Jump to content
Shipfriends

Captain_Nionios

eMembers
  • Content Count

    591
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Χανια-Αθηνα-Κεφαλλονια

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Superfast XI γιατι πολλους λογους. Ειναι ωραιο να βλεπεις τη διαφορετικη οπτικη που εχουμε, ειδικα με το φιλο Νομικο. Μου αρεσει αρκετα εως πολυ το Τσαμπιον, αλλα θεωρω οτι τα XI και XII ειναι τα κορυφαια μεγαλα και γρηγορα νεοτευκτα ξενα ΕΓ/ΟΓ που ηρθαν στη χωρα μας. - Μου αρεσει πολυ η σαφηνεια της διαρρυθμισης, η εξυπνη και πληρης εκμεταλλευση του βασικου ντεκ των εσωτερικων χωρων. Ειδικα στο Τσαμπιον θεωρω οτι οι χωροι αν και ομορφοι, ειναι σχετικα λιγοι, καπως διασπαρτοι στα ντεκ και μαλλον αρκετοι χωροι ειναι ανεκμεταλλευτοι. - Δεν ειμαι υπερ των αχανων και μεγαλων σελφ σερβις που συνηθως δεν διδονται στoυς επιβατες ως επιπελον χωρος οταν δε σερβιρουν. Ακριβως γι' αυτο μου αρεσει το σελφ σερβις των Xi - XII που ειναι λειτουργικο αλλα οχι αχανες και που μετα το σερβιρισμα συνηθως διδεται σαν επιπλεον χωρος για του επιβατες. - Υπεροχο πλωριο σαλονι, πιο ωραιο απο του Τσαμπιον και των μεγαλων Μπλου Σταρ γιατι: Ειναι πολυ μεγαλο. Εχει εξαιρετικα ποιοτικα υλικα-επενδυσεις, ομορφα ζεστα χρωματα και αποφευγει τις υπερβολες ή τη μουνταδα. Ειναι στο πρωτο ντεκ επιβατων και σε συνδιασμο με το οτι το βαπορι εχει αρκετα μεγαλη πλωρη για τα μοντερνα δεδομενα, νιωθεις οτι εισαι σε βαπορι. Δε απολαμβανεις μονο τη θαλασσα και τον οριζοντα λες και εισαι σε εξωστη αλλα και την πλωρη, την ιδια την οντοτητα του βαποριου. - Πρυμιο σαλονι που μπορει να ειναι λιγο στριμωγμενο αλλα και παλι ειναι εξαιρετικα ποιοτικο, καλα διακοσμημενο και με παρα πολυ ωραια θεα προς τα απονερα και το τελειωμα του ανω γκαραζ. Παλι καταλαβαινεις οτι εισαι σε βαπορι και οχι σε εξωστη. - Η συνολικη ποιοτητα κατασκευης του ειναι σε αλλο επιπεδο. Κανενα vibration, σχεδον πληρης απουσια τριξιματων σε καμπινες και κοινοχρηστους χωρους, εξαιρετικη ηχομονωση. - Σε συνεχεια του παραπανω. Πιο μικρες μεν, εχετε απολυτο δικιο, αλλα πολυ προσεγμενες, ποιοτικες, καθαρες και ξεκουραστες καμπινες. - Αρκετα, εξωτερικα καταστρωματα με ωραιες καραβολατρικες γωνι(τσ)ες. - Πολυ γρηγορο και πολυ κοντα στο Τσαμπιον σε ταχυτητα. - Εξαιρετικα αξιοπιστο και αγεραστο. - Το πιο ομορφο μεγαλο νεοτευκτο, πιο ομορφο απο το επισης ομορφο Τσαμπιον γιατι εχει πιο επιβλητικο καθρεφτη και πλωρη.
  2. Αποψη μου οτι το Ιονις δεν ειναι σημαντικα υποδεεστερο του Τζουελ. Κανενα δε φημιζεται για το ταξιδεμα του (το Ιονις ειδικα μετα την προσθηκη σπονσονς), ενω οι περισσοτεροι χωροι του Τζουελ, δεν κανουν αυτους του Ιονις ουτε λιγους, ουτε ξεπερασμενους, ουτε ανεπαρκης, ειδικα για αυτη τη γραμμη. Επισης απο ταχυτητα δε νομιζω οτι τα δυο βαπορια εχουν σημαντικες διαφορες, ουτε θα δουμε σοβαρη αλλαγη. Καραβολατρικα, αυτο αφορα λιγους βεβαια, το Ιονις ειναι πιο ομορφο και με υπεροχα εξωτερικα καταστρωματα και περατζαδες. Τωρα οσον αφορα την τελευαια σου φραση, δε συμφωνω. Δεν ειναι το Τζουελ καλυτερο σε σχεση με τα προηγουμενα που ηταν στη γραμμη. Ο Κορναρος μεχρι τα πρωτα 3.5 χρονια (3/2009 - 9/2012) που η ΛΑΝΕ τον ειχε σε αξιοπρεπεστατη κατασταση, ηταν σε αλλη κλαση σε σχεση με το Ιονις και το Τζουελ, σε καθε επιπεδο πλην της φρεσκαδας των εσωτερικων χωρων. Δηλαδη σε ποσοτητα εσωτερικων χωρων, κρεβατια, γκαραζ, ταχυτητα (τοτε πηγαινε ανετα ακομα και 17.5 - 18 κομβους οποτε χρειαζοταν, ειδικα μεχρι τα τελη του 2011) ηταν σαφως ανωτερος, ενω στο ταξιδεμα του ηταν εξαιρετικος, πολυ ανωτερος απο αυτα τα δυο, ακομα και απο το Πρεβελης... Απο 'κει και περα η ιστορια γνωστη, η ΛΑΝΕ σιγα σιγα τον αφησε στην τυχη του με τα γνωστα αποτελεσματα που εφεραν πολλα παραπονα.
  3. Superfast XII Blue Star Paros Superfast IV Olympic Champion Πασιφαη Superfast VI Blue Star Delos Εγνατια Oceanus Blue Star 2 Ισως τα αδερφα θα επρεπε να πιανονται μαζι σαν πακετο. Εκτος απο τις περιπτωσεις που οι διαφορες τους ειναι σημαντικες. Δηλαδη το Blue Star Delos και το Blue Star Patmos διαφερουν αρκετα, ok. Αλλα ομως ειναι ιδια σχεδον μεχρι βιδας.
  4. Χθες το βαπορι φλερταρε με τους 20 κομβους συμφωνα με το marinetraffic. Λιγο πανω, λιγο κατω, ταχυτητα εξαιρετικη για την ηλικια του. Ομως σχεδον σιγουρα δεν επιασε 22.5 - 23 κομβους... Επρεπε να πηγαινει σπασμενο σε συνθηκες trial speed για να τα πιασει... Μηπως μετρουσες σε οδικα μίλια που ειναι 1609 μετρα, αντι για ναυτικα μιλια που ειναι 1852 μετρα; Ετσι βγαινουν τα νουμερα.
  5. Αν ησουν εκει, νομιζω θα ειχες μαγευτει οχι μονο απο το σκαρι αλλα απο το ποσο ομορφα συνδιαζοταν με την αγρια ομορφια του νησιου και τα απιθανα νερα. Ηταν και ιδανικος ο φωτισμος του απογευματος που το ελουζε. Πιστευεις οτι ναυλωνεται ή οτι ειναι για ιδιωτικη χρηση του πλοιοκτητη;
  6. Στην Καρπαθο, κατεβαινοντας απο Σποα για Πηγαδια, αυτη την υπεροχη σε ομορφια αλλα και οδηγικα διαδρομη, ενα κατασπρο κλασικο υπεροχο σκαρι μας απεσπασε την προσοχη. Σταματησαμε το απολαυσαμε και βγαλαμε μερικες φωτογραφιες. Ηταν το Nahlin, Αγγλικο σκαρι του 1930, ενα απο τα τελευταια μεγαλα yacht που ναυπηγηθηκαν με ατμομηχανες. Το να το δεις γενικα στη ζωη σου ειναι δυσκολο, ποσο μαλλον στην Καρπαθο και ιδιαιτερα στο μοναδικης ομορφιας κολπο των Απελλων, σπανιο. Παρεμεινε στο νησι σιγουρα για αλλες δυο μερες. Την επομενη το πετυχαμε να ταξιδευει προς νοτια, ερχομενο απο βορεια Καρπαθο ισως και απο Σαρια, καθως κατεβαιναμε με το αυτοκινητο για Αυλωνα. Πηγε να αγκυροβολησει σε καποια απο τις πολλες, αλλα οχι ευκολα προσβασιμες, παραλιες που εχει το νησι στα ανατολικα, απο τα Σποα εως και το Διαφανι. Ισως στο μικρο σπασιμο που κανει το νησι λιγο πιο βορεια απο την παραλια Φοροκλι. Συμφωνα με τις περισσοτερες πηγες οι διαστασεις του ειναι. Μηκος: 91.44 μ. Πλατος: 12 μ. Βυθισμα: 4.5 μ.
  7. Πρεπει το κρατος να επιδοτει γραμμες, ιδιαιτερα για νησια μικρου πληθυσμου ή τουρισμου, που ειναι πολυ δυσκολο να εχουν κερδος σε ετησια βαση; Σαφεστατα ναι. Σηκωνει συζητηση για το ποιες γραμμες πραγματικα χρειαζονται επιδοτηση και για το υψος των τιμηματων που καταβαλλονται; Σαφεστατα ναι.
  8. Εχει χασει μερος του δρομου του το Μυκονος Παλας; Γιατι νομιζω οτι οι προδιαγραφες ισχυος και ταχυτητας ηταν ιδιες με τα παλατια του Ηρακλειου αρχικα.
  9. Στα Χανια που θα χασουν αντιστοιχα μερος της χωρητικοτητας σε φορτηγα, δεν τους νοιαζει; Θεωρουν πιο ευκολο να την εκμεταλλευθουν στο Ηρακλειο;
  10. Εφτασε στα Πηγαδια 15 λεπτα νωριτερα και εφυγε με 45 λεπτα καθυστερηση. Κυριως λογω περιορισμενου χωρου στο λιμανι και πολλων αυτοκινητων, ειδικα ασυνοδευτων ιχ. Δεν εχω ξαναδει τοσα. Τα βαζουν στο βαπορι και φευγουν με το αεροπλανο. Τωρα παει για Κασο με 26.5 κομβους για να ρεφαρει οσο μπορει μιας που λογικα θα εχει πολυ κινηση σε ολη την επιστροφη προς Πειραια.
  11. Ειχα ασχοληθει παλια με μετρηση GT και GRT και θυμαμαι πως σε πιο προσφατες μεθοδους υπηρχε μια σταθερα με βαση το μεγεθος του πλοιου που εκανε τον ογκο του κορου να μεταβαλλεται. Επισης το τι ακριβως κρινεται ως κλειστος χωρος, ειδικα τωρα με τους κυριλε ανεμοθραυστες, ειναι καπως ασαφες.
  12. Το GT δε μετραει μαζα, μετραει ογκο σε κορους. Μη το λαμβανεις υποψη νομιζοντας οτι μετραει τονους. Με βαση το Επτανησος του 1965 και τον Κορναρο, νομιζω οτι το Lightship του Νησος Χιος δυσκολα θα ξεπερνα τους 7500 τονους και το Loaded Displacement τους 9500-10000 τονους. Αντιστοιχα το Blue Star Πατμος πιστευω πως θα εχει περιπου 2000 - 3000 τονους περισσοτερους. Αυτο ειναι εκτιμηση και μιλαω αποκλειστικα για εκτοπισμα, οχι για ογκο (GT). Αν καποιος φιλος ξερει τα νουμερα ας μας τα πει.
×
×
  • Create New...