Jump to content
Shipfriends

MILTIADIS

eMembers
  • Content Count

    3,616
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

6,031 profile views
  1. MILTIADIS

    A.N.E.K.

    Ισως κ να μην ειναι τελικα.Το θεμα ειναι πιο βαπορι θα τους δωσει η Ανεκ..το Βενιζελος ή το Ελυρος;,
  2. MILTIADIS

    Δαίδαλος (IMO 7302342)

    Συνηθως ακουμε για εκδηλωσεις καλωσορισματος στα πλοια που μας ερχονται ομως-καμια φορα τουλαχιστον-εχουν γινει και εκδηλωσεις αποχαιρετισμου.Ο Δαιδαλος ηταν ενας απο τους''τυχερους''στις 20/9/2005 οταν και αποχαιρετουσε τη γραμμη Ηρακλειο-Θεσσαλονικη. Αντι επικηδειου λοιπον απο μερους μου αφηνω ενα παλιο δημοσιευμα της''Πατριδος''
  3. Την εκανε η Φατμε απο τα Sefine. Αυτη την ωρα μπαινει στο στενο.
  4. MILTIADIS

    Blue Horizon (IMO 8616336)

    Ενα 3ωρακι κοντα αργησε να φυγει αποψε απο τον Πειραια οποτε μετατιθεται πισω και η αφιξη του στο Ηρακλειο. Ειχαμε βλαβη 'η κατι αλλο?
  5. MILTIADIS

    Attica Group

    Αρα θελουν Το βασικο δεν ειναι τι θελουν ομως αλλα τι πρεπει. Η MIG εχει απο μονη της εναν δικο της πολυ υψηλο δανεισμο που ανερχονταν σε 1,62 δις πριν την πωληση του Υγεια οταν η συνολικη αξια του ομιλου μετα βιας υπερεβαινε τα 1,16 δις.Εξ ου και η εντολη του SSM για την πωληση ολων των ασημικων της εταιρειας τον Μαιο του 2018. Ενα απο αυτα τα ασημικα λοιπον ειναι η Αττικα η οποια ειναι μεν εταιρεια με υπεραξια αλλα και με υπερδανεισμο παραλληλα.Την ιδια ωρα περα απο την αποπληρωμη των δανειων ειναι και μια νυφη που συνεχως θα''ζηταει''τα επομενα χρονια,ειτε αυτο λεγεται επενδυσεις για συμμορφωση των πλοιων της στα νεα περιβαλλοντικα προτυπα,ειτε λεγεται νεες ναυπηγησεις οι οποιες θα ειναι κ αυτες ακρως αναγκαιες σε βαθος δεκαετιας αν σκεφτουμε τι ηλικια θα εχει ο στολος της τοτε. Αυτα ειδε προφανως και η Goldman Sachs(ισως κ αλλα)και αμεσως μετα την ολοκληρωση του εσωτερικου ελεγχου την εκανε με ελαφρα(μην πω και χοντρα)..Εκτος κι αν θελετε να πιστεψουμε το παραμυθι που σερβιριστηκε εκ των εσω στα ΜΜΕ για αλλαγη ολοκληρου του επιχειρηματικου σχεδιασμου ενος τετοιου κολλοσου επειδη τελευταια στιγμη''ακριβυναν τα καυσιμα''. Αρα λοιπον καλη,χρυση,αλλα πολυ ακριβη η Αττικα για το πορτοφολι της MIG. Απο κει και περα μετα την πωληση του Υγεια ο χρονος οντως δεν πιεζει και τοσο αλλα μην ξεχναμε οτι περα απο τα 87 μυρια τωρα υπαρχουν και αλλα 142 υπολοιπο ομολογιακου δανειου που ειχε βαλει η Fortress και πρεπει να εξοφληθουν μεχρι το επομενο φθινοπωρο.Οποτε θα χουμε να λεμε,το θεμα ειναι οτι οσο δεν υπαρχει αφεντικο η εταιρεια θα σερνεται σε καταστασεις''τσαπατσουλιας''οπως συμβαινει τους τελευταιους μηνες.
  6. MILTIADIS

    2018 Deja Vu

    Πολυ ξεκαθαρα τα πραγματα φετος θα ελεγα. Ξεκιναμε με 2.Ατυχηματα στα ακτοπλοϊκα. Φανερα και... κρυφα. BS Paros, Ξανα Paros, Προσαραξη του Νεαρχος, Β Horizon με Β Galaxy, Καπεταν Χρηστος με Stadt Dresden, Αλεξανδρα Λ, Andros Jet, και αρκετα αλλα ακομη. 3.Η πυρκαγια στο ΕΛ.Βενιζελος και η επιτυχης αντιμετωπιση της. Διοτι οπως λεει και ο κανων..SAFETY FIRST Συνεχαμε με 6.To Excellent, ανακαινιζει γερανογεφυρα στη Βαρκελωνη. Ηλια ριχτο... Αλλοι παλι απο κει.. Απαραιτητη αναφορα νομιζω η επομενη 39.R.I.P. Γεράσιμος Αγούδημος. Γατος μεχρι τελους.Πεθανε μεν με χρεοκοπημενη εταιρεια(οπως σχεδον οοοολοι οι παραδοσιακοι ακτοπλοοι της τελευταιας εκατονταετιας)αλλα οχι και με χρεοκοπημενη τσεπη οπως πολλοι αλλοι.Πουρακλες στο Λουγκανο κ ξερο ψωμι. Και για το τελος κατι που περιμενα χρονια 14.Η Minoan επιστρεφει στα Χανια. Καμια επεξηγησις.Δεν θα επεκταθω περαιτερω.Οταν σας τα ελεγα εγω μου ειχατε απαντες ανοιξει ηδη thread στον φιδεμπορα να ομως που ηρθαν τα πραγματα αλλιως και το ψηfιζουμε σε αλλο thread
  7. Προφανως οταν μιλαμε για Minoan Lines αναφερομαστε στη θυγατρικη του ομιλου Γκριμαλντι,που λειτουργει στην Ελλαδα,οπως αντιστοιχα θα λεγαμε για τη Finnlines αν ημασταν στον Βορρα.Στην ουσια ψηφιζουμε το ιδιο πραγμα.Οι περισσοτεροι λεμε''ΟΤΕ''και οχι Deutsche Telekom και''ΟΣΕ''και οχι Ferrovie κοκ.Tο ιδιο και εδω.Καλως ή κακως περα απο το brand υπαρχει και μια τυπικη εδρα που δυσκολα θα διαλυθουν διοτι δεν συμφερει ουτε τον ιδιο.
  8. MILTIADIS

    Φιδέμπορας 2018

    Ελλη Τ ξανα σε δρομολογια. Ταξιαρχης ξανα σε δρομολογια. Attica στη Bαλτικη.
  9. Ενα νεο τυπο σινιαλων της Grimaldi Lines φοραει πλεον στις μπαντες του το C.Ausonia Η φωτογραφια απο το naviearmatori
  10. Μινωικες Γραμμες για το μεγαλο come back στην εσωτερικη ακτοπλοια,εστω και χωρις Κρητικο αρχικαπετανιο αυτη τη φορα.
  11. MILTIADIS

    To ferry του 2018

    Αρχη-δημοσκοπησεως καναμε και μια που τ'αναφεραμε ας κανω τις πρωτες προτασεις. Μυκονος Παλας->Γιατι ετσι μας αρεσει WC Jet -> Ξερετε ποιο ειναι,μην το γραφω ολοκληρο .Φαινεται ενδιαφερον. Νησος Ροδος-> Τα κανει ολα και συμφερει. Αυτα απο μενα..Κατα τα αλλα δεν μου προκαλεσε κατι αλλο μεγαλη εντυπωση σε σχεση με το 2017..
  12. MILTIADIS

    Attica Group

    Μαλλον δεν ειναι μονο αυτο.Στον οικονομικο τυπο τις τελευταιες μερες κυριαρχει η αποψη οτι απο τη στιγμη που απεσυρε το ενδιαφερον της η Goldman Sachs η Fortress τους ειχε διαμηνυσει οτι δεν σκοπευε να αγορασει με δικα της χρηματα ολοκληρη την εταιρεια συνεπως αν καταστει και επισημως κατοχος του 30% της Attica θα λειτουργει σαν βαριδι για τη MIG και την προσπαθεια της δευτερης να φυγει απο τον ομιλο με το μεγαλυτερο δυνατο οικονομικο οφελος για την ιδια.
  13. Ε δε νομιζω οτι δεν μπορουσε..Αν εγινε αυτο που λενε οτι εγινε με μια απλη αυτοψια ολα μπορουσαν να αποδειχθουν.
  14. Ριψη στεφανου και ενος λεπτου σιγη για τα θυματα του Ηρακλειον και φετος απο τους αξιωματικους του Ελυρος κατα τη διαρκεια του ταξιδιου.
×