Jump to content
Shipfriends

Shippihs

eMembers
  • Content Count

    746
  • Joined

  • Last visited

About Shippihs

  • Birthday February 23

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Που παει και τα βρισκει ολα τα φορτηγοποσταλια με κρενια και πλαινους καταπελτες της Ιαπωνίας ο μανουσος δε ξερω Βάζω και τα στοιχεία του αν μας έρθει Imo 9244398 Κατασκευής του 2000 89.5×14 βύθισμα 9!! 21 κομβους μέγιστη και 19 υπηρεσιακή (16 στη σαος) Ιαπωνικό πρωτόκολλο:200 επιβάτες, 16 πληρωμα, 6 φορτηγά 18 ιχ και 18 κοντεινερ
  2. Αυτο σκεφτομουν και εγώ, ο συγκεκριμένος καταπελτης ειναι αρκετά δύσχρηστος και περίπλοκος(ολόκληρος υδραυλικός,όχι μόνο το σπαστο κομματι, που ενδεχομένως προσθέτει και βαρος) .Δε βοηθάνε και τα fenders που εξέχουν αρκετά πίσω,και χρειάζεται να έχει μεγαλο μήκος. Τα αλλά 3 incat που κυκλοφορουν (champion και naxos),έχουν αλλά συστήματα για να γλυτώνουν το βαρος και δε ξέρω αν έπρεπε να ακολουθήσουν κάτι τέτοιο σαν παράδειγμα
  3. Ξεκίνησε να κατεβαίνει,σβησμένα σινιάλα και προορισμός Γιβραλτάρ
  4. Μου είπαν προσφατα πως το λημνος του νομικού,για μια περίοδο όσο ανήκε στην εταιρία είχε πάει στο Ταγερη - Γιβραλτάρ. Ισχυει? Επίσης στο σάιτ της εταιριας(καποτεε) υπήρχε ένας χαρτης με μεσογειακούς προορισμούς Μπορεί καποιος να κάνει μια σούμα ποιο πλοιο ήταν που? (Στίς γραμμές εξωτερικού περισσότερο)
  5. Αντικατάσταση του paros jet λόγω βλάβης έκανε
  6. Να το με ενα τσαπατσουλε φωτοσοπ. Θα βοηθούσε κάτι τετοιο στο να κοντυνει και να μη φαίνεται τόσο κιτρινο στο ματι. Από πλωρα δε ξέρω πως θα φαίνεται, αλλά εγκρινω Η φωτο του νικ
  7. Παίζει τόσο ρόλο η ορμή στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως? Ένα πλοιο,όσο μεγάλο και να είναι αυτο δεν μετακινεί όλο τον όγκο της θάλασσας, παρα μονο τα επιφανειακά μόρια. Οσο πιο κοντά στην ακτή,(ρηχό νερο)τόσο πιο έντονο το φαινομενο. Είναι τα λεγόμενα wakes στα αγγλικά των οποίων η ενέργεια είναι πολύ μικρότερη από ένα κανονικό κύμα (wave) .Τις ζημιές προκαλεί συνηθως η αρκετά μεγάλη συχνότητα του φαινομένου και όχι τοσο η δύναμη του. Στην εμφανιση /περιορισμο του έχει να κάνει η σχεδίαση της γαστρας περισσότερο, παιζει και η ταχυτητα βεβαια ρολο ,αλλα βλέπουμε και πολύ μικρότερα σκάφη του 50-
  8. Παρα τη μικρή πρόοδο ,προχωράει το πλοιο πάντως. Αυτές τις μέρες ξυνονται οι λαμαρίνες στο ντεκ της γέφυρας .Αλλά και να το ετοιμάσουν τώρα (βάση του πλάνου ), με τις 14 μέρες καραντίνα που έχει η Τουρκία, μύγες θα κουβαλάει
  9. Μήπως έχει πάρει κανενός το μάτι φωτο του πλοίου πριν την επιμήκυνση του 199(5)?
  10. Πώς και έμεινε η μαύρη λωρίδα στα τζάμια? Αυτό και το wcj πρεπει να 'ναι τα μόνο που την εχουν
  11. Κάτι ενδιαφέρον που διαβαζα τις προάλλες και είδα ότι έχουμε κάνει μόνο μια μικρή αναφορά στη πρώτη σελίδα ,είναι πως το πλοιο είχε 2 αδελφά. Πρώτο ήταν το δικό μας(Brisbane trader),το οποίο άντεξε μέχρι το 2010, ξεπερνώντας κατά πολύ τα αδελφά του Δεύτερο είναι το Sydney trader ,χτισμένο το 1969 και κόπηκε στη Κίνα το 1984 Τρίτο είναι το Τownsville trader, χτισμένο 1970 και κοπηκε μαζί με το αδελφό του Άσημη καριέρα για τη σειρά ,που αν δεν είχε έρθει και το Brisbane Ελλάδα θα ήταν ακόμα πιο αθόρυβο το 15ετες πέρασμα τους από τα νερά της Αυστραλίας
  12. Δε φαίνεται ότι θα ανοίξει πλωριος. Τώρα τι να πω ,δε ξέρω αν θα μείνει έτσι το σχημα της ή αν είναι κάτι σαν βάση για στερωθει η κατασκευη της πλωρης
  13. Προοριζεται κανα νεοτυκτο τα επομενα χρόνια για την irish? Γιατι με τοσες μετατροπές στο inishmore δε το βλέπω καλά το μπλου 1
  14. Συνεχίζει να μας καθηλώνει η Gnv με τις αλλαγές στα φουγάρα των πλοίων της ,τι να πει και το μυκονος
×
×
  • Create New...