Jump to content
Shipfriends

enas chiotis

eMembers
  • Content Count

    6,386
  • Joined

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

6,384 profile views
  1. Όπως μας τα γράφει το υπουργείο: Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Χάλκη
  2. Βλέποντας στις κρατήσεις ότι οι αίθουσες 9-13 με αεροπορικά και η αίθουσα BSN δεν είναι διαθέσιμες να θεωρήσουμε ότι το πάνω ντεκ με τις αριθμημένες είναι κλειστό;
  3. Σε συνέχεια του προηγουμένου, 300χιλ ευρώ για φάρο στην Ιεράπετρα, γνωστό κομβικό για τη ναυσιπλοΐα σημείο. Ευτυχώς που δε ζεί ο Λυκούδης.
  4. Υπάρχει, και χθες το έβγαλε ο καιρός έξω, προσάραξε στην παραλία.
  5. Ο νηογνώμονας νομίζω είχε διορία μέχρι το Μάρτη για τη ζημιά, πλέον δεν εμφανίζεται στο equasis ενεργός νηογνώμονας για το πλοίο.
  6. Σε γνωρίζω από την όψη, μιας και δεν έχουμε προσλαμβάνουσες από ταξίδια με την εταιρεία: Express Pegasus Rigel II Rigel VII Polaris Bari Express
  7. Ούτε τα αρματαγωγά που ξεκίνησαν το 1987 και άρχισαν να παραδίδονται το 1996 το λες επιτυχία.
  8. Ένα Μυτιλήνη κι από εμένα. Εξαιρετικές καμπίνες, ανακαινισμένοι εσωτερικοί χώροι και απεριόριστα καταστρώματα, κόντρα γέφυρα και φυσικά πρόσβαση στα μπαλκόνια στην πλώρη. Για το ταξίδεμα με καιρό δεν μπορώ να φανταστώ ότι το Ροδάνθη θα είχε πολύ καλύτερο κράτημα, και το Μυτιλήνη δεν ήταν η πρώτη επιλογή στη X-M για πάνω από 8bf. Από ταχύτητα για χρόνια έκανε Πειραιά - Χίο σε 8 ώρες και 5 λεπτά (περίπου 19 knots), την ώρα που ο επόμενος (Σαπφώ) έφτανε σε 8.5 ώρες. Αντικειμενικότητα στο συγκεκριμένο ερώτημα δεν μπορεί να υπάρξει προσωπικά, μιας και με το ένα πλοίο έχω κάνει 1 ταξίδι και με
  9. Από την απόφαση ματαίωσης της διαδικασίας του ΚΛ Ελευσίνας βρίσκουμε καποιες διευκρινήσεις για το γεγονός της απομάκρυνσης του πλοίου: ΘΕΜΑ: «Απόφαση ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας για το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Ν.Μ. 35» ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ... Έχοντας υπόψη: ... 2. Την από 02-03-2021 Διαταγή του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς (που επιδόθηκε με δικαστικό επιμελητή στην Υπηρεσία μας τις απογευματινές ώρες της 02-03-2021) περί προσωρινής απομάκρυνσης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μ. 35 εκτός περιοχής δικαιοδοσίας λιμενικής αρχής Ελευσίνας προς ναυπηγ
  10. Δε γνωρίζω ποιο είναι το κριτήριο της αποτυχίας, αλλά τη δεκαετία 95-05 δούλεψε καλά το βαπόρι και έκοψε χρήμα για την εταιρεία του, σίγουρα.
  11. Πάντως με προχθεσινή ανάρτηση στο ΓΕΝΕ ψάχνουμε για Μηχανικό Α για το πλοίο...
  12. Βλάβη στον καταπέλτη Φ/Γ-Ο/Γ πλοίου στην Μυτιλήνη Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης από τον Πλοίαρχο του Φ/Γ-Ο/Γ “ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ” Ν.ΧΙΟΥ 462 ότι, κατά τον κατάπλου του στην Μυτιλήνη παρουσιάστηκε βλάβη στον καταπέλτη, ενώ από πλήρωμα ανωτέρω πλοίου αποκαταστάθηκε η βλάβη και εκφορτώθηκαν με ασφάλεια είκοσι πέντε (25) φορτηγά και έξι (06) επιβάτες οδηγοί. Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του εν λόγω πλοίου, μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού αποκατάστασης της βλάβης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. hcg.gr
  13. Το πλοίο ζήτησε από το ΛΤ Χίου να δέσει στο λιμάνι των Μεστών για ένα 10ήμερο με option για 1-2 μήνες ακόμα και έφαγε πόρτα, γιατί το λιμάνι δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια πράγματα και καποια στιγμή θα γεμίσει βαπόρια.
×
×
  • Create New...