Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Posts

    5,274
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

10,351 profile views
  1. Με 33% και αδιάφορα σφυρίζεις και νέο ΙΒΑΝ ανοίγεις για τα επιπλέον έσοδα. Αλλά σαν γενικά ισχύει αυτό που είπε ο Νίκος, η Attica θα είναι πελάτης και τακτικός μάλιστα.
  2. Χαίρομαι που βρέθηκε το ψυχαγωγικό κομμάτι του φόρουμ αλλά όχι. Οι δρόμοι για παλιοχωρα και σφακια είναι οι μόνοι δρόμοι στην Κρήτη που έχουν ΣΗΡΑΓΓΕΣ. Άρα δεν είναι απαράδεκτοι, ειδικά των Σφακίων φτιάχτηκε προ 10ετιας. Αξιοθέατο το φραγμα ποταμών δεν το λες αλλά νταξ. Αντε να ήταν επί Σηφη. Τώρα δε νομίζω οτι εστω κι ενας τουρίστας λέει α παμε ρεθεμνος για το φράγμα. Καλά, όσο για την άτυχη σύγκριση με τη λίμνη του Κουρνά δεν θα πω τίποτα, μου φαίνεται αστείο.
  3. Δεν ξέρω τι να πρωτοαντικρούσω, αλλά εγώ προσωπικά παρέθεσα παλαιότερα ποστ και με δικιές μου αναλύσεις με τους παράγοντες που επηρεάζουν την δρομολόγηση αλλά και άλλων συνφορουμιτών. Αν ανατρέξεις στα ποστ αυτά, θα τα βρεις ολα. Το οτι οι παλιοί είχαν μάθει να ζουν με πλοίο δεν σημαίνει οτι κάτι τέτοιο πρέπει να συνεχίσει να γίνεται. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Το πρόσημο στο κλείσιμο της μέρας πρέπει να είναι ΣΥΝ. Αν είναι ΠΛΗΝ, κανένας δεν θα κάτσει. Τα παραδείγματα Λευκίμμης, Αιδηψού και ένα σωρό άλλων πόλεων/συνδέσεων δεν μπορούν να παραλληλιστούν με το Ρέθυμνο και δεν αποτελούν επιχειρήματα υπερ της ακτοπλοικής σύνδεσης του Ρεθύμνου. Αν δεν μπορείς να το αντιληφθείς μόνος σου, εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω ότι και να σου πω. Και στο κάτω κάτω, το '12 μπήκε το ΕΛΛΗ και έφυγε, μία προσπάθεια υποτίθεται που έγινε από τους ντόπιους που διακαώς θέλουν βαπόρι. Στο συναισθηματικό κομμάτι πάτησε κι ο Καραμπέκος κι έφερε το ίδιο βαπόρι στο Ρέθυμνο τάζοντας λαγούς με πετραχήλια, και πάλι έφυγε. Τα ρεαλιστικά πιθανά σενάρια τα έχω γράψει πολλές φορές πιο παλιά, παρέθεσα μερικά και εχθές.
  4. Οι υπολογισμοί σου ΔΕΝ είναι αυτοί που θα δείξουν την ανάγκη πλοίου σε Ρέθυμνο και Άγιο Νικόλαο. Είναι αρκετά πιο πολυπλοκοι από μια αναλογία βασιζόμενη στον λόγο του πληθυσμού ενός νομου προς τον αριθμό των πλοίων του. Και οχι, δεν υπάρχουν οι συνθήκες για μόνιμη δρομολόγηση πλοίου στο Ρέθυμνο όσο κι αν διυλιζουμε τον κωνωπα προσπαθώντας να αποδείξουμε οτι υπάρχουν. Τα ξαναείπαμε, τα ξαναματαπαραθεσαμε, το Ρέθυμνο δεν σηκώνει πλοίο το οποίο θα είναι βιώσιμο. Εάν πάλι για να σας βγουν οι υπολογισμοί σας θέλετε να πληρώνετε πληρωμα και καύσιμα με καθημερινές ζημιές, τότε πάω πάσο.
  5. Στο τόπικ του Ρεθύμνου έχουμε ΥΠΕΡαναλύσει, και συνεχίζουμε να το κάνουμε, την μη βιωσιμότητα μιας τέτοιας γραμμής. Έχουμε υπεραναλύσει και τις όποιες πιθανές λύσεις θα στήριζαν την οποιαδήποτε δρομολόγηση, όμως οι προυποθέσεις αυτών ΔΕΝ ικανοποιούνται και δεν διαφαίνεται οτι θα ικανοποιηθούν για να μπορέσει να υπάρξει σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά. Οποιαδήποτε ανακίνηση της εν λόγω συζήτησης για την επόμενη 5ετία τουλάχιστον είναι άσκοπη.
  6. Πως γίνεται να μην τους συμφέρει μια επιδοτούμενη γραμμή; Το ποσό της επιδότησης αφήνει κέρδος έστω και κενό επιβατών.
  7. Όταν μιλάμε για εξυγίανση περιμένουμε πολλά πράγματα, από πωλήσεις μέχρι κουρέματα. Δεν καταλαβαίνω γιατί μας εκπλήσσει το ενδεχόμενο πώλησης πλοίων ή αλλαγή δραστηριοποιησης για μια εταιρεία που το χρέος της ειναι περισσότερο απο την αξία της.
  8. Μειωμένο κατά 20% είναι το πρωτόκολλο των ταχύπλοων με φίλτρα HEPA. Σήμερα το πλοίο έκανε μια έξοδο από τον Πειραιά και ξαναγυρισε. Ίσως έχει να κάνει με τις μειωμένες ταχύτητες των τελευταίων δρομολογίων και ήταν σύντομο δοκιμαστικό.
  9. Η κίνηση της Attica μόνο τυχαία δεν είναι. Οι πόντοι που έχουν μαζευτεί έως 30.11.2019 θα λήξουν 30.11.21 Δηλαδη όλοι οι πόντοι προ πανδημίας, καθώς μέσα στην πανδημία, πόσους πόντους να έχει συλλέξει κάποιος; πχ έχω συνολικά σχεδόν 1000 πόντους εκ των οποίων μόνο οι 100 θα συνεχίσουν να ισχύουν. Εκκαθάριση κάνει η Attica, μηδενίζει στην ουσία χιλιάδες μέλη. Οπως είπε κι ο ΕΥΔΟΞΟΣ, μόνο για τις εκπτώσεις χρησιμεύει, τιποτα αλλο.
  10. Τα δρομολόγια αυτά ξεκινάνε σήμερα και η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει αυτές τις αλλαγές στο επιβατικό κοινό. Προφανώς και όσοι είχαν ήδη εισιτήρια θα έχουν ενημερωθεί (θελω να ελπίζω), αλλά το επιβατικό κοινό είναι και όσοι δεν έχουν κάποια ενεργή κράτηση και θα βρεθούν προ εκπλήξεως όταν θα πάνε να κλείσουν εισιτήρια. Και επειδή δεν είναι όλοι δικτυωμένοι στο shipfriends να τα μαθαίνουν έγκαιρα, καλό θα ήταν να υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση. *το να βγει το πρωί της ίδιας μέρας αλλαγης δρομολογίων δελτίο τύπου, δεν θεωρείται ορθή και ηθική ενέργεια. **για το ανεκτέλεστο της 6.9 του Σαντορίνη Παλας βγήκε ανακοίνωση. Για το ανεκτέλεστο της 7.9; Τροφή για σκέψη όλα αυτά. Όσο για την κοινοπραξία και την κηδεία του Μίκη, οι υπάρχουσες κρατήσεις δεν θα αλλάξουν, οπότε έχουν ήδη αρκετές πληρωμένες. Το αν θα βάλουν το υπόλοιπο της χωρητικοτητας τζαμπε, δε νομίζω να τους ενδιαφέρει, δεν θα το γεμίζανε τελευταία στιγμή. (το περίεργο σε αυτό που παρατηρώ τις τελευταίες ωρες, είναι πως ενώ η Ανεκ έστειλε το δελτίο τύπου επισυναπτοντας φωτο του Μίκη, όλα, πλην 2, τα μέσα ενημέρωσης του ηλεκτρονικού τύπου των Χανίων, έβαλαν φώτο άρθρου του Έλυρος. Αστείο τουλάχιστον)
  11. Θα ήθελα να συναντήσω τον εκπονητη αυτών των δρομολογίων να του εκφράσω τα συγχαρητήρια μου. Είναι οτι πρεπει για πρόγραμμα δρομολογίων πλοίων μεταφοράς φγ. Και λέγαμε οτι η seajets δεν σέβεται τον επιβάτη επειδή δεν έδινε καμπίνες στο aqua star...
  12. Πρόσθεσε προσεγγίσεις και κάποιες Δευτερες πέραν του ΣΚ. Το Flyingcat 3 έχει επίσης ανεκτέλεστο.
  13. Με λευκές τσιμινιέρες πλέον, εχθές το απογευματάκι στην Ελευσίνα. Αργότερα ήταν αναμένα και κάποια φώτα πλώρα ψηλά.
  14. @ Elefsis bay on 03/09/2021
  15. Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων απέστειλε έγγραφο προς τις σχετικές υπηρεσίες (λιμενικό ταμειο,ναύσταθμο, λιμενικές αρχες) για την ετοιμότητα τους προς αντιμετώπιση πιθανής ρύπανσης στις ακτές των Χανίων. Το έγγραφο μιλάει για αρχική κηλίδα μήκους 200 μέτρων από τα καύσιμα του πλοίου και μεγαλύτερης έκτασης ρύπανση ιριδιζουσας μορφής, προφανώς από λιπαντικά.
×
×
  • Create New...