Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Content Count

    455
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δυστυχώς, τέτοιες νοοτροπίες (χωρίς να αποτελεί μομφή προς εσένα φίλε μου), μας έφτασαν εδώ που φτάσαμε. Αντί να το δουνε σαν μοχλός ανάπτυξης με όραμα την σταθερή πελατεία για την δημιουργία μιας γραμμής από το πουθενά, ο προσανατολισμός είναι να εισπραχθεί η παχυλή επιδότηση αντί η εξυπηρέτηση της γραμμής με πλοία τύπου Superfast ή μεγάλα Blue Star ή Palace. Αν θέλουν να την καταδικάσουν την γραμμή, μπορούν κάλιστα στην Salamis να αγοράσουν τα Stena Livia/Flavia και να τα δηλώσουν για την επιδότηση. Αποτέλεσμα?? Το Πειραιάς-Κύπρος να είναι ένα ταξίδι 30 ωρών με ποιότητα πλοίου αντιτορπιλικού
  2. Η άγονη δεν είναι σπριντ, είναι μαραθώνιος. Πολύ πιο κουραστικό να κάνεις χρόνια μια άγονη μέχρι Καστελόριζο παρά για μια διετία όλο το Αιγαίο. Αν δε, προσθέσεις και το πλαίσιο στο οποίο λειτουργείς (οσο πιο παλιά πας τόσο πιο ζόρικη είναι η άγονη,ακόμα και τα ίδια νησιά να εξυπηρετείς)τότε η δουλειά γίνεται λειτούργημα. Με αυτό το κριτήριο θα ψηφίσω ως: Νο1) ΝΗΡΕΥΣ: Χρόνια και χρόνια έδενε σε όποιο σημείο του Αιγαίου υπήρχε βύθισμα 3-4 μέτρων και πλάτωμα 5-10 μέτρων. Δεν ήταν ανάγκη, όχι μόνο να υπάρχει λιμάνι, ούτε καν σπιάντζα, για να προσεγγίσει αυτός ο ήρωας του Αιγαίου. Ξεκινούσε απ
  3. Χαχαχα...στείλε το του Ζερβάκη του Δημάρχου να το ποστάρει στην επίσημη σελίδα του Δήμου, να γίνει ισόβιος Δήμαρχος Σητείας μετά!!!
  4. Μου φαίνεται too much να δούμε το Terra Jet να διανυκτερεύει στην Σητεία για τα μάτια της άγονης αντί να το δουμε σε μια πιο "φιλεταρισμένη" γραμμή (πχ Παροναξία)...εξού και η έκπληξη του σχολίου μου περί καλαμπουριού..! Τεσπα, κοντός ψαλμός αλληλούϊα...
  5. Ρε παιδιά, όντως τώρα ή συνεχίζουμε το καλαμπούρι από την πρωταπριλιά..? Πέρσι μόλις που ξεκίνησε η γραμμή ως ταχύπλοου, ναι μεν είχε ανέλπιστη κίνηση (τηρουμένων των συνθηκών& του χρόνου που δρομολογήθηκε) αλλά όχι και να πάμε στο άλλο άκρο με το "Τέρας Τζέτ"..! Για ταχύπλοα τύπου Hellenic highspeed, Andros Jet, κτλ, οκ..αλλά για το Terra νομίζω πως υπάρχουν καλύτερες γραμμές (πχ Παροναξία) από την άγονη.
  6. Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο.
  7. Για Σύρο το ένα θα πηγαίνει με 40, το άλλο με 36-38, δηλαδή όταν το World θα φεύγει το Santorini θα φτάνει. Ομοίως και για Μυκονο. Άσε δε που αν πιάνει και Τήνο θα του ρίχνει και κάνα 20λεπτο με μισάωρο. Μετά την Μυκονο το χάος..το ένα πάει απευθείας Νάξο με 40 και μετά Σαντορίνη, το άλλο Πάρο, μετά Νάξο και μετά Σαντορίνη, και αυτά με μείον 4-5 μίλια..δηλαδή την ώρα δεν την γλιτώνει, φιλόδοξα θα είναι 2ωρο. Με ποια κριτήρια θα επιλέξει ο επιβάτης το Santorini σε σχέση με το World..?..γι αυτό λέω πως μόνο με ξεφτιλισμένες τιμές θα τον δελεάσει. Αν και μεταξύ μας, αν τσιμπήσει ανέλπιστο κόσμο,
  8. Αναφέρθηκε κάπου πως τα Ηρακλειώτικα φέτος θα πιάνουν και Σαντορίνη και έχω χάσει επεισόδια?? Δεν θέλω να στεναχωρήσω τους Μινωΐτες αλλά το Worldchampion απλά δεν παίζεται!!! Το πολύ πολύ, να το κάνουν να ανεβοκατεβαίνει με 40αρια πνίγοντας κάθε απόπειρα ανταγωνισμού. Μόνο αν ξεφτιλίσει τις τιμές αλλά και πάλι, ποιος να την κοντράρει αυτή την βολίδα..?
  9. Το ξέρω πως λειτουργούν οι πετρελεύσεις..προς Θεου, δεν είπα πως "το Πειραιάς-Ροσλαίρ θέλει 95 τόνους με 25 μίλια, τα τάνκια μας βάζουν 100, ωραία..φουλάρετέ τα και φυγαμε". Απλά στους υπολογισμούς τους υποθέτω πως τους βγάζουν- όχι άνετα αλλά τους βγάζουν- οπότε μάλλον το αποφάσισαν για non stop διαδρομή.
  10. Για την ιστορία πάντως και τα 1&2, και τα Fosen ήρθαν από τα ναυπηγεία τους μέχρι τον Πειραιά με μια στάση στο Γιβραλτάρ. Μάλλον το Πειραιάς-Ροσλαίρ, με τίγκα τις δεξαμενές, το βγάζει ίσα-ίσα με συγκεκριμένες στροφές των μηχανών.
  11. Αυτά ακριβώς μας φάγανε!!! Οι δικοί μας, οι δικοί τους, οι άσπροι, οι μαυροι, κτλ...
  12. , ο φίλος μας ο hhvferry έχει το deck plan. Παρεμπιπτόντως οι Γάλλοι έδιναν χωρητικότητα 220 ΙΧ στο σύνολο. Πάντως, βλέποντας το deck plan και την χωρητικότητα, συμπεραίνω πως "κρίμα που η ΔΑΝΕ δεν τόλμησε με το δίπλωμα του Πάτμος με το Ρόδος στα βόρεια Δωδεκάνησα, να μεταδρομολογήσει τα Κάμιρος&Ιαλυσός στα νότια Δωδεκάνησα (Κασοκαρπαθία) εξυπηρετώντας και το Λασίθι που ήταν σε ακτοπλοϊκή απομόνωση εκείνη την εποχή σε πχ ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Άγιος- Σητεία- Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο. Παίζει και να ταξίδευαν ακόμα (σκοπτικά το λέω αυτό). "
  13. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως αφού διαβαίναμε τον στενό καταπέλτη, αυτή η στενοκοπή συνεχιζόταν για καμιά 10αριά-15αριά μέτρα με τις σκάλες εκατέρωθεν και τις αποθηκούλες από πίσω τους μέχρι που άρχιζε ο μπουλμές με 2 συν 2 γραμμές όπως λες, με παταράκια μπροστά προς την πλώρη (πέρναν-δεν παίρναν 20 αυτοκίνητα στη σειρά).Υπέθετα πως σε διάταξη έπαιρνε 4+5-μπουλμές-5+4 φορτηγά στις πλαϊνές γραμμές, 3 πρύμα συν 1 πίσω από την μπουκαπόρτα, και 3 στην πλώρη και 1 κατάπλωρα σύνολο 26 φορτηγά. Αυτά θυμάμαι και είκαζα απλά δεν ήξερα την ακριβή χωρητικότητα αυτού του γκαράζ.
  14. Άμα σου πω πως ο ίδιος άνθρωπος μου πέρασε από το μυαλό, θα το πιστέψεις..? Θα έχει πιο πολλά superfast και από την ίδια την superfast..! Και από ότι έχω ακούσει τα εκτιμάει ιδιαίτερα αυτά τα πλοία.
×
×
  • Create New...