Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Μόνο οι «ξένοι» πάνε με «κότερα» στην Κάρυστο;
  3. Δεν ξέρω πόσο άκυρη φήμη είναι τα σενάρια πώλησης του Blue Star Naxos στον Καναδά, αλλά έχει ακουστεί ότι μετά το πέρας των καλοκαιρινών δρομολογίων το Σεπτέμβρη για να παραδοθεί στην νέα εταιρεία του. Εάν όντως ισχύσει αυτό τότε βλέπω να αφήνουν την γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο στο Fast Ferries Andros (ναύλωση ή να δώσουν την γραμμή μόνιμα στην Fast Ferries)
  4. Εγώ νομίζω πάντως ότι το πλοίο δεν είναι έτοιμο ακόμα.
  5. Από όσο έμαθα από ντόπιους,αυτό ναι όντως θα γίνει λιμάνι,αλλά θα γίνει για να αράζουν εκεί οι ξένοι τα κότερα τους κτλ για να αδειάσει μέσα το κύριο λιμάνι ( καμία αναφορά σε πλοίο της γραμμής ) .Επίσης χθες ξέχασα να αναφέρω ότι γίνεται και δίπλα στο καρνάγιο της Καρύστου.Τώρα λοιπόν περιμένουμε να δούμε την συνέχεια... Δυστυχώς αύριο θα φύγω,οπότε δεν θα έχω εικόνα πως πάνε.
  6. Από αρχές Απριλίου έχει περάσει στη γραμμή Trieste - Tuzla με προσεγγίσεις στην Πάτρα στο ανέβασμα (κόβεται όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις) και στο Bari στο κατέβασμα
  7. Ότι να ναι πραγματικά Το πλοίο ποτέ δεν κορνάρει επειδή δεν θέλει να ενοχλήσει τους κατοίκους που μπορεί να κοιμούνται.Εντωμεταξύ στην φορτοεκφόρτωση πέρα από τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα που κάνουν λίγο φασαρία.Το πλοίο δεν φέρει καμία ευθύνη για την ηχορύπανση που δημιουργούν τυχόν επιβάτες μετά την αποβίβαση τους οι τα οχήματα που αποβιβάζονται και επιβιβάζονται.
  8. Δούλεψε στην παραπάνω γραμμή για 3,5 μήνες περίπου και έκτοτε δουλεύει στη γραμμή Τεργέστη - Μερσίνα με αναχωρήσεις Πέμπτη πρωί από Μερσίνα και Κυριακή βράδυ από Τεργέστη
  9. Παρά την εξάμηνη ναύλωση το πλοίο 20 Μαΐου σταμάτησε τα δρομολόγιά του και 9 Ιουνίου αναχώρησε από την Ουέλβα με αναφερόμενο προορισμό τη Σμύρνη
  10. Today
  11. Δημόσια Παρέμβαση της Κοινότητας Πόρου για την Όχληση από το Πλοίο «Σμύρνα di Levante»της Levante Ferries Πηγή: www.inkefalonia.gr Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο ενοχλητικό μπορεί να είναι το βαπόρι κατά τη διάρκεια φορτοεκφόρτωσης νομίζω ότι έχει ξεφύγει ο κόσμος. 😡
  12. Από τα μέσα Μαΐου έχει μεταφερθεί στη γραμμή Rotterdam - Immingham (τράμπα με το Jutlandia Sea) όπου διπλώνει το Fionia Sea
  13. Για να πω την αληθεια δεν βλεπω που ειναι το προβλημα σε αυτα που γραφονται Αν ειναι στο οτι υπαρχει πολιτικο προσωπικο στο ναυσταθμο ,σιγα την ειδηση.Παντα υπαρχε πολιτικο προσωπικο σε διαφορες θεσεις Αν ειναι στο οτι ειναι υποστελεχωμενα ,επισης δεν ειναι κατι νεο που θα προκαλεσει προβλημα για τη χωρα Σε καθε περιπτωση ειμαστε στο 2025 και δεν νομιζω οτι περιμενει η απεναντι πλευρα να μαθει απο εμας τι γινεται
  14. Ναι, σφάλλεις. Πολιτικό προσωπικό εργάζεται στον ναύσταθμο Κρήτης τουλάχιστον από την δεκαετία του 70. Δεν είναι κακό, ούτε μεμπτό, ούτε επιλήψιμο προς τους.... εν δυνάμει εχθρούς μας. Αυτή η αντίληψη πως αν υπάρχει χέρι ιδιώτη είναι αυτόματα η καταστροφή του κόσμου, δεν έχω καταλάβει πως έχει επικρατήσει. Δηλαδή θα βάλουμε τους σμυν-ίτες να κόβουν και να κολλάνε ελάσματα; Όλοι χρειάζονται και κανείς δεν περισσεύει.
  15. Εν τω μεταξύ, στην ιστοσελίδα της Seajets εξακολουθεί και γράφει ότι τα δρομολόγια του Superstar II ξεκινούν από τις 14 Ιουνίου και, βέβαια, αν πας να κάνεις κράτηση σου γράφει ότι δεν υπάρχουν δρομολόγια. Όπως έχουν γράψει και οι φίλοι συμφορουμίτες στο θέμα του πλοίου, το πρώτο ταξίδι πάει για τις 28 Ιουνίου και βλέπουμε. Προσωπικά, δεν με εκπλήσσει αυτή η εξέλιξη, ο Ηλιόπουλος λογικά θα επιδιώξει να δρομολογήσει το πλοίο τις σκάρτες 45 ημέρες που είναι η καλοκαιρινή περίοδος για τη Σάμο, όπως έχουμε πει πολλές φορές εδώ στο θέμα της γραμμής. Πάω στη Σάμο από το 1993 και έχω ταξιδέψει με όλα τα πλοία που είχαν και έχουν δρομολογηθεί και η αλήθεια είναι ότι είχα μπει λίγο στο τριπάκι φέτος να πήγαινα με το Superstar II. Όμως, για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, πάω να κλείσω τα εισιτήρια με το Blue Star Myconos, τη σταθερή αξία (έστω και με τα θεματάκια της) στη γραμμή.
  16. Πράγματι έχει ξεκινήσει η σταδιακή αποκατάσταση των Ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Υπουργείου. Μέχρι τώρα είναι σε πρώιμο στάδιο αλλά σιγά σιγά θα επανέρχονται.
  17. Εμένα η όλη ιστορία με το συγκεκριμένο μου θυμίζει τη δρομολόγηση του Aqua Blue στο Ηράκλειο Θεσσαλονίκη το 2018. Περιμένουμε να αυξηθεί η κίνηση μέχρι να μπούμε και αποχωρούμε ακριβώς όταν πέσει και δε βγαίνουμε.. Μακάρι να διαψευστώ.
  18. Το Stena Europe πήγε χθες για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Campemento
  19. Τα συνεργεία του ναύσταθμου είναι υποστελεχομένα λόγω έλλειψης προσωπικού. Του 2ου ναύσταθμου του ΠΝ που έχει ευθύνη όλη την Ανατολική Μεσόγειο. Και δίνουν τις δουλειές σε ιδιώτες. Και ξέρω πολύ καλά τι ανεβαίνει στο διαύγεια και τι σημαίνει διαβαθμισμένη πληροφορία... Αν ήμουν στέλεχος υπηρεσίας της χώρας από την απέναντι πλευρά του Αιγαίου θα έβγαζα τα συμπεράσματα μου. Δε θα γράψω κάτι άλλο το κόβω εδώ! Αλλά ναι σφάλω, έχετε δίκιο... *σφάλλω
  20. Το Ιωάννης ΙΙ ξεκίνησε σήμερα το πρωί από το Πόρο και ήρθε στο ναυπηγείο του Φραντζή για το δεξαμενισμό του.
  21. Φαίνεται ότι αποκαταστάθηκε η ζημιά στον server και επανέρχονται οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου.
  22. Το Μιχαήλ Ν βρίσκεται στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη για τον δεξαμενισμό του.
  23. Απο μια ακυρη προς το παρον φημη ,αρχισαμε να συζηταμε αν χωραει 145μετρο στη Σχοινουσα λες και ειναι δεδομενο κατι τετοιο Μην αρχισουμε παλι τις υποθεσεις ,χωρις καμια βαση ,πλιζ
  24. Το Ionian Express αναμένεται σήμερα να μπει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη για τον δεξαμενισμό του (14 ημέρες είναι στο πρόγραμμα)
  25. Χωράει στην Συρο-Τηνο-Μυκονο με το Παρος να κατεβαίνει εκει . Οσο αφορά μελλοντικές ακινησίες εχει γραφτεί οτι έχει μπει μέγεθος Χιος/Μυκονος ολα αυτα υποθετικά φυσικά
  26. Χωράει το 145μετρο στην ηρακλεια και στην σχοινουσα?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...