Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Posts

    952
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,466 profile views
  1. Στο Hellenic Highspeed o Cpt Νίκος Φαλκος και ο Cpt Δημητρης Σκουρτανιωτης !!!
  2. Βορειοανατολικό , βορειοδυτικό , κεντρικό και νοτιοδυτικό Αιγαίο έχει βγάλει απαγορευτικό . Μεταξύ μας με τα περισσότερα νησιά του Αιγαίου καλυμμένα απο χιόνι δεν ξέρω κατα πόσο θα είχε νόημα ακόμη και απαγορευτικό να μην είχε , να ταξίδευαν τα πλοία αφού οι οδικές μετακινήσεις σε αυτά είναι δύσκολες επικίνδυνες έως και απαγορευτικές .
  3. Νομιζω η πιο ορθολογική λύση θα ήταν . Το Aero που είναι το σημείο αναφοράς του project με τα τρία νεότευκτα , σε συνδυασμό με το cat που είναι η συνέχεια των flyingcat και συνάμα το πρώτο συνθετικό απο τον τύπο πλοίου το catamaran. Ένας επιπροσθέτως λόγος είναι ότι πρόκειται για πολύ πιο εύηχο και ενδεχομένως διαδραστικό στο κοινό απο τον σιδηρόδρομο aero highspeed 1 κ.ο.κ
  4. Και το πρώτο αλλά και τα δυο επόμενα φορτωμένα θα έρθουν .
  5. Αρχής εξ' αρχής το εγχείρημα ήταν υψηλότατου ρίσκου για τους ακόλουθους λόγους: 1) Το ίδιο το πλοίο. Το πλοίο αυτό ήταν παρατημένο στη Σαλαμίνα πολλά χρόνια , με διαλυμένη την μία μηχανή και λεηλατημένο. Προφανώς η τιμή που αγοράστηκε θα ήταν ιδιαίτερα χαμηλή αλλά για να το φέρεις σε μία operational κατάσταση θα δαπανήθηκαν πολλά χρήματα που γι αυτό το πλοίο ισχύει το ρητό ότι τον γριά όσο και να την στολίζεις τα λεφτά σου χαλάς. Επίσης , οι ελικτικές του ικανότητες στα λιμάνια ήταν δεδομένες και γνωστές εκ των προτέρων και ήταν πασιφανές ότι θα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα στα λιμάνια του Αιγαίου. 2) Οι μέτοχοι . Η εταιρεία του ουσιαστικά περιβάλλεται από την συνεργασία κάποιων επιχειρηματιών με οικονομική επιφάνεια , η οποία ναι μεν είναι αξιόλογη , αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί για να τους δώσει την ευχέρεια να ματώσουν 2 χρονιές μέχρι να σταθεροποιηθεί το πλοίο σε μια γραμμή , να αποκτήσει φήμη και πελατεία ώστε να μπορέσει να αρχίσει να αποφέρει κάποιο κέρδος. Τους έκατσε και το grounding στη Σαντορίνη, το οποίο ήταν γερή κατραπακιά... Τα υπόλοιπα νομίζω ότι έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Θα συμφωνήσω ότι η εμμονή στην Μήλο ήταν λάθος , θα προσθέσω ότι η δρομολόγηση πέρυσι σε Σίφνο και Μήλο , όπου σαρώνουν τα ταχύπλοα και τα παλάτια στη Μήλο ήταν λάθος, ότι μια ενδεχόμενη δρομολόγηση στις γραμμές Αλβανίας - Ιταλίας θα ήταν πιο ορθολογική κίνηση... αλλά νομίζω ότι έπονται των ανωτέρω.
  6. Όντως βαποράκι με στιβαρή κατασκευή αλλά υστερούσε σε ταχύτητα .Μετά βίας ξεπερνούσε τα 10 μίλια .
  7. Έκανε ένα φεγγάρι κασοκαρπαθια πριν την Σάμο - Ικαρια και μάλιστα είχε ένα ατύχημα στα Αρμαθια , εκεί που χτύπησε κι ο Πηγασος πριν 1,5 χρόνο .
  8. Αν θυμάμαι καλά η περίπτωση της Αυγουστιάτικης βλάβης που αναφέρεις πρέπει να ήταν το 1995. Είχε κάνει τότε κι ένα έκτακτο δρομολόγιο το Ναιας ΙΙ αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου μόνο μέχρι Ικαρια.
  9. Όντως τα σαλόνια του πλοίου ήταν ιδιαίτερα προσεγμένα και φαινόταν ότι είχαν επενδυθεί αρκετά χρήματα για την ανακαίνιση και την διακόσμισή τους. Όμως όπως πολύ σωστά είπε κι ο @Neptune αν κάποια από αυτά τα χρήματα είχαν πέσει στο μηχανοστάσιο , μπορεί να είχε καλύτερη τύχη. Το βαπόρι αρκετά από τα τελευταία χρόνια της ζωής του κούτσαινε κι αυτό φαινόταν από την πτώση της υπηρεσιακής του ταχύτητας κατά 2 μίλια περίπου αλλά και τις βλάβες που εμφάνιζε κατά καιρούς. Ένα από τα δύο πλεονεκτήματά του έναντι του Αδαμάντιος Κοραής που είχε δίπλα του ήταν η ταχύτητα (το άλλο ήταν η συμπεριφορά του στη θάλασσα) και αυτό το είχε απεμπολήσει.
  10. Όπως πολύ σωστά έχει αναφέρει ο @Panagia Ekatontapiliani, το σκάφος ανήκει στην οικογένεια Βελαλόπουλου (συγγενείς με τον καπτά Κώστα Βελαλόπουλο του ΙΩΣΗΦ Κ). Το δουλεύει ο πατέρας Στέλιος Βελαλόπουλος με τον υιό του Αργύρη, ο οποίος είναι και καβοδέτης στο λιμάνι της Τήνου. Ο έτερος υιος ταξιδεύει Υποπλοίαρχος στο Blue Star Chios. Μερακλίδικη και ναυτική οικογένεια που αποτυπώνεται στην λειτουργία του σκάφους και στην συντήρησή του. Το σκάφος εκτός τον εκδρομικό του χαρακτήρα , πολλές φορές εκτελεί και χρέη ΕΚΑΒ , με αρκετές και δύσκολες διακομιδές στο ενεργητικό του , κυρίως προς την Σύρο.
  11. Δεν πιστεύω να να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Παρότι η επιτροπή του ΥΝΑΝΠ που εξετάζει τα δικαιολογητικά των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές , είχε απορρίψει την ΚΙΑΡΑ Ν.Ε απο την άγονη των δυτικών Κυκλάδων στο εισηγητικό της προς τον Υπουργό πρακτικό , εν τούτοις ο ΥΝΑΝΠ που είναι κι ο τελικός υπογραφών κι έτσι πέρνει την μορφή της Υπουργικής Απόφασης , το απέρριψε και την πέρασε στην επόμενη φάση . Το γεγονός αυτό προδίδει ότι δεν έχει αλλάξει κάτι . Τα τρία όχι έχουν να κάνουν με αποφάσεις της αρχής εξέτασης προ δικαστικών προσφύγων στην οποία προσέφυγαν ανταγωνίστριες εταιρείες για να προσβάλουν Υπουργικές αποφάσεις και εν τελεί να δικαιωθούν .
  12. Και εδώ οι αποφάσεις της Αρχής εξέτασης προδικαστικών προσφυγών για την ακύρωση της ΚΙΑΡΑ Ν.Ε από Κασοκαρπαθία . Apofasi-1790-2021.pdf Και εδώ για την ενδοκυκλαδική σύνδεση των Ανατολικών Κυκλάδων Apofasi-1807-2021.pdf
  13. Άκυρο από την αρχή εξέτασης προσφυγών έφαγε η Seajets (KIARA N.E) από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών που διεκδικούσε την άγονη Δυτικών Κυκλάδων με το Superstar. Ως εκ τούτου ο ΥΝΑΝΠ υιοθετεί την απόφαση και συνεχίζει η ΑΝΜΕΖ μονάχη της στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού που είναι η αποσφράγιση των προσφορών. Apofasi-1819-2021.pdf ΡΦΒΒ4653ΠΩ-ΧΘ3.pdf
  14. Κατα πάσα πιθανότητα Παρασκευή θα φύγει για Πάτρα .
×
×
  • Create New...