Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Content Count

    587
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,127 profile views
  1. Τεράστια απώλεια για την Ελληνική ναυτιλία , ο θάνατος του μεγαλύτερου Έλληνα πλοιοκτήτη !!! Ανέπτυξε την εταιρεία του σε βαθμό που θεωρείται μια απο τις market maker παγκοσμίως , Δημιούργησε έναν πολυπληθή και σύγχρονο στόλο απο τριων ειδών ποντοπόρα πλοία , στα οποία φρόντιζε να υψώνει με συνέπεια την Ελληνική Σημαία και δικαίως θεωρείται ως ο μεγαλύτερος στυλοβάτης του Ελληνικού Νηολογίου . Όσο διακριτικά κινιοταν στην προσωπική του ζωη παρά την δεδομένη οικονομική του επιφάνεια τόσο διακριτικά κι αθόρυβα έλυσε κάβους για το μακρύ ταξίδι . Συλλυπητήρια στους οικείους του και μακάρι να β
  2. Στον κάτωθι σύνδεσμο φαίνεται το βαπόρι στο λιμάνι πλέον https://www.heavyliftnews.com/eemslift-hendrika-alongside-in-alesund-smit-salvage-success/
  3. Όντως κατατέθηκε προσφορά στον μειοδοτικό διαγωνισμό της άγονης Κασοκαρπαθιας απο την Seajet. Βάση των απαιτήσεων της προκυρηξης (90μ) μόνο ένα εκ των δυο monohull της εταιρειας , Terajet & Paros Jet θα μπορούσαν να ειναι υποψήφια η ενδεχομένως και τα δυο με το ένα να δηλώνεται ως κύριο και το άλλο ως πλοίο αντικατάστασης .
  4. Συμφωνώ απόλυτα !!! Σε αυτές τις μεταφορές τα πλοία που μεταφέρονται για να επιτύχουν ένα σωστό και ασφαλές lashing ,δένονται πλώρα - πρύμα - μπάντα (σε 6-8 σημεία) με διπλά και τριπλά συρματόσχοινα. Eίναι φαινομενικά εξαιρετικά δύσκολο και επικίνδυνο για αυτούς που θα πάνε να λύσουν μην σκοτωθούν κιόλας ή βρεθούν στη θάλασσα. Πιθανότατα είναι με τους διατοιχισμούς ή την κλίση να κόπηκαν συρματόσχοινα και μέχρι να κοπούν όλα να κοπανούσε το ρυμουλκό επάνω στη μπούμα και να την έσπασε. Επίσης συμφωνώ. Ακόμη και η δεξιά κλίση δεν μπορεί να προκαθορίσει a priori λόγω των
  5. Κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα να καταργήσει την διάθεση αριθμού κρεβατιών προς τους επιβάτες μέσω συγκεκριμένων διαδικασιών τις οποίες εγκρίνει ο φορέας πιστοποίησης κάθε πλοίου . Εν προκειμενω η ΑΝΕΚ διαφυλάττοντας τα συμφέροντα της καλά έκανε και είναι μια πρακτική η οποία δεν συμβαίνει πρώτη φορά ούτε και η ΑΝΕΚ είναι η μοναδική εταιρεία που το πράττει . Ειναι παλιά τακτική η οποία εφαρμοζόταν κατα κόρον ειδικά στα πλοία που διέθεταν πολλά κρεβάτια κι εκτελούσαν άγονες γραμμές τον χειμώνα . Οι απειλές για απεργιακές κινητοποιήσεις απαιτώντας να ακυρωθεί μια νόμιμη διαδικασία είναι εντε
  6. όντως σε σύγκριση με τα προηγούμενα βίντεο από τις πρώτες στιγμές του συμβάντος και της εγκατάλειψης από το πλήρωμα, φαίνεται να έχει φύγει από την κουβέρτα του ένα πράσινο πλοίο , πιθανότατα ρυμουλκό/ supply vessel, το οποίο αν και φαινόταν του κουτιού θα αναπαύεται εν ειρήνη.
  7. Πολυ σωστα και ο Βασιλης Γιαννακης εχει πλοιαρχευσει το Νηρευς πέραν του αείμνηστου Μιχάλη Πέλλα , όπως κι ο Νίκος Κασιδογιαννης .
  8. Μιάς και μιλάμε για αγονόπλοιο τα πρώτα 5 που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα ακόλουθα: 1) Κυκλάδες: Από το Βορρά μέχρι το νότο και από ανατολή μέχρι δύση με προσεγγίσεις σε κάθε λιμάνι που έπεφτε στη πλώρη του . από Πειραιά μέχρι Καβάλα κι από εκεί μέχρι Ρόδο. 2) Νηρεύς: Ένα μικρό βαποράκι κι αυτό που όργωνε το Αιγαίο ακατάπαυστα. Αγόνη Κυκλάδων, Δωδεκανήσου και Κρήτη ενοποιημένες σε ένα δρομολόγιο με προσεγγίσεις που περισσότερο παραπέμπουν σε στάσεις αστικού λεωφορείου της γραμμής Κηφισιάς Δέλτα Φαλήρου. Η ταλαιπωρία, τα απρόοπτα ,οι καθημερινές παραστάσεις, η ναυτοσύνη και η συνα
  9. Το περιστατικό φαίνεται αρκετά σοβαρό . Σύμφωνα με το link που μας παρέθεσε ο φίλος JohnR730 απο τα 12 μέλη πληρώματος τα 8 έχουν εγκαταλείψει το πλοίο με το ελικόπτερο και τα υπόλοιπα 4 παραμένουν ακόμη επάνω μήπως καταφέρουν και σώσουν το βαπόρι . Ισως προσπαθούν να ορτσαρουν το βαπόρι στο καιρό και να γεμίσουν double bottom ώστε να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους και να βελτιώσουν την ευστάθεια του πλοίου απο την παρούσα κατάσταση .
  10. Πολύ σωστά!!! Στην Τήνο , στις αριστερόστροφες μανούβρες των πλοίων , εάν τις προσέξει κανείς , έρχονται σχεδόν πλαγιοδέτηση γιατί απαγκιάζει πολύ ο αέρας. Εάν το γύρισμα γίνει στο μέσον της λιμενολεκάνης με φρέσκο κατεβάτη, πολύ πιθανόν το πλοίο να παρασυρθεί επάνω στον ημιτελή κυματοθραύστη .
  11. Έχει έρθει αρκετές φορές Λαύριο και αν δεν κάνω λάθος αυτό ήταν που έφερε το Supercat των Στεφάνου.
  12. Ετσι ακριβώς !!! Ο κλάδος πρεπει να ενισχυθεί μην καταρρεύσει ολο το ακτοπλοϊκό δίκτυο , ομως με εντελώς διαφορετικό τροπο . Απο το να δίνουν σπασμωδικά ζεστά χρήματα ανα περιόδους και τα μισά απο αυτά να θεωρούνται δωρεά σε ταχύπλοα χειμωνιάτικα που κάνουν εποχικές γραμμές θα μπορούσαν με διαφορετικό τροπο να στηριχθεί ο κλάδος . Οπως για παράδειγμα να επιδοτηθούν οι ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών για τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια και ένα μέρος του μισθού τους , να υπάρχουν απαλλαγές απο λιμενικά τέλη η εκπτώσεις στα πλοία που τελούν σε ακινησία λόγω COVID 19 κλπ και οι ναυτικοί τη
  13. Ο Cpt Γιωργος Συρίγος στο Naxos Jet
  14. Οι λεντιες δεν είναι σταθερές , συνήθως η Αγκυροβολια ειδοποιεί τα ακινητουντα πλοία για να τις μαζέψουν οταν έρχεται κάποιο διπλα τους. Πιθανότερη αιτία βρίσκω να ειναι λιγο δυσκολο να χωθεί ανάμεσα στο σουπερφερρυ και στο μωλο παρά επειδη εχει απλώσει λεντιες το τελευταίο .
×
×
  • Create New...