Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Posts

    2,422
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

9,692 profile views
  1. Η HSW το ζαχαρώνει ή τυχαία η αναφορά σου μεγάλε @Παναγία Εκατονταπυλιανή100; Πάντως το χρώμα αυτό δε του πάει καθόλου.
  2. Τι τους πείραξε μωρε τώρα το καραβάκι;Πόση κάπνα και πόση ηχορύπανση να έκανε;Εντάξει είναι παλιό και βγάζει λίγο κόσμο.Αυτοί τι θέλουν;Τα μεγαθήρια που βγάζουν χιλιάδες κόσμο;Λες και τα μεγάλα δε ρυπαίνουν;Εδώ σήμερα κάτι θηρία κρουαζιερόπλοια στη καλντέρα έβγαζαν πολύ κάπνα. Αυτή τη κρουαζιέρα θέλουν; Το Aegean Odyssey και το είδος της κρουαζιέρας που απευθύνεται είναι για λίγους και εκλεκτούς.Θα το προτιμούσα από τις πλωτές πολιτείες. Το συγκεκριμένο είναι εφτάψυχο έχει αντέξει και το συμπαθώ ιδιαιτέρως.
  3. Πάντως οι χώροι του είναι πολύ καθαροί και το γκαράζ αστράφτει. Ευχαριστούμε για τη ξενάγηση.
  4. Με αφορμή τη κουβέντα τις τελευταίες μέρες και νομίζοντας πως δεν υπάρχει θέμα για την ίσως μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας,λέω να ανοίξουμε το παρών θέμα. Η Ηπειρωτική είχε πάρα πολλά κρουαζιερόπλοια,δεν έχω χρόνο να τα απαρυθμίσω.Ήταν μετασκευασμένα από τη δεκ 50 κυρίως τα περισσότερα.Ο Πήγασος όταν αποκτήθηκε ήταν αναφιαβήτητα η ναυαρχδα.Ο Ωκεανός είχε μετασκευαστεί απο τον κ Lozzi και εσωτερικά πρέπει να ήταν πολύ καλό. Θέλω να σταθώ στις πάρα πολλές αβαρίες που είχε η εταιρεία μέσα σε πολυ λίγα χρόνια.Το Jupiter εμβολίστηκε έξω από το Πειραιά αππ Ιταλικό ρο-ρο,η βύθιση του Ωκεανός στη Ν Αφρική,η πυρκαγιά στο Πήγασος(εγώ είχα ακούσει για βραχυκύκλωμα) και η πυρκαγιά στο τεράστιο και πανέμορφο Παλλάς Αθήνα μέσα στο Πειραιά.Όλα αυτά,οδήγησαν τη τεράστια αυτή εταιρεία στο κλείσιμο και στη δημιουργία της Roc. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε περισσότερες λσπτομέρεις για τη συγκεκριμένη εταιρεία.Θεωρώ πως δε ξύνουμε πληγές όταν μαθαίνουμε την ιστορία ώστε να μην επαναληφθούν ενδεχομένως τα ίδια λάθη.
  5. Δε θυμάμαι αν το έχουμε αναφέρει παλαιότερα.Το νέο λιμάνι της Μυκόνου δεν έχει χαμηλή ράμπα ώστε να μην αντιμετωπίζει το Καπετάν Χρήστος τέτοια προβλήματα;Και αν έχει που την έχει και γιατί δε δένει το συγκεκριμένο ρο.ρο εκεί;
  6. Σίγουρα θα ταξιδεύει με υψηλότερες ταχύτητες από το Πρέβελη ώστε να κερδίζει χρόνο στις μανουβρες ώστε να είναι στην ώρα του σύμφωνα με το πρόγραμμα.
  7. Πριν λίγο αυτο το 285 μέτρων βαπόρι πέρασε το Δύσβατο παρακαλώ!
  8. Η ουσία είναι ότι το νησί θα μείνει πολλά χρόνια ακόμα χωρίς λιμάνι και η κίνηση ολοένα και αυξάνεται. Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή είχε εκπονήσει μελέτες για δύο προβλήτες καταφυγής έκτακτων περιπτώσεων(έκρηξη ηφαιστείου,σεισμοι) μία στο Πορί και μία στη Βλυφάδα.Η κατασκευή αυτών των προβλητών θα προχώραγε σύντομα.Όμως η παρούσα Δημοτική Αρχή πέταξε στα σκουπίδια τις μελέτες προφανώς για να μη προχωρήσει το έργο άλλων.Και τώρα για αυτό προσπαθούν να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για το νέο λιμάνι. Αν κατασκευάζονταν οι δύο προβλήτες θα μπορούσαν άνετα να έπεφταν τα εμπορικά, μοτορσιπάκια και γκαζάδικα ώστε να αποσυμφορήσουν τον Αθηνιό. Κάποιοι κοιτάνε πως θα κερδίσουν ψήφους και κανένας δε κοιτάει το γενικό καλό.
  9. Πριν καμιά 15αετία το είδα δίπλα μου στη καλδέρα και έμεινα να το χαζεύω ώρα.Στο δικό μου μάτι είχε πολύ όμορφες γραμμές.Ας είναι ελαφρύ το χώμα. Ναυπηγήθηκε ως Homeric της ελληνικής Home Lines και στη συνέχεια πέρασε στα χέρια της Holland America και μετέπειτα της Costa.Σίγουρα έβαλε το χεράκι του ώστε αυτές οι εταιρείες να γιγαντωθούν και να φτάσουν στη σημερινή τους μορφή. Καράβαρος από τους λίγους.
  10. 20,5 κόμβους έπιασε το κτήνος στο δοκιμαστικό.
  11. Διάβασα από τη Wikipedia πως η Med Link του είχε αλλάξει μηχανές και του είχε τοποθετήσει δύο από το Πήγασος της Ηπειρωτικής που είχε βγει ολική απώλεια λίγο πριν.
  12. Τις πρυμνιές δεν τις ανοίγουν επειδή θα δημιουργήσει ο κόσμος ουρά κοντά και πάνω στο καταπέλτη με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η αναχώρηση.Συνεπώς όλοι στο γκαράζ και επιβίβαση στα σαλόνια από πλώρα.Το βαπόρι ανοίγει στροφές και ο κόσμος περιμένει όρθιος.Δεν είναι τωρινό φαινόμενο.Το ίδιο γινόταν όταν ήταν δρομολογημένο Κυκλάδες-Κρήτη ή στη γραμμή του WC Jet κάποιο από τα δύο αδέλφια. Γενικά από ότι έχω καταλάβει η εταιρεία έχει ελάχιστες παραμονές στα λιμάνια ώστε να ελαχιστοποιεί τα πετρέλαια. Η Hellenic είχε μεγαλύτερες παραμονές και πάντα θυμάμαι να επιβιβάζεται ο κόσμος από πρύμα.Σε όλα τα Highspeed που έχω ταξιδέψει από το 1 έως το 7..
  13. Πόσο να στοιχίζουν ρε παιδιά 80 σεντόνια και 80 μαξιλάρια;Αν είναι δυνατον πια.. Τώρα για τον σεφ.Τι περίμενε ότι θα συναντήσει;καμιά σουπερlux?Μια χαρά βλέπω τη καμπίνα.Έχω δει και χειρότερες..
  14. Το συγκεκριμένο έχει αρκετά μεγάλο βύθισμα για το μέγεθος του.Θυμάμαι και στον Αθηνιό να αντιμετωπίζει πρόβλημα συγκεκριμένα πλώρα όπως έδενε.
×
×
  • Create New...