Jump to content
Shipfriends

Panagia Ekatontapiliani

eMembers
  • Posts

    75,421
  • Joined

About Panagia Ekatontapiliani

  • Birthday 05/21/1993

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Occupation
    mortar shell

Recent Profile Visitors

93,147 profile views
  1. Από ότι μαθαίνω η Joy Ferries έχει αιτηθεί στο ΣΑΣ, να πραγματοποιεί τρία κυκλικά δρομολόγια από την Ηγουμενίτσα προς τους Παξούς.
  2. Με το Tera Jet ουσιαστικά θα κάνει ένα πρωινό δρομολόγιο στις Δυτικές Κυκλάδες και θα μπορεί να μεταφέρει τη κίνηση των δύο πρωινών πλοίων που ήταν πέρυσι στη γραμμή.
  3. Το Νήσος Αίγινα φόρεσε τα σινιάλα της Joy Ferries έτσι ώστε να δρομολογηθει στους Παξούς.
  4. Το Ερμής ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες του δεξαμενισμου του και πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό και με το πέρας του δοκιμαστικού έδεσε στο κεφάλι της Ηετιωνας. Σήμερα το πρωί αναχώρησε για τη Κέρκυρα.
  5. Όταν η παράδοση των τριών πλοίων ήταν Φεβρουάριο του πρώτου και Απρίλιο τα άλλα δύο και έχουμε φτάσει Ιούλιο και έχουν παραληφθεί μόνο τα δύο πρώτα, αλλά ακόμα δεν έχει έρθει κανένα στην Ελλάδα, δεν το λες και απόλυτη επιτυχία στο πρόγραμματισμο της ναυπήγησης. Να δούμε πότε θα παραδοθεί και το τρίτο σκάφος?? Στην Ελλάδα το πιο πιθανό είναι να έρθουν από Σεπτέμβριο, οπότε έχουν χάσει τη καλύτερη περίοδο για την οικονομική εκμετάλλευση τους της πρώτης χρονιάς της ζωής τους. Βλέποντας πόσα δοκιμαστικά έχουν γίνει για την παράδοση των δύο πρώτων σημαίνει ότι κάτι δεν είχε βγει σύμφωνα με τη προδιαγραφή τους, οπότε χρειάστηκε να γίνουν κάποιες μετατροπές στο σχεδιασμό, έτσι ώστε να πιάσουν τη ταχύτητα που ήταν στο συμβόλαιο με το ναυπηγείο, δηλαδή μέγιστη 34 κόμβους και υπηρεσιακή πάνω από 32 κόμβους. Στα πρώτα δοκιμαστικά του πλοίου η μέγιστη που είχε πιάσει ήταν 32 κόμβους και το μεγαλύτερο διάστημα ήταν κάτω από 30 κόμβους οπότε δεν ήταν συμβατά με τις προδιαγραφές της ναυπήγησης. Οπότε όταν δεν είναι μέσα στις προδιαγραφές τότε μπορείς να μην τα παραλάβεις ή να τα παραλάβεις κερδίζοντας κάποια χρήματα από claim προς το ναυπηγείο, αλλά τα είχες ένα πλοίο που δεν θα σου έκανε για τα δρομολόγια που θα κάνει το πλοίο. Τέλος ας δούμε τι σύνθεση θα έχουν τα σκάφη σε σχέση με τα δελφίνια, πόσο παραπάνω κατανάλωση θα έχουν από τα δελφίνια, για μια παραπλήσια χωρητικότητα σε επιβάτες.
  6. Το Supercat Jet έφυγε σήμερα το πρωί από τη Ραφήνα και έρχεται στο Πέραμα.
  7. Το Cardonia (ΙΜO No: 9253026) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 222.14 μέτρα και πλάτος 30.04 μέτρα και ανήκει στην Wilhelmsen Ahrenkiel Shipmanagement με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 7K80MC-C (25.230 KW), που του δίνουν ταχύτητα 22,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2824 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι CMA CGM Ukraine.
  8. Η εκπαίδευση του πληρώματος πάνω στη λειτουργία του πλοίου, γίνεται στη Νορβηγία μέχρι τη παραλαβή του πλοίου. Τώρα τα δρομολόγια που θα κάνουν είναι τα δοκιμασμένα δρομολόγια του Σαρωνικού.
  9. Το Aqua Jewel επέστρεψε σήμερα στα δρομολόγια στην άγονη των Κυθήρων.
  10. Δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο, όταν έχεις χάσει μια καλοκαιρινή σεζόν. Ότι προβλήματα και να έβγαζαν θα υπήρχε πάλι ένα αμοιβο πλοίο είτε Aero, είτε δελφίνι όπως συμβαίνει και τώρα με τα υπάρχοντα δελφίνια.
  11. Από ότι φαίνεται η επιλογή είναι να έρθουν και τα τρία μαζί. Όποτε αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να ταξιδέψουν το καλοκαίρι.
  12. Ας προσθέσουμε τη πρώτη φωτογραφία του Άρτεμις VII στη gallery μας.
×
×
  • Create New...