Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Σήμερα ειναι όλη την ωρα με 31, άντε να στρώνει σιγά σιγά μήπως το ανοίξουν και περισσότερο μερα με την ημέρα ώστε να ειναι πιο κοντά στα ωράρια!
  3. Η Μήλος γενικά είναι κερδισμένη από την εποχή που άρχισαν οι Μινωικές τις προσεγγίσεις. Τώρα απλά πάει ακόμα ψηλότερα. Αρχίζει σιγά σιγά να ξεφεύγει από τις Δυτικές και την διαχρονικά μικρότερη κίνηση που είχαν, σε σχέση με τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Οι μεγάλοι χαμένη από την άλλη είναι τα έταιρα δύο νησιά των Δυτικών, η Σέριφος και η Σίφνος, μιάς και η Μήλος ψηλοαυτονομείται δρομολογιακά και μένει λιγότερη κίνηση για τα πλοία της γραμμής με αποτέλεσμα να βάζουν κι άλλους προορισμούς πριν και να αυξάνεται ο χρόνος ταξιδιού συν τα περιορισμένα δρομολόγια. Για συμβατικά μιλάω πάντα. Τα ταχύπλοα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
  4. Today
  5. Το εβλεπα,δεν ειναι ευκολο βαπορι κ ψηλο ειναι κ βαρυ
  6. Το Θεολόγος Β ΙΙ ναυλώθηκε από την κοινοπραξία του Σαρωνικού για εξυπηρετήσει αύριο τις επιστροφές του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.
  7. Στην χθεσινή του προσέγγιση στη Μύκονο έκανε κάνα 30 λεπτό να δέσει και το σπάσε και κάβος. Τώρα καταλαβαίνω όταν άκουγα ότι είναι πολύ δύσκολο πλοιο
  8. 20 ευρώ φθηνότερο εισιτήριο.αρα μεγαλύτερο ποσοστό προμήθειας των πρακτόρων απ τη seajets.αν ήσασταν πράκτορες ποιο θα προτείνατε για να βγάλετε χρηματα;μόνο ιντερνετικα θα πάρει ότι πάρει.λογικο ακούγεται.παντως είναι απ τα καλυτερα
  9. Πριν λίγο καιρό λέγανε ότι πάνω από 5 και κάνει τροποποιήσεις.ισως άλλαξε καπετάνιο.
  10. Πέρα από τη γραμμή Malaga - Melilla για όλη τη θερινή σεζόν προστίθεται και ένα δρομολόγιο στη γραμμή Almeria - Melilla (Σάββατο μεσημέρι από Melilla και μεσάνυχτα από Almeria).
  11. Ο μεγάλος κερδισμένος προορισμος είναι η Μήλος.
  12. Στο Travemunde από χθες το απόγευμα το πλοίο, μάλλον δεν αργεί η ώρα της επιστροφής.
  13. Κάτι πρέπει να προέκυψε, με ώρα αναχώρησης 8:00 είναι ακόμα Πειραιά. Νέα ώρα αναχώρησης 9:15
  14. Η καταπέλτες απο όσο έχω δει το κάνουνε αυτό καθώς σηκώνονται έως πάνω όπως και στο CJ2
  15. Από 4/7 θα αντικατασταθει το Superrunner Jet το πιθανότερο είναι είτε από το Speedrunner Jet 2 είτε από το Jambo Jet 2..
  16. Yesterday
  17. Δε ξέρω αν έχουν κάνει κάτι μηχανολογικά παραπάνω από τα CJ 1 & 2, πάντως σαν ταχύτητες βλέπουμε ότι μπορεί να χτυπήσει πιο μεγάλες από τα αδερφάκια του. Δε ξέρω μήπως έχει στο γκαράζ κάποια διαφοροποίηση που το κάνει ίσως πιο ελαφρύ.
  18. Το Μπάλος Εξπρές σταμάτησε τις ημερήσιες εκδρομές από το Ηράκλειο και επέστρεψε στη Κίσσαμο. Από ότι φαίνεται δεν πήγαν καλά και ακυρώθηκαν οι υπόλοιπες εκδρομές.
  19. Επανήλθε αμέσως και μάλιστα σήμερα έφτασε και 39.7 λίγο πριν τη Σαντορίνη.
  20. Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε sarantatrio.Δυστυχώς έχουμε συνέχεια τέτοια περιστατικά και θα συνεχίσουν.Γιατί όταν σαν χώρα είμαστε μέσα στην προχειρότητα,στην ανοργανωσιά,0 μέτρα προστασίας,έλλειψη υποδομών και γενικά αρπακολατζήδες σε όλους μα όλους τους τομείς χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός δυστυχώς θα βλέπουμε αυτά τα χάλια.
  21. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, σε αυτό το τονάζ, όχι, δεν υπάρχει. Απλά εμείς με τους εξοπλισμούς, κάνουμε ως επί το πλείστον, πολιτική. Όποτε είναι "πολιτική απόφαση" η πίτα στα του Ναυτικού να μοιραστούν και μερικά κομμάτια εκτός Γαλλίας, προς Αμερική μεριά.
  22. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει το "όλα καλά". Και δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά και για όλες τις προηγούμενες (Φωτιά στη μετασκευή του Andros Queen,θάνατος εργαζομένου από πτώση κλπ., κλπ.). Κάθε χρόνο έχουμε και καινούργιο περιστατικό, δεν χρειάζεται να τα αναφέρω όλα εδώ. Δεν είναι όμως λογική αυτή. Πότε θα σταματήσει αυτή η έλλειψη μέτρων ασφαλείας; Πότε θα σταματήσουμε να τα ρίχνουμε όλα στην "παιδεία", στην "κυβέρνηση", ή στο "λάθος του εργαζόμενου"? Αν θέλει κάποιος του χώρου, ας μου απαντήσει υπεύθυνα τον λόγο που έχουμε κάθε μήνα περιστατικό σε επισκευές ή μετασκευές πλοίων. Ευχαριστώ προκαταβολικά 🙂
  23. 2 πλοία του ομιλου αττικα έπιασαν χτες και σήμερα στα καταπολα της Αμοργου ωστόσο όμως πήραν διαφορετικές πορείες προς πειραια. Το μεν μεγάλο μπλου πάνω από Νάξο. Το δε Αριάδνη κατω από τις μικρές Κυκκαδες
  24. Συμφωνώ με τα γραφόμενα σας. Και σκέφτομαι πως όντως η 4η Belhara είναι μονόδρομος. Μικρή επάνδρωση πληρώματος,μεγάλες επιχειρησιακες δυνατότητες. Δε νομίζω να υπάρχει άλλο σύγχρονο πλοιο με αυτά τα χαρακτηριστηκα.
  25. Μάλλον κάνει δοκιμαστικό ανοιχτά του Μαντουδίου για αρκετή ώρα.
  26. Με αφορμή τις φωτό του @ΚΑΜΒΥΣΗΣ, αξίζει να πούμε ότι την εποχή που ναυπηγήθηκε το Crown Odyssey - παραδόθηκε το 1988 - ήταν θέμα συζήτησης στους κύκλους της κρουαζιέρας. τόσο για τον εξωτερικό, όσο και τον εσωτερικό σχεδιασμό και διάκοσμό του και, ουσιαστικά, άνοιξε το δρόμο ώστε λίγο αργότερα η εταιρεία του αείμνηστου Περικλή Παναγόπουλου να πουληθεί στην Kloster. Είχε σχεδιαστεί για σχετικά πολυήμερες κρουαζιέρες, για αυτό και οι καμπίνες του είχαν άπλετο χώρο αποθήκευσης σε ντουλάπες και συρτάρια. Χαρακτηριστικό γεγονός ήταν ότι ένα από τα μπαρ του πλοίου, στο 7ο - Odyssey Deck, είχε πάρει το όνομά του από ένα μέλος του πληρώματος που ήταν barman στο Golden Odyssey, το περίφημο Theo 's Bar (το μπαρ του Θεοδωρή). Για την ιστορία, ο πλοίαρχος που το παρέλαβε ήταν ο συγχωρεμένος καπτά Γρηγόρης Αβδελάς, ενώ "βασικός" του πλοίαρχος, λίγο αργότερα ήταν ο καπτά Μανώλης Ψαράκης. Για πολύ λίγο χρονικό διάστημα στα χειριστήρια βρέθηκε και ο πλοίαρχος που είχε παραλάβει το Golden Odyssey, για πολλούς ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στην κρουαζιέρα, ο αείμνησος καπτά Γιάννης Κατράς.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...