Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    4,009
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

5,568 profile views
  1. Finally the conclusion of this fight between the 3 parties (Minister-Marios-Stefanou/Panagiotakis) is what we say over 2 years now about the legal concept of the routing approvals in Greece. If we want to be proud of our islands, our tourism and the millions of visitors choosing Greek islands for their vacation, we should support better the procedures. Either with creating the routes and calling the shipowners to undertake them or to make a stricter procedure for assignment of routes. It's a shame that in Greece we cannot have the maximum profits from our national product called tourism and we are trying to individually collect all profits. As correctly said Nick, soap series are more interesting.
  2. Δεν χρειαζεται τριτη ανάλυση για οσα έγραψα, είναι ξεκάθαρα θεωρώ. Ωστόσο ορθώς εκφράζετε την οπτική σας για τα 3 ταχύπλοα.
  3. Ναι, αλλα να δουλευουν τα 3 ταχυπλοα. Οχι καθε 3.5 μέρες να βγαζουν βλαβες αν συγκρινεις την φετινη σεζον των 3 ταχυπλοων με μια αντιστοιχη σεζον μονο με πλοιο τυπου ιθακη, περισσοτερο κερδος θα ειχε το ιθακη. Ηταν μια αποτυχημενη σεζον.
  4. Δεν είπε οτι το πουλάνε. Έκανε μία αναφορά συγκρίνοντας τα χρηματα που δαπανηθηκαν για 3 ταχυπλοα ενω θα μπορουσαν να επενδυθουν λογου χαρη σε ενα πλοιο οπως το ιθακη το οποιο σαφως θα τους εβγαζε περισσοτερο κερδος.
  5. Οριακο κερδος για 2-3 χρόνια;; ούτε θεωρητικά αλλα ούτε πρακτικά θα γινει. Φέτος έφτασε στο σημείο να έχει το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από τα λειτουργικά έξοδα με τα τριγωνικά δρομολόγια αγνοώντας πόσους επιβάτες και ιχ εχασε, απλά για να κρατήσει τις μεταφορικές την ισχνή περίοδο του χειμώνα. Όχι απλά τους έχασε, τους πήρε η κοινοπραξία. Και συζητάμε οτι θα έκανε οριακές κερδοφορες κινησεις; Έχει αποδειχθει πλέον οτι το ενδιαφέρον της εταιρείας είναι το μεταφορικό έργο σε φορτηγά και όχι σε επιβάτες. Θα τον βόλευε να έβαζε και vinsentini των 500 επιβατων με 2500 γραμμικά και καταναλώσεις μικρές που λεει ο λογος.
  6. Η εικόνα του Μύκονος διορθωνοταν σταδιακά όσο ηταν στα Χανιά. Σαφώς έγινε αρκετή δουλειά μολις ηρθε απο τιρενια, και εχω δει και υλικο, ωστοσο αργησε να ερθει στο σημερα. Όσο για το γιατι, είναι το ιδιο με τα τριγωνικά δρομολογια.
  7. Η τιμη στα φορτηγα ειναι κατι που αλλαζει. Ακομα και με λιγοτερα γραμμικα μετρα θα μπορουσε να φτιαξει ανταγωνιστικη τιμη. Μπορει. Αρα ας μην το βαζουμε σαν εξηγηση οτι πετυχαινει καλύτερες τιμες με τις τραμπες αυτες. Όσο για τις "ριζικες" ανακαινισεις του 2018, ας κρατάμε μικρό καλάθι. Λίγο πολύ εμείς στα Χανιά είδαμε ότι αλλαγή έγινε στο Μύκονος...
  8. Ναι σωστα, οι αριθμοι απ οτι καταλαβαινω αφορουν μονο την Σαντορίνη κι οχι το συνολο της κινησης. Βεβαια ασχετα με το παρον, ισχυουν οσα εγραψα κι οτι δεν θα ρισκαρουν οι μεταφορείς στο Ρέθυμνο.
  9. Οι μεταφορεις του νησιου δεν θα σπασουν συμβολαια και συμφωνιες για να πανε με τον κλαθε εύκαιρο που έβαλε ένα βαπόρι στη γραμμή. Ειδικά όταν αυτος ενδιαφέρεται περισσότερο για την αγορά της Σαντορίνης. Δεν περίμενε κανένας οτι θα το στηριξουν πολλοι μεταφορείς. Δεν θα ρισκαρουν να μεινουν ξεκερεμαστοι.
  10. Μέχρι να μπορέσω να βρω χρόνο και όρεξη να παραθέσω όσα περιγράφουν οι κανονισμοί, ας μας ενημερώσει καποιος πόσα service & settling tanks μπορουμε (ή έχουμε ήδη δει) να συναντήσουμε σε ένα πλοίο ώστε να δικαιολογήσουμε την ταυτόχρονη χρήση 2 καυσίμων κατά τα ανωτέρω; Self explanatory και επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο, με τη RESOLUTION MEPC.305(73) τον Οκτώβρη του 2018 έγινε τροποποίηση της παραγράφου που παρέθεσα (αλλά δεν μπορουσα τότε να βάλω το amendment) και ορίζεται πλέον και ως carriage limit. Επίσης τι μας λέει ο DNV? Παρ όλα αυτά, η ανάγνωση των κανονισμών θέλει προσοχή για τα όποια παραθυράκια φέρει. Όπως για παράδειγμα το τι θα συμβει αν υπαρξει προβλημα στη μονάδα scrubber. Με circular τον Μάη του 2019 (MEPC.1/Circ.883) ορίζονται μερικές ενέργειες σε οποιαδήποτε βλάβη. Συνοπτικά φίλοι συνάδελφοι να σας πω οτι εχετε μία ώρα στη διάθεσή σας να φτιάξετε τη scrubber ή να αλλάξετε καύσιμο, αν έχετε, σε <0.5%. Διαφορετικά πρέπει να εφοδιαστείτε ή να έρθει συνεργείο. Αυτά για την ώρα, ελπίζω να κάλυψα αρκετά κομμάτια.
  11. Ο @miko mission το λέει μάλλον προς διόρθωση των όσων γράφει η Ροδιακή, καθώς τον αναφέρει σαν πρόεδρο της Ολυμπιακής.
  12. Βουλιαζει το πλοίο σου, το οποίο έχει ασφαλιστική κάλυψη για ναυάγιο, αλλάζεις ενα οικοσύστημα και δημιουργείς μία εν δυνάμει εστία μόλυνσης είτε εκούσια, είτε ακούσια. Δεν φροντίζεις εξ αρχής ως υποχρεωση έχεις να σώσεις αρχικώς το πλοίο ή αργότερα να απομακρύνεις το ναυάγιο σου. Οι κρατικές αρχές και φορείς αναλαμβάνουν για εσένα τις διαδικασίες καταλογίζοντάς σου φυσικά το κουστούμι που εσύ πρέπει να πληρώσεις για το δικό σου πλοίο. Και βγαίνεις και κανείς προσφυγή κατά της απόφασης ανέλκυσης; Γουάτ δε..?
  13. Με μία ματιά στο προεδρικό διάταγμα, δεν αναφέρει οτι υποχρεούνται σε εφαρμογή των διατάξεών του μόνο πλοία υπό σημαία ελληνική.
  14. Όσα γράφτηκαν σε ομαδα του facebook εχουν να κανουν με πιθανη αποχωρηση απο την γραμμη κι οχι για πωληση. Αλλά αμα θες να δημιουργησεις εντυπωσεις, το γραφεις σαν γριφο..
  15. Δεν διαβάζεις προσεκτικά τα όσα γράφω. Είπα οτι η κίνηση των μεγάλων νησιών μπορεί να καλυφθεί από το Δήλος και το έκτακτο του Μύκονος, και το Παρος να αναλαβει τα μικρα νησιά των Κυκλάδων. Ας πιασει και παρο και Ναξο να φορτωσει κι απο κει, αλλα να μην κοψει εισιτηρια απο Πειραιά για παροναξια. Το καριερ θα κανει, διοτι οπως εγραψαν στην επιστολη τους υπαρχει θεμα και με τα αμαξια στο γκαράζ, οποτε ακομα κι ενα φορτηγό μειον από το Πάρος ή το Δήλος είναι ανάσα. Όλα γίνονται όπως βλέπεις μην βιάζεσαι να κατακρίνεις Εντέλει, το naxospress με επιβεβαιώνει σε όσα είπα το πρωί, και αυτή ακριβώς είναι η αντίδραση της μπλου σταρ. ΥΓ μας διαβάζει ο Θεοδωράτος;
×
×
  • Create New...