Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Posts

    1,303
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

4,496 profile views
  1. Ετσι . Η μεταφορά της νταλίκας που αναφέρει ο φίλος @Strofalos εμπεριέχει δυο ναύλους εισιτηρίων με βαπόρια με επιπρόσθετη επιβάρυνση καύσιμα και διόδια για την διαδρομή Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα . Επιπλέον ο οδηγός θα πρέπει να ακολουθεί το φορτηγό το οποίο σημαίνει πρόσθετα έξοδα διαβίωσης και διατροφής . Ενω με τα ro/ro της UN και της ULUSOY με ένα Ναύλο εισιτηρίου παει ασυνόδευτο και μειώνεται το κόστος στο ελάχιστο δυνατόν .
  2. Πάντως επί της παρούσας διοίκησης υπάρχουν δυο σοβαρά ναυτικά ατυχήματα, η φωτιά και εν τέλει ναυάγιο του ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ και τώρα του Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ που το προχτεσινό ατύχημα μπορεί να είναι και καταδικαστικό για το βαπόρι. Μπορεί και να αποτελούν τυχαία γεγονότα , μπορεί όμως να έχουν αφεθεί και στην τύχη τους , σίγουρα όμως θα πρέπει να γίνουν αντικείμενο προβληματισμού και ανάληψης διορθωτικών μέτρων.
  3. Για να μπει πλοίο Β κατηγορίας πρέπει να υπάρξει διαθέσιμο και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει .
  4. Καμπίνες επιβατών το βαπορι δεν εχει μονάχα πληρώματος . Κλασσικό ημεροπλοιο ειναι με τεράστιους κοινόχρηστους χώρους και καταστήματα .
  5. Καταρχάς σύμφωνα με το δημοσίευμα στελέχη της εταιρείας εμμέσως πλην σαφώς δεν διαβεβαιώνουν οτι το πλοίο θα επιστρέψει την άνοιξη άλλα θα αξιολογήσουν τις καταστάσεις . Όπερ μεθερμηνευόμενο ότι μπορεί να έρθει μπορεί και να μην έρθει . Εξ αρχής το εγχείρημα ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξο εμπεριέχοντας τεράστιο ρίσκο και λίγες πιθανότητες επιτυχίας . Δεν ξέρω τι διαβεβαιώσεις είχαν απο την γειτονο χώρα και πάνω σε ποια βάση αποφάσισαν να χτίσουν το εγχείρημα τους πάντως επι του παρόντος στέφεται υπό πλήρη αποτυχία . Το ταβάνι των 90 επιβατών και 36 φορτηγών που έπιασε σε μεμονωμένο απο τα 40 ταξίδια είναι πολύ πενιχρό και μόνο σαν πρώτο ταξίδι, η κίνηση αυτή θα μπορούσε να κριθεί ικανοποιητική . Το κακό για την εταιρεία είναι ότι επένδυσαν τεράστια ποσά σε ένα παλιό βαπόρι με συγκεκριμένο σκοπό και τώρα που αυτός ο σκοπός στραβώνει θα πρέπει να προσανατολιστεί αλλού . Όμως η Levante δεν είναι ούτε Attica ούτε Seajets , είναι μια εταιρεία εσωστρεφής που έχει μάθει να παίζει μπάλα εντός έδρας χωρίς ανταγωνισμό και κάτι τέτοιο φαντάζει δύσκολο . Θα δούμε όμως , προσωπικά εύχομαι να βρεθεί σύντομα ρόλος για το βαπόρι και να μην στολίζει για πολύ τον ντοκο
  6. Εγω νομιζω οτι ακομη δεν εχει κλείσει η αγοραπωλησία του πλοίου . Με δεδομένο τον δεξαμενισμο του αυτές τις ημέρες που προφανώς απευθύνεται σε potential Byers , νομίζω ότι η πώληση του έχει ακόμη δρόμο .
  7. Καταρχήν αν ήταν γεμάτο η έστω με καλές πληρότητες δεν θα σταμάταγε . Ακομη όμως κι αν έπρεπε να γίνουν κάποια πράγματα στο βαπόρι να είσαι σίγουρος ότι θα το αντικαθιστούσε .
  8. Αμα στα 20 δρομολόγια που έκανε περα δώθε πρόλαβε και μπήκε 2-1,5 εκατομμύρια μέσα και δεν βλέπει σημάδια ανάκαμψης τότε δεν έχει νόημα να το κρατάει. Τώρα για την προεργασία αν ήταν καλή η κακή φαντάζει εκ του αποτελέσματος ότι ήταν κακή... ή με την κρίση των Ελληνοτουρκικών σχέσεων επηρεάστηκαν τα δεδομένα που είχαν από πριν.
  9. Η ζημιά από τα αναγραφόμενα της ανακοίνωσης φαίνεται χοντρή , το βαποράκι μικρό και παλιό , οπότε το total loss δεν μοιάζει απίθανη περίπτωση.
  10. Eκείνη την ημέρα είχε και πολύ ισχυρούς νοτιοδυτικούς ανέμους ακόμη κια μέσα στο λιμάνι του Πειραιά.
  11. Έφυγε απο την ζωη η Λινα ζορμπά , υπεύθυνη ξενοδοχειακού και πληρωμάτων στην Seajets. Είχε ξεκινήσει ως επίκουρος στα δελφίνια του Λιβανου , μεταπήδησε στου Αιολους και κατέληξε στην Seajets όπου εξελίχθηκε ως τις προαναφερόμενες ιδιότητες . Θερμά συλληπητηρια στους οικείους της .
  12. ΔΑΝΕ και ΝΕΛ λειτουργούσαν σε ένα προστατευμένο περιβάλλον με αποκλειστική εκμετάλλευση γραμμών που περιλαμβαναν ολόκληρους νόμους κατι το οποίο τους έδινε την ευκαιρία για ένα περεταίρω άνοιγμα. Ο Αγουδημος εκμεταλλεύτηκε τον αναπτυξιακό νόμο . Αν μιλάμε για αναβάθμιση ναι ο Αγουδημος ήταν το 1989 και ο Περικλης το 1995. Η ΝΕΛ την δεκαετία του 80 ποια αναβάθμιση έφερε και μάλιστα ήταν μπροστά απο την ΑΝΕΚ που η τελευταία είχε φέρει την δεκαετία του 70 σχεδόν νεότευκτα τα ΚΑΝΤΙΑ/ΡΕΘΥΜΝΟΝ;; Η οι Μινωϊκές που απο την δεκαετία του 80 είχαν φέρει το ΦΑΙΔΡΑ και η Νελ πήρε το αδερφό του το 1995 ;; Τι ουσιαστικές διάφορες είχαν τα ΚΝΩΣΣΟΣ & ΦΑΙΣΤΟΣ απο το ΣΑΠΦΩ την δεκαετία του 80 ;;
  13. Δηλαδή όσα βαπόρια δεν έχουν scrubbers είναι ξεπερασμένα ,,, τα scrubbers έχουμε ξαναπεί ότι είναι καθαρά μια οικονομοτεχνική μελέτη για τον αν συμφέρει οικονομικά τον πλοιοκτήτη να τα βάλει η όχι και αν το πλοίο του μπορεί να τα δεχθεί . Τα περισσότερα ποσταλια μεσαίου μεγέθους για πολλούς και διάφορους λόγους που έχουν να κάνουν με dwt, με αναγκαστική προσθήκη μόνιμου ερματος για να διορθωθεί το κέντρο βάρους, με προσθήκη πολλών βαρών που έχει επίπτωση μεταξύ άλλων και στην ταχύτητα, με έλλειψη χώρων και με κατακόρυφη αύξηση στις καταναλώσεις ρεύματος που μπορεί να απαιτήσουν νέα ηλεκτρομηχανή ,δεν μπορούν να τα φορέσουν . Συνεχίζουν να καίνε το αποθειωμενο πετρέλαιο. Εκτός αυτών τα scrubbers τα open loop που φοράνε κατα κόρων στην Ελλάδα , δεν είναι και καμιά περιβαλλοντική καινοτομία , απο την στιγμή που αυτά που δεν βγάζεις στον αέρα τα πετάς στην θάλασσα . Σε καλύτερη περιβαλλοντική μοίρα είναι αυτά που καίνε αποθειωμενο καύσιμο .
  14. Εκτός του ότι θα είναι ανακαινισμένο , δηλαδή καινουρια τραπέζια και καρέκλες , απο ότι διαβάζω και αντιλαμβάνομαι στο άρθρο όλος ο εξοπλισμός στο safety θα είναι καινούριος . Το οποίο είναι πολύ σημαντικό για ένα βαπόρι αν οχι το σημαντικότερο . Για τα καύσιμα γιατί θα είναι ξεπερασμένο ;;; Ξεπεράστηκε το πετρέλαιο και δεν το πήρα χαμπάρι , η η διεθνής κοινότητα έχει οριστικοποιήσει οτι το τάδε καύσιμο θα είναι αυτο που θα χρησιμοποιεί η ναυτιλία στο προσεχές μέλλον ;; Η υπάρχουν στον Πειραια στη Ραφήνα στο Λαύριο και στην Πάτρα οργανωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής και ανεφοδιασμού με εναλλακτικά καύσιμα οπως πχ LNG ;;
  15. Ο Cpt Νεκταριος Μαργαρωνης στο Ορίων
×
×
  • Create New...