Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ταξιδευαν καλα με προσοχη ομως ελεω μαγουλων...ξενοδοχειο πολυ καλο για την εποχη...Αν ειχαν μια μεση απο 18 και πανω η ιστορια θα εγραφε αλλιως...
  3. Καραβάρες ήταν αυτό και το αδελφό του.Τα πρώτα night ferry του Αιγαίου ξεχώριζαν από όλες τις απόψεις.
  4. Today
  5. Δεν ειναι η νοοτροπια των ναυτικων. Μαλλον των εταιριων θα ελεγα. Οι ναυτικοι με οτι τους δινουν δουλευουν
  6. Στην Ελλάδα το PSC από όσο θυμάμαι δεν ήταν κάτι σπουδαίο ,,,στο εξωτερικό μας ψάχνουν όσο δεν πάει και οι παρατηρήσεις που γράφουν στα ποντοπορα δεν είναι τόσο σοβαρές για να γίνει κράτηση του βαποριου και ο ISM εφαρμόζεται κατά γραμμα.
  7. 3/4 το πρωτο του δρομολογιο Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι.Αναχωρησεις απο Ελλαδα καθημερινα εκτος Δευτερας στις 14:00 και επιστροφη στις 22:00.
  8. Yesterday
  9. Παραπανω πηγαιναν... Επισης τα βαπορια αυτα αρχικα ηταν 118 μετρα...
  10. Και τα κρητικά φίσκα είναι αυτές τις μέρες, τουλάχιστον Πέμπτη βράδυ που παρακολουθησα τη φόρτωση στον Άγιο Διονυσιο.
  11. Προσωπικά όταν είχα δει αυτή τη φωτογραφία πίστευα ότι ήταν photoshop. Τώρα δεν ξέρω αν μου φαίνεται πιο ωραίο τότε με αυτές τις γραμμές και τα σινιάλα (αν κάνω πως δεν βλέπω ότι το S είναι πιο λεπτό). Αλλά όντως τα φουγάρα ήταν πολύ μικρά από την Ιαπωνία.
  12. Προσωπικά όταν το είδα απο χαμηλά στις φωτό μου άρεσε , όταν το είδα όμως σε αεροφωτο που κυκλοφορούν άλλαξα γνώμη και ομολογώ ότι θα το προτιμούσα με την κλασσικη εμφάνιση χωρίς το κόψιμο . Ίσως αν είχε μια πρυμη πχ σαν του Διαγορας να του πήγαινε αλλά τώρα με τα καταστρώματα στην πρυμη και την μεγάλη επιφάνεια του άσπρου προσωπικά πιστεύω ότι δεν του ταιριάζει. Γενικά το κόψιμο νομίζω ότι θα ταιριάζει σε πλοία με πιο «άδειες» πρυμες
  13. Το Α Αλέξανδρος το Ν Νικόλαος δηλαδή οι υιοί Αγούδημοι!
  14. Απορώ πως και στα βραδινά της κοινοπραξίας για Ηράκλειο δεν κάνουν "έξτρα" προσέγγιση στην Σαντορίνη σε μερικά ή σε όλα τα δρομολόγια του Μάρτη μιας και η κίνηση είναι παραπάνω από την χωρητικότητα των πλοίων.
  15. Ουσιαστικα καθε φορα οι Αφοι μας δειχνουν το ίδιο έργο με διαφορετικό τρόπο… Οτι δηλαδή το ‘χουν με τις μετασκευές, αλλα δεν το ‘χουν με τις μπογιες. Τουλαχιστον διάλεξαν τη σωστη πλευρα του νομισματος.
  16. να πούμε ότι μετά και από το δεύτερο δεξαμενισμό έχει βαφτεί πλήρως
  17. Ευκαιρίας δοθείσης, καθώς πήγαινα με κάτι γνωστούς μου για ένα informal light lunch στην Κοπεγχάγη, κάπου εκεί ανάμεσα στην Βασιλική Όπερα και στο μαγαζί που είχαμε κλέισει για φτηνά, 😂, βλέπω ένα boat house το οποίο είναι σαν τον νάνο αδελφό του "ΝΗΡΕΥΣ" (ιδίως πλώρη και τσιμινιέρες). Ποιός ξέρει τι ταξίδια να έκανε όταν ήταν ενεργό σε εκείνες τις τόσο φιλικές θάλασσες.
  18. Στης προσφορές η εταιρία φαίνεται να συνεργάζεται πάλι με την MINOAN LINES
  19. Όταν έγιναν οι αλλαγές με τις καινούργιες μηχανές το βαπόρι μαζί με την αδερφή του ΝΤΑΛΙΑΝΑ, η υπηρεσιακή τους πήγε στους 18.5 κόμβους.
  20. Η αλλαγή στις τσιμινερες νομίζω έγινε επειδή άλλαξαν και μηχανές και έβαλαν μεγαλύτερες.
  21. Και αν φύγει από την Κρήτη λόγω του Rapidlink jet σε ποια γραμμή θα μπορούσε να πάει??
  22. Εδώ φαίνεται η διαφορά στη φιλοσοφία των Ελλήνων ναυτικών ποντοπορων και ακτοπλοων
  23. Τρομερή κίνηση είχε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ περίπου 50 νταλίκες!!
  24. Δεν μπορούσαν να περιμένουν μέχρι να μπει μια φωτογραφία του πλοίου βαμμένο...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...