Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ο έλεγχος με τα drones είναι κάτι που λέγεται πως οι Σκανδιναβικές χώρες θα εφαρμόσουν στα σίγουρα. Τώρα για εδώ, ακόμη κι αν το δούμε να συμβαίνει, το θέμα είναι να γίνεται πραγματικός και όχι επιλεκτικός έλεγχος. Όταν είσαι Λιμεναρχείο και κάθεσαι στην προβλήτα και αγναντεύεις αυτό εδώ το αίσχος, τότε μέχρι και για παράβαση καθήκοντος που δεν επεμβαίνεις πρέπει να σε πάνε. Μακάρι να εφαρμόζεται ο νόμος για όλους, το ελληνικό κράτος όμως δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες πολυτέλειες. Όσο για την παραπάνω πρόταση για μείωση της ιπποδύναμης, φαίνεται πως έχει υποστήριξη από τη Bimco, τους Δανούς πλοιοκτήτες(Maersk δηλαδή), τους Γερμανούς(Oldendorff) και γενικά υπάρχει θετικό κλίμα στον ΙΜΟ για το μέτρο σαν προσωρινή λύση.
  3. Today
  4. Δεν αμφισβητώ αυτό που λές, από την άλλη μια σύγκρουση πρίν 1 χρόνο και οι παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που αναφέρεις παραπάνω, φαντάζομαι δεν έχουν σχέση με τον συγκεκριμένο δεξαμενισμό.
  5. η εταιρια εχει ανεβασει σχετικη ανακοινωση, στα ελληνικα και τα αγγλικα, στο FB. ευκαιρια να διορθωσουν και τα σινιαλα της triton ferries. να βαφτουν στο χρωματισμο του πορφυρουσα
  6. συμφωνα με ορισμενα ναυτεργατικα σωματεια, η ΑΝΕΣ χρωστα τα δεδουλευμενα του σεπτεμβριου στο πληρωμα του Πρωτεα. περισσοτερα στο πειρατικο ρεπορταζ.
  7. οι επιβατες πρεπει να ψαξουν ή η εταιρια που τους κρεμαει πρεπει να κινηθει πρωτη να τους αποζημιωσει; παντως προγραμματισμενο δεν ηταν. ακυρο της τελευταιας στιγμης
  8. Δεν πιστεύω να έχει να είναι έτσι. Υπάρχουν ευρωπαϊκοί κανονισμοί λογικά, όπως στις αερομεταφορές με σαφείς οδηγίες (εκεί για καθυστερήσεις σε διάφορες κλίμακες, ακυρώσεις ή μη επιβίβαση λόγω overbooking). Πολλοί επιβάτες δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, δεν το ψάχνουν ή είναι ΟΚ αν παραπονεθούν και πάρουν ένα εισιτήριο δωρεάν.
  9. Ας δούμε και απο αυτό δύο καλοκαιρινές φωτογραφίες, μία στη Σίφνο και μία στη Σέριφο.
  10. Δεν εκπλήσσομαι. Μόνο και μόνο από δημοσιεύματα που έχουν αναρτηθεί ανά καιρούς, μπορεί κανείς να βγάλει εύκολα τα συμπεράσματά του για το συγκεκριμένο βαπόρι. Και πόσα δε βλέπουν το φως της δημοσιότητας...
  11. Ας δούμε το σολωμό να μας χαρίζει δύο καλοκαιρινές πόζες, μία στη Σίφνο και μία στη Σέριφο
  12. Πάμε να δούμε λίγες φωτογραφίες του Άρτεμις στην όμορφη Σέριφο απο το φετινό καλοκαίρι και bonus μια συνάντησή του με το sifnos jet
  13. superfastship

    Serifos port

    άρτεμις και sifnos jet στη Σέριφο, 06/08/19
  14. superfastship

    Artemis

    Άφιξη στη Σέριφο, 06/08/19
  15. superfastship

    Artemis

    Αναχώρηση απο Σέριφο, 05/08/19
  16. superfastship

    Artemis

    Άφιξη στη Σέριφο, 05/08/19
  17. Δεν είναι μία η μπανανία, αλλά δυο, διοτι τα δρομολογια είναι μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Οπότε προφανώς ξέρουν να...ελίσσονται.
  18. Ρε παιδιά, πώς μπορεί να αλλάζουν έτσι τα δρομολόγια τελευταία στιγμή χωρίς συνέπειες; Σε τι μπανανία ζούμε ...
  19. Ναι μιας και τις τελευταίες εβδομάδες όπως και σήμερα ταξιδεύω συχνά μαζί του και αποτι μου λένε π.χ σήμερα δεν υπάρχει τπτ πάρα μόνο 1 κρεβάτι. 29 καμπίνες για ένα ταξίδι τέτοιας διάρκειας είναι ανεπαρκείς. Το βαπόρι έχει φτιαχτεί για παροναξια κλπ όχι για άγονες 18 ωρών. Εξου και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν σκατζαρουν με το Χίος που τουλάχιστον έχει τον υπερδιπλάσιοβσε καμπίνες.
  20. Ναι, δε θα παραλείψει ο κόσμος να προτιμήσει τον Κάλβο που σε περιόδους που η κίνηση είναι αυξημένη όλοι ξέρουμε τι γίνεται στο εσωτερικό του. Άμα είναι καλές οι μέρες έχει καλώς αλλά τέλη Οκτώβρη ο καιρός είναι απρόβλεπτος κι ούτε έξω στο κατάστρωμα δε μπορείς να βγεις άμα βρέχει! Φαντάσου Χριστούγεννα τι θα γίνεται...
  21. @Nereus έχεις κάποια βάσιμη πληροφορία οτι οι καμπίνες του Νήσος Μύκονος που κάνει την γραμμή δεν είναι αρκετές;
  22. Μια χαρά έχουν το δικαίωμα να το αντικαταστησουν με το Χίος. Είναι δυνατόν να βάζεις ένα καθαρά ημεροπλοιο να κάνει το γύρο του κόσμου? Αντε και του χρόνου ο Μάριος να βάλει το Terra σε μια καινούρια γραμμή... Πειραιάς - Ηράκλειο - Ρόδος - Σάμος - Καβάλα και πισω Numbers
  23. Για το λάθος των νούμερων Ι.Χ. που έγινε ζητάω συγγνώμη έκανα λάθος με τα μηχανάκια σε 2 λιμάνια δηλαδή αντί να γράψω τα Ι.Χ. από Θήρα και Ίο έγραψα εκ παραδρομής τα μηχανάκια. Για την ακρίβεια τα Ι.Χ. που άφησε στον Πειραιά ήταν 1 από Ηράκλειο, 18 από Θήρα, 26 από ίο, 18 από Πάρο, 10 από Μύκονο. Σύνολο 73 Για να σας αποζημιώσω θα σας δώσω την κίνηση που πήρε από τον Πειραιά στις 23 Απριλίου στο πρώτο ταξίδι για φέτος. 414 επιβάτες σύνολο 46 για Σύρο οι 13 σε V.I.P 116 για Μύκονο οι 5 σε V.I.P. 70 για Πάρο οι 21 σε V.I.P. 55 για Νάξο οι 2 σε V.I.P. 14 για Ίο οι 3 σε V.I.P. 77 για Θήρα οι 15 σε V.I.P. 36 για Ηράκλειο οι 3 σε V.I.P. 93 Ι.Χ. συνολικά, 11 για Σύρο, 14 για Μύκονο, 27 για Πάρο, 13 για Νάξο, 5 για Ίο, 22 για Θήρα, 1 για Ηράκλειο. 18 μηχανάκια συνολικά, 1 για Σύρο, 8 για Μύκονο, 6 για Πάρο, 1 για Νάξο, 2 για Θήρα.
  24. Το Καπετάν Χρήστος αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 22/10/19 έως τις 23/10/19. Αυτός θα είναι ο τρίτος δεξαμενισμος του πλοίου από τον Μάιο!
  25. Ναι έχετε δίκιο στο παραπάνω πόστ έγινε λάθος στα λιμάνια Θήρα και Ίος αντί για Ι.Χ. έγραψα τα μηχανάκια. Από Πάρο Θήρα πήρε 18 Ι.Χ. και από Ίο 26 Ι.Χ..
  26. Δεν ανέφερα οτι ανέβηκαν στο σύστημα. Ανέφερα απλα την ημερομηνία έναρξης
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...