Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ταξιδεύω αυτή την στιγμή με το πλοίο απο Σαντορίνη για Μύκονο. Το πλοίο ήρθε περίπου στις 12:30 , ενώ ένας λιμενικός μας είπε πως θα ακυρωθεί. Τελικά επιβιβαστήκαμε και μετά το πλοίο έδεσε στο λιμάνι για τα εμπορικά φορτία όπου και αναχωρήσαμε στις 13:30 . Προφανώς προσπάθησαν να επιδιορθώσουν την βλάβη αλλά μάλλον δεν τα κατάφεραν μιας και από ότι βλέπω στο Αis , πάμε με 26 knots. Απο κόσμο περίπου στα μισά της χωρητικότητας.
  3. Με αυτό σκεπτικό είναι η δρομολόγηση του Αρτεμις, μιας και σύμφωνα με την Saos Ferries θα έχει επισκευαστει μέχρι την άλλη εβδομάδα.
  4. Εξω απο τη Ντια πρεπει να την επαθε μιας και η ταχυτητα του απο τα 32 επεσε στα 25.Συνεχιζει παντως κανονικα το δρομολογιο του μετα τη Σαντορινη.
  5. To Ionion Pelagos σε χθεσινή του άφιξη στην Ιθάκη από Κεφαλονιά και λίγο πριν αναχωρήσει για Αστακό.
  6. Μηχανική βλάβη στο Σαντορίνη Παλάς λίγο μετά την αναχώρηση του από το Ηράκλειο
  7. Today
  8. καθυστερησεις: -> Αντί να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους, πάνε και τους μοιάζουνε ... δεν το καταλαβαίνω, τόσο δύσκολο είναι να προσθέσεις από ένα δεκάλεπτο στους χρόνους παραμονής και ταξιδιού, ώστε να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι ...;;; Εάν δεν τους βγαίνουν τα δρομολόγια, να τα μεταθέσουν προς τα πίσω. Αλλά, εδώ φταίει και το λιμεναρχείο/υπουργείο. Δεν γνωρίζουν πως οι χρόνοι είναι μη ρεαλιστικοί; Θα έπρεπε να επέμβουν! πυκνοτητα - διασπορα δρομολογιων: στη ζακυνθο στον πορο -> Το ίδιο και εδώ. Καλύτερα 4 σωστά δρομολόγια, παρά 5 λάθος. Εδώ φταίμε όμως και όλοι εμείς! Υπήρξε ποτέ δυναμική παρέμβαση των τοπικών αρχών (εκτός Παρίση ) αλλά και απλών πολιτών, π.χ. με μια συγκέντρωση υπογραφών ή καθιστική διαμαρτυρία στα λιμάνια, για αλλαγή των ωραρίων; πατρα σαμη ιθακη -> Το ζουμί εδώ είναι, γιατί προτιμούν να χάσουν τη μισή Κεφαλλονιά και το Θιάκι στις παντόφλες. Δεν το καταλαβαίνω. γενικοτερα -> Η κίνηση έχει αυξηθεί πάρα πολύ φέτος, ιδιαίτερα στα Ι.Χ.!!! Πρώτη φορά από μικρό παιδί, που εκτός από το σηυνηθισμένο μποτιλιάρισμα στο Αργοστόλι, υπήρχαν και μποτιλιαρίσματα στη Λάσση και στα χωριά της κάτω Λειβαθούς!!! Ένα απίστευτο φαινόμενο. εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια -> Σε αυτό, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω λίγο Σε σχέση με το εξωτερικό και την απόσταση, είναι ακριβά. Και παλαιότερα, τα πληρώναμε πολύ φθηνότερα. Μπορεί σε σχέση με την τιμή του πετρελαίου, να ήταν ακριβότερα, αλλά από την τσέπη μας, έβγαιναν λιγότερα λεφτά. στα λιμανια,-> Εντονότερη παρουσία του λιμενικού - καλέ, τι μας λες, και πότε θα πινουν τα φρέντο τους; Οι αφιξο/αναχωρήσεις ρυθμίζονται από μόνες τους. Υπάρχουν φάσεις, που δε βλέπεις απολύτως κανέναν λιμενικό!!! επικοινωνια marketing. -> Καλά, οι σιροπιαστές αναρτήσεις των ημέτερων ΜΜΕ είναι γελοίες. Τολμώ να πω, πως περισσότερο κακό κάνουν στην εικόνα της εταιρείας, παρά τη βοηθούν. Αλλά αυτά, δεν τα βλέπει η διοίκηση; ενώ η εταιρεία σε ορισμένα θέματα φαίνεται πολύ προχωρημένη και επαγγελματική σε σχέση με άλλες ελληνικές του κλάδου, σε άλλα πάλι θέματα δουλεύει σε απολύτως ερασιτεχνικό επίπεδο. Αυτό θα πρέπει να το κοιτάξουνε σοβαρά τον χειμώνα, γιατί τους εκθέτει. Για να υπάρξει ανανέωση του στόλου με πλοία με εναλλακτικές πηγές ενέργιεας, θα πρέπει να κατασκευαστεί πρώτα η αντίστοιχη υποδομή στη στεριά από το κράτος. Οπότε, το βλεπώ χλωμό ...
  9. Άρα το Άρτεμις είναι βέβαιο ότι θα μείνει για μία εβδομάδα μόνο επάνω;
  10. Στα Δωδεκάνησα πάει το BS Patmos έτσι και αλλιώς . Η κίνηση στην Πάρο Νάξο κλπ είναι αρκετά υψηλή και χρειάζεται μεγάλο γκαράζ γιαυτό πάει εκεί το Νήσος Χίος.
  11. Με τι πιστοποιητικα θα κανουν αυτα τα δρομολογια των 150 και βαλε ναυτικων μιλιων;Επιτρεπεται απο την κατηγορια πλοων τους;
  12. Επίσης, η απευθείας μετάβαση του Άρτεμις από Σύρο (23:59) για Σαμοθράκη στις 25/8 και η επίσης απευθείας μετάβαση από Σαμοθράκη (17:30) για Σύρο την 1/9 θα είναι εμπορικά δρομολόγια!!!!
  13. 3 εβδομαδες μετα και εχοντας ξαναταξιδεψει με τα πλοια της levante, οι εντυπωσεις μου απο τα προηγουμενα ταξιδια παραμενουν... ενισχυμενες Μπορει να κανω λαθος, αλλα υποθετω οτι η εταιρια θελει να διατηρησει το μονοπωλιο στα τρια νησια, που με τοση προσπαθεια πετυχε. Μπορει καποια παραπονα (γκρινιες, θα ελεγα), να ειναι υπερβολικα, αλλα στην πλειονοτητα υπαρχει βασιμος λογος δυσαρεσκειας. Οπως ειπα και παραπανω, οταν υπαρχει δυσαρεσκεια, ανοιγει ο δρομος για να εμφανιστει ανταγωνιστης. Θα βοηθουσε να ειναι δεκτικοι στην κριτικη και να μην αρκουνται στις σιροπιαστες αναρτησεις των "ημετερων". εχουμε και (ξανα)λεμε καθυστερησεις: ρεκορ 20ετιας καθυστερησεων σε περιοδους αιχμης (για τα νησια μας). οπως ειπαμε και παραπανω αλλα και στα σχετικα topic, τα 2 τελευταια δρομολογια του πορου και το τελευταιο (επισημο) του mare απο και προς ζακυνθο, εφταναν πολυ μετα την ωρα αναχωρησης. οκ, πολλοι επιβατες ερχονται τελευταια στιγμη, τα λιμανια εχουν τα προβληματα που εχουμε αναφερει, αλλα ο βασικος λογος ειναι τα σφιχτα ωραρια, με μη ρεαλιστικους χρονους ταξιδιου και παραμονης. μονο με αναδιαταξη των δρομολογιων ωστε οι χρονοι να ειναι ρεαλιστικοι, μπορει να σωθει το πραγμα. μεγαλυτεροι χρονοι παραμονης, χρονοι ταξιδιων που να ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα και τροποποιηση των ωρων αναχωρησης, ωστε να μη συμπιπτουν οι αναχωρησεις των δυο γραμμων απο κυλληνη. ισως να βοηθουσε και η εναλλαγη. αυτο που ερχεται απο πορο να πηγαινει ζακυνθο και αντιστροφα. πυκνοτητα - διασπορα δρομολογιων: πολλη μανουρα φετος για το αν ο αριθμος των δρομολογιων ηταν επαρκης, αλλα και για τις ωρες των αφιξοαναχωρησεων. στη ζακυνθο δεν εχουν και πολυ δικιο να γκρινιαζουν. ο επισημος αριθμος δρομολογιων high season, ηταν 7 τη μερα. οσα περιπου ειχαν και οταν η ionian ferries μονη της. ισως να χρειαζοταν ενα τελευταιο δρομολογιο απο ζακυνθο πιο αργα (κατα τις 21.00). αντι να εχουν το συνεχομενο... εκτακτο 04.00 απο ζακυνθο και 06.15 απο κυλληνη, θα μπορουσαν να κανουν αυτο που γινοταν παλιοτερα. τελευταιο δρομολογιο απο ζακυνθο 21.00. το πλοιο εμενε κυλληνη και εκανε το πρωτο απο κυλληνη για ζσκυνθο το πρωι. στον πορο οπως εχουμε ξαναπει, εχουν δικιο. το πρωτο και ειδικα το τελευταιο δρομολογιο ειναι σε αβολες ωρες (να φτανεις πορο επισημως 00.30 και ανεπισημως στις 02.00 και να θες αλλη μιαμιση ωρα για να πας σπιτι σου). τα υπολοιπα 3 εχουν 4+ ωρες κενο μεταξυ τους. ειπαμε και παλια υπηρχαν κενα, αλλα υπηρχε η εναλλακτικη της πατρας. προφανως αυτη η διαταξη δρομολογιων επελεγη, για να γινονται 5 δρομολογια ημερησιως με ενα πλοιο, αλλα και να μπορει να γινεται τραμπα με mare ή καλβο οποτε χρειαζεται, προκαλεσε ομως στην κεφαλονια μεγαλη δυσαρεσκεια, οσο και αν προσπαθουν οι "ημετεροι" να κανουν το ασπρο μαυρο. πατρα σαμη ιθακη τα ειπαμε και στο προηγουμενο ποστ, τα εχουμε πει και στα τοπικ των γραμμων και του καλβου. ο αντρικος ειναι καλος για 9 μηνες το χρονο, δεν ειναι ομως για κυριο πλοιο της γραμμης σε high season και για λογους χωριτικοτητας και για λογους ταχυτητας. η εταιρια γενικως εδειχνε οτι και τη γραμμη θεωρει αναγκαια αβαρια για να μην μπει αλλος, αλλα και οτι τους προορισμους (σαμη/βορεια κεφαλονια και ιθακη), τους εχει γραμμενους (για να μην πω αλλη λεξη απο χ). δεν μπορω να φανταστω αλλο λογο γιατι, αντι των συνεχομενων "εκτακτων" δρομολογιων του καλβου, ειτε μεσω πορου, ειτε απ'ευθειας, δεν υπηρχε ενα μονιμο δρομολογιο πισαετο σαμη κυλληνη, με αναχωρηση απο κυλληνη 21.00 που να πηγαινει σαμη πισαετο, ωστε να υπαρχει ενα δευτερο δρομολογιο. απο το θιακι ειδικα εχουν χασει πολλη κινηση προς λευκαδα και αστακο. προσωπικα πιστευω οτι μονιμη λυση για το καλοκαιρι θα ηταν να ειναι το κεφαλονια στη γραμμη. λεω το κεφαλονια, γιατι αυτο εχει την ταχυτητα απο τα πλοια της levante. θα εκανε το δρομολογιο στις παλιες γνωστες ωρες και 16.30 θα ηταν σαμη. απο εκει και περα θα μπορουσε, ειτε να κανει διπλο για πατρα, που με τα φετεινα δρομολογια του πορου θα πηγαινε σφαιρα, ειτε να κανει δυο δρομολογια για κυλληνη και να επιστρεφει σαμη (προτιμω το πρωτο). εννοειται πως αναφερομαι στην πασχαλινη περιοδο και στις... κολασμενες 9μιση εβδομαδες του καλοκαιριου. γενικοτερα απο την πλευρα της εταιριας διαρρεουν οτι δεν εχει αυξηθει η κινηση και οτι απλα ειναι λιγοτερα τα δρομολογια. απο τα νησια λενε οτι εχει αυξηθει και αλλο η κινηση και τα δρομολογια ειναι λιγα. η εταιρια σιγουρα εχει τα στοιχεια της, οι υπολοιποι θα μαθουμε οταν βγουν τα στοιχεια των λιμεναρχειων. περα απο οσα ανεφερα παραπανω, δε νομιζω οτι υπαρχει αναγκη μεγαλης αυξησης δρομολογιων και αριθμου πλοιων. αναδιαταξη δρομολογιων χρειαζεται σιγουρα. αν λειπει κατι, ισως ειναι η χωρητικοτητα του σολωμου, που ειναι οσο κεφαλονια και καλβος μαζι. αν ειχε σολωμο αντι πχ για καλβο και με τις αλλαγες που ειδαμε πιο πανω στο ποστ, θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα το καλοκαιρι. σιγουρα ομως και στα νησια πρεπει να ξεχασουν τις εποχες που τον αυγουστο υπηρχαν 10 δρομολογια για ζακυνθο και 9 για πορο (και την περιοδο της kefalonian και τις εποχες ionian ferries & strintzis ferries), με πληροτητες 60%. εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια μεταξυ μας, τα εισητηρια δεν ειναι ακριβα για τα δεδομενα των γραμμων. τα πληρωναμε παλιοτερα και πολυ ακριβοτερα, με φθηνοτερο πετρελαιο. υπηρξε φετος πολλη γκρινια για τις κρατησεις, γιατι δεν μπορουσες να κανεις κρατηση χωρις να πληρωσεις και να παρεις το εισητηριο στο εκδοτηριο. δεν βρισκομαστε ουτε στο 1990 που γραφαν τις κρατησεις στο χερι, ουτε στο 1999 οταν πρωτομπηκαν επισημως οι ηλεκτρονικες κρατησεις. η εταιρια προσφερει το e-ticket. ολος ο κοσμος ειναι με ενα smartphone στο χερι και το παιζει, δε νομιζω να μη μπορουν να κανουν ηλεκτρονικη εκδοση εισητηριου. αν ακυρωσεις μεχρι την προηγουμενη μερα παιρνεις τα λεφτα σου πισω (προσωπικα μου συνεβη και περσυ και προπερσυ να κανω μερικη ακυρωση και δεν ειχα κανενα θεμα). θα επρεπε βεβαια η εταιρια να στηριξει τιμολογιακα το e-ticket, διατηρωντας μια, μικρη εστω, εκπτωση στις επιστροφες. επισης θα μπορουσε να εμβαθυνει τη σχεση της με τους μονιμους κατοικους και τους συχνους ταξιδιωτες, ειτε με καποιο προγραμμα τυπου bonus miles, ειτε με μια καρτα νησιωτη (βοηθα και ο αριθμος νησιωτη σε αυτο). στα λιμανια, ειδικα της ζακυνθου και τις κυλληνης, τα πραγματα ειναι χαοτικα. προφανως δεν ειναι δουλεια της εταιριας να δωσει λυση, αλλα θα μπορουσε να βγει μπροστα, διεκδικωντας πραγματα. πχ: αιθουσες αναμονης, ειδικα σε ζακυνθο και κυλληνη, εντονοτερη παρουσια του λιμενικου, διευθετηση κυκλοφοριας (ειδικα στη ζακυνθο). η δυσαρεσκεια του κοσμου για αυτα που αντιμετωπιζει, αντανακλα και στην εταιρια. φανταστειτε: φτανεις στην κυλληνη, το πλοιο εχει μεγαλη καθυστερηση, εχει ζεστη, το κυλικειο ειναι τριτοκοσμικο, δεν εχει τουαλετες κλπ. τι σκεφτεται ο τσαντισμενος επιβατης (τουριστας, επαγγελματιας κλπ). κοιτα τους που...δες, το καραβι τους εχει αργησει, περιμενουμε σα μα...κες και δεν μπορουμε ουτε να παμε τουαλετα. επικοινωνια marketing. οσο επαγγελματιες ειναι στα social media και την tv, τοσο... παλαιοκομματικοι ειναι στην προσεγγιση των κατοικων των νησιων. πρεπει να βγει η ιδια η εταιρια και οι ανθρωποι της μπροστα με επαγγελματικο τροπο και να περιορισουν το φαινομενο τον πολλαπλων σιροπιαστων αναρτησεων. εχουν αντιθετο αποτελεσμα. αντιθετο αποτελεσμα φερνουν και ατυχεις συγκρισεις, ειτε με τη σαμοθρακη, ειτε με τις καθυστερησεις στην ancona. εξοργιζουν, δεν βοηθανε. αντιθετως η κερκυρα, ειναι καλυτερο και πιο ευστοχο αντιπαραδειγμα. last, but not least, θεματα συμπεριφορας αναφερθηκα και παλιοτερα σε ζητηματα... customer experience. ταξιδεψα κατ επαναληψη φετος με ολα τα πλοια της εταιριας. εχω αναφερθει σε δυο που η κατασταση ηταν πολυ καλη, δεδομενων και των συνθηκων. στα αλλα δυο ομως, υπαρχει σοβαρο θεμα συμπεριφορας στο γκαραζ. μιλω παντα απο αυτα που ειδα ο ιδιος. υπαρχουν επισης πολλα παραπονα για τα bar σε ολα τα πλοια. προσωπικα δεν εχω καποια... δυσαρεστη αναμνηση, αλλα στα bar παω για να παρω κανενα νερο. πρεπει να το ξαναδει απο την αρχη η εταιρια το θεμα της συμπεριφορας παντως. τελειωνοντας, επιτελους, θα ελεγα καθυστερησεις, διαταξη δρομολογιω, συμπεριφορα και σχεση με τους μονιμους κατοικους. θα χαιρομουν επισης να ακουσω, οτι η εταιρια ψαχνεται για το μελλον. πχ σε βαθος πενταετιας, ανανεωση στολου, πλοια με αλλες πηγες ενεργειας (πχ lng) κλπ. ας υπαρξει και μια εταιρια στην ελλαδα που να το κανει οσοι αντεξατε να διαβασετε ως εδω, ειστε οι ηρωες μου και σας αγαπω πολυ
  14. Δεν εχω τον υπολογιστη μαζι μου αυτες τις μερες, ειχα τα στοιχεια στο αρχειο μου. Δεν εχω τον υπολογιστη μαζι μου αυτες τις μερες, ειχα τα στοιχεια στο αρχειο. ΥΓ: Με ενα γρηγορο γκουγκλαρισμα. Wartsila των Μυκονος - Χιος: Διαμετρος: 380 mm - Διαδρομη: 475 mm - Κυλινδροι: 12 Αρα 53870.46 x 12 = 646445.52 κυβικα εκατοστα ανα μηχανη. MAN B&W των Δηλος - Πατμος: Διαμετρος: 320 mm - Διαδρομη: 400 mm - Κυλινδροι: 16 Αρα 32169.91 x 16 = 514718.56 κυβικα εκατοστα ανα μηχανη.
  15. Ερώτηση: Δεν θα μπορούσε το Σκιάθος να πάει Σαμοθράκη?
  16. Γιατί δεν βάζουν το B.S.Paros στο απογευματινό της Παροναξίας - Μικρές Κυκλάδες και το Νήσος Χίος στο πρωινό της ΣυροΤηνοΜυκονίας;;; Υ.Γ: Από καραβολατρικής άποψης πάντως το πλάνο της εταιρείας είναι σούπερ!
  17. Επίσης, η απευθείας μετάβαση του Άρτεμις από Σύρο (23:59) για Σαμοθράκη στις 25/8 και η επίσης απευθείας μετάβαση από Σαμοθράκη (17:30) για Σύρο θα είναι εμπορικά δρομολόγια!!!!
  18. destination mersin πλεον. η γνωστη μερσινα της τουρκικης εισβολης στην κυπρο. το κοβω να πηγαινει κατ'ευθειαν συρια
  19. Ευχαριστώ! Τον κυβισμό που γράφει παραπάνω ο @Captain_Nionios ήθελα πιο συγκεκριμένα.
  20. Παρόλο που δεν γνωρίζω το lightweight ούτε των μεν ούτε των δε θα έκανα μια εκτίμηση με βάση παρόμοιου τύπου/μεγέθους πλοία ότι είναι της τάξεως των 7-7,5 χιλ. Ακόμη και αν η εκτίμηση μου είναι αρκετά εσφαλμένη η διαφορά των 10.000 τόννων δεν νομίζω ότι ισχύει σε καμμία περίπτωση.
  21. Yesterday
  22. Δεν θα αργησει και πολυ να συμβει αυτο καθως ολη αυτη η σειρα των ρο/ρο θα φυγει απο το στολο του Γκριμαλντι το επομενο ετος οποτε και θα ξεκινησουν οι παραλαβες των νεοτευκτων.
  23. Χιος μυκονος 4x WARTSILA-NSD 12V38 31.680kW Πατμος δηλος 4x MAN-B&W - 4 stroke 16 cylinder 320 x 400 mm combustion engines total 32.000 kW
  24. @Captain_Nionios μπορείς να μας γράψεις τους τύπους των μηχανών για τα Μύκονος/Χίος και Δήλος/Πάτμος;
  25. Ας δουμε μια φώτο του πλοιου στο Dock 6 των Palumbo αλά μαλτεζε.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...