Jump to content
Shipfriends

togias_k

eMembers
  • Posts

    793
  • Joined

  • Last visited

About togias_k

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,544 profile views
  1. Ίσως να θέλουν να ισχυροποιησουν εκ νέου το brand name του Highspeed. Εξάλλου, υπάρχουν ακόμα τα 3 και 4 cats οπότε ίσως να μπερδευοταν.
  2. Μετά την Seajets και η Attica δίνει έμφαση στη δημιουργικότητα.
  3. Νομίζω ότι η χαρακτηριστική κυματωδης γραμμή της Seajets, θα το γέμιζε πιο πολυ και το αποτέλεσμα θα ήταν πολυ καλυτερο στις μπαντες.
  4. Με αφορμή τις παραπάνω εντυπώσεις του @Nick the Greek, εγώ είδα μια πολυ πιο διαφορετική εικόνα σε ένα ταξίδι μου τον Νοέμβριο. Καταρχάς, να πω ότι το ταξίδι ήταν απλά απολαυστικό, χωρίς ιδιαίτερο κρυο και ο καιρός ήταν 3-4 μποφόρ. Χαρακτηριστικά, έβγαλα όλο το καβοντορο στην περατζαδα κάτω από την αριστερή βαρδιολα και απλά χαζευα τα κύματα που εσκαγαν στην πλωρη. Περνώντας λοιπόν γύρω στις 8 ώρες μέσα στο πλοίο έχω να πω τα παρακάτω: Στα θετικά τα έχουμε πει δεκάδες φορές και συνεχίζω να τα επιβεβαιώνω. Εγώ θα προσθεσω ότι υπηρχαν σταθερά 1-2 μελη του πληρώματος να καθαρίζουν τις τουαλέτες. Στα αρνητικά, λίγο με απογοητευσε η εξωτερική εικόνα του πλοιου. Πρώτα τα εξωτερικά τραπέζια και οι καρέκλες σε όλα τα εξωτερικά καταστρωματα του πλοίου, ήταν μέσα στην αλμυρα. Και όταν λέω αλμύρα, εννοώ πολυ αλμυρα, σε σημείο να μην μπορώ να κάτσω παρα μόνο αν τα καθάριζα. Και δεν εννοώ κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, αλλά πριν καν ξεκινήσουμε. Δεν θυμάμαι το καλοκαίρι που είχα κάνει ταξίδι μαζί του να μην μπορουσα να κάτσω. Επίσης, στο κατάστρωμα της τσιμινιερας η μπογιά είχε ξεθωριάσει αλλά μου έκανε φοβερή εντυπωση ότι υπήρχε πληρωμα κατά την διάρκεια της ημέρας που έκανε μινιαρισματα και έξυνε τις επιφάνειες. Εν συνεχεία, αρνητική εντυπωση μου έκανε στην δεξιά βαρδιολα, το παγκακι είχε φυγει τελείως από την μια βάση του, δεν μπορουσες να κάτσεις. Τέλος, στον καναπέ στον οποίο έκατσα, συνάντησα αρκετή βρωμιά, βέβαια όχι σε μεγάλες και φανερές επιφάνειες, αλλά ήταν σε πολλα σημεία εμφανή. ΥΓ: Στο τραπέζι τυπου μπαρ στο εξωτερικό κατάστρωμα εκεί που είναι το μπαρ, από το vibration δεν μπορουσες να κάτσεις, ήταν ιδιαίτερα αισθητό και ενοχλητικό. Πρώτη φορά δοκίμασα να κάτσω συνεπώς δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι από παλια.
  5. Συγχωρατε με το ξέχασα, Από το group αγαΠΑΜΕ Καρυστία εδώ είναι η φώτο από screenshot.
  6. https://www.facebook.com/groups/agapamekarystia/permalink/858224551546821/ Πολυ σπάνια φωτογραφία και άκρως ενδιαφέρουσα στην οποία βλέπουμε BS Ithaki, Μαρμάρι Εξπρές και φυσικά το Καρυστακι.
  7. Ίσως έχει να κάνει με την παρουσια της Attica στην γραμμή, αφού σύντομα θα υπάρξει ανταγωνιστής και ίσως να θέλει να διατηρήσει την παρουσία της.
  8. Ναι αλλά περυσι είχαμε 100 θανάτους( ή και λιγότερους) στα 2000-3000 κρουσματα ενώ τώρα έχουμε 70 στα 40000. Όσον αφορά τα σχολεία, προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο από υγειονομικής πλευρας να ανοίξουν, όταν πριν κλείσουν για διακοπες δεν ήταν καθόλου λίγα τα κρούσματα στις σχολικές μονάδες και τώρα θα ανοίξουν κατόπιν έξαρσης του ιου. Τώρα όμως, τουλάχιστον μέχρι το δημοτικό, θα πρεπει ο γονιός να είναι μέσα στο σπίτι οπότε θα πρέπει να υπάρξει τηλεργασία, που είναι ολίγον δύσκολο χωρίς lockdown. Γενικότερα για τα σχολεία είναι πολυ κακή η κατάσταση με τα κρούσματα καθώς σε μια τάξη με 20 άτομα θα κλείσει με 11 κρούσματα. Δηλαδή ας πουμε με 5 κρούσματα είμαστε κομπλέ δεν υπάρχει κανενα θέμα.
  9. Εγώ νομίζω ότι είναι θέμα συντήρησης. Μπορεί να τους βγαίνει πιο οικονομικό και πιο πρακτικο εν τέλει, αν το Πάρος κάνει χαλαρά την Συροτηνομυκονια δεν χρειάζεται ιδιαίτερη συντήρηση, αλλά το Νάξος που κάνει την άγονη χρειάζεται αρκετά καλή συντήρηση. Έτσι αν μοιράζονταν τις γραμμές, και τα δυο θα θέλανε καλή επισκευή.
  10. Ας δουμε το Tera Jet στον ηλιόλουστο Πειραιά. Είχα καιρό να δω το εντυπωσιακό σκάφος, και ομολογώ πως είναι κρίμα να το βλέπεις να κάθεται 2,5 χρόνια τώρα. Βέβαια κρίμα είναι για εμάς, για την τσέπη του Ηλιόπουλου δεν γνωρίζω. Να προσθέσω ότι έχει κάνει μικροζημιες στη θέση πρόσδεσης (οχι τίποτα το σπουδαίο αλλά έχει ξυσει το τσιμέντο), που προερχονται από τους καταπέλτες. Ας ελπίσουμε να το δουμε να ταξιδεύει την φετινή σεζόν.
  11. Αφου ευχηθώ και από εδώ καλή χρονιά σε όλους, παραθέτω ένα όμορφο ρεμετζο του πλοίου στο Γαυριο τον περασμενο Νοέμβριο μέσα σε χειμερινό ηλιοβασίλεμα. Εντύπωση μου έκανε η μανουβρα που συνηθίζει να κάνει, καθώς είτε έχει είτε δεν έχει ανέμους, δεν παει ψιλά να φουνταρει και στη συνέχεια να έρθει με αναποδα και με τη βοήθεια του αέρα (σε περιπτωση βοριά), όπως συνηθίζουν όλα τα πλοια της γραμμής. Αντιθέτως δεν χρησιμοποιεί (απ'όσο είδα από τις κινήσεις των χειριστηριων) καθόλου το ανάποδα της αριστερής αλλά κάνει κράτει. Και με τη βοήθεια του stern και του bow thruster έρχεται σιγά σιγά στην θέση πρόσδεσης. Προφανώς έχει να κάνει με τις δυνατότητες και τις ιδιαιτερότητες του πλοίου απλά το αναφέρω, συζήτηση να γίνεται.
×
×
  • Create New...