Jump to content
Shipfriends

pie

eMembers
  • Posts

    1,409
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αφού έχουν ανοίξει τόσες δουλειές, γιατί δεν αφαιρούν και τα ανάγλυφα του παλιού ονόματός του και να μπουν νέα;;
  2. Και για τους fan της ταχύτητας, πιστεύω θα το δούμε πάλι κοντά στα παλιά νούμερα που χτύπαγε. Σίγουρα είναι μια ποιοτική αναβάθμιση για τον στόλο της Seajets. Περισσότερο τους είχε φορτωθεί μέσα στο πακέτο , παρά το ήθελαν.
  3. Για την GSF ο Πειραιάς είναι "ξένο" χωράφι. Όσες φορές το επιχείρησε (με κατώτερα ταχύπλοα βέβαια) δεν πήγε καθόλου καλά. Οπότε το θέμα δεν είναι η ταχύτητά του, αλλά το αν μπορεί η ίδια η εταιρεία να το στηρίξει όταν θα έχει απέναντί της δίκτυα πολύ καλύτερα(Seajets προς όλους τους προορισμούς-Attica για ΠαροΝαξία). Ένα αντίστοιχο παράδειγμα είναι η Fast Ferries που παλεύει 2-3 χρόνια και έχει τα μικρότερα νούμερα απ' όλους. Στη Ραφήνα μπορεί να δουλέψει πάρα πολύ καλά.
  4. Από το μηχανολογικό κομμάτι πως είμαστε; Πάντα είχε τα θεματάκια του, φαντάζομαι και με τοσα χρόνια παρόπλισμου θα θέλει αρκετή δουλίτσα. Πιστεύω οτι στόχος θα είναι να μπορεί να πιανει 26-27μιλάκια χωρις να πολυπιέζεται, δε νομιζω οτι θελει παραπάνω η γραμμή για την οποία προορίζεται.
  5. Πάντως ενεργό ρόλο στην ATTICA δύσκολα θα βρεί. Άρα το μόνο λογικό σενάριο θα είναι η πώληση του πλοίου. Νομίζω είναι ιδανικό για τα επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά για χειμώνα-καλοκαίρι.
  6. Σήμερα μετά απο πολλά χρόνια προσέγγιση και στη Σαντορίνη και ίσως για πρώτη φορά στην Ανάφη. Με το πλήρωμα τι κάνει σε αυτο το δρομολόγιο που δεν ειναι καθημερινό; Τι κίνηση να πάρει σε αυτο το μικρό χρονικό διάστημα που θα πραγματοποιεί αυτο το δρομολόγιο;
  7. Εντυπωσιακό πάντως πώς πετάνε από ταχύτητα και τα 2 αδερφάκια. Σίγουρα το μισοάδειο γκαράζ βοηθάει αλλά και πάλι είναι με 2-3 μίλια παραπάνω δρόμο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μπράβο στην εταιρεία, για να λέμε και τα καλά.
  8. Αυτές οι τιμές για το Superexpress είναι για μερικές μέρες ακόμα. Βέβαια όπως βλέπω τη κίνηση και τα τόσα πολλά δρομολόγια , βλέπω να συνεχίζονται οι εκπτώσεις μέχρι και αρχές Ιουλίου.
  9. Απο γνωστή ταξιδιωτική εκπομπή είδα οτι έγινε αλλαγή στα μπάρ των πλοίων της BSF, από Flocafe σε Bonheuer?
  10. Ναι εσωτερικά δεν έχουν αλλάξει τίποτα ούτε σε αυτό ούτε στο αδερφό του. Αλλάζει δηλαδή όλα τα καθίσματα ή απλά πάνε προς επισκευή μερικά?
  11. H έκπτωση 25% μέσω εξαργύρωσης πόντων είναι νέα παροχή του προγράμματος Seasmiles. Η έκπτωση για το ΙΧ (-30%) ισχύει σε όλα τα δρομολόγια εσωτερικού.
  12. Το πρωινό παραμένει 7:45 και το απογευματινό (Παρασκευή & Κυριακή) 17:00 από Ραφήνα. Να δούμε αν θα συμφέρει την εταιρεία να κρατήσει το απογευματινό ή θα κοπεί όπως πέρυσι. Πιστεύω αργεί πολύ η εταιρεία να ανοίξει τα πλάνα της και στο τέλος παίρνει ότι περισσεύει από τους υπόλοιπους. Συν του ότι ο κόσμος το φοβάται με τον καιρό (για όσους ξέρουν).
  13. Θα βάψει και τα σινιάλα του στις μπάντες ή θα πάει χωρίς στα ενδοκυκλαδικά?
  14. Πάντως στη Νova παίζει σποτάκι για το όλο εγχείρημα (νεα γραμμή-πλοίο κλπ) !
×
×
  • Create New...