Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    4,173
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

6,319 profile views
  1. Αυτός που σκέφτηκε και την αθρόα επιδότηση δρομολογίων σε Κυκλάδες και Κρήτη. Μέσα στην κρίση, είναι η λύση.... το ελληνικό κράτος που μοιράζει λεφτά εν ονόματι του covid... Μην απορείτε συμφορουμίτες, το βαρέλι είναι γιομάτο και όλοι θα φάνε.
  2. Η σημείωσή μου ήταν σαφής και αναφέρθηκα πως στις επίσημες οδηγίες που ίσχυαν έως και τώρα, αφού τώρα γίνεται σαφής η υποχρέωση χρήσης της μάσκας και στους εξωτερικους χώρους, αναφερόταν η υποχρέωση χρήσης μάσκας σε όλους τους χώρους. Κακώς δεν είχε γίνει σαφής δήλωση μέσω του ΦΕΚ για την χρήση μάσκας στα πλοίας. Πάντως, η μη εφαρμογή του μέτρου αυτού από τους επιβάτες ακομα και στους εσωτερικούς χώρους είναι ανεκδιήγητη.
  3. Μα είπες "παλι καλα που μας ενμερωσαν", που βασίζεις την τελευταία σου φράση "για καμμια ενημερωση τιποτα" ;
  4. Στο ΦΕΚ δεν αναφερόταν ποτέ συγκεκριμένα για τα πλοία. Υπήρχε ένα φυλλάδιο του ΥΕΝ με τίτλο Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στα επιβατηγά και επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία που εκτελούν θαλάσσιες ενδομεταφορές καθώς και των υπό ελληνική σημαία διεθνών πλόων (πλην των ιδιωτικών πλοίων αναψυχής και των επαγγελματικών τουριστικών πλοίων), μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19, που έλεγε για τα μέτρα αναφέροντας: τους κανονισμούς και τα προληπτικά μέτρα επί του πλοίου (π.χ. υποχρεωτική χρήση υφασμάτινης μάσκας1 σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους τις οποίες θα προμηθεύονται οι ίδιοι)
  5. Το Καλυψώ αφού ολοκλήρωσε τις εργασίες επισκευής του στη Σούδα, καθελκύστηκε στη θάλασσα και αναχώρησε νωρίτερα σήμερα για τα νότια προκειμένου να ξεκινήσει δρομολόγια από Αγία Γαλήνη για Πλακιά και Γαύδο.
  6. Κακώς εδόθη άδεια να μπει το Έλυρος αφού ήταν σε διαδικασία απόπλου το Πάτμος. Προτεραιότητα έχουν τα εξερχόμενα όπως ορθά είπες Νίκο. Όμως 1750 είναι 20 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα απόπλου του Πάτμος, συνεπώς στις 1730 είχε ενημερώσει το τράφικ για ολιγολεπτη καθυστέρηση λόγω φόρτωσης. Εάν το Έλυρος έδωσε 5λεπτο πριν το Πάτμος ζητήσει απόπλου, τότε το τράφικ δίνει προτεραιότητα στο Έλυρος. Εάν το Πάτμος έδινε ετοιμότητα πριν το 5λεπτο του Έλυρος, τότε το Έλυρος θα περίμενε. Σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να γίνει η ταυτόχρονη κίνηση των δύο πλοίων. Η λιγότερη καθυστέρηση και για τους δύο θα ήταν να βγει το Πάτμος και να μπει μετά το Έλυρος.
  7. Οπως γίνεται αντιληπτό, δεν μπορεί η θερμομέτρηση να γίνεται με αναλογικά θερμόμετρα μασχάλης. Εάν όντως τα πιστολια θερμομέτρησης είναι ανακριβή, τότε πάμε στην ακριβή λύση των θερμικών καμερών, αλλά ουδείς θα το κάνει αυτό.
  8. Το ΦΕΚ που ορίζει τα ανωτέρω είναι της 31ης Ιουλίου, και όχι σημερινό, με ισχύ από 1/8 έως 31/8, εκτός αν διαφορετικά ορίζεται στα επιμέρους άρθρα του. Τα ταχύπλοα που δεν φέρουν φίλτρα HEPA, έχουν διαθέσιμο το 50% του πρωτοκόλλου τους.
  9. Στο παρελθόν μου το έχει κάνει και εμένα και ήταν κόλλημα του συστήματος, γιατί μετά απο καποια ώρα ξεκόλλησε. Μερικές φορές κολλάει και στο dropdown menu με την κατηγορια του επιβάτη (δεν φορτωνει τις κατηγοριες).
  10. Το Αιγαίο έχει ανάγκη εκσυγχρονισμού του στόλου του με πλοία τύπου χιος-πατμος. Το Αζορες δεν ειναι περιζητητο. Είναι απλά ένα πλοίο που κάθεται, όπως και πολλά άλλα.
  11. Προφανώς δεν το καταλαβαίνεις διοτι δεν γνωρίζεις οτι ακόμα και η ελεύθερη δρομολόγηση, απαιτεί διαδικασία και χρόνο. Το ίδιο και οι άγονες, οι οποίες έχουν κριτήρια, και το εν λόγω πλοίο σε λίγε γραμμές θα είχε ελπίδα. Αλλά αυτό που προκαλεί απορία είναι γιατί ντε και καλά να δουλέψει; τοσα και τόσα κάθονται, ακόμα και σε προ κορωνοιου εποχή. Τώρα όλα είναι κατανοητά. Δεν πέτυχε η δρομολόγηση στις Αζορες, στην Ελλαδα ειχε εξ αρχης περιορισμένο πεδίο δραστηριοποίησης και εν τέλει κάθεται. Άλλος κλαίει τα λεφτά του, όχι εμείς.
  12. Το θέμα δεν είναι να αυξηθεί η χωρητικότητα από την ίδια εταιρεία, διότι αυτό είναι το πρόβλημα, ότι δηλαδή η Αττικα δεν βάζει επιπλέον πλοίο/δρομολόγια. Ο ερχομός μιας δεύτερης εταιρείας θα ήταν η λύση. Και τουλάχιστον νομικά, έχει κάθε προσον να λαβει έγκριση για καλυψη αυξημένων συγκοινωνιακών αναγκών.
  13. Πολύ πιθανόν βέβαια το κλείσιμο στα σύνορα να είναι και μέρος της εξωτερικής πολιτικής πέραν των μέτρων για τον covid19. Βέβαια πολλοί έχουν σπεύσει να θέσουν "κυρώσεις" προς την Τουρκία στο... όνομα της Αγιάς Σοφιάς και δεν αποκλείεται να προκειται για μία τέτοια κίνηση της 12flying dolphins, σαν κίνηση εντυπωσιασμού και εσωτερικής κατανάλωσης. Έχουν κυκλοφορήσει πολλά στο διαδικτυο για τουριστικά με ακυρώσεις εκδρομών κλπ και βαρύγδουπες δηλώσεις.
  14. Στη Μάλτα μπαίνεις μέσα σε ελεγχόμενο χώρο του λιμανιού ή είσαι στα πέριξ σε δημόσιο δρόμο πχ; Όσο για το τελευταίο σου σχόλιο είναι εύστοχο. Πολλές φορές οι λιμενικοί αμελούν τα ουσιώδη για την οργάνωση του εκάστοτε λιμένα και παραδείγματα ουκ ολίγα.
  15. Ποιό το νόημα απο τη στιγμή που όλη η ελκυστική δράση του Παναγιώτη είναι η ιστορία του;
×
×
  • Create New...