Jump to content
Shipfriends

ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

eMembers
  • Posts

    380
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,029 profile views
  1. K o Tαξιάρχης είχε περάσει κάποτε κ άλλες φορές ένα σκαφάκι εξυπηρετούσε επείγουσες ανάγκες Νομίζω όταν είναι πάνω από 2-3 μέρες πρέπει να κοιτάνε γιά αντικαταστάτη...
  2. Έτσι κάνουν πάντα οι Σκυριανοί.Αυτοαποκλείονται ,λες κ θα τους μπει κανένας καινούργιος Νομικός από το παράθυρο!
  3. Προϊόν Κawasaki o Βάπορας ο οποίος ανήκει στην ιστορική Εmpros του Δρακόπουλου. Τότε που λες,υπήρχαν πολλές ελληνικές εταιρείες γραμμών που δούλευαν είτε Continent-Μεσόγειο ή άλλες μέσα στη Μεσόγειο Τα βαπόρια της εταιρείας ήταν γνώριμα σουλούπια στο μεγάλο λιμάνι Αρχικά ξεκίνησε συνεταιρικά με τον Αθανασιάδη-Μποδοσάκη γι'αυτό στο άσπρο του σινιάλου υπήρχε κ ένα μπλε Α Αργότερα χώρισαν τα τσανάκια τους κ προέκυψε η Ρrodromos Lines του Μποδοσάκη Το άσχημο είναι ότι η Εmpros έχει φύγει προ πολλού από την ελληνική σημαία Προσωπικά μου αρέσει που επιμένει στα ιαπωνικά νεότευκτα
  4. Γερμανικά βαπόρια αρχών 70ς κ ειδικά με ΘΕΟΦΙΛΟΣ ίδιο αυπηγείο,Nobiskrug Έχω επισκεφθεί παλιότερα το δικό τους DOULOS ex FRANCA C στον Πειραιά Παραχριστιανική οργάνωση είναι κ το "φιλανθρωπική" το τυράκι γιά προσηλυτισμό Βλέπω ο Πειραιάς δεν είναι στο πρόγραμμα,ας ελπίσουμε όμως στο άμεσο μέλλον Ευκαιρία να δούμε αυτό το σκαρί από κοντά ¨Ομως βιβλία καραβολατρικά μην περιμένετε να έχει
  5. Eδώ το LIBURNIJA μαζί με το ΑΜΒΑSADOR (αδελφό του ΕΡΜΗΣ του Ποταμιάνου) πλαγιοδετημένα εμπρός από την αποθήκη που είναι σήμερα τα γραφεία του ΟΛΠ Προσέξτε πως ήταν τό 79-80 ο χώρος μεταξύ αποθήκης κ παγόδας Ενημερωτικά Liburnija ,Λιβυρνία η σημερινή Δαλματία.
  6. Ευρωπαϊκά βαπόρια στην Ιαπωνία έχουν χτιστεί αλλά σε ευρωπαϊκό σχέδιο. Γιά αυτό εδώ απορώ,είναι ατόφιο γιαπωνέζικο σουλούπι Εκτός κ αν ήταν καμιά ευκαιρία...
  7. Κρίμα τον βάπορα οι άχρηστοι! Τι έχουν ξεπεράσει,στον ίδιο παρανομαστή είναι! Αυτό είναι ειδική περίπτωση Σε αυτές τις χώρες τήρηση κανόνων ασφαλείας μηδέν!
  8. Bλέπω παρέβαλε εξωτερικά της νηοδόχης Μάλλον γιά κάτι σχετικό με NΔΑ,Υδρογραφική ή Υπηρεσία Φάρων Εκτός κ αν ήταν ταξίδι παραλαβής/παράδοσης κυβερνήτη Εμένα αυτό που μου είχε τύχει,ήταν η χαρά του καραβολάτρη Κόλπο Ελευσίνας,Δίαυλο,είσοδο/έξοδο από Ψυττάλεια!
  9. O πρυμιός πλάγιος χρησιμοποιείται όταν είναι στα ροδίτικα κ παλιότερα στην Ηετειώνια Θα μπορούσε κ στον Αγ Διονύση,όπως γίνεται με το BLUE GALAXY,αν άφηναν χώρο τα αναμένοντα φορτηγά.
  10. Καλά θα μπορούσε να είναι κάποια ντάνα στην Ελευσίνα οπότε κανένας δεν παραχωρεί τον χώρο του Κ εδώ έχουμε παλιότερα τη περίπτωση με τα δεμένα των Βεντούρη κ Αγούδημου που συγκεντρώθηκαν σε 2 σημεία του κεντρικού λιμένα δλδ πάλι στην περιοχή του ΟΛΠ Ή εδώ έκαναν εξαίρεση κ τα συγκέντρωσαν έτσι ώστε να μην εμποδίζουν;
  11. Νομίζω ΄όταν υπαρχει απαγόρευση απόπλου γιά χρέη,απαγόρεύεται ρητά η μετακίηση του πλοίου έστω κ γιά 20 μέτρα στην λογική "κ που το ξέρω ότι όταν βγεί από το λιμάνι,την κοπανήσει" Φαίνεται παράλογο αλλά σύμφωνα με τον νόμο,η παρουσία των αρχών,κάποιου τεσπά που να πιστοποιεί την μετακίνηση του πλοίου γιά προφανείς λόγους δεν αρκεί. Η σύγκριση με την παράνομη στάθμευση αυτοκινήτου είναι άστοχη.
×
×
  • Create New...