Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    21,978
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

27,080 profile views
  1. Τις τελευταίες 4 ημέρες το διάσημο γιώτ τίμησε και τη Μύκονο με την παρουσία του. Παρέμεινε στα ανοιχτά της Χώρας για 2 νύχτες, επισκέφθηκε τη Δήλο αλλά και τον Πάνορμο για να διασκεδάσουν στο Principote οι επιβάτες της. Οι γραμμές του και η ξεχωριστή του παρουσία κάνουν τα mega yachts των απαίδευτων Ρώσων και Αράβων ολιγαρχών να ωχριούν, μια και τους λείπει η αρχοντιά και η κλάσση. Και φυσικά χαρίζει και σε μας πολύ όμορφα στιγμιότυπα. Οι φωτογραφίες από το Σάββατο που μας πέρασε.
  2. Former Onassis' yacht Christina O, seen in Mykonos. September 2021.

    © Monica Belucci

  3. Former Onassis' yacht Christina O, seen in Mykonos. September 2021.

    © Monica Belucci

  4. Former Onassis' yacht Christina O, seen in Mykonos. September 2021.

    © Monica Belucci

  5. Συχνότατος επισκέπτης της Μυκόνου αποδείχθηκε το Harmony G φέτος, με το πλοίο να πέφτει πρυμάτσα στο παλιό λιμάνι. Σε μια τέτοια επίσκεψη πρίν λίγες ημέρες το βλέπουμε κι εμείς στις οθόνες μας.
  6. (Very)Small cruise ship Harmony G, seen in Mykonos, September 2021

    © Ο Βενιζέλος

  7. Δεν κάνει τέτοια επένδυση μόνο για να διευκολύνει τα δικά του operations στα ferry αλλά και για να βγάλει κέρδος. Δε νομίζω πως η πρώτη του δουλειά θα είναι να διώξει τους πελάτες του.
  8. Το ποιά πλοία θα έχει είναι μεν σημαντικό αλλά όχι το κυριότερο. Το βασικό είναι να εκλείψουν από την καθημερινότητα της εταιρείας οι άνθρωποι που τη διοίκησαν τα τελευταία 15 χρόνια και την έφτασαν ως εδώ, αλλά και να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του οργανισμού ΑΝΕΚ. Αλλιώς σε βάθος χρόνου θα δούμε το Κωνσταντίνου και Ελένης σε επανάληψη. Το Αστερίων ΙΙ είναι ναυλωμένο, κάτι που σημαίνει πως προκαλεί αιμορραγία στη ρευστότητα της εταιρείας. Αν είναι ένα που πρέπει να σταματήσει είναι αυτό.
  9. Δύο τα φετινά ταξίδια με το Θαντέριον(ή Θάντερκατς όπως το λέει και μια φίλη μου), πάμε για σκέψεις-εντυπώσεις-συναισθήματα, που λέγανε και στο δημοτικό σχολείο παλιότερα, όταν σε έβαζαν να γράψεις έκθεση. Πρώτο ταξίδι αρχές Αυγούστου από τη Νάξο για τη Μύκονο. Εδώ η επιλογή ήταν αναγκαστική για διαφόρους λόγους, γενικά δεν είμαι fan των ταχυπλόων αλλά τέλος πάντων εδώ έπρεπε να μπώ στο Thunder. Πρώτη εντύπωση η κίνησή του από και πρός τη Νάξο με καμιά 80αριά ΙΧ σε κάθε κατεύθυνση αν θυμάμαι καλά, εξεπλάγην όταν διεπίστωσα πως μερικές από τις ντάνες αυτοκινήτων που υπήρχαν στο λιμάνι της Καλκούτ... έεεε της Νάξου, δεν ήταν για το Blue Star Delos που έριξε ταυτόχρονα καταπέλτη αλλά για το Παναγιωτάκειο ταχύπλοο. Έχοντας παρακολουθήσει το πλοίο σε κάμποσες προσεγγίσεις του στη Μύκονο, έχω την αίσθηση πως φέτος δούλεψε καλύτερα από τη Νάξο παρά από τη Μύκονο, δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό. Ήμουν πεζός οπότε επιβιβάστηκα τελευταίος των τελευταίων για λόγους αποφυγής συνωστισμού, ευτυχώς δεν είχαμε φαινόμενα στριμώγματος των επιβατών στο γκαράζ για να φύγουμε νωρίτερα, όσες φορές έχω δεί το πλοίο στη Μύκονο δεν παρατήρησα ποτέ κάτι τέτοιο. Το πλοίο ήταν ευχάριστη έκπληξη παρά το γεγονός ότι έπλεε με μειωμένη ταχύτητα εκείνες τις ημέρες λόγω της μεγάλης σε χρονική διάρκεια βλάβης που το ταλαιπώρησε. Βασικό του χαρακτηριστικό εσωτερικά η φωτεινότητα και η αίσθηση της άπλας που δίνει στον επιβάτη(εκτός από το τυφλό, μικρό, μεσαίο σαλονάκι). Δεν αισθάνθηκα ποτέ μαντρωμένος, δεν αισθάνθηκα κλειστοφοβικά, πολύ συμπαθητικά καθίσματα, γενικά ενέπνεαν οι εσωτερικοί του χώροι ένα συναίσθημα πως είσαι μέσα σε ένα καινούριο, σύγχρονο και πολύ προσεγμένο πλοίο. Στην οικονομική θέση έγινε το ταξίδι μου, μοναδική άσχημη ανάμνηση το γεγονός πως είμασταν τότε μέσα στον ορυμαγδό των πυρκαγιών που νόμιζες πως θα φτάσουν τελικά στην Πλατεία Συντάγματος, και όπου και αν γύριζες το μάτι σου στις τηλεοράσεις του πλοίου, έβλεπες φωτιές και θρήνο. Εσωτερικές φωτογραφίες έχουμε ήδη άφθονες οπότε δεν μπαίνω στον κόπο να προσθέσω. Το ταξίδι πρός τη Μύκονο έγινε με ένα 5αράκι οπότε δεν έχω σχόλια για το ταξίδεμά του. Δεύτερο ταξίδι με το πλοίο στις αρχές Σεπτέμβρη από τη Μύκονο για τον Πειραιά, αυτήν τη φορά με το Zastava. Εδώ η επιλογή του Thunder ήταν συνειδητή, με το Blue Star Paros και το Blue Star Myconos να είναι οι εναλλακτικές επιλογές. Το μεν Paros φτάνει νωρίτερα στον Πειραιά μεν, χάνεις όμως την ημέρα στη Μύκονο από την άλλη. Το δε Myconos φτάνει μετά τα μεσάνυχτα και μέχρι να βγείς από τα φανάρια της Πλατείας Καραισκάκη, έχει βγεί 2 φορές στην πίστα ο Θέμης ο Αδαμαντίδης και είναι η ώρα του πατσά στη Λαχαναγορά. Δεν ήταν όμως αυτά που έγειραν την πλάστιγγα στην πλευρά του Thunder. Δεν ήταν καν οι τιμές που ανέφερε παραπάνω ο @polmyt και που από μόνες τους είναι σοβαρότατο κίνητρο. Συζητάμε εκτενώς εδώ στο Shipfriends για τα μονοπώλια και τις αρνητικές τους συνέπειες στην ακτοπλοία, στον επιβάτη και στα νησιά, σαν συχνός ταξιδιώτης λοιπόν της γραμμής δεν βρήκα τον παραμικρό λόγο να ενισχύσω ένα μονοπώλιο που χρόνο με το χρόνο γίνεται και επαχθέστερο. Ειδικά από τη στιγμή που στη συγκεκριμένη γραμμή υπάρχουν ποιοτικότατες εναλλακτικές επιλογές στα πρόσωπα της Fast Ferries και της Golden Star Ferries, όποτε έχω την επιλογή και τη δυνατότητα, προτιμώ να δώσω τα ναύλα μου σε αυτούς. Στην επιβίβαση με το ΙΧ από τη Μύκονο δεν μου ζητήθηκε η γνωστή δήλωση, ούτε και ήλεγξε το ΛΣ το πιστοποιητικό εμβολιασμού, δεν μου έκανε καλή εντύπωση αυτό, ομολογώ. Το γκαράζ πολύ εύκολο, το πλοίο στον Πειραιά με γεμάτο το κάτω γκαράζ άδειασε μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά ενώ πρακτικότατη και η πλωριά είσοδος στα σαλόνια. Αυτήν τη φορά ταξίδεψα στη διακεκριμένη, όντας πολύ ευχαριστημένος αφ' ενός από το υπόλοιπο πλοίο στο πρώτο ταξίδι και περίεργος να δώ και την διακεκριμένη θέση του πλοίου. Αφ΄ετέρου για λόγους αποφυγής όσο αυτό είναι δυνατόν του συνωστισμού. Η διακεκριμένη δεν απογοήτευσε. Λιτά πολυτελής, ευχάριστη στο μάτι χρωματικά, με αναπαυτικά καθίσματα που διέθεταν θύρες USB και χώρους για αποσκευές ανάμεσά τους, στο ύφος και στύλ που βλέπει κανείς και στα συμβατικά πλοία της εταιρείας. Τολμώ δε να πώ ότι αρχίζει κανείς να διακρίνει το ξεχωριστό στύλ της εταιρείας στους εσωτερικούς χώρους, που χωρίς να είναι λουσάτο σου δίνει την εντύπωση πως μπαίνεις μέσα σε προσεγμένα και καλαίσθητα πλοία. Και εδώ ένα ήσυχο ταξίδι από άποψης καιρού, μάλιστα το πλοίο από τη Σύρο πρός τον Πειραιά 35άρισε και κατέληξε να φτάσει στον Πειραιά 15 λεπτά πρίν από την προγραμματισμένη ώρα αφίξεώς του(2140). Στο μπάρ δεν τους έκανα σεφτέ σε κανένα από τα δύο ταξίδια οπότε δεν έχω κάποιο σχετικό σχόλιο να κάνω. Σε επίπεδο αρνητικής κριτικής και βελτιώσεων για την επόμενη χρονιά θα έλεγα εν πρώτοις πως το πλοίο χρειάζεται λίγο παραπάνω διαφήμιση. Επί παραδείγματι στη Μύκονο που το πλοίο φτάνει σε περίεργες ώρες, υπάρχει κόσμος που δεν ξέρει ότι υπάρχει καν σαν επιλογή και το έμαθε απλά και μόνο λόγω των θετικών μου σχολίων. Το όνομα του πλοίου από μόνο του φτάνει για μια δυναμική καμπάνια που θα το βοηθήσει σε κίνηση. Θα επιμείνω για το δρομολόγιο της Παρασκευής, το πλοίο μπορεί να δημιουργήσει δική του κίνηση. Μπορεί η επιστροφή να είναι λιγότερο εμπορική αλλά πόσο χειρότερα να είναι από την τωρινή του κίνηση σε επιστροφή Παρασκευής? Και μια μικρή μου παραξενιά για το τέλος, αυτές οι ανακοινώσεις που ξεκινούν με το "το πλοίο έχει συμμορφωθεί πλήρως με τους κανονισμούς ασφαλείας" με διαολίζουν. Δηλαδή υπήρχε περίπτωση να μην έχει συμμορφωθεί? Κι αν δεν είχε συμμορφωθεί θα έβγαζαν ανακοίνωση "το πλοίο δεν έχει συμμορφωθεί με τους κανονισμούς ασφαλείας, κάντε το Σταυρό σας?". Πολύ κλισέ φράση αυτό, βγάλτε το. Συνολικά πολύ θετική η γενικότερή μου εντύπωση για το πλοίο, αξιολογότατη μονάδα και με ωράρια(τουλάχιστον για το 2021) που προσέφεραν κάτι το διαφορετικό στη γραμμή και μια καλή εναλλακτική επιλογή που και εγώ αλλά και πολλοί φίλοι και συγγενείς τιμήσαμε δεόντως. Ελπίζω ακόμη καλύτερα του χρόνου.
  10. Άλλη μια άποψη του Dolphins of Delos ενώ αυτό είναι δεμένο στο παλιό λιμάνι της Μυκόνου. Όταν υπάρχει επιβατική κίνηση, πρέπει να είναι πάρα πολύ σοβαρός βοριάς για να μη βγεί η εκδρομή.
  11. Excursion ship Dolphins of Delos berthed in Mykonos

    © Ο Αλεκάρας

  12. Μπορεί πια κανείς να παρατηρήσει κινητικότητα επί του πλοίου κατά τη διάρκεια της ημέρας ενώ σε διάφορες φάσεις ακούγεται και μια φορητή γεννήτρια που έχει εγκατασταθεί επάνω του. Από ψηλά πρίν λίγες ημέρες, στο παλιό λιμάνι της Μυκόνου.
  13. Coaster Eolika in Mykonos, September 2021

    © Οι Βώλοι

  14. Ο Χρήστος ο σκέτος δουλεύει και στα εργα της νέας προβλήτας κρουαζιεροπλοίωνε στον Πειραιά, εδώ μια άποψή του στον προλιμένα.
×
×
  • Create New...