Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. η αμμοβολη όσο να ειναι προκαλεί φθορά στη λαμαρίνα έστω και ελάχιστη απο την τρίβη της άμμου με το μέταλλο που λέει ο φίλος Nereus. Υδροβολη για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα θα χρειαστει να βαρέσεις ακομη και με 2500 bar πίεση τουλάχιστον κατα τοπους και ενδεχομένως να χρειαστει παραπάνω χρόνος για να φτάσεις στο σωστό αποτέλεσμα σε σχέση με την αμμοβολη. το κόστος ειναι σχετικό . Η αμμοβολη μπορεί να είναι πιο ακριβή αλλα αν χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο με την υδροβολη για να φύγουν ολα τα χρώματα , τότε μεροκάματα και παραπάνω ημέρες παραμονης του πλοίου στη δεξαμενη μπορει να έλθει μια η άλλη .
  2. Την 1η Μαρτίου δύσκολα αλλα εάν τρέξουν το πρώτο 15νθημερο ναι !!!
  3. Ούτε διευκρινίζονται οι περιπτώσεις που υπαρχει διάκριση εις βάρος των άλλων πλοιων οταν υπαρχει αίτημα περι τροποποίησης δρομολογίου .... οποτε και παλι ολα αυτα θα ερμηνεύονται απο τον Εκάστοτε υπουργό Αναλόγως με το που θέλει να δώσει τα κουκιά ...
  4. Δες τον πίνακα θαλάσσιων διαδρομών της επιθεωρησης εμπορικών πλοιων στο κάτωθι σύνδεσμο . Όπου ειναι κατηγορία πλοων Α θέλει απαραίτητα σωσίβιες λέμβους. Επισης βάρκες απαραίτητα θέλουν οι διεθνείς και βράζεις διεθνείς πλόες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που ενδεχόμενα μπορούν να δοθούν οπως ειναι η γραμμη Αlgeciras - Tanger https://www.google.gr/search?client=safari&source=hp&ei=sKBFXv6pB8ji6QSryZ2wDQ&q=πινακασ+θαλασσιων+διαδρομων&oq=πινακας+θαλ&gs_l=mobile-gws-wiz-hp.1.2.0i19l2j0i22i30i19l6.3878.7955..9127...0.0..0.172.1382.1j10......0....1.......8..41j41i13j41i22i30j41i19j0j46j0i10j0i30.o9QGXaqAUn4#imgrc=bbUzy71BzJMurM:
  5. Κατα την ακτοπλοϊκή παράδοση το όνομα ΚΥΔΩΝ ειναι συνώνυμο της ΑΝΕΚ αφού στο ξεκίνημα της πρώτης εταιρείας λαϊκής βάσης το πρώτο της πλοίο έφερε αυτό το όνομα . Όπως ακόμη το ίδιο όνομα φερει έτερο πλοιο της το οποίο δραστηριοποιείται στην άλλη όχθη του ατλαντικού. οπως αντίστοιχα τα ΚΝΩΣΣΟΣ και ΦΑΙΣΤΟΣ είναι συνώνυμα με τις Μινωϊκές . πιστεύω οτι η επιλογή μετονομασίας σε ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ έχει ως σκοπό να αγγίξει ευαίσθητες χορδές των Χανιωτών. παντως σε εμένα προσωπικά φαίνεται περισσότερο σαν προσπάθεια εκμετάλλευσης της ιστορίας της ΑΝΕΚ στην γραμμή παρά οτιδήποτε άλλο . Τόσα τοπωνύμια και ιστορικές ονομασίες εχει ο νόμος Χανίων το Κύδων βρήκανε ;;;
  6. Μαλλον έρχεται για επισκευη γιατι αντιμετώπισε θέματα με τον καιρο.
  7. Για να μην γινει θα πρεπει να ζητήσει αποδρομολόγηση !!!
  8. Εκτός απροόπτου σήμερα θα μεθορμίσει στα ναυπηγεία Σπανόπουλου.
  9. Επειδη πρόκειται για μια πολυμετοχική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο όπου τα πλοία της έχουν εγγεγραμμένες αξίες , ακομη και να ήθελαν να ξεπουλήσουν θα ήταν σχεδόν αδύνατον . Απο την άλλη οταν η HSW πούλησε το HIGHSPEED 6 γύρω στα 20 εκατ , ένα πλοιο υποδεέστερο ποιοτικά και πιο ταλαιπωρημένο, αντιλαμβάνεται κανεις οτι οι απαιτήσεις για δο Highspeed 4 θα ειναι τουλάχιστον 25 . Αν τυχόν κάποια στιγμή βρει εγχώριο ενδιαφέρον και αποφασίσει να το πουλήσει στο Αιγαίο πιθανότατα να απαιτήσει το κατι παραπάνω ως αέρα για την φήμη του πλοίου στην εγχώρια αγορά και για πιθανά Διαφυγόντα κέρδη
  10. Μεγάλη εταιρεία είναι, στα πλαίσια του rotation θα βρεθεί πλήρωμα να πάει να δουλέψει 40 ημέρες στο βαπόρι και εν συνεχεία θα γυρίσουν και σε άλλα βαπόρια. Από την άλλη όντως το καλύτερο ταχύπλοο της Μεσογείου περιθωριοποιείται ολοένα και περισσότερο από την διοίκηση της ΑΤΤΙΚΑ Group . Προφανώς η ΑΤΤΙΚΑ δεν θα έλεγε όχι σε μια ενδεχόμενη πώλησή του στα σωστά χρήματα βέβαια και σε καμία περίπτωση να ξεπουλήσει, από την άλλη όμως δεν νομίζω να το έδινε στην εγχώρια αγορά για να το βρεί μπροστά της το επόμενο καλοκαίρι. Επίσης δεν νομίζω ότι Seajets ή Golden Star Ferries θα έβγαζαν από το παντελόνι τουλάχιστον ένα ποσό που θα ενδεχομένως να ξεπερνούσε τα 25εκάτ. ή ακόμη και να άγγιζε και τα 30εκατ.
  11. Φήμες αναφέρουν ότι το Αζόρες Εξπρες οδεύει προς την Seajets. Για να δούμε αν επιβεβαιωθούν ή έχουμε το πρώτο φίδι της χρονιάς. Πάντως αν επιβεβαιωθούν μια χαρά είναι για την εταιρεία. Ταιριάζει για τα Κύθηρα , μπορεί να σκαντζάρει ένα δίμηνο το Aqua Blue στην άγονη Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα, στην Ραφήνα μπορεί να σταθεί καλύτερα από το Aqua Blue ή μπορεί να πάει στις Αζόρες για εκεί που αρχικά είχε μετασκευαστεί.
×
×
  • Create New...