Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Εκ νέου παράταση για την έναρξη των δρομολογίων του Flyingcat 6 στον Σαρωνικό. Συγκεκριμένα το πλοίο θα επιστρέψει την Παρασκευή 31/01 σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων. Αυτό βέβαια που γεννά τα ερωτήματα μήπως η HSW θέλει να ξεκινήσει δρομολόγια μαζί με το Flying Dolphin 19 το οποίο έχει και αυτό βαφτεί με τα νέα χρώματα και σινιάλα. Υποστηρίζω αυτή την άποψη καθώς πιστεύω ότι δεν θα ήταν ορθό τα μισά να ταξιδεύουν με COSMOTE και τα άλλα με HELLENIC SEAWAYS όταν έχει λήξει και η συμφωνία με την COSMOTE !!
  3. Α γειά σου φίλε @Orestis. Αυτό είναι και το πραγματικό θέμα, όχι τόσο οι δρομολογήσεις των εκάστοτε εταιρειών. Αυτές θα λύνονταν σωστά αν το πλαίσιο ήταν σωστό. Και θα παραμείνει το βασικό θέμα/πρόβλημα όσο το νομικό πλαίσιο είναι με τέτοιο τρόπο στημένο ώστε ο ΥΕΝ και οι παράγοντες του Υπουργείου να βρίσκονται στη θέση του dealer, έτοιμοι για επιτόπιο νταλαβέρι ανάλογα με τα προσωπικά και τα κομματικά τους συμφέροντα. Όσο οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και ελέγχου των κατά καιρούς αιτήσεων είναι άτυπες ή άγραφες, θα έχουμε τα ίδια. Και θα έχουμε τα ίδια και σε μια ακόμη περίπτωση: Άντε και είχαν εγκριθεί οι αιτήσεις τους όπως ήθελαν οι εταιρείες, πόσο σωστό θα ήταν αυτό χωρίς να έχουν αποτυπωθεί οι προσεγγίσεις με βάση την ώρα και σε συγκεκριμένα λιμάνια? Αν για παράδειγμα το Thunder σκάει στη Μύκονο την ίδια ώρα με άλλα 4 πλοία, είναι σωστό να εγκριθούν τα δρομολόγια? Αν οι 2 προσεγγίσεις στην Ανάφη γίνονται σε απόσταση λίγων ωρών με προσέγγιση άλλου πλοίου, εξυπηρετείται έτσι το νησί? Με άλλα λόγια πρέπει να υπάρχουν κι άλλα κριτήρια. Εγώ σαν ΣΑΣ πρέπει να μπορώ να ανοίξω το pc μου και να δώ α) αν οι ώρες που δίνουν οι εταιρείες είναι ρεαλιστικές και β) αν σε αυτές τις ώρες δημιουργείται συνωστισμός σε κάποιο λιμάνι του δρομολογίου. Όσο δε γίνονται τα παραπάνω, θα κάνουμε την ίδια κουβέντα κάθε χρόνο.
  4. Δεν ξέρω σε πόσους λέει κάτι το όνομα Concordia Maritime, είναι μια Σουηδική εταιρεία με τάνκερ που ανήκει κατά πλειοψηφία στην Stena. Σουηδική είπα? Παλιά στο Wisconsin. Η Stena -επί της ουσίας- μετέφερε τόσο την έδρα της αλλά και τη σημαία των πλοίων της στη Δανία, όπου το φορολογικό καθεστώς είναι πιο ευνοικό απ' ότι στη Σουηδία. Πουλήσανε πανεύκολα τη Σουηδία δηλαδή. Κάτι που θεωρούμε δεδομένο στην ακτοπλοία τη δική μας, δηλαδή πλοία με ελληνική σημαία και με βάση την Ελλάδα. Κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει κάλλιστα στο μέλλον.
  5. Today
  6. To δειχνει απ'ευθειας και ΕΡΤ2 και μεσω web tv
  7. Με ιντριγκάρισε πολύ η παραπάνω αντιπαράθεση, αλλά είπα να επιβεβαιώσω την προσωπική μου γνώμη με ανθρώπους που ξέρουν πολύ περισσότερα από μένα, πρίν την εκφράσω. Πηγή μου λοιπόν είναι ένα υψηλόβαθμο στέλεχος ενός εκ των 3 μεγαλυτέρων και αξιόπιστων νηογνωμόνων(ας μην κάνουμε διαφήμιση) που συμμετέχει και στις διεργασίες του ΙΜΟ. Το ρεζουμέ είναι πως αυτό που λέει ο Annivas γίνεται, τόσο τεχνικά όσο και σε επίπεδο κανονισμών. Δυστυχώς δεν είχα τη δυνατότητα να βάλω τον συγκεκριμένο άνθρωπο να μου αναφέρει και τα σχετικά εδάφια των κανονισμών(όπως πολύ επιμελώς συνήθως παραθέτει ο φίλος Nikos_Chania), έχει άλλωστε πιο σοβαρά από μένα να ασχοληθεί. Μου ανέφερε σαν παράδειγμα τα boilers, πολλά πλοία δεν συνδέουν τα boilers με το scrubber. Πρέπει όμως να έχουν compliant fuel γι αυτά. Ένα άλλο παράδειγμα που μου ανέφερε είναι οι ηλεκτρομηχανές και η συμμόρφωση με τα NOx Tier III, μπορούν μόνο δύο από τις τρείς να είναι NOx Tier III. Αυτό που πρέπει να γίνει όμως σύμφωνα και με τις οδηγίες του ΙΜΟ πρός τα Port State Controls, είναι τα πλοία με διαφορετικούς τύπους καυσίμων να έχουν στην εντέλεια τα σχετικά έγγραφα και αποδεικτικά για το πού καίγεται τι. Με λίγα λόγια, αν το Oil Record Book είναι ύποπτο, το πλοίο και ο πλοιοκτήτης θα έχουν πρόβλημα. Εκεί που εφαρμόζονται σωστά οι κανονισμοί βέβαια, κι όχι επιλεκτικά. Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγούμαι, τι ακριβώς έχουν κάνει οι Μινωικές δεν γνωρίζω, σχολιάζω μόνο ως πρός την δυνατότητα να το κάνουν. Μια που λέμε για εφαρμογή κανονισμών, οι πρώτες πληροφορίες που έχουν φτάσει στ' αυτιά μου αλλά και έχουν γραφτεί, είναι πως πλήν της Κίνας δεν υπάρχει ακόμη καμία σωρεία παραβάσεων των κανονισμών. Ακόμη και στην περίπτωση της Κίνας, οι λίγες περιπτώσεις(4-5) που έχουν δεί το φως της δημοσιότητας αφορούσαν πλοία τα καύσιμα των οποίων ξεπερνούσαν οριακά την προβλεπόμενη περιεκτικότητα σε Θείο, με τα πρόστιμα να εκτείνονται από 1500 ως 15 χιλιάδες δολλάρια. Περίπτωση όμως που το πλοίο να καίει 3.5% S καύσιμο χωρίς scrubber, δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Σίγουρα υπάρχει, απλά δεν τους έχουν πιάσει. Κάτι άλλο που μέχρι στιγμής δε φαίνεται να επιβεβαιώνεται, είναι οι έντονοι φόβοι των Ελλήνων(αλλά και άλλων) πλοιοκτητών όσον αφορά την πιθανότητα μαζικών προβλημάτων καύσης του καινούριου καυσίμου και περί "δεκάδων πλοίων που θα έμεναν ακυβέρνητα στη μέση των ωκεανών". Υπάρχουν προβλήματα σε ορισμένες περιπτώσεις που αφορούν την υπερβολική παρουσία sludge, με τα φίλτρα και άλλα εξαρτήματα να πρέπει να καθαρίζονται ενδελεχώς προκειμένου να γίνει σωστά η καύση. Πλήν όμως σε καμιά περίπτωση -μέχρι στιγμής- στο δραματικό τόνο που ήθελε η ΕΕΕ να προσδώσει. Μην ξεχνάμε πως πολλά πλοία έχουν συμμορφωθεί ήδη από τα τέλη Νοέμβρη, οπότε μιλάμε για ένα αρχικό δείγμα 2 μηνών σχεδόν. Η ελληνική τρομολαγνεία στο συγκεκριμένο θέμα, αποτελούσε ήδη πρίν την εφαρμογή αντικείμενο μειδιάματος στα διεθνή fora, τώρα πια που έχουμε τα πρώτα θετικά δείγματα της εφαρμογής, αφήνω τα σχόλια στη φαντασία σας. Εκεί που βέβαια έχουν ένα δίκιο οι Έλληνες(αλλά και άλλοι) πλοιοκτήτες είναι πως η όλη μελέτη για την μετάβαση, έγινε βιαστικά και υπό το βάρος πολιτικών πιέσεων. Αυτό φαίνεται να αποδεικνύει μια μελέτη που κυκλοφόρησε πρόσφατα, μελέτη η οποία ήταν εντεταλμένη από τη Γερμανία και τη Φινλανδία. Η συγκεκριμένη μελέτη αποδεικνύει πως μπορεί μεν η περιεκτικότητα σε θείο να μειώνεται, πλήν όμως έχουν αυξηθεί από 10 εώς και 85% οι εκπομπές black carbon(αιθάλης αν το μεταφράζω καλά), σαν αποτέλεσμα του πολύ αυξημένου αρωματικού χαρακτήρα(με τη χημική έννοια του όρου) των καινούριων καυσίμων με περιεκτικότητα 0.5% Θείο. Αυτό έδωσε το έναυσμα σε 4 ΜΚΟ σχετικές με το περιβάλλον να ζητήσουν κατεπείγοντα μέτρα από τον ΙΜΟ έτσι ώστε σε ευαίσθητες περιοχές όπως η Αρκτική, να απαγορευθεί εντελώς η καύση residual fuels. Να καίνε δηλαδή τα πλοία αποκλειστικά και μόνο gasoil. Επισυνάπτω και το σχετικό έγγραφο από τον ΙΜΟ, για όσους θέλουν να πονέσει το κεφάλι τους. Οπότε η επόμενη Σύνοδος του ΙΜΟ αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον. (συμπαθάτε με για το σεντόνι που έγραψα) PPR 7-8-3 - The need for urgent action to stop the use of blended low sulphur residual fuels leading t... (FOEI, WWF, Pacific Enviro...).pdf
  8. Στο δεύτερο πρόγραμμα της ΕΡΤ έχει τώρα σε απευθείας σύνδεση τη συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το αφιέρωμα στο Θάνο Μικρούτσικο με τον Νίκο Καββαδία να έχει την τιμητική του.
  9. Είναι δύσκολο να παρακολουθήσουμε ολοκληρωμένα το θέμα που έχει προκύψει με τις εγκρίσεις των δρομολογίων καθώς έχουν γραφτεί σχόλια σε 4-5 διαφορετικά θέματα (αυτά των εταιρειών, στο ΣΑΣ, στις αντίστοιχες γραμμές και στο ΥΕΝ). Το όλο θέμα οφείλεται στα κενά που αφήνει ο νόμος, οπότε κάτω από αυτό το πλαίσιο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση η πρόθεση του υπουργείου για αλλαγή του θεσμικού πλαισίου.
  10. Να το δουμε εκτος νερου στου Σπανοπουλου
  11. Να το δουμε,οσο μπορουμε βεβαια ,αναμεσα σε αλλα πλεουμενα στου Σπανοπουλου
  12. Πρεπει να επεσε στο νερο την προηγουμενη εβδομαδα γιατι πριν 10 μερες ηταν ακομα εκτος νερου και μαλιστα με την υπερκατασκευη του σκεπασμενη
  13. polmyt

    Ioannis

    11 Ιανουαριου 2020 στο Περαμα
  14. 21.00 εχει στη μηχανη του χρονου εκπομπη στο cosmote tv αφιερωμενη στο ναυαγιο του Ηρακλειον στη Φαλκονερα
  15. Όχι μόνο αυτήν. Και η φωτογραφία από το σαλόνι είναι από το shipfriends
  16. Το μαζεψεις πραγματα πανω σε ενα πλοιο αφου σου δινεται η ευκαιρεια δεν ειναι κακο,κακο ειναι να μην το κανεις...
  17. και οπως καθε σελιδα του χωρου που σεβεται τον εαυτο της, εχει δανειστει φωτο απο το shipfriends voila
  18. Οι παρατηρητικοί θα είδαν πως σήμερα από και πρός Βαρκελώνη(αλλά και Βαλένθια, Ντένια, Γάνδια) δεν έχει φύγει κανένα φέρρυ για τις Βαλεαρίδες. Λογικό, μια και από χτές αργά αλλά και σήμερα στην περιοχή πνέουν ΒΑ άνεμοι εντάσεως 11-12 μποφώρ με 7 μέτρα κύμα. Γι αυτό και θα δεί κάποιος στο Marine Traffic κάμποσα πλοία(μεταξύ αυτών και μεγάλα containers και car carriers) να έχουν βρεί καταφύγιο στα ΝΔ των νήσων Eivissa και Formentera. Το μόνο που ξεμύτισε ήταν το Excellent της GNV από τη Βαρκελώνη για το Sete, και αυτό βέβαια ψηλώνοντας.
  19. να θυμησω οτι γραφουμε μονο μεταβολες που εχουν πραγματοποιηθει και τπτ αλλο
  20. Σε αυτα τα μεγέθη ναι .Πρώτα απο όλα η τοποθέτηση του (βάση και excavator) ,αν θεs να ειναι τηs προκοπήs μπορεί να κανει και 300 χήνεs.
  21. Σοβαρά κάνει τόση διαφορά ο εκσκαφέας ε?
  22. Τώρα που είναι να δέσει για επισκευή το Άρτεμις ή γενικότερα;
  23. Το Ελένη Κ ΙΙΙ αναμένετε να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 31/01/20 έως τις 10/02/20
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...