Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content Count

    21,021
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

24,086 profile views
  1. Έκτακτο δρομολόγιο του Διαγόρα στις 1400 για Πάρο και Νάξο, αποτέλεσμα του γοργού ανοίγματος της χώρας μας μετά από τόσους μήνες καραντίνας, υποθέτω. Προφανώς πολλή κίνηση από φορτηγά με συνέπεια το πλοίο να φύγει σχεδόν γεμάτο, θα χώραγε ίσως 2 ακόμη νταλίκες. Ελάχιστοι επιβάτες και ΙΧ. Μάλιστα σήκωσε καταπέλτη στις 1435, με αρκετή καθυστέρηση δηλαδή λόγω της φόρτωσης. Παραδίπλα είχαμε το Blue Star Patmos με αναχώρηση 1500 για Λειψούς - Λέρο - Κάλυμνο - Κώ - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο - Καστελλόριζο. Και εδώ αυξημένη κίνηση με το γκαράζ να γεμίζει μέχρι τη άκρη του και ένα φορτηγό με ζω
  2. Αν είσαι Ολυμπιακός και ακόμη περισσότερο αν είσαι και Πειραιώτης είναι ένα πολύ συγκινητικό βίντεο που δεν υπερβάλλει καθόλου για το τι σημαίνει αυτή η ομάδα για την πόλη μας. Δεν το βάζω όμως γι αυτό το λόγο, το βάζω γιατί υπάρχει συμμετοχή-έκπληξη από τους πλοιάρχους της Κοινοπραξίας Αργοσαρωνικού, και μάλιστα με ιδιαίτερη ζέση.
  3. Ρεσιτάλ Σήφακα νωρίτερα σήμερα στη φόρτωση για Χανιά. Απίστευτο φορτηγομάνι κι ένα ποτ-πουρί από βυτία, κανονικές νταλίκες, συρόμενο με κότες, επικαθήμενο με αγελάδες, ο μισός κάμπος της Θήβας σε συρόμενα χορταράδικα, ψυγεία, μέχρι και πιο χαμηλή νταλίκα με μηχανήματα. Πολλή η κίνηση λοιπόν και αργή η φόρτωση στα τελευταία στάδιά της με το πλοίο να έχει δυσκολίες με την κλίση του καταπέλτη και να κάνει διάφορα τεχνάσματα για να στρώσει καλύτερα και να μη βρίσκουν τα φορτηγά. Ειδικά όταν γεμίζει το πάνω γκαράζ και η φόρτωση συνεχίζεται στο κάτω, παίρνει λίγο κλίση πρός τα αριστερά το πλοίο και
  4. Εντάξει, δεν ξαναμιλάω για τα ΙΧ του Θεολόγου . Εκεί που είναι η κάμερα κι εκεί που πέφτει το πλοίο, είναι συνταγή για κουβά. Με ειδοποιούν από το κοντρόλ λοιπόν πως δεν είχε 20 ΙΧ χτές αλλά πάνω από 50, πρός αποκατάσταση της αλήθειας.
  5. Εκπληκτικό πραγματικά, το ημίωρο βιντεάκι που μας έρχεται από το 1960 και την British Transport Films, είναι η περιπέτεια ενός φορτίου που πρέπει να φτάσει εγκαίρως στο Μιλάνο από το ΗΒ και χρησιμοποιεί το Bardic Ferry που τότε έκανε δρομολόγια Tilbury - Antwerp. Δε λέω παραπάνω, απολαύστε εποχή. Και το δεύτερο μέρος:
  6. Είτε μας αρέσουν, είτε όχι, η οικογένεια Βεντούρη έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς στην ακτοπλοία για 2 δεκαετίες τουλάχιστον. Όπως όμως συνήθως συμβαίνει στις προσωποπαγείς εταιρείες, όταν οι πεφωτισμένες κινήσεις του ενός σταματήσουν να έχουν αποτέλεσμα ή τις ξεπερνά η εξέλιξη, το αποτέλεσμα είναι συνήθως μοιραίο. Γι αυτό και το γεγονός πως μία παραφυάδα των Βεντουραίων εξακολουθεί να υφίσταται στις μέρες μας, είναι πραγματικό κατόρθωμα. Εν προκειμένω και στο ερώτημα της δημοσκόπησης, νομίζω πως σωστά ετέθη ότι στα 80s έλαμψε το Γεώργιος Εξπρές και στα 90s το Απόλλων Εξπρές, εξαιρετικές επιλο
  7. Ένα ακόμη μέλος του στόλου της Finnlines που έχει χτιστεί στο Jinling είναι και το Finnmill (IMO 9212656), το βλέπουμε εδώ δεμένο στο Travemunde πίσω στο 2016. Δεν έχει αλλάξει από τότε όμως, όπως βλέπετε και στο φουγάρο του, τα scrubbers τα είχε φορέσει 4 και πλέον χρόνια πρίν αυτά να γίνουν "υποχρεωτική" λύση με βάση τους νέους κανονισμούς. Εκείνη την ημέρα είχε φτάσει μόλις από το Vuossari, βέβαια στις μέρες μας έχει μετακομίσει στη γραμμή Hanko - Rostock. Χαρακτηριστική είναι και αυτή η φωτογραφία από το πλοίο, μόλις αυτό έχει ρίξει τους καταπέλτες του. Βλέπετε αφ' ενός πόσο φορτωμένο είνα
  8. The Finnmill in Travemunde, June 2016

    © Μιχάλης Γρύμπιλας

  9. The Finnmill in Travemunde, June 2016

    © Μιχάλης Γρύμπιλας

  10. The Finnmill in Travemunde, June 2016

    © Μιχάλης Γρύμπιλας

  11. © Γιώργος Νταρακλίτσης

  12. Φίλε citizen, εδώ συζητάμε αλλαγές όταν αυτές έχουν ήδη γίνει, για λόγους σεβασμού πρός εταιρείες και πληρώματα.
  13. Τελικά ήταν ναύλωση της Louis Dreyfus με της οποίας τα σινιάλα το πλοίο σαν Mobile Express μετέφερε κομμάτια και εξαρτήματα αεροσκαφών. Περισσότερα στο παρακάτω εντυπωσιακότατο βίντεο:
  14. Στις 2235 έπεσε ο καταπέλτης του Θεολόγος Π στη Μύκονο, όσο μπόρεσα να δω έβγαλε καμιά 20αριά ΙΧ και μέτρησα τουλάχιστον 22 νταλίκες. Με μπόλικο ψήλωμα από τη Σύρο και μετά, έριξε καταπέλτη ο Σήφης κατά τις 2355 προερχόμενος από Πειραιά. Θα σας έλεγα και τι κίνηση είχε, αν δεν κολλούσες η @#$#%κάμερα την ώρα που έπεφτε ο καταπέλτης.
×
×
  • Create New...