Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Όντως, εάν δεν είχε εξαγοραστεί η Hellenic από την Attika ακόμα θα το βλέπαμε στην Παροναξία καθώς είχε πιάσει καλά στην γραμμή, τόσο σε επιβάτες όσο και σε μεταφορικές..! Εννοείται όμως πως με την εξαγορά της μιας από την άλλη, τη ναύλωση του Αριάδνη και το κενό που άφησε, έγινε μια ανακατανομή που βάση την μεγιστοποίηση του κέρδους. Αφήνω όλη την πίτα στο Δήλος&Πάτμος(απογευματινό) και βάζω το Σάμος στα παπούτσια του Αριάδνη. Αν δεν ναυλωνόταν το Αριάδνη, πιο πιθανό έχω να τρέχανε την γραμμή Χίου-Μυτιλήνης τα Αριάδνη/Σάμος και το Ρόδος να γινόταν ο γυρολόγος της υπόθεσης.
  2. Τι να σου πω φίλε μου, εγώ χειμωνιάτικα πριν χρόνια με το Μύκονος για Σάμο με μετάθεση (φαντάρος) σε 7άρι γεμάτο στάθηκε πολύ τίμια το πλοίο στον καιρό!!!
  3. Θεωρητικά μιλώντας πάντα, όσον αφορά το εσωτερικό, τα νήσος είναι σαν μεγάλα ΚΤΕΛ ή "εμπλουτισμένα ταχύπλοα"..! Αεροπορικές κάργα και ένα εστιατόριο/selfservice να μην το βγάλουμε ξεροσφύρι το ταξίδι και πέντε-έξι καναπέδες να ρίξουμε και καμιά ξάπλα. Ναι μεν αυτό είναι θετικό καθώς καταπίνουν πολύ κόσμο χωρίς να το πάρεις πρέφα αλλά στο μάτι (τουλάχιστον το δικό μου) δεν χτυπάει όμορφα. Τα Πάρος/Νάξος εσωτερικά, πέρα από το πλώριο μεγάλο σαλόνι, έχουν και το καθιστικούλι τους εκεί στην μέση πριν την ρεσεψιόν και δυο παρόμοιες σειρές αεροπορικών εκατέρωθεν του καθιστικού και πριν τα Goody's. Μπορείς να πεις πως έχουν και μια χωροταξική αρμονία εν αντιθέσει με το "σχεδόν παντού αεροπορικές" των Νήσος. Ναι, δεν είναι ευρύχωρα, συμφωνώ, αλλά στο μάτι δεν..... Καλά, τα Δήλος/Πάτμος ξεφεύγουν πολύ εσωτερικά οπότε ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΊΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝ με τα υπόλοιπα (και κοντράρουν στα ίσια και τα μεγάλα 1&2 κατ'εμέ). Σε σχέση βέβαια με γάστρα-ταξίδεμα-συμπεριφορά στον καιρό κτλ, τα νήσος είναι μακράν καλύτερα απ'όλα τα υπόλοιπα..! Εξου και το "για να έρθουν τα Μύκονος/Χίος σε ένα επίπεδο μεταξύ Πάρος/Νάξος και Πάτμος/Δήλος, θέλουν πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό βάψιμο και ένα φρεσκάρισμα μέσα". Δλδ μια κατηγορία "στριμωγμένα" (Πάρος/Νάξος), ένα κλικ πάνω "άνετα" (Μύκονος/Χίος), ένα κλικ παραπάνω "ζωάρα" (Πάτμος/Δήλος).
  4. Παράξενο πάντως που δεν γίνεται αμοιβαία ανταλλαγή. Το λογικό θα ήταν "σου παίρνω ένα καράβι στα στάνταρ που θέλω (Νήσος Μύκονος) να κάνω την δουλειά μου αλλά σου δίνω κι ένα καράβι μου κοντά στα στάνταρ σου (Διαγόρας) να κάνεις την δουλειά σου εκεί που το θέλεις να μην φαίνεσαι σαν εταιρία 'μείον ένα' πλοίο"..! Εγώ πάντως, για να γίνω και λίγο τολμηρός, θα πήγαινα το πιόνι μου μια κίνηση παραπέρα βάζοντας το Blue Star Mykonos κάθε πρωί στις 7:30 από Πειραιά για Σύρο- Τήνο- Μύκονο- Εύδηλο (κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή-Σάββατο) ή Καρλόβασι (κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο) & τις Κυριακές 07:30 από Πειραιά για Καρλόβασι-Εύδηλο-Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά. Με τα 27 μίλια που πάει στάνταρ προλαβαίνει τα τελευταία δρομολόγια Ηλεκτρικού- Τραμ- Μετρό (προσεχώς)...
  5. Πάντως, για να έρθουν τα Μύκονος/Χίος σε ένα επίπεδο μεταξύ Πάρος/Νάξος και Δήλος/Πάτμος, θέλουν πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό βάψιμο και ένα φρεσκάρισμα μέσα.
  6. Να χαρώ εγώ στήριξη από τους Μεταφορείς του νησιού..! 6 φορτηγά δεν παίρνουν ούτε τα Μπλου Σταρ τα καλοκαίρια... Αν το συνεχίσουν έτσι, το καλοκαίρι δεν βλέπω να το βγάζει..θα έχει βαρέσει κανόνι πολύ πριν τα πρώτα μπάνια.
  7. Σύμφωνοι αλλά αν παίζει επιδότηση από την Ε.Ε. τότε τα έξοδα θα είναι "κερασμένα by E.U." Προφανώς για να έχουν κάνει μελέτες, θα έχουν δει πως, τουλάχιστον, δεν θα είναι περισσότεροι οι του πληρώματος από τους επιβάτες σε κάθε ταξίδι. Τόσοι φοιτητές και λοιποί Κύπριοι υπάρχουν στην Αθήνα και την Ρόδο.. την 200άρα - 300άρα ανά δρομολόγιο πιστεύω πως την πιάνουν άνετα. Αν θέλουν να την κάψουν την γραμμή, τότε ναι, το Πάτμος μπορεί να προσθέσει στις 24 ώρες που κάνει για Καστελόριζο άλλες 11 ακόμα μέχρι την Λεμεσό. Αλλά μην περιμένουν ιδιαίτερη ανταπόκριση από επιβάτες που θα θελήσουν να ταξιδέψουν μιάμιση μέρα για να πάνε στην Κύπρο. Κι όμως, αν πέφτει η επιδότηση, και θα μπορούσε να έχει μόνο κέρδος (γιατί θα πέσει πολύ προώθηση και αβάντα από τους Κύπριους, στο διαβεβαιώνω) δύσκολα δεν θα περνούσε απαρατήρητο π.χ. από την Μπλου Σταρ. Γι αυτό πρότεινα ένα δρομολόγιο 19 ωρών Πειραιάς - Ρόδος - Κύπρος από ένα πλοίο των 29-30 μιλίων που θα κάνει το ταξίδι για έναν επιβάτη να μπαίνει βράδυ από Πειραιά και να βγαίνει Κύπρο νωρίς το μεσημέρι. Χώρια το 9ωρο Πειραιάς - Ρόδος που, κατά την γνώμη μου, θα σαρώσει. Αν υπάρξει ένα Ro-Pax να κάνει Πειραιά - Κύπρο, πίστεψέ με θα υπάρξει φόρμουλα να δουλεύουν την γραμμή συνεργατικά και όχι ανταγωνιστικά. Δεν θα ξαναφήσουν οι Κύπριοι να σβήσει πάλι η επιβατική γραμμή (αν ξεκινήσει) εξαιτίας των Ro-Ro. Αν την πάρει ο Μανωλιός, τότε μυρίζει βισεντίνι ή κάνα eurocargo η δουλειά.
  8. Ε και με τι θα μείνει η Hellenic, με τα ταχύπλοα? Αν έχουν τέτοιο σκοπό, καλύτερα να το κλείσουν το μαγαζί να γλιτώσουν και τα νοίκια...
  9. Η μόνη ρεαλιστική λύση (αν δεν θέλουν πολλές πολλές αλλαγές στο πρόγραμμα) είναι το Μπλου Σταρ 1 / 2 το Σάββατο από Ρόδο να συνεχίζει μέχρι Λεμεσό. Αν θέλουν όμως ένα πλοίο σε τακτική βάση, μια εφικτή κίνηση για τα 247 μίλια μέχρι τη Ρόδο και για τα υπόλοιπα 270 μέχρι τη Λεμεσό, είναι ένα πλοίο καμιά 200αριά μέτρα, των 29-30 μιλίων (π.χ. το Superfast XI) κάθε Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή από Πειραιά, βραδινό δρομολόγιο, να χτυπήσει και το αεροπορικό που έχει ξεφύγει για Ρόδο και να πηγαινοέρχεται Πειραιάς - Κύπρος (μέσω Ρόδου) σε 19 -20 ώρες. Άσε δε που θα φέρει και την Ρόδο στο 9ώρο από Πειραιά (σε επίπεδα Πειραιά - Κρήτη δλδ) και θα κάνει πολλούς να δώσουν το πενηντάρι στο καράβι παρά το εκατοστάρι στο αεροπλάνο.
  10. Ρε σεις, μήπως μπερδέψατε τα τόπικ του φιδέμπορα με αυτό της Άττικα?? Μου φαίνεται αδιανόητο το Χίος, μια που βγήκε από τον δεξαμενισμό του, να ξαναμπεί για να ξαναβαφτεί και για να γίνει "ρετουσάρισμα" εσωτερικά..! Αυτά ούτε ο Μανούσης δεν τα κάνει. Αν όμως στέκει τα Μύκονος και Χίος και γίνουν Blue Star Mykonos&Blue Star Chios, τότε να περιμένουμε και τα Διαγόρας και Blue Horizon να περνάνε στην Hellenic.
  11. Ποιό είναι αυτό στο βάθος, το Horizon? Η τρόϊκα που βρίσκεται στο Ηράκλειο είναι Φαιστός-Κρήτη-Πρέβελης. Δε μου φαίνεται να είναι χθεσινή φώτο. Κατά τ'άλλα συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφεις.
  12. Αν το Olympus με κόντρα τον καιρό (και καιρός βαρβάτος, όχι φρεσκαδούρα) και τόσο φορτίο στο γκαράζ του (πληροφορίες από το λιμάνι λένε πως η Σαντορίνη έδωσε "πόνο" στο πλοίο) κρατήσει το 19άρι μέχρι το Ρέθυμνο, εγώ προσωπικά, που του έχω βάλει τόσους πολλούς αστερίσκους ακόμα κι εδώ μέσα, θα του βγάλω το καπέλο. Εάν αντέξει, μπράβο του από εμένα.
  13. Ανοιχτά της Αίγινας, με κόντρα καιρό, 16.9 το μεν 16.5 το δε. Μάλλον το ενδεχόμενο να βγουν τα έμβολα πάνω στο γκαράζ και για τους δυο Ιάπωνες, σε ενδεχόμενο κόντρας, πρέπει να το δίνει ο book γύρω στο 1.05 οπότε μέχρι Σαντορίνη θα πάνε χαλαρά και οι δύο. Από γκαράζ ξέρουμε τι παίχτηκε? Εκεί θα παιχτεί η πραγματική κόντρα και για τους δύο.
  14. Καμία. Απλά το κάνουν για να ποτιστεί και η γλάστρα (να πάει το πλοίο μετά απο Λήμνο στη Σαμοθράκη) εκτός απο τον βασιλικό (εξυπηρέτηση Λήμνου) Το πιο λογικό σενάριο θα ήταν να επιδοτούντο και να έμπαινε ένα πλοίο (π.χ. Κοραής ή Αζόρες) για γραμμή Πειραιά - Μεστά - Ψαρά - Σιγρί - Αη Στράτης - Λήμνος - Σαμοθράκη - Καβάλα 2-3 φορές την βδομάδα. Θα ξεμπούκωνε πολλά προβλήματα, παράπονα, αγκυλώσεις μια τέτοια κίνηση.
  15. Και πάλι, 1-2 κόμβοι στο ταχύπλοο δεν είναι τίποτα. Σε ταχύτητες τύπου Θεόφιλος (15 μίλια) τα 16-17 που μπορεί να φτάσει με μια τέτοια πατέντα κάνουν διαφορά. Σε ένα ταχύπλοο που φυσάει όμως, τι να πηγαίνει με 30 τι με 31-32. Αν είναι έτσι, ας βγάλουν και τις αεροπορικές από τα καταστρώματα και να αφήσουν τους ταξιδιώτες να απλώνουν τις ψάθες τους κάτω. Τουρίστες ταξιδεύουν ως επί το πλείστον, διακοπές πηγαίνουν, δεν θα τους φανεί ιδιαίτερα η στρωματζάδα. 1000 καθίσματα Χ 50 κιλά το κάθε κάθισμα, 50 τόνους γλιτώνουν!!! Στρουθοκαμηλίζουν άγρια οι Στεφάνου και καλό είναι να κοιτάξουν την πραγματική αιτία του προβλήματος πριν γκρεμίσουν ότι έχουν χτίσει τόσα χρόνια. (υ.γ. Δεν πάει σε σένα φίλε μου η ειρωνεία των σχολίων μου αλλά στην λογική της εταιρίας)
×
×
  • Create New...