Jump to content
Shipfriends

andreg

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,343 profile views
  1. Το πλοίο βρίσκεται τώρα στις ναυτικές αποβάθρες επισκευής στη Γένοβα για να λάβει τα χρώματα GNV.
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Co2MYU5pGI4&ab_channel=TELESARDEGNA Ακολουθεί ένα βίντεο από τα εγκαίνια με όλη την οικογένεια Onorato
  3. Τίποτα δεν είναι οριστικό με το Onorato.😁 Επίσης γιατί η Moby πρέπει να επιστρέψει περίπου 250 εκατ. ευρώ στην MSC και επομένως δεν αποκλείεται να το κάνει πουλώντας, αν χρειαστεί, αρκετά πλοία στην MSC/GNV το επόμενο φθινόπωρο. Κατά τη γνώμη μου θα αφαιρέσουν και τα καρτούν από Wonder, Aki, Tommy κλπ - αλλά δεν είναι δεδομένο ότι θα μπορέσουν να τα σταματήσουν όλα φέτος
  4. Ο Raffaele Rubattino θα βγει με το Moby Livery, όπως και οι υπόλοιπες μονάδες με το σήμα Tirrenia (Florio, Athara, Janas). είναι ουσιαστικά το τέλος (τουλάχιστον στις πλευρές των πλοίων) της εταιρείας.
  5. Με εκτίμηση σε όλους, πότε ανοίγουν συνήθως οι κρατήσεις για τους καλοκαιρινούς μήνες; Μου φαίνεται ότι και η Minoan και η Attica δεν τα διαθέτουν. Ευχαριστώ
  6. το τζάκι είναι ήδη Moby blue για όποιον ενδιαφέρεται: https://www.youtube.com/watch?v=H-bZIBL62YQ&ab_channel=PaesaggiDigitali
  7. Το Blue Galaxy έχει προγραμματιστεί στη γραμμή Πειραιάς-Ρόδος το καλοκαίρι του 2024, σύμφωνα με την κράτηση του Blue Star.
  8. είναι πολύ πιθανό μέσα σε ένα χρόνο η Aponte να πάρει και το υπόλοιπο 51% (ίσως με αντάλλαγμα πλοία όπως τα Moby Wonder, Aki, Florio, Rubattino, καθώς και το τμήμα ρυμουλκών) ή σε κάθε περίπτωση να «μετατρέψει» αυτά τα 250 εκατ. στην πώληση του Moby Fantasy and Legacy στο GNV.
  9. Η Moby/Tirrenia ενημέρωσε τις κρατήσεις τους για το καλοκαίρι του 2024 και οι Vinci και Sharden δεν είναι πλέον παρόντες. Η Bithia και ο Janas θα επιστρέψουν στην υπηρεσία - αρχικά ήταν αυτά τα πλοία που έπρεπε να μεταβούν στο GNV - προφανώς ο Aponte προτίμησε τα "δίδυμα" με διπλό γκαράζ
  10. Για μερικά χρόνια, μάλιστα, η Caronte&Tourist είναι ο πλήρης ιδιοκτήτης της Siremar, η οποία πλέον είναι πρακτικά απλώς μια επωνυμία. Λοιπόν στη Λαμπεντούζα θα κρατήσουν πιθανώς το Sansovino (εκ νέου κινητήρα) και το Cossyra αν επισκευαστεί από τη φωτιά (ο Γαλαξίας αυτή τη στιγμή καλύπτει τους αγώνες του). Το πραγματικό πρόβλημα είναι η ανανέωση των διαγωνισμών για τα νησιά του Αιόλου, όπου δεν φαίνεται να έχει επιτευχθεί συμφωνία
  11. Πριν από λίγες εβδομάδες υπήρχε μια φήμη μεταξύ των ναυτών της Tirrenia ότι ο Nurages θα περνούσε σύντομα υπό τον άμεσο έλεγχο του Moby, οπλισμένος με το ραβδί του τελευταίου. Το πλοίο βρίσκεται πλέον καθ' οδόν προς τη Μεσσήνη (έφυγε από τη Γένοβα-Πόρτο Τόρες στον Γιανά). Ίσως αυτό το βήμα οφείλεται στις συνεχείς καθυστερήσεις του νέου Moby Fantasy, το οποίο είναι ακόμα ακίνητο στην Κίνα και έχει προαναγγελθεί στη Μάλτα - κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι ο Aponte θα μπορούσε τελικά να το κάνει, ίσως για να αντικαταστήσει το La Superba στο GNV
  12. το μόνο σίγουρο με τον Γκριμάλντι είναι ότι ποτέ δεν έχεις βεβαιότητες 😁
  13. Ο Grimaldi ενημέρωσε τον ιστότοπο: Το Cruise Smeralda θα παραμείνει στο Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα όλο το καλοκαίρι, το Europa Palace στη Νάπολη-Κάλιαρι και η Κέρκυρα στο Civitavecchia-Cagliari. Η Κατάνια θα αντικαταστήσει τη Σμεράλντα στην Τυνησία.
  14. Η εντύπωση είναι ότι όλα τα πλοία Grimaldi που απέπλευσαν για την Τυνησία διατηρούνται σε πολύ κακή κατάσταση, όπως το Catania πριν επισκευαστεί και μεταφερθεί στο Civitavecchia-Cagliari, καθώς και το Cruise Bonaria, που αναχώρησε από το Μπρίντιζι σε καλή κατάσταση και τώρα , μετά τη διαδρομή Salerno-Tunida, δεν είναι τίποτα λιγότερο από βρώμικο. Σε κάθε περίπτωση, έχω την εντύπωση ότι η Vizzavona, που τελειώνει τη ναύλωση της με την Corsica Linea τον Απρίλιο, θα είναι το δεύτερο πλοίο στο Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, ενώ το Europa Palace θα παραμείνει στο Τυρρηνικό Πέλαγος. Ελπίζω η μετάφραση να είναι κατανοητή 😀
  15. Yes, as @Nick the Greeksaid, I think it's all connected with Moby/Tirrenia survival. (At least I can think this as a reasonable motivation, having read italian articles and followed Onorato's events). Cruise Olbia got a re-blading retrofit, so her actual max speed is about 25/26 knots. I don't know if Ausonia got too.
×
×
  • Create New...