Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    4,640
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

7,722 profile views
  1. Οι περισσότερες χώρες ανά την υφήλιο παρά το 2ο κύμα έξαρσης, δεν έχουν προχωρήσει σε κλείσιμο των συνόρων τους, όπως έγινε στην αρχή της πανδημίας (και που ταλαιπώρησε εξαιρετικά τους ναυτικούς μας). Σήμερα, εφόσον μία χώρα έχει ανοιχτά σύνορα, ανοιχτή ή εν μέρει ανοιχτή οικονομία (εστιαση, ξενοδοχεια κλπ) και ο καθεις θελει να παει διακοπές, μπορεί να το κάνει, εφοσον δεν φοβάται να μπει σε πλοία, αεροπλανα, να βρεθει σε χωρες με μεγαλύτερη μεταδοτικοτητα κλπ. Η Ιταλία που ρωτάς, έχει ανοιχτά σύνορα, όπως και οι περισσότερες, αν όχι όλες, χώρες της ΕΕ, άλλες ελεύθερα και άλλες με υ
  2. Ούτε για Κρήτη έχουν ανοίξει ακομα. Δεν σημαίνει απαραίτητα κατι αυτο. Αλλά έχει ψιλοξεφυγει το θέμα. Το προβλημα,αν μπορούμε να το πούμε ετσι, ειναι στην Ιταλία. Εκεί θέλει να καλύψει την κίνηση ο ντοτορε. Το οτι εμείς προεκτειναμε μία τράμπα, προσωρινή ή μη, σε συμφωνία με την Αττικα, ή το αν στεναχωρεί την πλούσια κίνηση που έχει, τη δεδομένη στιγμή μας "αποπροσανατολιζει". Τα 3 πλοία θα έχουν περισσότερα γραμμικά απο τα 2 υπάρχοντα, συνεπώς καλύπτεται ο φόρτος. Το οτι θα καίει πετρέλαια για 3 αντι για 2, δεν τον συμφέρει ομως αντιλαμβανομαστε τι ψωμί έχει προς Δυσμας.
  3. Μήπως το τρίτο πλοίο είναι το Cruise Bonaria; Δεν έχει ρόλο στην παρούσα φάση. Ποια ρήτρα;
  4. Η μόνη διαφορά με το Πάτμος ειναι οτι δεν εχει την ορθογωνια προεκταση προς τα πρυμα η νεα βάση της τσιμινιερας. Κατα τα άλλα είναι ακριβώς ίδια.
  5. Your last comment is totally correct Nikos. Regarding Elyros, I have to say that maybe is not an asset to be sold as it is still under the loan of buy/conversion. That was the reason why Anek Lines was chartering Elyros, their best vessel (built especially for Chania route), to Algerie ferries. The amount of yhe charter was big enough and, I don't know how exactly it works, it was like a term for paying back the loan, that means that Elyros should not be at laid up condition except necessary repairs and inspection periods. These informations are dated back to early 2019, and I don't know
  6. Elyros is the last to be considered, for the time being, as a vessel to be sold from Anek Lines, and this is due to more than one reason. The only scenario that is undergoing currently is the two Fossen vessels of Anek Lines to be sold to Attica. Personally, though, I know about only one, not both. Anek Lines has survived all these years, and this will happen even now, that the things seem to be discouraging for the company.
  7. Ας βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου, με original φωτογραφία του @Nick the Greek Δεν θα μου άρεσε, βέβαια δεν έβαλα ουτε μαύρες ρίγες ούτε τίποτα. Αρκέστηκα στο ανάγλυφο σινιάλο στην τσιμινιέρα.
  8. Αν και ακομα δεν τον ειδαμε γιαννη τον βγαλαμε, ενεκα γωνίας κουτσομπολη, δε νομιζω οτι τα φοσεν εχουν λογο να κατεβουν Αιγαίο. Ο Μανώλης δεν ανακοπτεται στην Αδριατική με τα φοσεν, θα ανακοπει στην κρητη; Ρητορικο ερώτημα. Η Αττικα απλά θα πατήσει επι πτωμάτων και θα εχει το μεριδιο της πιτας της Αδριατικής ολοδικο της.
  9. Δεν φαίνεται να είναι ναυλωμένος πάντως όπως είχε αναφερθεί. Ακόμα και ναυλωμένος να είναι, θα αλλάξει ο ναυλωτής, εκεί που το ναύλωνε η ΑΝΕΚ, θα το ναυλώνει η BSF.
  10. Nikos_Chania

    Andreas Kalvos

    Entering Piraeus on 20/01/2021 for drydocking

    © Nikos D.

  11. Nikos_Chania

    Andreas Kalvos

    Entering Piraeus on 20/01/2021 for drydocking

    © Nikos D.

  12. Nikos_Chania

    Andreas Kalvos

    Entering Piraeus on 20/01/2021 for drydocking

    © Nikos D.

  13. Τα δρομολόγια του 2021 έχουν αναρτηθεί τόσο στο site όσο και στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας. Το Superferry II δεν εμφανίζεται στους πίνακες, ωστόσο στο σύστημα είναι περασμένα κάποια απογευματινά δρομολόγια από Ραφήνα χωρίς όμως δυνατότητα επιλογής ενώ το Superexpress δεν εμφανίζεται προς το παρόν πουθενά. Το line up είναι λίγο-πολύ γνωστό: Superferry: Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος Superruner: Ηράκλειο-Θήρα-Νάξος-Μύκονος Superspeed&Supercat: Πειραιάς-Μήλος-Φολέγανδρος-Θήρα-Ίος-Πάρος-Μύκονος-Σύρος & Σύρος-Μύκονος-Πάρος-Ίος-Θήρα-Φολέγανδρος-Μήλος-Πειραιάς Supe
  14. Η Ευρωπαική Ένωση όπως γνωρίζουμε έχει αυστηρούς περιορισμούς για τα πλοία που φέρουν σημαίες κρατών μελών της και που οδηγούνται στα διαλυτήρια. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που τα περισσότερα αλλάζουν σημαία πριν πάνε για διάλυση. Με αφορμή αυτόν τον κανονισμό και της λίστας των αποδεκτών διαλυτηρίων ανά την υφήλιο για την διάλυση πλοίων υπό σημαία ΕΕ, βρίσκουμε μεταξύ άλλων αρκετά διαλυτήρια στην Ευρώπη με αρκετή δυναμική. Για παράδειγμα στην Δανία, διάλυση πλοίων έως και 415 μέτρα εντός δεξαμενής, άλλο διαλυτήριο επίσης στην Δανία με δυνατότητα διάλυσης πλοίων έως 290 σε ακτή, στην Εσθο
  15. Ποιό νησί δεν εξυπηρετούν οι ημέρες και γιατί; Δεν σημαίνει πως οι πληροφορίες του miloslife είναι απαραίτητα σωστές.
×
×
  • Create New...