Jump to content
Shipfriends

proud_ionian

Supermoderators
  • Posts

    36,110
  • Joined

About proud_ionian

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στο 16 του παλιού λιμανιού της Πάτρας από σήμερα. Μόλις ήρθε από Αλεξάνδρεια.
  2. Φούντωσε η τσιμινιερααααα . Ακόμη μια φορά, σε ακόμη ένα φαστ
  3. Καθίστε να δούμε πρώτα αν θα λειτουργήσει ξανά η γραμμή. Δεν έχω πεισθεί ότι θα επαναληφθεί το εγχείρημα. Κάτι οι γκρίνιες της εταιρίας για τις χρεώσεις στη Λεμεσσό, κάτι οι συγκρατημένες δηλώσεις του Υπουργού, κάτι τα πενιχρά μεγέθη, κάτι ότι στην Κύπρο έχουν προεδρικές εκλογές τον Φεβρουάριο και μετά δεν θα χρειάζονται πυροτεχνήματα, δεν ειμαι και πολύ αισιόδοξος
  4. Δεν ηταν και Αγιος ο ιδιος. Πρωτος εσκασε και κλαινε πολλοι τα χρηματα τους. Οχι μονο οι τραπεζες
  5. Το Kydon ακριβώς επειδή έχει περιελθει στην ΑΝΕΚ με leasing, περιλαμβανεται στα παγια της. Η συμφωνια εξαγορας προβλεπει απορροφηση της μητρικης ΑΝΕΚ από την Αttica. Δεν εξαιρει κατι και προφανως περιερχονται στην Attica και οι θυγατρικες. Τα βαρη δεν αποτελουν εμποδιο σε μια πωληση, αν αυτη γινεται σε συμφωνια πλοιοκτητη και δανειστων Για ολα τα υπολοιπα υπομονη ή μαλλον γενικως υπομονη Δεν περισσευουν πλοία στον όμιλο, ο οποίος θυμίζω περιλαμβάνει και την AML. Όσο και αν αρκετά πλοία είναι υπέργηρα και ταλαιπωρημένα δεν περισσεύουν. Επίσης θυμίζω ότι οι ναυλώσεις στο εξωτερικό φέρνουν ζεστό χρήμα όλο το χρόνο, που ένα μέρος πάει στα ταμεία της εταιρίς και ένα άλλο στα ταμεία των τραπεζών. Δεν τα κλωτσάς εύκολα. ΥΓ: για την Αιγαίον Πέλαγος εδώ
  6. Διαβαζετε Shipfriends Για καλοκαίρι ήταν μόνο
  7. Kανείς δεν θα βρεθεί και αν τσιμπήσει κάποιος θα την κάνει πολύ σύντομα. Την τελευταία πενταετία είχε κυκλοφορήσει ότι είχαν γίνει πολλές προσπάθειες στο παρασκήνιο. Το πιο γνωστό από τα ονόματα που είχαν ακουστεί ήταν του Μαρτίνου. Ποιος θα μπλέξει με την ακτοπλοία, τη γραφειοκρατία του ΥΕΝ, την τοπικη αυτοδιοικηση και τα σωματεια, για μηδαμινό κέρδος, μην πω ζημια και να τον βρίζουν και όλοι στο τέλος. Ακόμη και από τις άλλες ευρωπαικές εταιρίες του κλάδου, δύσκολα θα έμπλεκε κάποια, ειδικά στο εσωτερικό κομμάτι. Ο Ιταλός που αναφέρθηκε ότι θέλει να πάρει το παίρνει. Στις γραμμές που τον ενδιαφέρουν (κρήτη και αδριατική) έχει ήδη ισχυρότατη παρουσία. Σιγά μην μπλέξει με τα υπόλοιπα. Ο @kostas02πρότεινε μια ενδιαφέρουσα και εφικτή διαφοροποίηση των brands του ομίλου. Πωλούνται και πιο εύκολα τμηματικά έτσι Έχουμε πολλά επεισόδια να δούμε ακόμη και είμαστε στην αρχή. Δείξτε αυτοσυγκράτηση με τα σενάρια και μην μεταφέρετε τη σεναριολογία από τοπικ σε τοπικ
  8. Ένα ακόμη, από τα πολλά των τελευταίων ημερών, διθυραμβικό δημοσίευμα για τη συγχώνευση. Είναι σημερινό του euro2day. Πανομοιότυπο διάβασα χτες στον οικονομικό ταχυδρόμο. Με τη συγχώνευση λοιπόν επέρχονται ανακατατάξεις στο ακτοπλοϊκό γίγνεσθαι όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και της Μεσογείου και της Ευρώπης (έτσι λέει. ορκίζομαι στο Κεφαλονιά ). Η Attica ενισχύει την ηγετική της θέση σε ευρωπαϊκό επίπεδο και θα είναι δεύτερη όσον αφορά τη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών, τρίτη όσον αφορά τη δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων και τέταρτη όσον αφορά το μέγεθος στόλου. (Ποιος Grimaldi και Ποια Stena) Από το επενδυτικό πρόγραμμα αναβάθμισης του στόλου (τα 120 εκ του ταμείου ανάκαμψης εννοεί), θα αναβαθμιστεί και μέρος του στόλου της ΑΝΕΚ (fossen και Έλυρος λέω εγώ). Για το προσωπικό θα ακολουθηθεί το μοντέλο που ακολουθήθηκε με τη HSW (κλάψτε ουρανοί και αστέρια). Θα υπάρξει εξορθολογισμός δρομολογίων (κλάψτε πάλι). Μαθαίνουμε επίσης ότι το Δημόσιο χρωστά στην Attica 46εκ από εκτελεσθέντα δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας. Αυτό που δεν λέει το δημοσίευμα είναι ότι αυξάνεται ακόμη περισσότερο ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της εταιρίας, ότι θα χρειαστεί άμεσα στρατηγικός επενδυτής για να μπορεί αυτός ο πήλινος γίγαντας να σταθεί και να μπορέσει να ανανεώσει ουσιαστικά τον στόλο του και ότι ανεξαρτήτως επιφανειακής ανάγνωσης των μεγεθών, ο όμιλος παραμένει αποκομμένος από κάθε ευρωπαϊκή εξέλιξη στον κλάδο (ενδεικτικά: eco roro, e-flexer). Μου θυμίζουν κάτι δημοσιευματα όταν είχε πάρει 47% ο πατέρας Μητσοτάκης, ότι η ΝΔ ήταν το μεγαλύτερο κεντροδεξιό κόμμα στην Ευρώπη
  9. Απο οτι μας λενε ντοπια sites και αγγλοφωνοι συνασθενεις, τα ειχε τα θεματακια του ο Φορτούνης.
  10. Απο το Group Πάτρα πόλη της καρδιάς μας. Δεύτερο μισό 80s, κόσμος στο τουριστικό περίπτερο και το Κεφαλληνία αναχωρεί από βορεία.
  11. Εκπληκτικά μεγάλη, για την εποχή, η αποψινή ουρά για το Champion. Πολλά camper, πολλά πολυτελή ΙΧ και SUV από κάθε μέρος της... Γηραιάς Ηπείρου και τα συνήθη, αρκετά, φορτηγά. Τη μεγαλύτερη εντύπωση μου έκαναν 2-3 αυτοκίνητα με ουκρανικές πινακίδες, που θέλουν... 3-4 ζωές κοινού θνητού το καθένα για να τα αποκτήσεις
  12. Μπορί να το πάρει κανείς και σαν πάσα προς την Attica για να δώσει διαβεβαιώσεις.
  13. O φίλος @ΚΡΗΤΗμοιράστηκε μαζί μας ένα διαμαντάκι από το αρχείο του. Τέλη 70s, η Ηγουμενίτσα μόνο με το παλιό λιμάνι, έναν μώλο στην ουσία και τρια πολύ γνωστά ferries από τα οποία το ένα ταξιδεύει ακόμη. Εγνατία της ΕΛΜΕΣ, Οινούσσαι των Καρρά Ποντικού και Ήπειρος 2 του Πολέμη, το σημερινό Μακεδών
×
×
  • Create New...