Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Αξίζει να επισημάνω- σε συνέχεια προηγούμενου post μου για το Αριάδνη- πως το blue star chios στο δρομολογιο της Δευτέρας από Ρόδο, ενώ δίνει ώρα καταπλου του στον Πειραιά την Τρίτη το πρωί στις 10.50, εντούτοις το βαπόρι τουλάχιστον την προηγούμενη Τρίτη έδεσε στις 08.20 (!!!) στο μεγάλο λιμάνι. Με άλλα λόγια έδεσε πριν από το Αριάδνη με το οποίο εγώ ταξίδευα. Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται σε κάθε δρομολογιο, παντως είναι πραγματικά "πύραυλος". Σημειωτέον το προηγούμενο βράδυ έδεσε στην Κω μετά την αναχώρηση του Αριάδνη, δηλαδή κάπου στις 21.00.
  4. το αμφιπλωρο κατευθυνεται προς το αιγιο.Πρεπει να σχετιζεται με την πυρκαγιά που εχει ξεσπασει στην περιοχη. Το αρθρο παρακατω λεει για να μαζεψει κοσμο απο παραλιες. https://www.thebest.gr/article/629302-sto-lampiri-auti-tin-ora-to-ferry-boat-dimitrios-s-mazeuei-kosmo-foto
  5. αν βρεθειτε στα Χανια, βρειτε λιγο χρονο να επισκεφτειτε το Ναυτικο Μουσειο Κρητης, στο δυτικο ακρο του παλιου λιμανιου.
  6. Ας το δούμε να μπαίνει στο μεγάλο λιμάνι για να "πάει μαμ" στο Celestyal Crystal
  7. Στις γραμμές από Κίσσαμο προς Μπάλο - Γραμβούσα και Χώρας Σφακίων - Αγίας Ρουμέλης, η τήρηση των μέτρων ατομικής προστασίας και κοινωνικής απόστασης είναι στα χαρτιά. Ο κόσμος συνωστίζεται από τη στιγμή που περιμένει να επιβιβαστεί, μέχρι τη στιγμη που θα αποβιβαστεί και ο τελευταίος επιβαίνων. Υποθέτω ότι και στις άλλες τοπικές γραμμές, θα γίνεται το ίδιο.
  8. Το πλοίο θα αναχωρήσει κανονικά σήμερα από το Μπρίντεζι.
  9. Ανεκτελεστο λογω βλαβης το χθεσινο του δρομολογιο.
  10. Mάλλον βλάβη ήταν, μιας και η περιοχή δεν έχει σχέση με το ναυάγιο της Λέσβου.
  11. Όντως, το Μεγανήσι και το Αριστείδης είναι ασύγκριτα καλύτερα μέσα από το Βάσος!
  12. Όντως, αν και στο ημερήσιο του Σαββάτου από Ρόδο πάντα το πλοίο χτυπάει τις υψηλότερες ταχύτητες που μπορεί προκειμένου να μην υπάρξει ούτε λεπτό καθυστέρηση στην άφιξή του, αφού το πλοίο φτάνει Πειραιά στις 21.00 και πρέπει όλα να είναι έτοιμα μέχρι τα μεσάνυχτα που ξανααναχωρει (και μην ξεχνάμε ότι έχουμε έξτρα διαδικασίες λόγω υγειονομικών πρωτοκόλλων)
  13. παντως καπου πρεπει να ποναει το συγκεκριμενο και βγαζει τοσο συχνα προβληματα, σε σχεση με αδερφα/κονταδερφα
  14. Πέθανε, σε ηλικία 88 ετών, ο γνωστός εφοπλιστής Ανδρέας Ποταμιάνος, μία σημαντική προσωπικότητα της ελληνικής ναυτιλίας. Ο Ανδρέας Ποταμιάνος υπήρξε πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, του Ελληνοκινεζικού Συνδέσμου, των Special Olympics Ελλάδας και του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδας, καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Γεννήθηκε το 1933 στον Πειραιά, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας με καταγωγή από τον Πύλαρο της Κεφαλλονιάς, η οποία εισήλθε στον εφοπλισμό στις αρχές του 19ου αιώνα, στα τότε βρετανικά Επτάνησα. Πατέρας του ήταν ο εφοπλιστής Αναστάσιος Ποταμιάνος (ο οποίος διατέλεσε και υπουργός) και παππούς του ο εφοπλιστής Γεώργιος Ποταμιάνος. Αποφοίτησε από την Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στο London School of Economics, απ’ όπου έλαβε μεταπτυχιακό στο Ναυτικό Δίκαιο. Υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος αξιωματικός στο Πολεμικό Ναυτικό (τότε Βασιλικό Ναυτικό). Διατέλεσε πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας για 22 χρόνια, από το 1980 έως το 2002. Επίσης, υπήρξε πρόεδρος του Ελληνοκινεζικού Συνδέσμου, των Special Olympics Ελλάδας και του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδας, καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (ΕΕΣ). Ήταν ακόμα μέλος της επιτροπής διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, του Διοικητικού Συμβουλίου του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας και της Helmepa (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος). Μάλιστα, τιμήθηκε με τον Σταυρό του Βασιλέως Γεωργίου Α΄ από την ελληνική κυβέρνηση, με το Τρόπαιο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) και με βραβείο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (επί προεδρίας Κώστα Κυριαζή). www.cnn.gr
  15. Σήμερα είχε πιο πολλά ΙΧ από χθες , και σήμερα πήγαινε με 31-32 . Νομίζω αυτό τα λέει όλα για το αν ήταν μικροβλάβη ή φορτίο το θέμα του πλοίου . Το πολύ βάρος καταπονεί τις μηχανές του πλοίου και είναι λογικό να βγάλει βλάβη αφού ζορίζεται . Επίσης τον καταπέλτη των αφαίρεσαν για να φύγει βάρος από την πρύμη ώστε να δουλεύουν καλύτερα τα τζετ πίσω όπως είχε αναφερθεί πάλι στο forum . Εξάλλου η κατανομή του βάρους έχει σημαντικό ρόλο στα ταχύπλοα
  16. Εδώ πέρσι φίλε μου πήγαινε με 25-27 σταθερά όλο το καλοκαίρι και η "λύση" ήταν να αφαιρεθεί ο ένας καταπέλτης για να πιάσει ταχυτητα. Άρα το πολύ το βάρος, μάλλον, το γονατίζει το πλοίο. Μια λυση θα ήταν να κλείσουν το γκαράζ στο συστημα και να κόβουν μόνο επιβάτες όπως κάνει ο Ηλιό??
  17. Με 27,5 κροσάρει το πλοίο αυτή τη στιγμή, ταχύτητα που δεν βλέπουμε τόσο συχνά.
  18. Νομίζω πως καταλαβαίνουμε ένα κόψιμο ταχύτητας λόγω βάρους και ένα κόψιμο λόγω κάποιου προβλήματος . Ένα πλοίο δεν χάνει 10 μίλια μόνο από το φορτίο . Σήμερα που είναι πίτα το γκαράζ πάει με 31-32 . Μην τα ρίχνουμε όλα στο φορτίο . Για μενα πάντως εκεί στην golden πρέπει να το κοιτάξουν το θέμα . Δεν γίνεται κάθε τρεις και λίγο να έχει αστάθειες στην ταχύτητα του . Καλά χρυσά τα 35-36 μίλια αλλά άλλο να τα πιάσεις άλλο να τα κρατήσεις...
  19. Τα'χουμε ξαναπεί..είναι φορτωμένο!! Μετά την Μυκονο που ξαλαφρώνει, θα επανέλθει στα κανονικά του.
  20. υπαρχει το διχτυ. απλα στο πρωτο ταξιδι εμπαινες και περα απο το διχτυ. στο νυχτερινο ταξιδι, μας ειπαν να φυγουμε τελειως απο το deck πρυμα απο τις βαρδιολες.
  21. Αυτή η μοκέτα μπροστά από το ελικοδρόμιο καλά έκανα που την έβγαλαν. Μου έβγαζε κάτι λες και είναι το γκαράζ από μέσα. Δεν ταίριαζε με τον χώρο. Δεν κατάλαβα για το ελικοδρόμιο. Μέχρι πέρυσι μπορούσες να βγείς για λίγα μέτρα μέχρι το δίχτυ που είχαν βάλει. Τώρα δεν υπάρχει καθόλου πρόσβασή; Τον χώρο πίσω από τις βαρδιόλες τον έκλεισαν και αυτόν; Εκεί είχε ένα σχοινί σε κάθε μεριά και δεν μπορούσες να πλησιάσεις την γέφυρα για λίγα μέτρα αλλά όλος ο χώρος ήταν προσβάσιμος. Άλλωστε εκεί είναι και ο χώρος των κατοικιδίων.
  22. Ηγετης στα δυκολα ο Μανωλης, συμφωνα με τον Εφοπλιστη.
  23. Yesterday
  24. διακοπες στα Χανια και διπλο ταξιδι με το παλιο φαιστος το ορθοδοξο Κύδων Παλάς. το παλιο του ονομα δεν λεει να το αποχωριστει, αφου περα απο τα αναγλυφα που εχουν παραμεινει, τα POS των bar στις χρεωσεις τους συνεχιζουν να αναγραφουν FESTOS PALACE SHOP. το πλοιο ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση και ηταν πεντακαθαρο (σαλονια, decks, καμπινες), τοσο σε ημερησιο ταξιδι που περιλαμβανε και τη Μηλο, οσο και σε βραδυνο με λιγοτερη κινηση. δεν λειπουν μικρολεπετομερειες που δειχνουν οτι δεν ειναι πια του κουτιου, αλλα εχει καποια χρονια πισω του. σκασιματα και ξεφλουδισματα στα ανοιχτα deck, το χρωμα της μοκετας στης σκαλες που εχει ξανοιξει, οι πορτες των en suite μπανιων στις καμπινες, καμια ξεφτισμενη ταπετσαρια σε αεροπορικες κλπ. σωστη κινηση η αντικατασταση της μοκετας στο πισω μερος του deck που οδηγει στο ελικοδρομιο, με "ψευτο"ξυλινο δαπεδο. το προσωπικο των bar εξυπηρετικοτατο. αρκετα πιεσμενο στο ημερησιο που περιλαμβανει Μηλο, περισσοτερο χαλαρο και ομιλητικο σε μεσοβδομαδο νυχτερινο δρομολογιο με λιγοτερη επιβατικη κινηση. το μονο ασχημο στα bar ειναι οτι απο μπυρες ειχε μονο ΕΖΑ και Stella Artois. Χαθηκε να βαλουν καμια κρητικη μπυρα (πχ Lyra ή Χαρμα; ) απολυτος συντονισμος και στο πληρωμα του γκαραζ. ενδεικτικα αναφερω οτι σε μια μερα σαν και αυτη, οπου η κινηση της αφιξης και της αναχωρησης ηταν περιπου ιδια και τα περισσοτερα φορτηγα ξεκοτσαριστα, το καραβι εφυγε στην ωρα του χωρις καθυστερησεις. τι δεν αρεσε; το κλειστο deck του ελικοδρομιου. στο ημερησιο ταξιδι καποιος το ειχε ανοιξει και ο κοσμος ειχε βγει και εκει. στην επιστροφη μετα απο λιγες μερες ηταν αποκλεισμενη η προσβαση εκει, οπως και στα decks πισω απο τις βαρδιολες. το πλοιο οταν ταξιδευει με 22-23κομβους εμφανιζει ενα μικρο vibration, το οποιο εξαφανιζεται στους 26 κομβους ή κατω απο τους 20. Υποθετω οτι αυτο εχει να κανει με το οτι για τα 22-23 θελει και τις 3 μηχανες, αλλα οχι σε πληρη ισχυ Το πλοιο παραμενει παλατι και, κατ'εμε, για τον επιβατη ειναι η πρωτη επιλογη για το ταξιδι στα Χανια. αντε να πας με το Galaxy και να μην εχεις σαλονι να κατσεις. Το παρον ποστ αποτελει συνεργασια επι πληρωμη με τη Minoan Lines. η αφεντια μου και ο συνταξιδιωτης μου πληρωσαμε στον Ιταλο 330 έουροζ σε εισητηρια (ΙΧ και 2 ατομα σε δικλινη καμπινα, εξωτερικη στο πηγαινε, εσωτερικη στο γυρνα πισω). δωσαμε επισης και κανα 50ρικο συνολικα στα bar, σε καφεδες, σφολιατοειδη και μπυρες. δεν φαγαμε ουτε στο à la carte, ουτε στο self service. προτιμησαμε να τιμησουμε την original κρητικη κουζινα
  25. oι νεκροι δεδικαιωνται. πολλες λανθασμενες επιλογες, ειδικα την περιοδο του campotage, που οδηγησαν στην εξαφανιση της ελληνικης κρουαζιερας
  26. Για κλωτσιες ειναι οι υπευθυνοι. αποφασισαν να ασχοληθουν στο και 5', μεσα στην καρδια του καλοκαιριου, παρολο που υπηρχε ηδη το αρνητικο παραδειγμα των Ψαρων, που επρεπε να τους εχει προβληματιει Τον Αυγουστο παιρνει ζωη η Αιγνουσα, που επιστρεφουν οι Αιγνουσιωτες στο νησι τους. Η απ'ευθειας συνδεση απο Πειραια τα τελευταια χρονια, εχει βοηθησει πολυ το νησι
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...