Jump to content
Shipfriends

SAMAINA

eMembers
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About SAMAINA

  • Birthday 01/26/1972

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μάλλον το δρομολόγιο του ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΥΚΟΝΟΣ της Δευτέρας από Πειραιά και της Τρίτης ξημερώματα από Βαθύ, ως μη ανήκον στην προέκταση της επιδοτούμενης άγονης Β. Αιγαίου, θα μας αφήσει χρόνους. Αν μείνουν τα ωράρια της άγονης όπως μέχρι τώρα, από Σάμο προς Πειραιά θα έχει Πέμπτη και Κυριακή και από Πειραιά προς τα νησιά Τρίτη και Παρασκευή. Επίσης η δρομολόγηση του μεγάλου ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ή του όποιου αντικαταστάτη (ΜΠΛΟΥ ΟΡΑΪΖΟΝ ή ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ) στο απευθείας της Πέμπτης από Πειραιά για Βαθύ και αντίστροφα της Παρασκευής μάλλον θα αναβληθεί. Μένει να δούμε αν θα συνεχίσει το ΜΠΛΟΥ ΚΑΡΙΕΡ 1.
  2. Υπάρχει και ο ΜΑΝ (μοναδικός αριθμός νησιώτη) τον οποίο λαμβάνουν μόνο οι φορολογικώς κάτοικοι νήσων. Στα 2 σχεδόν χρόνια που εφαρμόζεται έχουν σχεδόν όλοι, και ακόμη και αν δεν έχουν μπορούν να βγάλουν αμέσως.
  3. Στο "κλάμα" των ακτοπλόων θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και την πτώση στις τιμές των καυσίμων. Δεν τους είδα πρόθυμους να μειώσουν τα εισιτήρια, όταν τα αύξαναν αμέσως όταν ανέβαιναν οι τιμές. Πέραν αυτού δεν μπορώ να καταλάβω τι επιδότηση θα πάρουν σε δρομολόγια με ικανοποιητικές πληρότητες στο γκαράζ (θα είναι σχεδόν πλήρη μετά την περικοπή των δρομολογίων), ακόμα και χωρίς επιβάτες. Να θυμίσω τα έκτακτα της Μπλου Σταρ για Πάρο Νάξο με τα μικρά και για Κω και Ρόδο με τα μεγάλα πέρυσι το καλοκαίρι, τα οποία λόγω προγραμματισμού της τελευταίας στιγμής ήταν ουσιαστικά μόνο για τις μεταφορικές.
  4. Μα όλη η διαδικασία ενεργοποίησης - επισκευής -αρχικής δρομολόγησης - στούκας στον ύφαλο - επανεκκίνησης - αλλαγές πλοιάρχων, είναι ο ορισμός του ερασιτεχνισμού.
  5. Μην το βλέπετε τοπικιστικά ή μόνο από την πλευρά του επιβάτη. Ο Γκριμάλντι αλλά πιστεύω και ο κάθε πλοιοκτήτης θα φρόντιζε να κάνουν ένα rotation τα πλοία του γιατί στα 20 σχεδόν χρόνια που έχουν εδώ τα "Ηρακλειώτικα" δουλεύουν χαλαρά (με εξαίρεση κάποιες μέρες που έχουν ημερήσια το καλοκαίρι) ενώ τα άλλα (Ευρώπη και Ολύμπια) έχουν φάει όλα τα χρόνια τα ζόρια της αρκούδας, χώρια τις ναυλώσεις. Λογικό είναι τα ποιο ξεκούραστα να θέλει να αξιοποιήσει στον ανταγωνισμό και να βάλει τα ποιό καταπονημένα εκεί που παίζει ποιό άνετα.
  6. Το ίδιο είχε ξαναγίνει και άλλες φορές. Όντως λόγω μαζικής μετακίνησης νεοσυλλέκτων.
  7. Και γιατί μόνο το ΔΙΑΓΟΡΑΣ και όχι το ΜΠΛΟΥ ΓΚΑΛΑΞΙ. Και αυτό καθαρόαιμο συμβατικό είναι.
  8. Ευκαιρία το συγκεκριμένο δρομολόγιο του ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ (της Παρασκευής) να γίνει Πειραιάς-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ να σταματάει Βαθύ. Όσο για τα Ψαρά και τις Οινούσες να γίνεται από τον ΔΙΑΓΟΡΑ που δεν είναι 200μετρο και πλέον είναι στο ίδιο μαγαζί.
  9. Το πετσοκομμένο όνομα και η αλλαγή σημαίας δεν δείχνει μόνο διαλυτήριους, αλλά και ότι μάλλον θα πάει Ινδία ή Πακιστάν. Το ερώτημα είναι πως θα περάσει την διώρυγα χωρίς μηχανές.
  10. Πιστευω ότι το καλύτερο που πέρασε στην συγκεκριμένη γραμμή ήταν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ.
  11. Ταξίδι με το πλοίο μετά από 2 χρόνια από Σάμο για Πειραιά και επιστροφή: 1. Αναχώρηση από Βαθύ την Πέμπτη 17/10 με μια ώρα καθυστέρηση (1400) αντί προγραμματισμένης 1245, μάλλον λόγω προσθήκης Αι Στράτη, αλλά και λόγω εξονυχιστικού ελέγχου από Λιμενικό για τυχόν λαθρεπιβάτες σε ΙΧ και φορτηγά. Την μισή σχεδόν την κάλυψε με άφιξη στον Πειραιά στις 2359😁😁 αντί στις 2330. 2. Το πλοίο παρά το ότι ταξιδεύει σχεδόν συνέχεια εδώ και ένα χρόνο, εσωτερικά ήταν πεντακάθαρο (και τα WC), αλλά εξωτερικά τα σκουπίδια αλλά και τα καταστρώματα έδειχναν άσχημη εικόνα. 3. Δεν είχε καθόλου vibration κατά το ταξίδεμα και λιγοστό στις μανούβρες. 4. Στην επιστροφή από Πειραιά καθυστερημένη αναχώρηση κατά 25 λεπτά λόγω φόρτωσης και κυρίως λόγω 2 τουρκικών φορτηγών που μετέφεραν 4 "χούφτες" για ξεμπάζωμα με μπάριζα με προορισμό το Νεώριο Σύρου. Η μια μάλιστα μπήκε με την μούρη όπως-όπως με αποτέλεσμα να δυσκολευτεί στο ξεφόρτωμα στην Ερμούπολη. 5. Το πλήρωμα του ξενοδοχειακού φιλικότατο και εξυπηρετικότατο. 6. Τέλος και επειδή η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, Δυστυχώς όταν λόγω πονοκέφαλου ζήτησα από το μπαρ αν υπάρχει ντεπόν ή ασπιρίνη, με παρέπεμψαν ορθώς μεν στην υποδοχή του πλοίου, αλλά εκεί δε, μου απάντησαν ότι δεν έχουν 😡(Αν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν απλά παυσίπονα στο φαρμακείο των Α΄ βοηθειών!!!)
  12. Είναι 192 μέτρα. Και τότε που έμπαινε, έμπαινε οριακά και με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
  13. Το τραγικό είναι το ύφος και η γλώσσα της ανακοίνωσης του λιμεναρχείου. Αφού βγάζει πόρισμα ότι δηλαδή "μπέρδεψε τα πόδια της", άρα ευθύνεται η ίδια, προς η διενέργεια προανάκρισης; Αυτό δε το τελευταίο είναι η μόνιμη επωδός των ανακοινώσεων των λιμενικών αρχών σε πλείστα όσα περιστατικά!
  14. Παρακαλώ τους συντονιστές να διορθώσουν τον τίτλο από το λανθασμένο "βραχονησίδα" στο ορθό "ύφαλος".
  15. Τι τρέχει με το παπόρον? σύμφωνα με το marinetraffic βγήκε τα μεσάνυχτα στην ράδα του Τσεσμέ και περί τις 0100 κινήθηκε νότια. Περί τις 0300 κινείται προφανώς παρασυρόμενο με ταχύτητες περί τους 2 κόμβους με κατεύθυνση ΝΔ.
×
×
  • Create New...