Jump to content
Shipfriends

ΕΥΔΟΞΟΣ

eMembers
  • Posts

    603
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,273 profile views
  1. Οι Κινέζοι ήρθαν για να μείνουν, μη φοβάσαι δεν το κουνάνε🤨
  2. Στις 14/9/21, οπψς με ενημέρωσε φίλος, το πλοίο είχε μετακομίσει στο λιμάνι στο Καρλόβασι εκεί που δένει το Μεγαλόχαρη. Απο τότε ομως αγνοείται η τύχη του.
  3. Ενδιάμεσα την Τρίτη του Πάσχα ήταν στο Ναύπλιο.
  4. Παρακάμφθηκαν οπως φαίνεται οι όποιες αντιρρήσεις της επιτροπής ανταγωνισμού (λειτουργεί άραγε τίποτα σ'αυτή τη χώρα;) και απο 3/5 ακριβαίνουν κατα 20% τα εισιτήρια και στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης !
  5. Δεν νομίζω ότι έχει σχέση το πριν, αφού το πλοίο έχει ήδη δεχτεί 2 μετασκευές.
  6. Όσο καιρό ακόμα μπορέσει η εταιρεία του να το κρατήσει ζωντανό, τόσο και εμείς θα βλέπουμε ένα από τα εναπομείναντα στα δάχτυλα του ενός χεριού πλοία και όχι εκτρώματα...
  7. Τα ωράρια των δρομολογίων βγαίνουν κατα κύριο λόγο να βγεί το επιδοτούμενο δρομολόγιο της άγονης, κατα δεύτερο λόγο να υπάρχει ένα έξτρα δρομολόγιο όποτε είναι αυτό για η' απο Σύρο/Μύκονο και Τήνο. Απο κει και πέρα η Ικαρία θέλει δε θέλει θα εξυπηρετηθεί τις συγκεκριμένες μέρες/'ωρες και ερχόμαστε τελευταία στη Σάμο οπου το πλοίο είναι η τελευταία και αναγκαστική επιλογή για αυτούς που έχουν μαζί τους αυτοκίνητο η' μηχανάκι. Αλήθεία πόσοι θα πάνε με 62,50 ναύλο καταστρώματος να γυροφέρνουν 9 η 10 ώρες σε ένα πλοίο, οταν βρίσκεις εισιτήριο με το αεροπλάνο 60 'η' 70 η' έστω με 80 € οταν κάνεις και κάποιο έγκαιρο προγραμματισμό ;
  8. Δεν πρόλαβα καλά-καλά που έμαθα οτι επίκεινται οι νέες αυξήσεις για την Μπλου σταρ και ηδη έχουν περαστεί οι νέες αυξημένες τιμές απο 2/5 10% και στους επιβάτες και στα οχήματα. Πρόκειται για την τρίτη κατα σειρά σε διάστημα λιγότερο απο ένα χρόνο (Ιούνιος/Νοέμβριος/Μάιος). Εξαιρείται για μιά ακόμα φορά η προστατευόμενη απο την επιτροπή ανταγωνισμού γραμμή Χίου - Μυτιλήνης και απλά δίνω ένα παράδειγμα της παραφροσύνης που επικρατεί : Τιμή καταστρώματος Πειραιάς/Χίος 39€ - Πειραιάς/Σάμος 62,50 !!!!!!!! Δεν έχω δεί τις γραμμές της Κρήτης, αλλά εκει ούτως η' άλλως υπάρχει ανταγωνισμός, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θέμα.
  9. Το έχω επισημάνει σε προηγούμενο μήνυμα οτι τουλάχιστον στα Μπλου σταρ 1 και 2 που έχω κατα καιρούς ταξιδέψει ουδέποτε ανέφεραν το όνομα των Πλοιάρχων. Δεν θυμάμαι φέτος αν αναφέρθηκαν τα ονόματα στα Χίος/Μύκονος οπου βέβαια σαν hsw πάντοτε τα έλεγαν.
  10. Και πολλοί ήταν αν σκεφτούμε οτι είχε ανακοινωθεί απο το πρωί απαγορευτικό χωρις εξαιρέσεις. Στην ουσία τα δρομολόγια της Κρήτης έγιναν για τα φορτηγά.
  11. Πολύ σωστά έκανε ο Πλοίαρχος και γύρισε πίσω ανακουφίζοντας τον κόσμο απο την ταλαιπωρία. Αλλωστε η κστάσταση φαίνετσι πόσο άγρια ειναι απο τις χαμηλές ταχύτητες που πηγαίνουν τσ άλλα 2 πλοία.
  12. Πράγματι ήταν το 1995. Πήγε σίγουρα και στο Καρλόβασι μιάς και ήμουν επιβάτης. Δεν θυμάμαι αν πήγε και στο Βαθύ, ίσως όχι.
  13. Επειδή υπήρξα πολλές φορές επιβάτης στη Μιλένα (όμορφο πραγματικά όνομα) στη γραμμή της Σάμου, να καταθέσω και εγω τις απόψεις μου 1. Μόνο την πρώτη χρονιά που ξεκίνησε τα δρομολόγια και προκειμένου να καθιερωθεί, οι καμπίνες πουλιόντουσαν με εισιτήριο Β' θέσης, πράγμα το οποίο άλλαξε αμέσως την επόμενη χρονιά οπου οι δίκλινες τουλάχιστον καμπίνες έγιναν αμέσως Α' θέσης. 2. Σίγουρα οι εσωτερικοί χώροι ήταν ανώτερης ποιότητας απο τον βασικό ανταγωνιστή του (Γκόλντεν Βεργίνα) ομως φαινόταν στο μάτι του επιβάτη η κατώτερη ποιότητα υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στη μετασκευή σε σχέση π.χ. με το Ροδάνθη. 3. Υστερούσε σε ταχύτητα και δεν μπορώ να ξεχάσω τα ξενύχτια ειδικά στην περίοδο αιχμής οταν με αναχώρηση στις 23.45, έφυγε στις 05.00 το πρωί καθώς επίσης ήταν αργό στις μανούβρες στα λιμάνια. Σε γενικές γραμμές βέβαια είχε άνετα σαλόνια και εξωτερικούς χώρους και έκανες ένα ευχάριστο ταξίδι.
  14. Ακριβώς σε αυτή την περίοδο αναφερόταν και αυτός και όχι βέβαια στην προηγούμενη.
×
×
  • Create New...