Jump to content
Shipfriends

Strofalos

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Προφανώς και τα λιμάνια δεν είναι όλα Σιγκαπούρη αλλά αν θεωρείς πως ένα πλοίο με υπερβολικό χτίσιμο, με πολλά έξαλλα, σχετικά υψηλό κέντρο βάρους, αργές επαναφορές και χωρίς πτερύγια ευστάθειας είναι ιδανικό να ταξιδεύει με την φουσκωθαλασσιά που βγάζει το Κρητικό και το Καρπάθιο Πέλαγος 14 ώρες στην αριστερή μπάντα στο πήγαινε (στη Ρόδο) και άλλες 14 στην δεξιά στο έλα (από Ρόδο) τότε πάω πάσο...
  2. Μπαααα.., και πολύ λες... Μέχρι τον τρύγο, θα έχει σταματήσει τα σούρτα φέρτα απο Κρήτη.
  3. Στα ίσια η κόντρα κοινοπραξίας-ΜΙΝΟΑΝ στις γραμμές της Κρήτης. Αν και η πρώτη φαίνεται να κερδίζει για λίγο.., για μια πλώρη, την κόντρα..!
  4. Ναι, sorry, εξωστρεφείς ήθελα να πω και είπα εσωστρεφείς..έχεις δίκιο harlek. Το πλοίο όντως έχει βγάλει ασπροπρόσωπη την ΑΝΕΚ με την "αμυαλοσύνη" της να βάλει το 2010, σε ετήσια βάση, ένα πλοίο 30 ετών μονοτίμονο με δυο εξωστρεφείς προπέλες η μία δίπλα στην άλλη, χωρίς stabilizer, και με ένα αναιμικό προπελάκι να κροσάρει 2 από τα χειρότερα πελάγη της Ελλάδας (Κρητικό και Καρπάθιο) για κάνει την γραμμή Πειραιά-Κυκλάδες-Κρήτη-Κασοκαρπαθία-Ρόδο σε ένα δρομολόγιο 30 ωρών ή 350-370 περίπου μιλίων!!! Ακόμα και με το γκαράζ του είχε θέμα τα πρώτα χρόνια στην γραμμή. Ο μόνος τομέας που ήταν στο στοιχείο του ήταν στις καμπίνες..με τις τόσες πλεύσιμες ώρες και τον τόσο κόσμο. Το Ιεράπετρα ήταν πολύ πιο κατάλληλο από το Πρέβελης την εποχή εκείνη, για την συγκεκριμένη γραμμή (πάνω-κάτω ψηλό γκαράζ, πιο μαϊτζέβελο, κτλ) αλλά το εξαφανίσανε. Και δεν έιναι μόνο θέμα λιμανιών, είναι πολλά (δυνατός διατοιχισμός στις φουρτούνες στην πορεία από Κρήτη για Ρόδο, υψηλός κυματισμός σε συνάρτηση με τα πολλά έξαλλα του πλοίου=κακοτάξιδο, καρότσες-ψυγεία-βάρκες-ζωάδικα όλα αχταρμάς στο ίδιο γκαράζ, κτλ) που δεν δικαιολογεί την ΑΝΕΚ να το στείλει σε τέτοια γραμμή. Πέρα από κάθε λογική η απόφασή της. Και όλα αυτά έχουν εξαφανιστεί και έχει γίνει εφικτή η παρουσία του τόσα χρόνια στην γραμμή μονο και μόνο εξαιτίας του πληρώματός του! Οι άνθρωποι κάνουν θαύματα κάθε μέρα εκεί στην εσχατιά του Αιγαίου..! Αυτή η γραμμή είναι ταμάμ για το Χίος ή το Πάτμος, όχι για το Πρέβελης. Σε όλα συμφωνώ και επαυξάνω!!! Μόνο στην τελευταία σου πρόταση είσαι λίγο off... Τελευταία πρόσκρουση του πλοίου ήταν στο Διαφάνι, μια εβδομάδα πριν την Μεγάλη Τετάρτη όπου και πήγε Πειραιά, κενό φορτίου, για την επισκευή του. Γενικά έχει αρκετές προσκρούσεις στο παλμαρέ του, απόρια του γεγονότος πως είναι αρκετά ακατάλληλο για την συγκεκριμένη γραμμή.
  5. Αν λάβουμε υπόψιν τα πρωτόκολλα των Βορειοευρωπαϊκών πλοίων και σε συνάρτηση με το σουλούπι του (=τα καταστρώματά του), τότε ναι, παίζει να βάζει 300max επιβάτες. Εγώ έχω άλλη απορία... Εχει βάλει scrub για να καίει τα νέα καύσιμα ή λόγω της σημαίας του, δεν έχει τέτοια υποχρέωση?
  6. Λάθος. Το μοναδικό ταχύπλοο που δεν ψήλωσε σήμερα ήταν το Supercat μιας και ήταν με βλάβη δεμένο στον Πειραιά..! :-P (Καλαμπούρι κάνουμε) Εμένα μου έκανε εντύπωση το Wordchampion που παρόλο την φουσκοθαλασσιά που είχε, πήγαινε με αυτή την ταχύτητα. Πραγματικά ασταμάτητο!!
  7. Και σε συνάρτηση με το σύνολο που έχει κάτω από την ίσαλο (μονοτίμονο, με μπαταριστές μηχανές, εσωστρεφής προπέλες, ένα ανίσχυρο προπελάκι) επιτελεί άθλο με το ποσοστό προσέγγισης στα νησιά που εξυπηρετεί..!
  8. Βλάβη το Supercat.., βλάβη το AndrosJet.., βλάβη το Superspeed.., βλάβη το ένα, βλάβη το άλλο.., τι γίνεται φέτος με τα ταχύπλοα ρε παιδιά!?? Του Κουτρούλη ο γάμος έχει γίνει στα μηχανοστάσια φέτος... Είναι θέμα μηχανών, τουρμπινών, κτλ ή κάτι άλλο..?
  9. Είναι τα επινίκια για να ξανακάνουν και του χρόνου τις πατέντες (οι Μινωικές) να εξυπηρετούν 2 γραμμές με δύο βαπόρια. Του χρόνου, που δεν θα υπάρχει αυτή η ιστορία με τα scrub., θα το κρατήσουν το 3ο βαπόρι στο Πειραιάς-Χανιά ή θα έχουμε μια από τα ίδια πάλι..?
  10. Δεν βάζουν μπροστά να φτιάξουν τον δρόμο, μιας και είναι έτοιμος να υποχωρήσει τελείως, και να αφήνουν το λιμάνι για αργότερα..?
  11. Κι εδώ που τα λέμε φίλε ΗSW, καλύτερα που έχει αυτή την αντίδραση ο κόσμος σε τούτα τα μαγειρέματα γιατί, αν την περνούσαν χωρίς χασούρες αυτήν την ανακατωσούρα και ανεβοκατέβαιναν κάθε βράδυ με 1000-1500 επιβάτες τα παλάτια και τίγκα όλα τα γκαράζ, ικανό τον είχα τον Μανωλιό να τα έπαιρνε τα Κνωσσός/Φαιστός και να κατέβαζε τα Ευρώπα/Ολυμπία (με τα αχανή γκαράζ) να κάνουν Πειραιά-Χανιά-Ηράκλειο χειμώνα-καλοκαίρι.
  12. Εντύπωση μου κάνει πως ο "ανανεωμένος μετά το κάψιμο" Μπένυ έχει τέτοιες πληρότητες κόντρα στο Μύκονος..! Ο μέν γέρος, σύμφωνα με την χωρητικότητά του, ταξιδεύει με ένα 75-80% συνολική πληρότητα ενώ ο δε νέος, σύμφωνα με την χωρητικότητά του, ταξιδεύει με ένα 30-35%..! Εντυπωσιακό στατιστικό! Τόσο διαφορά στα ναύλα έχουν τα δύο πλοία ή είναι τα κλασικά θέματα εντοπιότητας μεταξύ Χανιωτών-ΑΝΕΚ και Ηρακλειωτών-ΜΙΝΟΑΝ??
  13. Αν θέλει να δώσει έναν Ελληνικό τόνο στο μέγεθος, θα μπορούσε να το βγάλει GOMARI JET..! P.s. Ενα φόρουμ με πιθανές ονομασίες του μονόκερου, πιστεύω πως επιβάλλεται...
  14. Παράξενο πως τα κοράκια (κανάλια) δεν έχουν μυριστεί το αίμα ακόμα... Εδώ στου καπτα-Μάκη τις καθυστερήσεις, από τις Φλέβες ήταν οι κάμερες μέσα στο λιμάνι του Πειραιά..! Σε τούτο εδώ, κοντεύει να κλείσει μήνα όλη αυτή η ιστορία, και δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα. Πραγματικά, εντύπωση μου κάνει.
  15. Πολύ ωραίο πλοίο φαίνεται! Εφτά παρά το ένα, εφτά το άλλο, εφτά-και το παράλλο, προβλέπεται να γίνει σφαγή στο Αιγαίο φέτος!!!
×
×
  • Create New...