Jump to content
Shipfriends

sarantatrio

eMembers
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

874 profile views
  1. Πρώτη φορά στο 4 στα κίτρινα.
  2. Αναχώρηση με φόντο κλόκοβα και παλιοβούνα.
  3. Έχοντας κολλήσει στη κίνηση στην Ακτή Δυμαίων δε πρόλαβα να παρακολουθήσω την άφιξη και τη κίνηση από τα νησιά. Τώρα ΓΙΑ τα νησιά είχε γεμίσει το μισό κυρίως γκαράζ με 1 νταλίκα,4 τρέιλερ ξεκοτσαριστα με βάρκες και 1 λεωφορείο του ΚΤΕΛ. Ι.Χ δε μέτρησα και είχε μέτρια κίνηση σε επιβάτες. Για το άνω γκαράζ δε γνωρίζω. Στα του πλοίου τώρα,δεν το έχω ξαναδεί τόσο περιποιημένο. Χαίρεσαι να το βλέπεις πραγματικά. Μόνη παραφωνία για μένα είναι ο ηλεκτρονικός πίνακας που έγραφε μόνο "ΠΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ" λες και η Ιθάκη δεν υπάρχει στο δρομολόγιο😒 Θα ανεβάσω και φωτογραφίες το βραδάκι.
  4. Να θυμίσουμε, πως το πλοίο της GRIMALDI LINES, από τις 6/4, αντικατέστησε το Cruise Europa, το οποίο το βράδυ του Σαββάτου 4/4,  κατά τη διαδικασία κατάπλου του και ενώ πραγματοποιούσε χειρισμούς πρόσδεσης, προσέκρουσε στον κυματοθραύστη του νότιου λιμένα Πάτρας, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
  5. Το καλύτερο θα ήταν να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή για την οποία και ήρθε όπου το επίπεδο υπηρεσιών πέφτει σταδιακά!Στις γραμμές του Αιγαίου δε θα αποτελούσε μεγάλη αναβάθμιση,πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις. Γνώμη μου...
  6. Διαφορετικό το περίμενα!Με βάση τις φωτοσοπιες που είχαν ανεβάσει διάφορα site αλλά και τα υπάρχοντα πλοία της εταιρείας,η μαύρη ρίγα έπρεπε να βαφτεί ένα ντεκ χαμηλότερα!
  7. Όπου στον καταπέλτη του champion εθεάθη ναύτης που έπλενε τη μπέμπα του😋
  8. Το καλύτερο 200μετρο μπαλαντέρ είναι το άτιμο. Από Βενετία και Μπάρι μέχρι Καβάλα και Ρόδο δεν νομίζω να έχει πάει άλλο! Βέβαια όλα εξηγούνται,πιστεύω, από τη χαμηλή του ιπποδύναμη και άρα τη χαμηλή του κατανάλωση. Ακόμα και μια τέτοια μικρή κίνηση δείχνει πόσο ανασταλτικό παράγοντα παίζει ο "μαύρος χρυσός".
  9. Τα 500 κρεβάτια ισχύουν για τώρα ή προ μετασκευής;
  10. Έχει δέσει μπροστά του. Βλέποντάς το από τη Περιμετρική μπορώ να πω άνετα ότι είναι από τα πιο καλλίγραμμα που έχουν περάσει από τη γραμμή. Η πλώρη και η τσιμινιέρα ειδικά σε προδιαθέτουν ότι σκίζει τα νερά με μεγάλες ταχύτητες.Άποψή μου..
  11. Γνωρίζουμε αν και τι εργασίες γίνονται στο πλοίο; Επίσης,θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουν το visor. Και το στενό γενικά δεν έχει θέμα με κακοκαιρίες,θάλασσες κλπ. αλλά και ο χρόνος φορτοεκφόρτωσης θα είναι συντομότερος.
  12. Ανυπομονώ για φωτογραφία με το ΧΙ που είναι και δίπλα-δίπλα στο Πέραμα!
  13. Ποια η διαφορά τους σε σχέση με τα προηγούμενα;
  14. και τέλος το Μπλε Αστέρι Ένα ενώ το Cruise Olympia δένει στη Θέση που ήταν ο Έλυρος
×
×
  • Create New...