-
Posts
2,325 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
11,881 profile views
-
Όχι. Παρόμοιο σενάριο είχε γίνει παλαιότερα με την άγονη των Φούρνων . Την είχε ο καπτα Μάκης ο Αγούδημος, έβαλε ελεύθερα δρομολόγιο ο Σπανός της Kallisti Ferries μέχρι που φαλήρισε και το Υπουργείο αναγκάστηκε να την βγάλει πάλι άγονη επειδή κανένας δεν πήγαινε.
- 458 replies
-
- color line
- color
- (and 7 more)
-
Και η εταιρεία να αλλάζει τα πλάνα κρατήσεων της
- 1,271 replies
-
Επιπλέον του στριμώγματος στην αγκρυβολία όλων αυτών των πλοίων , σκεφτείτε τι έχει να γίνει σε εκείνει την προβλήτα με το χανιώτικο να φορτώνει και το Superstar II να ξεφορτώνει. Η ακόμη χειρότερα να φορτώνουν Σάββατο ξημερώματα Superstar II και Blue Star Naxos και να ξεφορτώνει το Χανιώτικο.
-
Νομίζω ότι όντως τα έχουμε μπερδέψει και ότι είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Προφανώς χωρίς επιδότηση η γραμμή αφήνει είτε μικρό κέρδος , είτε λιγότερο από αυτό που θα έβγαζε σε άλλες πιο δημοφιλής γραμμές , ή εν πάση περιπτώση δεν είναι αυτό που ήθελε ο πλοιοκτήτης για να πει ότι αξίζει τον κόπο ή είναι ευχαριστημένος. Είναι ξεκάθαρο γιατί ουδέποτε στο παρελθόν δεν υπήρχε τακτική συγκοινωνία αντιθέτως υπήρχε διακοπή για αρκετά χρόνια. Αυτό είναι το ένα σκέλος. Το άλλο σκέλος είναι η επιδότηση η οποία, επειδή αφορά χρήματα Ελλήνων φορολογουμένων των περισσοτέρων εξ ημών από το υστέρημά τους θα πρέπει να δίνεται αυστηρά και με βάση κάποια πολύ συγκεκριμένα κριτήρια χωρίς να επιδέχεται η οποιαδήποτε διασταλτική τους εφαρμογή. Κοινώς πρέπει να προκύπτουν συγκοινωνιακές ανάγκες του τύπου ότι δεν υπάρχει συγκοινωνία και κανείς ενδιαφερόμενος για σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εκμετάλλευσης. Τώρα τρία νησιά που έχουν μέσα στο καλοκαίρι σύνδεση με 3 διαφορετικά λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδας (το Μαντούδι ανήκει στην Εύβοια αλλά έχει οδική συγκοινωνία) και μάλιστα με απολύτως ελεύθερη δρομολόγηση πλοίων θεωρώ μαξιμαλισμό την επιδότηση για να έχουν και από τέταρτο λιμάνι της Ηπειρωτικής Ελλάδας σύνδεση . Και μην αρχίσουμε πάλι τα περί βορείων και νοτίων γιατί τα ίδια θα ισχυριστώ αν αύριο βγει επιδότηση από Ραφήνα για Σποράδες με την πρόφαση ότι θα εξυπηρετούνται καλύτερα οι Αθηναίοι ενώ υπάρχει η ελεύθερη εκτέλεση δρομολογίων από Μαντούδι και Άγιο Κωνσταντίνο.
-
Νομιζω ότι αυτή είναι και η ουσία του θέματος . Ανεξαρτήτως αν βγαίνει ή δεν βγαίνει μια εποχική γραμμή με ταχύπλοο για τρία νησιά τα οποία ήδη έχουν ελεύθερα δρομολόγια από τρία σημεία της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι too much να επιδοτείται . Να δώσει λεφτά το κράτος να πάει βαπόρι στη δονούσα, στη χαλκη η στα Αντικύθηρα να εξυπηρετήσει τους ήρωες που μένουν χειμώνα καλοκαίρι σε αυτά τα νησιά είναι απολύτως κατανοητό και για κοινωνικούς και για εθνικούς λόγους. Η συγκεκριμένη όμως περίπτωση προσωπικά την θεωρώ υπερβολή και δεν έχει να κάνει με γεωγραφικές αντιπαλότητες . Τα ίδια θα έλεγα αν η ελευθερη σύνδεση ήταν από Θεσσαλονίκη και έβγαινε επιδότηση για ταχύπλοο από βόλο .
-
Πρόσκρουση του Champion Jet 3 στην Πάρο || 28.06.2025
Annivas replied to koukos's topic in Ναυτικά Ατυχήματα
Στην ανακοίνωση του Λιμενικού αναφέρει ότι ενημερώθηκε η Λιμενική αρχή Πάρου . Από ποιον ενημερώθηκε ;; Από τον πλοίαρχο , τον καβοδετη ή τον πράκτορα ;; Δεν υπήρχαν λιμενικοί στην προβλήτα να δουν τι συνέβη ;; Θεωρώ ότι σε ανάλογες περιπτώσεις πιο δόκιμο είναι να αναφέρουν ότι διαπίστωσε ότι το πλοίο επακουμβησε πάρα το ότι ενημερώθηκε .- 41 replies
-
- seajets
- champion jet 3
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Δελτίο απαγορευτικού απόπλου
Annivas replied to Earl Granville's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
Βασικά η Fast Ferries δεν ενημερώνει τα ΛΧ για το απαγορευτικό. Τους στέλνει το δελτίο τύπου που εξέδωσε για να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς . Σύμφωνα με το δελτίο της ΕΜΥ που δημοσιεύτηκε στο 22:30 περίπου η Ραφηνα πχ έβγαζε απαγορευτικό για την πρωινή αναχώρηση και σύμφωνα με τα προγνωστικά μοντέλα η κατάσταση θα συνέχιζε έτσι μέχρι τουλάχιστον το απόγευμα. οπότε η εταιρεία ενημέρωσε με δελτίο τύπου για την ακύρωση των δρομολογίων της κι όχι για αναχωρήσεις με την λήξη του απαγορευτικού ώστε να ταλαιπωρηθούν οι επιβάτες και να περιμένουν στα λιμάνια για την άρση του απαγορευτικού . κάτι αντίστοιχο έκανε και η blue Star ferries με το χτεσινοβραδινό δελτίο για τις πρωινές αναχωρήσεις των συμβατικών της πλοίων. -
Ο λόγος ματαίωσης του δρομολογίου δεν οφείλεται σε ευθύνη της εταιρείας αλλά σε καιρικές συνθήκες που είναι ανώτερα βία . Οπότε δεν έχει υποχρέωση να παράσχει κατάλυμα σε επιβάτες που ήταν να ταξιδέψουν και είχαν βγάλει εισιτήρια
- 896 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Δελτίο απαγορευτικού απόπλου
Annivas replied to Earl Granville's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
Σύμφωνα με το τελευταίο δελτίο της ΕΜΥ απαγορευτικό θα έχει από αύριο το πρωί στις 07:00 το οποίο θα περιλαμβάνει το νοτιοανατολικό αιγαίο και το κεντρικό . κοινως για κυκλαδες και βορειοανατολικό αιγαίο αύριο το πρωί τουλάχιστον δεν φεύγει τίποτα . -
Για να δούμε γιατί μπορεί να έχει κανονικό απαγορευτικό αύριο και να μην φύγουν ούτε τα συμβατικά
- 896 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Ο οποίος Cpt Βαγγέλης Παπουτσάκης είναι στο KIΣΣΑΜΟΣ
-
Από το βίντεο φαίνεται να έχει πάρει κλειστά την στροφή για την μανούβρα. Άραγε η πρύμη να την γλύτωσε ή να χτύπησε κι αυτή στη προβλήτα??
-
Το ΚΥΔΩΝ την έφαγε σε πλευρικό σημείο και έπαθε αρκετή ζημιά σε δύσκολο σημείο για την επισκευή του σε αντίθεση με το eco catania που ουσιαστικά δεν φαίνεται να έχει κάτι σημαντικό.
-
Βασικά δεν ήταν γυμνάσιο , πρακτική δόκιμη ήταν προκειμένου να πάρει αύξηση επιβατών από την Σημαία .