Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Posts

    3,414
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

26,796 profile views
  1. Όντως είναι ίδια αποσταση. Ένας καπετάνιος θα διαλέξει τη καλύτερη πορεία ανάλογα με τον εκάστοτε καιρό,τη μορφολογία της περιοχής(ξερες νησια),τα ρεματα και το μέγεθος του πλοίου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πιο ορθή πορεία κατά τη γνώμη μου είναι Ανατολικά των Οινουσών και της νησίδας Παναγίας. Πλησιον της άλλης πορείας Δυτικά των Οινουσών υπάρχουν ξέρες πολλές,το στενό χρειάζεται προσοχή και μη ξεχνάμε εκεί είχε πέσει και το Θεόφιλος το 2008.
  2. Έχει ξαναγίνει. Την επόμενη μέρα από το ναυάγιο του Sea Diamnond γνωστός τηλεοπτικός σταθμός είχε στείλει ρεπόρτερ στη Σαντορίνη για να καλύψει το γεγονός. Η συγκεκριμένη κυρία βλέποντας ένα μικρό κρουαζιερόπλοιο να καπνίζει η τσιμινιέρα του στο Γυαλό των Φηρών έβγαλε έκτακτη είδηση στο σταθμό ότι είχε πάρει φωτιά...
  3. Αυτό που πρέπει να κοιτά κανείς στους χάρτες είναι οι ριπές. Από την εμπειρία μου εγώ πριν ταξιδέψω πάντα κοιτάω τις ριπές. Και αν κάποιος κοιτάει έναν άνεμο εντάσεως χ η πραγματική ένταση του είναι 2+χ μποφώρ παραπάνω..
  4. Αντίπαλο δέος όπως ήταν στην Αδριατική τα δύο Κρήτη,το Superferry Hellas τα Λευκά Όρη και Σοφοκλής Βενιζέλος.Ορθολογικές αγορές που δεν επιβαρυναν οικονομικά τις εταιρείες τους και έβγαλαν πολλές φορές τα λεφτά τους. Το συγκεκριμένο έχει ταχύτητα που ολοι ζητουσαν τοτε με πολύ καλη καταναλωση.Θα αγοραζονταν οικονομικά σε σχέση με τα νεοτευκτα και έχει πολύ καλό μέγεθος. Ειδαμε και ολα αυτα που αναφέρθηκαν που πήγαν όταν έφυγαν νύχτα.
  5. Αυτός ο βαπόραρος είναι ιδανικός για Αιγαίο!!!Και ειδικά για Χίο Μυτιλήνη που είναι μονο 170 μέτρα αλλά και για πάρα πολλές άλλες γραμμές. Πριν μια 25αετια θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος σε πολλά νεοτευκτα. Χώρια που έχει την ίδια ιπποδύναμη με την Αριάδνη που είναι 20 μέτρα μακρύτερη.Υπηρεσιακή πρέπει ναχει 25+ κόμβους!!! δυναμίτης!
  6. Πανέμορφο το βαπορακι.Απο τα λίγα που το χτίσιμο στη κόντρα γέφυρα δε το επηρέασε εμφανισιακά.
  7. Η αλήθεια είναι ότι στα αδελφά,είναι ιδιαίτερα αισθητό.
  8. Έχει κάποιο θέμα με τις μηχανές του;Ρωταω γιατί άκουσα κάτι,αλλά αν δε το διασταυρώσω, δε μπορώ να το γράψω.
  9. Τα χαρακτηριστηκά του και το σουλούπι του πιο πολύ πιστεύω παραπέμπουν στο Κοραή.
  10. Απίστευτο.. Εγώ αδυνατώ να κατανοήσω το εξής. Τη στιγμή που τα βαπόρια ανεβοκατεβαίνουν άδεια από επιβάτες στην Ανκόνα πως περιμένουν να προσελκύσουν κόσμο;Με τέτοια υψηλή τιμολόγηση; Τη στιγμή που τα έξοδα τους τα καλύπτουν με τις μεταφορικές δε θα τους κοστίσει να χαμηλώσουν τα ναύλα.Ειδικά τους χειμερινούς μήνες. Γύρω στα 80 ευρώ καταστρωμα θα περίμενα να κοστίζει το εισητήριο.Και αυτά πολλά είναι
  11. Για την εποχή τους ήταν τα ιδανικότερα για Κυκλάδες. Βαπόρια σβούρες, χωρητικότητα πλεύση, μέγεθος και ικανοποιητική ταχύτητα, ότι ακριβώς χρειαζόταν για τις Κυκλάδες τις δεκαετίες 80 και 90. Σίγουρα αφήσαν εποχή..
  12. Δε το διευκρίνισα συγνώμη. Για τη Κασοκαρπαθία έγραψα.
  13. Στο openseas σε ένα μήνα από τωρα που έβλεπα,έχουν ωράρια με ταχύτητες Πρεβελη και δύο δρομολόγια την εβδομάδα αντι για 3 που ειναι τωρα.Εμφανιζουν σαν πλοιο όμως το Χίος... Λογικά το Πρεβελης θα μπει όπως έχει ξανά αναφερθεί..
  14. 21-22 κόμβοι υπηρεσιακή. Εδώ το deckplan του. https://www.hhvferry.com/nilsh_peterp_2008dpx.html Έχει και 3 καταστρώματα γκαράζ για φορτηγά. Με ράμπες που πέφτουν από τις 2 μεριές όπως μας είχε πει πιο πάνω ο @Nick the Greek.Greek.Αναλυτικά μας εχει περιγραψει και τους χωρους του. Οι κοινόχρηστοι εκτείνονται σε ένα ντεκ και μπορει να είναι λίγοι.Όμως για Αδριατική είναι μια χαρα.
×
×
  • Create New...