Jump to content
Shipfriends

George

eMembers
  • Posts

    4,565
  • Joined

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Στο πρώτο σύννεφο, τρίτη στροφή

Recent Profile Visitors

3,934 profile views
  1. Προφανώς και όχι βρε nomikos. Δεν είπε κανείς παραπάνω αυτό. Η φωτογραφία δείχνει την χθεσινή και μόνο κατάσταση που επικράτησε εντός, μετά τη βλάβη του SUPER EXPRESS όπου ουσιαστικά επιβιβάστηκαν οι επιβάτες και των δύο πλοίων. Δεν είναι ενδεικτική για την καθημερινότητα σε normal συνθήκες.
  2. Π100 ωραία τα νούμερα αλλά η εικόνα εντός του πλοίου ήταν αυτή που βλέπεις παρακάτω. Άσε που με αυτή τη λογική και το ΙΘΑΚΗ π.χ. όταν είχε 1100 επιβάτες με πρωτόκολλο 1313 θα έπρεπε να θυμίζει ΟΑΚΑ σε αγώνα πρωταθλήματος αλλά ξέρεις ότι δεν ήταν ποτέ έτσι. Διακρίνεται αριστερά η ουρά των επιβατών από Μύκονο (συμπεριλαμβανομένων και των προηγούμενων λιμένων που προσέγγισε το SUPER EXPRESS αν κατάλαβα καλά) που περίμεναν από το πλήρωμα της Κάθριν, το οποίο κλήθηκε να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά δεχόμενο όλη τη γκρίνια των επιβατών χωρίς να φταίει σε καμία περίπτωση, να τους βρει έστω μία κενή καρέκλα να κάτσoυν. Η δε φωτο είναι βγαλμένη όσο το πλοίο ήταν δεμένο ακόμα στη Μύκονο. Για το τι έγινε μετά την Τήνο, όπου το πλοίο έκατσε για ένα ποδοσφαιρικό ημίχρονο μαζί με τις καθυστερήσεις προκειμένου να πάρει όλους τους επιβάτες, δε έχω εικόνα αλλά δεν θέλω και να φανταστώ. Και επειδή, ως συνήθως το θέμα έχει ξεφύγει, είχαμε ένα ακόμα ατυχές περιστατικό βλάβης που όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, ειδικά εν μέσω θέρους, φέρνει τεράστια ταλαιπωρία και νεύρα στους επιβάτες αλλά και στα πληρώματα που προσπαθούν να τις διαχειριστούν μαζί με την τήρηση των μέτρων κατά του Covid. Το ευτυχές είναι ότι η Κάθριν μπόρεσε και έσωσε έστω και με αυτές τις συνθήκες την κατάσταση. Το ότι αναλωνόμαστε σε νούμερα προκειμένου μια λανθάνουσα κατάσταση να παρουσιαστεί ως απόλυτα υγιής και φυσιολογική πραγματικά με ξεπερνάει γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι.
  3. ΡΟΔΑΝΘΗ: Νομίζω ότι απλά ήταν το καλύτερο που πέρασε έστω κι αν δεν ήταν σε σταθερή βάση. Το 1996 πάντως στην Παροναξία δεν σου έκανε η καρδιά να κατέβεις. ΑΡΙΑΔΝΗ: Επίσης έκανε τη διαφορά μπροστά στα άλλα έστω κι αν είχε τα χρονάκια του. ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ: Άδοξο φινάλε αλλά το στίγμα του το άφησε. ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ: Αν, κατά τη γνώμη μου, μπορούσαμε να δώσουμε τον κλισέ πλέον τίτλο "θρυλικό βαπόρι" σε κάποιο, τότε σίγουρα θα τον έπαιρνε το συγκεκριμένο. ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ: Έχω την αίσθηση ότι μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα απέκτησε με αυτό το όνομα, παρά ως ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 2.
  4. Επίσης, μην ξεχνάμε πως φέτος λόγω της κατάστασης επιτρέπονται μόνο δύο άτομα σε κάθε καμπίνα εκτός αν πρόκειται για οικογένειες με παιδιά ή ΑΜΕΑ με τους συνοδούς τους. Κάτι που θα έκανε δύσκολη την κατάσταση ακόμα κι αν μιλούσαμε για τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ. 😉
  5. O Gary o Andrews στη σελίδα Ferries στο facebook επικαλείται αυτό και μας λέει ότι υπάρχει φημολογία περί δρομολόγησής του στη γραμμή Portimao - Ταγγέρη ναυλωμένο από την Μαροκινή κυβέρνηση και με οπιρέσιο από την Intershipping θα ταξιδέψει στη γραμμή μαζί με το MED STAR. Βέβαια αν κρίνω από τα σχόλια τόσο στο facebook όσο και στο ίδιο το ferrybalear, ε μην ποντάρετε και όλα σας τα λεφτά στο εν λόγω ενδεχόμενο.
  6. Και είναι ήδη εντός δεξαμενής στα ναυπηγεία Χαλκίδας.
  7. Με το όνομα DUBA, σημαία St. Kitts and Nevis και ντεστινέσιο Alang. Λέτε να πηγαίνει για διάλυση; 😋
  8. Η ψήφος στο καλύτερο ημερόπλοιο που διαθέτουμε. Και δεν είναι άλλο από το BLUE STAR DELOS. Είναι πραγματικά ευλογία που τα έχουμε και τα τέσσερα εδώ (και μακάρι να συνεχίσουμε για αρκετά χρόνια) όπως και τα μικρότερα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ. Συστημένα για Αιγαίο! Όμως έχοντας ταξιδέψει με όλα τους, το ΜΥΚΟΝΟΣ έρχεται τελευταίο κυρίως λόγω των αντιαισθητικά πολλών αεροπορικών καθισμάτων που κατά την άποψή μου το κάνουν μονότονο. Το ΧΙΟΣ αμέσως μετά όχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο, απλά θεωρώ πως τα ΠΑΤΜΟΣ και ΔΗΛΟΣ είναι πολύ πιο ολοκληρωμένα και μοντέρνα εσωτερικά. Το ΠΑΤΜΟΣ είναι και αυτό πανέμορφο όμως αφού πρέπει να διαλέξω ένα, αυτό είναι το ΔΗΛΟΣ!
  9. BLUE STAR NAXOS BLUE STAR PAROS Συγνώμη που την σπάω στους περισσότερους αλλά πότε ξαναείδε η άγονη νεοναυπηγούμενο να την εξυπηρετεί επί σχεδόν μία 20ετία με τέτοια συνέπεια, σταθερότητα και ταχύτητα; 365 ημέρες το χρόνο, με τα καλά τους και τα κακά τους τα δύο αδερφά "δημιούργησαν κίνηση" από και προς τις μικρές Κυκλάδες και τις "έφεραν" πιο κοντά στην ηπειρωτική Ελλάδα σε άψογο συνδυασμό με τα φιλέτα της Πάρου και της Νάξου. Αν δεν κάνω κάποιο τραγικό λάθος, δεν πρέπει να έχει υπάρξει άλλο πλοίο με τέτοια συνεχή και μακροχρόνια παρουσία στις μικρές Κυκλάδες.
  10. POLARIS: Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που το είδα. Πιτσιρίκι στην Πάτρα, με το visor ανοιχτό και η όψη του προκαλούσε δέος. Σχεδιαστικά το θεωρούσα πολύ μπροστά από την πραγματική του ηλικία ακόμα και στα τελευταία του. Ειδικά όταν το έβλεπες από πλώρα. Αξιώθηκα και το ταξίδεψα πολλά χρόνια μετά, σε ταξίδι που πιστεύω ότι ο καθένας που ασχολείται με το άθλημα θα ήθελε να έχει κάνει. Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά κρίνοντας από το τι ταξιδεύει ακόμα το σωτήριο έτος 2021, πραγματικά πιστεύω πως αυτό μαζί με 2-3 ακόμα από τα 90s ενδεχομένως να μπορούσαν να προσφέρουν ακόμα. VENUS / SIREN: Για κάποιο λόγο αυτό το βαπόρι μου άρεσε πάρα πολύ εξωτερικά. Ειδικά στα πρώτα του χρόνια, άσπρο και με τα μεγάλα σινιάλα. Αξιώθηκα επίσης και ταξίδεψα μαζί του αρκετά χρόνια μετά και θυμάμαι την απορία μου όταν είδα τον όγκο φορτηγών που το περίμενε στο Bari για το που θα χωρέσουν. Δεν του το'χα όμως τα σκούπισε όλα. Συγνώμη από τους συνασθενείς, αλλά μιλώντας για τη συγκεκριμένη εταιρία, θεωρώ πως ο,τι είχε έρθει πριν αλλά και ο,τι ήρθε μετά από τα δύο αυτά βαπόρια δεν ήταν άξιο να μπει σε 5άδα μαζί τους. Στα μάτια τα δικά μου, η διαφορά ήταν και παραμένει χαώδης ακόμα και σήμεραα. Δεν ξέρω ποια θα ήταν η τύχη της εταιρίας χωρίς το POLARIS, όμως ξέρω ότι σίγουρα θα μιλούσαμε σε τελείως διαφορετική βάση αν τη χρονιά που έφυγε είχε έρθει ένα POLARIS του 2000.
  11. ΡΟΔΑΝΘΗ γιατί έτσι μας αρέσει! Εξαιρετική μετασκευή, υπέροχοι εσωτερικοί χώροι, ταχύτατο και πολύ καλό στον καιρό.
  12. Φωτογραφική ψηφοφορία. Μάθετε μπαλίτσα από τους ειδικούς και δώστε το απευθείας στο SUPERFERRY II να τελειώνουμε. Τέλος πάντων... SUPERFERRY II: Γιατί αυτό θα βγει. ΚEΦΑΛΟΝΙΑ: Το SUPERFERRY II του Ιονίου. IONIAN STAR (1992): Μετασκευή που δείχνει ότι ο Στρίντζης είχε αρχίσει να βλέπει την κατάσταση που διαμορφωνόταν στην Αδριατική αλλά τον πρόλαβαν τα jumbo ferries. Άσχετο αλλά πολύ το γουστάρησα αυτό το βαπόρι όπως και όλη τη σειρά των αδερφών του. ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ: Έγινε σημείο αναφοράς για πολλούς. IONIAN ISLAND: Επιβλητικό για τη χρονιά που ήρθε και για τις χρονιές που ταξίδεψε. Ίσως η καλύτερη μετασκευή της εταιρίας για τις γραμμές της Ιταλίας.
  13. Τσα! Από τις ψηφοφορίες που θα ήθελες να έχεις τόσες ψήφους όσες και τα βαπόρια των Μινωικών(ε). Πάμε: ΑΡΙΑΔΝΗ: Πανέμορφο και πριν και μετά την μετασκευή. Γρήγορο και μοντέρνο παρά την ηλικία του. Πέρασε από πολλές γραμμές της εταιρίας και την έβγαλε ασπροπρόσωπη. Κρίμα που το πέρασμά του από την Παροναξία δεν συνδυάστηκε από κάποιου είδους επένδυση των ίδιων των Μινωικών στη συγκεκριμένη γραμμή. Πιστεύω θα μιλάγαμε με τελείως διαφορετικούς όρους σήμερα. Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ: Συνώνυμο του δρομολογίου Πειραιάς - Ηράκλειο που μαζί με το αδερφό του άλλαξαν τα standards στη συγκεκριμένη γραμμή. Πανέμορφη και στοχευμένη μετασκευή που το μετέτρεψε σε ένα άκρως επιβλητικό βαπόρι. ΔΑΙΔΑΛΟΣ: Ταλαντεύτηκα μεταξύ αυτού και του ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ όμως κατέληξα εδώ γιατί αφενός το θεωρώ μια αναβαθμισμένη και πιο επιβλητική έκδοση του ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ αφετέρου το ταξίδεψα την τελευταία χρονιά πριν φύγει και ήταν σε άψογη κατάσταση. Πεντακάθαρο μέσα και ανέβαινε το Αιγαίο με 20 ακατέβατα. Αναγνωρίζω ότι το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ ήταν η αρχή για να γίνει ο πρίγκιπας το πιο διάσημο (ίσως) brand name της Αδριατικής αλλά περί ορέξεως ΔΑΙΔΑΛΟΣ. ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ: Διόρθωσε τα κουσούρια που κουβάλαγε η ΑΡΕΤΟΥΣΑ, είναι απλά χάρμα οφθαλμών με όποιο σινιάλο κι αν το έχουμε δει, είχε πολλούς και πανέμορφους εσωτερικούς χώρους, από ζεστά σαλόνια μέχρι μικρές γωνιές για όλα τα γούστα. Διατήρησε τα standards του, τόσο εσωτερικά όσο και μηχανολογικά μέχρι και την τελευταία μέρα που έφυγε από την Ελλάδα. ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ (το classic και όχι το decaf): Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πιάνω τον εαυτό μου να αιτιολογεί την ψήφο στο βαπόρι από το οποίο δεν ήθελα να αποβιβαστώ όταν έφτασε στο Ηράκλειο, αλλά έφτασε πολύ γρήγορα και έπρεπε να το κάνω. Θυμάμαι όμως ότι έκανα χρήση της δυνατότητας να κρατήσω την καμπίνα για 1-2 ώρες παραπάνω. Τώρα το να γράψω περί επανάστασης στη γραμμή, πολυτέλειας, service επιπέδου κρουαζιερόπλοιου κ.τ.λ., νομίζω ότι απλά θα μεγαλώσει το ποστ και πραγματικά αμφιβάλω κατά πόσο οι περισσότεροι έχετε φτάσει μέχρι αυτή τη γραμμή Τα CRUISE τα άφησα έξω γιατί ενώ άλλαξαν τα δεδομένα σε κάποιους και τα φώτα σε κάποιους άλλους 🤪, θα περίμενα κάτι καλύτερο ποιοτικά σας απλός επιβάτης. Και τώρα η αμήχανη στιγμή που ενώ έχεις ρίξει και τις 5 ψήφους, συνειδητοποιείς ότι έχεις αφήσει έξω τον ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟ, το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, το ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ, τη ΦΑΙΔΡΑ, την ΑΡΕΤΟΥΣΑ, το ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ και δεν ξέρω κι εγώ ποιο άλλο….
×
×
  • Create New...