Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    27,196
  • Joined

  • Last visited

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

43,415 profile views
  1. Με χρώματα Cobelfret αναδύθηκε από τον τελευταίο του δεξαμενισμό το πλοίο, και μάλλον φαίνεται πως θα κολλήσει στη γραμμή της Σικελίας για το καλοκαίρι.
  2. Από την Ταγγέρη στο Livorno, έφτασε εκεί στις 29 Μαίου και έκτοτε παραμένει στο αγκυροβόλιο.
  3. Άφησε την Ιρλανδία και μετακόμισε στην Ολλανδία. Εδώ και μια εβδομάδα και κάτι αντικαθιστά το Stena Transit στη γραμμή Rotterdam - Killingholme.
  4. Εδώ και καμιά βδομάδα σε ετήσια ακινησία το Stena Transit. Δεν πήγε μακριά όμως, στο Rotterdam παρέμεινε για αυτήν τη δουλειά.
  5. Όμορφα. Οπότε μπορούμε να περάσουμε στο Nippon Maru, αδελφό του δικού μας Constellation. Η παρατήρηση που έχω να κάνω είναι παρά το γεγονός πως αυτό το δίδυμο το έχτισαν τα παρτάλια της Νοτίου Αμερικής, έχουν τα goal posts που τόσο συχνά βλέπουμε στα ιαπωνικά ferries. Αυτό για το οποίο δεν ξέρω αν μπορείς να μας διαφωτίσεις Βίκτωρα, είναι το ακόλουθο: Το μπροστινό ζευγάρι μπίγες που ακουμπάνε στο goal post δουλεύουν προφανώς το πλωριό αμπαράκι. Οι πίσω μπίγες όμως? Όσες φωτογραφίες έχω δεί, εκεί πέρα υπάρχει επιβατικός χώρος οπότε αναρωτιέμαι σε τι χρησίμευαν κάποτε. Και μια που λέμε για φωτογραφίες, ξεκινάμε με αυτήν σε έκδοση Nippon Maru. Την ανεβάζω σε μεγαλύτερη ανάλυση και είναι από κάρτα της εταιρείας του, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Πιο δυσκολάκι είναι να βρεί κανείς το πλοίο με το όνομα που χτίστηκε, το Rosa da Fonseca. Και εδώ όμως η συλλογή μας βγάζει ασπροπρόσωπους, είναι αγορασμένη φωτογραφία εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δυστυχώς δεν γνωρίζω τον φωτογράφο. Το συγκεκριμένο πλοίο δεν θυμάμαι να το έχω δεί με τα μάτια μου, έχω δεί όμως πολλές φορές το αδελφό Constellation και τις επόμενες μετενσαρκώσεις του. Ήταν πάντα πολύ ξεχωριστό σκαρί και για τα δεδομένα της εποχής και πολύ αεροδυναμικό. Το θυμάμαι αστραφτερό κι ολόλευκο με το βαθύ μπλέ Κ στην τσιμινιέρα, αξιομνημόνευτο πλοίο.
  6. Liner Rosa da Fonseca in a photograph from the 60s

    © Νασουσύρω Τοκασόνι

  7. Vintage passenger vessel Nippon Maru

    © Νασουσύρω Τοκασόνι

  8. Καλά, χαλάρωσε, ούτε παραγγελία για τους αντικαταστάτες δεν έχει γίνει ακόμη. Το νωρίτερο που μπορεί να αποδεσμευθούν αν αυτά που μας λέει η CMA CGM γίνουν πραγματικότητα είναι τέλη του 2025 με 2026.
  9. Οι καραμπόλες που έχουμε αναφέρει στο στόλο της GNV λόγω των διαφόρων συμβάντων συνεχίζονται, αυτή την εβδομάδα ο βάπωρ κάνει Genova - Barcelona - Tanger Med.
  10. Παρέα με το Moby Drea, για μία ακόμη χρονιά στη γραμμή Genova - Olbia.
  11. Τελικά η μπίλια κάθεται στα περσινά δρομολόγια, Genova - Porto Torres. Έχει ξεκινήσει ήδη δρομολόγια.
  12. Γράψτε κι άλλο ένα, ξεκίνησε δρομολόγια στη γνωστή του γραμμή Genova - Olbia.
  13. Και επαναδραστηριοποίηση του πλοίου, όπως και πέρυσι στη γραμμή Genova - Porto Torres
  14. Εκτός νερού στο Παναγιωτάκειο ναυπηγείο το βλέπουμε το πλοίο. Στο δικό μου μάτι τουλάχιστον, μετά από 20 και πλέον χρόνια νεότευκτα αμφίπλωρα εν Ελλάδι και έχοντας υπ' όψιν την εξέλιξη μεγεθών και σχεδιασμού, η κλάση του έχει αρχίσει να δείχνει παλιά στο μάτι.
×
×
  • Create New...