Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Posts

    793
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,864 profile views
  1. Επιχειρήματα αναπτύχθηκαν εκατέρωθεν για την δρομολογιακή σύνδεση του Ρεθύμνου κι ο καθένας από την πλευρά, του τα υποστήριξε από την οπτική σκοπιά που προσεγγίζει το θέμα. Όμως η ουσία του θέματος είναι ότι δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πλοιοκτήτης που να έχει το κατάλληλο πλοίο, την οικονομική ευρωστία, την διάθεση να ματώσει οικονομικά ώστε να ανταγωνιστεί Μινωικές και Κ/Ξ (και τις όποιες εμπορικές κινήσεις ή εκπτώσεις μπορούν να προβούν προκειμένου να εκτοπίσουν εν την γενέση του τον ανταγωνισμό) και να καταφέρει σε βάθος χρόνου να φέρει πίσω στο Ρέθυμνο, την πελατεία του νομού. Άποψή μου είναι ότι αφού δεν το κάνει καμία από τις δύο πλευρές για προφανείς επιχειρηματικούς λόγους , τότε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δρομολόγησης πλοίου ακόμη και αν γίνει, είναι καταδικασμένη. Προφανώς και ο πληθυσμός του Ρεθύμνου συμπεριλαμβανομένων και των επισκεπτών του είναι επαρκής για την δρομολόγηση ενός πλοίου αλλά δυστυχώς γι αυτό δεν είναι ξεχωριστή νησιωτική οντότητα αλλά τμήμα της μεγαλονήσου με όμορους αρκετά μεγαλύτερους νομούς , οι οποίοι διαθέτουν εκτός των άλλων και καλύτερες λιμενικές υποδομές.
  2. Αρκεί να μην εχει τακτικό επιβατη τον νυν πρωθυπουργό , 😛 ο οποίος χτες το πρωί και πάλι το προτίμησε για την μετάβαση του στην Τήνο .
  3. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμφέρει. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση , πιστεύω ότι η Attica θα το κατέβαζε το βαπόρι μόνο και μόνο για την τιμή των όπλων. Προφανώς δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι διαδικασίες που είχα προαναφέρει.
  4. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όταν ο έλεγχος ναυτολογίας (πιστοποιητικά πλοίου και πληρώματος, safe manning) είναι οκ , τότε κανένα λιμεναρχείο δεν μπορεί να αρνηθεί το απόπλου. Το μόνο που ίσως μπορεί να περιπλέκει την κατάσταση, είναι το ενδεχόμενο να μην έχει εφοδιαστεί το πλοίο με μελέτη και πιστοποιητικά για τα Hazardous Materials, τα οποία από την εμπειρία μου μέχρι τώρα δεν ζητούνται κατά τον απόπλου αλλά είναι πλέον ουσιαστικά για την διάλυση ενός πλοίου.
  5. Ο Cpt. Γιώργος Ντινιόζος στο LYKTOS.
  6. Άλλη μια μεγάλη επιτυχία του Κ/Λ Ραφήνας, η οποία πιστώνεται στον νυν Κεντρικό Λιμενάρχη και στην ομάδα του. https://rpn.gr/apokleistiko-to-limeniko-rafinas-vrike-kai-kateschese-skafos/?fbclid=IwAR2hYu9-bPRGwxZ_g2tA69VBja6lZ81rkTsvAgLr6MLPWXKWUMfwHLECaoM Κατά τα λοιπά το οργανωμένο σχέδιο από φαντάσματα εντός κι εκτός σώματος καλά κρατεί .
  7. Αυτές ειναι για την συμμόρφωση του πλοίου με την συνθήκη στοκχολμης . Αρκετά μετασκευασμένα βαπόρια απο Ιαπωνία κι όχι μόνον έχουν όπως πχ ο ΔΙαγορας , ΕΛ. Βενιζέλος κλπ… Προφανώς στα πλοία που ανέφερες έβγαινε η συμμόρφωση με την συνθήκη της Στοκχολμης χωρίς να τοποθετηθούν εγκάρσιες υδατοστεγεις φραχτες .
  8. Εν τω μεταξύ μην θεωρούμε και apriori ότι έχει χάσει το Πρέβελης την επιδοτούμενη γραμμή .
  9. καμία δεν έχει πλοίο αντικατάστασης. Οπότε παίζουν ισότιμα αφού είναι και ίδιας κατηγορίας πλοία και ουσιαστικά το μόνο κριτήριο θα είναι η οικονομική προσφορά του καθενός.
  10. Όχι γιατί ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη. Όταν αποφασισθεί ο ανάδοχος θα βγει και η σχετική απόφαση
  11. Ούτε για αστείο δεν θα μπορεί να δέσει με καιρό κι όχι μόνον στον Άη Στράτη.
  12. Όχι, το Aqua Blue δέχτηκαν και το TeraJet που είχε δηλωθεί σαν πλοίο αντικατάστασης δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της σύμβασης οπότε αποκλείστηκε κι έτσι η Seajets δεν έχει αυτό το προνόμιο-αβαντάζ έναντι των άλλων δύο εταιρειών. Λέγοντας ότι οι φάκελοι είναι πλήρεις , εννοούσα ότι και οι τρεις εταιρείες με τα δηλωθέντα πλοία έχουν καταθέσει φάκελο με δικαιολογητικά που απαιτούνται , (όπως π.χ φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, δικαιολογητικά από τα οποία ευκρινώς να πιστοποιείται η κάλυψη των προδιαγραφών της σύμβασης, να αποδεικνύεται ότι ο υποβάλλων την αίτηση-προσφορά-φάκελλο έχει την πλοιοκτησία ή την διαχείριση του πλοίου...κ.ο.κ) και είναι σωστά όπως προβλέπονται.
  13. Στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για την αναδοχή της εν λόγω επιδοτούμενης γραμμής έχει περάσει πλέον ο διαγωνισμός. Οι φάκελοι θεωρήθηκαν πλήρεις και για τι τρεις εταιρείες , μονάχα που η πλευρά Seajets δεν διατηρεί το προνόμιο του πλοίου αντικατάστασης καθώς το TeraJet δεν πληρεί τις προδιαγραφές του ζητούμενου πλοίου. Κατά συνέπεια μένει να αποσφραγιστούν οι προσφορές κι επειδή ο διαγωνισμός είναι μειοδοτικός , όποιος έχει υποβάλλει την οικονομικότερη προσφορά αυτόματα καθίσταται και ανάδοχος.
×
×
  • Create New...