Jump to content
Shipfriends

Captain_Nionios

eMembers
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Χανια-Αθηνα-Κεφαλλονια

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το Ionian Island το έχουμε στο μυαλό σαν μεγάλο βαπόρι και ναι ήταν επιβλητικό, αλλά αρκετά χαμηλό. Είναι εντυπωσιακό πως η Πρεβελάρα έχει ένα ντεκ επιπλέον και ψηλότερο γκαράζ φορτηγών πάρα το αισθητά μικρότερο μήκος της. Πόσο θα ήθελα να είχε βρει ρόλο στην ακτοπλοΐα μας μετά το 2000 και να το χαιρόμασταν έστω μέχρι το 2005-2006;
  2. Επτάνησος γιατί καψούρεψε πολλούς. Είμαι ένας από αυτούς. Παρακαλώ κάποια "τρωκτικά" από Ραφήνα να βγουν από την κρύπτη τους και να ψηφίσουν, είναι ντροπή... 😜
  3. 1. Επτάνησος. Πανέμορφο ειδικά πλώρη - καθρέφτης. Εξαιρετικό τεχνολογικά για το έτος κατασκευής του (1965). Γρήγορο όταν θέλησαν. Μανουβραδόρικο όσο λίγα. Καλοτάξιδο. Με πολύ καλούς χώρους για επιβάτες, μέσα και έξω. Με ψηλό γκαράζ. Απίθανος ήχος από τις μηχανές. 2. Κεφαλονιά. Στην αρχή το αντιπάθησα γιατί. Μου πήρε το Επτάνησος από την Πάτρα. Ήταν πιο άσχημο από το μέσο όρο των βαποριών του 1995. Δεν είχες τρόπο να αγναντεύεις πλώρα. Δεν είχε την άνεση χωρών επιβατών του Επτάνησος λόγω του ενός μόνο ντεκ. Με τα χρόνια όμως, το αγάπησα και το παραδέχτηκα. Ταχύτατο, ενίοτε πύραυλος. Αξιόπι
  4. Όπως προείπαν, αν η πλώρη περνούσε οριακά, τότε με την πλαγιολισθηση που είχε θα ξύριζε όλη τη δεξιά μπάντα. Χίλιες φορές που βρήκε με το βολβό κατάπλωρα. Άραγε την αριστερή να ήθελε να την κάνει μέσα στα όρια του κυματοθραύστη ή έξω από αυτόν;
  5. Το βαπόρι είναι εξαιρετικό, ταχύτατο αν χρειαστεί, οικονομικό και μανουβραδορικο, τα έχουμε πει και στο παρελθόν. Μακάρι να πετύχει στην Κέρκυρα, να το εκτιμήσουν και να το στηρίξουν. Αν όχι... Δυνατή μετασκευή, εναρμόνιση και Αιγαίο... Ειδικά Δυτικές, ενίοτε μέχρι Σαντορίνη, με καλό δρόμο.
  6. Εχει κανει ωραιες συνεντευξεις και σε πολλους αλλους καπετανιους. Για μενα ομως μια απο τις κορυφαιες ηταν στον Σπυριδωνα Δεναξα, προσωπικη, για τον ιδιο. Οχι για την ιστορια του μοναστηριου που παντου εχει πει τα γνωστα πλεον 812-13, ανακαινισθεν το 1088 με ικανα χρηματα του Αλεξιου Κομνηνου, θρυλικη σμιλα, ψαθινο ζεμπιλι κτλ...
  7. Επειδη αναφερθηκε, οτι ο Κορναρος ειχε παρομοιο γκαραζ. Σαφως και δεν ειχε πολυ μεγαλυτερο. Ειχε ομως λιγο μεγαλυτερο μηκος και το πιο βασικο, αν το κυριως γκαραζ ηταν φουλ φορτηγα, ειχε και ανω γκαραζ ιχ, στο ντεκ 5, οχι μονο παταρια.
  8. Απλα για το τυπικο. Ηρακλειο - Κασος απευθειας ειναι 89 ν.μ.
  9. Τι εννοεις αναφερομενος στη βελτιωση του δρομου Πηγαδιων - Διαφανιου; Καποτε το κομματι Σποα - Ολυμπος, των 19 χλμ, ηταν χωματοδρομος, το ειχα κανει μαλιστα δυο φορες, το 2009 και το 2010, αλλα απο το 2012 και μετα ειναι ασφαλτος. Τι θα μπορουσε να βελτιωθει περαιτερω; Λογω κατολισθισεων ισως σε καποια σημεια θα μπορουσε να μπει δυχτι και να γινουν ενισχυσεις στα πρανη δεκτο. Αλλα απο πλευρας χαραξης της διαδρομης δε νομιζω οτι μπορει να γινει κατι. Ειναι η μορφολογια του νησιου τετοια που αναγκαστικα θα εχει πολλες στροφες και γκρεμους.
  10. Ακομα και η Σητεια παντως, μετα την Αναφη, προσθετει σεβαστη αποσταση και χρονο. Αποψη μου, ειναι οτι τουλαχιστον ενα δρομολογιο το Χειμωνα και περισσοτερα εποχιακα το καλοκαιρι, θα πρεπει να πηγαινουν Κασο-Καρπαθο με τη μικροτερη δυνατη προσθηκη αποστασης και προσεγγισεων, σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος-Καρπαθος. Αυτο το πετυχαινει το Πειραιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος-Καρπαθος με μολις 13.5 ν.μ. επιπελον αποσταση. Επισης το Πειραιας-Φολεγανδρος-Σαντορινη-Κασος-Καρπαθος ισως ειναι μονο 11.5 ν.μ. επιπλεον αποσταση. Αντι λοιπον να κανουν δωρο στη Μπλου Σταρ τρια κυκλικα Ση
  11. Πανω απο το Φερρυ ρε μπαγασα; Στο 1ο ταξιδι μεσα εισαι;
  12. Πολυ ωραια επιλογη και αυτη γιατι χαιρεσαι και τη Ροδο για ολο το Σαββατο. Απλα αν μπορουσα θα πηγαινα σκετη μακρυταξιδη Κασοκαρπαθια με το Σουπερφερρυ ΙΙ και στο κατεβα και στο ανεβα, να χαρω πληρως τη μαγεια της γραμμης σε συνδιασμο με το βαπορι.
  13. Λογω της ταχυτητας του ειναι και πιο ευκολο να κανει καποιος το μακρυταξιδο μεχρι Ροδο και πισω, χωρις να χρειαστει αδεια απο την εργασια του. Αναχωρηση απο Περαια την Παρασκευη στις 20:30 το βραδυ και αφιξη στον Πειραια τη Δευτερα στις 06:35 το πρωι.
  14. Το μακρυταξιδο δρομολογιο της Παρασκευης με ολα τα λιμανια μεσα, εχει δηλωμενη διαρκεια μεχρι Καρπαθο 22.5 ωρες με το Σουπερφερρυ ΙΙ, ενω το Πρεβελης ειχε 25 ωρες. Μεχρι αρχες Αυγουστου η Γιαπωνεζα ηταν σχετικα συνεπης, μετα οχι, με την επιπλεον μειωση της ταχυτητας της.
  15. Αν αναφερομαστε σε μαιτζεβελα βαπορια 100+ μετρων, τοτε στο διαστημα μεσα '80 εως μεσα '90, εχουν περασει επισης το Γκολντεν Βεργινα, το Ολυμπια (ξαδερφο των Επτανησος - Δηλος), το Απολλων Εξπρες 2, που ισως και αυτα να ηταν ενα κλικ πιο καλα στη μανουβρα απο το Σουπερφερρυ ΙΙ, το οποιο ειναι και αυτο πολυ δυνατο. Ο Κορναρος ηταν καλος στη μανουβρα, σαφως, αλλα μαλλον λιγοτερο απο τα προαναφερθεντα και το Σουπερφερρυ ΙΙ, κρινοντας στις λεπτομερειες. @Lord το Πρεβελης εχει να κανει μεγαλη επισκευη πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα. Μετα απο τετοιες επισκευες "πεταει" για αρκετο καιρο, οχ
×
×
  • Create New...