Jump to content
Shipfriends

Strofalos

eMembers
  • Posts

    2,385
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Παιδιά, κι εγώ κράζω τον Ηλιόπουλο και τις πρακτικές του αλλά, κράτει.."μηδένα προ του τέλους μακάριζε"..! Κάτσε να το δουμε στα πρώτα δρομολόγια και μετά βάζουμε μπρος το χώσιμο. Ναι μεν μας προδιαθέτει αρνητικά αλλά ώπα κάπου. Περιμένετε.
  2. Έπιασες κι εσύ καράβι.., το Δήλος..! Αυτό και 80 να τους έδιναν παίζει και μην το πουλούσαν, όχι και κάτω από 50... Αυτό πραγματικά είναι special edition.
  3. Πειραιά-Μήλο (από λιμάνι σε λιμάνι) είναι κάπου 88 μίλια και άλλο τόσο περίπου για Σουδα. Κόψε καμιά τριάρα μίλια πριν, οι κόλποι που κόβει, και υπολόγισε 85/31 (που έβγαλε στο δοκιμαστικό) +3/12 (που θα πηγαίνει εντός κόλπων) και όλο αυτό επί 2 μιάς και οι αποστάσεις είναι ίδιες χονδρικά. Η παραμονή στην Μήλο την βάζω 5λεπτη μιάς και θα τους μπουζουριάζουν όλους στο γκαράζ και δρόμο. Εκεί το βγάζω το δρομολόγιο για Χανιά..στο 6ωρο. Ε, πέρσι. Κάτσε να το δούμε φέτος..μπορεί να το συνεφέρανε λίγο. Περίμενε λίγο να το δουμε μιά-δυό φορές πάνω-κάτω και το κράζουμε μετά αν είναι. Αλλά για 5 ώρες το δίνω πολύ δυσκολα να το βγάλει το δρομολόγιο. Εξάλλου θα το ταξιδέψει κι ένας δικός μας και θα μας πει εντυπώσεις.
  4. Θα το ταξιδέψει ο Μάνος και θα μας πει τι ψάρια πιάνει..μην προτρέχετε. Πάντως δεν θα'ναι η πρώτη φορά που η SeaJets άλλο χρόνο διαφημίζει και άλλο κάνει το πλοίο της. Το'χει σύστημα.
  5. Τεράστιες! Σα να λέμε "από WRC σε F1".
  6. Ποιός Διαμαντής.., εκεί που είναι τώρα με εκεί που είναι το πλοίο, καμία απολύτως σχέση...
  7. Εφόσον βγήκε στην φορά,να το ανεβάσουμε κι εδώ. Η κατάσταση είναι χειρότερη και από την πιο εφιαλτική φαντασία! Οι λαμαρίνες στα πλοία του ΠΝ αρχίζουν να σκάνε μόνες τους λόγω της παλαιότητας τους (ηλεκτρόλυση κτλ). Κατά τ'άλλα Νικολάκη, πάμε με ατζέντες 2030, constellation του 2040, και θόλους και αρλούμπες. Μέχρι τότε κύριε Υπουργέ, όλα τα εν ενεργεία πλοία θα είναι υποβρύχια. Εκτός από τις Μπελχαρά. https://www.defence-point.gr/news/tpk-44 Ανάθεμα το autocorrect...διάβρωση γράφεις, ηλεκτρόλυση διορθώνει...
  8. Δυσκολο να έρθει, στο ίντερνετ έχει βγάλει δρομολόγια για όλο το καλοκαίρι. Όχι βέβαια ότι περνάει απαρατήρητο από τα εγχώρια ραντάρ αλλά για φέτος χλωμό να μετακομίσει στην άλλη μεριά της Μεσογείου.
  9. Μέρες!?!????? Γιατί δεν λες δυο ώρες καλύτερα για να'σαι μέσα..? Για τον Ηλιόπουλο μιλάμε, που το δρομολόγιο του κάθε καραβιού του βγαίνει στην ώρα πάνω. Με άλλο καράβι κλείνεις, με άλλο μαθαίνεις πως θα ταξιδέψεις και άλλο βρίσκεις εν τέλει στον ντόκο..! Χωρίς να θέλω να του δώσω μέλλον μιάς και όντως η Αλιάγα είναι πιο κοντά από ποτέ, αλλά και άλλο καράβι το είχαμε για πινέζες (Elli T.) και τελικά κάνει Πειραιά-Κρήτη ως Ro-Ro. Και το Κρήτη τελειωμένο φαίνεται αλλά δεν ξέρει κάνεις πως μπορεί να ξεβγεί στο τέλος.
  10. The first blood... Το πρώτο θύμα από τις βλακείες των Χούθι, είναι γεγονός. Ένας Φιλιππινέζος από το ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο Tutor με σημαία Λιβερίας, αποδήμησε εις Κύριον μετά από επίθεση με ντρόνια και αντιπλοϊκούς. https://flight.com.gr/usa-they-announced-the-death-of-a-sailor-after-the-houthi-attack-against-a-greek-owned-ship/ Εδώ που τα λέμε, ήταν θέμα χρόνου να σκοτωθεί κάποιος. Τώρα απλά, θα αρχίσουμε να μετράμε θύματα μέχρι να σταματήσει όλη αυτή η παλαβομάρα με τους ξυπόλυτους αντάρτες. Και σχετικό βίντεο από το ντρόουν επιφανείας (USV η επίσημη ονομασία του) που χτυπάει το πλοίο. https://flight.com.gr/tutor-hit-houthi-usv/ Απλά η φρουρά τραγική!!! Κοιτάνε σαν τους χάνους!!!
  11. Ένα άλλο που σκέφτομαι, οι Γκριμάλντι & Ηλιόπουλος είναι "συνεργάτες". Στη Μήλο που θα πηγαίνουν και οι δυο, θα δουλεύουν συνεργατικά ή ο ένας θα χτυπάει τον άλλο..?
×
×
  • Create New...