Jump to content
Shipfriends

ΝΗΡΕΑΣ

eMembers
  • Posts

    8,656
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πρόσωπα και πράγματα της γραμμής δεν γνωρίζω, αλλά αναρωτιέμαι: είμαστε σίγουροι ότι τα ακριβά τιμολόγια είναι ακριβοδίκαιη αποτίμηση των προσφερομένων υπηρεσιών ή μήπως είναι αποτέλεσμα ενός ολιγοπωλίου; Μήπως μπορούν να προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες με φθηνότερα τιμολόγια;
  2. Nick, νομίζω ότι από την στιγμή που αναφέρεσαι σε οργανωμένα κράτη...δεν θα έπρεπε να θέτεις τέτοια ερωτήματα.
  3. Προσωπικά, μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που μιλάνε για ναύλωση. Να το αγόρασε κάποιος για σκραπ, το καταλαβαίνω. Να το αγόρασε κάποιος σε τιμή σκραπ και εάν και όποτε το φτιάξει, πάλι το καταλαβαίνω. Αλλά ναύλωση? Συνήθως ναυλώνει κάποιος ένα πλοίο για να καλύψει κάποιες συγκεκριμένες του ανάγκες και έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις προδιαγραφών και χρονικών περιθωρίων. Ποιός άραγε θα διάλεγε να ναυλώσει ένα πλοίο τόσα χρόνια παροπλισμένο, που δεν ξέρει εάν και πότε θα είναι έτοιμο και με ποιό κόστος? Όσον αφορά την Intershipping, που είπε ο Πέτρος, δε νομίζω ότι ήταν και τόσο πολύ επιτυχημένη η ναύλωση των δύο ταχύπλοων Παναγιών, ώστε να λιμπίστηκε και τον Κεντέρη. Όπως και νάχει, ενδιαφέρουσα εξέλιξη που θα ανεβάσει κατακόρυφα την λίμπιντο των απανταχού καραβολατρών
  4. Εννοεί ότι κόπηκε η μπίντα ή ότι ξεριζώθηκε από τη βάση της;
  5. Και μάλιστα στην κορυφή του κτηρίου υπάρχουν ακόμα και σήμερα οι ταμπέλες της GA Ferries και της GA Travel, για να θυμίζουν το ένδοξο παρελθόν της ακτοπλοϊας μας.
  6. Δεν υπάρχει κάποια αντίφαση στα παραπάνω; Πώς ξέρουμε για τα μηχανολογικά -που είναι κατ' εξοχή "εσωτερική υπόθεση"- εάν δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό του;
  7. Και τώρα που δεν θα πάει στις Αζόρες, ισχύει η αγορά; Και τι θα κανει φέτος; Θα δρομολογηθεί στην Ελλάδα ή θα παραμείνει ανενεργό;
  8. Εάν ισχύουν τα όσα αναφέρει το παραπάνω δημοσίευμα, φαίνεται να επιβεβαιώνονται οι αρχικές πληροφορίες ότι η νέα εταιρεία θα καλύψει όλες τις γραμμές που δεν δραστηριοποιείται Μαροκινή εταιρεία.
  9. Εξασκώντας τα ισπανικά μου , πήρε το μάτι μου και άλλη μιά ανεπιβεβαίωτη -προς το παρόν- πληροφορία. Ότι στο πακέτο συμφωνίας της Attica με το Μαρόκο -εκτός της παραπάνω γραμμής- περιλαμβάνονται και οι γραμμές Nador-Almeria και Tanger Med-Sete. Κάτι που ενδεχομένως να ερμηνεύει και την επιλογή των συγκεκριμένων πλοίων από άποψη χωρητικότητας και καμπινών. Και βεβαίως εάν ισχύει κάτι τέτοιο θα χρειασθεί και ένα τρίτο τουλάχιστον πλοίο. Εν αναμονή λοιπόν επιβεβαίωσης ή διάψευσης της πληροφορίας ΥΓ Π100, ξαμολύσου και μάθε
  10. Τί έχει ακουστεί για τα αίτια της εισροής υδάτων? ΥΓ Όσοι έχουν το κληρονομικόν χάρισμα, βλέπουν κάπως μακρύτερα
  11. breaking news ΥΓ Μήπως παίζει και καμία δρομολόγηση Ραφήνα-Σάμη-Ιθάκη-Σκόπελο;
  12. Αν και καθυστέρησε λιγάκι, νομίζω ότι ήταν καταλυτική αυτή η στήριξη, για την εξέλιξη της μητέρας των ακτοπλοϊκών μαχών.
  13. Με τις δεσμεύσεις...ρήγματα δεν αποκαθίστανται, έτσι και το ρήγμα μεγάλωσε και το καράβι αρνείται να πιάσει στο Διαφάνι.
×
×
  • Create New...