Jump to content
Shipfriends

sarantatrio

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

602 profile views
  1. Εθεάθη χθες το πρωί από τη Πάτρα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος,αλλά δεν είδα σινιάλα στις μπάντες,ήταν ολόλευκο! Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό
  2. Σύμφωνα με τους ακτοπλόους, θα πάει ρυμουλκούμενο Πειραία. Χρειάζεται πιστοποιητικά ακόμα και έτσι;
  3. Blue Star Delos διότι:Ειναι το 2ο νεότερο πλοίο της ακτοπλοΐας,μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανίσει σημαντικές βλάβες,οι υπηρεσίες που παρέχει είναι πάνω από τον ανταγωνισμό και μην ξεχνάμε ότι εξυπηρετεί μονάχα μια γραμμή από την πρώτη μέρα,σχεδόν όλο το χρόνο. Εξαιρετικά σκαριά και τα πέντε,οι περισσότεροι έχουμε δεθεί με αυτά,αλλά τα 3 προσφέρουν (πάνω κάτω) τα ίδια και το ένα δουλεύει τρείς μήνες το χρόνο 😉
  4. Το topic αναφέρεται στα ΚΑΛΥΤΕΡΑ και όχι ομορφότερα-πιο αγαπητά ferry. Συνεπώς: 1) Cruise Europa 2) Cruise Olympia Διότι εκτός από τη ποιότητα κατασκευής και των υλικών,κατά τα άλλα είναι ένα σκαλί πάνω απο τους ανταγωνιστές. 3) Superfast I (1995) ,έφερε την επανάσταση στις γραμμές της Αδριατικής 4) Knossos Palace,ο ορισμός του πλωτού παλατιού 5) Blue Star Delos,κομμένο και ραμμένο για το (high season) Αιγαίο,φοβερή ποιότητα κατασκευής 6) Blue Star Patmos 7) Superfast I (2008) ,ίσως το πιο σωστό Ε/Γ-Ο/Γ για την γραμμή του Μπάρι 8 )Highspeed 5 9) Blue Star 2 10) Blue Star Ithaki
  5. Από 2.09 γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα δρομολόγια; Θέλω να κλείσω επιστροφή από Ιθακη εκείνη τη μέρα και δεν με αφήνει το σύστημα.
  6. Η austal δίνει 42 μέγιστη. Οι γείτονες δεν το πάνε πάνω από 27 όμως. Ίσως τα ωράρια της εκεί γραμμής να μην απαιτούν μεγαλύτερες ταχύτητες .
  7. Μια φωτογραφία που απεικονίζει το παλιό λιμάνι της Πάτρας,την δεκαετία του 80'. Ποια είναι τα τρία πλοία που απεικονίζονται; (Αν δεν κάνω λάθος το τρίτο στο βάθος είναι ο Βενιζέλος) Φώτο: facebook-patras memories
  8. σύμφωνα με το AIS,το βαπόρι βρίσκεται ήδη στο ύψος της Κύθνου με προορισμό τον ισθμό!
  9. Το Ionian Star δεν έχω δει να βάζει φορτηγά άνω των 7,5 τόνων επάνω,η ράμπα για το άνω γκαράζ είναι στενή και η είσοδος κάτω από το ρεμέτζο δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 4 μέτρα
  10. Το παλιό είναι αυτό,μηπως βάφεται στην αριστερή μπαντα;
  11. Superrunner II ή golden eagle (μιας και δεν βλέπω να γλιτώνει τον αετό😛)
  12. Και στο Ιόνιο μια χαρά θα δούλευε το καραβάκι! Ακόμα και σαν ro-ro να το έβαζε κάποιος απο Κυλλήνη θα βοηθούσε την κατάσταση με τα φορτηγά που σε κάθε δρομολόγιο μένουν και 4-5 έξω. Δεν έχουν καλές σχέσεις όλες οι μεταφορικές με την levante και μην ξεχνάμε και τις τιμές που είναι στα ύψη! Δεν μένει τίποτα στην τσέπη για αυτούς! Υ.Γ: Αυτό δεν το βγάζω απο το μυαλό μου,οι Ζακυνθινοί το είχαν προτείνει αλλά..
×
×
  • Create New...