Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ένα βίντεο από την απομάκρυνση του Κλαίρη Τ από τη Βλυχα της Ελευσίνας.
  3. Today
  4. Ουσιαστικά αυτό ακριβώς εννοούσα, κάποιες ενισχύσεις στα πρανη και ίσως κάποια διαπλάτυνση σέ κάποια σημεία, ώστε η διαδρομή απο τα βόρεια χωρια στα Πηγάδια να γίνεται λίγο πιο γρήγορα, και να μην είναι υποχρεωτική η προσέγγιση στο δύσκολο λιμάνι του Διαφανιου. Και εγώ τον είχα κάποτε διασχίσει το δρόμο ως χωματόδρομο (το 2009 παρομοίως) και το 2016 πραγματικά μου φαινόταν απίστευτη ή αλλαγή Ο ΒΟΑΚ, ακόμα και σήμερα συζητείται για αρχή για το τμήμα Χανιά-Άγιος Νικόλαος. Ο πρόεδρος το ΟΑΚ, ανέφερε έναρξη εργασιών το 2022. Το τμήμα Κίσσαμος-Χανιά και Αγ. Νικόλαος-Σητεία ναι μεν κυβερν
  5. Δυστυχώς η άφιξη μεσημέρι Δευτέρας στον Πειραιά δεν βόλευε, οπότε το ταξίδι ήταν μόνο προς Ρόδο. Ωστόσο πιστεύω οτι ήταν αρκετό να αναδείξει τις ιδιαιτερότητες της γραμμής και για εμάς να χορτάσουμε κρουαζιέρα στο Αιγαίο.
  6. Το σκάφος ήταν να ξεκινήσει στη γραμμή των Οινουσσών σε αντικατάσταση του ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ, αλλά η εταιρεία έβγαλε έγκαιρα ανακοίνωση ότι δε θα γίνει το σημερινό δρομολόγιο, μιας και έχει έκτακτη επιθεώρηση από το νηογνώμονα, λέει. Αντ'αυτού, οι ενδιαφερόμενοι επιβάτες θα μεταφερθούν δωρεάν με πουλμαν από/προς Λαγκάδα και από εκεί με θαλάσσια ταξί για Οινούσσες.
  7. Σε ευχαριστούμε πολύ Νικόλα για τις φωτογραφίες και την ωραία περιγραφή . Το έχουμε ξαναπεί και θα το ξαναπούμε. Αυτός που επιμελήθηκε το ξενοδοχειακό κομμάτι όταν πρωτοήρθε το πλοίο έβλεπε πολύ μπροστά.
  8. Οι επιδοτησεις που δίνονται για την Κασο-Καρπαθο είναι 3, μια του Πρεβελης, του Hellenic Highspeed, και του Πατμος. Αν δινόταν 1 γερή για ένα πλοίο τύπου ΧΙΟΣ και ας έκανε όλο το δρομολόγιο (χωρις την Μηλο) από Πειραιά για Σαντορινη-Αναφη-Ηρακλειο-Σητεια-Κασο-Καρπαθο-Χαλκη-Ροδο θα ηταν τεράστια διαφορά και μεγάλη ανάπτυξη για τα νησιά που πρέπει να πάνε 1 βημα μπροστά πλεον.Δεν θα χρειάζονταν επιπλέον τοπικό δρομολογιο από Κρήτη μέχρι Ρόδο, βγαίνουν 3 ολοκληρωμένα(με Κρήτη μεσα)απο Πειραιά.Δεν νομίζω σε κοστος να υπερβαίνει για το κράτος τις 3 επιδοτησεις που δίνει, και τα νησιά αυτά θα ηταν ε
  9. Καλώς εχόντων το Ιωσήφ Κ θα ξεκινήσει μεθαύριο τα δρομολόγια του με πρώτο δρομολόγιο προς τη Σούδα. Το πλοίο θα κάνει τα δρομολόγια του Τάλως για περίπου 1.5 μήνα, έτσι ώστε το Τάλως να κάνει επισκευή.
  10. Σε πρώτη φάση θα δέσει το Τάλως και θα αναλάβει το Ιωσήφ Κ τα δρομολόγιά του. Για το πότε δυστυχώς δεν το γνωρίζω.
  11. Ξέρουμε πουε ξεκινάει δρομολόγια και τι λιμάνια θα προσέγγιζει;
  12. Ωραίο ταξίδι και ωραίο αφιέρωμα. Έκανες και Τ δρομολόγιο της επιστροφής;
  13. Σας ευχαριστώ θερμά που τα γραφόμενα μου τα παρομοιάζετε με κράμα κάποιων εκ των σημαντικότερων παραγόντων της Ελληνικής ακτοπλοίας. Είστε εξαιρετικά ευγενής παρότι δεν έχω τις γνώσεις και τις εμπειρίες των προαναφερόμενων παραγόντων ούτε αναλόγων τους.
  14. Αν αποκτήσει πλοίο το Πειραιάς-Ρέθυμνο ποτέ, τότε θα δει πλοίο και το Πειραιάς-Λασίθι..! Και ο νοών νοείτω...
  15. Απλα για το τυπικο. Ηρακλειο - Κασος απευθειας ειναι 89 ν.μ.
  16. Θεωρώ άτοπα τα γραφόμενά σας @Annivasτις προάλλες μόνο άσχετο δε με αποκαλέσατε επειδή εξέφρασα μία απορία - επιθυμία σχετική με το σπηντ κατ. Μάλλον θεωρείτε το... κατάστημα, όπως αποκαλείτε την παρούσα διαδικτυακή ερασιτεχνική (δεδομένου ότι κανείς μας, ελπίζω, δε βγάζει χρήματα από την παρουσία του εδώ) ιστοσελίδα... reuters της ναυτιλίας κι όχι της πολιτικής και των διθνών σχέσεων. Οπότε, είθισται να χρησιμοποιούνται, κατά την άποψη μου πάντα, ευγενικοί χαρακτηρισμοί και να τηρείται μία στοιχειώδης σοβαρότητα στα αν μη τι άλλο σημαντικά εθνικά θέματα. Δεν παριστάνω το δικηγό
  17. Ηρεμία παιδιά.Μου αρέσει που υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και προσωπικότητες εδώ μέσα.Αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει το παρών forum και αυτός είναι και ένας λόγος ύπαρξης του.Όλοι μας είμαστε διαφορετικοί αλλά πάντα πρέπει να σεβόμαστε ο ένας την άποψη του άλλου..Διαφωνίες είναι λογικό να υπάρχουν.
  18. Εγώ πιστεύω πως ένα πλοίο τύπου Blue Star Naxos, άντε στην χειρότερη Superferry ΙΙ, στο δρομολόγιο που λέει ο καπτα Νιόνιος παραπάνω, νομίζω θα ήταν Ταμάμ σε αναλογία χωρητικότητας-ταχυτητας-ανεσης που θα ανακούφιζε πολύ τα νησιά αυτά φέρνοντας τα πιο κοντά στην Αθήνα, ακόμα και σε πρωινή αναχώρηση των 07:30 από τον Πειραιά. Αν το βάλεις όμως στο τωρινό δρομολόγιο του Πρεβελης, τότε ένα εκ των Πάτμος ή Χίος είναι μονόδρομος με την ταχύτητά τους, που ακόμα και η διέλευση μέσω Ηρακλείου θα φέρνει τα νησιά στις 16&17 ώρες αντίστοιχα από τον Πειραιά, και στις 4&5 από το Ηράκλειο αντίσ
  19. Μια που έγραψα για τη γραμμή σε άλλο τόπικ. Να αναφέρω πως επί ΛΑΝΕ το Μάρτιο του 2006 θυμάμαι με το Ιεράπετρα να επιβιβάζεται πολύς κόσμος από Άγιο Νικόλαο προς Πειραιά.Ο κόσμος αυτός τώρα ταξιδεύει μέσω Ηρακλείου.Και αναρωτιέμαι. Είναι βιώσιμη η συγκεκριμένη γραμμή;Δρομολόγιο ως ένα μέρος αυτού της Κασοκαρπαθίας Πειραιάς Σαντορίνη Άγιος Νικόλαος.Συνολική διάρκεια ταξιδιού υπολογίζω γύρω στις 13 ώρες με 18,5 κόμβους και με μία ώρα παραμονή στη Σαντορίνη.Ο νομός Λασιθίου έχει πλυθησμό λίγο κάτω από αυτόν του Ρεθύμνου,έχει τρεις μεγάλες πόλεις την Ιεράπετρα τη Σητεία και τον Άγιο Νικόλαο που θα
  20. Επειδή νομίζω ότι τα έχετε μπερδέψει λίγο τα πράγματα και τα παρα έχετε πάρει στα σοβαρά... το παρόν κατάστημα είναι κέντρο φιλοξενίας μιας διαδικτυακής ομάδας από διάφορα μεταξύ μέλη τα οποία ανταλλάσσουν απόψεις και νέα επί των ναυτιλιακών θεμάτων...και ενίοτε κάνουν και πλάκα μεταξύ τους... Δεν είναι ούτε το ειδησεογραφικό πρακτορείο reuter , ούτε η εφημερίδα της κυβέρνησης , ούτε γραφείο τύπου του μεγάρου μαξίμου , ούτε φυσικά μια ψηφιακή έκδοση κάποιου ενημερωτικού μέσου για να σχετίζονται και να έχουν ανάλογη βαρύτητα τα λεγόμενα εδώ μέσα με τις επώνυμες αναφορές κυβερνητικών μελών
  21. Το Διαφάνι δεν προσθέτει πολύ χρόνο στο δρομολόγιο.Και εκεί το βαπόρι δεν έχει και μεγάλη παραμονή.Από τις τρεις εβδομαδιαίες προσεγγίσεις ας μην προσεγγίζει μία φορά εκεί.Και όπως ανέφερε πολύ σωστά ο @Captain_Nionios ο δρόμος πλέον είναι άσφαλτος. Ίσως ο Άγιος Νικόλαος να είναι η λύση στο γρίφο που ακούει χρόνος ταξιδιού στη Κασοκαρπαθία.Αν αντί του Ηρακλείου προσεγγίζει στον Άγιο Νικόλαο τότε δε χρειάζεται και η προσέγγιση στη Σητεία.Ένα λιμάνι κοντά και στη Σητεία και στο Ηράκλειο.Επιπλέον ο δρόμος Ηράκλειο Άγιος Νικόλαος είναι πολύ καλός.Το μόνο αρνητικό σε αυτή τη περίπτωση είναι η
  22. Στο δρομολόγιο της Παρασκευής από το Πειραιά πρέπει να έφυγε με 8 ΦΓ
  23. Τα σινιάλα της ΑΝΕΚ δεν ήταν ποτέ σε ανάγλυφη μορφή στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Κρίνοντας και από τις φωτογραφίες που υπάρχουν στην gallery.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...