Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Posts

    2,962
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

13,964 profile views
  1. Η αλήθεια είναι πως η ΑΝΕΚ έχει ένα όνομα στις γραμμές της Ιταλίας..
  2. Θα έλεγα και του Aqua Jewel.Για άλλη χρήση ξεκίνησε να ναυπηγείται για άλλη κατέληξε και στη πορεία έφαγε μερικές τροποποιήσεις μια επιμήκυνση μια προσθήκη Βολβού κτλ..
  3. Θα τα χαρακτήριζα και τα δύο επαρκέστατα και πολυεργαλεία.Εχουν πολύ καλά χαρακτηριστηκά αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Γκαράζ,ταχύτητα,κλίνες,χώροι. Βαπόραροι που έβγαλαν τα λεφτά τους πολλές φορές..
  4. Στο 29.57 από ψηλά το παλιό λιμάνι Μυκόνου με Μπάρι Εξπρες και Μύκονος(παλιο). Φαίνεται πόσο περιορισμένο χώρο ελιγμών είχαν.Μερικά χρόνια αργότερα ήρθαν και μεγαλύτερα βαπόρια το οποία εδεναν εκεί μέσα...
  5. Αν κατάλαβα καλά απο το βιντεο πρέπει να ξεσυρε η άγκυρα. Πάντως είχε φουνταρει πολυ σωστα με αρκετά κλειδιά στο νερό πάνω στο Γαρμπη και με διπλούς κάβους από τη Νότια μεριά του ανέμου. Το μέγεθος του βαποριου αυτού δεν επιτρέπει να φουντάρει ακόμα πιο μακρυά λόγω βυθίσματος για να δέσει στο κεφαλι αλλά και λόγω μήκους για να δέσει στη Νότια μεριά όπως πέφτανε παλιά..
  6. Προβλέπω να το βγάλουν Superfast iii.Και αυτή η εξέλιξη δείχνει πως θα μείνει Αδριατική. Καλή εξέλιξη πιστεύω θα του πάνε τα κόκκινα. Έχει τη ταχύτητα των i και ii(νέων) με τους χώρους του xi.
  7. Όντως διοργανώνεται προσκυνηματική εκδρομή από Σαντορίνη για Πάτμο με επιστροφή την επόμενη μέρα.
  8. Ευθύνη δεν έχει,όμως τους παρέσυρε όλους σε μια κούρσα επενδύσεων που δε θα έκαναν ποτέ απόσβεση. Βαπόρια όπως τα Superfast i(forza) ή Λευκά Όρη Αστερίων 2 ήταν ιδανικά για Αδριατική. Κυρίως παρέσυρε τις Μινωικές γραμμές με την απειλή ότι βάζει τα Superfast στη Κρήτη και αυτές ναυπηγήσανε 10 νεότευκτα Highspeed!!!Και το αποτέλεσμα αυτού η εταιρεία να σωθεί επειδή τη πήρε ο Ιταλός...
  9. Αν στη μετασκευή διατηρούνταν το άνω γκαράζ για νταλίκες και για τα δύο,ίσως να είχαν μία καλύτερη καριέρα στα ελληνικά νερά. Πολύ αξιόλογα βαπόρια και τα δύο με αδυναμία όμως στο Πάτμος,η μετασκευή του οποίου έμοιαζε με αυτή του Πρέβελη!
  10. Ακριβώς αυτό.Τα συγκεκριμένα όπως έχω αναφέρει είναι για το Λιμενικό και όχι το ΠΝ.Το τελευταίο χρειάζεται μονάδες σε αυτό το μέγεθος με ταχύτητα με καλά αντιαεροπορικά(βλ RAM ) και πυραύλους.Δηλαδή χρειάζεται και άλλα σκάφη σαν τις Super Vita-Ρουσέν.Δε χρειάζεται αργές κανονιοφόρους ή δε χρειάζεται τόσες πολλές.
  11. 26,5 κόμβοι!!! Η πιο καλή κίνηση της ΝΕΛ στα τελευταία της... Εντυπωσιακό βαπόρι!!
  12. Γιατί δε το δένουν μέσα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης;;;εκεί που θα είναι προτατευμένο;;; Είναι πολλά τα λιμανιάτικα για τον ιδιωτικό ΟΛΘ; Και μιλάμε για πλοίο του ΠΝ...
  13. Το ερώτημα είναι γιατί δεν το θέλουν στο Φλοίσβο.Γιατί ΗΤΑΝ στο Φλοίσβο χρόνια. Το πήραν σκόπιμα από εκεί με τη πρόφαση να πάει στη Θεσσαλονίκη και το άφησαν στη τύχη του..
  14. Βλέποντας τη σημερινή του πορεία με το Γαρμπή 8-9 παρατηρώ πως δε ψήλωσε καθόλου πάνω στο καιρό.Θυμάμαι επίσης ένα ταξίδι μαζί του πριν 3,5 χρόνια πάλι με παρόμοιο καιρό να συμπεριφερεται άψογα. Το βαπόρι είναι παρα πολύ καλοτάξιδο και γρήγορο χωρίς να χάνει τη ταχύτητα του.Σε δυνατούς καιρούς είναι τραίνο.Καμία σχέση με άλλα ιαπωνικά..
×
×
  • Create New...