Jump to content
Shipfriends

marioskef

eMembers
  • Content Count

    644
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μια ερώτηση για τους γνωστες της κίνησης στο Αιγαίο το χειμώνα. Ένα τέτοιο πλοίο εχει λόγο ύπαρξης κατα τους χειμερινούς μήνες; το γκαράζ των υπολοίπων συμβατικών δεν θα επαρκούσε για τα το σύνολο σχεδόν της χειμερινής περιόδου. αν αυτή η υπόθεση ειναι αληθής, ποιο ειναι το πλάνο χρήσης τέτοιων πλοίων το χειμώνα; Π.χ. Αδριατικη;
  2. Κατ αρχας οι διαιτησίες γενικά ειναι χρονοβόρες και παίρνουν αρκετά χρόνια. Αν και όντως πολλα, δεν με εκπλήσσει το νούμερο. ρητρα υπαναχώρησης προφανώς δεν υπαρχει αλλα πολλές φορές ο υπαναχωρων δικαιώνεται σε περιπτώσεις απρόβλεπτων καταστάσεων, πχ η οικονομική κρίση.
  3. Αν και το δείγμα που μας δείξει ο φίλος λοστρόμος ειναι μικρό, μου κανει εντύπωση η αξιοπρεπέστατη παρουσία της κοινοπραξίας στο Ηράκλειο... ακομη και στους επιβάτες φαίνεται να εχει τουλάχιστον συγκεράσει τη κίνηση των μινωικών. Αυτό ειναι κατι που δεν είχε συμβεί ποτε στο παρελθόν.
  4. Δεν διαφωνω, οικονομικα μπορει να της βγηκε καλυτερα. Όμως αν η συζητηση παει σε μεριδια αγορα, προφανως και της στοιχισε... Ακομη δεν εχει φτασει στα μεριδια που ειχε περισυ το καλοκαιρι. Λογικα δεν θα αργησει, αλλα ακομη δεν επεστρεψε στα ιδια επιπεδα.
  5. Προφανώς οι Μινωϊκές δεν έχουν συνέλθει ακομη απο την ανακατωσούρα λόγω scrubbers. Υποθέτω ότι οι αριθμοί στο festos οχημάτων και φορτηγών ειναι αντίστροφα.
  6. Μια σημείωση που ίσως βοηθήσει... το βίντεο εχει τραβηχτεί αφότου γίνουν οι εκρήξεις και δείχνει τα παλικάρια να προσπαθούν να αφαιρέσουν νάρκες που αν καταλαβαινω σωστά δεν εξερράγησαν. Γνωρίζοντας τη περιοχή δεν με εκπλήσσει που βρέθηκαν σε σύντομο χρόνο τα drones.
  7. Και να επισημάνω έστω και υποκειμενικά την ποιότητα της συγκεκριμένης εταιρείας και των υπηρεσιών που προσφέρει.
  8. Και θέτω το ερώτημα για όποιον γνωρίζει, γιατί η εταιρεία να προκρίνει το agglia και να μην αγοράσει κάποιο ρο_ρο ή pax σε ρόλο ρο απο την Ιαπωνία, που αποδεδειγμένα ειναι πιο οικονομικά. Φαντάζομαι ότι αφού μεταφέρουν μονο φορτία κι οι ανάγκες προσαρμογής την ενδιαίτησης θα ηταν μηδενικές.
  9. Εκτος κι αν εχω εθιστει στο φαινομενο seajets οπου μεγαλος αριθμος των πλοιων της ειναι αραγμενος στα λιμανια, απο αυτα τα οντως λιγα ropax που υπαρχουν στο κοσμο, ποσα ειναι σε idle mode? Νομιζω παρα πολλα...
  10. Κυδων και Αστεριων στην ουσια ειναι υπο χρηματοδοτικη μισθωση απο την ΑΝΕΚ (με δικαιωμα εξαγορας). Εξ ου και μφανιζεται στις καταστασεις. Δεν ειμαι σιγουρος αν εχει ηδη γινει ή ποτε θα γινει η μεταβολη της κυριοτητας σε αυτα. FYI το κοστος αγορας εκαστου απο αυτα τα πλοια εμφανιζεται γυρω στα €10εκ. Σχετικα με το ρορο το μονο σιγουρο ειναι οτι η ΑΝΕΚ δεν εμπλεκεται στην ιδιοκτησια τους. Αλλιως θα τα ειχαμε δει στις λογιστικες καταστεις που δημοσιευτηκαν.
  11. Η ΑΝΕΚ έκανε άστοχες έως επιπόλαιες επενδυτικές κινήσεις. Είχε δώσει τεράστια ποσα σε εταιρείες όπως hsw, nel, dane που πήγαν χαμένα. Να μην θυμίσουμε τις περίεργες ναυλώσεις στην Ασία με τις οποίες στην ουσία έχασε τα λευκά ορη και σ. Βενιζέλος. Αν αθροίσεις τα ποσα καταλαβαίνεις τα δάνεια που πήγαν. Κρινοντας απο τις υπόλοιπες πωλήσεις, τα fosen πιάνουν τουλάχιστον $120mil. Η αλήθεια ειναι ότι τα υπόλοιπα πέντε δεν νομίζω ότι πιάνουν αλλα τόσο, αλλα τουλάχιστον δουλεύοντας στη Κρήτη θα ειναι πιο αποδοτικά.
  12. Φαίνεται τελικά τη καλύτερη δουλειά την έκανε ο Γκριμάλντι με τις Μινωϊκές. Συυρκνωσε το μαγαζί στις γραμμές που θα είχε κέρδος και νοικοκυρεμένα προχώρησε μπροστά... θελω να πιστεύω ότι ακομη και με το Μύκονος σαν ανταγωνιστή οι μόνες γραμμές που βγάζουν κέρδος ειναι αυτές τις Κρήτης. Ίσως θα ηταν συνετό να κανει κατι αντίστοιχο και η ΑΝΕΚ.
  13. Τα δημοσιευθεντα στοιχεια συγκροτουν major event... Βεβαια το major event συνεβει πριν απο εξι μηνες αλλα τωρα το πηραμε χαμπαρι. Ειναι φυσιολογικο ολος ο σχετικος τυπος να ασχολειται με αυτο. Δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσε καποιος δημοσιογραφος να αναρτησει κατι διαφορετικο. Ειτε θα κανει copy paste την ανακοινωση της εταιρειας που τα δειχνει ολα λαμπρα και οι απωλειες ειναι ενα απλο technicality (οπως εγινε τις πρωτες μερες) ειτε θα τα περιγραψει μαυρα και αραχνα (οπως πραγματικα ειναι). Προσωπικα εχω την αισθηση οτι η εταιρεια υπαρχει απλως και μονο για να μην αναγνωρισουν οι τραπεζες τις μαυρες τρυπες στα δανεια τους. Απλως καθυστερουν το αναποφευκτο.
  14. Δεν θα έλεγα πάντως ότι με πείθει με τις γνώσεις του το άρθρο... απο ποτε η συνεργασία με την αττικα ηταν επίτευγμα το Βαρδινογιάννη... εχει ναυλώσει το αστεριών σε άλλη εταιρεία για ταξίδια στο εξωτερικό;
×
×
  • Create New...