Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    26,351
  • Joined

  • Last visited

10 Followers

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

39,416 profile views
  1. Δε λέμε αυτό. Άλλο το ότι μπορεί να έχασε σε ταχύτητα, άλλο το όφελος σε χρήματα. Προφανώς και το πρόσημο είναι θετικό σε οικονομικό επίπεδο, απλά είχε κάποιες παρενέργειες που ίσως να τις περίμεναν μικρότερες. Έχουν περάσει 3 χρόνια από την εφαρμογή του κανονισμού, συνολικά δε νομίζω πως έχασε κανείς από όσους τα έβαλαν.
  2. Δεκτή Κύριε Συνήγορε . Έχεις δίκιο, κάκιστη διατύπωση από μέρους μου, είναι προφανές πως είναι εξωτερικές κατασκευές.
  3. Εδώ και μία εβδομάδα έχει αράξει στο Εmden της Γερμανίας, φαντάζομαι εις άγραν ναύλου.
  4. Συμφωνώ @Annivas, απ' ευθείας από την ίδια τη χρησιμοποίηση του scrubber αποκλείεται να έχει χάσει 1.5-2 κόμβους. Από το βάρος και το έξτρα έρμα ίσως, αλλά και πάλι δύσκολο μου φαίνεται να φταίνε αυτά μόνο για τέτοια μείωση. Στη δική μου εμπειρία, πουθενά δεν έχω δεί να έχει χαθεί τέτοια ταχύτητα.
  5. Περί των 21 μιλίων η ταχύτητα του Μύκονος απόψε, είπε κι αυτό κάπου ώπα, με ξεπατώσατε. Άφιξη λοιπόν στον Τούρλο στις 2045 προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Μάλιστα δεν έκανε και τη συνήθη αριστερή στροφή, δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την εκτός δράσης μηχανή. Καμιά 30αριά επιβάτες, 7 ΙΧ, 1 κλούβα, και 3 νταλίκες η κίνησή του για τη Μύκονο. Από Μύκονο για το υπόλοιπο του δρομολογίου-σιδηρόδρομος έβαλε ελάχιστους επιβάτες και 9 ΙΧ. Απόπλους ώρα 2055 για το υπόλοιπο δρομολόγιο με γήινες ταχύτητες.
  6. It's not that simple. According to the Greek legislation, from the moment there are arrest orders in place, she has to be auctioned, she cannot be just sold to one particular party. Whatever money is in the end earned following the auction(that is after auction and judicial costs are deducted) are then distributed to the creditors according to a specific priority list, defined by the law of each country.
  7. Δέκα είπα ε? Μέχρι να στεγνώσει το πληκτρολόγιο , η παραγγελία έφτασε στα 15 κομμάτια, σύμφωνα με το Shipping Italy.
  8. Πολύ ενδιαφέρον, για να μην την ακουμπάει πρέπει τα οικονομικά τους να είναι σε απαίσια κατάσταση.
  9. Έχει ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα σήμερα η Tradewinds, σχετικό με τις εταιρείες Ilios Shipping και Arion Chartering, Ακτή Μιαούλη 41 και οι δύο, εμφανίζονται σαν εμπορικοί και τεχνικοί διαχειριστές, όπως και τελικός πλοιοκτήτης(η πρώτη) του εν λόγω πλοίου. Η εφημερίδα δεν αναφέρει επιμελώς ποιός είναι ο πλοιοκτήτης. Σύμφωνα λοιπόν με το δημοσίευμα, το panamax Agios Nikolaos I (ΙΜΟ 9207742), ναυπήγηση έτος 2000, οδηγήθηκε στο αγκυροβόλιο του Kaohsiung της Taiwan με μέλη της τοπικής ITF να ισχυρίζονται ότι "ήταν γεμάτο νερό και οι πλωριές δεξαμενές έρματος έμπαζαν νερό". Το πλοίο είχε αποπλεύσει στις 28 Νοεμβρίου από τη Dhamra της Ινδίας, υποθέτω φορτωμένο σιδηρομετάλλευμα, με προορισμό το Tianjin της Κίνας. Σύμφωνα με την Arion Chartering, "το πλοίο έπλεε σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες με τον πλοίαρχο να υποπτεύεται ζημιά σε ένα αμπάρι. Η ασφάλεια πλοίου και φορτίου δεν τέθηκε ποτέ σε κίνδυνο". Όπως καταλαβαίνει κανείς το γεγονός έχει στρέψει την προσοχή επάνω του με την ITF να σπεύδει και να ασχοληθεί με την υπόθεση και τις αρχές της Taiwan να ετοιμάζονται για τα περαιτέρω. Το πλοίο βρίσκεται ήδη εκεί από τις 12 Δεκεμβρίου, στο casualty report αναφέρονται τα εξής: Η εφημερίδα αναφέρει πως διαπιστώθηκε όντως εισροή ύδατος σε ένα από τα αμπάρια. Τέτοια νέα, στους μεγαλύτερους σε ηλικία από εμάς, ξυπνούν ανατριχιαστικές μνήμες περασμένων δεκαετιών οπότε και το ναυτικό επάγγελμα ήταν πολύ πιο επικίνδυνο απ' ότι είναι τώρα. Εμένα προσωπικά μου έρχεται στο μυαλό η ιστορία αυτή, η σύμπτωση είναι πως τα δύο πλοία έχουν και την ίδια Κλάση.
  10. Για να τιμήσουμε το Σάμαινα απόψε, βλέποντάς το από carte postale δεκαετίας 60 όταν αυτό λεγόταν Nils Holgersson. Η εικόνα που βλέπετε είναι από το Travemunde της εποχής εκείνης και το πλοίο ξεφορτώνει προερχόμενο από απογευματινή άφιξη από το Trelleborg. Το μάτι προφανώς πάει αμέσως στο καταπελτάκι που είναι στη μέση και πρός τα πρύμα του πλοίου από το οποίο εκφορτώνονται ΙΧ, σημάδι πως τω καιρώ εκείνω κάποιο πατάρι για ΙΧ υπήρχε στο γκαράζ. Πιο μπροστά ένα ακόμη καταπελτάκι, πιο μικρό αυτήν τη φορά, απ' όπου το πλοίο φαίνεται να λαμβάνει εφόδια. Δεν αποκλείω και από εκεί να αποβιβάζονταν και οι επιβάτες χωρίς αυτοκίνητο. Πρύμα βλέπουμε και τα δύο μικρά κρενάκια που είχε το πλοίο, σημάδι ότι από εκεί ίσως να υπήρχε η δυνατότητα φόρτωσης ανταλλακτικών ή ίσως και κάποιας μικρής ποσότητας φορτίου? Και φυσικά σημαία Γερμανίας με νηολόγιο Lubeck. Εκπληκτική εικόνα πιστεύω, χαίρεσαι να το βλέπεις.
  11. Nick the Greek

    Nils Holgersson_04

    Our late Samaina, as the Nils Holgersson, Travemunde in the 60s.

    © Γιελοουσαμπμαρίνα, μάζεψε το στόκ

  12. Καθόλου απίθανο. Γενικά πάντως έχω την αίσθηση πως αρχίζει να ομαλοποιείται και να εξορθολογίζεται το πράγμα μετά 1) το Brexit, 2) την κατά τα φαινόμενα λήξη της ιστορίας του Covid όσον αφορά τις οικονομικές του επιπτώσεις και 3) την ένταξη των επιπτώσεων του πολέμου στα αποτελέσματα των εταιρειών. Οπότε θα δούμε πραγματικά ποιές ροές κίνησης και γραμμές είναι εδώ για να μείνουν πραγματικά.
  13. Πέρασε πρίν λίγα λεπτά από τη Μύκονο το λαβωμένο Μύκονος, τρία λεπτά η προσέγγιση, φορτώθηκαν καμιά 15αριά ΙΧ, κανένα φορτηγό, και απόπλους για Σύρο και Πειραιά.
  14. Δύο αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα θα περιλαμβάνει η καινούρια γραμμή που πρόκειται να ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους η Cobelfret ανάμεσα στο Δουβλίνο και το Santader της Ισπανίας. Υπενθυμίζω πως υπάρχει ήδη η τριγωνική γραμμή Dublin - Santander - Liverpool - Dublin, που τον τελευταίο καιρό εκτελείται είτε από το Maxine, είτε από το Frijsenborg. Φαντάζομαι πως θα υπάρξει τροποποίηση μια και στο ίδιο άρθρο φαίνεται πως το φορτίο για το Liverpool θα γίνεται πια μεταφόρτωση στο Δουβλίνο, άρα μάλλον θα κοπεί η απ' ευθείας σύνδεση.
  15. Δεν είναι ακριβώς δρομολόγιο Μάγχης αλλά ας μην ανοίγουμε καινούριο θέμα. Σύμφωνα με τη Φωνή της Γαλικίας, η Linea Suardiaz πρόκειται το καλοκαίρι του 2023 να εγκαινιάσει μια καινούρια γραμμή ανάμεσα στο Vigo της Ισπανίας και το Liverpool της Αγγλίας. Η γραμμή φυσικά δεν ανοίγει με ένα όνειρο τρελό, έστω και απατηλό. Πρίν γυρίσει η προπέλα, υπάρχει βασικός υποστηρικτής που δεν είναι άλλος από την αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis. Η φτιάξη(που λέει κι ο Τσιφόρος) είναι πως η κίνηση από βορρά πρός νότο θα είναι το 86% των υλικών/κομματιών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή στην Ισπανία αυτοκινήτων Vauxhall, Opel, Peugeot και Citroen, κομμάτια τα οποία κατασκευάζονται στο ΗΒ. Και από νότο πρός βορρά φαντάζομαι πως θα είναι το τελειωμένο προιόν, σύν όποια άλλη κίνηση καταφέρουν να προσελκύσουν.
×
×
  • Create New...