Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content Count

    15,841
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Green Bay, Wisconsin

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

12,974 profile views
  1. Να και ένα feederάκι στη Γένοβα το Σεπτέμβρη που μας πέρασε. Πρόκειται για το Miro (IMO 9144134) που ανήκει σε Νορβηγούς πλοιοκτήτες που λέγονται Atlantica Shipping AS. Είναι χτισμένο το 1998 στην Πολωνία, το ναυπηγείο είναι το Szczecinska Stocznia(B 170/1/11) και έχει επίσης πολωνέζικη μηχανή από την εταιρεία H. Cegielski του Poznan. Η χωρητικότητά του είναι στα 1,730 TEU και σε τέτοιο μέγεθος συνήθως έχει πολλούς ναυλωτές και ονόματα. Έτσι είναι και το συγκεκριμένο. Καθελκύστηκε σαν CSAV Rio Amazonas το 1998 και από κει και πέρα έγινε Panamerican(1999), Wehr Koblenz(2001), Costa Rica(2001), P&O Nedlloyd Calypso(2002), P&O Nedlloyd Portbury(2004), MOL Springbok(2006), Wehr Koblenz(2006), CCNI Bilbao(2008), Wehr Koblenz(2009) και εν τέλει το όνομα Miro που βλέπουμε στην πρύμη του το 2016. Τη δεδομένη χρονική στιγμή ήταν ναυλωμένο στη Linea Messina.
  2. Nick the Greek

    Miro_04-09-19_Genova

    Container ship Miro in Genova, September 2019

    © Γιώργος Σταυρινός

  3. Nick the Greek

    Miro_04-09-19_Genova_3

    Container ship Miro in Genova, September 2019

    © Γιώργος Σταυρινός

  4. Κάτι που παίζει στα ιταλικά μέσα εδώ και καιρό, είναι πως η Moby/Tirrenia σκοπεύει να κλείσει τα γραφεία της(στην πραγματικότητα είναι γραφεία της Tirrenia απ' ότι καταλαβαίνω) στη Napoli και το Cagliari. Η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει πως δεν θα χαθούν δουλειές μια και προτίθενται να μεταθέσουν το προσωπικό στα υπόλοιπα γραφεία της εταιρείας στο Milano, το Portoferraio και το Livorno. Βέβαια δεν ξέρουμε τι πακέτο συνοδεύει τέτοιου είδους μετακινήσεις, και αν ένας Ναπολιτάνος έχει διάθεση να μετακινηθεί στο Portoferraio. Όπως και να έχει το πράγμα, διάφορα εργατικά συνδικάτα έχουν ξεκινήσει διαμαρτυρίες και γίνεται ο σχετικός χαμός. Άλλο ένα μέτωπο για τον Onorato.
  5. Πάμε να πάρουμε και μια γεύση απ' το κακό που έγινε στην περιοχή. Εδώ εικόνες από την Palma de Mallorca: Εδώ από διάφορες πόλεις της Καταλανικής ακτής Κι εδώ εικόνες από όλες τις Βαλεαρίδες νήσους:
  6. Απ' ότι λένε οι fratelli, το πλοίο δεν θα κάνει μια απλή ακινησία. Με αφορμή και τη συμπλήρωση δεκαετίας στη γραμμή για τη St. Petersburg Line, το πλοίο πρόκεται να υποστεί αλλαγές στο εσωτερικό προκειμένου να γίνει προβολή της Ιταλίας στο επιβατικό κοινό. Να το πω πιο απλά, ενώ θα σπάει πάγους το Φεβρουάριο καθ' οδόν πρός το Leningrad, οι επιβάτες θα βλέπουν τις παραλίες της Σαρδηνίας και θα τρώνε pizza napoletana.
  7. Είκοσι τρείς ημέρες μετά την απαγωγή, είχαμε τα ιδιαιτέρως ευχάριστα νέα πως οι ναυτικοί απελευθερώθηκαν και βρίσκονται πια σε νοσοκομείο στο Καμερούν. Καλή πατρίδα λοιπόν σε όλους.
  8. Έτσι για την ιστορία, έφυγε με σημαία Palau και νηολόγιο Malakal Harbour, χωρίς να αλλάξει όνομα.
  9. Σήμερα το πρωί ξεμυτίσανε τα πλοία από την Πάλμα, πέφτει σιγά-σιγά ο καιρός και πάει πρός τον Κόλπο του Λέοντα.
  10. Παναγία μου, αυτό είναι έπος!! "όλη η Κέρκυρα σε ξέρει, παραλή κι ανοιχτοχέρη, μάγκα και Μαχαραγιά, ας τις Τσίτες να ουρλιάζουν, να σε λένε πειρατή"
  11. Ερώτησούλα: Όταν το πλοίο ήταν στις Σποράδες σαν Ρήγας, παίζει το φουγαράκι του να ήταν πιο πλώρα, πίσω από τη γέφυρα, και μετέπειτα να πήγε εκεί που το βλέπουμε όταν το πλοίο έγινε Σκοπελίτης?
  12. Για να καλοπιάσω και τον @proud_ionian, να μη μου λέει πως τον πήζω στο Αιγαίο, να δούμε και λίγο Θιάκι με Επτάνησος
  13. The legendary Eptanisos, seen in Ithaca island

    © Αμάντα Μπεναρόγια

  14. Μεταφερόμαστε στο λιμάνι του Ηρακλείου κάποια στιγμή στη δεκαετία του 80. Είναι απόγευμα και η ώρα πρέπει να είναι περίπου 1830 - 1845 γιατί στο βάθος αριστερά βλέπουμε την πρύμη του Κνωσός που αναχωρεί για Πειραιά Λέω πως είναι το Κνωσός γιατί σα να μπορώ να διακρίνω το χαρακτηριστικό γείσο που είχε στο πίσω της μέρος η τσιμινιέρα του. Στα δεξιά του βλέπουμε μια πλώρη που μάλλον ανήκει στον Ιάσωνα της Ηπειρωτικής, ενώ δίπλα του ξεκάθαρα διακρίνεται το ro-ro Αγία Γαλήνη των Μινωικών Γραμμών. Στα δεξιά της φωτογραφίας ξεχωρίζει κανείς τη γνώριμη, μπαουλοειδή, με έναν ελκυστικό τρόπο, σιλουέτα του Ρέθυμνον της ΑΝΕΚ. Και τέλος, πιο κοντά στο φακό βρίσκεται ένα πλοίο με το σινιάλο της Ηπειρωτικής στο φουγάρο, είναι το Mistral II. Πολύ ωραία εικόνα, ελπίζω να αρέσει και σε σας.
×
×
  • Create New...