Pompeo συγκεκριμενα, ειπε οτι οποιος βοηθησει το πλοιο, βοηθα τους Φρουρους της Επαναστασης, οι οποιοι ειναι τρομοκρατικη οργανωση και στο καπακι βγηκε ο δικος μας ΑΝΥΠΕΞ Βαρβιτισωτης, να πει αποτασσομεθα το Ιραν Και πάσι τοις έργοις αυτού. Και πάσητη λατρεία αυτού. Και πάσι τοις αγγέλοις αυτού. Και πάση τη πομπή αυτού και πιστευουμε τω θειω Σαμ, ως Βασιλει και Θεο. Θα μπορουσαν να τηρησουν οι δικοι μας τα προσχηματα, λεγοντας γενικολογα οτι θα τηρησουν τη διεθνη εννομη ταξη, μεχρι να δουν τι θα κανει το πλοιο και οχι να ξεβρακωθουν προκαταβολικα. Το πλοιο ειναι μεταξυ αλγεριας και βαλεαριδων, πλεει με 7 κομβους και δινει ETA Kalamata 26/8 το απογευμα. Οι πληροφοριες για το πλοιο, απο το marine traffic και το shipsotting. Για τα γεγονοτα, απο τις αναρτησεις σε ημεδαπα και αλλοδαπα sites, που αναπαραγουν τα reports των ειδησεογραφικων πρακτορειων. Οσοι γνωριζουν περισσοτερα για την ιστορια του πλοιου,, αλλα και την τωρινη πλοιοκτησια ή το συμβαν, ευπροσδεκτοι. Οσο για το Ιραν, μπορει τις τελευταιες 4 δεκαετιες, να ειναι πισω απο πολλες θανατηφορες αντιαμερικανικες ενεργειες, ειτε στη Δυση, ειτε στη Μεση Ανατολη, αλλα και οι Δυτικοι δεν εχουν παει πισω σε αντιιρανικες ενεργειες. Απο την ανατροπη του Mosaddegh και την παλινορθωση του Σαχη, ενος δικτατορα που αυτοαναγορευθηκε σε Αυτοκρατορα, μεχρι την κατα παραγγελια εισβολη του Ιρακ, τοτε που ο Saddam ηταν φιλος, το 1980.
  9. ενα πολυ ωραιο αρθρο της ημερας, που εστιαζει στα προβληματα που προκαλει η αυξηση του τουρισμου, λογω της ελλειπους προετοιμασιας και εστιαζει στο λιμανι και τις καθυστερησεις. στεκομαι σε ορισμενα σημεια (ωραια μπηχτη το τελευταιο) YΓ: η αναρτηση προσπαθει βεβαια να βγαλει λαδι τη Levante. για το συγκεκριμενο διαφωνω. τις αποψεις μου τις εχω πει στα τοπικ των γραμμων της κυλληνης και της εταιριας. για το λιμανι της ζακυνθου συμφωνω απολυτα.
  10. εκτακτο του καλβου χτες, το οποιο βεβαιως βεβαιως δεν εγινε σαμη κυλληνη , αλλα στις 20.00 (επισημως), απο πορο. εφυγε απο σαμη, πηγε πορο φορτωσε και σημερα στις 04.00 κυλληνη σαμη YΓ: στις μερες των επιστροφων, βλεπουμε το mare να κανει το πρωτο δρομολογιο απο κυλληνη για πορο και το δευτερο απο πορο (06.30 & 08.30 αντιστοιχως). 1.40 θελει το mare ντοκο ντοκο, οποτε ξεκιναμε απο νωρις τις καθυστερες
  11. τι να πουνε και στις δυτικες που εμεναν 10 ωρες μεσα συμφωνω απολυτα με τον @kefalonia94, oσον αφορα τις συνθηκες πρωτοκολλου στον καλβο. ο καλβος ξεκινα στις 06.30 και τις περισσοτερες μερες τελειωνει μετα τη 01.00. αρκετες μερες ξεκινα στις 04.00 (ειτε κανει καυσιμα, ειτε το τελευταιο του πορου, ειτε εκτακτα για τα φορτηγα) οπως και στο mare ομως, το πληρωμα ειναι ευγενικο και προσπαθει να αντεπεξελθει στις δυσκολες συνθηκες, εχοντας να διαχειριστει και ενα πλοιο που οι χωροι του δεν τραβανε τον επιβατη.
×
×
  • Create New...