Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content Count

    4,048
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αναχώρηση 12:00 από Πειραιά και επιστροφή 17:00 από Νάξο με άφιξη στο μεγάλο λιμάνι στις 21:40 έχει ζητήσει από το ΣΑΣ
  2. Χρόνια πολλά φιλαράκια μου, να προσέχετε τους εαυτούς σας και μην ξεχνάτε… Τον χειμώνα ετούτο άμα τον πηδήσαμε Γι’ άλλα δέκα χρόνια άιντε καθαρίσαμε…
  3. Σωστά θυμάσαι. Τα προηγούμενα χρόνια μπορεί να ήταν σενάρια, φέτος το δρομολόγιο με την Θες/νίκη υπήρχε στο διαγωνισμό και αφορά μία προσέγγιση την εβδομάδα για 39 εβδομάδες το χρόνο (όχι τις 13 εβδομάδες της καλοκαιρινής περιόδου).
  4. Ολοκληρώθηκε σήμερα Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2021, στις 15:00 η διαδικασία υποβολής δεσμευτικών οικονομικών και τεχνικών προσφορών για το 2ο Στάδιο – Πρόσκληση Υποβολής Προσφορών για Προεπιλεγμένους Υποψηφίους, για την ανάδειξη Αναδόχου του Έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής». Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί το σημαντικότερο μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο. Το εν λόγω έργο αναβαθμίζει τη θέση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσ
  5. Το πλοίο, που έδεσε πριν από λίγο στο μεγάλο λιμάνι, ακούγεται πως είναι το 7ο κρουαζιερόπλοιο του Super Mario.
  6. Εξαιρετική εξέλιξη! Επιτέλους υλοποιείται ένα project που βρίσκεται στα σκαριά περισσότερο από μια πενταετία και καθυστέρησε για διάφορους λόγους. Το κόστος δεν είναι καθόλου αμελητέο αλλά πρόκειται για μια σημαντικότατη και αναγκαία αναβάθμιση για τα νησιά του Σαρωνικού.
  7. Τη συντηρητική κατάσχεσή του MAERSK LAUNCESTON μέχρι του ποσού των 70 εκατ. ευρώ, ή την κατάβολή ισόποσης εγγυητικής επιστολής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσισε το Πρωτοδικείο Πειραιά. Συγκεκριμένα το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά (Διαδικασία Ασφαλιστικών Μέτρων – Τμήματος Ναυτικών Διαφορών), έκανε δεκτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του Ελληνικού Δημοσίου και διέταξε τη συντηρητική κατάσχεσή του του υπό σημαίας Πορτογαλίας εμπορικό φορτηγό πλοίο (C/V) MAERSK LAUNCESTON, που ανήκει στην αλλοδαπή εταιρία KG Vierte OCEANIA Schiffahrtsgesellschaft mbH & Co., μέχρι του ποσού των 70
  8. Έχουν ανοίξει τα πλάνα του, πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα για Τήνο, Μύκονο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη
  9. Αρκετά σύνθετο μοντέλο πάντως έχουν επιλέξει για την επιδότηση, με το τελικό ποσό να επηρεάζεται τόσο από τα έσοδα όσο και από τα έξοδα του πλοίου. Επιπλέον θα μου φαινόταν πιο λογικό η επιδότηση ενός τουλάχιστον δρομολογίου ανά εβδομάδα για όλο το χρόνο (52 δρομολόγια), αντί για τα 31 που προβλέπει η επιδότηση (ένα δρομολόγιο ανά εβδομάδα Μάιο-Σεπτέμβριο, ένα ανά δεκαπενθήμερο Απρίλιο και Οκτώβριο και ένα ανά μήνα Νοέμβριο –Μάρτιο).
  10. Seajets γιατί στην δυσκολότερη χρονιά του κλάδου εξυπηρέτησε 2 νέες γραμμές (Καβάλα & Κύθηρα), πρόσθεσε ένα επιπλέον πλοίο στο στόλο της (Power Jet) και τάραξε τα νερά στην αγορά της κρουαζιέρας (με επιτυχία ή όχι θα φανεί σε μελλοντική ψηφοφορία).
  11. Η ναύλωση δεν ανανεώθηκε οπότε το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Ευχάριστο νέο για τους καραβολάτρες, δυσάρεστο για την εταιρεία του όχι μόνο γιατί ήταν μια πολύ προσοδοφόρα ναύλωση, αλλά και γιατί στην δύσκολη χρονιά που έρχεται θα πρέπει να βρει τρόπο να το εκμεταλλευτεί.
  12. Οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου για την ΑΝΕΚ.
  13. Με αφορμή την αποχώρηση του Κνωσός Παλάς 20 ακριβώς χρόνια από την δρομολόγησή του, συνειδητοποίησα πως το 2000 ήταν μια πραγματικά μαγική χρονιά για την ελληνική ακτοπλοΐα με 10 (αν δεν ξεχνάω κάποιο) νεότευκτα πλοία: Κνωσός Παλάς, Blue Star 1 & 2, Blue Star Ithaki, Highspeed 2-3-4, Hellenic Spirit, Olympic Champion και Αίολος Κεντέρης.
  14. ANEK: Μεγάλη απόσταση ακούμε ότι χωρίζει τη διοίκηση της εταιρείας από τους βασικούς πιστωτές της (τράπεζες και Cross Ocean), ως προς το μέγεθος του ταμειακού της προβλήματος, το οποίο εντάθηκε, λόγω πανδημίας. Η διοίκηση της εταιρείας ακούγεται ότι ζητά πρόσθετη χρηματοδότηση άνω των 20 εκατ. ευρώ, ενώ οι πιστωτές δείχνουν διατεθειμένοι να δώσουν, υπό προϋποθέσεις, ποσό πέριξ των 5 εκατ. ευρώ. Από τον πρόσφατο έλεγχο της Alix Partners τι κενό ρευστότητας προκύπτει; Υ.Γ.: Αφού έχασε στο Διαιτητικό Δικαστήριο την υπόθεση διεκδίκησης ποσού ως 47 εκατ. από τις Μινωικές, η ΑΝΕΚ καλε
×
×
  • Create New...