Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    3,786
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Nikos_Chania

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

4,856 profile views
  1. Το Σαντορίνη Παλας αναμένεται να επανέλθει στην γραμμή στις 16/04/2020
  2. Η σύμβαση του Κοραή είναι από 16/9 και έως τη σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εξυπηρέτησης της δρομολογιακής γραμμής. Σε περίπτωση που δε συναφθεί τέτοια σύμβαση, τότε η σύμβαση του Κοραή είναι μέχρι την προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το χρονικό διάστημα τριών (03) μηνών, ήτοι 16/12/2019. Συνεπώς, το Aqua Jewel θα έρθει επάνω μόνο αν γίνει προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού και την πάρει το αναφερόμενο. Διαφορετικά, μέχρι 16/12 έχει δικαίωμα εκτελέσεως δρομολογίων το Κοραης. ΑΝ όμως έως 16/12 δεν υπάρχει καμία προκήρυξη, τότε το υπουργείο δύναται με την απευθείας ανάθεση ή αποκλειστικής εξυπηρέτησης να δώσει την γραμμή στο Jewel, έως ότου κάνει διαγωνισμό κλπ κλπ όπως γίνεται αυτή την περίοδο. Σαν αντικατάσταση του Κοραή το Jewel μπορεί να έρθει μόνο αν ναυλωθεί από την Zante στην παρούσα φάση.
  3. Έφτασε στο Santander το πρωί. Στην Κροατία το πλοίο φόρεσε και scrubbers.
  4. Άσκηση από την εταιρεία IVIKOUS SHIPPING LTD του προβλεπόμενου στο α. 2 παρ. 8 ν. 2881/2001 (Α'16) δικαιώματος, αναφορικά με M/V IONIAN SKY ΣΗΜ. ΚΥΠΡΟΥ. Οπότε η ΔΑΛ αποφάσισε την αναστολή του ανοικτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση, απομάκρυνση εκτός Λιμένα Πειραιά και νόμιμη τελική διάθεση του M/V IONIAN SKY ΣΗΜ. ΚΥΠΡΟΥ για χρονικό διάστημα εξήντα (60) ημερών, ήτοι μέχρι 16/12/2019, προκειμένου να καταστεί δυνατή η άσκηση ανωτέρω δικαιώματος.
  5. Δεν το είχα υπ όψιν μου την συγκεκριμένη προσθήκη, η οποία όμως The complementary amendment is expected to enter into force on 1 March 2020. Άρα δεν τίθεται σε εφαρμογή η απαγορευση αυτή από 1ης γεναρη 2020 και το expected αλλάζει εύκολα αν χρειστεί. Όπως και να χει, θα είναι ένα αγκαθάκι η όλη ιστορία και σίγουρα το να καις στη ζουλα βαρύ καυσιμο όντως γίνεται απαγορευτικό.
  6. Ειχαμε πει και παλαιοτερα: -θα υπαρχει καταγραφέας καυσαεριων -θα μπορει να γινεται έλεγχος για τις εκπομπες στο εν πλω -Προβλέπεται να μην εχεις καν βαρύ καυσιμο στις δεξαμενες σου αν δεν εχεις σκραμπερ; Είναι πολλά @Nereus που δεν έχουν διευκρινιστεί, οπότε μην είμαστε απόλυτοι. Στο εν πλω το βαρυ, ξερουμε ολοι οτι μπορει να γίνει, και ως παρατυπια γραφτηκε φυσικά. Αλλά η άττικα αγόρασε μία εταιρεία με γερασμένο στόλο, και αυτός ήταν και είναι ο σκόπελος (θες οικονομικός, θες περιβαλλοντικός) που πρέπει να αποφύγει εν όψει πρωτοχρονιάς του 2020.
  7. Προβλέπεται η παρουσία εκπροσώπου των Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας
  8. ΧιοΜυτιληνιά και Κρητικά δεν θα φορέσουν. Θα καίνε low στα λιμάνια και στα περιξ τους, και στο εν πλω θα γυρίζουν στο βαρυ για οικονομία. Τα superfast 1 & 2 θα καίνε αναγκαστικά low, καθώς και τα ναξος/παρος. Μπλου σταρ 1, 2, δήλος, πατμος θα είναι τα 4 της μπλου, Σουπερφαστ 11 από τα κόκκινα και Μύκονος, Χίος από την χελένικ. Για τα υπόλοιπα δεν υπάρχει λόγος να τα συζητήσουμε, από μένα είναι όχι Βέβαια θα μπορουσαμε να λεμε άπειρα σενάρια για το ποιά. Με βάση το 7 πλοία που έχουμε υπολογίσει είναι το σκεπτικό που ανέλυσα.
  9. Ο Ναύαρχος Λ.Σ. (ε.α.) Σταμάτιος Ράπτης παρέδωσε την Αρχηγία του Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ. στο νέο Αρχηγό Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχο Λ.Σ. Θεόδωρο Κλιάρη.
  10. Σαν Ελληνική εταιρεία που είναι η Attica θα επιλέξει την Σύρο για τα scrubber, σωστά;
  11. Έφτασε το πρωί στο αγκυροβολιο του Πειραιά και αργά σήμερα το απόγευμα μπήκε στην μεγάλη μόνιμη.
  12. Nikos_Chania

    Achilleas

    Entering Piraeus on 15/10/2019
  13. Δεν πειράζει. Και τα θέατρα (τα κανονικά) κλέφτες θα γίνουν;; Άρα θα παρίστανται μόνο οι νομίμως οριζόμενοι, συνεπώς δεν θα υπάρξουν επιπλέον προσκλήσεις στις εταιρειες. Καλος, πολυ καλος.
  14. Για πες μας την διαφορά, διότι πέρα από τον τόπο διεξαγωγής, τι μπορεί να αλλάξει στον τρόπο διεξαγωγής;
×
×
  • Create New...