Jump to content
Shipfriends

Global_Creta

eMembers
  • Content Count

    347
  • Joined

  • Last visited

About Global_Creta

  • Birthday 06/02/1987

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

926 profile views
  1. Η σελίδα του πλοίου στο σάιτ της νέας του εταιρίας με το νέο όνομα, ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό και με τα νέα του σινιάλα στο φουγάρο (και τις παλιές του φόρμες ακόμα επάνω από την εποχή που μας θύμισε πρόσφατα ο φίλος mario )
  2. Και τώρα πάει πάλι πίσω στη Σούδα. Τώρα, επιστρέφει την κουστωδία ή απλά πάει για παροπλισμό ή και τα δύο μαζί άγνωστο...
  3. Κάσο δύσκολα, για τα υπόλοιπα δεν ξέρω τι παίζεται με τα βυθίσματα σε αυτά τα λιμάνια για ένα τέτοιο μεγάλο και ζορικο πλοίο ακόμα και ξεφόρτωτο. Αν έρχεται γι' αυτό (γιατί πλέον πράγματι φαίνεται να έρχεται Ηράκλειο) η λογική* λέει ότι θα πάει κατευθείαν Ρόδο. *γιατί τα τελευταία χρόνια τα χουμε δει όλα με τις προσεγγίσεις....
  4. Το AIS το δείχνει να κατευθύνεται από Σούδα ανατολικά, (ΒΔ του Ηρακλείου τώρα)... Μας (ή μου) ξεφεύγει τίποτα;
  5. Και σήμερα παραμένει στο λιμάνι στο Ηράκλειο με πρόβλημα στη μηχανή.... Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηρακλείου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθ. 06 για βλάβη στην κύρια μηχανή. Εν λόγω Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, είχε καταπλεύσει στο λιμάνι Ηρακλείου από Ανάφη με 80 επιβάτες εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Μήλο – Σαντορίνη -Ανάφη – Ηράκλειο – Σητεία – Κάσο – Κάρπαθο - Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδο . Στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Ηρακλείου μετέβησαν επί του πλοίου και διαπίστωσαν ότι υπάρχει θραύση πρυμναίου ρουλεμάν του άξονα της εξαρτημένης γεννήτριας (shaft generator) στην αριστερή κύρια μηχανή του. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου απαγορεύτηκε ο απόπλους του “ΠΡΕΒΕΛΗΣ” μέχρι αποκατάστασης της ζημιάς και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. (από το σάιτ του ΛΣ-ΕΛΛ ΑΚΤ (hcg.gr))
  6. Η οποία Μπαστιά με μια πρώτη ματιά στο Google Earth δε φαίνεται να είναι και το αγαπημένο λιμάνι των πλοιάρχων... Ειδικά η "μπούκα" του (εκεί που στο βίντεο γίνονται οι...περιπτύξεις με την παρ' ολίγον Κρητικοπούλα ) είναι πιο στενή και από την μπούκα στα Λεμονάδικα... Προφανώς με τέτοιες αποστάσεις σε συνδυασμό με τις μικρές ταχύτητες και τυχούσες άλλες δυσμενεις συνθήκες δε θέλει και πολύ...
  7. Ίσως επειδή σε αυτό το μέρος του φουγάρου είναι κάπως δύσκολη η πρόσβαση... Όσο για τις νέες πινακίδες μάλλον ήδη βρίσκονται υπο κατασκευή σε κάποιο ιταλικό εργαστήριο φωτεινών επιγραφών. Οι κλασσικές ιταλικές τσαπατσουλιές που έχουμε συνηθίσει (ένεκα της αυτονόητης βιασύνης δρομολόγησης), αν και πιστεύω ότι η αποκατάσταση και αυτών είναι ζήτημα χρόνου. Απ ότι βλέπω όμως τα ανάγλυφα έχουν φύγει τελείως σε σχέση με τα παλάτια και τα Κρούιζ που απλά καλύφθηκαν με μπογιά...
  8. Μήπως θα πάμε στο "βλέποντας και πράττοντας" (μια και μιλάμε για διάστημα 5 μηνών);
  9. Να φανταστώ εννοείς τα μικτά ντεκ που είναι το πάνω γκαράζ + 2 ντεκ καμπίνες στο ίδιο ύψος; Αν είναι έτσι τότε βάφεται όλη η πλώρη εκτός από τα καμπυλωτά παράπετα.
  10. Βοηθάει ο όμορφος και λιτός συνάμα σχεδιασμός του σκαριού. Έχουμε δει και από το Πασιφάη (αλλά και από το Αρετούσα) πως ότι και να του φορέσεις* του πάει. Προσωπικά αυτά τα τρία τα θεωρώ από τα πιο όμορφα πλοία σε σχεδιασμό. *μη μου πει κανείς για τίποτα Μoby
  11. Αισίως 5 εταιρίες! ΑΝΕΚ, CTN, SNCM, GIS και τώρα AML. Χώρια τους διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων και σινιάλων κατα καιρούς (διαφημίσεις, γιρλάντες, εταιρικές διχρωμίες κλπ). Ποικιλία αλλαγών ανάλογη με τους ρόλους που έχει εξυπηρετήσει στην πλούσια καριέρα του.
  12. Μήπως τίθεται θέμα λιμανιάτικων ή κίνησης;
  13. Δεδομένο ότι αν γινόταν κάτι οι "λοιποί συγγενείς" προφανώς θα έψαχναν ευθύνες στον.... "αρμόδιο μηχανισμό" (τη στιγμή που όλοι ξέρουμε τι σημαίνει ακόμα και εκδορά από σκουριασμένη καρφίτσα) θέλω να πιστεύω ότι πήραν κάποια άδεια και τηρήθηκαν κάποιοι "κανόνες" ας το πούμε. Εκτός αν ανέλαβαν οι ίδιοι την ευθύνη (που και πάλι έτσι "ελαφρά τη καρδία" το κόβο δύσκολο)....
  14. Μισό λεπτό γιατί σας έχασα. Αλλαγή στην τσιμινιέρα σημαίνει μετασκευή (με λαμαρινοδουλειές κλπ) ή απλά θα φέρουν το αστέρι στο κέντρο του κάτω φαρδέος μέρους του φουγάρου και θα βάψουν όλο το "καπέλο" μαύρο (όπως έπρεπε να κάνουν εξαρχής);
×
×
  • Create New...