Jump to content
Shipfriends

proud_ionian

Supermoderators
  • Content Count

    33,648
  • Joined

About proud_ionian

  • Rank
    watchman

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. το σχολιο μου, εχει να κανει με το οτι δεν συμμεριζομαι την αγιοποιηση του και την αποκρυψη των αρνητικων πτυχων του ως επιχειρηματια. στα υπολοιπα δεν διαφωνω. για κυβερνητικη στηριξη στον καπτα μακη και το '88 και το '93 και γενικοτερα, τα εχουμε συζητησει αναλυτικα στο θεμα της εταιριας. δεν ηταν ο μονος ομως που ειχε κυβερνητικη ευνοια, ουτε ο τελευταιος. 16 χρονια στο shipfriends και γενικως οσα χρονια θυμομαστε τους εαυτους μας, για τις κυβερνητικες παρεμβασεις στην ακτοπλοϊα μιλαμε. δεν εκλεισαν ολοι αφηνοντας φεσια. οσοι δεν θυμαστε τα ταματα δειτε εδω και εδω. @Z.Gk. με
  2. Καθίστε να έρθει πρώτα. Θυμηθείτε και το Akatuki που δεν ήρθε ποτέ
  3. Σε σχόλιο στο ferries στο fb, αναφέρεται ότι είναι προτεινόμενο προς αποχώρηση
  4. το αφγανικο στοιχειο αυξανεται σταθερα γυρω απο το νεο λιμανι. στο παλιο κτιριο του ΟΛΠΑ (στο παλιο λιμανι), στο παλιο εργοστασιο του λαδοπουλου (απεναντι απο το νοτιο λιμανι) και σε διαφορα σημεια γυρω απο τις οδικες προσβασεις προς το λιμανι. ειναι πανω απο χρονος που το εχουμε αναφερει εδω, οτι η κατασταση χειροτερευει. το ανακαλυπτουν πλεον και ορισμενα τοπικα ΜΜΕ YΓ: για μενα η κατασταση θυμιζει αρκετα την εικονα 12-13 χρονια πριν. απλα τωρα αριθμητικα οι αλλοδαποι ειναι λιγοτεροι και το λιμανι ειναι εκτος κεντρου και οι πατρινοι κοιμουνται τον υπνο του δικαιου
  5. υπαρχουν πολλα παραδειγματα ακτοπλοϊκων οικογενειων, που αποσυρθηκαν με το μετωπο καθαρο και χωρις να χρωστανε. ξεκινωντας απο την οικογενεια στριντζη (strintzis ferries) και συνεχιζοντας με φραγκουδακη, τυρογαλα (ειναι και αλλοι, αυτοι μου ερχονται πρωτοι στο μυαλο), που πουλησαν τα πλοια τους και εκλεισαν τις εταιριες τους αφους εξοφλησαν τους παντες. το τελος της GA ferries ειναι αυτο που θυμουνται οι περισσοτεροι, οχι το ξεκινημα της. αυτο το θυμομαστε λιγοι.
  6. γατος μεν, αλλα τα τελευταια χρονια η εταιρια του, ηταν... ονειδος και εκλεισε αφηνοντας τον κοσμο απληρωτο. ισως να ηταν καλυτερα τελικα, αν τα ειχε αφησει στην MFD
  7. Όπως έγραψα και παραπάνω, είχε πουλήσει ποσοστό της εταιρίας Όσο πιο εκτεθειμένη σε τραπεζικό δανεισμό ήταν μια εταιρία ή όσο πιο μικρή ήταν, τοσο πιο ευάλωτη ήταν στις πιέσεις να πουλήσει. Η GA κέρδισε χρόνο με την πώληση ποσοστού.
  8. @Shippihs για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεοτεροι. η εταιρια ιδρυθηκε το 1999, μετα απο συγχωνευση της Minoan Lines Highspeed, θυγατρικης των Μινωικων που ειχε το παλιο αριαδνη και το highspeed 1 και της Ceres Flying Dolphins του Λιβανου, που ειχε τα ιπταμενα δελφινια και τα flying cat 1 & 2. Mε πολιτικες και οχι μονο παρεμβασεις το φθινοπωρο του 1999 "εξαγορασε" το συνολο σχεδον των συμβατικων πλοιων του Αιγαιου. Agapitos Express Ferries, Agoudimos Lines, Agapitos Lines, Lindos Lines, Nomikos Lines, ποσοστο της Agoudimos Lines, τον Λεφακη στο Σαρωνικο και αλλ
  9. η κουβεντα περι κυματισμου συνεχιζεται εδω και για τους περιορισμους εδω
  10. υπαρχει σχετικη συζητηση εδω και λιγοτερο σχετικη εδω
  11. γιατι τετοια αυστηροτητα; περα απο τα γνωστα θεματα του λιμανιου, ειχαμε θεματα και με τον κυματισμο στις παραλιες;
  12. οπως γινεται τα τελευταια καλοκαιρια, το χιος θα κανει την αγονη της δωδεκανησου και το δρομολογιο για σιγρι.
  13. εκεινη την εποχη υπηρχαν σιγουρα για πλοια κατω των δεκα ετων. ετσι ειχε παρει ο μανουσης τη σαμοθρακη με το σαος για δεκα χρονια
×
×
  • Create New...