Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content Count

    3,906
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Νομίζω πως αναφέρεσαι στα δάνεια της MIG που λήγουν το φθινόπωρο, τα οποία έχουν ως εγγύηση μετοχές Attica αλλά δεν επηρεάζουν την χρηματοοικονομική κατάσταση της. Με 175 εκ. θεωρώ πως θα έχει και δυνατότητα για νέες επενδύσεις.
  2. Δεν είναι ακριβώς έτσι, τα 85 εκ. έσβησαν ισόποσo δάνειο της Fortress, συνεπώς απλά άλλαξε ο δανειστής και όχι το ύψος του δανεισμού, ενώ τα 142 εκ. αφορούν τη MIG (δάνειο της οποίας έχει ως collateral μετοχές της Attica). Συνεπώς νέος δανεισμός για την εταιρεία θα είναι μόνο το ποσό που χρειάζεται για τα scrubbers.
  3. Ryanair: Οι αριθμοί που έφεραν τη «φυγή» από τη γραμμή Αθήνα-Θεσ/νίκη
  4. Τα έχεις μπερδέψει λίγο: Η Eurobank είχε παλαιό δάνειο προς την MIG με ενέχυρο μετοχές Attica & Vivartia, το οποίο αγόρασε η Fortress (από την Eurobank).
  5. Attica Group - Αποτελέσματα εννεαμήνου Η Attica Group, θυγατρική εταιρία του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει ότι οι Ενοποιημένες Πωλήσεις του εννεαμήνου 2018 ανήλθαν σε Ευρώ 292,86 εκατ. έναντι Ευρώ 215,46 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Κατά την ίδια περίοδο τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 53,81 εκατ. έναντι Ευρώ 47,75 εκατ. το εννεάμηνο του 2017. Επισημαίνεται ότι η Attica Group ενοποιεί για πρώτη φορά στη χρήση 2018 την ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. και για περίοδο τεσσάρων μηνών (1.6.2018 – 30.9.2018). Η άνοδος του κύκλου εργασιών του Ομίλου αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από τη συνεχιζόμενη κατά 17% αύξηση της μέσης τιμής των καυσίμων, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2017. Υπενθυμίζεται ότι η τιμή των καυσίμων συνέχισε την ανοδική της πορεία και σε αυτή την περίοδο, αφού είχε προηγηθεί άνοδος κατά 33% το εννεάμηνο 2017 σε σχέση με το εννεάμηνο του 2016. ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ Η διοίκηση του Ομίλου εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς για την εφαρμογή του επιχειρηματικού πλάνου και τη λειτουργική ενσωμάτωση της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε.
  6. Δεν νομίζω πως επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Εάν θέλεις παιδί μικρότερο των 5 ετών στην καμπίνα, χρεώνεσαι με 50% όπως αναφέρει και στην ιστοσελίδα
  7. Πολύ σύνθετο το θέμα και πολλές διαφορετικές ατζέντες στο τραπέζι. Η εύρεση των 87 εκ. όντως προσθέτει ένα πονοκέφαλο, αλλά για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας θα είναι μια θετική εξέλιξη καθώς τα δάνεια της θα παραμείνουν ίδια, αλλά με σημαντικά μικρότερο επιτόκιο, καθώς αυτό της Fortress ήταν ιδιαίτερα υψηλό. Δεν νομίζω πως η MIG δεν θέλει την Attica: εάν πουληθεί, λιγοστεύουν οι λόγοι ύπαρξης της εταιρείας (θα της μείνουν μόνο τα τρόφιμα και κάποιες μικρές εταιρείες), γι αυτό και μετά την πώληση του ΥΓΕΙΑ, με το τίμημα του οποίου αγόρασαν κάποιο χρόνο, θεωρώ πως οι άνθρωποι της δεν είναι υπέρ της πώλησης. Αντίθετα εκτιμώ πως οι άνθρωποι της Attica θα προτιμούσαν να ολοκληρωθεί η πώληση στην Fortress με την οποία έχουν ήδη μία μακροχρόνια συνεργασία και υπήρχε εμπιστοσύνη προς το υφιστάμενο management. Το ίδιο και η Πειραιώς λόγω των δεσμέυσεων που έχει για την αποεπένδυση από της μη τραπεζικές δραστηριότητες. Το γεγονός πως δεν τα βρήκαν στο τίμημα είναι λογικό, καθώς σε σχέση με την περίοδο που ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις, τίποτα δεν πήγε καλά για την Attica: Πούλησαν δύο εξαιρετικά πλοία για να πετύχουν τη συμφωνία με τον Grimaldi, η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού μείωσε σημαντικά τη δυνατότητα εξοικονόμησης κόστους από τη συγχώνευση, οι τιμες των καυσίμων αυξήθηκαν σημαντικά και ο ανταγωνισμός οξύνθηκε ραγδαία. Εάν τώρα η άσκηση του option είναι μία επιθετική κίνηση/μέσο πίεσης ή μια διαδικαστική κίνηση για να χωρίσουν οι δρόμοι τους και να ανοίξει ο δρόμος για τον επόμενο αγοραστή, λίγοι θα το μάθουν.
  8. Πράγματι η συγκίνηση ήταν μεγάλη στις 30 Νοεμβρίου που έπεσαν οι τίτλοι τέλους για την εταιρεία, ακριβώς 18 χρόνια μετά την απώλεια του ιδρυτή της (29 Νοεμβρίου 2000). Σχεδόν το 40% του προσωπικού των γραφείων αποχωρεί μέχρι το τέλος του έτους και οι υπόλοιποι μετακομίζουν/ενσωματώνονται σταδιακά στις δομές της Attica. Μια εταιρεία με τη δική της ξεχωριστή ιστορία που θα μείνει μοναδική για πολλά πράγματα όπως: • Για τον μεγάλο αριθμό των πλοίων της αλλά και για την ποικιλομορφία τους: από flyingdolphin μέχρι Highspeed, από το Άρτεμις μέχρι το Νήσος Χίος και από το Hellenic Trader μέχρι το Αριάδνη. • Για την ποικιλομορφία των δρομολογίων της: Σαρωνικός και Σποράδες, πορθμεία και Αδριατική, Κρήτη και Κυκλάδες, αλλά και σημαντικός αριθμός ναυλώσεων πλοίων στο εξωτερικό σχεδόν όλα τα χρόνια της λειτουργίας της. • Για τις μοναδικές ναυπηγήσεις μεγάλων ferry στην Ελλάδα. • Για το γεγονός της πρωτοπορίας της σε θέματα τεχνολογίας, όχι μόνο σε τομείς που αφορούν τους επιβάτες, αλλά και τους προμηθευτές και συνεργάτες της. Δυστυχώς το μετοχικό αλαλούμ που επικράτησε όλα αυτά τα χρόνια, καθώς με εξαίρεση την περίοδο Λασκαρίδη, όλη την υπόλοιπη περίοδο είχε μετόχους είτε με διαφορετική ατζέντα (στην καλύτερη), είτε και ανταγωνιστές της, δεν την άφησαν να φτάσει πιο ψηλά. Φυσικά και έγιναν πολλά λάθη, εννοείται πως πολλά πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα, όμως αυτό ήταν κυρίως απόρροια της παραπάνω έλλειψης μετοχικής σταθερότητας και προσανατολισμού. Ξεπέρασε πολλές δυσκολίες, αναστήθηκε 3 φορές και τελικά “έσβησε” στην "αγκαλιά" του ανταγωνιστή της.
  9. Δεν θυμάμαι εάν το έχουμε αναφέρει σε κάποιο άλλο θέμα, αλλά βάσει των οικονομικών καταστάσεων της Minoan, η συμφωνία της με την Attica προβλέπει και τη δέσμευση της δεύτερης να μην δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Ηράκλειο-Κυκλάδες για 3 χρόνια:
  10. H υπό σύσταση θυγατρική εταιρεία της Newsphone, Levante Ferries V Ν.Ε., υπέγραψε προσύμφωνο αγοράς πλοίου με την Ναυτική Εταιρεία KEFALONIAN LINES και η μεταβίβαση του πλοίου θα γίνει μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2019. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το εν λόγω πλοίο είναι ένα πλοίο στις ακτοπλοϊκές γραμμές του Ιονίου. Η συνολική επένδυση για την αγορά και μετασκευή του πλοίου εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ. Η Εισηγμένη Εταιρεία συμμετέχει στην Levante Ferries V με ποσοστό 99,9%. Η χρηματοδότηση θα γίνει με ίδια κεφάλαια της Levante Ferries V ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, με τραπεζικό δανεισμό 4 εκατομμυρίων ευρώ και το υπολειπόμενο ποσό θα προέλθει από τις λειτουργικές ταμειακές ροές της εταιρείας σε διάρκεια περίπου 3 ετών. Το πλοίο σχεδιάζεται ότι θα δρομολογηθεί την περίοδο του Πάσχα του 2019 στις γραμμές Κυλλήνη - Ζακύνθου και Κυλλήνη - Πόρου - Κεφαλλονιάς.
  11. Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ, την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου, με δικά της αιτήματα, αποφάσισε σε σημερινή συνεδρίασή της η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας. Η κινητοποίηση της ΠΝΟ περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες πλοίων και θα ξεκινήσει από 00:01 τα ξημερώματα της Τετάρτης 28 Νοεμβρίου έως τις 24:00 της ίδιας ημέρας.
  12. Η πώληση της FORTHcrs μπορεί να λειτουργήσει θετικά για την μεγαλύτερη εταιρεία διανομής ακτοπλοϊκών εισιτηρίων καθώς τα τελευταία χρόνια, κάτω από την ομπρέλα της Forthnet , θεωρώ πως είχε χάσει τον βηματισμό της.
  13. Δεν νομίζω πως η εξαγορά έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη εξέλιξη. Οι προδιαγραφές του διαγωνισμού άλλαξαν για την συγκεκριμένη γραμμή καθώς απαιτούσαν πλοίο με 100 κλίνες.
  14. Διαμόρφωση δρομολογίων μετά τη λήξη της απεργίας της ΠΝΟ
×
×
  • Create New...