Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    4,128
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

6,136 profile views
  1. Το κοντά 700 μετρα καδένα, αφορά συνολικά, και δεξιά και αριστερά. Γενικώς, το Total length που βγαίνει από τους υπολογισμούς αφορά και τις δύο άγκυρες, όχι καθε μία ξεχωριστά. Δεν υπάρχει κανένα πλοίο που να έχει σε μία άγκυρα 25 κλειδιά Στα μεγάλα γκαζάδικα vlcc και τα cape size bulkers συνήθως είναι 14 κλειδιά. Όπου κλειδί πάντα εννοουμε 15οργιές ή 27.5μέτρα περίπου. Το τι μετράνε στην αγγλία δεν μας αφορά, κάνανε και brexit
  2. Μετά από τόσα χρόνια είναι να απορείς γιατί να πρέπει βοηθήσει κάποιος. Είναι πλέον πηγάδι χωρίς πάτο, όσο κι αν το γεμίζεις στο ιδιο αποτέλεσμα είσαι. Σε αντιθεση με την τωρινη εικονα της, και το ανωτερω σχολιο μου, η εταιρεία παρουσιασε αυξηση του κυκλου εργασιων το 2019 εναντι του 2018
  3. Να μας εξηγησει πως καταφερε να φυγει με καθυστέρηση απο την Μήλο και αντι σε μιση ωρα να φτάνει Σαντορίνη, ισα που θα αχνοφαινεται στο βαθος. Τοσο χαλια προγραμματισμός και ασέβεια στους λιγοστούς επιβάτες που το στήριζαν και προ κρισης δεν έχω δει.
  4. Μεταξύ μας, τα ταμεία της εταιρείας θα εξυπηρετήσει, όπωςκαι περισσότερα πλοία που επιδοτούνται ένεκα covid.
  5. Παράταση των μέτρων περιορισμού εως τις 4 Μαΐου ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
  6. Όταν βρίσκεσαι στο καθεστώς της παρούσας κατάστασης, ο καπιταλισμός όπως βλέπεις έχει εφαρμογή μονο στον ξανθομπούμπουρα της Δύσης. Με 27 εκατομμύρια επισκέπτες τον χρόνο, τα 4 της Tui δεν ειναι και πολλά, αν θες με αυτόν τον τροπο να δειξεις το μεγεθος του καλου που προσφερει ο ομιλος στη χωρα. Ούτε τη δική σου άποψη ρώτησε, ωστόσο την εξέφρασες. Θεωρώ λάθος να εκφράζεσαι με τον τρόπο αυτό, καθώς εν μέρει προσπαθείς να επιβάλλεις την άποψη που σου μετέφερε ο ιδιοκτήτης ξενοδοχειακών μονάδων σε νησί του βορείου Αιγαίου. Δεν με απασχολεί αν θα υιοθετήσει μέτρα light. Αλλά με τα light μέτρα με τα οποία προσβλέπει να στηρίξει το ΑΕΠ της μέσω του τουρισμού ενδέχεται να φέρει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα μέσω μίας έξαρσης σε απασχολεί; Κι αν αυτή η έξαρση γίνει ενόσω στην Ελληνική επικράτεια βρίσκονται 10εκ Έλληνες και 4εκ tui tourists, πως πιστεύεις οτι θα αντιμετωπιστεί η έξαρση; Με τι ΑΕΠ, με τι ΕΣΥ, με ποια μέτρα αντιμετώπισης; Καλή και άγια η οικονομία, κινεί νήματα και τσέπες, αλλά ας σκεφτόμαστε και πιο διευρυμένα.
  7. Δεν με αφορά το σε περίπτωση που θα του φέρει κοσμο. Αναφέρθηκες σε προυποθέσεις τις οποίες τις έχει ήδη υιοθετήσει, κατά τα λεγόμενά σου. Η αμφισβήτησή μου είναι ξεκάθαρη. Ουτε η Ελληνική Κυβέρνηση, ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχουν καταλήξει στο πως θα γίνονται τα ταξίδια και τι μέτρα θα παίρνει ο εκάστοτε εμπλεκόμενος. Πως γινεται ένας tour operator να έχει ήδη απαιτήσεις χωρίς να υπολογίζει τον ξενοδόχο; Επίσης το τι δύναμη έχει ο Tui κι ο κάθε Tui δεν με συγκινεί, και δε νομίζω οτι συγκινεί και καμία κυβέρνηση. Τα μέτρα θα τα λάβει η πολιτεία, και πανω σε αυτα ας χτισει μια ισχυροτερη πολιτική. Αλλά σήμερα καμία απαίτηση δεν έχει εκφραστεί εκ μέρους των αρμοδίων.
  8. Όλα τα μέτρα του μεγάλου "tour operator" πως επιβεβαιώνονται; Διότι στην παρούσα φάση δεν μιλάει κανένας γισ το πως θα γίνει το τουριστικό προιόν πέραν των κυβερνήσεων, οι οποίες θα θέσουν και τα μέτρα και όχι οι tour operators. Μου φαίνεται too much λοιπον στις 22 Απρίλη να υπάρχει απαίτηση από κάποιον tour operator. Όσο για τις ακτοπλοικές, όλες είχαν ένα πλάνο για το φετινό καλοκαίρι το οποίο πήγε περίπατο. Σίγουρα δεν μένουν αμέτοχες, και στην παρούσα φάση, καθημερινά αξιολογούν την κατάσταση και καταρτίζουν το πως θα μπορούσαν να διαμορφώσουν την παρουσία τους. Ξανά σε αυτό παίζει ρόλο καταλύτη η κυβέρνηση. Διότι π.χ. η seajets έχει στις δηλώσεις δρομολογησης 10 ταχύπλοα σεζον. Με μεριμνα της κυβερνησης θα ορισθει πως θα γινει η εκτέλεση ή μη των δηλωθέντων δρομολογίων, ίσως πως θα πρέπει να διανεμηθεί η προσφερόμενη χωρητικότητα κ.α. Όλα αυτά χωρίς να ξέρω κατι, χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι. Με την κοινή λογική και τα έως τώρα δεδομένα.
  9. Δεν πιστεύεις ότι σε ευλογο χρονικό διάστημα θα μπορέσει να καλύψει την χασούρα από την εξαγορά της ανεκ; Η αγορά της αδριατικής και της Κρήτης δεν είναι μικρά νούμερα. Το οτι θα εισπράτει τα έσοδα μίας ακομη εταιρείας με ενδεχομένως 2 ή 3 λιγότερα πλοία ανα προορισμό (όπου προορισμό βλεπε Κρητη και Ιταλια), και με πώληση αντίστοιχου αριθμού πλοίων, τότε βγαίνουν τα κουκιά. Και ειδικά με την ρευστότητα του ομίλου, κάνει γενναία συμφωνία άμεσα, πληρώνει ότι πληρώνει, και σε βάθος 3ετίας το πολύ έχει δική του Κρήτη και Πάτρα-Ιταλία, χωρίς να βλέπει μείον στο ταμείο. Πολύ χοντροκομμένα οσα εγραψα αλλά δεν φαίνεται οτι τα 350μυρια ειναι δυσκολο να βγει για τον τζι.
  10. Πολλές φορές δεν υπάρχουν διαθέσιμοι ντόκοι για όλα τα κρουαζιερόπλοια, όπως επίσης δεν υπάρχουν αρκετά σημεία προς αγκυροβολία. Στο κομμάτι τους κόστους, δεν μπορώ να σου απαντήσω για τα καυσιμα που καιει με το slow steaming. Όμως μπορώ να σου πω οτι: Προσέγγιση σε ένα λιμάνι απαιτεί κόστη: -Παραβολής -Τέλη και φόροι -Πρακτόρευση -Υπηρεσίες λιμένος (πλοηγός, καβοδέτες) Επίσης ακόμα και στο αγκυροβόλιο του Πειραιά ισχύει χρέωση για παραμονή πέραν του 24ωρου, συν έξοδα πρακτόρευσης. Για αυτό αν εχεις δει ovation, constellation και jewel ots ειναι στον Αη Γιωργη φουνταρισμένα (δεν ειναι αγκυροβολιο δικαιοδοσιας καποιας αρχης για να υπαρχει κοστος παραμονης). Αν βρει καποιο σημειο να μπορει να φουνταρει εξω απο τα χωρικά υδατα της εκαστοτε χωρας, ακομα καλυτερα. Αλλά δύσκολα θα βρεθουν βυθίσματα σε τέτοιες αποστάσεις.
  11. Έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιούν μηχανές για να είναι εν πλω. Για ένα κρουαζιερόπλοιο είναι αδύνατον να κανει drifting αν υπάρχει swell και κυματισμός, οπότε ταξιδεύει, έστω και με την ελάχιστη δυνατή ταχύτητα. Οπότε τι να πηγαινει δυσμάς-ανατολάς και τούμπαλιν, τι να ζωγραφίζεις στο χάρτη. Να την κάνουμε την 37η γραμμή του covid19
  12. Τάλως, Νέαρχος, Πελαγίτης και Blue Carrier 1 μαζί στο Κερατσίνι. Τα 2 πρώτα απ ότι καταλαβαίνω έχουν ρίξει καταπέλτη στο περιφραγμένο τμήμα.
  13. Χρόνια Πολλά σε όλους. Η προσδοκία της Ανάστασης για τον καθένα ξεχωριστά είθε να εκπληρωθεί σύντομα. Μία παραπάνω σκέψη για αυτούς που εκπληρώνουν υποχρεωτική καραντίνα στις θάλασσες του κόσμου.
  14. Εξακολουθώ να διαφωνώ, κρίνοντας αυτά που γράφει το φεκ. Αν το φεκ ειναι ασαφές, τότε ο καθείς κρίνει κατα το δοκουν. Αναφέρει οτι είτε κάνανε διακοπή δρομολογίων, είτε έχουν κάνει αίτηση για διακοπή. Δεν περιλαμβάνεται πουθενά ο όρος "μέρους" ή "μερικής". Συνεπώς αν οι εταιρείες έκαναν αίτηση διακοπής (όχι μερικής) τότε ναι. Αλλά αν οι αιτησεις διακοπης αφορουν κνωσος, ελυρο, γκαλαξυ και οραιζον, τοτε δεν εμπιπτουν, θα πρεπει να κανουν αιτηση διακοπης και για φαιστος, κυδων, σπιριτ, κρητη 2 και ροδος.
  15. Η υποπαράγραφος μιλάει για γενική διακοπή, όχι μερική.
×
×
  • Create New...