Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν το Olympus με κόντρα τον καιρό (και καιρός βαρβάτος, όχι φρεσκαδούρα) και τόσο φορτίο στο γκαράζ του (πληροφορίες από το λιμάνι λένε πως η Σαντορίνη έδωσε "πόνο" στο πλοίο) κρατήσει το 19άρι μέχρι το Ρέθυμνο, εγώ προσωπικά, που του έχω βάλει τόσους πολλούς αστερίσκους ακόμα κι εδώ μέσα, θα του βγάλω το καπέλο. Εάν αντέξει, μπράβο του από εμένα.
  2. Ανοιχτά της Αίγινας, με κόντρα καιρό, 16.9 το μεν 16.5 το δε. Μάλλον το ενδεχόμενο να βγουν τα έμβολα πάνω στο γκαράζ και για τους δυο Ιάπωνες, σε ενδεχόμενο κόντρας, πρέπει να το δίνει ο book γύρω στο 1.05 οπότε μέχρι Σαντορίνη θα πάνε χαλαρά και οι δύο. Από γκαράζ ξέρουμε τι παίχτηκε? Εκεί θα παιχτεί η πραγματική κόντρα και για τους δύο.
  3. Καμία. Απλά το κάνουν για να ποτιστεί και η γλάστρα (να πάει το πλοίο μετά απο Λήμνο στη Σαμοθράκη) εκτός απο τον βασιλικό (εξυπηρέτηση Λήμνου) Το πιο λογικό σενάριο θα ήταν να επιδοτούντο και να έμπαινε ένα πλοίο (π.χ. Κοραής ή Αζόρες) για γραμμή Πειραιά - Μεστά - Ψαρά - Σιγρί - Αη Στράτης - Λήμνος - Σαμοθράκη - Καβάλα 2-3 φορές την βδομάδα. Θα ξεμπούκωνε πολλά προβλήματα, παράπονα, αγκυλώσεις μια τέτοια κίνηση.
  4. Και πάλι, 1-2 κόμβοι στο ταχύπλοο δεν είναι τίποτα. Σε ταχύτητες τύπου Θεόφιλος (15 μίλια) τα 16-17 που μπορεί να φτάσει με μια τέτοια πατέντα κάνουν διαφορά. Σε ένα ταχύπλοο που φυσάει όμως, τι να πηγαίνει με 30 τι με 31-32. Αν είναι έτσι, ας βγάλουν και τις αεροπορικές από τα καταστρώματα και να αφήσουν τους ταξιδιώτες να απλώνουν τις ψάθες τους κάτω. Τουρίστες ταξιδεύουν ως επί το πλείστον, διακοπές πηγαίνουν, δεν θα τους φανεί ιδιαίτερα η στρωματζάδα. 1000 καθίσματα Χ 50 κιλά το κάθε κάθισμα, 50 τόνους γλιτώνουν!!! Στρουθοκαμηλίζουν άγρια οι Στεφάνου και καλό είναι να κοιτάξουν την πραγματική αιτία του προβλήματος πριν γκρεμίσουν ότι έχουν χτίσει τόσα χρόνια. (υ.γ. Δεν πάει σε σένα φίλε μου η ειρωνεία των σχολίων μου αλλά στην λογική της εταιρίας)
  5. Και πάλι, φαρμακείο είναι οι τιμές για Ιταλία.. είτε στα γκαράζ είτε στα καταστρώματα! Θα μπορούσαν, τουλάχιστον στους επιβάτες, να διαθέτουν σε κάθε δρομολόγιο, τουλάχιστον τον χειμώνα, καμιά 200αριά - 300αριά εισιτήρια στα 20euro μπας και κόβανε πελάτες από τα αεροπλάνα τσιμπώντας παράλληλα πελατεία από το πουθενά. Πρωτόκολλο ταξιδεύουν μόνο 20-30 μέρες το καλοκαίρι οπότε μόνο κέρδος θα μπορούσαν να έχουν τους άλλους μήνες. Για την Άττικα αναφέρομαι. Ο Μανωλιός είπαμε.. το γκαράζ να γεμίζει και οι επιβάτες ας βολεύονται και στα όκια της άγκυρας.
  6. Το ότι το πρόβλημα της μειωμένης ταχύτητας ήταν 7 Ι.Χ. (7 αυτοκίνητα διακοπών(φορτωμένα) Χ 1.5-2 τόνοι περίπου= 13 τόνοι) με ξεπερνάει πραγματικά..! Δηλαδή ήταν πίτα κάθε μέρα το γκαράζ του πλοίου και το επιπλέον βάρος 7-8 Ι.Χ. το έκανε να πηγαίνει με μειωμένη ταχύτητα... Αλλού είναι ο λάκος στην φάβα της GSF και όχι στο βάρος του καταπέλτη. Αν δεν το πάρουν χαμπάρι νωρίς, πάλι τα ίδια θα έχουμε και αυτό το καλοκαίρι.
  7. Κάτι μου λέει πως δεν θα ξεμπερδέψουν τόσο εύκολα εκεί πάνω με τον Μανούση...
  8. Tα monohull "μοιράζουν" το βάρος τους στην θάλασσα σε ένα κύτος με αποτέλεσμα οι γραμμές του να μην είναι τόσο οξείες και με συνέπεια η δύναμη που απαιτείται από τις μηχανές για να το κινήσουν με μια ταχύτητα π.χ. 35 κόμβων να είναι "Χ" άλογα. Τα catamaran "μοιράζουν" το βάρος τους στην θάλασσα σε δύο κύτη με αποτέλεσμα οι γραμμές του να είναι οξείες σαν σφαίρα και με συνέπεια η δύναμη που απαιτείται από τις μηχανές για να το κινήσουν με την ίδια ταχύτητα π.χ. 35 κόμβων να είναι "Χ/3" άλογα (περίπου τα τρία τέταρτα του monohull βγαίνει). Οπότε, μικρότερη αντίσταση=μικρότερη κατανάλωση=οικονομία καυσίμου=επικερδές πλοίο. Κάπως έτσι πάει..σου τα λέω πολύ μπακαλίστικα. Για να σου δώσω να καταλάβεις πως το ιδεατό θα ήταν ένα πλοίο τύπου Χόβεκραφτ, με μηδέν βύθισμα(=μηδέν αντίσταση) που ύπταται της θαλάσσης, 150x50m, κουτί από πάνω έως κάτω, με χωρητικότητα 2.500 επιβατών και με γκαράζ χαβούζα 2.000 lane metre. Ε αυτό το πράγμα να κινείται με 40 μίλια/ώρα με μια έλικα και με κατανάλωση ένα κουβά πετρέλαιο την ώρα. Το ιερό δισκοπότηρο των εφοπλιστών θα ήταν αυτό το πράμα.
  9. Υπάρχει ένα γράφημα, σε γενικές γραμμές, που απεικονίζει τον λόγο ταχύτητας προς κατανάλωση με μεταβλητές την υδροδυναμική, το βάρος, το βύθισμα. Έχεις ένα σκάφος, μια γάστρα.. όσο πιο πολύ του βάζεις ιπποδύναμη τόσο μεγαλύτερη ταχύτητα πιάνει, μέχρι ενός ορισμένου σημείου. Ύστερα όση ιπποδύναμη και να βάζεις, η ταχύτητα φθίνει και η καμπύλη "ταχύτητας προς κατανάλωση" αρχίζει και οριζοντιώνεται καθώς η αντίσταση του νερού στην γάστρα είναι τέτοια που δεν μπορεί να υπερνικήσει (η ιπποδύναμη) τόσο αποτελεσματικά την αντίσταση. Εκεί αρχίζουν και μπαίνουν οι μεταβλητές (όσο πιο ελαφρύ είναι το σκάφος -- τόσο μικρότερο βύθισμα -- τόσο καλύτερη υδροδυναμική βγάζει -- τόσο αποτελεσματικότερη η ιπποδύναμη και πάει λέγοντας) στο παιχνίδι και αρχίζει και γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος..! Όπου ιπποδύναμη βάλε κατανάλωση και όπου κατανάλωση βάλει έξοδα.
  10. Ούτε ο ίδιος ο καπετάνιος δεν ξέρει πότε θα του πουν να βιράρει τις άγκυρες για δρομολόγιο. Το μόνο σίγουρο, όταν το δούμε να βγαίνει από τα φανάρια του Πειραιά.
  11. Προσωπικά πιστεύω πως ούτε με τάμα στον Άγιο Νικόλαο που γιορτάζει αύριο, μεγάλη η χάρη του, δεν θα κινείτε εντός των προγραμματισμένων ωραρίων του το πλοίο. Επιμένω στην πρόβλεψη που είχα κάνει τον Ιούνη. Κι εξηγούμαι... Με δεδομένο πως θα ταξιδεύει με 18 μίλια (+ - 0.5 μίλι), Αναχώρηση κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στις 21:30, τα 85 ν.μ. από είσοδο σε είσοδο θα τα κάνει σε 4 ώρες και 45 λεπτά + 15 λεπτά η μανούβρα στον Αδάμαντα και οι επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του, = 5 ώρες. 02:30 ο καταπέλτης ακουμπάει στο ντόκο, 20 λεπτά η παραμονή του στο λιμάνι, 02:50 ο απόπλους. Τα 61,5 ν.μ. της απόστασης Αδάμαντας - Αθηνιός θα τα διανύει σε 3 ώρες και 30 λεπτά + 15 λεπτά η μανούβρα στον Αθηνιό και οι επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του , = 3 ώρες και 45 λεπτά. 06:35 ο καταπέλτης ακουμπάει στο ντόκο και εδώ ο χρόνος παραμονής άγνωστος. Το Πρέβελης για να ξεφορτώσει 35-40 περίπου νταλίκες χρειάζεται γύρω στα 70 με 80 λεπτά. Εχει κάνει και 60 λεπτά για να ξεφορτώσει αλλά το στανταράκι του είναι το 70λεπτο. Με αυτά τα δεδομένα, 07:45 το πρωί αποπλέει από τον Αθηνιό με προορισμό το λιμάνι του Ρεθύμνου που απέχει 77 ν.μ. και χρόνο ταξιδιού 4 ώρες και 15 λεπτά. 12:00 το πρωί το Olympus περνάει περήφανο τα φανάρια του λιμανιού του Ρεθύμνου. Κατασυνέπεια, το "10:20 ώρα άφιξης στο Ρέθυμνο" πάει για βρούβες με αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας βδομάδα να χάσει πάνω από την μισή επιβατική κίνηση του Ρεθύμνου και μετά τον πρώτο μήνα να βγάζει τα λεφτά του μόνο από το γκαράζ καθώς δε μπορώ να φανταστώ ποιος επιβάτης για Ρέθυμνο θα διαλέξει να κάνει 14ήμιση ώρες η ποιος επιβάτης για Μήλο, θα γυρίσει την πλάτη στα Παλάτια ή στον Σολομό ή στο Πρέβελης ή στα ταχύπλοα κτλ για χάρη του Olympus..! Μόνο ότι τουρίστες μαζέψει από Σαντορίνη θα του κάνουν ταμείο.
  12. Μην αγχώνεστε.., θα τα μαζέψει όλα ο Super Mario κάποια στιγμή και θα τα έχουμε όλα παρατεταγμένα στον Πειραιά να τα κοιτάμε και να τα συγκρίνουμε. 😜
  13. Παιδιά, εμένα οι πληροφορίες μου είναι κάπου στη μέση. Ναι μεν κατά την μανούβρα στη Σχοινούσα έφυγε λίγο το πλοίο με αποτέλεσμα να βρουν η δεξιά προπέλα&τιμόνι σε στερεό έδαφος (όχι βράχια, μου το τόνισαν αυτό) αλλά επί τη ευκαιρία που ανέβηκε για την επιδιόρθωση της ζημιάς, τα κάνει όλα (και "ρετουσάρισμα" στην μηχανή που το ταλαιπωρούσε από το καλοκαίρι, και καθαρισμό, και γενικά τον δεξαμενισμό του). Δεν έπαθε τίποτα το τρομερό να θέλει ρυμουλκό (γι'αυτό έφυγε αυτοδύναμο για Νάξο, Σύρο, Πέραμα) αλλά ήταν ειλημένη απόφαση να βγεί από το Πέραμα "ανανεωμένο". Τώρα, αν μου τα είπαν ψέματα, ψέματα σας λέω κι εγώ...
  14. Τι εννοείς.., παγοθραυστικό? Δεν παίζει με την καμία Παναγία να ανέβαινε αυτή η πλώρη πάνω στον πάγο για να τον "σπάσει".
  15. Αυτό παρατηρούσα κι εγώ. Κάτι σε Κορνάρος θυμίζει εκεί κάτω.
×
×
  • Create New...