Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Λογικά θα γίνει κάποια τροποποίηση αύριο θα ξέρουμε μάλλον.
  3. Βρίσκεται εκτός δρομολογίων από Δευτέρα 9/10 και μετά...
  4. Τα πλάνα με τον καταπέλτη και τις επισκευές, έχει καταλάβει κανείς από ποιο πλοίο είναι;
  5. Today
  6. Άφιξη του Thunder από Νάξο Πάρο και Μύκονο στις 14:30 από επιβάτες έβγαλε μερικούς και 2 ΙΧ ενώ πήρε 20ΙΧ και 100 περίπου πεζούς επιβάτες 14:40 αναχώρηση.
  7. Αναρτήθηκε στο fb το deckplan του βαποραρου. Βλέπω το συγκεκριμένο είχε πάρα πολλούς χώρους κοινόχρηστους και πολλές καμπίνες.Το γκαράζ του ήταν όπως του Απόλλωνα και των αδελφών του με 2 cage,όμως στις μπάντες αντί για πατάρια είχε ντεκ με καμπίνες.Το πλωριό σαλόνι ήταν αλα Μήλος Εξπρες.Εσωτερικά πρέπει να ήταν πολύ καλό και πολυτελεστατο και να είχε μεγάλο πρωτόκολλο.Αν λάβεις υπόψιν πως είχε υπηρεσιακή 21+ τότε μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο πλοίο.Είχε όμως μικρό γκαράζ.Πιστεύω πως ήταν το καλύτερο βαπόρι που φορούσε το κράνος που πέρασε από την Ελλάδα. Καλά δε συζητάω αν ερχόταν Κυκλάδες μπορεί να έκανε και πλάκα του Ποσειδώνα του original.
  8. Γιατί έχουν αφαιρεθεί τα δρομολόγια του προς Τήνο το Σαββατοκύριακο 14/10 και 15/10;
  9. Το ais δείχνει ότι το Αναξ βρίσκεται στο λιμάνι του Λαυρίου
  10. Ουσιαστικά ειναι τα μπορντό τρένα τα Italo ,πέραν απο αυτά της Trenitalia που βλέπουμε στους σταθμους της Ιταλιας
  11. καλά αυτά είναι εικασίες και δεν ξέρω κατα ποσό έχουν επαφή με την πραγματικότητα κι αν έχουν δεν ξέρω πόσο δεσμευτική είναι και σε ποιο βαθμό . Το σίγουρο είναι ότι στο απογευματινό πήγε πολύ καλά όντας το μοναδικό ταχύπλοο ενώ το πρωί θα έχει άλλα δυο να ανταγωνιστεί . Κακά τα ψέματα δυο ταχύπλοα το πρωί είναι υπεραρκετά όπως απέδειξε η φετινή η σεζόν .
  12. @Annivas Είχε υπόθει πως πιθανόν λόγω του deal των 2 εταιριών gsf και seajets δεν βάζει η Seajets πρωινό ταχύπλοο Ραφηνα
  13. Μετά από αγορές 325 πλοίων μεταφοράς εμπορευματικιβωτίων από το 2020 μέχρι σήμερα, μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα κρουαζιερόπλοια, μετά από την είσοδο στην Moby/Tirrenia και μετά κι από μία αεροπορική εταιρεία, που έμεινε να επενδύσει η MSC μέσα στην μεταφορική αλυσίδα? Το βρήκατε, στα τρένα. Έτσι λοιπόν σήμερα τα ιταλόφωνα ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο νομικά Ελβετικός, κατ’ ουσίαν Ναπολιτάνικος γίγαντας ήρθε σε συμφωνία με μια εταιρεία που λέγεται Nuovo Trasporto Viaggiatori Spa. Τι κάνουν αυτοί? Ελέγχουν συνολικά 51 τρένα υψηλής ταχύτητας που συνδέουν 51 πόλεις διαμέσω του ιταλικού σιδηροδρομικού δικτύου και μεταφέρουν περί των 20 εκατομμύρια επιβατών ετησίως. Η συναλλαγή είναι της τάξεως των 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, ευκαιρία δηλαδή. Οκαζιόν, που λέγανε και παλιά στα καταστήματα ρούχων. Μάλιστα η εφημερίδα Il Messaggero αναφέρει πως τα 3.2 εξ’ αυτών είναι κασαδούρα, σπαρταριστά. Και τα υπόλοιπα τραπεζικό δάνειο. Η ίδια εφημερίδα τοποθετεί τα κέρδη της MSC στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων στα 36.2 δισεκατομμύρια, φαντάζομαι σε Ευρώ γιατί δεν αναφέρουν το νόμισμα. Δε χρειάζεστε εμένα για να σας πεί που κολλάει μια τέτοια επένδυση
  14. Για αυτό το λόγο ανέφερα και το παράδειγμα του διδύμου Έλυρος/Γκαλαξυ. Γιατί αυτά με προγραμματισμένη ώρα άφιξης 6:30 φτάνουν σχεδόν πάντα πριν τις 6, οπότε προλαβαίνουν και μπαίνουν πριν τα Ηρακλειώτικα και ο κόσμος μέχρι τις 6μιση-7παρά έχει κατέβει. Αυτό προσπαθούμε να εξηγήσουμε, ότι δυστυχώς ο Μπένυ δεν έχει την ταχύτητα που χρειάζεται για να φτάσει με την ησυχία του πριν τις πρωινές αφιξοαναχωρήσεις με αποτέλεσμα στην τελική να τους περιμένει όλους να μπουν/βγουν.
  15. Αλήθεια γνωρίζει κάποιος αν το καλοκαίρι του 24 θα μπορέσει να ξαναμπεί η SEAJETS πρωινή ζώνη ή θα περιοριστεί στην απογευματινή ;
  16. Την ιδια στιγμή,δεν έχουν αναφέρει ποτε κάτι για το Journey οσον αφορά αγορα στο ΧΑΚ
  17. Συμφωνω απολυτα οτι δεν ειναι καθολου αμελητεες οι καθυστερησεις του. Ωστοσο δεν πιστευω οτι για τις καθυστερησεις φετος δεν ευθυνεται τοσο πολυ η ταχυτητα του πλοιου οσο η διαχειρηση του. Το πλοιο φετος ειχε αδικαιολογητα μεγαλες καθυστερησεις στην αναχωρηση (συνηθως πανω απο ωρα) και σε αυτο πιστευω οτι ευθυνετε η υποστελεχωση του (ειχαν γινει σχετικες διαμαρτυριες) σε σχεση με αλλες χρονιες και το γεγονος οτι το πληρωμα δεν ειχε προλαβει να μαθει το πλοιο. Αποτελεσμα αυτου ηταν να καθυστερει παρα πολυ η διαδικασια φορτωσης/εκφορτωσης καθως και ετοιμασια του πλοιου μετα τα βραδυνα. Κανοντας μια συγκριση με το 19 και την τελευταια φορα που ταξιδεψα καλοκαιρι με το πλοιο, η εκφορτωση επαιρνε το 1/3 του χρονου που πηρε φετος. Το ειχα αναφερει στις αρχες του καλοκαιριου που ειχε γινει σχετικη κουβεντα οτι το πλοιο καθαρο χρονο ταξιδιου απο φαναρι στα φαναρι ειχε συνηθως 8 με 8:30 ωρες στα ημερησια, πραγμα που σημαινει οτι αν εφευγε στην ωρα του η με μικρη καθυστερηση δεν θα παρουσιαζε αυτες τις καθυστερησεις. ΥΓ: Σαν παραδειγμα θελω απλα να αναφερω την 1/8 (μπορει να ηταν και 2/8) που η ωρα ηταν 10 και οι φωτογραφιες στα σοσιαλ εδειχναν την ουρα απο τα αμαξια να ειναι μεχρι τον ΗΣΑΠ. Εν τελη το πλοιο εφυγε 12:30 και εφτασε χανια 20:40. 8 ωρες και 10 λεπτα καθαρος χρονος αλλα η 2 ωρη καθυστερηση + την καθυστερηση που προστεθηκε το βραδυ το πηγε πισω σχεδον ολο τον αυγουστο μεχρι να βρεθει ενα κενο στα ημερησια.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...