Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Content Count

    1,919
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

6,188 profile views
  1. Από τη στιγμή που στη γραμμή υπάρχει μονοπώλιο η εταιρεία κάνει ότι θέλει,προσθέτει προορισμούς,αυξάνει τις ώρες ταξιδιού και αδιαφορεί για τους επιβάτες που τους θεωρεί δεδομένους.Έχουν αλλάξει οι εποχές και ο σεβασμός και η συνέπεια προς τον επιβάτη λείπουν.Κάποιοι μπορεί να νοσταλγούν τη ΝΕΛ και δικαίως. Έχω ξαναγράψει στο παρελθόν πως οι φωτοβολίδες τύπου BS Ithaki Νήσος Χίος και BS Patmos ποτέ δεν ωφελούν μακροπρόθεσμα μία γραμμή,απλά οδηγούν σε μονοπωλιακές καταστάσεις.Γράφω άλλο ένα παράδειγμα και ας μην είναι της παρούσης,το Ιθάκη και μετέπειτα τα Νάξος και Πάρος δεν ωφέλησαν ποτέ
  2. Αν έχει πραγματοποιηθεί η αγορά του τότε ίσως να είναι η πιο στοχευμένη από όλες που έχει κάνει η εταιρεία.Το μέγεθος του ειναι πάρα πολύ καλό για κάθε γραμμή του Αιγαίου.Ούτε πολύ μεγάλο,ούτε πολύ μικρό.Μπορεί να παίξει μπάλα παντού,από άγονες μέχρι Σποράδες μέχρι Δυτικές..Η ταχύτητα του η υπηρεσιακή πρέπει να είναι 19,5 κόμβοι,εντυπωσιακή για το μέγεθος και το τύπο του συγκεκριμένου πλοίου. Έχω μείνει εντυπωσιασμένος,αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι μέχρι να ρθει εδώ.Μακάρι..
  3. Συμφωνώ με όλους σας.Μεγάλη κουβέντα ανοίγουμε πάλι,πράγματα πολλά έχουμε ξαναγράψει.Όμως να θυμίσω πως το κράτος τότε του χρώσταγε αρκετά μύρια(αν θυμάμαι καλά 9 μύρια,αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) από τις άγονες με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις του,προμηθευτές εργαζόμενους κτλ.. Ο καπτά γάτος έκανε το κύκλο του,το 2009 ήταν ήδη μεγάλης ηλικίας και ίσως το πρόσημο της συνολικής δραστηριοποίησης του στην ακτοπλοία να ήταν θετικό.Το γεγονός πως η εταιρεία έσβησε τόσο άδοξα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι δεν υπήρξε διάδοχος.(Ο υιός Νικόλας γιατί δεν ανέλαβε
  4. Παρατηρεί κανείς κάτι πολύ δυσάρεστο για τον επιβάτη,τα καθίσματα δεν είναι ανακλινόμενα. Όταν δεν υπάρχει άνεση,τι να τα κάνεις τα υπόλοιπα...
  5. Έχει διπλό πλήρωμα;Γιατί πηγαινοέρχεται Κυκλάδες Δωδεκάνησα με πολλές ώρες πλεύσιμες..
  6. Ψάχνοντας το deckplan του βάπορα ομολογώ πως δε περίμενα ότι θα το βρω τόσο εύκολα.Ήμουν πολύ περίεργος πως θα είναι μέσα αφού δε ταξίδεψα ποτέ μαζί του.Πάμε να δούμε λοιπόν πως ήταν συγκρίνοντας και με το βιντεάκι που είχε ανεβάσει ο πολύ μάχιμος,αξέχαστος και δυστυχώς εξαφανισμένος @NHSOS XIOS λίγο πιο πάνω. Το deckplan το βρήκα εδώ όπως ήταν στην αρχική του μορφή αλλά και εδώ όπως ήταν μεταγενέστερα. Πρώτα από όλα βλέπουμε πολύ καμπίνα κάτω από το γκαράζ.Πάνω από το γκαράζ δεν είχε καμπίνες για τους επιβάτες αλλά είχε λίγες για το πλήρωμα.Υποθέτω πως μέρος του πληρώματος είχε καμπ
  7. Σωστές ερωτήσεις που δύσκολα πιστεύω θα απαντηθούν από κάποιον.Να προσθέσω δύο πιθανές απαντήσεις.Λόγω καρφώματος σε κάποιο μεγάλο κύμα να δημιουργήθηκε κάποιο κρακ(όπως με το Sea jet στα Χριστιαννά το 2004) ή λόγω πρόσκρουσης σε κάποιο αντικείμενο που έπλεε (κορμοί δέντρων,παλέτες στύλοι ΔΕΗ κτλ)
  8. Να θυμίσω και εγώ πως και η GA είχε δώσει τα πλοία της σε αυτό το σχήμα.Αλλά ο Γάτος τα πήρε πίσω μετά από λίγο..
  9. Προφανώς εμφανίζονται οι προορισμοί και των Μινωικών γραμμών που τότε ήταν η μητρική της Hellas Ferries.Από τότε η εταιρεία κουβάλαγε αυτό το 33% που καθόρισε τις εξελίξεις στην ελληνική ακτοπλοία από τότε μέχρι πρόσφατα. Κάποιο Κορεάτικο Δυτική Μεσογειο ήταν κοινοπρακτικό με τον Grimaldi(όχι τον Μανώλη) νομίζω ο Ωκεανός.Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Κρήτη το Ελ Γκρέκο ενώ οι υπόλοιπες γραμμές και τα πλοία είναι γνωστά.
  10. Είχε αναφερθεί και παλαιότερα.Έφυγε ο ένας από τους δύο καταπέλτες που ήταν στη πρύμνη βάρους 13 τόννων.Σίγουρα όμως θεωρώ πως πρέπει να έγιναν βελτιώσεις και στις μηχανές του πλοίου.
  11. Νομίζω πως εδώ είναι το κατάλληλο θέμα για να συζητήσουμε για τα λιμάνια και τους τρόπους-κανόνες προσέγγισης πλοίων σε αυτά.Πιστεύω πως θα έπρεπε κάθε λιμεναρχείο της χώρας να θέτει κάποιους κανόνες οι οποίοι να σχετίζονται με τις εκάστοτε ιδιορρυθμίες κάθε λιμανιού.Οι κανόνες αυτοί θα μπορούσαν να αναγράφονται και επίσημα σε ένα εγχειρίδιο το οποίο θα είναι ευαγγέλιο για τους πλοιάρχους. Βεβαίως το εγχειρίδιο θα μπορεί να ενημερώνεται ανάλογα με τις αλλαγές που θα υφίστανται σε κάθε λιμένα,όπως βάθη νέα έργα κτλ.. Το ανωτέρω δε το κατέβασα από το κεφάλι μου. Ακριβώς το ίδιο ισχύει
  12. Πολλά είναι τα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ταχύπλοα.Όσοι γνωρίζουν,καταλαβαίνουν πως είναι να πλέεις με 30+ κόμβοι στα 30-40 μέτρα από τις στεριές και τις ξέρες.Όταν μπαίνουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές κυρίως αλλά και περιουσίες πρέπει να μπαίνουν όρια.Τέλος..Και η κουβέντα που ανοίγουμε είναι πολύ μεγάλη.
  13. Για την εταιρεία ναι,για τον επιβάτη και δη το νησιώτη όχι.Κάθε πλοίο για να καθιερώνεται πρέπει να έχει σταθερή γραμμή.
  14. Ένα μεγάλο μπράβο στο λιμενάρχη Νάξου.Μένει να δούμε αν κάνουν το ίδιο και οι υπόλοιποι.Η κατάσταση έχει ξεφύγει.
  15. Διαφήμιση Agapitos Express Ferries.
×
×
  • Create New...