Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    29,507
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Titletown, USA

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

65,731 profile views
  1. Η σειρά ενός κομψού ρυμουλκού που από το 1997 κινείται στη βόρειο Ευρώπη. Το περασμένο καλοκαίρι που το φωτογράφισα λεγόταν Fairplay Bandama (IMO 9158484), στο μεταξύ όμως έχει πάρει το όνομα Fairplay-68 ενώ πρώτο του όνομα ήταν το Bugsier 20. Χτισμένο στο ναυπηγείο Hitzler Werft(811) που βρίσκεται στο Lauenburg της Γερμανίας με μηχανές Deutz. Ανήκει στην Fairplay Towage.
  2. Tug Fairplay Bandama in Rotterdam

    © Και μη ρωτάς που πάω, μη ρωτάς που ζώ, φταίς εσύ που φτάσαμε στο χωρισμό

  3. Διάβαζα προχτές για μια καινούρια γραμμή με κοντέινερ που ξεκινά από τα ΗΑΕ για την Ινδία, με ένα από τα πλοία που έχουν ναυλωθεί για αυτήν τη δουλειά να λέγεται Phen Basin. Και θυμήθηκα πως με αυτό έχουμε ξανασυστηθεί, πρίν από λίγο καιρό στον Πειραιά. Το ΙΜΟ του είναι 9340752 και έχει ναυπηγηθεί το 2007 στο Dalian Shipbuilding(C4250-20) για λογαριασμό της PIL(Pacific International Lines) με όνομα Kota Laju. To 2020 έγινε Zarnata Express, το 2022 έγινε Number 9 και πέρσι πήρε το τωρινό του όνομα. Χωρητικότητα 4,250 TEU και μηχανή MAN B&W.
  4. Container vessel Phen Basin in Piraeus

    © Ε όχι και το λιγούρη στην εκπομπή της Nova, έλεος ρε

  5. Πράσινο πλοίο στο Palau? Τρομερά πράγματα. Λέγεται Riviera di Gallura και θυμίζει αρκετά αντίστοιχα ελληνικά.
  6. Small passenger ferry Riviera di Gallura

    © Η τσιγαρίδα στο χτένι

  7. Ένα ιταλικό ρυμουλκό που δεν έχω ξαναπετύχει απόψε, δουλεύει και αν πλοίο υποστήριξης/εφοδιασμού, είναι το NOS Taurus (IMO 9647459). Ανήκει και αυτό στην Fratelli Neri παρά το γεγονός πως δεν φορά τα χρώματα της εταιρείας. Κατασκευή Yuexin Ocean Engineering(3156) στο Guangzhou της Κίνας με μηχανή Caterpillar το 2012. Δεν έχει αλλάξει όνομα ως τώρα. Σημαία Ιταλίας, νηολόγιο Genova και κλάση BV.
  8. Tug NOS Taurus in Livorno

    © Α ρε έρμη Γεωργία, σ' έφαγε ο Σταμάτης

  9. Και εδώ και η λίστα με τις παρατηρήσεις, για λόγους αρχείου.
  10. Δεν έπαιρναν ποντάρισμα ούτε οι book της Ταυλάνδης, 9 παρατηρήσεις μάζεψε το πλοίο. Φαντάζομαι πως είτε η επιθεώρηση κράτησε παραπάνω απ΄ ότι υπολόγιζαν, είτε προσπαθούσαν να τα μαζέψουν μέχρι τελευταία στιγμή γιατί κάποια πιθανώς να έπρεπε να αποκατασταθούν πρό του απόπλου.
  11. Από τις 22 Φεβρουαρίου βρίσκεται στη La Spezia, υποθέτω πρόκειται για κάποιου είδους βλάβη αφού ακινησία έχει κάνει.
  12. Να και η πρώτη εταιρεία με έδρα την Αμβέρσα, που προσφέρει υπηρεσίες εξ' αποστάσεως πλοήγησης για πλοία που είτε δεν έχουν καθόλου πλήρωμα, είτε έχουν περιορισμένο πλήρωμα. Ήδη μια εταιρεία με αυτοκινούμενες μπάριζες χρησιμοποιεί το προιόν. Να και το πρόμο τους: Προβλέπω στο μέλλον θα δημιουργηθεί και μουσείο με διάσημους ναυτικούς, όταν πια δεν θα υπάρχει κανείς επάνω στα πλοία. Δε θ' αργήσει κι αυτό.
  13. Για την Seajets τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι απλά θέμα προτεραιοτήτων και διαθέσιμων πόρων παντός είδους. Ετοιμασία του κρουαζιεροπλοίου, ετήσιες του υπάρχοντος στόλου, καινούριες αγορές ταχυπλόων, δε μπορούν να γίνουν όλα αυτά ταυτόχρονα. Κάτι θα πάει πιο πίσω, μένει να δούμε τι.
  14. Καλοκαίρι στο νότιο ημισφαίριο και το Resilient Lady κινείται ακριβώς εκεί, και πιο συγκεκριμένα στην Ωκεανία. Μόνο που σε πρόσφατη προσέγγισή του στο Hobart, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά, με συνέπεια να πέσει κράξιμο. Το πλοίον είναι βέβαια εντός κανονισμών και επρόκειτο απλά για καπνισμό από το scrubber και τη μανούβρα. Από την άλλη όμως ο καπνός είναι καπνός και λογικό είναι οι περίοικοι να διαμαρτύρονται.
×
×
  • Create New...