Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Posts

    4,071
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πέθανε, σε ηλικία 88 ετών, ο γνωστός εφοπλιστής Ανδρέας Ποταμιάνος, μία σημαντική προσωπικότητα της ελληνικής ναυτιλίας. Ο Ανδρέας Ποταμιάνος υπήρξε πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, του Ελληνοκινεζικού Συνδέσμου, των Special Olympics Ελλάδας και του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδας, καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Γεννήθηκε το 1933 στον Πειραιά, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας με καταγωγή από τον Πύλαρο της Κεφαλλονιάς, η οποία εισήλθε στον εφοπλισμό στις αρχές του 19ου αιώνα, στα τότε βρετανικά Επτάνησα. Πατέρας του ήταν ο εφοπλιστής Αναστάσιος Ποταμιάνος (ο οποίος διατέλεσε και υπουργός) και παππούς του ο εφοπλιστής Γεώργιος Ποταμιάνος. Αποφοίτησε από την Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στο London School of Economics, απ’ όπου έλαβε μεταπτυχιακό στο Ναυτικό Δίκαιο. Υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος αξιωματικός στο Πολεμικό Ναυτικό (τότε Βασιλικό Ναυτικό). Διατέλεσε πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας για 22 χρόνια, από το 1980 έως το 2002. Επίσης, υπήρξε πρόεδρος του Ελληνοκινεζικού Συνδέσμου, των Special Olympics Ελλάδας και του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδας, καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (ΕΕΣ). Ήταν ακόμα μέλος της επιτροπής διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, του Διοικητικού Συμβουλίου του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας και της Helmepa (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος). Μάλιστα, τιμήθηκε με τον Σταυρό του Βασιλέως Γεωργίου Α΄ από την ελληνική κυβέρνηση, με το Τρόπαιο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) και με βραβείο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (επί προεδρίας Κώστα Κυριαζή). www.cnn.gr
  2. To call center της εταιρείας χρήζει βελτίωσης, έχει πολύ μεγάλες αναμονές, να υποθέσω πως το λειτουργούν in-house;
  3. Σωστή η παρατήρηση αλλά ούτε πέρσι είχα υπολογίσει το covid, οπότε η αύξηση παραμένει στα επίπεδα που ανέφερα 2.371 διαθέσιμες θέσεις φέτος vs 1.462 το 2020 (+62%). Αλλά ο βασικός σκοπός του σχολίου μου ήταν να δείξω πως η HSW δεν έκανε πίσω λόγω του ανταγωνισμού, αντιθέτως διατήρησε ή και αύξησε τα δρομολόγιά της. Συνοψίζοντας, παρά τις έκτακτες απουσίες του FC4 λόγω των αντικαταστάσεων, ο Σαρωνικός είναι από τους κερδισμένους της φετινής χρονιάς (και συμερίζομαι φυσικά και τα σχόλια του @kerkini για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά). Ανταγωνιστής πάντως και στοίχημα για την HSW δεν είναι τόσο το Speedcat 1 όσο η οδική μεταφορά, από εκεί θα πρέπει να φέρει κόσμο πίσω.
  4. Νομίζω πως αυτό δεν έχει επηρεάσει τον αριθμό των δρομολογίων καθώς πχ για Σπέτσες πέρσι η HSW είχε 4 δρομολόγια καταμαράν (όσα και φέτος) ενώ για Ύδρα πέρσι είχε 4 και φέτος έχει 6. Ο αριθμός των δρομολογίων είναι ίδιος ή και μεγαλύτερος. Ενδεικτικά την Παρασκευή 6/8 υπάρχουν φέτος (και με τις 2 εταιρείες) 9 δρομολόγια για Ύδρα με 2.971 διαθέσιμες θέσεις ενώ την αντίστοιχη Παρασκευή του 2020 υπήρχαν 6 δρομολόγια με 1.828 διαθέσιμες θέσεις. Μιλάμε για αύξηση δρομολογίων κατά 50% και διαθεσιμότητας κατά 63%.
  5. Με δεδομένο πως το κενό του FC 4 καλύπτεται, έστω και με υποδεέστερο πλοίο, αλλά και την προσθήκη του Speed Cat, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή. Με δεδομένη δε και την είσοδο των νέων ταχυπλόων της Attica του χρόνου, θεωρώ δύσκολη την προσθήκη νέων πλοίων (μόνο η Seajets θα μπορούσε να κάνει την έκπληξη).
  6. 3 περιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν: 1. Να μην έχει κόψει ούτε 50 2. Όταν ενεργοποίησε την προσφορά των 50 να υπάρχουν ήδη κάποιες πωλήσεις, οπότε το σύνολο των επιβατών να είναι μεγαλύτερο 3. Για λόγους εμπορικής πολιτικής, να προσθέτει επιπλέον θέσεις προφοράς σε κάποιες ημερομηνίες.
  7. Δεν είναι οι κανονικές τιμές του, αφορά περιορισμένο αριθμό θέσεων (50 νομίζω) ανά δρομολόγιο.
  8. Τεράστια έκρηξη σημειώθηκε, αργά το βράδυ της Τετάρτης, στο λιμάνι Jebel Ali του Ντουμπάι. Όπως έγινε γνωστό, ανατινάχθηκε φορτηγό πλοίο, το οποίο ήταν αγκυροβολημένο για εργασίες. Σύμφωνα με τον υπουργό Άμυνας του Ντουμπάι, δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα. Το ωστικό κύμα που προκλήθηκε ύστερα από την τρομακτική έκρηξη, έγινε αισθητό σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων, ταρακουνήθηκαν και έσπασαν τζάμια σε πολλά κτίρια. Αμέσως στήθηκε μεγάλη επιχείρηση για την κατάσβεση της φωτιάς που προκλήθηκε και τον εντοπισμό τυχόν θυμάτων. Συγκλονίζουν βίντεο που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα οποία αποτυπώνεται το μέγεθος της καταστροφής. Η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις αυτοπτών μαρτύρων, για μερικά λεπτά επικράτησε το απόλυτο χάος στην περιοχή, καθώς κανείς δεν γνώριζε τι είχε συμβεί.
  9. Έκτακτο δρομολόγιο το πρωί από το Paros Jet για την μεταφορά πυροσβεστικών οχημάτων και προσωπικού από Κρήτη προς Κάρπαθο προκειμένου να συνδράμουν στην πυρκαγιά που ξέσπασε χθες βράδυ.
  10. Να υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις κενές ήταν κάτι που μπορούσε να γίνει (και γινόταν) μόνο όταν το πρωτόκολλο ήταν 50% και υπήρχε μία θέση κενή ανάμεσα σε κάθε 2 που καθόντουσαν επιβάτες. Με 80% πρωτόκολλο, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό (ποιες 40 θέσεις να αφήσει κενές το σύστημα σε ένα σαλόνι 200 θέσεων, μία κάθε 5?) Συνεπώς το μόνο που μπορεί να εφαρμοστεί είναι η μείωση του συνολικού αριθμού των επιβατών.
  11. Μείωση 20% στις τιμές των εισιτηρίων νομίζω πως είναι σημαντική.
  12. Είναι ιδέα μου ή ο αριθμός των δρομολογίων της Attica έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω του ανταγωνισμού;
  13. Στο πλοίο έγινε πολλή δουλειά στο ξενοδοχειακό αλλά δε βλέπω να ‘χει ρόλο στην φετινή περίοδο
  14. Δεν νομίζω πως παίζει το σενάριο να δούμε το πλοίο σε άλλη γραμμή εκτός της κλασικής του, οπότε ας κάνουμε λίγο κράτει στα σενάρια.
  15. Θεωρώ πως η πρωινή ζώνη θα καλυφθεί τελικά από το HS4
×
×
  • Create New...