Jump to content
Shipfriends

Shippihs

eMembers
  • Posts

    1,023
  • Joined

  • Last visited

About Shippihs

  • Birthday February 23

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ο μόνος τρόπος να δουλέψει το βαπόρι και να βγάλει κέρδος είναι να πάει σε κάποια εταιρία της Ιταλίας. Κατεβασμένα πατάρια, γεμάτο ΙΧ και επιβάτες. Έχει και η moby ένα otta και drea που είναι αρκετά χειρότερα του...
  2. Companies like austal and incat have some plans on their website. I think that could be helpful
  3. To anatolian (imo 9005869), αναφέρεται και στην ανακοίνωση. Επιβατηγο που του έγινε μετατροπή σε φορτηγό
  4. Το 1988 επίσης επιμηκυνθηκε και ανακατασκευάστηκε στη Γερμανία. 200% δεν ήταν 1989 γιατί είχε έρθει πριν από τις μετατροπές
  5. Είναι αρκετά βαθύ το πέρασμα ,25-30μ στο κεντρο του
  6. Δε νομίζω να επηρεάζει τόσο ο καταπελτης τη στιγμή που αφαιρούνται και όλοι οι εξοπλισμοί του Και ξαναχτιζεται το πλοιο. Στο ελυρος πιο πιθανόν να φταίει ο μεγαλύτερος όγκος του accommodation και το ψήλωμα του κατά ένα deck
  7. Θα ήταν πιο δύσκολο να βρεθεί και τρόπος εξυπηρέτησης για τους υπόλοιπους ταξιδιώτες στο Γαυριο, συν ότι θα εμενε το πλοιο εκει με απαγόρευση απόπλου μεχρι να γίνουν οι ελεγχοι και να αναχωρήσει κενό επιβατών
  8. Στη σελιδα της Ρωσικής Βικιπαίδειας για τις Κολχιδες, αναφέρεται ως μια υποκατηγορία της σειράς ο τύπος "albatross", με μονο ένα πρωτότυπο να κατασκευάζεται το 1988.Αναφέρει επίσης πως ήταν ικανό για πλευσεις μεγαλύτερων αποστάσεων και εξοπλισμένο με high-speed diesel engines. Αυτό δούλεψε με βάση του την Οδησσό μέχρι το 1996, όπου πωλήθηκε σε κάποια εταιρία για δρομολόγια μεταξύ Κύπρου- Λιβάνου με το όνομα flying star. Γνωρίζει κάποιος περισσότερα για το εγχείρημα και το τι απέγινε το πλοιο;
  9. Πλαστικά τραπεζοκαθισματα θυμάμαι πως έχει (και στα πρύμνια και στα πλαϊνά καταστρωματα)
  10. Πειραιας-Αλιαγα νομίζω το καλύτερο δρομολόγιο....
×
×
  • Create New...