Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content Count

    17,374
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

15,547 profile views
  1. Πρώτο πλοίο του αποψινού βραδυνού τρένου με φόντο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ήταν το Σουπερφέρρυ ΙΙ που εκφόρτωσε καμιά 50αριά ΙΧ, 100 επιβάτες και 3 νταλίκες. Με επιφύλαξη τα παραπάνω νούμερα γιατί είχα κι άλλες ασχολίες. Μετά είχαμε το πρώην Νήσος Μύκονος στις 2155 που έβγαλε καμιά 120αριά επιβάτες, 30 ΙΧ και μία νταλίκα με άμεση αναχώρηση για Ικαρία και Σάμο. Στις 2215 έριξε καταπέλτη στη Μύκονο και το Καπετάν Χρήστος, παραδόξως στην 5 της Μυκόνου. Προφανώς δοκιμάζουν που μπορεί να στρώσει καλύτερα ο καταπέλτης ή απλά ήθελαν να βρίσκεται το πλοίο μακριά από τα υπόλοιπα ferries που αναμένονταν. Κάτω γκαράζ πρέπει να ήταν γεμάτο ενώ φαίνονταν 2 μόνο φορτηγά στο πάνω. Από κίνηση 5 επικαθήμενα, 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωση 2 επικαθήμενα, επιστροφή των άδειων βυτίων και αναχώρηση στις 0120, το κόβω να πηγαίνει για τη Σύρα. Να περάσει ο επόμενος. Είναι ο Θεολόγος Π που κατέπλευσε στη θέση 1 στις 2240 και εκφόρτωσε περίπου 100 επιβάτες, 40 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 15 επικαθήμενα. Το πλοίο ανεχώρησε στις 2315 έχοντας φορτώσει περίπου 15 επιβατες, 25 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και 4 επικαθήμενα με προορισμό τη Ραφήνα. Τέλος είχαμε το Fast Ferries Andros που έριξε καταπέλτη στην 1 του Τούρλου στις 2340. Λίγα πράγματα από κίνηση, τελευταίο πλοίο της ημέρας άλλωστε. Έβγαλε καμιά 70αριά επιβάτες και 27 ΙΧ ενώ φόρτωσε 2 επικαθήμενα σιλοφόρα και 2 ΙΧ αποπλέοντας στις 2355 κατ' ευθείαν για τη Ραφήνα.
  2. Τρία ραφηνιώτικα βαπόρια εν πλώ απ' ευθείας για Ραφήνα αυτήν τη νύχτα για να προλάβουν τα πρωινά δρομολόγια του Σαββάτου, όλα τους σχεδόν άδεια από φορτίο. Το κοντέρ(compteur στα Περαιώτικα😄) έγραψε 19 κόμβους για το Σουπερφέρρυ ΙΙ προερχόμενο από Πάρο, 19.6 κόμβους για το Θεολόγος Π προερχόμενο από τη Μύκονο και 20.2 για το Fast Ferries Andros προερχόμενο επίσης από Μύκονο.
  3. Και φέτος εκεί το βλέπω, χωρίς κρουαζιερόπλοια πάντως μάλλον θα είναι ήσυχο το καλοκαίρι του.
  4. Όσο μπόρεσα να δώ σήμερα, με την εξαίρεση του Olympus και του Aqua Jewel όλα τα υπόλοιπα σε γκαράζ πρέπει να έφυγαν ή εντελώς γεμάτα ή πολύ γεμάτα από τον Πειραιά. Ειδικά ο Αργοσαρωνικός φάνηκε να έχει ιδιαίτερη κίνηση με το τελευταίο δρομολόγιο να γίνεται περίπου στις 2015 από το Απόλλων Ελλάς. Από καθυστερήσεις οι μοναδικές αξιοσημείωτες ήταν του Blue Star 2 που έφυγε με 35 λεπτά καθυστέρηση(κλασσικά) και που για να πάρει την άγκυρα σχεδόν έβαλε πλώρη πρός το στένεμα, ενώ καθυστέρηση 40 λεπτών είχε και η Πρεβελάρα που απέπλευσε στις 1840.
  5. Από βραδυνές αφίξεις, 2130 είχαμε το Σούπερφερρυ ΙΙ από Ραφήνα και Άνδρο, εκφόρτωσε καμιά 50αριά επιβάτες, 3 δίκυκλα, 40 ΙΧ και 1 νταλίκα.
  6. Τέλος επιδοτήσεως και επανάκαμψη του πλοίου στις αναχωρήσεις της Παρασκευής. Δυστυχώς πρέπει να είναι το μόνο από τα σημερινά που δεν έφυγε με πατημένη μπάλα λόγω Αγίου Πνεύματος, ήταν στον αφρό όπως το είδα να φεύγει.
  7. Και φυσικά επιβεβαιώνονται αυτά που λέμε παραπάνω με τον Nereus, όχι γιατί είμαστε έξυπνοι αλλά γιατί όταν βγαίνει ο ΥΠΕΞ του άντρα της Μελανίας και κάνει αναφορά στις μονοβάπορες εταιρείες που σπάνε το εμπάργκο, ούτε καν στους διαχειριστές των πλοίων, είναι καμπανάκι για να το ψάξεις το θέμα. Για δύο από τις παραπάνω εταιρείες, από τις οποίες έχω προσωπική άποψη θα μου φαινόταν απίστευτο να έχουν πάει φόρα-παρτίδα στη Βενεζουέλα με δικό τους πλοίο, έτσι πειρατικά και με κλειστό AIS, που λέει ο λόγος. Και έτσι φυσικά ήταν, τα πλοία αυτά στην κρίσιμη περίοδο ήταν ναυλωμένα από την Exxon και τη BP, σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Τα φορτία λοιπόν, δεν ήταν του Προκοπίου και του Μουνδρέα αλλά των 2 αυτών κολοσσιαίων εταιρειών, μάλιστα πολύ πιθανόν εξ΄ αιτίας των ναυλοσυμφώνων(γιατί με αυτές τις εταιρείες κλείνεις με τους δικούς τους όρους και ναυλοσύμφωνο), να μην είχαν οι πλοιοκτήτες επιλογή να αρνηθούν. Με λίγα λόγια τη συναλλαγή με τον Μαδούρο δε την έκανε ο Μαρτίνος, την έκανε η BP και η Exxon. Το ρεζουμέ είναι πως οι ΗΠΑ δε θέλουν ή δεν μπορούν να βγάλουν στη σέντρα την Exxon και τη ΒΡ. Κι έτσι επέλεξαν προσεκτικά να κατονομάσουν τις μονοβάπορες πλοιοκτήτριες εταιρείες, φαντάζομαι για να δείξουν πως κάτι κάνουν. Με τον ίδιο τρόπο που στο παρεθλόν και ενώ δημοσίως είχαν κηρύξει εμπάργκο στο Ρώσικο πετρέλαιο, αγόραζαν αργό από μια από τις μεγαλύτερες πετρελαιοπαραγωγικές χώρες της υφηλίου. Την Ελλάδα. Ρώσικο πετρέλαιο που έμπαινε από τη μία βάνα Ρώσικο στη Motor Oil, και από την άλλη βάνα έβγαινε ελληνικό. Αυτά όλα για να ξεφεύγουμε λίγο και από τις επιφανειακές, ίσως ακόμη και ενοχικές αναφορές των ελληνικών ΜΜΕ.
  8. Λοιπόν έχεις δίκιο, με μπέρδεψε το Openseas που έλεγε 1515 αλλά όντως το πλοίο έφυγε 1715, βγήκε πρίν το Μύκονος
  9. Λοιπόν αυτό το ΣΑΣ, αν ήταν έξυπνοι, θα το έκαναν σε κανένα νυχτερινό κέντρο και θα έκοβαν και εισιτήριο. Πρέπει να είναι μεγάλη ψυχαγωγία, ειδικά όταν βλέπει κανείς πως τόοοοοσα χρόνια που υπάρχει δεν υφίσταται κανονισμός αρχών και λειτουργίας. Όπερ εστι μεθερμηνευόμενον, δεν υπάρχει αρχή και τέλος, και κυρίως δεν υπάρχει συνεκτικότητα, συνέχεια αποφάσεων και ενιαία κριτήρια. Ούτε τα αυτονόητα. Ακόμα μεγαλύτερη πλάκα είναι η λύση που σκέφτηκαν, βγαλμένη μέσα από τα κατάβαθα του ελληνικού δημοσίου. Να γίνει μια τριμελής επιτροπή από 5-6 άτομα(που λέει κι ο Νίκος Βαμβακούλας) για να το συζητήσουν πιο διεξοδικά, επιτροπή της οποίας οι συνεδριάσεις υποψιάζομαι θα είναι επί πληρωμή. Ε, τέτοια μεγάλα κεφάλια δεν πρέπει να τα απασχολούμε έτσι. Βέβαια, για να μην τους αδικώ, δε νομίζω και αυτοί και το ΥΕΝ πως δεν το ήξεραν πως δεν υπάρχουν αυτά. Το ήξεραν. Απλά δεν συμφέρει προφανώς κανέναν να υπάρχουν τέτοια. Αν ήταν ξεκάθαρες οι προυποθέσεις δρομολόγησης, αν ήταν ξεκάθαρες οι προυποθέσεις έγκρισης, αν ήταν ξεκάθαρα τα κριτήρια κάτω από τα οποία παίρνονται οι αποφάσεις, τότε πως θα γινόταν νταλαβέρι? Πως θα μοίραζε το κράτος την τράπουλα? Για να μην τα πολυλογώ, πιστεύω πως ΥΕΝ και ΣΑΣ σύρθηκαν σε αυτού του είδους την κουβέντα εξ' αιτίας των αντιδράσεων κυρίως από Golden Star και Fast Ferries κατά πρώτο λόγο. Και φυσικά διάλεξαν να δημιουργήσουν επιτροπή έτσι ώστε να σέρνεται το θέμα για μερικά χρόνια ακόμη αλλά την ίδια στιγμή να μην μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει πως δεν κάνουν κάτι πρός αυτήν την κατεύθυνση.
  10. Ξεκίνησε νωρίτερα σήμερα(ώρα 1515) το Σιφνότζετο τα δρομολόγιά του για τη φετινή σεζόν, ο καιρός ήταν αρκετά φρέσκος μέσα στο Σαρωνικό με 4-5 Ν/ΝΑ, αυτό όμως δεν το εμπόδισε να προσπεράσει το Speedrunner III πρίν τη Σέριφο. Θα ήμουν περίεργος όσον αφορά την κίνηση. Αναχωρήσεις θα υπάρχουν και αύριο όπως και τη Δευτέρα από Πειραιά στις 1515.
  11. Ναι, προφανώς, με βάση τα επίσημα ανακοινωθέντα δρομολόγια συγκρίνω κι εγώ. Κι αυτό ακριβώς είναι που με διαολίζει και μένα. Εδώ και πολλά χρόνια, όσοι ταξιδεύουμε στη γραμμή ξέρουμε πως το πρωινό της Blue Star από τον Πειραιά δεν υπάρχει περίπτωση -το καλοκαίρι τουλάχιστον- να είναι στην ώρα του. Η καθυστέρηση είναι ανάμεσα σε 30 λεπτά και 1 ώρα. Και είναι λογικό λόγω της κίνησης τόσο της επιβατικής όσο και λόγω των προβληματικών λιμανιών. Το ξέρουμε και το ξέρουν, και είναι και ένας λόγος που πολύς κόσμος έχει στραφεί στη Ραφήνα, δεν υπάρχει λογική να πληρώνεις εισιτήριο Πειραιά για να κάνεις ίδια ώρα που έκανες κάποτε με το Ναιάς ΙΙ. Το βλέπουμε όμως και σε άλλες γραμμές, το βλέπουμε στην Αδριατική, στην Κρήτη κλπ. Και σε αυτές τις περιπτώσεις και σε αυτην του Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος με την Blue Star, δείχνει απαράδεκτη έλλειψη σεβασμού από τις εταιρείες πρός τους επιβάτες. Και δείχνει και κάτι άλλο κατά τη γνώμη μου, την παντελή έλλειψη ελέγχου από πλευράς ΛΣ και ΥΕΝ. Είτε από ανικανότητα, είτε κατ' επιλογήν. Αν πάρω LSDσαν το Τζιμάκο το Μόρρισον και φαντασιωθώ πως ΛΣ και ΥΕΝ κάνουν σωστά τη δουλειά τους, οι αφιξοαναχωρήσεις σε όλα τα λιμάνια θα τροφοδοτούνταν αυτομάτως από τα κατά τόπους Λιμεναρχεία σε ένα κεντρικό database. Από εκεί θα μπορούσαν να βγούν στατιστικά και analytics για τα δρομολόγια και συγκρίσεις με αυτά που διαφημίζουν οι εταιρείες. Όταν λοιπόν για παράδειγμα η Levante λέει πως το Κεφαλονιά έρχεται στις 0015 και το πλοίο κατά μέσο όρο έρχεται στις 0130 στην Κυλλήνη, τότε στα δρομολόγια του επομένου έτους δεν θα εγκρίνονταν, αν δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα.
  12. Πρίν λίγα λεπτα παρήλλαξε τα φανάρια του κεντρικού λιμανιού και κατευθύνεται πάλι πρός το Πέραμα.
  13. Μία ώρα καθυστέρηση σήμερα το Blue Star Paros στην άφιξή του στη Μύκονο, 1345 αντί για 1245.
  14. Σημερινές αφίξεις στην Τήνο από τη Ραφήνα για το Fast Ferries Andros και το Superferry με κανένα 15-λεπτο διαφορά. Πρέπει να εκφόρτωσαν καμιά 40αριά ΙΧ το καθένα και λίγους επιβάτες πεζούς. Από φορτηγά δεν πρόσεξα, δεν είχα 100% την προσοχή μου στραμμένη. Την είχα όμως στην άφιξη του Blue Star Paros το οποίο έκατσε λιγότερο από πεντάλεπτο. Και πως να μην κάτσει λιγότερο από τη στιγμή που η εκφόρτωσή του ήταν 1 φορτηγό, 1 δίκυκλο, 1 ΙΧ και ελάχιστους επιβάτες.
×
×
  • Create New...