Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    25,361
  • Joined

  • Last visited

9 Followers

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

36,860 profile views
  1. Εγώ κατάλαβα το ανάποδο αλλά έστω κι έτσι, δεν αποκλείεται να υπάρχει back-to-back όρος στο bareboat in από την τράπεζα και το tc out ή bareboat out στον ναυλωτή. Ειδικά σε κάτι τέτοια μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα, είναι ακόμη πιο πιθανό.
  2. Σύμφωνα με το Ferrybalear, το Ciudad de Alcudia δεν είχε αποκαταστήσει πλήρως τις ζημιές που υπέστη από την πυρκαγια του Αυγούστου, δένει λοιπόν για 2 εβδομάδες για να κάνει αυτό ακριβώς, μαζί και με άλλες δουλειές κατά τα φαινόμενα.
  3. Και νέα σύνδεση της Ιταλίας με την Ισπανία για την Grimaldi Lines, αυτή την φορά με την ενδιαφέρουσα προσθήκη των Βαλεαρίδων και πιο συγκεκριμένα της Palma. Τα Eco Mediterranea και Eco Adriatica προτίθενται να προσφέρουν αναχωρήσεις 2 φορές την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση με το rotation να είναι Sagunto - Palma - Cagliari - Salerno.
  4. Τελικά το Kerry προφανώς δε μας έκατσε, οπότε η ναύλωση έγινε μακρόχρονη κατά τα φαινόμενα και το πλοίο κάνει πια δρομολόγια στη γραμμή Algeciras - Tanger Med, μάλλον σε αντικατάσταση του Poeta Lopez Anglada.
  5. Σύμφωνα με τους Ιταλοί, η Grimaldi εμφανίζεται έτοιμη να προχωρήσει στην παραγγελία 10 car carriers με συμβατικά καύσιμα που όμως θα είναι ammonia-ready, συνολικού ύψους περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολλαρίων.
  6. Για αδιευκρίνιστο ακόμη ποσό, η Cobelfret αγόρασε από τη μαμά εταιρεία Clipper Group, την Seatruck Ferries, εταιρεία που ειδικεύεται στις γραμμές ανάμεσα στην Ιρλανδία και το ΗΒ. Βασικά η Clipper αποφάσισε να επικεντρωθεί στην κύρια δραστηριότητα, που είναι ο τομέας χύδην ξηρού φορτίου. Η Seatruck ελέγχει περίπου το 20% του θαλάσσιου roro φορτίου από και πρός την Ιρλανδία, με 8 πλοία, 2 εκ των οποίων είναι υποναυλωμένα σε τρίτους. Τα τελευταία χρόνια η Cobelfret είχε ρίξει μεγάλο βάρος στην Ιρλανδία και η στρατηγική αυτή γίνεται ακόμη πιο δυνατή.
  7. Υπάρχει option αγοράς, φαντάζομαι στη διακριτική ευχέρεια του ναυλωτή.
  8. Το αυτό και για το Costa Mediterranea. Δυό-δυό οι Χιώτες.
  9. Το Costa το Atlantica έχει ξεμείνει από την πανδημία στην Κύπρο. Πιο συγκεκριμένα στα ανατολικά της Λεμεσσού και πολύ κοντά στην ακτή. Πολύ φωτισμένο τη νύχτα, αναρωτιέται κανείς πόσα εκατομμύρια έχει μπεί μέσα η Costa.
  10. Φέρεται να ανήκει ή τέλος πάντων να την διαχειρίζεται η Γερμανική Dohle.
  11. Δεν διεκδικεί δάφνες ποιότητας, αλλά για αρχειακούς λόγους ιδού σαν Mare I.
  12. Former Noordam and Thomson Celebration as the Mare I, one step before the breakers.

    © Όνειρο βάρκα με πανιά, να ταξιδεύω το ντουνιά με τα φιλιά σου

  13. Άλλο ένα κινέζικο τέρας στον Πειραιά είναι το COSCO Harmony (IMO 9584267) ή αλλιώς η Αρμονία της ΚΟΣΚΟ. Τα αυτιά μας κουνιούνται από όνομα. Ναυπήγηση 2011 στη Hyundai(S453) με μηχανή MAN B&W και nominal χωρητικότητα 13,092 TEU. Αξίζει να πούμε πως πρόκειται μάλλον για κάποια μακροχρόνια ναύλωση από τη Seaspan.
  14. The COSCO Harmony manoeuvring in Piraeus, summer 2022

    © Ρωτώ διαβάτες στα στενά, αν είδαν μάτια καστανά σαν τα δικά σου

  15. Άλλο ένα κομμάτι του στόλου της Rimorchiatori Riuniti στις οθόνες μας, πρόκειται για το Spagna (IMO 9584267). Ναυπήγηση 2011 στα Astilleros Armon Burela με 2 μηχανές Caterpillar.
×
×
  • Create New...