Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content Count

    14,438
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Green Bay, Wisconsin

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

10,006 profile views
  1. Η συγκεκριμένη είναι carte postale εποχής και έχει βγεί σε διάφορες εκδοχές, ημερήσιες και νυχτερινές. Μία από αυτές βρίσκεται στο αρχείο μου και την παραθέτω εδώ σε μεγάλη ανάλυση, μια που βλέπω πως άρεσε σε πολλούς από εσάς. Παρεπιπτόντως, δεν ξέρω πως γίνεται ο αναρτήσας στο facebook μια ταχυδρομική κάρτα του εμπορίου να υιοθετεί το copyright.
  2. A view of Patras port with some vintage tonnage of the era.

    © Γιάννης Αλευράς

  3. Από τα πιο στυλάτα κρουαζιερόπλοια που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Σε ανθρώπινα μέτρα, με ωραίο χρωματισμό. Εμένα δεν με χαλάνε οι μπάλες, το μόνο που δε γουστάρω είναι η σωσίβια λέμβος. Πάρα πολύ ψηλά, στο κέντρο του πλοίου κι αναρωτιέμαι αν κανένας ναυπηγός μπορεί να μας διαφωτίσει όσον αφορά την επίδρασή της στην ευστάθεια του πλοίου. Από μένα στη Μυκονάρα, με ωραίο νυχτερινό χρωματισμό
  4. Cruise vessel La Bougainville in Mykonos, Easter 2019.

    © Γιάννης Χαραλαμπόπουλος

  5. Ο σκοταδόψυχος από τη Napoli, τώρα και στο Livorno με τη μορφή του Grande Spagna(IMO 9227924) που αναχωρεί. Χτισμένο το 2002 στο Uljanik(439) με χωρητικότητα 4,632 Fiat Punto και πάντα στην υπηρεσία του Ναπολιτάνου. Εδώ και σε ένα δεύτερο στιγμιότυπο, ο ήλιος ίσα-ίσα που έχει σκάσει μύτη πάνω από τα βουνά.
  6. Car carrier Grande Spagna, sailing from Livorno. April 2017.

    © Απόστολος Λάζαρης

  7. Car carrier Grande Spagna, sailing from Livorno. April 2017.

    © Απόστολος Λάζαρης

  8. Έξι χρόνια μετά την παρακάτω συνάντηση, και τρία χρόνια πρίν το σήμερα, στην ίδια θέση το πρώην Vento di Aliseo, με το καινούριο του όνομα Daniel A.
  9. Container vessel Daniel A in Genova, summer 2016

    © Αντώνης Δροσογιάννης

  10. Ακούγεται στην αγορά πως τα ΕΛΠΕ προτίθενται να παράξουν καύσιμο με 0.5% περιεκτικότητα σε θείο, με ταυτόχρονη αλλαγή όσον αφορά το από που προμηθεύονται crude γι αυτήν τη δουλειά. Οπότε αρχίζει να φαίνεται φως στην αγορά. Η τιμή βέβαια, θα είναι ένα άλλο θέμα. Δεν ξέρω τι θα πράξουν οι Άγιοι Θεόδωροι.
  11. Αν και με το ελληνικό όνομα Artemis (IMO 9339595), το πλοίο που βλέπουμε εδώ στη Νάπολη πρίν 2 χρόνια είναι γερμανικής πλοιοκτησίας, πιο συγκεκριμένα της Peter Doehle Schiffahrts, από τα μεγαλύτερα ονόματα του Αμβούργου. Πρώτο όνομα το TS Korea και προηγούμενό του το Independent Venture. Αδιάφορο design του Jiangsu Yangzijiang(2004-689C) με μηχανή Hudong.
  12. Container vessel Artemis in Napoli, summer 2017

    © Παρασκευάς Αυγερινός

  13. Η ιαπωνική Nisshin είναι η πλοιοκτήτρια του MR2 με όνομα Bristol Trader που βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το Rotterdam. Ολοκαίνουριο τότε(το πλοίο του 2016 και η φωτογραφία του 2017). Χτίστηκε στα πολύ γνωστά ναυπηγεία Shin Kurushima(5861) και έχει μηχανή Mitsui.
  14. Handy Βουγλάρικο που βλέπουμε εδώ στη Βαρκελώνη, το Strandja (IMO 9564140). Ανήκει στο ιδιωτικό κατάλοιπο της πάλαι ποτέ κραταιάς Navibulgare. Χτισμένο σαν Eastwind York το 2010 στο Shanghaiguan Shipbuilding(026) με μηχανή Yichang. Πχιότητα κατασκευής, που λέει και ο @proud_ionian. Κι εδώ από ψηλά με τα κρένια του να κοιτάνε πρός τη θάλασσα.
×
×
  • Create New...