Jump to content
Shipfriends

Captain_Nionios

eMembers
  • Content Count

    777
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Χανια-Αθηνα-Κεφαλλονια

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν μιλάμε για 40-50 τόνους που είπε ο Νικ, είναι σαν δύο νταλίκες, οπότε δε νομίζω ότι επηρεάζει την ταχύτητα. Την συμπεριφορά στη θάλασσα δεδομένου ότι είναι τοποθετημένα τόσο ψηλά, ίσως ναι.
  2. Ήταν ωραίο βαπόρι, ειδικά στην αρχική του μορφή. Πριν το ατύχημα που του χάλασε λίγο την πλώρη, η οποία άλλαξε μορφή με την επισκευή και έγινε λιγότερο ντελικάτη. Επίσης πριν την επέκταση του πρώτου ντεκ επιβατών προς πλώρα, που δημιούργησε το πλωριό μπαλκόνι στον καθρέφτη. Γενικά μου αρέσουν τα πλωριά μπαλκόνια, αλλά ο καθρέφτης που είχε αρχικά, χωρίς το μπαλκόνι, ήταν σαφώς πιο όμορφος, αυστηρός, επιβλητικός και αρμονικός με τη γενικότερη αισθητική του βαποριού και τις γραμμές του. Ακόμα και στην αρχική του μορφή μπορούσες να αγναντεύεις πλώρα, από τις ανοιχτές πόρτες στις ά
  3. Για να μπορεί να είναι από Σητεία στην Κάρπαθο σε 2 ώρες και 15 λεπτά, δεδομένου ότι στην Κάσο θα θέλει τουλάχιστον 10 λεπτά (από το έμπα στο φάρο, μέχρι το έβγα από το φάρο) θα πρέπει να έχει μέση ταχύτητα 33+. Βάλε επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, πάμε στα 33.5+. Θα πηγαίνει τόσο; Ειδικά σε αυτή τη γραμμή;
  4. Τι 9% ρε παιδιά; Είναι πολύ υψηλό ποσοστό, θα έλεγα εντυπωσιακό. Ας ανέβαζαν 3%, με σεβασμό στον κόσμο που έχει περάσει τόσα, αν πραγματικά το έχουν ανάγκη.
  5. Ανατριχιαστικό ότι στα τελευταία πλάνα του βίντεο φαίνεται ο ταλαιπωρημένος ρυμουλκούμενος Ποσειδώνας με φόντο τις Πόρτες... Δεν πέρασαν 4.5 χρόνια και πάλι στην Πάρο, πάλι για ένα μικρό ρήγμα και θέματα με τα στεγανά, χάθηκαν τόσοι συνάνθρωποι μας.
  6. Ήμουν μεταξύ Απόλλων Εξπρές και Παναγία Τήνου 2. Μετά από πολλές αλλαγές απόφασης, ψήφισα Παναγία Τήνου 2, πιο πολύ συναισθηματικά γιατί εμένα μου άρεσε πιο πολύ, ήταν πιο καψουρευτικό, όχι γιατί ήταν πιο ολοκληρωμένο βαπόρι. Αν είχαν φτιάξει το θέμα του γκαράζ, θα ήταν τουλάχιστον ισάξιο με Απόλλων.
  7. Το 2008 από Ηράκλειο για Σαντορίνη έκανε ακόμα δειλά βήματα το γατάκι της HSW και το 2019 τα δρομολόγια ήταν πολλαπλάσια, με πολύ μεγαλύτερα ταχύπλοα που ανέβαιναν σχεδόν σε όλες τις βασικές Κυκλάδες. Μακάρι, έστω και σε μικρότερη έκταση, η γραμμή να αποκτήσει κόσμο, να γίνει θεσμός και κυρίως να βοηθηθούν η Κάσος και η Κάρπαθος, που πραγματικά το αξίζουν, όντας πολύ όμορφες και ιδιαίτερες. Τα ταχύπλοα ποτέ δεν ήταν η αδυναμία μου, τα επιλέγω σπάνια, αλλά αν με τη βοήθεια πρακτορείων βοηθηθούν τα δύο νησιά το εύχομαι. Επειδή όμως αυτό δεν είναι τόσο πιθανό, όσο η εκτόξευση Ηρακ
  8. Απόλλων Εξπρές. Θρύλος, εξαιρετικό βαπόρι, πολύπλευρο, έφερε την επόμενη γενιά μεγέθους, διάταξης χωρών και γκαράζ με εξαιρετικό ταξίδεμα και μανούβρα. Θα ήθελα να έχει πιο πολλά και μεγάλα παράθυρα, όπως και πλωριό μπαλκόνι, όμως η έλλειψη αυτών του έδινε πιο αυστηρή εμφάνιση. Παναγία Τήνου 2. Μου άρεσε πολύ αυτό το βαπόρι. Εμφανισιακά η μετασκευή του ήταν πολύ καλή και στο μάτι μου άρεσε πιο πολύ από το αδερφό του. Είχε πλωριό μπαλκόνι αλλά διατηρούσε επιβλητικό καθρέφτη. Ταχύτατο, με υψηλή ισχύ, ωραία καταστρώματα και εσωτερικούς χώρους, ειδικά το πάνω πλωριό σαλόνι... Αν μου έλεγαν ν
  9. Σε κάθε περίπτωση SF II ή Σαντορίνη σε καλή κατάσταση θα ήταν πολύ ευχάριστη προσθήκη στο Ιόνιο. Δε θα έφερναν την επανάσταση, αλλά είναι τουλάχιστον ισάξια με όλα τα παρόντα, πλην του Φιορ μόνο όσον αφορά τη διακόσμηση. Μιλάω για τις δυνατότητες τους ως βαπόρια, όχι για την κουλτούρα της εταιρείας. Επίσης και τα δύο λόγω αξιοπρεπεστατης ταχύτητας και πολύ άνετων χωρών μέσα έξω, θα μπορούσαν να χτυπήσουν την Πάτρα. Δεν είναι Κάλβος...
  10. Για το μέλλον του βαποριου λογικά όλα είναι ανοιχτά, τουλάχιστον με τη μέχρι στιγμής εικόνα της εταιρείας, αυτό αισθάνομαι. Από χτύπημα στις Δυτικές μαζί με την αγονη τους, Λαύριο για πάνω, Αζόρες, Ιόνιο ακόμα και διεκδίκηση της Κασοκαρπαθίας από Πειραιά μιας που ήδη πήγε σε σκατζα. Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον, ειδικά αν γίνουν ζευγάρι με τη Σαντοριναρα σε ενδεχόμενη επιστροφή της.
  11. Τόσο ξεκάθαρη νίκη του Χίος δεν την περίμενα. Ενδιαφέρον.
  12. Τα έχω ταξιδέψει όλα, πάνω από μια φορά. Είναι όλα αξιόλογα και καλά βαπόρια. Τα Δήλος και Μύκονος είναι πιο σαλοναδικα. Τα Πάτμος και Χίος λίγο πιο καμπιναδικα. Τα Δήλος και Πάτμος είναι πιο φρέσκα στην εσωτερική διακόσμηση και με πιο μοντέρνα αισθητική. Τα Μύκονος και Χίος έχουν πιο ελεύθερα εξωτερικά καταστρωματα, με λιγότερους ανεμοθραυστες. Τα Δήλος και Πάτμος έχουν πιο όμορφες πλωρες. Τα Μύκονος και Χίος, έχουν μεγαλύτερες σε χωρητικότητα μηχανές, με περισσότερη ροπή, που αποδίδουν σχεδόν ίδια ισχύ σε χαμηλότερες στροφές. Συνάμα είναι πιο ελαφριά κ
  13. Νομίζω πως το πιο ωραίο θα ήταν να βγουν ισοπαλία η Ρομιλντάρα και ο Κορνάρος. Συμβολικά θα έδειχνε ότι ήταν εξίσου ξεχωριστά αγονόπλοια στη συνείδηση των καραβολατρών. Όχι πως αν τελειώσει η ψηφοφορία με ελάχιστη διαφορά δεν θα δείχνει το ίδιο, αλλά η ισοπαλία θα ήταν ακόμα πιο συμβολικό αποτέλεσμα. Ο Σκοπελίταρος εντυπωσιακός...
  14. Η μετασκευή από αμιγώς επιβατηγό σε εγ/ογ έγινε το 1970 στα Harland and Wolff με γκαράζ σχεδόν αποκλειστικά για ιχ με ύψος το πολύ 2 μέτρα. Οταν ήρθε στην Ελλάδα, πρέπει να έφαγαν λίγο από τους κοινόχρηστους χώρους που ήταν στον "αέρα" τους ύψους για φορτηγά, με σκοπό να δώσουν λίγο περισσότερο χώρο για φορτηγά. Ακόμα και μετά την παρέμβαση αυτή, το πολύ τα τελευταία 20 μέτρα πρυμα να ήταν διαθέσιμα. Στην Ελλάδα του έκαναν επίσης την κλασική επέκταση του εξωτερικού ντεκ πάνω από το πρυμιο ρεμετζο. Σε αυτή του την εκδοχή ήταν πραγματικά ένα πανέμορφο βαπόρι, εξαιρετικά αρμονικό, όνε
  15. Οντως εξαιρετικη φωτογραφια, λεβεντια. @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ με ποσο δρομο να υπολογιζουμε το Σεπτεμβριο του 1994;
×
×
  • Create New...