Jump to content
Shipfriends

pie

eMembers
  • Content Count

    1,261
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι.
  2. Άλλου τύπου μηχανές είναι, το καλύτερες ή χειρότερες δεν υπάρχει. Επιλογή της εταιρίας είναι το πλοίο να πηγαίνει με οικονομική ταχύτητα, μιας και δεν έχει ούτε πιεστικά ωράρια αλλά ούτε και 2πλό δρομολόγιο. Και δεν είναι φέτος, τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις ίδιες στροφές πάει. Όταν αδειάζει το γκαράζ παίρνει ταχύτητα, όπως όλα τα Austal.
  3. Εκτός του ότι στο πρωινό πέφτει πάνω σε όλη τη κίνηση της Πάρου & της Νάξου(ειδικά) , πάει και αρκετά κομμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δε ξέρω το λόγο , αλλά δε νομίζω ότι γίνεται λόγω οικονομίας.
  4. Σίγουρα η κίνηση θα είναι πεσμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αλλά και οι χωρητικότητες έχουν ανέβει κατακόρυφα. Η γραμμή είχε ανοίξει αρχικά με το FlyingCat4 400 θέσεων που πήγαινε-ερχότανε γεμάτο 5 μήνες και στη συνέχεια μπήκε και η Seajet με τα Jetάκια. Τώρα μετράμε 4 πλοία με τεράστιες χωρητικότητες για τα δεδομένα της γραμμής και ουσιαστικά καλύτερα θα πηγαίνει αυτός που συνεργάζεται καλύτερα με τους πράκτορες και δίνει καλύτερες τιμές στα γκρουπάκια. Επίσης παλαιότερα τσιμπάγανε και κόσμο στα ενδοκυκλαδικά . Τώρα πλέον με τόσες επιλογές και τόσα δρομολόγια, έχει μειωθεί και αυτό.
  5. Τα τελευταία τουλάχιστον 5 χρόνια το πλοίο σταθερά πάει με 25.5κόμβους. 27 δε νομίζω ούτε στις αρχές να πήγαινε σταθερά. Καθυστερεί γιατί έχει πολύ μεγάλη κίνηση, πολλά λιμάνια, πιεσμένα ωράρια & Λιμενικές υποδομές ανύπαρκτες.
  6. Το θέμα είναι ότι ο κόσμος δεν ακούει...
  7. Μόλις αναχώρησε από την Αλεξανδρούπολη! Μακάρι στο μέλλον να σταθεί πιο τυχερό το καραβάκι και να βρει κάπου δουλειά.
  8. Στα ενδιάμεσα λιμάνια οι ανακοινώσεις γίνονται αρκετά πριν την άφιξη στα λιμάνια. Η αποβίβαση των επιβατών γίνεται από τις εξόδους στο πλώριο σαλόνι(έχει αντίστοιχες σκάλες με του Highspeed4) και μέσω του γκαράζ οδηγείτε ο κόσμος προς την έξοδο. Το γκαράζ όντως δε πωλείται όλο. Λίγο η ταχύτητα?(Σε όλα τα Austal όταν είναι με γεμάτο γκαράζ, η ταχύτητα πέφτει κατακόρυφα)Λίγο οι αποσκευές? Λίγο η φορτοεκφόρτωση? Κάτι απ'όλα. Γενικά η seajets σε όλα της τα ταχύπλοα έχει αυτή τη τακτική. Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που τα γεμίζουν μέχρι τον καταπέλτη.
  9. Παντως οι 2 πόρτες που οδηγούν στο καταστρωμα από το Aegean Lounge θέλουν λίγο προσοχή. Πολυ βαριές και οι περισσότεροι επιβάτες δε μπορουν να τις ανοίξουν. Θα μπορουσαν να το κοιταξουν
  10. Το ταχύπλοο δουλεύει πάρα πολύ καλά στη γραμμή και είναι σε σταθερή βάση στην ώρα του χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις. Νομίζω ο συγκεκριμένος τύπος είναι ιδανικός για τη γραμμή της Ραφήνας. Το εσωτερικό του σε άριστη κατάσταση.
  11. Το μηχανοστάσιο και τα όργανα της γεφυρας είχαν πειραχτεί απο φωτιά ‘η νερό ;
×
×
  • Create New...