Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Δε ξέρω αν το έχει πάρει το μάτι σας πουθενά μετά την επισκευή και εγκατάσταση των Scrubbers, αλλά από μακριά είναι σαν να σου έρχεται ο πυργος του Άιφελ φορτωμένος πάνω σε πλοίο
  3. Yesterday
  4. Superferry στη Ραφήνα 22/5/24
  5. παντως απο οτι μαθαινω το μηχανοστασιο του κεντερη 2 ειναι σε καλη σχετικα κατασταση λετε να εχουμε καμια νεκρανασταση γιατι μονο το 1 ανηκει στην ανεν που μονο για σκραπ τα παει
  6. Η περιπλάνηση συνεχίζεται, μέχρι το LA έφτασε η χάρη του...άντε μετά να ξαναγυρίσεις στα βρωμόνερα του Immingham😁
  7. Ξεκίνησε τη νέα του καριέρα στην Ερυθρά και συγκεκριμένα στη γραμμή Duba(Σαουδική Αραβία)-Safaga(Αίγυπτος). Πρόκειται για γραμμή με καλό τζίρο στην οποία κολλάνε τα τελευταία ένσημα αρκετοί απόμαχοι μεταξύ των οποίων το ξαδερφάκι Poseidon Express και τους χειμώνες το γνωστό και μη εξαιρετέο Daleela.
  8. Πολύ σωστά Νομικέ..άμα αναλογιστείς τι έχουν τραβήξει τόσα χρόνια με ελάχιστες παρεμβάσεις, αν ήταν άλλη κλάση θα μας είχε μείνει στα χέρια. Οι Kortenaer όμως και σε θέμα μηχανών ήταν καλή φουρνιά των Ολλανδών,και το σκαρί τους κυρία στην θάλασσα. Να δεις με κάτι 9άρια και ήταν κούκλα όλα μέσα και παραδίπλα οι ΜΕΚΟ να μην μπορούν να σταθούν όρθιοι..! Ό,τι κάνουν τα χέρια μας, ότι πατέντα σκαρφιστεί το κεφάλι μας, και ο Αη Νικόλας στην πλώρη τους. Έτσι πάνε 40 χρόνια τώρα αυτά τα πλοία. Οι Μπέλα όπως θα τις δείς του χρόνου, έτσι θα παραμείνουν για τα υπόλοιπα 30 χρόνια. Έχουμε κακή κεφάλα σε αυτό το θέμα.
  9. Παλιά έβαζαν κ τα φορτηγά τα οποία έκαναν τακτικές γραμμές
  10. Το θέμα είναι ότι από την εξαγορά της Hellenic θα μπορούσαν να κινηθούν προς τα εκεί . Όσο για το αν η ανεκ δεν υφίσταται ναι μεν ισχύει αλλά θα μπορούσε να ιδρυθεί μια νέα εταιρία με το ίδιο όνομα ( έχουμε πολλά παραδείγματα τέτοιου είδους ) . Συνεχίζω να πιστεύω ότι ο σχεδιασμός και το όραμα έχει χαθεί από το 2018 απλώς με την Hellenic δεν φάνηκε . Και τώρα που ολοκληρώθηκαν οι στόχοι του ομίλου Βαρδινογιάννη γκουχου γκουχου αττικα ήθελα να πω , ποιο είναι το όραμα . Κοίταξαν τις εξαγορές και όχι τον ανταγωνισμό . Έχεις μια seajet η οποία γιγαντώνεται κάθε χρόνο από την μια και από την άλλη έχεις έναν Γκριμάλντι που θα επιστρέψει στην κρητη δριμύτερος. Φυσικά δεν είμαι από αυτούς που παίρνω τις αποφάσεις για αυτό και εφόσον δεν έχω εγώ την καυτή πατάτα στα χέρια μου δεν πρόκειται να δώσω αξία στην γνώμη παραπάνω από αυτήν που έχει δηλαδή μια άποψη του καφενείου .
  11. Πολύ καλές πληρότητες ,ειδικα τα ΠΣΚ το Express με πιτα γκαραζ για αυριο ενώ με μεγαλη πληρότητα(πιτα γκαραζ)και το απογευματινό του Andros Queen
  12. Τα Ν/Α παλιά τα έκαναν από ξύλο γιά να είναι αντιμαγνητικά δεν μπαίνει θέμα ίχνους Oι Τ/Α γινόντουσαν από ξύλο γιά να είναι ελαφρές 2 ήλθαν αυτοδύναμα επειδή όμως ήταν μεγάλη ταλαιπωρία κ εννοείται φθορά υλικού,πήγε η Ναυκρατούσα κ φόρτωσε τις άλλες 4 Σήμερα αυτή τη δουλειά θα την έκανε κανένα Heavy Lift.
  13. Το έχω τραβήξει σε απογευματινή αναχώρηση από το ΣΑΠΦΩ
  14. Από τα χαρακτηριστικά τους,ο ναυπηγός πρέπει να είχε σπουδάσει Ιταλία
  15. Αγνώριστο γιατί στην ως κρουαζιερόπλοιο υπέστη ριζική μετασκευή Το βαπόρι ανήκε σε μιά σειρά εγ/ογ,φόρτωναν από την πάντα, που δεν ήταν γιά τα καλλιστεία Αλλωστε οι Ισπανοί δεν φημίζονται ούτε γιά ομορφιά αλλά ούτε γιά ποιότητα
  16. Aν συγκρίνετε με την προηγούμενη φωτο,οι βάρκες ήταν στην αρχική τους θέση 1 ντεκ πιό κάτω Αλλά έκαναν καμπίνες εκεί κ γι'αυτό μετακινήθηκαν
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...