Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Posts

    4,093
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν εκτιμώ πως το δημοσίευμα είναι αξιόπιστο. Αυτό πάντως που θέλει να πει ο ποιητής είναι πως όλοι οι πιστωτές τα έχουν βρει εκτός από το fund που πιέζει για να βγει από το παιχνίδι (αντί δηλαδή να παραμείνει και να συναινέσει στην αναδιάρθρωση του δανεισμού, να αναγκάσει τις άλλες τράπεζες να αγοράσουν το δάνειό του).
  2. Στα ξενοδοχεία μπαίνει η Attica Group Περισσότερα εδώ. Ακούγεται πως η πρώτη επένδυση θα αφορά ξενοδοχειακή μονάδα της Νάξου.
  3. Με τον βασικό μέτοχο να έχει το 91% του μετοχικού κεφαλαίου, η χρηματιστηριακή τιμή δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία. Επιπλέον η πληροφορία αναφέρει 320 εκ. "συνδυαστικά" που σημαίνει πως μέρος αυτών μπορεί να μην είναι για την αγορά των μετοχών της Attica.
  4. Έχει χυθεί πολύ μελάνι για αυτή τη γραμμή και στο forum μας και γενικότερα. Μπορείς να βρεις πολλά στοιχεία και αναλύσεις αν ανατρέχεις στα μηνύματα από το 2009 που ξεκίνησαν τα σενάρια για νέα εταιρεία. Μπορείς να δεις για παράδειγμα την μελέτη που παρουσιάστηκε το 2009 και άλλα πολλά.
  5. Στις φλόγες τυλίχτηκε το μεσημέρι του Σαββάτου καταμαράν με ελληνική σημεία στο λιμάνι της Λευκάδας. Η φωτιά που εκδηλώθηκε για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους πήρε γρήγορα διαστάσεις και καταβάλλεται προσπάθεια κατάσβεσής της, με την βοήθεια των σκαφών του λιμενικού αλλά και άλλων σκαφών που βγήκαν για βοήθεια. Το σκάφος έχει καταστραφεί ολοσχερώς, ενώ δεν κινδύνεψαν άνθρωποι, καθώς δόθηκε άμεσα εντολή να εκκενωθούν τα κοντινά πλοία. Video και φωτογραφίες εδώ
  6. Καταρχήν το πλοίο πέρσι έμεινε δεμένο λόγω covid. Όσο αφορά την φετινή χρονιά, μπορεί να ήταν καλή για τους επιβάτες που το ταξίδεψαν αλλά δεν νομίζω πως ήταν καλή για την εταιρεία του: Δούλεψε σκάρτους 3 μήνες (αφού είχε ένα ρεπό την εβδομάδα), με μειωμένο πρωτόκολλο κατά 15%, με ακριβά καύσιμα σε δρομολόγια με πολλά μίλια.
  7. Πλοία άνω των 100 μέτρων α’ κατηγορίας υπάρχουν μόνο 3 στην ελληνική ακτοπλοΐα (Πάτμος, Δήλος και SF II).
  8. Μειωμένες τιμές κατά 20% στα εισιτήρια του Paros Jet και συνεργασία με ξενοδοχεία των Σποράδων για παροχή εκπτώσεων στους επιβάτες της Seajets ως το τέλη Σεπτεμβρίου.
  9. Η σχετική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού όπως τροποποιήθηκε και παρατάθηκε τον Απρίλιο για ακόμα 3 χρόνια, δεν έχει καμία σχέση με τις γραμμές που δραστηριοποιούνται από κοινού η Attica και η ΑΝΕΚ, συνεπώς δεν επηρεάζει τις εξελίξεις.
  10. 1. Με δεδομένο πως λειτουργούν ως κοινοπραξία, δεν είμαι σίγουρος εάν υπάρχουν (αξεπέραστα) θέματα ανταγωνισμού. Οι οικονομικοί λόγοι και το μοίρασμα της πίτας μου φαίνονται πιο λογικό σενάριο. Αν δε πραγματοποιηθεί, θα έχουμε το παράδοξο, ο Μανώλης να “χρηματοδοτεί” για δεύτερη φορά τις εξαγορές της Attica, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την παρουσία και τα μερίδια αγοράς του. 2. Νομίζω πως ήταν από πολύ καιρό αναμενόμενο πως ο βαθμός συγκέντρωσης στον κλάδο θα αυξηθεί. H πανδημία έβαλε το χέρι της και σε αυτό: στην περίπτωση της ΑΝΕΚ μάλλον το καθυστέρησε, γιατί είχε μπει από πέρσι στην τελική ευθεία (και αναμενόταν εδώ και χρόνια), στην περίπτωση της Golden Star μπορεί και να το επιτάχυνε.
  11. Ο αριθμός των πλοίων της ακτοπλοΐας δεν καθορίζεται από την κίνηση του εμπορικότερου δεκαπενθημέρου του έτους.
  12. Χωρίς να ξέρω τα κόστη αγοράς/μετασκευής, νομίζω πως η επένδυση στο WC ήταν μακράν η πιο πετυχημένη. Αν για τα δύο ταχύπλοα που αναφέρετε, το ύψος της επένδυσης ξεπέρασε αυτό του WC αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τους πλοιοκτήτες τους καθώς το WC είναι νεότερο, με μεγαλύτερο πρωτόκολλο και σημαντικά ταχύτερο.
×
×
  • Create New...