Jump to content
Shipfriends

SAMAINA

eMembers
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About SAMAINA

  • Birthday 01/26/1972

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν δεν κάνω λάθος, τα σημερινά δρομολόγια του BS CHIOS είναι υπολογισμένα και πραγματοποιούνται με μειωμένη ταχύτητα 20-22 κόμβων. Οπότε τα δρομολόγια με τον ΔΙΑΓΟΡΑ δεν θα έχουν τρομερή διαφορά. Επιπλέον θα θυμίσω οτι τα δρομολόγια των ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ πριν 20 χρόνια ήταν πολύ επιτυχημένα με τις τοτε ταχύτητες.
  2. Εθεάθει στο AIS Βως Τενέδου πριν λίγο, μπαίνοντας στα στενά του Ελλήσποντου, οπότε το Τουζλα ισχύει. Συνεπώς μην περιμένετε τίποτα από τον μπαρμπα-Σελίμ😁
  3. 1. ΡΟΜΙΛΝΤΑ γιατί ήταν το Αγουδημόπλοιο που δεν άφηνε λιμάνι για λιμάνι 2. ΚΥΚΛΑΔΕΣ από τα παλιά 3. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για τα χρόνια της Κασοκαρπαθίας 4. ΒΙΤΖΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ γιατί πάντα δούλευε σε άγονη, ποτέ σε φιλέτο
  4. Μήπως ξέρει κανένας τι είναι τα 'fishing drifting bouy' που εμφανίζοντα Βως Ικαρίας?
  5. https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/mytilini-laxtara-gia-tous-epivates-ploiou-pou-prosekrouse-ston-provlita/3207339/ Έλεος!!!! Ας τους πει κάποιος οτι πρόκειται για RO-RO. Αλλά θα μου πείτε μήπως ξέρουν τι είναι αυτό;
  6. Εγώ πάντως βλέπω πίσω από τον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ κόσμο με μπαγκάζια. Εκτός και αν ήταν τίποτα περίεργοι.
  7. Συγνώμη ρε παιδιά, αυτή η δουλειά πρέπει σώνει και καλά να γίνει στην προβλήτα του Αργοσαρωνικού, δίπλα στα πλοία που κάνουν δρομολόγια; άλλες προβλήτες δεν έχει το λιμάνι;
  8. Πάει και το δρομολόγιο της Δευτέρας 18/1 με το BS ΜΥΚΟΝΟΣ για Ικαρία-Σάμο!
  9. Επιτέλους ήρθε το εμβόλιο και μακάρι αυτό να είναι το τέλος των δεινών αυτής της ιστορίας. Προς τιμήν της πολιτικής ηγεσίας και των λοιπών προβεβλημένων που έκαναν το εμβόλιο προς ενθάρρυνση και παρότρυνση του κοινού. Οι αμφιβολίες για το αν είναι μόνιμη η ανοσία ή όχι, το αν διακόπτεται η αλυσίδα μετάδοσης ή όχι και πόσο τέλος πάντων είναι αποτελεσματικό, δεν είναι σε θέση ακόμη τουλάχιστον να το πουν με βεβαιότητα οι πλέον ειδικοί (και όχι ο κυρ Μήτσος από το Παγκράτι ή η Νίτσα η κομμώτρια). Σίγουρα όμως δεν είναι επιβλαβές, καθώς σε Αμερική και Αγγλία που έγιναν πάνω από 1.500.000 δόσεις ο
  10. Πραγματικά απορώ. Τις ανακοινώσεις πριν τις ανεβάσουν, τις βλέπει κανένας άλλος (π.χ. προϊστάμενος), εκτός από τον συντάκτη; Μάλλον όχι, γιατί 4 μάτια βλέπουν καλύτερα από τα 2 και ειδικά το κόπυπάστε😁, πράγμα τουλάχιστον οξύμωρο. Εκτός και αν του τις πάνε και τις υπογράφει αβλεπί, πράγμα επικίνδυνο. Γιατί μπορεί να του πάνε την αποστρατεία του και την υπογράψει και αυτή χωρίς να την διαβάσει🥱.
  11. Με την μείωση της ταχύτητας και οικονομία στα πετρέλαια κάνουμε και δεν χρειάζεται να βγάλουμε βεβαιώσεις για μετακίνηση αφού φτάνουμε Πειραιά στις 0430 αντί στις 2300. Τσεπώνουμε και 30.000 κορωνοεπιδότηση το δρομολόγιο, πέραν της επιδότησης της άγονης Βορείου Αιγαίου, άλλα 33.000 ευρώπουλα, βεβαίως βεβαίως.
  12. Και τι κουβαλάει, μύγες? Το λέω γιατί αφενός δεν υπάρχει τουρισμός, που είναι και ο κύριος (αν όχι μοναδικός) τροφοδότης της γραμμής. Μιας γραμμής που τελείωνε από το τέλος Οκτωβρίου και ξαναάνοιγε τον Απρίλιο. Καλά τα 30000, αλλά όχι τέτοιο δούλεμα!
  13. Έχει περάσει πολλές φορές στο παρελθόν από τον Επταστάδιο πορθμό (Μικράς Ασίας - Σάμου) το συγκεκριμένο. Όπως άλλωστε και τα μεγάλα Μπλου Στάρ , τα κρουαζιερόπλοια της Celestyal, αλλά και Αγουδημόπλοια ακόμα παλαιότερα
  14. Δυστυχώς όπου μπλέκονται κομματικά συμφέροντα τα ίδια σκ@τ@ είναι. Η εταιρία είναι δημοτική επιχείρηση, συνεπώς οι διοικήσεις καταλαβαίνετε πως επιλέγονται.
  15. Μήπως κάνουν δοκιμή για να δουν αν τα τιμόνια και οι έλικες ανταποκρίνονται?
×
×
  • Create New...