Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τους 2-3 μήνες του καλοκαιριού σίγουρα. Τους υπόλοιπους μήνες οι καμπίνες είναι Ταμάμ για την γραμμή. Το Ρίγκελ είναι για καλοκαίρι. Το χειμώνα όλη αυτή η χαβούζα είναι too much!!!
  2. Καλά, ούτως ή άλλως η Αττικα θα είναι το μέλλον στην γραμμή μιας και το Πρέβελης είναι κοντά σε ηλικία συνταξιοδότησης... Απλά αν, ΟΤΑΝ αποσυρθεί το Πρέβελης, βάλουν το Χίος στο δρομολόγιό του (Πειραιά-Δυτ. Κυκλάδες- Κρήτη- Κασοκαρπαθία- Ρόδος) θα είναι κίνηση ρουά-ματ μιας και το θεωρώ το πλέον κατάλληλο πλοίο σε σχέση "χωρητικότητας-ταχύτητας-μεγέθους-ελικτικές δυνατότητες" για την εν λόγω γραμμή.
  3. Βγήκαν τα δρομολόγια του Πήγασου. Δευτέρα και Παρασκευή οι τρανταχτές διάφορες με πλοίο στα νησιά σε μέρες που δεν έχει κάποιο δρομολόγιο (Πρέβελης ή Χίος). Τετάρτη θα γίνεται του Κουτρούλη με δυο δρομολόγια του Πρέβελης (από Ρόδο προς Κρήτη πρωί & επιστροφή βράδυ), ένα του Χίος το μεσημέρι και άλλο ένα του Πήγασος από Κρήτη προς Ρόδο!!! Κατά τ'άλλα, πολλά δρομολόγια σε μια πεθαμένη χρόνια.
  4. Να τονίσω εδώ πως τα δύο αυτά λιμάνια σε κάθε νησί του Β. Α. Αιγαίου εξυπηρετεί στρατιωτικούς σκοπούς και όχι κομματικούς. Αν γίνει κάτι με τους Toύρκους, τόσο το λιμάνι στην πόλη της Χίου όσο και αυτό στην πόλη της Μυτιλήνης, θα βληθούν από βολές του Τουρκικού πυροβολικού και χωρίς τα Μεστά και το Σιγρί στα δυτικά των νησιών αυτών, δεν θα μπορούμε να βρούμε λιμάνι να στείλουμε ενισχύσεις. Στην ίδια λογική είναι και τα λιμάνια του Καρλοβασίου, της Μύρινας και της Καμίρου σκάλας.
  5. Πολύ θα'θελα να δω τι παίζει με τα βαθηκά αυτού του λιμανιού... Κάτι από ουτοπία μοιάζει όλη αυτή η υπόθεση.
  6. Άλλαξαν τα δρομολόγια του Χίος για Δωδεκάνησα? Κάτι άκουσα πως από προχθές, πρωτομηνιά, μπήκα στο θερινό πρόγραμμα δρομολογίων (π.χ. Δευτέρα το μενού έχει Κασοκαρπαθία, Τετάρτη το μενού έχει Καστελόριζο, κτλ). Ξέρει κάνεις αν στέκουν..?
  7. 3 φορές το Πρεβελης, 3 φορές ο Πήγασος, 6 συνδέσεις την βδομάδα δεν νομίζω να έχω ξαναδεί ποτέ στην γραμμή Κρήτη-Κασοκαρπαθία-Ρόδος. Όντως, η τροποποίηση του Αγίου θα βόλευε αλλά αν το εισιτήριο είναι όπως εποχής ΛΑΝΕ (2πλασιο από αυτό της Σητείας) θα προτιμούν όλοι της Σητεία και η γραμμή θα πέσει έξω. Τουλάχιστον το ίδιο κόστος αν είναι, θα έχει αποτέλεσμα.
  8. Εγκαταλείφθηκε δλδ ο Άγιος Κωνσταντίνος ή να το πάμε στον φιδέμπορα?
  9. Να εύχεσαι να γίνει το ίδιο μιας και, ελέω πλυντηρίδων, έχουμε δει αρκετά εκτρώματα για τσιμινιέρες..!
  10. Μωρέ, αν έχει κίνηση, όχι μόνο Ικαροσαμία θα το δουμε, αλλά μέχρι και για Ηράκλειο παίζει.
  11. Τι εννοείς, κανονικό πρωτόκολλο ή αυτό του κορονοϊού?
  12. Μπράβο ρε Νίκο...συγχαρητήρια!!! Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου..μας μετέφερες μισό αιώνα πίσω πολύ νοσταλγικά!!! Και πάλι, συγχαρητήρια Να προσθέσω κι εγώ και τους κράχτες στην Μιαούλη, στο γιαχνί σοκάκι (μεταξύ του Αγ. Σπυρίδωνα και του σινεμά ΦΩΣ) σε κάθε γωνιά να φωνάζουν για πληρώματα ή καλά Μπάρκα και γενικά την πραμάτια της κάθε εταιρείας. Αυτό το "Εεεεεε...κάνας μαρκόνης" ακόμα βουίζει στο κεφάλι μου...
  13. Άρχισαν τα όργανα λοιπόν... Στην μετά κορονοϊού εποχή θα έχουν μείνει κοντά στα μισά κρουαζιερόπλοια αμα δεν βγει το εμβόλιο φέτος. Και δεν έχω μόνο που τα παράγγελναν σαν τις πίτσες όλα τα προηγούμενα χρόνια... Τώρα, "μέχρι και στην Κασπία θα τα στείλουν!!!"
×
×
  • Create New...