Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    5,085
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

8,937 profile views
  1. Πηρε πετρέλαια και αναχώρησε με αναγραφόμενο προορισμό την Civitavecchia.
  2. Δεν αμφισβήτησα την αναγκη κατασκευής του έργου αυτού. Ισα ισα αποτέλεσε έμπνευση για την κατασκευή της μακετας της απο εμενα καθως την παρακολουθουσα απο κοντά σε ολα σχεδον τα στάδια κατασκευής της. Έχουν γραφτεί πολλά και σε διάφορα βίντεο, οπως ντοκιμαντερ για την γεφυρα, εχουν αναφερθεί περί επιπλέον χρημάτων που δόθηκαν απο οσα ειχαν προυπολογιστει για την κατασκευή της γέφυρας, το οποίο κοστος δεν ανελαβε ο ιδιώτης αλλα ηταν απο κοινού χρηματοδότηση. Όταν λοιπόν έχεις ενα έργο που υπερκοστολογειται για τους α β γ χ ψ λόγους, άσχετα με το ποσο αναγκαίο είναι το οποίο δεν το α
  3. Γελοίο τουλάχιστον. Οσο για το οτι χρειάζεται χρόνος για το στησιμο, ειναι αστείο. Μπορει να χρησιμοποιηθεί η ιδια η πλατφορμα του PLF!!! Τα ιδια στοιχεία περιλαμβάνονται άλλωστε. Περίεργο το ρεπορταζ, κραταω μικρο καλάθι.
  4. Οποιεσδήποτε εργασίες αναγκαστικά θα κρατήσουν την διώρυγα κλειστή. Συνεπώς το άνοιγμα της δεν θα δώσει την ευκαιρία για μόνιμη παρέμβαση. Το σενάριο του ανοίγματος οπως όπως έχει νόημα υπο την προϋπόθεση οτι τρέχει παράλληλα η μελέτη για την μόνιμη αποκατάσταση ετσι ωστε να ξανακλεισει όταν ο ανάδοχος θα είναι έτοιμος να ξεκινήσει έργα. Το θέμα είναι πως κάνεις αποκατάσταση. Πέραν της εύκολης λύσης με τσιμέντο οπλισμένο, σκυροδεμα, με δοκούς καρφωμένους εις βαθος, η πιο ταιριαστή λύση για το περιβάλλον της διώρυγας και της καλαισθησιας ισως ειναι η επικάλυψη της παρέμβασης α
  5. Το δρομολόγιο Πειρ-Χαν-Μηλ είναι υπολογισμένο με 25 κόμβους, αλλά στο ανεβασμα απο Μήλο θα κάνει και 6 ωρίτσες...
  6. Αναρτημένα πλέον τα δρομολόγια του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ Η διαφορά για την κάλυψη του χρόνου της Τηνου είναι στο κατεβασμα το τμήμα Νάξος - Θηρα (1:30 αντι 1:35) και στο ανεβασμα ειναι στο Σύρος - Πειραιάς (2:40 αντι 3:00).
  7. Για τον καιρό. Γίνεται συχνά και έχει αναφερθεί πολλές φορές στο φόρουμ. Άλλς φορές περνάνε και ανατολικά της Σερίφου ή της Σίφνου.
  8. Μην ξεχνάς οτι είναι με επιδότηση άρα ένα παραπάνω να βάλει κοστοβόρο πλοίο αφού θα τον καλύπτει η επιδότηση. Να μείνει χωρίς επιδότηση όμως ε; Διότι είναι εξόφθαλμο το να μπαίνει ένα ταχύπλοο με κρατική επιδότηση σε φιλέτα (διότι αν εκμεταλλευτεί το background που έχει από πράκτορες, τότε φιλέτο και λουκούμι θα του είναι η επέκταση στο Κρήτη-Ρόδος , συγνώμη, στο Σητεία-Ρόδος)
  9. Κοίτα εδώ δυσπιστία!!! original-terajet
  10. Γιατί να συνεχίζουμε το καλαμπούρι;; Εδώ μας είπε μέλος μας οτι η Seajets κατέθεσε φάκελο. Χθες μας το είπε, όχι την πρωταπριλιά. Ορμώμενος από αυτό, συνέδεσα το γεγονός πως το TeraJet δεν έχει δρομολόγια ακόμα, και εξέφρασα την άποψη οτι μπορεί να οφείλεται στο οτι περιμένει την άγονη. Δεν ανέφερα ούτε οτι κατέθεσε φάκελο για το TeraJet απαραίτητα, ούτε πως βασίζομαι σε πρωταπριλιάτικα αστεία.
  11. Αντίστοιχο βίντεο είχαμε και για το ECO LIVORNO που περιλαμβάνει όλη την τελετή εγκαινίων (σπάσιμο σαμπάνιας και σημαιοστολισμοί), συνεντεύξεις και πολλά πολλά πλάνα.
  12. Αφού κατάφεραν να το πιάσουν τα ρυμουλκά που το έβαλαν στο λιμάνι λόγω των ανέμων, μπήκε, φούνταρε και έδεσε στην Ε9 εκεί που ήταν δεμένο το Champion Jet 2.
  13. Nikos_Chania

    Terajet

    Arrival under tow at Piraeus on 08/04/2021
  14. Nikos_Chania

    Terajet

    Arrival under tow at Piraeus on 08/04/2021
  15. Nikos_Chania

    Terajet

    Arrival under tow at Piraeus on 08/04/2021
×
×
  • Create New...