Jump to content
Shipfriends

marioskef

eMembers
  • Content Count

    653
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πραγματικά θα ήθελα να μάθω ποιος ειναι ο λόγος που καταφέρνει η εταιρεία να φτιάχνει τόσα πλοια και να τα πουλά σε τόσο σύντομο διάστημα... Ειναι ανώτερα των υπολοίπων; Ειναι σε καλύτερη τιμή σε σχέση με αυτά που υπάρχουν διαθεσιμα προς πώληση: Ειναι καταπληκτικός πωλητής ο Τσοκος;
  2. Δεν ξερω αν εχεις ιδια αποψη για το συγκεκριμενο πλοιο. Προσωπικα αν και προφανως δεν εχει καμια σχεση με τα Palace, νομιζω οτι εσωτερικα με εξαιρεση τα νεοτευτκτα πλοια BS kai HSW ειναι απο τα πιο καλα διατηρημενα. Ειλικρινα δε, για το δρομολογιο Ηρακλειο-Κρητη ειναι μια παρα πολυ καλη μοναδα και κομενο και ραμμενο για τις επιδιωξεις της εταιρειας του που εστιαζει στο φορτιο.
  3. Θα ηταν λογική η υπόθεση ότι η ίδια πτώση υπαρχει και στα τουρκικά φορτηγά που ταξίδευαν Ιταλία μέσω Ηγουμενίτσας με "ελληνικά" πλοια;
  4. Έχοντας εν τω μεταξύ αφαιρέσει και όλα τα διακριτικά της εταιρείας του...
  5. Το πλοίο όταν ήρθε ελλαδα ήρθε με 4+2 (καινούργιες) μηχανές ή οι δυο που ηταν πλωρα ηταν δικές του μηχανές που είχαν απλώς αφαιρεθεί ;
  6. Νομίζω ο φίλος bsl εχει δίκιο ως προς τη παρατήρηση του. Εκτος και αν εχει κατέβει κάποιο τεράστιο γκρουπ με λεωφορεία το νούμερο φαίνεται αρκετά μεγαλο... συνήθως υπαρχει μια αναλογία 1/5 με 1/6 , λίγο πάνω λίγο κάτω... όπως αλλωστε φαίνεται και στις κινήσεις που έχουμε λάβει μέχρι τώρα...
  7. Ένα καλό,παράδειγμα του ρίσκου ειναι η folli follie, εταιρεία κολοσσός για τα ελληνικά δεδομένα... ολα βέβαια αποδείχθηκαν φούμαρα και,πλέον μέτοχοι και ομολογιούχοι νομίζω κλαίνε τα λεφτά τους
  8. Μια ερώτηση για τους γνωστες της κίνησης στο Αιγαίο το χειμώνα. Ένα τέτοιο πλοίο εχει λόγο ύπαρξης κατα τους χειμερινούς μήνες; το γκαράζ των υπολοίπων συμβατικών δεν θα επαρκούσε για τα το σύνολο σχεδόν της χειμερινής περιόδου. αν αυτή η υπόθεση ειναι αληθής, ποιο ειναι το πλάνο χρήσης τέτοιων πλοίων το χειμώνα; Π.χ. Αδριατικη;
  9. Κατ αρχας οι διαιτησίες γενικά ειναι χρονοβόρες και παίρνουν αρκετά χρόνια. Αν και όντως πολλα, δεν με εκπλήσσει το νούμερο. ρητρα υπαναχώρησης προφανώς δεν υπαρχει αλλα πολλές φορές ο υπαναχωρων δικαιώνεται σε περιπτώσεις απρόβλεπτων καταστάσεων, πχ η οικονομική κρίση.
  10. Αν και το δείγμα που μας δείξει ο φίλος λοστρόμος ειναι μικρό, μου κανει εντύπωση η αξιοπρεπέστατη παρουσία της κοινοπραξίας στο Ηράκλειο... ακομη και στους επιβάτες φαίνεται να εχει τουλάχιστον συγκεράσει τη κίνηση των μινωικών. Αυτό ειναι κατι που δεν είχε συμβεί ποτε στο παρελθόν.
  11. Δεν διαφωνω, οικονομικα μπορει να της βγηκε καλυτερα. Όμως αν η συζητηση παει σε μεριδια αγορα, προφανως και της στοιχισε... Ακομη δεν εχει φτασει στα μεριδια που ειχε περισυ το καλοκαιρι. Λογικα δεν θα αργησει, αλλα ακομη δεν επεστρεψε στα ιδια επιπεδα.
  12. Προφανώς οι Μινωϊκές δεν έχουν συνέλθει ακομη απο την ανακατωσούρα λόγω scrubbers. Υποθέτω ότι οι αριθμοί στο festos οχημάτων και φορτηγών ειναι αντίστροφα.
×
×
  • Create New...