Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content Count

    3,996
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Είναι δύο διαφορετικές συμφωνίες, όπως και η Blue Star έχει την προσφορά με την Vodafone χωρίς να συμπεριλαμβάνει διαφήμιση πάνω στα πλοία.
  2. Κανονικά εμφανίζεται στο σύστημα, αλλά όπως είναι φυσικό, το σκέλος Πάρος – Πειραιάς δεν πωλείται στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.
  3. Αυτό και αν είναι έκπληξη! 😘
  4. Ας αφήσουμε 2-3 μέρες να δούμε πως θα πάνε τα δύο ταχύπλοα, δεν νομίζω πως τίθεται κανένα θέμα οικονομίας, μάλλον "ξεμούδιασμα" χρειάζονται.
  5. Ένας πολύ ανθρώπινος αποχαιρετισμός από την fb σελίδα της Saronic Ferries
  6. Τίποτα δεν πρόκειται να βουλιάξει φέτος από κίνηση. Ο λόγος που δεν υπάρχουν εισιτήρια είναι η μικρή διαθεσιμότητα που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Για παράδειγμα την Παρασκευή 3/7 για την Ύδρα υπάρχουν 3 δρομολόγια με συνολικά 358 διαθέσιμες θέσεις όταν την αντίστοιχη περσινή ημέρα υπήρχαν 7 δρομολόγια με 2.048 θέσεις.
  7. Δεν νομίζω πως το είχαμε πει καθώς είναι πολύ πρόσφατη εξέλιξη. Γι αυτό άλλωστε είχε μείνει αναπάντητο και το ερώτημά σου.
  8. Κινητικότητα υπάρχει στα θέματα της εταιρείας σύμφωνα με το euro2day
  9. Από το πολύ μεγαλύτερο ποσό, για το ποίο είχε γίνει σχετική πρόβλεψη στα οικονομικά αποτελέσματα, έγινε ανάκτηση των 4,5 και για αυτό το λόγο έγινε και αντιστροφή πρόβλεψης όπως αναφέρεται στα οικονομικά αποτελέσματα του 2019. Η καταδίκη των υπαιτίων (που πράγματι όπως αναφέρεις μπορεί να έχει γίνει εδώ και χρόνια), δεν αλλάζει τίποτα στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.
  10. Όχι πως οι ρυθμοί διεκπεραίωσης των δικαστικών υποθέσεων είναι ικανοποιητικοί, αλλά ο χρόνος που αναφέρεται στο δημοσίευμα δεν είναι σωστός: Η υπόθεση είναι για την γνωστή περίπτωση που είχε προκύψει με τον πράκτορα της Ηγουμενίτσας το 2008 (καμία σχέση με εποχή Σφηνιά δηλαδή) και οι ανάλογες αγωγές είχαν κατατεθεί κάποια χρόνια αργότερα. Σχετικά είχαμε γράψει από τότε.
  11. Για τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μετά τις 31 Μαΐου ισχύει κανονικά η ακυρωτική πολιτική της εταιρείας (επιστροφή χρημάτων κλπ) και όχι τα voucher.
  12. Έχει ανακοινωθεί με το χθεσινό ΦΕΚ 2092 η παράταση της απαγόρευσης μέχρι 15 Ιουνίου.
  13. Τα πλοία των δύο εταιρειών δουλεύουν στα πλαίσια της κοινοπραξίας και λαμβάνουν συγκεκριμένο ποσοστό επί του συνόλου των εσόδων βάσει της μεταξύ τους συμφωνίας, άσχετα με το μεταφορικό έργο του κάθε πλοίου.
  14. Ας κάνουμε λίγη υπομονή όλοι, είναι μια ιδιαίτερη χρονιά και ακόμα ούτε οι εταιρείες δεν ξέρουν τα δρομολόγιά τους καθώς υπάρχει πλήθος αστάθμητων παραμέτρων: Πως θα διαμορφωθεί το πρωτόκολλο των πλοίων μετά τις 15 Ιουνίου, τι θα γίνει με το καθεστώς των επιδοτήσεων, πότε θα ανοίξουν τα αεροδρόμια και ποιες συνδέσεις θα παρέχουν, ποια πλοία θα είναι έτοιμα και πως θα κινηθεί η κίνηση κλπ.
×
×
  • Create New...