Jump to content
Shipfriends

sarantatrio

eMembers
  • Posts

    208
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,425 profile views
  1. Εξωτερικά (τουλάχιστον) τηρεί τις παραδόσεις ο Μανωλιος,καθώς το πλοίο έχει τρεξιματα μέχρι και στον καθρέπτη του! Θλίψη..
  2. Στον Πατραικό μια μαύρη κάπνα αν κοιτάς,να είσαι σίγουρος πως είναι το Ευρώπη Παλάς
  3. Προφανώς και είναι φορτηγών,ωστόσο αυτό που θέλω να πω είναι να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ των αυτοκινήτων. Δεν εννοούσα να βάλουν τόσα ΙΧ όσα και οι γραμμές φόρτωσης. Το κόκκινο που φαίνεται στη φωτογραφία έκανε όπισθεν δεξιά και ακούμπησε στη ρόδα του δικού μου (τέρμα αριστερά στη φώτο). Το corolla το οδηγούσε νέος οδηγός και ακούμπησε τον καθρέπτη του διπλανού. Όλα αυτά σε 5 λεπτά,δεν θέλω να φανταστώ πόσα έχουν γίνει τόσα χρόνια,πόσοι φανοποιοί έχουν πλουτίσει εξαιτίας τέτοιων καταστάσεων.
  4. Ταξίδεψα και εγώ με το πλοίο τη Κυριακή για Μήλο. Δυστυχώς οι διακοπές μας δεν ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο,καθώς ξεμείναμε από μπαταρία έξω από το πλοίο,το βάλαμε μπρος σπρώχνοντάς το άλλα αυτό είχε πεισμωσει και έσβησε πάλι ενώ έκανα μανούβρες μες στο γκαράζ. Ωστόσο,οι αξιωματικοί και ο ηλεκτρολόγος του πλοίου ήταν πολύ εξυπηρετικοί και με βοήθησαν με τα χέρια να το βάλουμε στη θέση του,ενώ στο έβγα έφεραν και μπαταρία να το βάλουμε μπροστά για να βγω στο λιμάνι με ασφάλεια. Καθαρό μέσα-εξω το πλοίο αλλά η disco και το vip σαλόνι ήταν κλειστά,με αποτέλεσμα ο κόσμος της οικονομικής θέσης να στριμωχτεί γενικά. (Γενικά αξίζει να αναφέρω πως οι Μινωικές με αυτό το δρομολόγιο έχουν βοηθήσει απίστευτα τη Μήλο να αναπτυχθεί τουριστικά. Φεύγει σε πολύ νορμάλ ώρα,φτάνει σχετικά νωρίς και οι τιμές είναι πολύ δελεαστικές! Ο επιβάτης δε χρειάζεται περισσότερα! Αλλά και να χρειαστεί,το Κύδων τα προσφέρει απλόχερα!)
  5. Είχα να ταξιδέψω με τον βάπορα,από τότε που ήταν ασχημόπαπο και ταξίδευε σε πιο ήρεμα νερά. Επομένως,η επιστροφή με αυτό από Μήλο ήταν μονόδρομος. Το πλοίο κουβαλούσε καθυστέρηση 1,5 ώρας από τον Πειραιά,γεγονός για το οποίο ενημερωθήκαμε έγκαιρα μέσω μηνύματος. Επιβίβαση λοιπόν στις 17:00 αντί για 15:30 και ένα ταξίδι 8,5 ωρών ξεκινούσε. Κουραστικό για τους περισσότερους,απολαυστικό όμως για μένα. Με 4(!) στάσεις σε Κίμωλο,Σίφνο,Σέριφο και Κύθνο το ταξίδι ήταν άκρως καραβολατρικό και με μέγιστη ένταση ανέμου 4 μποφόρ,ήταν και ήρεμο. Ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της ημέρας για Πειραιά από τα νησιά αυτά,με αποτέλεσμα να μην γεμίσει το πλοίο. Ενδεικτικά,τη περισσότερη κίνηση την είχε από τη Σέριφο με 30 ΙΧ και 5 καρότσες. Στα του πλοίου τώρα,και ας ξεκινήσουμε από τα θετικά του που ήταν η τήρηση των (τροποποιημένων) ωραρίων,τα γρήγορα ρεμέτζα του,τα καθαρά σαλόνια του και η συνεχής ενημέρωση των επιβατών για την τήρηση των μέτρων κατά του κορωνοιου. Τα εξωτερικά καταστρώματα ήταν σε καλή κατάσταση και το πλήρωμα δεν σταματούσε λεπτό να φροντίζει το πλοίο. Εκτός βέβαια από ένα σημείο που ήταν οι τουαλέτες. Και θα ξεκινήσω τα αρνητικά του με αυτό. Πραγματικά ανυπόφορη η μπόχα,περνούσες απέξω και νόμιζες ότι έχει ξεκινήσει την εκκένωση βοθρου σκ@τατζής. Στο τέλος μερικοί πιο ξύπνιοι πήγαιναν στων ΑΜΕΑ. Επίσης αρνητικό,τα κακά μεγάφωνα στα εξωτερικά καταστρώματα. Τώρα μερικοί θα γελάτε,αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτό που αναφέρω. Ενώ μέσα ήταν πολύ δυνατά τα ηχεία του πλοίου,έξω-χωρις να υπερβάλλω- δεν ακουγόταν τίποτα! Αφήνω για το τέλος κάτι που κατανοώ εν μέσω καλοκαιριού και υψηλής κίνησης,αλλά γενικά με απογοητεύει και θα πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξουν κυρώσεις: Σε ένα γκαράζ με 5 γραμμές φόρτωσης,δεν βάζεις 8 αυτοκίνητα... Τα παρκαρισμένα συγκρουόμενα στο λούνα παρκ έχουν περισσότερο χώρο ανάμεσα τους..
  6. Καλησπέρα! Έχω κλείσει εισιτήρια μέσω internet με αυτοκίνητο,όμως τελευταία στιγμή έκατσε και το πούλησα! Αυτό ήταν 5θυρο μεσαίου μεγέθους και η επόμενη επιλογή που έχω για να ταξιδέψω είναι ένα τζιπ! Οι 2 ναυτιλιακές εταιρείες που θα ταξιδέψω δεν απαντάνε και η εξυπηρέτηση πελατών του site μου απάντησε πως δεν θα έχω πρόβλημα με τις διαφορετικές πινακίδες αυτοκινήτου,αρκεί το άλλο αυτοκίνητο να είναι ίδιου μεγέθους. Το μήκος του τζιπ όμως είναι 4,50 μέτρα. Λέτε να έχω πρόβλημα στην επιβίβαση; Και πως μπορώ να το λύσω;
  7. Και το αδερφάκι του,Silver Queen,φαίνεται να αντικαταστάθηκε από νεότερο πλοίο και παραμένει στο ίδιο λιμάνι.
  8. Δεν ξέρω τι κουβαλάνε οι άλλοι,αλλά το να φτάνεις σε 4 ώρες στη Μήλο με τιμή συμβατικού,είναι αρκετά δελεαστική επιλογή. 4 φοιτητές με αυτοκίνητο,είχαμε τρεις επιλογές. Τον σουπερ Μάριο με διπλή τιμή,τον Σολωμό με διπλή ώρα,και αυτή. Τίποτα δεν είναι τυχαίο!
  9. Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;
  10. 4 ακόμα υπέροχες φωτογραφίες του Βάπορα εν πλω από-και προς Κέρκυρα.
  11. Dead slow o Άγιος Σπυρίδων,στα 10 μέτρα από τα Ιχθυοτροφεία,για να πραγματοποιηθεί το ασφαλές πέρασμα του Venezia,χαρίζωντάς μας δύο όμορφες λήψεις🙂
  12. Η..λιγότερο όμορφη πλευρά του βάπορα
  13. Η..λιγότερο όμορφη πλευρά του βάπορα
  14. Full speed για Κέρκυρα..
×
×
  • Create New...