Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content Count

    5,217
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

9,679 profile views
  1. Επίσημη ανακοίνωση για την κοπή ελάσματος και την κατασκευή του πρώτου πλοίου της νέας κλασης.
  2. Το έχουμε ξανα αναφέρει στο παρελθόν. Είναι προσφορά και ζήτηση. Προφανώς και για την Μύκονο θα είναι ακριβότερο το εισιτήριο.
  3. Και καλά έκανε. Τόσα χρόνια η Seajets αυτό έκανε, ας το κάνουν και οι υπόλοιποι.
  4. Παράνομη "ξεπαρανομη", μαζεύονται σιγά σιγά στους καταπέλτες του Δήλος..
  5. Είναι αστείο να μιλάμε για αφορμές και πιέσεις. Για αρχή τα εργασιακά που σχεδιάζονται δεν αφορούν τον κλάδο της ναυτιλίας. Κατά πάγια τακτική βρίσκουν αφορμή όλα αυτά τα παράσιτα του συνδικαλισμου και λένε "θελουμε να παρθεί πίσω το νομοσχέδιο" (έτσι άκριτα, γενικευμενα και αόριστα να ανακληθεί ένα νομοσχέδιο ΟΛΟΚΛΗΡΟ), "θέλουμε να υπογράφουν συλλογικές συμβάσεις" (κάτσε ρε φίλε, απο το 2010 και μετά περάσανε 11 χρόνια χωρίς συλλογική σύμβαση στην ποντοπόρο, τι έκανες; α ναξ, ξέχασα, είστε φοιτητομανουλες εσείς, μέχρι το μπλου σταρ για Πάρο ξέρετε), "θέλουμε να ακυρωθούν οι νόμοι ταδε κ
  6. Υπάρχουν οι Γενικοί Κανονισμοί Λιμένων οι οποίοι εξυπηρετούν αυτό το σκοπό. Επίσης οι λιμενικές αρχές παρεμβαίνουν όπου χρειαστεί ως αρμόδιες για την εφαρμογή των ΓΚΛ και των κανονισμών ασφαλείας.
  7. Μερικά σωστά τα γράψατε, όμως το θέμα με τις υποδομές μπλεχτηκε. Για αρχη, η απόφαση του λιμεναρχείου ειναι ορθή. Ως κεντρικό λιμεναρχείο έχοντας την εποπτεία και την ευθύνη, παίρνει κάθε δυνατό μέσο για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας. Η ευθύνη επισκευής / κατασκευής / αναδιάταξης χερσαίων υποδομών βαραίνει το εκάστοτε λιμενικό ταμείο / δημοτική αρχή / περιφέρεια. Συνεπώς ο ρόλος της λιμενικής αρχής είναι να δρα προληπτικά εν προκειμένω. Το αν όντως χρειάζονται παρεμβάσεις στις υποδομές και αυτό τεκμηριωνεται, θα πρέπει άμεσα να ληφθούν όλες οι απο
  8. Προϋποθέσεις εκτέλεσης πλόων Ε/Γ και Ε/Γ–Ο/Γ (συμβατικών-ταχύπλοων-καταμαράν) πλοίων που καταπλέουν στο λιμένα Νάξου ΡΤΙ84653ΠΩ-ΠΗΒ.pdf
  9. Για τον λογο αυτό έσπασε το δρομολόγιο σε 2, κι αντί για 2 πλοία έχει 4. Το γκαραζ του είναι αρκετό για την γραμμή Πάτρα - Αγκώνα.
  10. Αγαλι αγαλι γίνεται η αγουριδα μελι. Το οτι δεν έγινε τοσα χρόνια δεν σημαίνει οτι δεν θα δημιουργηθούν ποτέ οι συνθήκες για να το κάνει τώρα. Οι συνθήκες σταδιακά στην γραμμή των Χανίων αλλάζουν. Και ειδικά οι μεταφορικές βολεύονται πολύ πλέον απο τις καθημερινές βραδυνές αναχωρήσεις που έχει τώρα η εταιρεία. Μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, το μόνο κατάλληλο πλοίο ειναι αυτό. Αν και νομίζω ο Μίλτος εννοεί να ερθει στην Αδριατικη τον χειμώνα, όχι απαραίτητα στην Κρήτη.
  11. Τόσος ενθουσιασμός που έμεινε ακυβέρνητο; Δεν είναι ιός να κολλήσει η μία την άλλη. Το οτι σταμάτησε τελείως, δεν σημαίνει οτι πάθανε όλες απο κάτι.
  12. Μελετάτε τας γραφας Λογικά το πλοίο αύριο το πρωί, αν οχι σήμερα, πρέπει να αναχωρήσει, προκειμένου να κανει και ταξίδι πιστοποίησης στα λιμανια των Σποράδων και του Μαντουδίου.
×
×
  • Create New...