Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content Count

    16,614
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Green Bay, Wisconsin

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

14,410 profile views
  1. Το πλοίο αποτελεί παλιό γνώριμο των ελληνικών νερών, όταν και ναυλωμένο από την MSC έκανε feeder service στην Ανατολική Μεσόγειο. Γυρνάμε λοιπόν 15 χρόνια και 45 μέρες πίσω, στις 20 Φεβρουαρίου του 2005 για να το δούμε να περνά τα φανάρια του Ικονίου σαν MSC Biscay, όπως λεγόταν τότε. Συνοδεία του το Ρ/Κ Ταξιάρχης του Λυμπουσάκη.
  2. Container vessel MSC Biscay, February 2005, headed for Piraeus Container Terminal.

    © Νίκων Αρκουδέας

  3. Λίγα λόγια για το ιδιοκτησιακό του πλοίου, η EKOL δεν φαίνεται πια να έχει σχέση μαζί του, ούτε σαν ναυλωτής. Το πλοίο φέρεται να ανήκει τη Siem Shipping με ναύλωση στην DFDS και operational/technical management σε μια Τούρκικη εταιρεία που λέγεται GRNF Denizcilik ή αλλιώς Green Fleet και φαίνεται να μανατζάρει τα πλοία της EKOL.
  4. Παναγία μου, γιατί να δεξαμενίσουν πλοίο που πάει για σκράπ?
  5. Μετά το ντόμινο των εξελίξεων λόγω του ιού, κατέληξε στη Napoli για δρομολόγια στο Palermo.
  6. Δεν το ξέρω σίγουρα αυτό. Πιθανολογώ όμως πως είναι περισσότερο για καλύτερη πλεύση και για να μην χτυπάει το κύμα πάνω στον καταπέλτη. Αν είχε γίνει για να ταξιδεύει με παραπάνω θάλασσα, θα είχε καλυφθεί και λίγο πιο πίσω το γκαράζ, φαντάζομαι.
  7. Αυτός ο περσινός καρνάβαλος, ήταν κάτι το ανεπανάληπτο, το έβλεπα και το ξαναέβλεπα σε φωτογραφίες, τίποτα δεν μπόρεσε να με προετοιμάσει για το real thing. Ίδωμεν αν και που θα το δούμε φέτος το καλοκαίρι.
  8. The Rhapsody seen in her awful summer 2019 livery

    © Τζώνη Βαβούρας

  9. Τη Σάρα τη Δ την είχαμε δεί πρίν 8 χρόνια στο Porto Torres, μια που ξαναβρεθήκαμε στην περιοχή και έτυχε στην πλώρη μας, να την δούμε και εν έτη 2019. Η μοναδική αλλαγή είναι η προσθήκη του logo της πλοιοκτήτριας εταιρείας Delcomar, κάτω από τη γέφυρα. Αυτήν τη φορά έχουμε και την πρυμνιά όψη της παντόφλας, όπως αυτή προχωρά για πλαγιοπρυμνοδέτηση στο Porto το Torres. Προσέξτε στο ντέκ κάτω από τη γέφυρα τη σιδηροκατασκευή στήριξης του έξτρα βάρους της υπερκατασκευής. Άλλο σημείο ενδιαφέροντος, ο μηχανισμός της πλώρης με το visor. Οι εκδορές πλώρα και δεξιά πάνω από την ίσαλο, καταμαρτυρούν πως το πλοίο έρχεται σε μεγάλη τριβή με τους ντόκους. Για το τέλος, μια φωτογραφία του μαζί με το Rhapsody - Βοναπάρτη, χάριν σύγκρισης μεγεθών.
  10. Landing craft type Sara D together with the Rhapsody, seen in Porto Torres, September 2019.

    © Ερρίκος Μπριόλας

  11. Landing craft type Sara D, seen in Porto Torres, September 2019.

    © Ερρίκος Μπριόλας

  12. Landing craft type Sara D, seen in Porto Torres, September 2019.

    © Ερρίκος Μπριόλας

  13. Landing craft type Sara D, seen in Porto Torres, September 2019.

    © Ερρίκος Μπριόλας

  14. Η Παυλίνα η Ρούσσου έχει ξεμείνει στη Χάιφα, ποιός ξέρει τι παίζει εκεί πέρα. Μέχρι να ξαναμεφανιστεί στην κυκλοφορία, εμείς να δούμε το πλοίο να ξεφορτώνει στην Olbia το περασμένο καλοκαίρι. Κομψότατο θα έλεγα για ρορό, και συμπαθητική πλώρη διαθέτουμε.
  15. The Pauline Russ in Olbia, summer 2019

    © Κώστας Μοναχός - Μαρία Ρούσσου

×
×
  • Create New...