Jump to content
Shipfriends

ΕΥΔΟΞΟΣ

eMembers
  • Content Count

    538
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,555 profile views
  1. Αν και είχα ακούσει οτι είχε πολύ άσχημο ξεκίνημα απο πλευράς κίνησης, αν καταφέρει και μείνει στη γραμμή, θα είναι ο,τι καλύτερο απέναντι στα μονοπώλιο που έχει δημιουργηθεί.
  2. Αν δεν κάνω λάθος στην ιδιοκτησία της εταιρείας υπήρχε και Ελληνική συμμετοχή. Ειδικά στο Marco Polo σίγουρα τουλάχιστον οταν είχε μετασκευαστεί στο Πέραμα.
  3. Το πρωί ξεφόρτωσε πολύ κόσμο και οχήματα απέναντι απο το Ηλεκτρικό, ενώ μετά εμφανίστηκε ο γερανός οταν έβγαζε τα σωστικά του.
  4. Τελικά απο 1/7 - 6/9 το Ν. Μύκονος και μόνο στο κατέβασμα απο την Καβάλα κάθε Πέμπτη θα προσεγγίζει τις Παρασκευές τη Σύρο.
  5. Ακόμα και αν υποθέσουμε οτι αφήνουν χώρο στο γκαραζ (γιατί οπως είπαμε για τους επιβάτες οι ωρες είναι τραγικές) για Ικαρία - Σάμο, οι μεταφορείς της Σάμου φωνάζουν για την ώρα αναχώρησης της Δευτέρας. Εγώ είμαι σίγουρος οτι τα δρομολόγια σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για να παίρνουν την επιδότηση των 3 δρομολογίων μέχρι την Καβάλα.
  6. Προσωπικά μου έχει τύχει 2 με 3 φορές (την τελεταία μόλις περσι) που ακυρώθηκε δρομολόγιο ενω είχα ηδη εκδώσει εισιτήριο 20€ και φυσικά ενημερώθηκα έγκαιρα απο την εταιρεία, αλλάζοντάς το με ίδιας αξίας εισιτήριο σε άλλη ημερομηνία μόνο μέσω των κεντρικών τους γραφείων και πηγαίνοντας μόνο στον κεντρικό τους πράκτορα. Δυστυχώς ορισμένα πρακτορεία πολλές φορές από έλλειψη επαγγελματισμού και ισως παρασυρόμενα στο βωμό του κέρδους, αρνούνται να εξυπηρετήσουν οπως πρέπει να το κάνουν τους πελάτες τους. Οι κανονισμοί είναι σαφέστατοι οτι σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας σε ακύρωση δρομο
  7. Εχω την εντύπωση οτι μετα τις 15/6 θα ανοίξουν οι γραμμές για τους επιβάτες.
  8. Για τον μήνα Ιούνιο τελικά προστίθεται μία ακόμα προσέγγιση στο Καρλόβασι κάθε Παρασκευή απο Πειραιά (οπως έπρεπε φυσιολογικά να γίνει) Ετσι από μία γίνονται 2 οι προσεγγίσεις. Πάντως μετα απο πολλά χρόνια είναι εντελώς ακατάλληλος ο σχεδιασμός των δρομολογίων αφου ολόκληρο το καλακαίρι δεν θα υπάρχει ουτε μία πρωινή αναχώρηση απο τον Πειραιά, οι ώρες αφίξεων στα λιμάνια της Σάμου τις περισσότερες μέρες πολύ άβολες, ενω καταργείται εντελώς η σύνδεση με τη Σύρο.
  9. Καλά με το Ν. Μύκονος και με Ικαρία - Σάμο δεν μπορεί κανείς να περιμένει κρεβάτι. Δεν νομίζω ομως οτι θα καθυστερήσει να μπεί στη γραμμή το Ν. Ρόδος, αφου θα πρέπει να αποδεσμευτεί απο τη γραμμή των Χανίων.
  10. Επειδή η εταιρεία είχε σταθερή παρουσία όλο το χρόνο στη γραμμή, είχε αποκτήσει μόνιμους πελάτες κυρίως φορτηγά, αλλά και λεωφορεία που έκαναν γραμμή εξυπηρετώντας φοιτητές και τους συγγενείς τους που σπούδαζαν στην Ιταλία. Δεν θυμάμαι ποτέ η Med Link να είχε επενδύσει ιδιαίτερα στον επιβάτη. Για το συγκεκριμένο πλοίο πάντως δεν είχαν ακουστεί ουτε θετικά, αλλά ουτε και κάποια αρνητικά σχόλια.
  11. Για να κουβαλάει ποιούς ; Υποτίθεται οτι υπάρχει απαγόρευση μετακινήσεων !
  12. Βεβαίως και ίσχυε η επιστροφή χρημάτων, μόνο στην περίοδο αιχμής ίσχυε διαφορετική ακυρωτική πολιτική απο την κάθε εταιρεία.
  13. Και ξαφνικά εγένετο αεροπορική εταιρεία 😎 Πολιτική επιστροφών λόγω Covid 19.pdf
  14. Χωρις να θέλω να κάνω τον συνήγορο υπεράσπισης, δεν μπορώ να δεχτώ οτι επειδή το πλοίο έχει σκουριές να το βγάλουμε σώνει και καλά σαπάκι. Εντάξει δεν είναι κανένα νεότευκτο, αλλά στην ακτοπλοία βλέπουμε οτι κυκλοφορούν τόσα πλοία μεγάλης ηλικίας.
×
×
  • Create New...