-
Posts
2,345 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
11,933 profile views
-
Έτσι ακριβώς . η Seajets έχει διεισδύσει μεθοδικά στον αλλοδαπό τουρισμό, αναπτύσσοντας σταδιακά ένα πολύ μεγάλο δίκτυο ακτοπλοικών συνδέσεων με ταχύπλοο και ένα πολύ μεγάλο δίκτυο συνεργασιών με τουριστικά γραφεία τόσο της αλλοδαπής όσο κι εκείνων που ασχολούνται με το incoming τουρισμό. Επίσης επενδύει ετησίως πολλά χρήματα σε διαφημίσεις , σε adwords σε μηχανές αναζήτησης και κρατήσεων εισιτηρίων, το site της δουλεύει πάρα πολύ... και με όλα αυτά έχει φτιάξει ένα πολύ αναγνωρισμένο brand ειδικά στους one off επιβάτες. Με όλο αυτό το σκηνικό μικρή σημασία έχει το ίδιο το πλοίο . Πρέπει η Attica Group να επενδύσει πάλι στο brand που λέγεται Ηighspeed και να το αναπτύξει με κάθε τρόπο, αν θέλει να αναπτυχθεί στο τομέα των ταχύπλοων και να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στη Seajets.
- 4,452 replies
-
Oι αλλαγές τέτοια περίοδο και μάλιστα από την μια στιγμή στην άλλη δεν μπορούν να γίνουν έτσι απλά. θέλει ημέρες δουλειάς από το γραφείο και όταν μιλάμε μεσούσης της περιόδου με full booking , το να σκαντζάρεις τις κρατήσεις μεταξύ δύο διαφορετικών πλοίων με διαφορετικά πρωτόκολλα επιβατών, με διαφορετικό αριθμό επιβατών σε όλες τις κατηγορίες θέσεων και διαφορετική χωρητικότητα οχημάτων είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα. Δεν είναι Μαίος που τα πλοία δεν έχουν 90 & 100% πληρότητα . Μιλάμε για το τρίτο δεκαήμερο του Ιουλίου και τον Αύγουστο , την εποχή που κορυφώνεται η επιβατική κίνηση. Ακόμη και να γίνει κάτι τέτοιο σίγουρα , κάποιοι θα μείνουν στο μώλο, κάποιοι από Platinum θέση θα βρεθούν στη business και από αυτή στην οικονομική , κάποια ΙΧ μπορεί να μείνουν απέξω....
- 1,294 replies
-
Αγαπητέ φίλε , εάν το φυλλάδιο σου έχει πάνω από 5 χρόνια χωρίς να έχει γίνει καμία ναυτολόγηση τότε θα χρειαστεί επανυπογραφή. Ανανέωσε τα σωστικά σου και αν ενδιαφέρεσαι για ακτοπλοία μην ψάχνεις σε αγγελίες. Μπες στα site των εταιρειών και απέστειλε το βιογραφικό σου. Κάποιες εξ αυτών έχουν ξεχωριστό πεδίο στην ιστοσελίδα τους, στο οποίο μπορείς να το ανεβάσεις απευθείας αντί να το στείλεις με μέηλ. Αν ενδιαφέρεσαι για ακτοπλοία, Θεωρώ ότι επειδή πλέον υπάρχει ένδεια στην ανεύρεση πληρωμάτων για να καλυφθούν οι ανάγκες των πλοίων κατά την θερινή περίοδο , δεν θα είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάτι. Βεβαία πάντα στο θέμα εργασίας είναι και θέματα τύχης ή συγκυριών αλλά το να βρεις δουλειά είναι ένα πολύ ρεαλιστικό σενάριο. Γνώμη μου είναι ότι εφόσον έχεις περιέλθει σε πολύ δύσκολη θέση , αξίζει να μπεις στον κόπο να ετοιμάσεις όλα σου τα χαρτιά.
-
Έτσι ακριβώς, οι λιμενικές υποδομές είναι γνωστές και πάσχουν σε όλα τα λιμάνια της επικράτειας, αυτό είναι δεδομένο. Όμως το να προσπαθείς να βάλεις ολόκληρο θηρίο στη Σχοινούσα και στην Ηρακλειά είναι σαν να προσπαθείς να ξεχυλώσεις το λιμάνι αναλαμβάνοντας παράλληλα ένα μεγάλο ρίσκο. Το πλοίο λόγω μεγέθους (κυρίως λόγω πλάτους) και χαρακτηριστικών του δεν φαίνεται να είναι για καουμπολίκια . Λίγες προσεγγίσεις σε δημοφιλείς προορισμούς νομίζω ότι είναι η πιο συνετή διαχείριση.
- 601 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Στην προκειμένη περίπτωση έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Σίγουρα οι περισσότεροι εξ ημών θα περιμέναμε μια πιο ανθρώπινη προσέγγιση αλλά δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις σε καμία περίπτωση. Όμως στο άλλο σκέλος , κατά το οποίο κάποιος έχει ήδη αγοράσει ένα διαθέσιμο προιόν Α' Ποιότητας και ξαφνικά καλείται να απολαύσει ένα υποδεέστερο προιόν, έστω και με χρηματική επιστροφή της διαφορά εκεί ευθύνεται η εταιρεία.
-
Αυτό δυστυχώς δεν μπορούμε να το ξέρουμε εμείς. Αυτό το ξέρουν στην εταιρεία, το ναυπηγικό γραφείο που εκπονεί τα σχέδια και τις μελέτες του πλοίου, η Σημαία και ο νηιογνώμονας.
- 601 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
To πρωτόκολλο των επιβατών δεν καθορίζεται μονάχα από τα διαθέσιμα καθίσματα. Καθορίζεται από το stability ( μελέτη ευστάθειας του πλοίου), από την μελέτη επιβατών, από τα διαθέσιμα σωστικά, από τους χρόνους του evacuation analysis,... είναι ένα πολυπαραγοντικό αποτέλεσμα για να καθοριστεί το τελικό πρωτόκολλο από την σημαία του πλοίου, ή από τον νηογνώμονα ο οποίος λειτουργεί κατ' εξουσιοδότηση της σημαίας του πλοίου και λαμβάνει από αυτή τις τελικές εγκρίσεις. Στην προκειμένη περίπτωση το πλοίο ταξίδευε υπό την προηγούμενη πλοιοκτησία με 784 επιβάτες. Τώρα αν δεν αυξήθηκε το πρωτόκολλο , αυτό σημαίνει ότι η σημαία της Κύπρου δεν έδωσε την έγκριση της και πολύ πιθανόν αυτή η απόφαση να προέκυψε από αυτό που ανέφερε ο φίλος @koukos ότι ενδεχομένως κάτι δεν πήγε καλά στην πρακτική δοκιμή που έκαναν στο λιμάνι του Πειραιά.
- 601 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
To θέμα με αυτό το πλοίο είναι ότι "φοράει" μηχανές οι οποίες είναι άγνωστες για τους μηχανικούς στην Ελλάδα και τα συνεργεία. Κανένα άλλο βαπόρι δεν έχει αυτές τις μηχανές εκτός από το Golden Princess που κι αυτό δεν έχει ταξιδέψει μέχρι στιγμής. Τούτο σημαίνει πως ένα θέμα πιθανόν να χρειάζεται περισσότερο χρόνο για την επίλυσή του μέχρι να εξοικειωθούν όλοι και να μάθουν τα μυστικά τους και τι μπορεί να προλαμβάνουν. Εκείνο πάντως που είδα είναι ότι το πλοίο δεν είναι για χαμηλούς ντόκους. Η πρύμη του είναι ψηλή , οι καταπέλτες θηρία για να μειώσουν την κλίση και η ιδέα των μικρών κυκλάδων με αυτά τα χαρακτηριστικά μου φαντάζει τυρρανία γι αυτό το βαπόρι. Προσωπικά πιστεύω ότι για πρώτη χρονιά και κατακαλόκαιρο που ξεκινά, ένα ή και δύο καθαρά δρομολόγια πρωί και απόγευμα για Πάρο - Νάξο μόνο και επιστροφή θα ήταν ότι έπρεπε.
- 601 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Κάθε σημαία αναφορικά με τις πιστοποιήσεις μεταφράζει μεν τον κώδικα αλλά ακολουθεί διαφορετικές διαδικασίες . Υπάρχουν δύο ειδών πιστοποιήσεις μια που αφορά τα ταχύπλοα σκάφη και μια τους αξιωματικούς που τα επανδρώνουν . Αναφορικά με τα σκάφη η ελληνική σημαία έχει προβεί στη σύσταση μιας επιτροπής πιστοποιήσεων ταχύπλοων και δυναμικως υποστηριζόμενων σκαφών η οποία είναι τριμελής και αποτελείται από αξιωματικούς του λιμενικού σώματος έναν προερχόμενο από ΑΕΝ πλοιάρχων , έναν προερχόμενο από ΑΕΝ μηχανικών ή Μηχανολόγο μηχανικό και έναν προερχόμενο από σχολή Ναυπηγών . Αυτή η επιτροπή επιβαίνει στο πλοίο εξετάζει το εγχειρίδιο ασφάλειας διαδρομής (Route operating manual ) , το craft operating manual ( ουσιαστικά είναι το manual του πλοίου ) , τα ανεμολογικά στοιχεία της διαδρομής σε συνδυασμό με τους λειτουργικούς περιορισμούς του πλοίου και την δυνατότητα προσέγγισης στα λιμάνια , συντάσσει πρωτόκολλο πιστοποίησης κι ακολούθως εκδίδεται από την Διεύθυνση επιθεωρήσεων πλοίων η άδεια λειτουργίας ταχύπλοων σκαφών (permit operate ) . Το ταξίδι πιστοποίησης σε νέα λιμάνια ή όταν πρώτο δρομολογείται στην Ελλάδα το ταχύπλοο ή Ελληνική σημαία απαιτεί να γίνει κενό φορτίου και επιβατών . Η κυπριακή σημαία αντίθετα ζητάει όλα τα ανωτέρω έγγραφα από τα οποία προκύπτει ότι το ταχύπλοο μπορεί να κάνει τα συγκεκριμένα δρομολόγια μαζί με όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοιας κι έτσι εκδίδει την άδεια λειτουργίας χωρίς να ζητά κάποιο ταξίδι για να πιστοποιηθεί το ταχύπλοο . Κοινώς είναι πολύ ευκολότερη διαδικασία , πολύ πιο σύντομη και καθόλου κοστοβορα σε σχέση με την διαδικασία που ακολουθεί η Ελληνική Σημαία . Παρόμοια διαδικασία με την Κύπρο ακολουθεί και η Μαλτα και η Ιταλία . Αναφορικά με την πιστοποίηση πληρωμάτων : Στην Ελληνική Σημαία ανεβαίνει στο πλοίο η προναφερομένη επιτροπή εξετάζει την εξοικείωση των μελών πληρώματος που είναι προς πιστοποίηση με το πλοίο τα συστήματα ασφαλείας και τους χειρισμούς του, τα ανεμολογικά στοιχεία σε συνδυασμό με τους λειτουργικούς περιορισμούς του πλοίου, συντάσσεται πρωτόκολλο πιστοποίησης και ακολούθως εκδίδεται το ειδικού τύπου πιστοποιητικό type raiting που είναι για το συγκεκριμένο πλοίο και την διαδρομή που εκτελεί . Στην κυπριακή σημαία υποβάλλονται όλα τα απαραίτητα έγγραφα από τα οποία προκύπτει η εκπαίδευση και η εξοικείωση των μελών του πληρώματος με το ταχύπλοο κι έτσι εκδίδεται το σχετικό type raiting . Η διαδικασία που ακολουθεί η ελληνική σημαία για τα πληρώματα αλλάζει και από Σεπτέμβριο θα γίνει όπως αυτή της Κύπρου και είναι λογικό . Γιατί από την μια πχ ένας πλοίαρχος Α μπορεί να πάρει ένα κρουαζιερόπλοιο 5000 επιβαινόντων και να γυρίσει όλο τον κόσμο και δεν μπορεί να πάρει ένα ταχύπλοο με 150 επιβάτες να τους πάει στην Αίγινα αν δεν πιστοποιηθεί από την εν λόγω επιτροπή της οποίας το ένα μέλος στην καλύτερη περίπτωση να έχει ταξιδέψει μέχρι ανθυποπλοίαρχος . Ελπίζω να βοήθησα κάπως .
-
Μόλις ένα ποστ παραπάνω ανέφερε ο φίλος @koukos ότι λόγω κυπριακής σημαίας δεν χρειάζεται ταξίδι πιστοποίησης . Πιθανολογώ ότι λόγω μεγέθους ήταν ένα ταξίδι γνωριμίας (και διαφήμισης) με τα πιθανά λιμάνια που θα εξυπηρετεί σε συνδυασμό με ένα πολύωρο δοκιμαστικό πλου . Δεν νομίζω να υπάρχει αυτήν την περίοδο κενή θέση στο λιμάνι του Πειραιά για να παραμείνει 2-3 ημέρες μέχρι να ξεκινήσει τα δρομολόγια του χωρίς να εμποδίζει .
- 601 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Ανασφάλιστος δεν επιτρέπεται να εργαστεί κανείς . Ο κάθε εργαζόμενος επι του πλοίου αναγράφεται στο ναυτολόγιο και αυτόματα σφαλίζεται στο ΝΑΤ . Για ανηλίκους ( τουλάχιστον από 16 και άνω , ίσως και από 15) επιτρέπεται η εργασία στο πλοίο με γονική συναίνεση , με βασική προϋπόθεση να έχει εκδόσει ναυτικό φυλλάδιο .
-
Το συνεργείο του Ανδρέα Φωτεινακη , είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν στο τομέα των ελασματουργικων και σωληνουργικων εργασιών . Εχει μακρά παράδοση δεκαετιών , έχοντας αναλάβει πολλά , μεγάλα και δύσκολα project .
-
Κάθε συμβατικό έχει δικαίωμα ακινησίας 60+45 ημέρες τουτεστιν 3,5 μήνες που είπε και @Panagia Ekatontapiliani . Από εκεί και πέρα μια εταιρεία έχει την δυνατότητα από το νόμο να πάρει περισσευούμενες ημέρες ακινησίας από το ένα πλοίο της και να τις προσθέσει στους 3,5 μήνες ακινησίας ενός άλλου πλοίου της και έτσι να κάτσει παραπάνω . Τώρα αν ένα πλοίο έχει βλάβη ή κάνει μετασκευή και έχει ανάγκη να παραμείνει ακίνητο παραπάνω από 3,5 μήνες τότε μπορεί να πάρει μια βεβαίωση εργασιών από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί να την καταθέσει στο Υπουργείο και να παραμείνει ακινητοποιημένο παραπάνω χρόνο χωρίς συνέπειες .
- 483 replies
-
- fior di levante
- zakynthos
- (and 6 more)
-
Πιθανότατα να εκτελέσει το πρώτου εμπορικό δρομολόγιο το ερχόμενο Σάββατο.
- 601 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Tα πλοία της ακτόπλοιας υπόκεινται σε ετήσια επιθεώρηση. Τουτέστιν σε ετήσια συντήρηση και έλεγχο όλων των συστημάτων ασφαλείας, τηλεπικοινωνίες, της κατάστασης του πλοίου και της αξιοπλοίας του. Πέραν τούτου υπόκεινται κάθε 5 χρόνια στο λεγόμενο special survey όπου γίνει εξονυχιστικός έλεγχος σε όλο το πλοίο όπως π΄χ δεξαμενές έρματος ή κενές, επιθεώρηση αξονικού συστήματος και hub, αναλυτικές παχυμετρήσεις των υφάλων του πλοίου .... Επίσης ενδιάμεσα της 5ετίας υπάρχει και το λεγόμενο intermmediate survey. Εκτός όμως από όλα αυτά , κάθε χρόνο , συνήθως πριν την έναρξη της θερινής σεζόν γίνονται έκτακτοι έλεγχοι στα πλοία της ακτοπλοίας είτε από τον Κλάδου Ελέγχου Πλοίων , είτε από τα κατά τόπους κλιμάκια επιθεώρησης των κεντρικών λιμεναρχείων, όπου ελέγχουν κυρίως όλο το safety του πλοίου.