-
Content Count
5,085 -
Joined
-
Last visited
-
Odyssey of the Seas (IMO 9795737)
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Κρουαζιερόπλοια
Πηρε πετρέλαια και αναχώρησε με αναγραφόμενο προορισμό την Civitavecchia.- 11 replies
-
- odyssey of the seas
- quantum
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Nikos_Chania started following Eco Livorno (IMO 9859557) and Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου || Χαρίλαος Τρικούπης
-
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου || Χαρίλαος Τρικούπης
Nikos_Chania replied to .voyager's topic in Υποδομές και λιμενική πολιτική
Δεν αμφισβήτησα την αναγκη κατασκευής του έργου αυτού. Ισα ισα αποτέλεσε έμπνευση για την κατασκευή της μακετας της απο εμενα καθως την παρακολουθουσα απο κοντά σε ολα σχεδον τα στάδια κατασκευής της. Έχουν γραφτεί πολλά και σε διάφορα βίντεο, οπως ντοκιμαντερ για την γεφυρα, εχουν αναφερθεί περί επιπλέον χρημάτων που δόθηκαν απο οσα ειχαν προυπολογιστει για την κατασκευή της γέφυρας, το οποίο κοστος δεν ανελαβε ο ιδιώτης αλλα ηταν απο κοινού χρηματοδότηση. Όταν λοιπόν έχεις ενα έργο που υπερκοστολογειται για τους α β γ χ ψ λόγους, άσχετα με το ποσο αναγκαίο είναι το οποίο δεν το α -
Γελοίο τουλάχιστον. Οσο για το οτι χρειάζεται χρόνος για το στησιμο, ειναι αστείο. Μπορει να χρησιμοποιηθεί η ιδια η πλατφορμα του PLF!!! Τα ιδια στοιχεία περιλαμβάνονται άλλωστε. Περίεργο το ρεπορταζ, κραταω μικρο καλάθι.
- 453 replies
-
H Διώρυγα της Κορίνθου
Nikos_Chania replied to proud_ionian's topic in Υποδομές και λιμενική πολιτική
Οποιεσδήποτε εργασίες αναγκαστικά θα κρατήσουν την διώρυγα κλειστή. Συνεπώς το άνοιγμα της δεν θα δώσει την ευκαιρία για μόνιμη παρέμβαση. Το σενάριο του ανοίγματος οπως όπως έχει νόημα υπο την προϋπόθεση οτι τρέχει παράλληλα η μελέτη για την μόνιμη αποκατάσταση ετσι ωστε να ξανακλεισει όταν ο ανάδοχος θα είναι έτοιμος να ξεκινήσει έργα. Το θέμα είναι πως κάνεις αποκατάσταση. Πέραν της εύκολης λύσης με τσιμέντο οπλισμένο, σκυροδεμα, με δοκούς καρφωμένους εις βαθος, η πιο ταιριαστή λύση για το περιβάλλον της διώρυγας και της καλαισθησιας ισως ειναι η επικάλυψη της παρέμβασης α -
Το δρομολόγιο Πειρ-Χαν-Μηλ είναι υπολογισμένο με 25 κόμβους, αλλά στο ανεβασμα απο Μήλο θα κάνει και 6 ωρίτσες...
-
Αναρτημένα πλέον τα δρομολόγια του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ Η διαφορά για την κάλυψη του χρόνου της Τηνου είναι στο κατεβασμα το τμήμα Νάξος - Θηρα (1:30 αντι 1:35) και στο ανεβασμα ειναι στο Σύρος - Πειραιάς (2:40 αντι 3:00).
-
Για τον καιρό. Γίνεται συχνά και έχει αναφερθεί πολλές φορές στο φόρουμ. Άλλς φορές περνάνε και ανατολικά της Σερίφου ή της Σίφνου.
- 1,182 replies
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Μην ξεχνάς οτι είναι με επιδότηση άρα ένα παραπάνω να βάλει κοστοβόρο πλοίο αφού θα τον καλύπτει η επιδότηση. Να μείνει χωρίς επιδότηση όμως ε; Διότι είναι εξόφθαλμο το να μπαίνει ένα ταχύπλοο με κρατική επιδότηση σε φιλέτα (διότι αν εκμεταλλευτεί το background που έχει από πράκτορες, τότε φιλέτο και λουκούμι θα του είναι η επέκταση στο Κρήτη-Ρόδος , συγνώμη, στο Σητεία-Ρόδος)- 741 replies
-
Κοίτα εδώ δυσπιστία!!! original-terajet
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Γιατί να συνεχίζουμε το καλαμπούρι;; Εδώ μας είπε μέλος μας οτι η Seajets κατέθεσε φάκελο. Χθες μας το είπε, όχι την πρωταπριλιά. Ορμώμενος από αυτό, συνέδεσα το γεγονός πως το TeraJet δεν έχει δρομολόγια ακόμα, και εξέφρασα την άποψη οτι μπορεί να οφείλεται στο οτι περιμένει την άγονη. Δεν ανέφερα ούτε οτι κατέθεσε φάκελο για το TeraJet απαραίτητα, ούτε πως βασίζομαι σε πρωταπριλιάτικα αστεία.- 741 replies
-
Αφού κατάφεραν να το πιάσουν τα ρυμουλκά που το έβαλαν στο λιμάνι λόγω των ανέμων, μπήκε, φούνταρε και έδεσε στην Ε9 εκεί που ήταν δεμένο το Champion Jet 2.
-
Nikos_Chania started following Terajet, Terajet and Terajet