Jump to content
Shipfriends

SAMAINA

eMembers
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About SAMAINA

  • Birthday 01/26/1972

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/mytilini-laxtara-gia-tous-epivates-ploiou-pou-prosekrouse-ston-provlita/3207339/ Έλεος!!!! Ας τους πει κάποιος οτι πρόκειται για RO-RO. Αλλά θα μου πείτε μήπως ξέρουν τι είναι αυτό;
  2. Εγώ πάντως βλέπω πίσω από τον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ κόσμο με μπαγκάζια. Εκτός και αν ήταν τίποτα περίεργοι.
  3. Συγνώμη ρε παιδιά, αυτή η δουλειά πρέπει σώνει και καλά να γίνει στην προβλήτα του Αργοσαρωνικού, δίπλα στα πλοία που κάνουν δρομολόγια; άλλες προβλήτες δεν έχει το λιμάνι;
  4. Πάει και το δρομολόγιο της Δευτέρας 18/1 με το BS ΜΥΚΟΝΟΣ για Ικαρία-Σάμο!
  5. Επιτέλους ήρθε το εμβόλιο και μακάρι αυτό να είναι το τέλος των δεινών αυτής της ιστορίας. Προς τιμήν της πολιτικής ηγεσίας και των λοιπών προβεβλημένων που έκαναν το εμβόλιο προς ενθάρρυνση και παρότρυνση του κοινού. Οι αμφιβολίες για το αν είναι μόνιμη η ανοσία ή όχι, το αν διακόπτεται η αλυσίδα μετάδοσης ή όχι και πόσο τέλος πάντων είναι αποτελεσματικό, δεν είναι σε θέση ακόμη τουλάχιστον να το πουν με βεβαιότητα οι πλέον ειδικοί (και όχι ο κυρ Μήτσος από το Παγκράτι ή η Νίτσα η κομμώτρια). Σίγουρα όμως δεν είναι επιβλαβές, καθώς σε Αμερική και Αγγλία που έγιναν πάνω από 1.500.000 δόσεις ο
  6. Πραγματικά απορώ. Τις ανακοινώσεις πριν τις ανεβάσουν, τις βλέπει κανένας άλλος (π.χ. προϊστάμενος), εκτός από τον συντάκτη; Μάλλον όχι, γιατί 4 μάτια βλέπουν καλύτερα από τα 2 και ειδικά το κόπυπάστε😁, πράγμα τουλάχιστον οξύμωρο. Εκτός και αν του τις πάνε και τις υπογράφει αβλεπί, πράγμα επικίνδυνο. Γιατί μπορεί να του πάνε την αποστρατεία του και την υπογράψει και αυτή χωρίς να την διαβάσει🥱.
  7. Με την μείωση της ταχύτητας και οικονομία στα πετρέλαια κάνουμε και δεν χρειάζεται να βγάλουμε βεβαιώσεις για μετακίνηση αφού φτάνουμε Πειραιά στις 0430 αντί στις 2300. Τσεπώνουμε και 30.000 κορωνοεπιδότηση το δρομολόγιο, πέραν της επιδότησης της άγονης Βορείου Αιγαίου, άλλα 33.000 ευρώπουλα, βεβαίως βεβαίως.
  8. Και τι κουβαλάει, μύγες? Το λέω γιατί αφενός δεν υπάρχει τουρισμός, που είναι και ο κύριος (αν όχι μοναδικός) τροφοδότης της γραμμής. Μιας γραμμής που τελείωνε από το τέλος Οκτωβρίου και ξαναάνοιγε τον Απρίλιο. Καλά τα 30000, αλλά όχι τέτοιο δούλεμα!
  9. Έχει περάσει πολλές φορές στο παρελθόν από τον Επταστάδιο πορθμό (Μικράς Ασίας - Σάμου) το συγκεκριμένο. Όπως άλλωστε και τα μεγάλα Μπλου Στάρ , τα κρουαζιερόπλοια της Celestyal, αλλά και Αγουδημόπλοια ακόμα παλαιότερα
  10. Δυστυχώς όπου μπλέκονται κομματικά συμφέροντα τα ίδια σκ@τ@ είναι. Η εταιρία είναι δημοτική επιχείρηση, συνεπώς οι διοικήσεις καταλαβαίνετε πως επιλέγονται.
  11. Μήπως κάνουν δοκιμή για να δουν αν τα τιμόνια και οι έλικες ανταποκρίνονται?
  12. Όχι δεν είναι απαραίτητη για τους πολίτες, αλλά για το ταμείο της εταιρίας, μιας και παίρνει επιδότηση😁😁
  13. Για να πάρει επιδότηση πρέπει να έχει κοινοτική σημαία. Αυτό όμως αλλάζει σχετικά εύκολα. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω, ας μας διαφωτίσει παρακαλώ.
  14. Ο θόρυβος από τις μηχανές του πλοίου έχει αρχίσει και γίνεται από "καραβολατρικός", ενοχλητικός πλέον. Στο Βαθύ που έχω παρατηρήσει, ειδικά τις νυκτερινές ώρες που έχει ησυχία, ακούγεται από το Κοκκάρι. Σίγουρα έχουν θέμα όσοι μένουν κοντά στο λιμάνι στο Μαλαγάρι. Μου θύμισε εποχές Μιλενο-Ντάλιανου που ξεσήκωναν το Κατσούνι όταν έδεναν στο παλιό Λιμάνι και υπήρχαν και παράπονα τόσο στον κατάπλου, όσο και στις ημερεύσεις με τις ηλεκτρομηχανές τους. Τουλάχιστον εκείνα έρχονταν τις περισσότερες φορές μέρα.😁😁😁. Ας ελπίσουμε ότι με την εγκατάσταση των σκράμπερ θα βελτιωθεί η κατάσταση.
×
×
  • Create New...