Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Το ΕΓ/ΟΓ Ελευθέριος Βενιζέλος «αποχαιρέτησε» την Σούδα https://flashnews.gr/post/926288/chania-to-eg-og-eleftherios-venizelos-apochairetise-tin-souda/
  3. Η πρώτη φρεγάτα FDI για το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, “Κίμων”, ξεκίνησε τις πρώτες της θαλάσσιες δοκιμές στις 21 Μαΐου στο Λοριάν https://flight.com.gr/hs-kimon-first-sea-trials/#goog_rewarded
  4. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2026 που θα μπει και η Κοντέσσα (αργά ή γρήγορα) ή θα προχωρήσει η Levante σε δρομολόγηση σε νέα γραμμή ή θα έχουμε πώληση/πωλήσεις (έστω και για καρφίτσες). Τπτ άλλο δεν βγάζει λογική.
  5. Εδώ δεν φρόντισαν να είναι σωστή η γραμματοσειρά στο λογότυπο. Ακόμη και η Αριάδνη που είναι operated φοράει το σωστό σινιαλο. Γενικά οι κακοτεχνίες στα σινιάλα στον όμιλο μετά τη συγχώνευση είναι εμφανείς. Ωστόσο το πλοίο παραμένει πανέμορφο, από το πλάι μοιάζει ίδιο και η διαφορά από πλωρα πρυμα δεν χτυπάει τόσο άσχημα όσο θα μπορούσε να είχε πάει με βάση το τι έχουμε δει.
  6. Πολύ καλό το αποτέλεσμα... επιτέλους σκραμποφορο που να μην έχει κατακρεουργηθει... Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί δεν φρόντισαν να ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα των superfast, δηλαδή λευκό background τουλάχιστον.
  7. https://kalymnos-news.gr/2025/05/προς-τη-θετική-κατεύθυνση-οι-εξελίξει/ Φαίνεται να προκρίνονται τα δρομολόγια του Νήσος Κάλυμνος με αναβάθμιση μάλιστα στη διασύνδεση της Αστυπάλαιας με τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα
  8. Πάρα πολύ καλό και όμορφο το αποτέλεσμα στην τσιμινιερα.Πραγματικα αυτό και το αδερφάκι του είναι πλοία-αστερια που χαίρεσαι να τα βλέπεις.
  9. © mykonos.ships

  10. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα δεν το περίμενα μπορώ να πω πολύ μικρές οι διαφορές από εκεί και πέρα η γραμματοσειρά της Superfast γιατί άλλαξε έτσι είναι κάποια κακοτεχνία η αλλάζει η γραμματοσειρά και μπαίνουμε σε κάποια νέα εποχή
  11. Ας δούμε λίγες φωτογραφίες από τον σημερινό δοκιμαστικό πλου, που πραγματοποίησε το πλοίο (πηγή shippress.gr)
  12. Δε σημαινει τιποτα...Ο καθενας ειναι διαφορετικος...Ποσοι περασαν απο ιερα τερατα μαζι αλλα δεν ακουμπησαν...
  13. To ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2010.
  14. Περιμένει να βγουν Φαιστός, Νήσος Ρόδος και Έλυρος για να μπει στο λιμάνι.
  15. To ιταλικό ρυμουλκό ανοικτής θαλάσσης ERACLEA στο νότιο λιμενοβραχίονα της Σύρου για μπόνκερ στις 16-5-2025. Το πλοίο είναι χτισμένο στο ιταλικό ναυπηγείο Rosetti Marino το 2010. Πλοιοκτήτρια η Augustea Ship Management.
  16. Εντάξει, και η κουτσή Μαρία μπορεί να έχει κάνει με τον κ. Παπαγεωργίου δε νομίζω πως χρειάζεται να τους μνημονεύσουμε όλους.
  17. Για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό βγήκε το πλοίο.
  18. Στο αγκυροβόλιο στις 6-5-2025 το τούρκικο φορτηγό UZAY 9000 dwt για πετρέλαια. Ναυπήγηση Κίνα 2012, Πλοιοκτήτρια Bakan Denizcilik. Προηγούμενο όνομα CHANG AN VISTA
  19. Και εδώ η συνάντηση του με το Αριάδνη ανοιχτά της Ψυττάλειας.
  20. Το ARTEMIS I ήταν κατασκευής 1965 (Aalborg Skibsvaerft, Δανία - Yd. no 152) και 4217 gt. Διαστάσεις 91,27 m x 15,88 m και 2 μηχανές NOHAB-Polar M67T, 5600 ίππων και με ταχύτητα 17 κόμβων. Οι μηχανές ήταν σουηδικής κατασκευής (NOHAB - Nydqvist & Holm A/B). IMO 6500296. Έπαιρνε 1040 επιβάτες και 130 αυτοκίνητα. Το πλοίο ήρθε στην Ελλάδα το 1996 σαν ARTEMIS I με νηολόγιο Panama 20214-92A και ΔΔΣ 3EQG8. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η "Anyclo Ltd - Mobela Shipping Co" (Rainbow Line - Πάτροκλος Χατζηαθανασίου) με γραφεία στην Ποσειδώνος 34 στον Άλιμο. Η ίδια εταιρεία είχε και το Ro-Ro NIOBE I και διαχειριζόταν και το Ro-Ro/παλετάδικο ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ του Β. Πιτούλη (Pitoulis Lines). Το 2001 πουλήθηκε μεταξύ Ελλήνων (Gabrielle Enterprises SA, La Paz, Bolivia) και μετονομάστηκε GABRIELLE με νηολόγιο La Paz (Βολιβία). Δεν έχω βρει δυστυχώς τους πλοιοκτήτες σαν GABRIELLE. Πήγε για διάλυση στην Alang στις 9-4-2004.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...