Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Posts

    3,051
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About nomikos

Recent Profile Visitors

14,439 profile views
  1. Απαράδεκτα πράγματα γιατί σίγουρα θα είχε και άλλες καμπίνες άδειες.Όταν σέβεσαι τους επιβάτες οδηγούς τους βάζεις σε ξεχωριστές καμπίνες.Το ίδιο είχα πάθει και εγώ στο Όλυμπος σημερινο Άγιος Γεώργιος το 2020.Με είχαν βάλει μαζί με άλλον έναν σε δικλινη εσωτερική και υπήρχε και ο covid και το βαπόρι ήταν άδειο. Η εταιρεία που σεβοταν τον επιβάτη και τον οδηγό ήταν μια και λεγόταν ΑΝΕΚ!!!!Πολύ καλό φαγητό,εκπτώσεις στους οδηγούς στα μπαρ και στα εστιατόρια,δωρεάν καμπίνα χωρίς συνταξιδιώτες κλπ. Και αυτή είναι η αλήθεια.Για να μη ξεχνάμε.
  2. Δεν είχε embarkation για αυτό.Με μια μικρή μετασκευή φτιάχνεις. Πρέπει να είναι το μόνο από τα αδέλφια του που εσωτερικά είναι όπως ήταν επί Superfast. Πρέπει να το πάρει η Αττικα!
  3. Παλιά μου τέχνη κόσκινο!! Και πρόπερσι κοντά στα 100 ευρώ.
  4. Συμφωνώ απολύτως!! Χάλκη,Διαφάνι με τις ξερες δίπλα,Αθηνιός με Γαρμπή και πολυ βαθια νερά,Ανάφη με Γαρμπή στα 15 μέτρα από τα βράχια,Κάσος!!Όλα δύσκολα λιμάνια!!
  5. Με μία μικρής κλίμακας συντήρηση το Κρήτη 1 μπορεί να βγει ως ρο-ρο 2-3 μήνες το καλοκαίρι.Ολόκληρη Αττικα σίγουρα μπορεί να αλλάξει μερικές λαμαρίνες του,σιγά. Εδώ πριν 3 χρόνια ο βάπορας ταξίδευε στην Ιταλία και χτυπούσε 20+ για τη GNV.
  6. Για ποια πλοία αναφερομαστε;γιατί έχω μπερδευτεί λίγο.Για τις οσπρευ;
  7. Από ότι είδα δεν έχουμε αναφέρει πως είχε δεχτεί επιμήκυνση.Τίμιο βαποράκι,ότι πρέπει για τη Σκύρο του τότε,με χαμηλή όμως ταχύτητα..
  8. Πολύ όμορφο βαπόρι που για την εποχή του πρέπει να ήταν πολύ καλό. Υπάρχουν κάπου τεχνικά χαρακτηριστικά του;
  9. Χρόνια πολλά shipfriends.Από το 2008 είμαι εδώ και θα είμαι,για πάντα εδώ! Το εύχομαι..
  10. Το ότι έδωσαν το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών απο το καλύτερο λιμάνι της Δυτικής Ελλάδας είναι ένα μεγάλο σφάλμα. Είναι ακόμα η αρχή της τραγωδίας,στη συνέχεια έρχονται τα χειρότερα.
  11. Ρεαλιστικά αν το δει κανείς σίγουρα ένα τέτοιο εγχείρημα είναι δύσκολο κανεις δεν ειπε το αντιθετο και καποιοι απο μας θυμομαστε πολύ καλα τη περιπτωση του Γεωργιος Εξπρες.Όχι όμως ακατόρθωτο.Οι Δήμοι των 3 νησιών που εξυπηρετούσε 20 χρόνια θα μπορούσαν να το αγοράσουν.Εφοπλιστες που συνδέθηκαν με αυτό είτε άλλοι επιχειρηματίες. Και το ποιο ευκολο;Αν δε μπορεί κάποιος να το χτυπήσει στο πληστηριασμο,σε συνεννόηση με τους διαλύτες η με την εταιρεία που θα το αγοράσει για να το κοψει,μπορεί να κοπεί η τσιμινιέρα του και να μπει οπουδήποτε σε περίοπτη θέση.Το κράνος του πυροσβέστη είναι αναγνωρίσιμο σε όλες τις Κυκλάδες!!!
  12. Εδω στη μπανανία δεν ασχολούνται με άλλα ζητήματα πολύ πιο σοβαρότερα.... Μόνο με ιδιωτική πρωτοβουλία. ΥΓ. Σοβαρά το αναφέρω.Αν κινητοποιηθούμε εμείς μαζεύοντας μερικούς που θα ενδιαφέρονταν να ασχοληθούν ,ναι τότε θα μπορούσε να σωθεί.Η αν έμπαινε κάποιος μεγάλος μπροστά! Πιστεύω θα μπορούσε να υπάρξει ενδιαφέρον!
  13. Πως γίνεται να αποκτήσανε τα συγκεκριμένα και να μην έχουν πάρει πυρομαχικά; Πιστεύω πως θα έχουν πάρει αλλά ελάχιστα,τα οποία θα τα χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση πολέμου και όχι σε ασκήσεις για ευνόητους λόγους.
  14. Πολύ σωστές όλες οι τοποθετήσεις σας,έχουμε ανοίξει όμορφη κουβέντα. Το Λαύριο πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως λιμάνι κρουαζιέρας και περισσότερο ως λιμάνι αφετηρίας κρουαζιέρας.Κύριος λόγος το αεροδρόμιο που είναι πολύ κοντά.Επίσης η περιοχή έχει τουριστικό ενδιαφέρον που μπορεί να υποστηριχθεί από τη κρουαζιέρα.Ναος του Ποσειδώνα,παλιά μεταλεία,σπηλαιο Παιανίας,αρχαια Αρτέμιδας,ζωολογικό πάρκο και πολλά άλλα. Θεωρώ πως το Λαύριο είναι πολύ καλός προορισμός κρουαζιέρας και το λιμάνι του είναι μεγάλο να μπουν μεγάλα κρουαζιεροπλοια.
×
×
  • Create New...