Jump to content
Shipfriends

Captain_Nionios

eMembers
  • Posts

    884
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Χανια-Αθηνα-Κεφαλλονια

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Όπως αναφέρθηκε ο καπετάν Δημήτρης πήγε ως επιβάτης για κάποιες συμβουλές στις πρώτες προσεγγίσεις του βαποριού. Ακόμα και αν ήθελε να πάρει πίσω το φυλλάδιο νομίζω δεν μπορεί στα 71 του. Από την Άνοιξη του 2009 έως νομίζω το Φθινόπωρο του 2019 εξυπηρέτησε τη γραμμή με Κορνάρο και Ιονίς. Αγαπήθηκε πολύ και αγάπησε πολύ, ειδικά τα Αντικύθηρα. Κάτι ακόμα. Δεν μπορεί η νόνα να πάει άργα με τίποτα... Πόσα χρόνια είχαν να δουν 18.5 - 19.2 κόμβους στο άνετο στη γραμμή; Ίσως μόνο από την εποχή του Μήλος ή του Πήγασου και αυτό με ερωτηματικό.
  2. Πραγματικά πολύ ιδιαίτερη καραβολατρική χειμωνιάτικη στιγμή. Το Κεφαλονιά στα 50 του, 30 εκ των οποίων στην Ελλάδα, να μανουβράρει πρώτη φορά στα μοναδικά, υπέροχα Αντικύθηρα. Αισθητικά ο συνδυασμός είναι εξαιρετικό. Στη μανούβρα δε γυρνάει με τίποτα. Λόγω έλλειψης χώρου δεν μπορεί να μπει με δρόμο, οπότε... Στατική μανούβρα με ένα τιμόνι, τουμπαριστό και προπελάκι αδύναμο... Είναι τόσο αταίριαστο το λιμάνι με το βαπόρι στη μανούβρα, που την άφιξη του εκεί, την ανεβάζει πάρα πολύ σε ιδιαιτερότητα και σπανιότητα.
  3. Λογικά έχει μπει ξανά στο θέμα του βαποριού αλλά μιας που υπάρχει και θέμα για το λιμάνι πλέον. Ας δούμε μανούβρα προ 12ετιας, με περίπου 40 κόμβους ΝΝΔ. Επ' αγκύρα αριστερή στροφή με πολύ δυνατό αγαντάρισμα στο στόμιο του κόλπου, βιράρισμα της άγκυρας, ανάποδα και ξανά φούντο.
  4. Αυτό το έγραψα στο αρχικό ποστ που ξεκίνησα αυτήν την κουβέντα στο θέμα του Πρέβελης. Δεν μεταφέρθηκε εδώ, έμεινε στο θέμα του πλοίου. Το σωστό είναι το Πρέβελης. Απλά η απορία μου ήταν, αν έστω το προσδιορίσουμε ως κάτι μη ουδέτερο λίγες φορές, έτσι για το γούστο ρε παιδί μου, γιατί κάποιοι να το πουν ο.
  5. Σίγουρα κάτι που το έχει συνηθίσει το μάτι, όταν αλλάζει, η πρώτη αντίδραση είναι συνήθως ότι δεν αρέσει. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση του Ορίζοντα πιστεύω πραγματικά πως δεν του πάει το τόσο πολύ άσπρο. Είναι συμπαθητικό βαπόρι αλλά δεν έχει τις γραμμές του παλιού Λευκά Όρη τωρινού Μπλου Γκάλαξυ. Σε αυτό πήγαιναν και τα δύο, γιατί είναι ένα πανέμορφο σκαρί.
  6. Δεν πιστεύω ότι το αρσενικό έχει επικρατήσει. Απλά ότι έχει αυξηθεί σε ποσοστό όταν αναφέρονται στο βαπόρι. ΥΓ: Πάντως τη μεγάλη μου καψούρα, το παλιό Επτανήσος, σχεδόν όλοι το έλεγαν το Επτανήσος, σπάνια η Επτάνησος-Επτανησάρα, ποτέ ο Επτάνησος.
  7. Η ΑΝΕΚ λογικά θα έβαλε το Σ γιατί εφόσον είναι η Ιερά Μονή της Πρέβελης, μάλλον κράτησε τη γενική ενικού στο όνομα. Ομολογουμένως περίεργο, αλλά πιο λογικό από την αρσενική εκδοχή... Στην περίπτωση Έλυρου ο Μιλτιάδης έχει δίκιο. Εννοείται και εγώ κάνω το λάθος συχνά. Απλά η αρχαία πόλη Έλυρος δεν συζητιέται σχεδόν καθόλου, οπότε μπορεί να σε μπερδέψει το -ος στην κατάληξη και να το κάνεις αρσενικό. Η Ιερά Μονή της Πρέβελης, η περιοχή της Πρέβελης και η παραλία της Πρέβελης συζητιούνται πολύ συχνά, οπότε εκεί μου κάνει πιο μεγάλη εντύπωση.
  8. Επειδή και η περιοχή στο Ρέθυμνο και η Μονή προσφωνούνται ως θηλυκές μου κάνει εντύπωση που κάποιοι το λένε ο Πρέβελης. Εκτός αν είναι η Ιερά Μονή του Πρέβελη, πράγμα που δεν έχω ακούσει ποτέ από κανέναν. Δεν μπορώ να το αποκλείσω όμως. Επειδή η ΑΝΕΚ έβαλε στο τέλος το Σ, σημαίνει ότι το θεώρησε και αρσενικό;
  9. Υπάρχουν κάποιοι που αναφέρονται στο βαπόρι ως ο Πρέβελης και όχι το Πρέβελης ή έστω η Πρέβελης-Πρεβελάρα. ΟΚ φαντάζομαι πως επίσημα σωστό είναι το ουδέτερο, μιας και μιλάμε για βαπόρι στην ελληνική γλώσσα. Όμως αν θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε μη ουδέτερο. Γιατί κάποιοι επιλέγουν το αρσενικό ο Πρέβελης;
  10. Λες δεν μπορει, δε γινεται να παει παρακατω και παει ακομα πιο χαμηλα... Τον σπρωχνει επανειλημμενα, συνεχεια, χωρις καμια ευαισθησια, χωρις καμια διαθεση να υποχωρησει απο αυτο που κουμπωσε στο κεφαλι του, ακομα και τις στιγμες που ειναι σαφες οτι ο ανθρωπος ειναι εντελως στην ακρη... Εκει νταης, δε θα μπεις, τελος. Λες και αν αφηναν εναν ταλαιπωρο να μπει, ακομα και αν πιστευαν οτι δεν εχει εισιτηριο, θα επεφτε εξω το πιο σκανδαλωδες μονοπωλιο συμβατικων της ακτοπλοϊας μας. ΟΚ στο Ηρακλειο εχει αντιπαλο, αλλα η νοοτροπια ειναι συνολικη. Μαμαμε και δερνουμε σε ολα τα επιπεδα, σε ολες τις γραμμες, δεν μας κουναει κανεις... Ντροπη και παλι ντροπη.
  11. Έτυχε να ταξιδεύει φίλος, όχι συνασθενής, για Σίφνο. Του έκατσε το παρθενικό δρομολόγιο. Μου τόνισε τους πολλούς και όμορφους χώρους επιβατών. Επίσης το πλωριό μπαλκόνι κάτω από τη γέφυρα ήταν προσβάσιμο, ελπίζω να παραμείνει και στο μέλλον.
  12. Ποσο ανετα και χωρις κανενα ζορι παει μεσο ορο 19.5 κομβους στα 48 του χρονια... ΟΚ το εχουμε γραψει τοσες φορες, το ξερουμε, αλλα δεν παυει να ειναι πραγματικα εντυπωσιακο. Ετσι για πλακα 19.5 μεσο ορο και στοιχηματιζω οτι αν ηθελαν μπορουσε ακομα και τα 20.5 υπηρεσιακη...
  13. Εδώ είμαστε φόρουμ που αφορά τα βαπόρια, συζητάμε και εστιάζουμε σε αυτά και σε ό,τι σχετίζεται με αυτά. Σαφέστατα υπάρχει πολύ υψηλή αύξηση τιμών σε όλη μας την καθημερινότητα και προσωπικά στα ποστ μου το έχω αναφέρει μερικώς, όχι όμως αναλυτικά γιατί εδώ συζητάμε για τις τιμές των εισιτηρίων των βαποριών. Επίσης ποτέ δεν ανέφερα ότι δεν έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων. Ανέφερα ότι δεν έπρεπε να αυξηθούν τόσο πολύ αρχικά και κυρίως ότι δεν έπρεπε να παραμείνουν τόσο ψηλά ακόμα και μετά την τόσο μεγάλη μείωση των καυσίμων επί μήνες. Πάντως αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι κάποιοι λέτε στο περίπου: "Εντάξει έχουν πάει ψηλά οι τιμές των εισιτηρίων, αλλά τι να κάνουν και οι ακτοπλόοι, δεν είναι μόνο τα καύσιμα είναι πολλά όλα τα έξοδα και στο κάτω κάτω όλα στη ζωή μας έχουν πάει στο θεό οπότε μην πολύ διαμαρτύρεστε, αφήστε τα βαποράκια στην ησυχία τους. Το πρόβλημα είναι κυρίως οι μισθοί." Το καταλαβαίνω σωστά; Μπορείτε να μας το πείτε και με σαφήνεια; Ναι αυτό πιστεύουμε;
  14. Φίλε @SAMAINA είχαμε επισκεφθεί τη Σάμο το 2017 και μας είχε αφήσει πολύ γλυκές εντυπώσεις. Σαφώς και θα θέλαμε να ξαναπάμε. Αλλά με 74 ευρώ οικονομική (που οι θέσεις είναι ελάχιστες) και 83 ευρώ αεροπορική ειλικρινά δεν σκοπεύουμε να πάμε όσο οι τιμές παραμένουν ψηλά. Δεν είναι ότι δεν γίνεται, πες κάνανε οικονομία και για να χαρούμε το καλοκαίρι μπορούμε να τα δώσουμε. Το θέμα είναι ότι δε δεχόμαστε να τα δώσουμε. Γιατί αν είμαστε ανεκτικοί σε τόσο εξωφρενικές αυξήσεις παντού και με τους μισθούς στάσιμους σε λίγο καιρό ούτε καν θα μπορούμε.
×
×
  • Create New...