Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content Count

    4,042
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τη συντηρητική κατάσχεσή του MAERSK LAUNCESTON μέχρι του ποσού των 70 εκατ. ευρώ, ή την κατάβολή ισόποσης εγγυητικής επιστολής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσισε το Πρωτοδικείο Πειραιά. Συγκεκριμένα το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά (Διαδικασία Ασφαλιστικών Μέτρων – Τμήματος Ναυτικών Διαφορών), έκανε δεκτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του Ελληνικού Δημοσίου και διέταξε τη συντηρητική κατάσχεσή του του υπό σημαίας Πορτογαλίας εμπορικό φορτηγό πλοίο (C/V) MAERSK LAUNCESTON, που ανήκει στην αλλοδαπή εταιρία KG Vierte OCEANIA Schiffahrtsgesellschaft mbH & Co., μέχρι του ποσού των 70
  2. Έχουν ανοίξει τα πλάνα του, πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα για Τήνο, Μύκονο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη
  3. Αρκετά σύνθετο μοντέλο πάντως έχουν επιλέξει για την επιδότηση, με το τελικό ποσό να επηρεάζεται τόσο από τα έσοδα όσο και από τα έξοδα του πλοίου. Επιπλέον θα μου φαινόταν πιο λογικό η επιδότηση ενός τουλάχιστον δρομολογίου ανά εβδομάδα για όλο το χρόνο (52 δρομολόγια), αντί για τα 31 που προβλέπει η επιδότηση (ένα δρομολόγιο ανά εβδομάδα Μάιο-Σεπτέμβριο, ένα ανά δεκαπενθήμερο Απρίλιο και Οκτώβριο και ένα ανά μήνα Νοέμβριο –Μάρτιο).
  4. Seajets γιατί στην δυσκολότερη χρονιά του κλάδου εξυπηρέτησε 2 νέες γραμμές (Καβάλα & Κύθηρα), πρόσθεσε ένα επιπλέον πλοίο στο στόλο της (Power Jet) και τάραξε τα νερά στην αγορά της κρουαζιέρας (με επιτυχία ή όχι θα φανεί σε μελλοντική ψηφοφορία).
  5. Η ναύλωση δεν ανανεώθηκε οπότε το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Ευχάριστο νέο για τους καραβολάτρες, δυσάρεστο για την εταιρεία του όχι μόνο γιατί ήταν μια πολύ προσοδοφόρα ναύλωση, αλλά και γιατί στην δύσκολη χρονιά που έρχεται θα πρέπει να βρει τρόπο να το εκμεταλλευτεί.
  6. Οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου για την ΑΝΕΚ.
  7. Με αφορμή την αποχώρηση του Κνωσός Παλάς 20 ακριβώς χρόνια από την δρομολόγησή του, συνειδητοποίησα πως το 2000 ήταν μια πραγματικά μαγική χρονιά για την ελληνική ακτοπλοΐα με 10 (αν δεν ξεχνάω κάποιο) νεότευκτα πλοία: Κνωσός Παλάς, Blue Star 1 & 2, Blue Star Ithaki, Highspeed 2-3-4, Hellenic Spirit, Olympic Champion και Αίολος Κεντέρης.
  8. ANEK: Μεγάλη απόσταση ακούμε ότι χωρίζει τη διοίκηση της εταιρείας από τους βασικούς πιστωτές της (τράπεζες και Cross Ocean), ως προς το μέγεθος του ταμειακού της προβλήματος, το οποίο εντάθηκε, λόγω πανδημίας. Η διοίκηση της εταιρείας ακούγεται ότι ζητά πρόσθετη χρηματοδότηση άνω των 20 εκατ. ευρώ, ενώ οι πιστωτές δείχνουν διατεθειμένοι να δώσουν, υπό προϋποθέσεις, ποσό πέριξ των 5 εκατ. ευρώ. Από τον πρόσφατο έλεγχο της Alix Partners τι κενό ρευστότητας προκύπτει; Υ.Γ.: Αφού έχασε στο Διαιτητικό Δικαστήριο την υπόθεση διεκδίκησης ποσού ως 47 εκατ. από τις Μινωικές, η ΑΝΕΚ καλε
  9. Συναγερμός σήμανε στη Μάγχη. Ύποπτο περιστατικό σημειώθηκε, συγκεκριμένα, πάνω στο δεξαμενόπλοιο Nave Andromeda ενώ έπλεε ανοικτά της Νήσου Ουάιτ. Λαθρεπιβάτες, σύμφωνα με πληροφορίες των βρετανικών μέσων ενημέρωσης, απείλησαν να σκοτώσουν μέλη του πληρώματος. Μάλιστα, μετά το περιστατικό κρατούνται επτά Νιγηριανοί. Οι λαθρεπιβάτες φέρεται να ήρθαν στα χέρια με το πλήρωμα και να ανέλαβαν τον έλεγχο του πλοίου χωρίς όμως να ξέρουν να το κυβερνήσουν. Στήθηκε επιχείρηση στην οποία συμμετείχαν και ελικόπτερα που πέταξαν πάνω από το πλοίο για να αποκομίσουν μία καλύτερη εικόνα. Σύμφωνα μ
  10. Με 50% μειωμένο πρωτόκολλο δεν ήταν και δύσκολο να γεμίσει.
  11. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν 3 επιλογές: 1. Κενό επιβατών για να λάβει θέση προς την εκτέλεση του δρομολογίου του: δεν χρειάζεται έγκριση. 2. Ολική ναύλωση: χρειάζεται έγκριση αλλά όχι απόψεις από άλλες εταιρείες. Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να εμφανίζεται στο σύστημα αλλά μπορεί να μεταφέρει επιβάτες πχ ένα group. 3. Έκτακτο δρομολόγιο: χρειάζεται έγκριση, απόψεις από άλλες εταιρείες/λιμενικές αρχές (τυπικά). Κλασική περίπτωση που επιλέγεται αυτή η λύση είναι στα ταχύπλοα της Κρήτης όταν κατεβαίνουν στην αρχή της κάθε περιόδου στο Ηράκλειο αλλά και σ
  12. Καιρός να ανοίξουμε θέμα σχετικό με τις κινήσεις της οικογένειας στον χώρο της κρουαζιέρας, καθώς μετά το Queen of the Oceans (πρώην Oceaana), Aegean Myth (πρώην Maasdam) και Aegean Majesty (πρώην Veendam), από χθες υπάρχουν φήμες σχετικά με την αγορά του Pacific Aria.
  13. Δρομολόγια για Δυτικές Κυκλάδες (Σίφνο-Μήλο-Σαντορίνη), ζήτησε με σημερινό της αίτημα η πλοιοκτήτρια εταιρεία για το 2021.
×
×
  • Create New...