Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    2,815
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

2,703 profile views
  1. Nikos_Chania

    Ο καλός ο καπετάνιος...

    Σε ένα λιμάνι όμως που η λιμενική αρχή δίνει άδεια καταπλου και απόπλου, δεν μπορεί ο καπετανιος του ΣΚ να εχει απαίτηση εφαρμογης του κανονα του ΔΚΑΣ, καθως πρόκειται για χωρο ελλιμενισμού όπου τα πλοια θα κανουν μανούβρα. Εντός λιμένος, την προτεραιότητα την δίνει η εκάστοτε λιμενική αρχή , και αυτός ειναι ο λογος που ολα τα μικρα σκάφη δημιουργούν συχνά προβλημα, διοτι δεν εχουν επικοινωνήσει, ως οφειλουν, με το λιμεναρχείο.
  2. Ναι, απο σκάλωμα το έψαχνα ως WorldChampion Jet. My apologies Και αφου το δήλωσε Χίο Μυτιλήνη, θα ήθελα όντως να το δρομολογησει εκεί. Όχι απαραίτητα με 43 μιλια. Ας παει και με 38. Απο πότε έχει να δει ουσιώδη ανταγωνισμό η εν λογω γραμμη; Και θα ενισχύσει και τον πεσμενο τουρισμο (λογω προσφυγικων ροων). Αλλα πιο πιθανο να ειναι στην Ραφήνα όπως ειπωθηκε.. όπως και να χει, ας αξιοποιηθει σωστά
  3. Δεν έχει δηλωθεί. Ανέτρεξε στις δηλώσεις και ψάξε καλύτερα Εκτός κι αν μου διαφεύγει εμένα 🙄
  4. Δεν εχει δηλωθει στις τακτικές άρα μονο σε γραμμή που έχει δηλωθεί με πλοίο ίδιων χαρακτηριστικών.
  5. Nikos_Chania

    Ο καλός ο καπετάνιος...

    Οπως εχει χαρακτηρίσει ενας πλοίαρχος μια φορά "οι καπεταναιοι του σαββατοκυριακου". Δεν μιλανε με κανενα λιμεναρχειο, δεν ξέρουν πολλες φορές απο vhf και προκαλούν οχι μονο την δικη τους τυχη.
  6. Nikos_Chania

    Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)

    Το θέμα είναι να ταξιδεύει με τις ταχύτητες με τις οποιες εχει τον τίτλο. Διοτι και το Σαντορίνη Παλας τον ειχε αλλα με 35 πάει..
  7. Nikos_Chania

    Άνδρος Τζετ (IMO 9150987)

    Δεν θα πόνταρα στο 2ο. Προσπαθεί να καλύψει επικοινωνιακά την βλάβη η σητζετ, ατυχώς φυσικά..
  8. Αντώνης Μανιαδάκης: Η κίνηση στην γραμμή Πειραιάς-Χανιά τον Αύγουστο έφτασε για πρώτη φορά στα επίπεδα της γραμμής του Ηρακλείου. Με λαμπρότητα τελέστηκε η τελετή των εγκαινίων του ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ στο λιμάνι της Σούδας. Μετά τον αγιασμό, ακολούθησε η ομιλία του κ. Μανιαδάκη και στη συνέχεια στο πλοίο χόρεψε ο όμιλος Βρακοφόρων Κρήτης. Το πλοίο ήταν ανοικτό για το κοινό έως τις 21:00 το βράδυ, ενώ πλήθος κόσμου το επισκεπτόταν καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας. Οι συζητήσεις περιορίστηκαν στα ήδη γνωστά, ενώ σε σχετική ερώτηση για τα πλάνα της επόμενης χρονιάς μας παρέπεμψαν σε.... εκπλήξεις. Στα πηγαδάκια ακουγόταν έντονα η ικανοποίηση της πορείας του πλοίου αλλά και θετικά σχόλια μεταξύ των επισκεπτών. Παρά τις εμφανείς μεροληπτικές ενέργειες του Λιμεναρχείου το τελευταίο διάστημα, το ΛΣ εκπροσωπήθηκε από αρκετά μέλη του ΚΛ Χανίων, με επικεφαλής τον Κεντρικό Λιμενάρχη κ. Σπυρίδων Πασσάκο.
  9. Κάποιοι απλά εγκαθετίζουν (αδοκιμος ορος). Στα γκαλαξυ και ελυρος τμήμα της πλωρης ειναι στον ντοκο αρα πετάνε το βιλαι απο εκει. Στο παλατι πλωρη και τμημα του γκαραζ θα εξέχει. Σαφως και θα χρησιμοποιηθεί το βιλαι της λεντιας ή θα πεχτει βιλαι απο το ντεκ της γέφυρας. Η ουσια, και μην ξεφευγετε, είναι οτι δεν υπηρχε λογος να αλλαξει η ώρα και το γκαλαξυ να δεσει πρύμα τωρα που θα διανυκτερευε το παλατι. Το παλατι εχει θεση, και ειναι πισω. Η κξ ολο το καλοκαιρι ηταν μπροστα και εκει θα παραμεινει. Οχι ότι μας συμφερει. Ειχε το καλοκαιρι ολη την πλατεια και την ανεση στην φορτοεκφόρτωση και το παλατι έτρωγε το ζόρι στην πισω θέση. Τωρα που χειμωνιασε θελουν να ερθουν πισω να ειναι κοντά στο κιοσκι και στην πλατεια. Ε δεν γίνεται και η πιτα ολόκληρη και ο σκυλος χορτάτος. Και επειδη ολα γινονται οπως ειπα με τις πλατες του ΛΣ, θα δουμε κι άλλα! Σαφως λοιπον και μπορει να δεσει μπροστα το παλάτι, αλλά η θέση του είναι πίσω. Σε καθε λιμανι τα πλοια εχουν συγκεκριμένες θέσεις. Στην Σούδα οι θέσεις ειναι τσιφλίκι της ΑΝΕΚ.
  10. Δεν είχε προγραμματίσει κανείς να φύγει μιας και στο συστημα κρατήσεων δεν υπηρχε δρομολογιο έτσι κι αλλιως απο τον Ιούλιο. Η εξυπηρέτηση είναι μία έννοια περίπλοκη στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ειδικά οταν ξέρεις π.χ. οτι το μπροστινό Γ του λιμανιού ειναι 180 μέτρα και αναγκάζεις ενα πλοιο 214 μετρων να δεσει εκει επειδή έτσι στην έδιωξε
  11. Η αλλαγή της ώρας δεν έγινε με σκοπο να τσιμπησουνε πελατάκι, αλλά με αυτο τον τροπο πιανουν την θεση του Μυκονος Παλας και το αναγκαζουν να δεσει μπροστά. Βεβαια μετα τον απόπλου κάλλιστα θα μπορουσε να κανει μεθορμιση το Μυκονος. Η Ανεκ με τις ευλογιες του ΛΣ ξεκίνησε παιχνιδάκια, κι οποιος το αμφισβητεί ας κατέβει στο λιμάνι Και έχει και συνέχεια
  12. Nikos_Chania

    Blue Star Patmos (ΙΜΟ 9565041)

    Το περιστατικό έγινε μέσα στο πλοίο, ζητηθηκε βοήθεια, παρασχεθηκε, έγινε εγγραφή στο ημερολόγιο και σε κάθε περίπτωση που χρειαστεί η ασφαλιστική του πλοίου ενδέχεται να καλύψει τυχόν περίθαλψη συνεπεία του ατυχήματος εφόσον αυτο καλύπτεται (αν πχ γλίστρησε λόγω ελλιπους σήμανσης για υγρο πατωμα) Για αυτο αλλωστε και διενεργείται προανάκριση απο την αρμόδια λιμενική αρχή
  13. Nikos_Chania

    Άνδρος Τζετ (IMO 9150987)

    Το Ελληνική Ακτοπλοΐα έβαλε ανακοίνωση της εταιρείας που μιλάει για δυσμενείς καιρικές συνθήκες
  14. Ναι, είμαστε στην γωνιά του κουτσομπόλη, αλλά να έχουν και βάση τα κουτσομπολιά. Θεωρητικά μπορούμε να λεμε οτι τα κουτσομπολια θέλουν όλα τα πλοία να αλλάζουν σινιάλα, δεν σημαίνει οτι θα αναφερθει επειδη θα επιχειρηθεί να πουληθουν. Όπως και να χει, το ενδιαφερον θα ήταν αν επιχειρειται η πωληση ενός πλοιου να κουτσομπολεψουμε τους πιθανους αγοραστές. Το αναφερω με αφορμη το Hellenic Highspeed γιατι ειναι το μόνο που δεν έχει αναμιχθεί μέχρι στιγμής στο παρε δωσε των εταιρειών ουτε σαν φήμη. Σαφώς και οι πηγές σου μπορεί να ξεκινάνε τωρα εναν κυκλο αγοραπωλησίας του πλοιου.
  15. Συγγνώμη, ποιος αναφέρθηκε και πότε σε μακρά ακινησία των Ν. ΜΎΚΟΝΟΣ και Ν. ΡΟΔΟΣ; Όπως επίσης και για το Hellenic Highspeed, έχει ακουστεί οτι θα πωληθεί;
×