Jump to content
Shipfriends

Captain_Nionios

eMembers
  • Content Count

    705
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Χανια-Αθηνα-Κεφαλλονια

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Επειδη αναφερθηκε, οτι ο Κορναρος ειχε παρομοιο γκαραζ. Σαφως και δεν ειχε πολυ μεγαλυτερο. Ειχε ομως λιγο μεγαλυτερο μηκος και το πιο βασικο, αν το κυριως γκαραζ ηταν φουλ φορτηγα, ειχε και ανω γκαραζ ιχ, στο ντεκ 5, οχι μονο παταρια.
  2. Απλα για το τυπικο. Ηρακλειο - Κασος απευθειας ειναι 89 ν.μ.
  3. Τι εννοεις αναφερομενος στη βελτιωση του δρομου Πηγαδιων - Διαφανιου; Καποτε το κομματι Σποα - Ολυμπος, των 19 χλμ, ηταν χωματοδρομος, το ειχα κανει μαλιστα δυο φορες, το 2009 και το 2010, αλλα απο το 2012 και μετα ειναι ασφαλτος. Τι θα μπορουσε να βελτιωθει περαιτερω; Λογω κατολισθισεων ισως σε καποια σημεια θα μπορουσε να μπει δυχτι και να γινουν ενισχυσεις στα πρανη δεκτο. Αλλα απο πλευρας χαραξης της διαδρομης δε νομιζω οτι μπορει να γινει κατι. Ειναι η μορφολογια του νησιου τετοια που αναγκαστικα θα εχει πολλες στροφες και γκρεμους.
  4. Ακομα και η Σητεια παντως, μετα την Αναφη, προσθετει σεβαστη αποσταση και χρονο. Αποψη μου, ειναι οτι τουλαχιστον ενα δρομολογιο το Χειμωνα και περισσοτερα εποχιακα το καλοκαιρι, θα πρεπει να πηγαινουν Κασο-Καρπαθο με τη μικροτερη δυνατη προσθηκη αποστασης και προσεγγισεων, σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος-Καρπαθος. Αυτο το πετυχαινει το Πειραιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος-Καρπαθος με μολις 13.5 ν.μ. επιπελον αποσταση. Επισης το Πειραιας-Φολεγανδρος-Σαντορινη-Κασος-Καρπαθος ισως ειναι μονο 11.5 ν.μ. επιπλεον αποσταση. Αντι λοιπον να κανουν δωρο στη Μπλου Σταρ τρια κυκλικα Ση
  5. Πανω απο το Φερρυ ρε μπαγασα; Στο 1ο ταξιδι μεσα εισαι;
  6. Πολυ ωραια επιλογη και αυτη γιατι χαιρεσαι και τη Ροδο για ολο το Σαββατο. Απλα αν μπορουσα θα πηγαινα σκετη μακρυταξιδη Κασοκαρπαθια με το Σουπερφερρυ ΙΙ και στο κατεβα και στο ανεβα, να χαρω πληρως τη μαγεια της γραμμης σε συνδιασμο με το βαπορι.
  7. Λογω της ταχυτητας του ειναι και πιο ευκολο να κανει καποιος το μακρυταξιδο μεχρι Ροδο και πισω, χωρις να χρειαστει αδεια απο την εργασια του. Αναχωρηση απο Περαια την Παρασκευη στις 20:30 το βραδυ και αφιξη στον Πειραια τη Δευτερα στις 06:35 το πρωι.
  8. Το μακρυταξιδο δρομολογιο της Παρασκευης με ολα τα λιμανια μεσα, εχει δηλωμενη διαρκεια μεχρι Καρπαθο 22.5 ωρες με το Σουπερφερρυ ΙΙ, ενω το Πρεβελης ειχε 25 ωρες. Μεχρι αρχες Αυγουστου η Γιαπωνεζα ηταν σχετικα συνεπης, μετα οχι, με την επιπλεον μειωση της ταχυτητας της.
  9. Αν αναφερομαστε σε μαιτζεβελα βαπορια 100+ μετρων, τοτε στο διαστημα μεσα '80 εως μεσα '90, εχουν περασει επισης το Γκολντεν Βεργινα, το Ολυμπια (ξαδερφο των Επτανησος - Δηλος), το Απολλων Εξπρες 2, που ισως και αυτα να ηταν ενα κλικ πιο καλα στη μανουβρα απο το Σουπερφερρυ ΙΙ, το οποιο ειναι και αυτο πολυ δυνατο. Ο Κορναρος ηταν καλος στη μανουβρα, σαφως, αλλα μαλλον λιγοτερο απο τα προαναφερθεντα και το Σουπερφερρυ ΙΙ, κρινοντας στις λεπτομερειες. @Lord το Πρεβελης εχει να κανει μεγαλη επισκευη πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα. Μετα απο τετοιες επισκευες "πεταει" για αρκετο καιρο, οχ
  10. Καλα και για το Πρεβελης δεν ειναι κανονας οτι παει με 15 κομβους επειδη πηγαινε τον τελευταιο μηνα. Λογικα λογω της παρατεταμένης συνεχούς υπηρεσίας του τοσο καιρο, χωρις μεγαλη συντήρηση καπου πονουσε και το προσεχαν. Εχουν υπαρξει εποχες που μετα απο μεγαλες επισκευες εχει βγαλει ολόκληρα δρομολόγια με 18.5+ και στιγμιαία 19.5 . Αν κρινω απο τις προηγουμενες μεγαλες ακινησιες του, λογικα μετα την παρουσα επισκευη του θα ταξιδευει οικονομικά στα 17.5 και αν χρειάζεται περισσοτερο για να καλυψει κάτι.
  11. Καλη αρχη στο βαπορι. Το εγραψα παλι, ειναι πραγματικα πολυ ιδιαιτερο ενα βαπορι που επι 27 χρονια εξυπηρετει σε υψηλοτατο επιπεδο γραμμες φιλετα, τελικα να προσφερει τις υπηρεσιες του σε μια τοσο μακρινη, δυσκολη και ιδιαιτερη αγονη γραμμη, οπως η Κασοκαρπαθια. Ευχομαι να δουμε αρκετες φωτογραφιες και γιατι οχι ακομα και βιντεο απο την Αναφη, τη Σητεια, την Κασο, την Καρπαθο, τη Χαλκη και τη Ροδο. Για πλακα παει 18.5 κομβους. ΥΓ: Θα μανουβραρει ξανα στη γραμμη, βαπορι με τα μεγαλα μεταλλικα χειριστηρια της KaMeWa, οπως αυτα του Κορναρου...
  12. Σιγουρα το Γαυριο και η Τηνος ειναι εξαιρετικα δυσκολα λιμανια και συγκρισιμα με τα δυσκολα της Κασοκαρπαθιας, χωρις καμια αμφιβολια. Ομως νομιζω οτι υπο συγκεκριμενες συνθηκες, σοροκου, σοροκολεβαντε και οστριας η Κασος ειναι το δυσκολοτερο ολων. Οχι μονο λογο των διαστασεων της ωφελιμης λιμενολεκανης που ειναι παρομοια με το Γαυριο και μικροτερη απο την Τηνο, αλλα κυριως λογω του σχηματος της λιμενολεκανης σε σχεση με τη φορα των δυσκολων για το λιμανι ανεμων. Ολα δυνανται να σε παγιδεψουν με συγκεκριμενη φορα και δυναμη ανεμου, αλλα η Κασος ενα κλικ πιο ευκολα απο τα αλλα. Το μεσ
  13. Μα το εγραψα παραπανω, δεν ηταν προσχεδιασμενο απο πριν, αλλα εγινε λογω των συνθηκων εκεινων το στιγμων. Πηγε να δεσει στο κεφαλι με την πλωρη να κοιταει ΒΒΔ προς τη νησιδα Δεσποτικο για να εχει τον ΒΔ αερα σχεδον καταπλωρα και λιγο μασκα αριστερα. Ο αερας ομως αλλαξε αποτομα διευθυνση, εγινε ΒΑ και ηρθε απο την δεξια μπαντα του βαποριου οποτε το εσπρωχνε προς το μεσα λιμανι. Αποφασισε να αλλαξει τη μανουβρα και εφοσον μπορουσε, μπηκε στο μεσα λιμανι. Θα μπορουσε επισης να φυγει και να κανει εξ'ολοκληρου νεα προσπαθεια.
  14. Οχι δεν ειχε διανυκτερευση. Νομιζω οτι εγινε λογω συνθηκων και ξαφνικης αλλαγης του καιρου. Μαλλον πηγε να αραξει στον κλασικο ντοκο αλλα με την πλωρη προς τη νησιδα, για να εχει τον καιρο σχεδον καταπλωρα, λιγο στην αριστερη μασκα. Ομως ο καιρος αλλαξε αποτομα μεσα σε δευτερολεπτα και ηρθε απο τη δεξια μπαντα του βαποριου οποτε το εσπρωχνε προς το μεσα λιμανι. Οποτε ο καπετανιος προσαρμοσε τη μανουβρα και δεδομενου οτι υπηρχε χωρος να αραξει στο μεσα, το επραξε.
×
×
  • Create New...