-
Content Count
653 -
Joined
-
Last visited
-
Πραγματικά θα ήθελα να μάθω ποιος ειναι ο λόγος που καταφέρνει η εταιρεία να φτιάχνει τόσα πλοια και να τα πουλά σε τόσο σύντομο διάστημα... Ειναι ανώτερα των υπολοίπων; Ειναι σε καλύτερη τιμή σε σχέση με αυτά που υπάρχουν διαθεσιμα προς πώληση: Ειναι καταπληκτικός πωλητής ο Τσοκος;
-
Δεν ξερω αν εχεις ιδια αποψη για το συγκεκριμενο πλοιο. Προσωπικα αν και προφανως δεν εχει καμια σχεση με τα Palace, νομιζω οτι εσωτερικα με εξαιρεση τα νεοτευτκτα πλοια BS kai HSW ειναι απο τα πιο καλα διατηρημενα. Ειλικρινα δε, για το δρομολογιο Ηρακλειο-Κρητη ειναι μια παρα πολυ καλη μοναδα και κομενο και ραμμενο για τις επιδιωξεις της εταιρειας του που εστιαζει στο φορτιο.
-
Θα ηταν λογική η υπόθεση ότι η ίδια πτώση υπαρχει και στα τουρκικά φορτηγά που ταξίδευαν Ιταλία μέσω Ηγουμενίτσας με "ελληνικά" πλοια;
-
Δωρεά του ΠΓΥ ΑΤΛΑΣ Ι, από τον Πάνο Λασκαρίδη στο Πολεμικό Ναυτικό
marioskef replied to thanosp's topic in Ξύλινα Τείχη
Και πως θα μας βοηθήσει αυτό το πλεούμενο;- 22 replies
-
- λασκαρίδης
- laskaridis
- (and 8 more)
-
Pinar Del Rio (IMO 9043952)
marioskef replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Ταχύπλοα ΝΤ εκτός δράσης
Έχοντας εν τω μεταξύ αφαιρέσει και όλα τα διακριτικά της εταιρείας του... -
Το πλοίο όταν ήρθε ελλαδα ήρθε με 4+2 (καινούργιες) μηχανές ή οι δυο που ηταν πλωρα ηταν δικές του μηχανές που είχαν απλώς αφαιρεθεί ;
-
Ένα καλό,παράδειγμα του ρίσκου ειναι η folli follie, εταιρεία κολοσσός για τα ελληνικά δεδομένα... ολα βέβαια αποδείχθηκαν φούμαρα και,πλέον μέτοχοι και ομολογιούχοι νομίζω κλαίνε τα λεφτά τους
- 716 replies
-
Μια ερώτηση για τους γνωστες της κίνησης στο Αιγαίο το χειμώνα. Ένα τέτοιο πλοίο εχει λόγο ύπαρξης κατα τους χειμερινούς μήνες; το γκαράζ των υπολοίπων συμβατικών δεν θα επαρκούσε για τα το σύνολο σχεδόν της χειμερινής περιόδου. αν αυτή η υπόθεση ειναι αληθής, ποιο ειναι το πλάνο χρήσης τέτοιων πλοίων το χειμώνα; Π.χ. Αδριατικη;
- 93 replies
-
- anglia seaways
- maersk anglia
- (and 3 more)
-
Κατ αρχας οι διαιτησίες γενικά ειναι χρονοβόρες και παίρνουν αρκετά χρόνια. Αν και όντως πολλα, δεν με εκπλήσσει το νούμερο. ρητρα υπαναχώρησης προφανώς δεν υπαρχει αλλα πολλές φορές ο υπαναχωρων δικαιώνεται σε περιπτώσεις απρόβλεπτων καταστάσεων, πχ η οικονομική κρίση.
-
Δεν διαφωνω, οικονομικα μπορει να της βγηκε καλυτερα. Όμως αν η συζητηση παει σε μεριδια αγορα, προφανως και της στοιχισε... Ακομη δεν εχει φτασει στα μεριδια που ειχε περισυ το καλοκαιρι. Λογικα δεν θα αργησει, αλλα ακομη δεν επεστρεψε στα ιδια επιπεδα.
-
Σεμπέκο ΙΙ (IMO 9889851)
marioskef replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Μικρά επιβατηγά και τουριστικά πλοία
Ποια η σχέση του πλοίου με το σεμπεκο της Ανές;