Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Θα εχουμε συνεργασια μεταξυ Μινωικων και Aegean Speed Lines οπως βλεπουμε εδω. Πλεον τα δρομολογια της γραμμης Πειραιας-Σεριφος-Σιφνος-Μηλος υπαρχουν στο συστημα της minoan με μπανερακι operated by Aegean Speed Lines.
  3. Τελικά από τις 27/6 ξεκινούν οι προσεγγίσεις του Blue Star Patmos στην Ανάφη στα δρομολόγια της Πέμπτης και της Κυριακής από Πειραιά εως 8/9.
  4. Τελικά αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που είχε; Δε φάνηκε πάντως κάποια διαφορά στην ταχύτητά του τις 2 αυτές εβδομάδες που έκανε δρομολόγια για Χίο και Μυτιλήνη.
  5. Μα πέρυσι στο Α εξάμηνο δεν είχε τρία πλοία στις γραμμές της Κρήτης αλλά δύο!!
  6. Έτσι ώστε να ησυχάσουν οι μεταφορικές που είχαν θέματα με τη χωρητικότητα του Διαγόρας, που δεν αρκούσε για τα δεδομένα της γραμμής το καλοκαίρι.
  7. .voyager

    Tanit

    Approaching Genoa

    © .voyager

  8. Εγινε η σκαντζα του Ροδος με το Διαγορα σημερα κ γυρισαν στις κανονικες γραμμες τους
  9. Απο τη στιγμή που η ΜΙΝΟΑΝ θα μεταφέρει στις γραμμές της Κρήτης όσους επιβάτες μεταφέρει και η Κοινοπραξία αλλά με ένα πλοίο λιγότερο είναι κερδισμένη και μάλιστα πολύ.
  10. Έχει βάλει πλώρη πάλι για το λιμάνι της Ανκόνας βάση του AIS του
  11. Αν σου φαινεται τοσο αδοκιμη να σου θυμισω τη δρομολογηση του Βιτσεντζος Κορναρος πριν μερικα χρονια στη γραμμη Πειραιας-Ρεθυμνο παλι με ενδιαμεσες στασεις καλη ωρα..Μαλιστα εκανε και λιγοτερες ωρες απο αυτες που θα κανει το Olympus και επαιρνε και επιδοτηση για να εκτελει αυτο το δρομολογιο αλλα επιβατες απο το Ρεθυμνο ποτε δεν ειδε.. Γενικα εχω την εντυπωση οτι εχεις ταυτισει λανθασμενα τη γραμμη του Ρεθυμνου και την οποια δυναμικοτητα της με αυτο το εγχειρημα που παμε να δουμε που για μενα δεν εχει καμια σχεση με το Ρεθυμνο αλλα αποσκοπει καθαρα οπως ειπαν και οι προλαλησαντες στην εξυπηρετηση των φορτηγων της Θηρας.Το Ρεθυμνο μπηκε τσοντα σαν προεκταση κ οσο αντεξει και γνωριζω πολυ καλα και με τινος πρωτοβουλια μπηκε(δε μας αφορα να το πουμε εδω ομως).
  12. Όχι δεν είχε μπει μέχρι το απόγευμα που είχα περάσει από τη δεξαμενή.
  13. Του χρονου που οι Μινωικες θα χρησιμοποιουν τα φιλτρα θα εχουν και πιο φθηνο εισιτηριο και σιγουρα θα πηγαινουν και πιο γρηγορα και στις 2 γραμμες απο την κοινοπραξια της οποιας τα ηδη γνωστα προβληματα θα πολλαπλασιαστουν απο το πολυ αυξημενο κοστος καυσιμων και θα πρεπει να λαβει αντιμετρα(μαντεψτε ποια θα ειναι αυτα).Γι αυτο το λογο αλλωστε βαλανε και τα scrubbers για να εχουν μελλοντικο πλεονεκτημα εναντι του ανταγωνισμου.
  14. Αυτή τη στιγμή περιμένουν να πέσουν 6 καράβια με αδρανή και παλέτες.Τη μέρα πέφτει τις βραδυνές ώρες μόνο 1 καράβι στη προβλήτα για τα επικινδυνα. Μετα βίας προλαβαίνει να ξεφορτώσει εώς ότου το λιμεναρχείο το βγάλει έξω το ξημέρωμα.Η προβλήτα του Ποσειδώνα χρησιμοποιείται μόνο για τα επιβατηγα και όχι για τα φορτηγά διότι υπάρχει ο φόβος να υποστεί και αυτή ζημιά λόγω των μεγάλων φορτίων.Άλλωστε είναι και η μοναδική προβλήτα που δένουν όλα τα επιβατηγά.Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και θα οξυνθεί περισσότερο τους επόμενους μήνες.
  15. Πήγε σήμερα για δεξαμενισμό?
  16. Το ότι ήταν κερδοφόρο το εξάμηνο οφείλεται όχι σε αύξηση απαραίτητα του μεταφορικού έργου, αλλά στο οτι διακινουνταν το ίδιο έργο αλλά με 2 αντί για 3 πλοία, συνεπώς λειτουργικά κόστη κατ 1/3 λιγότερα. Οι καταναλώσεις δεν επηρεασαν και πολύ, μιας και μόνο στο Ηράκλειο Χανιά γινόταν χρήση 3ης ή και 4ης μηχανής, ήτοι μόνο για 5 ώρες ημερησίως, την στιγμή που το μύκονος παλας στα Χανιά κάνει χρήση για τουλάχιστον 6.5 ώρες μόνο του.
  17. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση του Νίκου.Εγω προσωπικά μέσω Ηρακλείου ή Σουδας θα πήγαινα. Η προσωπική μου άποψη είναι οτι δεν μπορουμε να συγκρίνουμε τα παλάτια των Μινωικών με το Olympus ή τα πλοία της Κοινοπραξίας (εκτός το Κρήτη 2 που και πάλι στέκεται καλά βέβαια) με το Olympus ??? Μιλάμε για ενα πλοίο 43 ετων . Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το όλο στήσιμο του δρομολογίου γίνεται για τα φορτηγά όπως εχει αναφερθεί και παραπάνω.
  18. Yesterday
  19. Το πλοίο πέρασε στα χέρια του καινούργιου ιδιοκτήτη απ' τις αρχές του μήνα
  20. Είναι τα επινίκια για να ξανακάνουν και του χρόνου τις πατέντες (οι Μινωικές) να εξυπηρετούν 2 γραμμές με δύο βαπόρια. Του χρόνου, που δεν θα υπάρχει αυτή η ιστορία με τα scrub., θα το κρατήσουν το 3ο βαπόρι στο Πειραιάς-Χανιά ή θα έχουμε μια από τα ίδια πάλι..?
  21. Δεν βάζουν μπροστά να φτιάξουν τον δρόμο, μιας και είναι έτοιμος να υποχωρήσει τελείως, και να αφήνουν το λιμάνι για αργότερα..?
  22. δευτερα η τριτη μεθορμηση
  23. Κι εδώ που τα λέμε φίλε ΗSW, καλύτερα που έχει αυτή την αντίδραση ο κόσμος σε τούτα τα μαγειρέματα γιατί, αν την περνούσαν χωρίς χασούρες αυτήν την ανακατωσούρα και ανεβοκατέβαιναν κάθε βράδυ με 1000-1500 επιβάτες τα παλάτια και τίγκα όλα τα γκαράζ, ικανό τον είχα τον Μανωλιό να τα έπαιρνε τα Κνωσσός/Φαιστός και να κατέβαζε τα Ευρώπα/Ολυμπία (με τα αχανή γκαράζ) να κάνουν Πειραιά-Χανιά-Ηράκλειο χειμώνα-καλοκαίρι.
  24. Δεν παρακολουθώ στενά τη γραμμή της Κρήτης οπότε ίσως και να κάνω λάθος, αλλά στα μάτια μου και απ' όσο παρακολουθώ εδώ τις κινήσεις και τα γεγονότα οι Μινωικές είναι φανερά ζημειωμένες (σε κίνηση) από την ιστορία με τα scrubbers! Από τη μέρα που επέστρεψαν και τα τρία πλοία της στις γραμμές της Κρήτης, στο Ηράκλειο η κίνηση (στους επιβάτες όπου οι Μινωικές ήταν σταθερά πρώτες σε μερίδιο και με διαφορά) πλέον είναι μοιρασμένη στα δύο και συνήθως σε επιβάτες είναι πιο κάτω η Minoan! Και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα που είπε ότι οι αλλαγές λόγω των scrubbers κάνανε ζημιά στις Μινωικές. Επίσης, είναι σίγουρο ότι όσο υπήρχε το ενιαίο δρομολόγιο τα παλάτια ήταν φορτωμένα μέχρι τα μπούνια και πως οι χαμένοι επιβάτες κερδιζόντουσαν και με το παραπάνω από τα Χανιά;; Τυχαίες ημερομηνίες και στοιχεία Μαρτίου από το αντίστοιχο thread εδώ: 6/3: Κ/Ξ Ηράκλειο 76 ΙΧ, 121 φορτηγά // Μινωικές Χανιά & Ηράκλειο 56 ΙΧ, 105 φορτηγά (επίσης Κ/Ξ από Η & Χ 448+352=800 επιβάτες, Μινωικές 415) 25/3: Κ/Ξ Ηράκλειο 62 ΙΧ, 90 φορτηγά // Μινωικές Χανιά & Ηράκλειο 87 ΙΧ, 84 φορτηγά (επίσης Κ/Ξ από Η & Χ 541+483=1024 επιβάτες, Μινωικές 504) 2/4: Κ/Ξ Ηράκλειο 77 ΙΧ, 127 φορτηγά // Μινωικές Χανιά & Ηράκλειο 88 ΙΧ, 100 φορτηγά (επίσης Κ/Ξ από Η & Χ 478+496=974 επιβάτες, Μινωικές 462) Στα δικά μου μάτια λοιπόν, και σε συνδυασμό με το ότι η Κ/Ξ έχει διατηρήσει τη δυναμική της στους επιβάτες που δεν είχε ποτέ, υπάρχει μια απώλεια κίνησης από τις Μινωικές και σίγουρα δεν είναι όλα τόσο θετικά. Ούτε πιο γεμάτο ήταν το γκαράζ της Minoan συγκριτικά με αυτό της Κ/Ξ στο Ηράκλειο, ούτε βλέπω κάποια εξαιρετικά υψηλή κίνηση σε επιβάτες. Όσο για το ότι ήταν από τα πλέον κερδοφόρα εξάμηνα της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, το θεωρώ άστοχο γιατί αν ήταν έτσι και είναι τόσο ευχαριστημένοι από την κίνηση και τα αποτελέσματα, θα το επαναλάβουν και τους επόμενους χειμώνες, το οποίο δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό. Εκτός αυτού, δεν γίνεται από τη μία να ήταν από τα πλέον κερδοφόρα εξάμηνα της εταιρείας και από την άλλη τα απόλυτα νούμερα της κίνησης να είναι ίδια με πέρσι και πρόπερσι. Αν η κίνηση είναι ίδια, η κερδοφορία είναι ίδια (στην καλύτερη, γιατί κανονικά πρέπει να υπολογιστούν και οι παραπάνω πλεύσιμες ώρες μαζί με την αυξημένη κατανάλωση λόγω αυξημένης ταχύτητας). Αν η κερδοφορία ήταν μεγαλύτερη φέτος, θα πρέπει και η κίνηση να ήταν (αρκετά) μεγαλύτερη. Η εικόνα της εταιρείας σίγουρα έχει πληγεί λόγω της "ανακατωσούρας" το χειμώνα, αυτό είναι προφανές σε νούμερα, και άρα συμφωνώ με το ότι δεν έχει "συνέλθει" ακόμα η εταιρεία. Λογικά θα επανέλθει η κίνηση εκεί που ήταν, όμως δεν νομίζω ότι αυτό που συμβαίνει είναι τόσο ασήμαντο και δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στα δεδομένα. Για να μην παρεξηγηθώ, εννοείται πως μακροπρόθεσμα είναι μάλλον προς το συμφέρον των Μινωικών αυτό που έγινε και ακόμα δεν ξέρουμε η Κ/Ξ πώς θα αντιμετωπίσει το θέμα με τα scrubbers κλπ κλπ (τα έχουμε πει χιλιάδες φορές και δε διαφωνώ), όμως άλλο αυτό και άλλο να τα παρουσιάζουμε όλα τέλεια και να λέμε ότι οι Μινωικές βγήκαν κερδισμένες το χειμώνα από αυτή την ιστορία (-ανακατωσούρα)!!! 😲
  25. Πιστεύω πως πρέπει να κοπεί η Μήλος από το δρομολόγιο.Έτσι το πλοίο θα γίνει πιο ανταγωνιστικό και για την Σαντορίνη που θα την κάνει απευθείας σε 7,5 ώρες αλλά και προς Ρέθυμνο που θα το κάνει σε 12,5 ώρες.Υπολογισμένη η παραμονή στη Σαντορίνη 1 ώρα ενώ η ταχύτητα με 18 κόμβους.Αν βγάλει λίγο παραπάνω (που πρέπει να βγάλει για να σταθεί στο Ρέθυμνο) θα βελτιώσει τους χρόνους αυτούς και τις όποιες καθυστερήσεις που σίγουρα θα υπάρξουν λόγω καιρού η περισσότερης παραμονής στη Σαντορίνη.Πολλοί είναι αυτοί που θα το προτιμήσουν στο Ρέθυμνο οι οποίοι θα θέλουν να γλιτώσουν τη ταλαιπωρία της μετεπιβίβασης από το πλοίο στο λεωφορείο.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...