Jump to content
Shipfriends

ΕΥΔΟΞΟΣ

eMembers
  • Posts

    649
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,493 profile views
  1. Σίγουρα για γέλια είναι. Που είναι τα δρομολόγια για να αγοράσεις εισιτήριο;
  2. Νομίζουν κάποιοι ανεγκέφαλοι ότι κάνουν ζημιά στη Ρωσία, ενώ η πραγματικότητα είναι εμείς βγάζουμε τα μάτια μας για πολλοστή φορά.
  3. Μετά από 2,5 χρόνια επανέρχεται επιτέλους το εκπτωτικό εισιτήριο των 20€ στην blue star/hellenic αρχής γενομένης από τον επόμενο μήνα.
  4. Ο,τι καλύτερο για τον επιβάτη αφού όπως είναι γνωστό παραμένει μια από τις ελάχιστες γραμμές όπου δεν έχει γίνει αύξηση ναυλολογιων.
  5. Μάλλον έκαναν τη καμπίνα ντισκοτέκ και βαράνε τα όργανα 😃
  6. Ας υποθέσουμε ότι όλα αυτά γίνονται, όμως ο υπέρμετρος γιγαντισμός έχει καμιά φορά -δυστυχως- και θύματα. Ο Σφηνιάς είχε μαζέψει ο,τι πλεούμενο υπήρχε και ήρθε το εξπρές Σαμίνα και είδαμε το αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο μαγειρεύεται και με τον Γκριμάλντι, είχαμε ήδη το ατυχές γεγονός και μακάρι να μην ξανασυμβεί κάτι άλλο. Αν πάμε σε μονοπώλια μία εταιρεία στην ακτοπλοΐα και η άλλη στην Ιταλία αλλοίμονό μας !!!!
  7. Προφανώς για μεγαλύτερη χωρητικότητα στα φορτηγά.
  8. Στο πλοίο είχε γίνει πολύ αξιόλογη δουλειά από την ΔΑΝΕ και ξενοδοχειακά και μηχανικά για αυτό άλλωστε ήταν και το μοναδικό που κράτησε η μπλου σταρ και μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει βγάλει βλάβες. Δεν πιστεύω πάντως ότι το προτιμούν σε σύγκριση με το Ν. Σάμος.
  9. Μέχρι και 2/10 θα είναι εκτός δρομολογίων. Φαίνεται ότι δεν είναι και τόσο απλή η βλάβη.
  10. Να πούμε και κάτι το οποίο μου μεταφέρθηκε στο συγκεκριμένο πλοίο ΔΕΝ παρέχεται καμία έκπτωση για γκρουπς.
  11. Φαντάζομαι ότι έχει τις ίδιες τιμές με το Άγιος Νεκτάριος οπότε είναι ένα κίνητρο για να δουλέψει κι αυτό.
  12. Καλά τώρα λες και τα πληρώματα είναι αθώες περιστερές. Έχω δεί κατ'επανάληψη είτε στο γκαράζ αλλά και σε κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους με μάσκα μεν αλλά σε διακοσμητική θέση.
  13. Και πέρσι είχε φύγει από τη γραμμή. Το κράξιμο νομίζω το τρώει ένα πλοίο όταν έρχεται σε μια γραμμή την περίοδο αιχμής και μετά κουνάει μαντήλι, ενώ εδώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Πάντοτε ήταν φθηνότερο από τον ανταγωνισμό οπότε γιατί να μη δουλέψει;
  14. Καλά δεν ζούμε και στο διάστημα. Οι συγχωνεύσεις γίνονται πάντα σε όφελος των πλοιοκτητών και όχι των εργαζομένων, οπότε είναι απολύτως λογικό να ανησυχούμε και ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχει ανησυχία ως προς τι τους ξημερώνει.
  15. Τέρμα το παρακαλετο στα σαλόνια πληρώνοντας ας πούμε για Σάμο 9€ παραπάνω για απλό κάθισμα ή 14 για το υποτιθέμενο πολυτελείας. Προσωπικά δεν δίνω ούτε δεκάρα παραπάνω!
×
×
  • Create New...