Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content Count

    19,762
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

21,204 profile views
  1. Ωραίο μπιζουδάκι, Πετράν! Για όσους αναρωτιούνται, να πούμε πως ο οπερατέρ είναι επάνω σε κάποιο Κρητικό μετασκευασμένο γκαζάδικο που ετοιμάζεται να αναχωρήσει για την Κρήτη, του οποίου η πλώρη κοιτάει την Ακτή Κονδύλη. Το Αιολίς είναι στη θέση που πέφτει σήμερα το Blue Star Delos με την πλώρη πρός τα μέσα και αναχωρεί βάζοντας την πρύμη πρός τον Άγιο Διονύση. Το ρυμουλκό που βοηθά την κίνηση, πρέπει να είναι το ρυμουλκό πλοιοκτησίας Ευθυμιάδη που βοηθούσε τα δικά του πλοία στο λιμάνι, το Ρ/Κ Μινώταυρος.
  2. Να κάνουμε μια διευκρίνηση εδώ για το ότι έκλεισε το AIS μετά τον απόπλου από τη Fujairah, το πλοίο προφανώς έπλεε μέσα στα όρια του High Risk Area(HRA) της πειρατείας και ο πλοίαρχος για λόγους ασφαλείας μάλλον αποφάσισε να απενεργοποιήσει τη συσκευή. Αυτό είναι στα πλαίσια του BMP 4(Best Management Practices) και είναι πρακτική που ακολουθείται από τη μεγάλη πλειοψηφία των πλοίων που πλέουν σε αυτά τα νερά. Αυτό βέβαια στη Ζούγκλα μάλλον δεν το γνωρίζουν αλλά κι αν το γνωρίζαν δε νομίζω πως θα τους απασχολούσε στα πλαίσια της δημιουργίας εντυπώσεων, ορμώμενοι από την κόντρα του αφεντικού του
  3. Σήμερα μεταφερόμαστε στο μικρό λιμανάκι της Terracina, που βρίσκεται ανάμεσα στην Civitavecchia και τη Napoli. Εκεί έχει αφετηρία η γραμμή που συνδέει την ηπειρωτική Ιταλία με τα νησάκια Ponza και Ventotene με δύο μικρά επιβατηγά-οχηματαγωγά που ανήκουν στη Laziomar. Εμείς θα γνωρίσουμε το μεγαλύτερο εξ' αυτών, πρόκειται για το 48-χρονο Carloforte (IMO 7315272) που βλέπουμε δεμένο στο λιμάνι. Είναι ένα μικρό φέρρυ που προδίδει την ηλικία του όταν το βλέπεις, μόλις 47.5 μέτρα μήκος και 11.6 πλάτος με χωρητικότητα μόλις 350 επιβατών. Προιόν 1973 από το Jonker & Stans(328) της Ολλανδίας με 2
  4. Small ferry Carloforte in Terracina, May 2018

    © Allenatore Nicolo

  5. Small ferry Carloforte in Terracina, May 2018

    © Allenatore Nicolo

  6. © Νίκος Αναστόπουλος

  7. Είναι από διαφορετικά ναυπηγεία(Aker vs Chantiers de l' Atlantique, Le Havre) αλλά όντως έχουν αρκετές ομοιότητες και στο σουλύπι, και στις διαστάσεις. Δυστυχώς δεν έχω ταξιδέψει με κάποιο από τα δύο για να σου πω τι γίνεται και μέσα. Αλλά νομίζω(χωρίς να είμαι μπετόν αρμέ σίγουρος) πως οι ομοιότητες αυτές έχουν να κάνουν με το ότι είναι και τα 2 Bastiamax, δηλαδή έχουν ναυπηγηθεί με την απαίτηση να χωράνε στο λιμάνι της Bastia.
  8. Τελικά η εταιρεία που τρέχει τη γραμμή της Λιβύης(η Glenhallen), αγόρασε το πλοίο σε μια ένδειξη εμπιστοσύνης στο μέλλον της γραμμής. Τα λιμάνια είναι όπως έχουμε πεί παραπάνω η Genova, η Civitavecchia και το Salerno ενώ εξυπηρετείται και η Venezia με το Koper. Βέβαια λένε πως και από Μασσαλία ή Sagunto αν προκύψει φορτίο, δε θα διστάσουν να βγούν στην αγορά ακόμη και για ναύλωση πλοίου, έτσι μας αποκαλύπτεται πως είχαν ναυλώσει και το Vasaland. Τα νέα είναι πως ψάχνουν για ro-ro που θα δύναται να μεταφέρει containers στο εξωτερικό κατάστρωμα έτσι ώστε να φορτώνουν και containers και οχήματα,
  9. Στο αγκυροβόλιο του ΛαςΕ ΠάλμαςΕ το πλοίο, το Ferrybalear λέει πως ξέμεινε από γραμμή. Σημάδια των καιρών.
  10. Μετά το Stena Superfast VII που παραλίγο να φιληθεί με υποβρύχιο, το Stena Superfast VIII παραλίγο να φιληθεί με ένα SUP και τον χειριστή του λίγο έξω από τη μπούκα του Belfast.
  11. Από αύριο Πέμπτη και σύμφωνα με απόφαση της Γαλλικιάς κυβέρνησης, οι οδηγοί της γραμμής που εισέρχονται σε Γαλλικό έδαφος θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με αρνητικό covid τεστ.
  12. Εκφόρτωσε χθές βράδυ στη Δουνκέρκη και απέπλευσε αμέσως με προορισμό την Klaipeda της Λιθουανίας, όπου και θα ξαναρχίσει δρομολόγια για το Karlshamn της Σουηδίας.
  13. Ήδη από χτες το Kalliste ξεκίνησε δρομολόγια από τη Μασσαλία για τη Bastia, στη θέση του λαβωμένου Paglia Orba και ναυλωμένο από την Corsica Linea.
  14. Είναι σοβαρά τα πράγματα τελικά και μάλλον θα μείνει καιρό εκτός το πλοίο μια και θα αντικατασταθεί από το Kalliste που ναυλώθηκε από την La Meridionale.
  15. Εδώ δεν έχουμε φόρτωση αλλά πορεία. Είναι η αναχώρηση του Isle of Inishmore από το Pembroke της Ουαλίας για το Rosslare του Eire και το πλοίο όπως λέει κι ο operateur, παραλάσσει το St Ann's Head. Αυτό είναι ένα ακρωτήριο στη ΝΔ άκρη της επαρχίας του Pembrokeshire, παραλάσσοντας το οποίο βάζεις γραμμή για να κροσσάρεις την Ιρλανδέζικη Θάλασσα με προορισμό το Rosslare. Όπως έχω ακούσει κι από αυτούς που ξέρουν, είναι ίσως το πιο δύσκολο πέρασμα από το ΗΒ στην Ιρλανδία. Κι αυτό γιατί το σουέλ του ωκεανού χτυπά την περιοχή ζωντανό χωρίς κάτι να το ανακόπτει, την ώρα που το πλοίο βάζει τον καιρό σ
×
×
  • Create New...