Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content Count

    3,940
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Με δεδομένο πως η Attica έχει προχωρήσει στην απόκτηση του 100% της HSW, δεν έχει καμία σημασία σε ποιο ΑΦΜ πηγαίνει η επιδότηση.
  2. Το Αλεξάνδρα δεν έχει τα απαιτούμενα κρεβάτια οπότε πιο πιθανό βλέπω το Aqua Blue.
  3. Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να σταθεί ένα τέτοιο πλοίο σε αυτή τη γραμμή. Η αντίστοιχη σύνδεση από τον Πειραιά βγαίνει επειδή παίρνει προίκα δύο επιπλέον νησιά (Σύρος & Μύκονος) και συνεχίζει με επιδότηση για Καβάλα. Η Ικαρία και η Σάμος επηρεάστηκαν διπλά τα τελευταία χρόνια και από την κρίση και από το μεταναστευτικό και είναι ίσως από τους προορισμούς που έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη πτώση στην κίνηση. Ένα πλοίο με αυτά τα χαρακτηριστικά όχι μόνο χρειάζεται γραμμή με σημαντική μεταφορική κίνηση αλλά και για δώδεκα μήνες το χρόνο.
  4. Αν εννοείς για τις κατηγορίες πλόων δες εδώ, ενώ αν εννοείς για τις κατηγορίες που αφορούν τις επιδοτούμενες γραμμές, δες εδώ (σελ. 20-22).
  5. Δεν νομίζω πως έγινε κάποια μεθόδευση, μόνος του τα έκανε μαντάρα. Στο δεύτερο συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο που με βάση τις προδιαγραφές του διαγωνισμού να αποκλειόταν η ΣΑΟΣ. Να γινόταν προκήρυξη μόνο για 3η κατηγορία όταν σε όλες τις υπόλοιπες γραμμές φέτος έγινε για όλες; Να ζητούσαν μεγαλύτερου μήκους πλοίο για ένα «προβληματικό» λιμάνι; Ή περισσότερα κρεβάτια για μία απόσταση 29 μιλίων;
  6. Με δεδομένο πως βάσει της απόφασης του ΣΑΣ τα χαρακτηριστικά για το πλοίο παραμένουν ίδια και η γραμμή θα προκηρυχτεί για όλες τις κατηγορίες πλοίων, εκτιμώ πως θα παραμείνει στην ΣΑΟΣ που διαθέτει πλοίο 2ης κατηγορίας.
  7. Τα δρομολόγια ανέβηκαν και πάλι αλλά προφανώς θα εκτελεστούν από το Champion Jet 2
  8. Πειραιάς – Μύκονος – Νάξος – Σαντορίνη είναι το δρομολόγιο που ζήτησε η εταιρεία για το καλοκαίρι του 2020 με αναχώρηση από Πειραιά στις 15:30 και από Σαντορίνη στις 07:10.
  9. Μέσα Νοεμβρίου εκτιμά η εταιρεία πως θα είναι έτοιμο το πλοίο και ζητάει 3 δρομολόγια την εβδομάδα από Πειραιά για Μήλο, Σαντορίνη και Ρέθυμνο (Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή στις 21:30) και επιστροφή Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 19:00
  10. Όλα δείχνουν πως το deal της Farallon για την αναχρηματοδότηση της MIG ναυάγησε και η Πειραιώς θα χρειαστεί να σώσει για ακόμα μία φορά την παρτίδα. Έτσι αντί να μειώσει την έκθεση της κατά 86 εκ. όπως προβλεπόταν από τη συμφωνία αναχρηματοδότησης, θα την αυξήσει κατά 142 εκ. αναλαμβάνοντας και τα δάνεια της Fortress.
  11. Απο Δευτερα η Blue Star θα εξυπηρετει την Ιο 5 φορες την εβδομαδα οπως τα προηγουμενα χρονια, δεν καταλαβα γιατι φετος υπηρξε αυτη η καθυστερηση.
  12. Οι υποχρεώσεις και οι απαιτήσεις εταιρειών που έχουν τόσο μεγάλη εποχικότητα όσο οι ακτοπλοϊκές, πρέπει να συγκρίνονται με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στο α' εξάμηνο λοιπόν του 2018, οι απαιτήσεις από τα “Λοιπά συνδεόμενα μέρη” (δεν ξέρω εάν αφορά την κοινοπραξία που αναφέρεις), ήταν 21,0 εκ., δηλαδή στα φετινά επίπεδα.
  13. Επιμένουν στα υψηλά επιτόκια οι τα ενδιαφερόμενα funds και το σίριαλ πήρε και επισήμως παράταση.
  14. H διαφορά τιμής μεταξύ Minoan και Κοινοπραξίας (Deck 46€ vs 29€) ήταν σε αυτά τα επίπεδα όλο το καλοκαίρι;
  15. Δηλαδή όποιος θέλει να δει τα οικονομικά αποτελέσματα της Attica, Δελτα, Singular ή Μπαρμπα Στάθη, θα κοιτάξει τα συνολικά αποτελέσματα της MIG? Σήμερα είναι μέτοχος η MIG σε όλες τις παραπάνω, αύριο μπορεί να μην είναι, τα αποτελέσματα των θυγατρικών της δεν επηρεάζονται από αυτό. Ακόμα και από την αναδιάρθρωση των δανείων που ανέφερες αυτό προκύπτει: η Attica πέτυχε να μειώσει σημαντικά το επιτόκιο δανεισμού για το μέρος των δανείων που αποπλήρωσε με το νέο ομολογιακό (3,4% vs 5,5%), ενώ βάσει των πληροφοριών που αναφέρουν τα δημοσιεύματα, στη MIG, Farallon προσφέρει 11% επιτόκιο από 4% και 5% που είναι τα επιτόκια των δανείων που λήγουν τον Οκτώβριο.
×
×
  • Create New...