Jump to content
Shipfriends

ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

eMembers
  • Posts

    269
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,489 profile views
  1. Από κατασκευής δεν έβαζε αμάξια στο ανοικτό. Αυτό έγινε στην μετασκευή στον μώλο της ΔΕΗ,έβαλαν την ράμπα που ξήλωσαν από το γκαράζ του ΕΛΥPOΣ. Επειδή στην Ιαπωνία δεν το συνηθίζουν,όλα τα ρο-ρό που κάνουν ακτοπλοία είναι κλειστά χωρίς weather deck,υποθέτω μήπως κατάργησαν ή δεν χρησιμοποιούν αυτή την πρόσβαση. Σίγουρα το ΠΝ δεν ενδιαφέρθηκε.: Aς μην ξεχνάμε ότι είναι χτισμένο με εμπορικές προδιαγραφές,μειονέκτημα γιά μάχιμο πλοίο. Oσο γιά ταχύτητα που λέει ο φίλος,αν θέλουν παίρνουν από ΗΠΑ κανένα Whidbey Island (τύπου Ναυκρατούσα) που φορτώνει αερόστρωμνα LCAC κ πιάνουν έμφορτα 40+ kts Σίγουρα θα επιταχθούν πλοία κ εκεί υπολογίζουν. Οι παλιότεροι τα ζήσαμε τον Ιούλιο 1974.Κ αν θέλουμε πιό "πρόσφατο",τρανό παράδειγμα,οι ¨Αγγλοι το 1982 γιά τα Φώκλαντς επίταξαν όλην την Μάγχη! Οι μετασκευές πήγαν σύννεφο! Σφράγισμα visors,εβαπορέτες,ελικοδρόμια κλπ
  2. Nα ξηλωθούν οι καμπίνες κ να μικρύνει το γκαράζ,δλδ;; Σπάστα κ ξαναρίχτα!!!!
  3. Mόνο Άπω ανατολή θα μπορούσενα δουλέψει.Ευρωπαίος δεν παίρνει ρο-ρό γιά εσωτερικό Ιαπωνίας,πόσο μάλλον αυτό. Με τον δρόμο που είχαν,αυτό κ το αδελφό (που δεν φάνηκε τόσο τυχερό) ήταν ειδικές κατασκευές γιά τη μεταφορά ευπσθών φορτίων. Εκτός απροόπτου πιστεύω να μακροημερεύσει.
  4. Αν λες γιά το Ινστιτούτο,μιά Αρχικελευστίνα ήταν.Πάντως βυσματική θέση,ένας χώρος που θα μπορούσε να είναι μέρος του ΝΜΕ,τον βάφτισαν Ινστιτούτο κ το έχουν χωριστά γιά να βολεύουn τους εκάστοτε δικούς toyw ανθρώπους.Προσωπικά δοκίμασα 4-5 φορές να το επισκεφθώ εργάσιμες 'ωρες που γράφει απ' έξω κ ΄ήταν κλειστό.Σε μιά από αυτές τις φορές ο περιπτεράς μπροστά στην είσοδο μου είπε "έχει πεταχτεί γιά μιά δουλειά!!!" Απαράδεχτα πράγματα. Δύο από τα ομοιώματα τα είχαμε στον Ασπρόπυργο το MARY LIVANOS κ το DELPHIC MIRACLE.
  5. O ετήσιος εορτασμός καταργήθηκε το 1978 με πρόφαση οικονομικούς λόγους αν κ η οικονομία ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Επιλέγανε μία πόλη που δεν είχε θάλασσα κ εκεί έκαναν πολλές εκδηλώσεις γιά τη Ναυτική Εβδομάδα. Οι επιδείξεις του ΠΝ (βατραχάνθρωποι,ελικόπτερα κλπ) έχουν καταργηθεί εδώ κ χρόνια.Νομίζω γίνονταν μέχρι τον καιρό της επταετίας. Πολεμικά πλοία κατέπλεαν με έμφαση παραμεθόριες περιοχές.Δλδ μπορεί 2-3 να ναυλοχούσαν σε νησί του Ανατ.Αιγαόυ κ σε μεγάλο λιμάνι της ηπειρωτικής Ελλάδας κανένα. Το αποκορύφωμα ήταν ο κατάπλους του Στόλου στο Φάληρο όπου παρέμενε γιά 5-6 ημέρες κ είχε επισκεπτήριο γιά το κοινό με ιδιωτικά μέσα ή του ΠΝ. Κάποτε μάλιστα οι "ευκαιρίες" αποπλέοντας από την Ζέα,έκαναν τον κόσμο βόλτα ανάμεσα στα αγκυροβολημένα πλοία. Αν κ δεν εορτάζεται πλέον Ναυτική Εβδομάδα,εξακολουθεί να γίνεται η επιθεώρηση του Στόλου (τουλάχιστον μέχρι πέρσι) από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας κάπου στον Σαρωνικό. Υποκατάστατο της Ν.Ε. μπορεί να θεωρηθούν κ οι "Μέρες Θάλασσας" που γίνονται στον Πειραιά αρχές Ιουνίου. Παρεμπιπτόντως,με την ευκαιρία αυτών των εκδηλώσεων επισκέφθηκα το Ινστιτούτο Εμπορικής Ναυτιλίας το οποίο ήταν ανοικτό στο κοινό Κυριακή. ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΟ αλλά ήμουν ο ΜΟΝΟΣ επισκέπτης! α
  6. Μάλλον γιά πιό φτηνά λιμανιάτικα πήγε στο Λαύριο,τώρα που έφυγε το Zenith.
  7. Τα ονόματα που τους έδωσε,δείχνει πρόθεση αρχικά να τα δουλέψει.Μακάρι δλδ γιατί είναι ωραία βαπόρια.
  8. Πέφτει πολλή κοπτοραπτική στα γυρίσματα,βάζει ένα κοντινό πλάνο το ΠΑΝΟΡΑΜΑ κ μετά σου πετάει το λιμάνι της Ερμούπολης όπου το συνεργείο έχει πάει σαν επιβάτες εννοείται με άλλο πλοίο. Τα έχω ζήσει αυτά.
  9. H εταιρεία ήταν αποκλειστικά των Γιαννουλάτων,στην ΕΛΜΕΣ ήταν κ άλλοι Ρίγγας κλπ,γενικά όμως ήταν συγκοινωνούντα δοχεία.Το ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ που αναφέρεις ήταν του 1948. ¨Οντως είχαν στραφεί νωρίς στα ρο-ρό,θυμάμαι αμυδρά στα 70ς κάποια TAURUS II,III...πολύ μικρά.
  10. Γκρι ήταν τα βαπόρια των 2 ομογάλακτων εταιρειών ΕΛΜΕΣ κ Libra,'έτσι χωρίς επιγραφές.Πίσω ένα από τα λιβυκά ΕΓ/ΟΓ GARNATA ή TOLETELA. Φωτό στου Ξαβέρη.
  11. Ευχαριστούμε γιά την παρουσίσση.Τα 2 ανοίγματα στις πάντες είναι από την εποχή της Ηankyu γιά φόρτωση με ράμπες απ'ευθείας απο τον ντόκο στο άνω γκαράζ.Εδώ τα κλείνουν κάτι τέτοια.Ερώτηση,το visor ανοίγει;; Με τόσο μικρό πρωτόκολλο δεν τους ενδιαφέρει η πλήρης εκμετάλλευση των χώρων.Αν κ ταξίδευε Ερυθρά δλδ με πολύ ήλιο δεν έχει όπως λες σκιάστρα κ παγκάκια,εμείς οι ¨Ελληνες τό'χουμε, όπως το΄χουμε με καφέδες από τα μπαρ! ¨Αλλες νοοτροπίες! Το έχουμε γράψει,είναι επιδοτούμενο από την ΕΕ.
×
×
  • Create New...