Jump to content
Shipfriends

Captain_Nionios

eMembers
  • Content Count

    680
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Χανια-Αθηνα-Κεφαλλονια

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ειχα μετρησει καποτε και τις δυο διαδρομές, δεν εχω προχειρα τα ακριβη νουμερα, αλλα η αποσταση ηταν σχεδον ιδια, αντε 1 - 1.5 ν.μ. διαφορα, ειτε νοτια της Αντιπάρου, ειτε βορεια της Νάξου.
  2. Τα ωραρια στο συστημα διαφέρουν απο τον πίνακα που ανέβηκε εδω. Το Σητεία - Κάσος το δίνει σε 3 ώρες, δηλαδη 15 κομβους μ.ο., το Κάρπαθος - Ρόδος σε 5:45 κατω απο 15 κομβους μ.ο. . Το Κάσος - Κάρπαθος το δινει 1:00 ή 1:05 ενω ειναι απόσταση περιπου 24 ν.μ. (εξαρτάται πολύ απο τις αποστάσεις απο τις στεριες). Με 16.5 κόμβους για να βγει με επιτάχυνση και επιβραδυνση 16 κόμβους μ.ο. θελει 1:30 ...
  3. Αν περυσι εκανε 43.5, με τη μειωση του ΦΠΑ απο το 24% στο 13% η τιμη θα επρεπε να πεσει στα 39.6, οχι στα 38. Οποτε ειτε περυσι ηταν πιο φθηνο απο 43.5, ειτε το μειωσαν επιπλεον, περαν της μείωσης του ΦΠΑ.
  4. Αν εβαζαν 2 επιπλέον δρομολόγια απο Πειραιά, με προσεγγίσεις σε δυο βολικα νησια των Κυκλάδων και 16.5 ωρες για Κάρπαθο θα ηταν καλοδεχουμενο, το έγραψα και παραπανω. Ειδικα αν τα επομενα καλοκαίρια ειναι φυσιολογικά, θα ελεγα οτι ειναι σχεδόν απαραίτητα για την Κασο και την Καρπαθο. Τα φετινα ομως, 3 τοπικα κυκλικα απο Κρητη για Ροδο, υπο αυτες τις συνθηκες, με πολλες μερες (Τεταρτη-Πεμπτη-Κυριακη) να πεφτουν πανω σε αυτα του Πρεβελης ειναι μια απόφαση δωρο και ποζα.
  5. Νομιζω εχει να κανει και με την καταγωγή του υπουργου απο το Λασίθι...
  6. Στο θεμα Κρήτη - Δωδεκάνησα συζητησαμε για τα 3 κυκλικα Σητεία - Κάσος - Κάρπαθος - Ροδος που θα κάνει ο Πήγασος, τα οποια σε συνδυασμό με την προσθήκη της Σητείας στο κοντοταξιδο του Πρεβελης, φετος, μας κάνουν 6 κυκλικές συνδέσεις τη βδομαδα. Μαλιστα αρκετά δρομολόγια θα γίνονται σε πολυ κοντινές ωρες, Τέταρτη απο Σητεία και Πέμπτη - Κυριακή απο Ρόδο. Καμια ουσια... Εκει λοιπόν ανέφερα ότι τουλάχιστον ενα δρομολόγιο απο Πειραιά δεν πρεπει να περνα απο Σητεία για να μειώνει το χρόνο για Κασο και Καρπαθο. Ο Πήγασος θα παίρνει επιδοτηση σε ενα καλοκαίρι με πολυ μειωμένη κινηση, για μια σύνδεση που είναι ηδη επαρκής, ταξιδεύοντας 6*11 ώρες=66 ωρες τη βδομάδα. Αν αυτες τις 66 ωρες τις εκανε ενα βαπορι που να μπορει να κανει πλοες κατηγοριας Α (δεν ξερω αν μπορει ο Πηγασος λογω της μεγαλης αποστασης απο στεριες μετα τη Σαντορινη), σε 2 κυκλικά Πειραιάς - Σαντορίνη - Ανάφη - Κάσος - Κάρπαθος, χωρις Ροδο και Κρητη, για τα οποια ανα διαδρομη θα απαιτουνταν 16.5 ωρες (262.5 ν.μ. μεχρι Πηγαδια Καρπαθου, 16.8 κομβοι, 20 λεπτα στην Αναφη - 30 λεπτα στη Σαντορινη), δε θα ηταν σαφως πιο χρησιμο και ουσιωδες για την Κασο και την Καρπαθο; Οπως βλέπουμε από παλαιότερο ποστ, η Σαντορινη και η Αναφη στο εν λογω δρομολογιο προσθέτουν μόλις 13.5 ν.μ. σε σχέση με το απευθείας Πειραιάς - Κάσος. Επισης θα μπορουσε να κανει και Πειραιάς - Φολέγανδρος - Σαντορίνη - Κάσος - Κάρπαθος, χωρις Αναφη, μια ισως και 1-2 ν.μ. μικρότερη απόσταση αφου που περνά ακριβώς εξω απο το Καραβοστασι. Δεν εχουν λογική αυτή τη σεζόν τα δρομολόγια του Πηγασου. Μου φαίνεται απλα ενα δωρακι προς την εταιρεία με ζάχαρη αχνη το οτι ο υπουργος θα διαφημιζει στα μέρη του οτι στηριζει εμπρακτα την ανατολική Κρήτη, την Κασο και την Κάρπαθο μονο και μονο λογο περισσότερων προσεγγισεων, ασχετα με την ουσία που αυτες παρέχουν.
  7. Το Ροδανθη στα τελη 2008 - αρχες 2009 ηταν αυτο που μετα απο χρονια εφερε παλι το κοντοταξιδο δρομολόγιο χωρις Κρήτη, Πειραιά - Σαντορίνη - Αναφη - Κασο - Καρπαθο - Χαλκη - Ροδο . Δε νομιζω οτι είχε σταθερα απευθείας Πειραιά - Κασο - Κάρπαθο, εκτος αν ηταν για λιγα δρομολόγια. Το συνεχισε ολα τα χρόνια και το Πρεβελης, τα καλοκαιρια, ενω για αρκετούς χειμώνες τωρα, προσθετει και τη Μηλο. Στο κλασικο λοιπον κοντοταξιδο, χωρις Μήλο και Κρητη, παλαιοτερα εκανε 16.5 ωρες και τα τελευταία χρόνια 17.5 ωρες μεχρι Πηγάδια Καρπαθου. Φετος το καλοκαίρι αφαιρεσαν τη Μηλο, οπως και τα προηγούμενα, αλλα προσθεσαν τη Σητεία και περιπου 3 επιπλέον ώρες. Οι τοπικοι φορείς πρεπει να πιεσουν για περισσοτερα δρομολόγια το καλοκαίρι που από Πειραιά να κάνουν 16 ωρες και αν γινεται ακομα πιο κατω με λιγο παραπανω δρομο, αποφεύγοντας γαλαταδικες προσεγγίσεις. Αντι αυτού, εχουν τρελα με Κρητη και Ροδο.
  8. Εφοσον τωρα εχει 3 επιπλεον κυκλικα Κρητη-Κασοκαρπαθια-Ροδο, καλο θα ηταν το πιο κοντοταξιδο δρομολόγιο του Πρεβελης απο Πειραιά (Δευτερα απο Πειραια, Πεμπτη απο Ροδο) να μην πιανει και Σητεια. Ειναι φετος η πρωτη χρονια απο το 2009 που το κοντοταξιδο δρομολογιο απο Πειραια πιανει Κρητη και ουσιαστικά δεν ειναι κοντοταξιδι. Κανει πανω απο 20.5ωρες για Καρπαθο, ενω χωρις τη Σητεια κανει 17.5 .
  9. Αναφερεστε στο παρακατω; https://www.yachtcharterfleet.com/luxury-charter-yacht-23991/riva-i.htm
  10. Πρωτη φετινη, μικρη, αδεια και πηγαμε στην πανεμορφη μα αδεια Κεφαλονια. Με την ευκαιρια βγαλαμε εν πλω με 20+ κομβους την ομωνυμη αειθαλη Γιαπωνεζα. Στην πρωτη φωτο παρακατω φαινεται το Καστρο της Κυλληνης απο τα Κομιτατα, πολυ διαυγης μερα.
  11. Παντως επειδη το εχω ταξιδεψει καποιες φορες τα τελευταια χρονια, σε δρομολογια που ειχαν πιεση χρονου, 26αριζε, μην πω ακομα και 27αριζε για πλακα. Δε πιστευω οτι τουλαχιστον μεχρι περυσι ειχε καποια σημαντικη μειωση στην ταχυτητα του.
×
×
  • Create New...