Jump to content
Shipfriends

ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

eMembers
  • Posts

    2,135
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

13,136 profile views
  1. To γραφείο Παυσανίας υπάρχει Δεν υπάρχουν οι πρώην συνέταιροι Αφοί Λαγόπουλοι (ΑΝΝΑ Λ) που είχαν τον Περιηγητή Κ τα 2 γραφεία πλατεία Κάνιγγος Αθήνα.
  2. Nα επισημάνω κ προς τους διαχειριστές ότι το ΙΙ δεν είναι μέρος του επίσημου ονόματος του σκάφους. Δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ιστορία γιά να λέμε το πιό ιστορικό Θα είχε γράψει ιστορία αν δεν τα γυρίζανε πίσω από την Κύπρο αυτό κ τον Γλαύκο Στην αφήγηση όταν λέει τύπος κλάση είναι το ίδιο πράγμα,ή τύπος ή κλάση κ προκειμένου περί πολεμικών πλοίων δεν είναι απόσυρση αλλά παροπλισμός.
  3. Φέρνει βαπόρια διαμάντια κ τα καταστρέφει!
  4. Eίναι από αυτά τα βαπόρια που η RCCL όταν τα πούλησε,έκοψε το crow's nest από την τσιμινιέρα Ενώ τώρα στο CELESTYAL OLYMPIA ex SONG OF AMERICA λέμε ότι δεν το έκοψε γιά λόγους κόστους Αλλού υπάρχει κόστος κ αλλού δεν υπάρχει;; Κάτι άλλο συμβαίνει σε κάθε περίπτωση
  5. Το 1968 είχεμετονομαστεί η γραμμή έτσι αλλά δυστυχώς κανείς δεν είπε τη Βάρκιζα Αλίανθο.
  6. Σωστά κ Αλίανθος ήταν προφανώς αρχαίο όνομα που δεν επικράτησε του αρβανίτικου Βάρκιζα Η περιοχή μεταξύ Ν Σμύρνης κ Αγ Δημητρίου εξυπηρετούσε διάφορες υπηρεσίες των ενόπλων δυνάμεων,αστυνομίας κ υπουργείων
  7. Διάφορες περιοχές έχουν ή είχαν την ονομασία Ασύρματος τουλάχιστον στην Αττική Αυτή που αναφέρεσαι πολύ σωστά Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά υπηρεσία ήταν εκεί Στην Βάρη ήταν ο μετέπειτα SVA ο οποίος μεταφέρθηκε αργότερα στη Λούτσα Στα Πετράλωνα προς του Φιλιπάππου,ξεχασμένη ονομασία,η ΔΡΥΝ του ΠΝ η οποία στο μεσοπόλεμο μεταφέρθηκε στον Βοτανικό
  8. Οι γραμμές του ηλεκτρικού κ του τραμ είχαν σηκωθεί όρθιες από τον βομβαρδισμό Αυτό το γνωρίζω από τον πατέρα μου,παλαιό Πειραιώτη
  9. Στο 12,05 αναφέρει λανθασμένα λιμεναρχείο Βάρης Στην πραγματικότητα ήταν σταθμός ασυρμάτου ο οποίος υπήρχε τότε μεταξύ Βουλιαγμένης κ Βάρκιζας κ η περιοχή μάλιστα εξακολουθεί να λέγεται Ασύρματος.
  10. Το κυκλικό μπαρ crow's nest ήταν κατοχυρωμένο από την RCCL και απορώ πως δεν αφαιρέθηκε όπως έγινε κ με κάποια από τα φτερά της Superfast Tην ελληνική κρουαζιέρα κ προορισμούς ανέδειξαν παλαιόθεν πρωτοπόρες εταιρείες όπως οι Χανδρής,Νομικός,Καβουνίδης,Τυπάλδος,Ποταμιάνος κλπ
  11. Ήλθε η ώρα επιτέλους να αποκτήσουμε κ εμείς μουσειακή κουλτούρα Κ αφού δεν σώθηκε το Υ/Β ΓΛΑΥΚΟΣ S110 (παρά μόνο ο πυργίσκος του στη Χαλκίδα) το οποίο ήταν το πρώτο του τύπου 209 στον κόσμο κ με αυτό ανοίξαμε την πόρτα στους Γερμανούς,κάτι είναι που σώθηκε ένα από τα αδελφά του
  12. Eίναι ο πυργίσκος του Υ/Β ΩΚΕΑΝΟΣ που αντικαταστάθηκε από άλλο κατά τον εκσυγχρονισμό του σκάφους Στο μνημείο αναγράφονται οι απώλειες των υποβρυχίων
×
×
  • Create New...