Jump to content
Shipfriends

marioskef

eMembers
  • Content Count

    636
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και θέτω το ερώτημα για όποιον γνωρίζει, γιατί η εταιρεία να προκρίνει το agglia και να μην αγοράσει κάποιο ρο_ρο ή pax σε ρόλο ρο απο την Ιαπωνία, που αποδεδειγμένα ειναι πιο οικονομικά. Φαντάζομαι ότι αφού μεταφέρουν μονο φορτία κι οι ανάγκες προσαρμογής την ενδιαίτησης θα ηταν μηδενικές.
  2. Εκτος κι αν εχω εθιστει στο φαινομενο seajets οπου μεγαλος αριθμος των πλοιων της ειναι αραγμενος στα λιμανια, απο αυτα τα οντως λιγα ropax που υπαρχουν στο κοσμο, ποσα ειναι σε idle mode? Νομιζω παρα πολλα...
  3. Κυδων και Αστεριων στην ουσια ειναι υπο χρηματοδοτικη μισθωση απο την ΑΝΕΚ (με δικαιωμα εξαγορας). Εξ ου και μφανιζεται στις καταστασεις. Δεν ειμαι σιγουρος αν εχει ηδη γινει ή ποτε θα γινει η μεταβολη της κυριοτητας σε αυτα. FYI το κοστος αγορας εκαστου απο αυτα τα πλοια εμφανιζεται γυρω στα €10εκ. Σχετικα με το ρορο το μονο σιγουρο ειναι οτι η ΑΝΕΚ δεν εμπλεκεται στην ιδιοκτησια τους. Αλλιως θα τα ειχαμε δει στις λογιστικες καταστεις που δημοσιευτηκαν.
  4. Η ΑΝΕΚ έκανε άστοχες έως επιπόλαιες επενδυτικές κινήσεις. Είχε δώσει τεράστια ποσα σε εταιρείες όπως hsw, nel, dane που πήγαν χαμένα. Να μην θυμίσουμε τις περίεργες ναυλώσεις στην Ασία με τις οποίες στην ουσία έχασε τα λευκά ορη και σ. Βενιζέλος. Αν αθροίσεις τα ποσα καταλαβαίνεις τα δάνεια που πήγαν. Κρινοντας απο τις υπόλοιπες πωλήσεις, τα fosen πιάνουν τουλάχιστον $120mil. Η αλήθεια ειναι ότι τα υπόλοιπα πέντε δεν νομίζω ότι πιάνουν αλλα τόσο, αλλα τουλάχιστον δουλεύοντας στη Κρήτη θα ειναι πιο αποδοτικά.
  5. Φαίνεται τελικά τη καλύτερη δουλειά την έκανε ο Γκριμάλντι με τις Μινωϊκές. Συυρκνωσε το μαγαζί στις γραμμές που θα είχε κέρδος και νοικοκυρεμένα προχώρησε μπροστά... θελω να πιστεύω ότι ακομη και με το Μύκονος σαν ανταγωνιστή οι μόνες γραμμές που βγάζουν κέρδος ειναι αυτές τις Κρήτης. Ίσως θα ηταν συνετό να κανει κατι αντίστοιχο και η ΑΝΕΚ.
  6. Τα δημοσιευθεντα στοιχεια συγκροτουν major event... Βεβαια το major event συνεβει πριν απο εξι μηνες αλλα τωρα το πηραμε χαμπαρι. Ειναι φυσιολογικο ολος ο σχετικος τυπος να ασχολειται με αυτο. Δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσε καποιος δημοσιογραφος να αναρτησει κατι διαφορετικο. Ειτε θα κανει copy paste την ανακοινωση της εταιρειας που τα δειχνει ολα λαμπρα και οι απωλειες ειναι ενα απλο technicality (οπως εγινε τις πρωτες μερες) ειτε θα τα περιγραψει μαυρα και αραχνα (οπως πραγματικα ειναι). Προσωπικα εχω την αισθηση οτι η εταιρεια υπαρχει απλως και μονο για να μην αναγνωρισουν οι τραπεζες τις μαυρες τρυπες στα δανεια τους. Απλως καθυστερουν το αναποφευκτο.
  7. Δεν θα έλεγα πάντως ότι με πείθει με τις γνώσεις του το άρθρο... απο ποτε η συνεργασία με την αττικα ηταν επίτευγμα το Βαρδινογιάννη... εχει ναυλώσει το αστεριών σε άλλη εταιρεία για ταξίδια στο εξωτερικό;
  8. Σαν πολλα δεν ειναι τα μυρια; βόμβα ρίξανε;
  9. Αφου φανταζομαι δεν αμφισβητειται οτι το πλοιο σχετιζεται με την ΑΝΕΚ, πως εξηγειται το γεγονος οτι πουθενα δεν αναφερεται η ΑΝΕΚ στο συγκεκριμενο πλοίο ή στη συγκεκριμενη δραστηριοτητα;
  10. Δεν ξερω αν εχει αναφερθει σε καποιο σημειο... με βαση τις δημοσιοποιημενες καταστασεις της εταιρειας, το πλοιο βρικσεται στην κατοχη της εταιρειας με συμβαση μακρ. ναυλωσης αξιας 10.3 εκ ευρω
  11. Κάνοντας μια γρήγορη ανάγνωση του ενημερωτικού της αττικα, αναφέρει πληρωμές μέσα στο 2018 για τη μίσθωση του πλοίου ίσες με €1,2εκ. Ειναι δυνατόν η ναύλωση του πλοίου να ειναι για τόσο μικρό ποσο; εχει κανείς εικόνα του συμφωνηθέντως τμηματος;
  12. Με έκπληξη διακρίνω μια εικόνα κατάρρευσης. Εχει αλλάξει στρατηγική η Πειραιώς και εγκαταλείπει την εταιρεία;
  13. Οποίος θέλει ακομη φθηνότερα μπορει να προμηθευτεί την αντίστοιχη κάρτα της κοινοπραξίας και να μεταφέρεται ακομη φθηνότερα.
  14. Ο φιδέ Μπόρας παίζει; βλέπω μια σιγουριά ότι η γραμμή θα ξεκινησει...
×
×
  • Create New...