Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content Count

    3,922
  • Joined

  • Last visited

About Orestis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τρέχουν οι εξελίξεις στην μαμά MIG που φαίνεται πως είναι κοντά στην πώληση της Singular.
  2. Σύμφωνα με το πρόγραμμα κρατήσεων, θα συνεχίσει κανονικά τα δρομολόγιά του.
  3. Με εξαίρεση το Worldchampion δεν νομίζω πως υπάρχει άλλο μεγάλο ταχύπλοο που να έχει VIP χωρίς τραπεζάκια, συνεπώς με αντικριστές θέσεις. Προσωπικά νομίζω πως είναι κάτι που οι επιβάτες το προτιμούν.
  4. Στην πώληση των δανείων της ΑΝΕΚΑΝΕΚ 0,00%, προχωρά η Εθνική Τράπεζα, περιπλέκοντας λίγο περισσότερο την εξίσωση, που θα κληθούν να λύσουν οι υπόλοιπες πιστώτριες τράπεζες, εφόσον δεν υλοποιηθεί ή καλυφθεί σε σημαντικό βαθμό η αύξηση κεφαλαίου της εταιρείας, ως το ποσό των 20 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, στο χαρτοφυλάκιο με 10 μη εξυπηρετούμενα ναυτιλιακά δάνεια, που έχει βγάλει προς πώληση η Εθνική, συμπεριλήφθηκαν και οι χορηγήσεις της τράπεζας προς την AΝΕΚ. Πρόκειται για τη συμμετοχή της Εθνικής στο κοινοπρακτικό των 220 εκατ. ευρώ και στο μετατρέψιμο ομολογιακό των 22 εκατ. ευρώ, τα οποία χορηγήθηκαν το 2017. Το σκέλος των μετατρέψιμων ομολογιών δεν είναι βέβαιο ότι θα παραμείνει ως το τέλος στην περίμετρο του χαρτοφυλακίου. Ο σχετικός διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη, με τους ενδιαφερόμενους επενδυτές να διενεργούν due diligence επί δείγματος του χαρτοφυλακίου, ώστε να υποβάλουν απευθείας δεσμευτικές προσφορές στο τέλος του μήνα. Ως σύμβουλος πώλησης της τράπεζας λειτουργεί η NatWest. Η αντίδραση των υπολοίπων πιστωτριών τραπεζών της ΑΝΕΚΑΝΕΚ 0,00% στην κίνηση της Εθνικής ήταν ήπια. Αρμόδια τραπεζικά στελέχη, με τα οποία συνομίλησε το Euro2day.gr, εξηγούν πως ενδεχόμενη μεταβίβαση των δανείων της Εθνικής, περιπλέκει, μεν, τα πράγματα, αλλά δεν τα επιδεινώνει. Ο νέος πιστωτής θα διαθέτει, μεν, διαφορετική στόχευση, ως προς το χρονισμό επίτευξης απόδοσης της επένδυσής του, από την άλλη, όμως, ενδέχεται να λειτουργήσει, ως καταλύτης για πιο ευέλικτες προσεγγίσεις. Περισσότερα στο euro2day.gr
  5. Μετάθεση έλαβε το θέμα της κεφαλαιακής ενίσχυσης της ΑΝΕΚΑΝΕΚ 0,00%, καθώς το σώμα των μετόχων της αποδέχθηκε την σχετική εισήγηση του Διοικητικού της Συμβουλίου να συγκληθεί έκτακτη γενική συνέλευση, προκειμένου να αποφασίσει αύξηση κεφαλαίου ως του ποσού των 20 εκατ. ευρώ. Η τακτική γενική συνέλευση της 9ης Σεπτεμβρίου ενέκρινε μεν την υιοθέτηση μέτρων κεφαλαιακής ενίσχυσης, ώστε η καθαρή θέση της εταιρείας να καταστεί μεγαλύτερη του 50% του καταβεβλημένου κεφαλαίου από αρνητική σήμερα, αποφάσισε, όμως, η αύξηση κεφαλαίου ως 20 εκατ. ευρώ, με παροχή δικαιώματος προτίμησης στους παλαιούς μετόχους, να συζητηθεί σε έκτακτη γενική συνέλευση. Εξουσιοδότησε, δε, το Δ.Σ. της εταιρείας για τον καθορισμό των όρων της ΑΜΚ και το χρόνο σύγκλησης της έκτακτης γενικής συνέλευσης. Υπέρ της εισήγησης του Δ.Σ., τάχθηκε το 57,57% όσων ψήφισαν έγκυρα, ενώ απείχε το 42,4%. Η αύξηση κεφαλαίου κρίνεται απαραίτητη όχι μόνο λόγω της αρνητικής καθαρής θέσης (8,9 εκατ. ευρώ) που εμφάνισε η εταιρεία στο τέλος του 2018, αλλά και για να αποπληρωθεί μέρος των δανείων, να αναδιαρθρωθεί εκ νέου ο υπόλοιπος δανεισμός και να απενεργοποιηθεί η μετατροπή τμήματος των μετατρέψιμων ομολογιών. Κατά τη διάρκεια του 2018 η AΝΕΚ δεν πλήρωσε δόση δανείου, με αποτέλεσμα να «σπάσουν» όροι δανειακών συμβάσεων και να καταστούν πληρωτέα δάνεια, άνω των 200 εκατ. ευρώ, τα οποία είχαν αναδιαρθρωθεί ένα χρόνο νωρίτερα (2017). Περισσότερα στο euro2day
  6. Από τη Δευτέρα και για μία εβδομάδα και πάλι το Andros Jet στη γραμμή.
  7. Δελτίο Τύπου ΠΑΣΕΝΤ για την απόλυση 14 υπαλλήλων στις Μινωικές.
  8. Για να είμαστε δίκαιοι, το report αναφέρεται στο 2018 που οι τιμές αυξήθηκαν περίπου 30% και ήταν οι υψηλότερες της τελευταίας 4ετίας. Φέτος υπάρχει μία μείωση της τάξεως του 12-15% αλλά μην ξεχνάμε πως έμειναν 4 μόλις μήνες για το 2020, με ότι αυτό συνεπάγεται στις τιμές των καυσίμων λόγω των νέων κανονισμών.
  9. Σαφώς αφού είναι σημαντικά μεγαλύτερο: 52m μήκος & 13m πλάτος vs 42m & 10m που είναι τα δύο άλλα μικρά της Seajets.
  10. "Thunder" το νέο όνομα του πλοίου, καλορίζικο στη νέα του εταιρεία!
  11. Δηλαδή η εικόνα στο λιμάνι με τα φορτηγά είναι έτσι καθημερινά;
  12. Σχηματίζω πρόβλεψη σημαίνει πως επιβαρύνω τα ετήσια αποτελέσματα μου με δεδομένο πως κρίνω πως στο μέλλον είναι πολύ πιθανό να υποστώ κάποια αρνητική συνέπεια (επισφάλεια απαιτήσεων, απομείωση αξίας παγίων κλπ). Στην περίπτωση των καυσίμων οι εταιρείες απλά αναφέρουν στις οικονομικές καταστάσεις τους κινδύνους που υπάρχουν (τιμές καυσίμων, συναλλαγματικές διακυμάνσεις, μεταβολές επιτοκίων, μακροοικονομικό περιβάλλον κλπ) και την επίδραση που μπορεί να έχουν στα αποτελέσματά τους, χωρίς όμως να σχηματίζουν προβλέψεις στα αποτελέσματά τους. Με δεδομένο πως οι ομολογίες θα είναι εξασφαλισμένες με ναυτικές υποθήκες, το ρίσκο μειώνεται σημαντικά. Δεν πρόκειται για μετοχές από τις οποίες ο επενδυτής αναμένει μέρισμα. Για να το πούμε πιο απλά, η Attica έχει πολλά χρόνια να δώσει μέρισμα στους μετόχους της, όμως οι δανειστές της, όλη αυτή την περίοδο εισπράττουν κανονικά τα τοκοχρεολύσιά τους. Για την ακρίβεια για το 40% καθώς αν καλυφθεί πλήρως το ομολογιακό ο συνολικός δανεισμός θα αυξηθεί κατά 84 εκ. (75 εκ. από το ομολογιακό και 9 εκ. από την αναχρηματοδότηση του Ιουνίου). Άρα πολύ πρόχειρα, θα γλυτώσει περίπου 2% x 175 εκ. =3,5 εκ. και θα επιβαρυνθεί με 3,5% x 84 εκ. = 2,9 εκ.
  13. Δωρεάν εισιτήρια επιστροφής από την Seajets και την Wind για συνδρομητές Wind One και F2G.
  14. Από την προηγούμενη εβδομάδα λειτουργεί το web check in της Seajets.
×
×
  • Create New...