Jump to content
Shipfriends

enas chiotis

eMembers
  • Content Count

    6,194
  • Joined

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

5,209 profile views
  1. Απο τα ξημερώματα που φαίνεται η πορεία του από κάτω από την Τένεδο, πάλι ακυβέρνητο ήταν. Πλέον κοντά στην περιοχή έχει φτάσει το bulk Christina B, ας ελπίσουμε να μην χρειαστεί μέχρι να φτάσει ρκ από Μυτιλήνη.
  2. Είναι το πρώην Ευαγγελίστρια που δεν είχε δουλέψει και πολύ στη Χίο.
  3. Νομίζω οφείλουμε να ξεχωρίσουμε τα δρομολόγια του Χίος σε σχέση με αυτά του Διαγόρα το χειμώνα και το επίμαχο δρομολόγιο της Λήμνου που συζητάμε. Χθες, το BS Chios έφερε στα Μεστά 347 επιβάτες και 107 ΙΧ στο πρώτο του δρομολόγιο. Στα δρομολόγια του Διαγόρα το χειμώνα γίνεται δημόσια πόλεμος από τους μεταφορείς του νησιού, που είναι φυσικό να μη θέλουν να κάνουν πολλαπλάσια χιλιόμετρα και πολλές παραπάνω εργατοώρες για να πετύχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Επιπλέον, ο κόσμος το χειμώνα είναι λιγοστός και έχω γίνει μάρτυρας όταν γίνεται προγραμματισμός ταξιδιού στην Αθήνα να κανονίζεται όχι Τρίτη, γιατί το δρομολόγιο από Μεστά είναι Δευτέρα και όντως είναι ταλαιπωρία. Το δρομολόγιο του aqua Blue αξίζει να θυμηθούμε πότε και για ποιον δημιουργήθηκε. Παραμονές ευρωεκλογών, για να υποστηρίξει οικονομικά ένα πλοίο που δε μπορούσε να ζήσει με επιδοτούμενα δρομολόγια μόνο Ψαρά - Μεστά. Τα ΚΤΕΛ Χίου έχουν δηλώσει ότι εξυπηρετούν τη γραμμή, και έχουν ανταπόκριση σε κάθε άφιξη. Για τα μικρά νησιά που αναφέρθηκε, πχ το Οινούσσαι πάντα είχε ανταπόκριση με το πλοίο που έφτανε από Πειραιά - Χίο σε συγκεκριμένα δρομολόγια το καλοκαίρι, και το ήξεραν οι κάτοικοι. Πλέον, με τις απευθείας γραμμές από Πειραιά έχει εκλείψει αυτή η ανάγκη.
  4. Πάντως για την άγονη από Θεσσαλονίκη οι αρμόδιοι αναφέρονται σε προκήρυξη νέας γραμμής, και όχι για αλλαγή του λιμένα προσέγγισης (Καβάλα). Άρα σε θεωρητικό επίπεδο, το Σάμος από το χειμώνα θα μπορούσε να κάνει αυτό που έκαναν χρόνια τα ΝΕΛοβάπορα, προέκταση από Μυτιλήνη κάθε Σάββατο για να μην κάθεται, και επιστροφή Κυριακή. Και ας περνάμε και από Σάμο να εξυπηρετήσουμε τα φορτηγά.
  5. Εκεί που όλα τα νησιά πασχίζουν να αυξήσουν τις διαθέσιμες συνδέσεις τους, ο δήμαρχος Λήμνου προτείνει από την ερχόμενη δρομολογιακή περίοδο το πλοίο της Λήμνου να μην προσεγγίζει στα Μεστά το καλοκαίρι.
  6. Αναβολή πήρε η συζήτηση του θέματος στο ΣΑΣ, άρα πάμε μόνο για αντικατάσταση του Πελαγίτη;
  7. Σίγουρα το είχαμε δει για καποια χρόνια από το 2009 να κάνει δρομολόγια από Εύβοια προς Σκιάθο, και στη συνέχεια υπάρχει αλληλογραφία επειδή είχε ξεμείνει παρατημένο σε καποιο λιμανάκι της Βόρειας Εύβοιας. Στη συνέχεια υπάρχει ανακοίνωση του ΛΣ το 2013 για βύθιση στο Πευκί. Τώρα για να βρίσκεται στην Κύμη (αν είναι εκεί η φωτό και είναι και φρέσκια), θα είναι επειδή ο οργανισμός λιμένος έχει πιο πολύ χώρο να το παρκάρει, σε σχέση με τα άλλα καταφύγια που διαχειρίζεται.
  8. Όπως φαίνεται περιμένει απόφαση ΣΑΣ ΘΕΜΑ 296 / ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Φ/Γ-Ο/Γ΄΄ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ΄΄ΑΠΟ 01-06-20 ΕΩΣ 31-05-21
  9. Το ίδιο σχεδιάγραμμα το έχουμε και από το 1917 αν τυχόν σας έχει διαφύγει.
  10. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, ο Πελαγίτης το πρωί πήγε Μεστά επειδή απαγορεύεται στο λιμάνι της Χίου να φορτώσει βυτιοφόρο για Μυτιλήνη, φόρτωσε, και στην συνέχεια ήρθε στο λιμάνι της Χίου (με το γεμάτο βυτιοφόρο μέσα), φόρτωσε/ξεφόρτωσε τα φορτηγά κλπ και συνέχισε για Μυτιλήνη. Όλα αυτά γιατί είχε περάσει πριν 2 μέρες ο Νέαρχος για πάνω, οπότε δεν υπήρχε δικαιολογία για κατ'εξαίρεση φόρτωση στο λιμάνι της Χίου. Δηλαδή την ερχόμενη εβδομάδα που δεν έχει δρομολόγιο η creta, ο Αειναύτης μπορεί να φορτώσει από το λιμάνι της Χίου βυτιοφόρο.
  11. Δυο βδομάδες στη ράδα, προετοιμάζεται για τις Δυτικές κι αυτό;
×
×
  • Create New...