Jump to content
Shipfriends

Petros P

eMembers
  • Content Count

    6,448
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Petros P

  • Birthday 10/12/1988

Contact Methods

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piraeus
  • Interests
    Ο,τι εχει να κανει με θαλασσα...Γεννηθηκα διπλα σε αυτη...

Recent Profile Visitors

22,437 profile views
  1. Petros P

    Stena Line

    Στο group ferries! Εχει ανεβεί άρθρο απο το shippax , που λεει οτι η Stena RoRo αγόρασε το Yamato Σχετικά αναφερει οτι θα το δούμε και εδω "Stena buys Yamato unfortunately paywalled.but the article says it will be converted in Greece before summer 2020 and will meet all european regulations and it is supposed to be put on charter market." https://www.shippax.com/en/news/stena-roro-shops-in-japan-to-meet-customer-demand.aspx
  2. Petros P

    Tera Jet (IMO 9179660)

    Σήμερα έμαθα πως θα δουλέψει απο εδω , ετοιμάζεται οπως και το Σίφνος αντίστοιχα . Το power οχι και τοσο . Ακριβώς οπως τα εχει πει και ο Π100 πλην του τερα 😎
  3. Petros P

    Viking Jupiter (IMO 9796262)

    Στο 4.28 η λιγο πιο μετά ακούγεται ενα παφ.
  4. Petros P

    Πλατυτέρα (IMO 9439278)

    Να το δούμε στο λιμάνι του Πειραιά καθώς βοηθούσε το Viking Jupiter στο λιμάνι
  5. Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσαν σήμερα 3 πλοία της ΝΑΤΟικής δύναμης SNMG2 , . Πρόκειται για τα : η ολλανδικη φρεγάτα HNLMS Evertsen F805,την καναδέζικη φεγάτα HMCS Toronto FFH 333 και την Ισπανική φρεγάτα ESPS Santa Maria F81
  6. Petros P

    Σκόπελος (IMO 6510253)

    Οταν κοπάσουν οι καιροί ,θα φύγει
  7. Δικος μας ειναι 🙂 Σαν μάνα για υδροφόρα θα δουλέψει το πλοιο
  8. Νωρίτερα εχει κανει την εμφάνιση του σε παραλία της Αργολλλλλιδας ,αγκυροβολημένο βεβαίως βεβαίως
  9. Petros P

    Viking Jupiter (IMO 9796262)

    Ας δούμε την άφιξη του πλοίου.Στο 4.28 σπάει ενας κάβος μεταξύ Παντοκράτωρα και του Viking Jupiter
  10. Στο Willemstad του Curacao το πλοίο,με σημαία Παναμά, σε ντόκο και οχι ναυπηγείο. Βρε λές ❤️
  11. Petros P

    Μακεδονία (IMO 8822052)

    Λοιπόν εχουν προηγηθεί τα 2 άρθρα απο τον Ελευθερο Τυπο και κανεις μας δεν τα ειχε παρει πρεφα... Αποκλειστικό: Επιβράβευσαν τον… υπόδικο αρχηγό του Λιμενικού Στις 4 Μαρτίου ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Σταμάτης Ράπτης, θα περάσει την πόρτα των Δικαστηρίων του Πειραιά για να δικαστεί. Θα είναι ο πρώτος αρχηγός στην ιστορία του Σώματος που ενώ είναι υπόδικος για παράβαση καθήκοντος, σε ένα μήνα θα κρίνει αντιναυάρχους και αξιωματικούς του Σώματος. Σύμφωνα με τον εισαγγελέα ο οποίος τον παραπέμπει σε δίκη, «παρενέβη, με πρόθεση τα υπηρεσιακά του καθήκοντα διακόπτοντας παρανόμως την καθ’ όλα νόμιμη ρυμούλκηση και μεταφορά πλοίου με σκοπό να προασπίσει παράνομα όφελος της εταιρίας ΟΛΠ». Συγκατηγορούμενοί του είναι ο αντιπλοίαρχος Παντελής Προκοπίου, αρχηγός Επιφυλακής των δύο επιχειρησιακών κέντρων του Λιμενικού και ο νυν και ο πρώην διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΛΠ, Chengqiu FU και Γιώργος Ανωμερίτης για την υπόθεση του πλοίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», το οποίο με εντολή αρχηγού γύρισε πίσω με τη συνοδεία του ΠΑΘ080 από τα διεθνή ύδατα πριν φτάσει στην Τουρκία. Από τις 9 Γενάρη ο αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών παρέπεμψε σε δίκη τον αρχηγό, Σταμάτη Ράπτη ασκώντας ποινική δίωξη με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος. Οπως ορίζει ο πειθαρχικός έλεγχος των στελεχών, ο εισαγγελέας Πρωτοδικών είναι υποχρεωμένος να ανακοινώνει αμέσως στον υπουργό Ναυτιλίας κάθε ποινική δίωξη που ασκείται κατά στελέχους του Λιμενικού. Τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα οφείλουν εντός 20 ημερών μετά την ενημέρωσή τους να αποφαίνονται αιτιολογημένα για την άσκηση ή μη πειθαρχικής δίωξης σε βάρος του στελέχους. Μόνο ερωτήματα, συνεπώς, γεννώνται για το πώς είναι δυνατόν στις 9 Γενάρη ο νυν αρχηγός να γίνεται κατηγορούμενος και στις 25 Ιανουαρίου το ΚΥΣΕΑ να τον κρίνει «άριστο» παρατείνοντας τη θητεία του για 4ο χρόνο, με τον αντιναύαρχο να μπαίνει στην πολύ μικρή λίστα με τους μακροβιότερους αρχηγούς στην 100χρονη και πλέον ιστορία του Σώματος. Μάλιστα για να γίνει αυτό υπογράφηκε Προεδρικό Διάταγμα με φωτογραφική διάταξη μόνο για το Λιμενικό Σώμα ώστε να μπορέσει να πάρει 4ο χρόνο θητείας, καθώς ο μέχρι πρότινος νόμος όριζε ότι η θητεία του αρχηγού του Λιμενικού είναι 2 χρόνια και μπορεί να παραταθεί μόνο ακόμα ένα, πράγμα που ήδη είχε γίνει στην περίπτωση του αντιναυάρχου Σταματίου Ράπτη. Κύκλοι του υπουργείου Ναυτιλίας σημειώνουν ότι ο υπουργός Φώτης Κουβέλης δεν γνώριζε για την εισαγγελική πράξη να παραπεμφθεί ο αρχηγός σε δίκη Ερωτήματα: – Συμπεριλήφθηκε ως όφειλε η πράξη του εισαγγελέα στο φάκελο του κ. Ράπτη; – Το ΚΥΣΕΑ όταν αποφάσισε την παράταση της θητείας είχε λάβει γνώση ότι ο αρχηγός παραπέμπεται σε δίκη για παράβαση καθήκοντος; Ενα ακόμα κρίσιμο σημείο σχετίζεται με το άρθρο 7 του Προεδρικού Διατάγματος που αφορά στις καταστάσεις του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος. Σε αυτό γίνεται λόγος ότι για τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος στα οποία ασκείται σε βάρος τους ποινική δίωξη για ποινικό αδίκημα το οποίο έχει ποινή φυλάκισης μεγαλύτερη των 3 μηνών, τότε ή διατάσσεται ΕΔΕ για πειθαρχικό παράπτωμα για το οποίο απειλείται με απόταξη ή αργία με προσωρινή απόλυση ή αυτεπάγγελτη διαθεσιμότητα με απόφαση του αρχηγού. Και αν αυτά ισχύουν για όλα τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, τι θα έπρεπε να ισχύει για τον ίδιο τον αρχηγό; Ο εισαγγελέας υποστήριξε ότι το πλοίο ορθώς πήρε άδεια απόπλου παρά την κατάσχεση, επειδή είχε χαρακτηριστεί επικίνδυνο και επιβλαβές και όπως ορίζει ο νόμος 2881 με το άρθρο 9, παράγραφος 2, για αυτά τα πλοία, υπερτερεί το δημόσιο συμφέρον να απομακρυνθεί έναντι της κατάσχεσης. Στο υπόμνημα που κατέθεσε ο κ. Ράπτης αρνείται απολύτως κάθε κατηγορία, υπερασπίζεται την απόφασή του εξαπολύοντας επίθεση στον τότε λιμενάρχη. Μάλιστα σε ΕΔΕ που πραγματοποίησε το Λιμενικό τον Φεβρουάριο του 2018 κατά του κεντρικού λιμενάρχη Πειραιά κατέληξε στο συμπέρασμα ότι κακώς έδωσε άδεια απόπλου με αποτέλεσμα την αποστρατεία του λίγο καιρό μετά. ΠΛΟΙΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»: ΟΙ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ Επικίνδυνη «βόμβα» στο λιμάνι από το 2013 Σαν απόσπασμα κινηματογραφικής ταινίας είναι το χρονικό της υπόθεσης στην οποία ο αρχηγός θα καθίσει στο ειδώλιο του κατηγορουμένου. Οπως αναφέρει ο εισαγγελέας στο κατηγορητήριο, από τον Μάρτιο του 2013 το πλοίο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» βρισκόταν παράνομα αγκυροβολημένο στον Πειραιά, χωρίς να φυλάσσεται μετατρέποντάς το σε μία επικίνδυνη «βόμβα» όπως και αποδείχτηκε τον Δεκέμβρη του 2017. Λίγες μέρες πριν αλλάξει ο χρόνος το πλοίο παρασύρεται από θυελλώδεις ανέμους και από τον Πειραιά φτάνει και προσαράζει σε παραλία της Σαλαμίνας. Είναι αξιοπερίεργο ότι από το 2013, που το πλοίο είναι αγκυροβολημένο στο ίδιο σημείο, το περιστατικό αυτό σημειώθηκε όταν ξεκίνησε η εταιρία τις απαραίτητες ενέργειες συντήρησης για το ρυμουλκήσει μέχρι την Τουρκία. Σύμφωνα με την τεχνική μελέτη οι πραγματογνώμονες βρήκαν ότι οι αλυσίδες δεν είχαν κοπεί από τριβή όπως θα αναμενόταν λόγω των ανέμων, αλλά κόπηκαν ταυτόχρονα σε σημείο που δεν υπάρχει λογική εξήγηση. Το πλοίο είχε από το 2009 κατασχεθεί 2 φορές αρχικά για χρέη περίπου 43.000 ευρώ, με την αξία τότε του πλοίου στα 3.500.000. Στον τελευταίο διαγωνισμό τα χρέη είχαν εκτοξευτεί στα 2.140.000 ευρώ με την αξία του να είναι στα 1.038.000 ευρώ. Στις 31 Γενάρη του 2018 το πλοίο ρυμουλκούμενο αναχωρεί και στις 17.25 ο ΟΛΠ στέλνει στον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος έγγραφο με το οποίο αναφέρει ότι το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά παράνομα έδωσε άδεια απόπλου. Ο αρχηγός αναγκάζει προφορικά το ρυμουλκό ενώ είναι στα διεθνή ύδατα να γυρίσει πίσω στέλνοντας και το ΠΑΘ 080 σε διεθνή ύδατα να το συνοδεύσει μέχρι το λιμάνι των Ψαρών. Η εταιρία που το ρυμουλκούσε έστειλε εκείνη την ώρα στο θάλαμο επιχειρήσεων: «Η καθυστέρηση του “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” στον τελικό του προορισμό φέρει απροσδιόριστο κίνδυνο τόσο για το ρυμουλκό όσο και για το πλήρωμα[…] Αδυνατούμε να καταλάβουμε το λόγο που βάζουμε σε κίνδυνο τα παραπάνω» ενώ τη στιγμή πoυ το Λιμενικό διατάζει το πλοίο να γυρίσει πίσω έπνεαν άνεμοι που ξεπερνούσαν τα 9 μποφόρ. Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου Σιγή ιχθύος για την ποινική δίωξη στον αρχηγό του Λιμενικού Δύο εικοσιτετράωρα μετά την αποκάλυψη του Ελεύθερου Τύπου για την ποινική δίωξη στον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος για «παράβαση καθήκοντος» στις 9 Γενάρη και τα γκρίζα σημεία που δημιουργούνται με την ανανέωση της θητείας του για 4ο χρόνο και ακόμα δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη κυβερνητική και υπηρεσιακή απάντηση. Τα βασικά ερωτήματα που τίθενται από τη δικαστική εκκρεμότητα του αρχηγού του Λιμενικού Σώματος Σταμάτη Ράπτη αφορούν κυρίως στο αν συμπεριλήφθηκε ως όφειλε η πράξη του εισαγγελέα στο φάκελο του κ. Ράπτη και αν το ΚΥΣΕΑ όταν αποφάσισε την παράταση της θητείας είχε λάβει γνώση ότι ο αρχηγός παραπέμπεται σε δίκη για παράβαση καθήκοντος. Και αυτό γιατί τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα του Λιμενικού οφείλουν εντός 20 ημερών μετά την ενημέρωσή τους να αποφαίνονται αιτιολογημένα για την άσκηση ή μη πειθαρχικής δίωξης σε βάρος του στελέχους από τη στιγμή που ο εισαγγελέας στέλνει στον υπουργό Ναυτιλίας την ποινική δίωξη οποιουδήποτε στελέχους. Μόνο ερωτήματα, συνεπώς, γεννώνται για το πώς είναι δυνατόν στις 9 Γενάρη ο νυν αρχηγός να γίνεται κατηγορούμενος, ο εισαγγελέας να ενημερώσει το υπουργείο Ναυτιλίας και στις 25 Ιανουαρίου το ΚΥΣΕΑ να τον κρίνει «άριστο» μετά από υπουργική εισήγηση παρατείνοντας τη θητεία του για 4ο χρόνο, με τον αντιναύαρχο να γίνεται ο μακροβιότερους αρχηγός στην 100χρονη και πλέον ιστορία του Σώματος. Εν αναμονή των κρίσεων, ένα θολό σημείο αφορά την τήρηση του Κανονισμού του Προσωπικού του Λιμενικού, όπου σε όσα στελέχη έχουν ποινική δίωξη με ποινή άνω των 3 ετών, τότε διατάσσεται ΕΔΕ για πειθαρχικό παράπτωμα για το οποίο απειλείται με απόταξη ή αργία με προσωρινή απόλυση ή αυτεπάγγελτη διαθεσιμότητα με απόφαση του αρχηγού. Ο κ. Ράπτης, παρά αυτή τη δικαστική εκκρεμότητα, παρέτεινε τη θητεία του. Στις 4 Μαρτίου εκδικάζεται η υπόθεση, όπου σύμφωνα με τον εισαγγελέα ο αρχηγός «παρέβη με πρόθεση τα υπηρεσιακά του καθήκοντα διακόπτοντας παρανόμως την καθ’ όλα νόμιμη ρυμούλκηση και μεταφορά πλοίου με σκοπό να προασπίσει παράνομα όφελος της εταιρίας ΟΛΠ». Συγκατηγορούμενοί του είναι ο αντιπλοίαρχος Παντελής Προκοπίου, αρχηγός Επιφυλακής των δύο επιχειρησιακών κέντρων του Λιμενικού, και ο νυν και ο πρώην διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΛΠ, Chengqiu FU και Γιώργος Ανωμερίτης. ΑΝ. B. Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
  12. Petros P

    Μακεδονία (IMO 8822052)

    Απο ποιον παίρνει γραμμή να μας πεί ο κος Αρχηγός...4 χρόνια δεν έχει μείνει τυχαία. Ασχολείται ξαφνικά με ενα πλοίο ,οταν εδώ η Ελευσίνα εχει γεμισει τόσα ναυάγια
  13. Στη σημερινή Ναυτεμπορική σελίδα 12 αναφέρει "Σύμφωνα με τα σχετικά σχέδια, μέσα στο 2019 θα ξεκινήσει από τη ΔΕΠΑ η κατασκευή του πρώτου LNG bunkering vessel στην Ελλάδα, χωρητικότητας 3.000 μ.τ."... Τι φάση?
  14. Στα 200άρια απο το πρωί το πλοίο ,μετά το πέρας του δεξαμενισμού.
  15. Αρτεμις εννοουμε αυτο?
×