Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Content Count

    276
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και γιατί η άγονη της Κασοκαρπαθίας να περάσει στον Διαγόρα από την στιγμή που δεν έχει κάτι παραπάνω να δώσει από την Πρεβελάρα..? Οι αποστάσεις φίλε είναι τεράστιες στην γραμμή αυτή. Ούτε αυτή (Διαγόρας) είναι λύση, θες κάτι γρηγορότερο. Ας μπει ο Διαγόρας στο Σαντορίνη-Ρεθυμνο που λέμε μιας και τα δυο (Πρέβελης-Διαγόρας) έχουν τις ίδιες διαστάσεις, την ίδια ταχύτητα το ίδιο γκαράζ, και γενικά, πέρα από την εσωτερική διακόσμηση, τα πλοία είναι ίδια.
  2. Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες περί "φόβου" του Περικλή. Άλλο να σχεδιάζεις στα μουλωχτά να κάνεις κίνηση ΜΑΤ με το να βάζεις τα Superfast III&IV απέναντι σε Καζαντζάκη&Κιγκ-Μίνως και άλλο να βγαίνεις να "προειδοποιείς" τον ανταγωνισμό ώστε να τον αναγκάσεις να κάνει κίνηση άμυνας. Εντέλει οι Μινωικές έκαναν κίνηση επίθεσης με όχι μόνο αντικατάσταση των 2 Ηρακλειώτικων αλλά και των Ιταλικών. Αλλά διαφωνώ με την εκδοχή του σιγά-σιγά. Συγκεκριμένη περιόδο έβρεχε χρήματα στο Χ.Α. συγκεκριμένη περιόδο έπρεπε να ψωνίσεις. Αγοράζεις φίλε Περικλή 12 πλοία για 3 γραμμές (Πάτρα-Ανκόνα, Πάτ
  3. Εφάμιλλο ως προς τις διαστάσεις, το ταξίδεμα, τις ελικτικές ικανότητες και κάπως στην ταχύτητα. Κατά τ'άλλα, καμία σχέση τα δυο πλοία.
  4. Και από αυτά, ούτε τα μισά δεν δραστηριοποιούνται σήμερα στην χώρα μας. Δυστυχώς φανήκαμε ανίκανοι να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία (γέμισε ο τόπος νεότευκτα) προς ανανέωση του στόλου εξού και ακόμα και τώρα η Ελλάδα είναι "μάντρα γωνία" προς αγορά μεταχειρισμένων πλοίων.
  5. Στα ξεψυχήσματα της ΔΑΝΕ ναι, ήταν και οι τρεις για πολύ λίγα φεγγάρια (νομίζω κάναν μήνα).
  6. Προσωπικά, μετά και την ολοένα και μεγαλύτερη προσέγγιση Ερντογάν-Σιν Τζι Πιν τελευταία, προβλέπω αποχωρήσεις "από το λιμάνι του Big Brother"..!
  7. Η απόσταση Πειραιάς-Ρόδος είναι κάπου στα 250 μίλια, αν θυμάμαι καλά. Για να κάνει ένα πλοίο αυτό το δρομολόγιο σε 10 ώρες πρέπει να πηγαίνει με πάνω από 30 μίλια..κάπου στα 33-35 μίλια/ώρα. Ούτε το δίδυμο Hamanasu/Akashia δεν μπορεί να το βγάλει σε αυτές τις ώρες δλδ. Για μένα, εξακολουθώ να πιστεύω πως για να σωθεί ακτοπλοϊκά η Ρόδος πρέπει να μπει σε ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Ρόδος(250μλ) -Λεμεσσός(270μλ) από ένα πλοίο τύπου Superfast XI (30μλ/ώρα) ούτως ώστε από Πειραιά να έρθουν σε επίπεδα Κρήτης (9 ώρες για Ρόδο) και Ιταλίας (18 ώρες για Κυπρο).
  8. Παιδιά, δεν ξέρω τι γίνεται εκεί στην μπλου σταρ αλλά ρωτήστε και τις αεροπορικές (π.χ. Ετζιαν) που δουλεύουν μόνο με επιβάτες (που δεν υπάρχουν) και θα πείτε "και πάλι καλά που έχει οχήματα και κάτι βγαίνει στο δρομολόγιο κι ας κάνει όχι 18 ώρες αλλά 18 μέρες"..!
  9. Ούτε που το'χα ξανακούσει αυτό το γεγονός. Και από ότι βλέπω, πρέπει να μάζεψε μπόλικους! Σκέψου να ήταν σε καθημερινή βάση ένα τέτοιο πλοίο, με φουλ ταχυτητα στο δρομολόγιο Πειραιάς-Σαντορίνη-Ηράκλειο βραδινό-ημερίσιο τι θα γινόταν...
  10. Τι πήγε να κάνει εκεί? Κανονικό δρομολόγιο ή πήγε να πάρει κάποιον?
  11. Το Χρήστος όμως, ακολουθεί κατά πόδας!!! Θα το προλάβει ή τζάμπα έκανε τον γύρο της Ρόδου..?
  12. Αν παιδιά το πρώτο του δρομολόγιο μετά από επισκευή, δεν έχει κάποια μανούρα, δεν θα πάει καλά η χρονιά του... Τα τελευταία 2-3 χρόνια έτσι μας έχει μάθει.
  13. Μα το Πάτμος τα έβαλε στην Μάλτα. Στον Πειραιά έβαλε το 11. Πιο πιθανό, κατά την γνώμη μου, να μοιάζει η νέα τσιμινιέρα το Δήλος σε αυτήν του superfast.
×
×
  • Create New...