Jump to content
Shipfriends

SAMAINA

eMembers
  • Posts

    562
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About SAMAINA

  • Birthday 01/26/1972

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Λες και ήταν χθές! Μέλος και εγώ του φόρουμ από το 2005. Άντε και στα 99!
  2. Στο σημερινό ανέβασμα από Βαθύ για Θεσ/νικη το πλοίο κούτσαινε με ταχύτητες από 18 μέχρι 20,5 κόμβους. Μετά την Μύρινα ανέβασε και πάλι στο φυσιολογικό την ταχύτητά του. Αποτέλεσμα, η κατά μια ώρα καθυστέρηση στην αναχώρηση από την συμπρωτεύουσα (2230 αντί 2130).
  3. Aνατολικά από την νήσο Σοκότρα, πριν τον κόλπο του Άντεν.
  4. Ωραιες οι προβλέψεις στις συμβάσεις. Δεν βλέπουμε ομως το ΥΕΝ (ο εκμισθωτής) να εφαρμόζει τους όρους, αλλά αφήνει τους αναδόχους στο απυρόβλητο. Και δεν το λέω μόνο για την SEA JETS. Προχτές Τρίτη δεν έγινε το δρομολόγιο του ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ με υπαιτιότητα της εταιρείας του (για λόγους ανωτέρας βίας έλεγε στο δελτίο τύπου). Και τί έκανε; Το δρομολόγιο την επομένη που έπρεπε να πάει στην Αστυπάλαια, βγάζοντας το ανεκτέλεστο και στέλνοντας τους Αστυπαλιώτες στον κουβά. Δεν αγάπησε ξαφνικά τους υπόλοιπους, απλά τα λεφτα είναι περισσότερα. Το κάνει και η ΣΑΟΣ με ωράρια απαράδεκτα (μεταμεσονύκτια), με γνώμονα όχι την εξυπηρέτηση των ωφελουμένων, αλλά απλά για να πάρει την επιδότηση. Και το ΥΕΝ απλά κοιμάται (ή κανει οτι κοιμάται) Όσο για το τι να κάνει ο ανάδοχος, να πάει να κόψει το σβέρκο του γιατί είναι υποχρεωμένος να κάνει αντικατάσταση, ακόμα και αν χρειαστει να ναυλώσει πλοίο αλλουνού!
  5. Μάλλον η ΑΤΤΙΚΑ έχει ρίξει λευκή πετσέτα για τα φορτηγά της Μυκόνου (και της Τήνου).
  6. Τόσα χρόνια έπαιρνε ενα σκασμό λεφτά από τις επιδοτήσεις, μεταξύ αυτών και για τα Κύθηρα. Και τώρα δεν μπορεί να δρομολογήσει πλοίο αντικατάστασης με συμβατικά και ταχύπλοα να κοσμούν τις ντάνες. Και να πείς οτι δεν έχει έτοιμο πλήρωμα; Έχει αυτό του ατυχούς Τζιούελ που παραθερίζει στην Σύρο (αν δεν τους έχει ήδη απολύσει). Και καθόμαστε και περιμένουμε πότε θα σκατζάρει το ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ από τις Σποράδες, που θα έπρεπε να είναι ήδη κάτω! Αυτός δεν πρέπει να δει κρατικό χρήμα μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα! Παρεπιπτόντως, το AQUA BLUE σήμερα ήταν αναμμένο στο Λαύριο!
  7. Η ΑΝΕΚ δεν υπάρχει σαν νομική οντότητα σε αντίθεση με την ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ. Όλα τα πλοία της ανήκουν πλέον στην ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΕ!
  8. Καταλαβαίνω οτι οι επαφές αυτές είναι χρήσιμες, αλλά μετά το "πιστόλιασμα" της Δωδεκάνησος με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ στην άγονη Β. Δωδεκανήσου, με κάνουν επιφυλακτικό, καθώς φάνηκε οτι ο Σπανός ενδιαφέρθηκε μόνο για την αρπαχτή του καλοκαιριού.
  9. Δενχρειαζονται σχόλια, καταλάβαμε.😉
  10. Δεν φτάνει που το ταξίδι διαρκεί μόνο 4 ώρες και πάει απευθείας, αρχίσαμε τώρα να ψειρίζουμε την μαϊμού για το αν είναι βολικά τα ωράρια ή όχι. Όποιον δεν τον βολεύει απλά πάει με τον Σολωμό που τον έχει συνηθίσει χρόνια τώρα. Έλεος!!! Τί να πούνε και άλλοι που βλέπουνε βαπόρι 2 φορές την βδομάδα! (ΙκαροΣαμία)
  11. Οι επιδοτήσεις πρέπει να δίνονται όταν η δυναμική μιας γραμμής σε διακινούμενους επιβάτες και οχήματα είναι τόσο χαμηλή, που καθιστούν το δρομολόγιο μή βιώσιμο. Δεν το κάνεις ούτε για να χρηματοδοτήσεις τις ακτοπλοϊκες επιχειρήσεις, ούτε για να έχουν χαμηλό εισιτήριο οι εξυπηρετούμενοι.Και αυτό γιατί πολύ απλά είναι χρήματα των φορολογουμένων. Υπο αυτή την έννοια ακόμη και το Βόρειο Αιγαίο το καλοκαίρι, αλλά και το Μυτιλήνη-Λήμνος- Καβάλα (ή Θεσσαλονικη) δεν έπρεπε να επιδοτούνται. Η ανάγκη αυτή υπάρχει όμως για το τμήμα Σάμος-Χίος-Μυτιλήνη. Απόδειξη είναι η ελεύθερη δρομολόγηση Οχηματαγωγών αλλά και η ελεύθερη προέκταση του ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ για Καβάλα σε μή σταθερή βάση, πράγμα που σημαίνει οτι το επιδοτούμενο είναι γεμάτο. Το αυτό ισχύει για το Λαύριο-Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος (επιδοτούμενο) και το Λήμνος-Καβάλα (μη επιδοτούμενο). Για τις καθαρά εποχιακές γραμμές Θεσσαλονίκη- Σποράδες, Σητεία- Ρόδος κλπ ειδικά με ταχύπλοα από την στιγμή που έχει πληρότητες ακόμα και 75 % είναι μια χαρά βιώσιμες και κακώς επιδοτούνται. Αναγκη φυσικά επιδότησης έχουν το Ρόδος- Καστελοριζο, Κάλυμνος- Πυθαγόρειο (με Αγαθονήσι- Αρκιούς-Λειψούς φυσικά), το Μήλος-Θήρα (Σικινος-Φολέγανδρος), Κασοκαρπαθία (με Ανάφη-Χάλκη και Κρήτη), Πειραιας- Κύθηρα-Αντικυθηρα Κίσσαμος, την Σαμοθράκη, όλα τα ενδοκυκλαδικά και άλλες παρόμοιες. Όλα τα άλλα αποτελούν χάρισμα χρημάτων των φορολογούμενων σε κολλητούς (όποιοι είναι κάθε φορά κολλητοί του υπουργού και είναι κατά καιρούς άλλοι).
  12. Δεν διαφωνώ στο ότι οι Χούθι είναι ουρά των μουλάδων του Ιράν. Ούτε στο οτι πρέπει να σταματήσει αυτό το βιολί με κάθε τρόπο. Στο ποιός έκανε την δουλειά αναφέρομαι.
  13. Κρατική πειρατεία. Δεν σχετίζεται με τους Χούθι. Το ΠΝ του Ιράν έκανε το ρεσάλτο, κατόπιν δικαστικής απόφασης Ιρανικού δικαστηρίου. Το περιστατικό έχει "ουρά" στο παρελθόν https://www.protothema.gr/greece/article/1455385/sta-anoikta-tou-nisiou-kesm-to-ellinoktito-dexamenoploio-st-nikolas-pou-katelavan-oi-iranoi/
×
×
  • Create New...