Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Posts

    2,007
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αρχίζει και γίνεται συνήθεια αυτή η τακτική. Τα καλά του Θεοδόση με το Σμυρνα έχουμε κι εδώ. Αρχίζω να αναρωτιέμαι ώρες ώρες αν εμείς οι ρομαντικοί αρχίζουμε να έχουμε καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων ή αν οι "νεοεφοπλιστάδες" αρχίζουν να σκαρτεύουν. Πραγματικά, ο Μανωλιός, αν και τον αντιπαθώ, τους βάζει τα γυαλιά ακόμα και τη νυχτα. Να τους κάνει σεμινάρια μπας και τους ανοίξει κάνα μάτι. Δεν ξέρανε πως υπάρχουν ιχθυοκαλλιέργειες στην πορεία του και κύματα άνω του μισού μέτρου είναι απαγορευτικά? Το'ξεραν. Αλλά κι εδώ "πάμε και όπου βγεί" η φάση. Δεν ξέρανε τα αρνητικά του πλοίου? Τα'ξεραν. Αλλά κι εδώ "αναζητείται θαύμα". Σάμπως αυτοί θα πληρώσουν τα χρέη όταν βαρέσουν κανόνι? Εμείς οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε.
  2. Για Βενετία είναι ότι πρέπει. Ωραίοι εσωτερικοί χώροι, καμπίνες, πισίνα, μεγάλο γκαράζ, νορμάλ ταχύτητα, κτλ. Φευγεις βράδυ και φτάνει το πρωί της μεθεπόμενης. Για Ανκόνα είναι ακατάλληλο το ξέρουμε. Σα να δρομολογείται ο Μπενυ στις μικρές Κυκλάδες ένα πράγμα. Δε φταίει το πλοίο, η Αττικα φταίει που δεν βλέπει τα προφανή. Αλλά και αυτή, με μπογιές ασχολείται όλο τον Φλεβάρη.
  3. Τα Δωδεκάνησα πάντως, θα τα έχει κάνει όλα! Και από την πάνω μεριά (μέχρι το Καστελόριζο έφτασε) αλλά και από την κάτω τώρα.
  4. Το ότι θα φτάσει η χάρη του "Αστεριού των Κυκλάδων" μέχρι την Κασοκαρπαθία, τρομερό.. Το λες και από τα σαλόνια στα αλώνια..! Λιμενικά βέβαια, από την Σκύλα στην Χάρυβδη...
  5. Αν ανοίξει τις μηχανές και καβατζάρει τα 40 και αρχίσει να βγάζει φίδια η θάλασσα γύρω του, όποιος κοκκαλιάρης καταφέρει να σκαρφαλώσει από την ανεμόσκαλα στα καταστρώματά του, εγώ αν ήμουν Ηλιόπουλος, θα τον έκανα πλήρωμα και θα του έκανα και ένα άγαλμα δίπλα στην ρεσεψιόν..!
  6. Όχι μόνο ευσεβής πόθος για εμάς τους ρομαντικούς αλλά και απομηχανής θεός για την Άττικα καθώς καλύπτουν τις τρύπες που υπάρχουν.
  7. Αυτό δείχνει και το τι προβλέπεται να διαδραματιστεί φέτος το καλοκαίρι, μιας και όλοι μιλάνε πως ο τουρισμός θα πάει καλυτερα απο πέρσι. Ήδη νησιά πρώτης γραμμής όπως Ρόδος, Σαντορίνη, Μύκονος, Κέρκυρα, έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία για την σεζόν όπου συνεπάγεται αυξημένη κίνηση των μεταφορικών εταιρειών και κατ επέκταση αυξημένη κίνηση στα γκαράζ των πλοίων. Ευχάριστο αυτό..να δουλέψουν λίγο παραπάνω τα πλοία, να έχει δουλειά ο κόσμος.
  8. Η Αδριατική, πέρα από το γκαράζ της, έχει ψοφήσει. Ο ένας -max 2- μήνες το καλοκαίρι δε σώζει την παρτίδα. Στο Αιγαίο, οι δυο μήνες είναι το ελάχιστο και τα συγκεκριμένα είναι σε κατάσταση 100% πληρότητα. Τους άλλους 2 είναι απλά γεμάτα. Χριστουγεννα, Πάσχα, αργίες, κτλ, τα πλοία δουλεύουν πολύ καλύτερα εδώ μέσα παρά έξω.
  9. Μέσα στο μάτι του κυκλώνα θα είναι μόνο Εγγλέζοι και Αμερικάνοι (και πιθανώς Γάλλοι). Όλοι οι υπόλοιποι θα είμαστε πίσω από την γραμμή του πυρός. Με τα εώς τώρα δεδομένα πάντως...
  10. Βρε μπαγάσα @rhodian , πέρα από τα σινιάλα, μέχρι και το όνομα έπιασες..! 2.500.000€ κληρώνει το τζόκερ..ψήσου...
  11. Στην κατάσταση που είναι μηχανικά το πλοίο δεν θα τα καταφέρει στην Τήνο όπως και να'χει. Θα είναι θέμα χρόνου να βρεθεί στα βράχια του κυματοθραύστη. Το λιμάνι της Τήνου είναι απείρως επικινδυνότερο από της Κάσου,της Καρπάθου, του Διαφανίου, της Χάλκης κτλ για τους λόγους που έχουν αναλυθεί στο τοπικ του λιμανιού Τήνου. Στο μόνο δρομολόγιο που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει είναι σε αβέρτα λιμάνια, πχ, σαν 3ο πλοίο στα Δωδεκάνησα σε Βαθύ-Κώς-Ρόδος, ή από Καβάλα-Λήμνο-Μυτιλήνη.
  12. Δεν πρόκειται να μπουν μηχανές μιας και αφενός δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο οι μηχανές και τα καζάνια που χρησιμοποιούσε και αφετέρου θα πρέπει να γίνει διάτρηση καταστρώματος, να κοπούν μεγάλα τμήματα και μετά, να ολοκληρωθούν τα νέα αυτά τμήματα στο πλοίο και να βρεθεί το κατάλληλο προσωπικό να τις δουλευει για να πηγαίνει από το Τροκαντερο στο Ναυσταθμο. Έξοδα και φασαρία πολλαπλάσια από το να ρυμουλκείται απλά το πλοίο.
×
×
  • Create New...