Jump to content
Shipfriends

pie

eMembers
  • Content Count

    1,269
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν δε κάνω λάθος το πλοίο δεν έχασε ούτε ένα δρομολόγιο και νομίζω δεν έβγαλε καμια βλάβη φέτος. Μπράβο στο πλήρωμα και την εταιρία του για τη συνέπεια των ωραρίων.(γιατι μόνο για τις καθυστερήσεις λέμε). Αν και σε νέα ώρα στη γραμμή για ταχύπλοο γρήγορα βρήκε το κοινό του. Αν είχε ξεκινήσει και είχε διαφημιστεί νωρίτερα, θα ξεκίναγε και καλύτερα. Επίσης πήρε και αρκετό κόσμο λόγω του ονόματός του που μετράει ακόμα στη γραμμή.
  2. Για πιο λόγο πάει στη Ραφήνα? Έχει τόση κίνηση που να μην μπορεί να τη σηκώσει τo Naxos?
  3. Εδώ και 2-3ημέρες πρέπει να πηγαίνει με 1 μηχανή off αν κρίνω από τη ταχύτητα.
  4. Το Νήσος Μύκονος σήμερα ξέρουμε γιατι δεν έχει φύγει ακόμα;
  5. Αραγε που θα το δούμε του χρόνου ; Στο κλασικό από Ραφήνα μέχρι Σαντορίνη;;
  6. Μήπως του άφησε κάποια κουσούρια η πολυετής ναύλωση;
  7. Η κίνηση πάντως μου φαίνεται πάρα πολυ μικρή! Και ας ήταν Τρίτη.
  8. Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι.
  9. Άλλου τύπου μηχανές είναι, το καλύτερες ή χειρότερες δεν υπάρχει. Επιλογή της εταιρίας είναι το πλοίο να πηγαίνει με οικονομική ταχύτητα, μιας και δεν έχει ούτε πιεστικά ωράρια αλλά ούτε και 2πλό δρομολόγιο. Και δεν είναι φέτος, τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις ίδιες στροφές πάει. Όταν αδειάζει το γκαράζ παίρνει ταχύτητα, όπως όλα τα Austal.
  10. Εκτός του ότι στο πρωινό πέφτει πάνω σε όλη τη κίνηση της Πάρου & της Νάξου(ειδικά) , πάει και αρκετά κομμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δε ξέρω το λόγο , αλλά δε νομίζω ότι γίνεται λόγω οικονομίας.
  11. Σίγουρα η κίνηση θα είναι πεσμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αλλά και οι χωρητικότητες έχουν ανέβει κατακόρυφα. Η γραμμή είχε ανοίξει αρχικά με το FlyingCat4 400 θέσεων που πήγαινε-ερχότανε γεμάτο 5 μήνες και στη συνέχεια μπήκε και η Seajet με τα Jetάκια. Τώρα μετράμε 4 πλοία με τεράστιες χωρητικότητες για τα δεδομένα της γραμμής και ουσιαστικά καλύτερα θα πηγαίνει αυτός που συνεργάζεται καλύτερα με τους πράκτορες και δίνει καλύτερες τιμές στα γκρουπάκια. Επίσης παλαιότερα τσιμπάγανε και κόσμο στα ενδοκυκλαδικά . Τώρα πλέον με τόσες επιλογές και τόσα δρομολόγια, έχει μειωθεί και αυτό.
  12. Τα τελευταία τουλάχιστον 5 χρόνια το πλοίο σταθερά πάει με 25.5κόμβους. 27 δε νομίζω ούτε στις αρχές να πήγαινε σταθερά. Καθυστερεί γιατί έχει πολύ μεγάλη κίνηση, πολλά λιμάνια, πιεσμένα ωράρια & Λιμενικές υποδομές ανύπαρκτες.
×
×
  • Create New...