Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Posts

    1,817
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

7,620 profile views
  1. Ετσι ακριβώς . Ας κάνουμε λίγο υπομονή γιατί ο όμιλος δεν έχει πάει μονοκούκι στην Ελευσίνα , έχει πάει και σε άλλα ναυπηγεία για προσφορές . Και εκτός απο το οικονομικό , σημαντικό ρόλο θα παίξουν και τα terms για να κλείσει η συμφωνία .
  2. Πρόκειται για ένα project που αφορά ένα πλοίο , το design του οποίου είναι έτοιμο μαζί με τα spec. Καύσιμο θα καίει ΚΑΙ Μεθανόλη εκτός από πετρέλαιο.
  3. Όπως κι ο COO της εταιρείας o Cpt. Σταύρος Αγγελιδάκης.
  4. Πιθανόν να έχει περαστεί σιλικόνη οποτε σε αυτή την περιπτωση δεν βάφονται εκ νέου τα ύφαλα . Γίνεται γενικό πλύσιμο και touch up τοπικά στα σημεία που υπάρχουν αποκολλήσεις και το σύστημα αυτο διαρκεί για μια 5ετια
  5. Δυστυχώς με την συμμετοχή ελληνικής φρεγάτας πολύ φοβάμαι ότι θα ζορίσει ακόμη περισσότερο για τα υπό ελληνική διαχείριση πλοία .
  6. Κάποτε ο Ωνάσης δώρισε στο Πολεμικό Ναυτικό την θαλαμηγό του Χριστίνα για να την χρησιμοποιεί ο εκάστοτε Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλειφθεί στην Αμφιάλη και να ρημάξει μέχρι που κατάφεραν και το πούλησαν στον Τζον Πώλ Παπανικολάου. Επίσης το ΒΕΛΟΣ που είναι διατηρητέο αντιδικτακτορικού αγώνα , θυμάστε τι έγινε πριν λίγους μήνες που παραλίγο να γίνει καταδυτικός προορισμός του Θερμαικού. Μόνο το ΑΒΕΡΩΦ σώζεται μέχρι στιγμής χωρίς παρατράγουδα. Από την άλλη διασώσεις έχουμε δύο στην Ελλάδα. Έχουμε το ΝΕΡΑΙΔΑ και το Liberty. Κοινός παρονομαστής και των δύο είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία. Για το μεν Νεράιδα υπήρχε ο Λάτσης ο οποίος για να τιμήσει την οικογενειακή παράδοση μπήκε στην διαδικασία ανακατασκευής και κάλυψης όλων των εξόδων. Το Hellas Liberty μπήκε στη μέση ο καπτα Βασίλης Κωνσταντακόπουλος μαζί με μέλη της ΕΕΕ, οι οποίοι θέλοντας να τιμήσουν την Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία και τον τύπο πλοίου που την ανέδειξε, αγόρασαν το κουφάρι από την Αμερική, πλήρωσαν και πληρώνουν όλα τα έξοδα και κάνουν όλες τις διαδικασίες. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι από το κράτος δεν πρέπει να περιμένουμε απολύτως τίποτα και μεταξύ μας όταν δεν υπάρχουν πόροι για δημόσια υγεία και λοιπές υπηρεσίες πρώτης ανάγκης , είναι εκ του περισσού η όποια συζήτηση περί συμμετοχής του. Επίσης με την αυτιστική λειτουργία του , είναι παντελώς ανίκανο να διατηρήσει κάτι υπό την διαχείρισή του ακόμη και αν του το προσφέρει κάποιος ιδιώτης.
  7. Επίσης και για Ro/Ro ειναι οτι πιο άβολο το Λαύριο . Οι μεταφορικές των νησιών στην συντριπτική τους πλειοψηφία εδρεύουν στο Μοσχάτο και στον Ρεντη , πλησίον της λαχαναγοράς , οπότε με έναν οδηγό και ένα τρακτορα ανεβοκατεβάζουν όλη μέρα καρότσες στον Πειραια . Όπως λοιπόν γινεται αντιληπτό αν πήγαιναν τα Ro/Ro εκει θα έχαναν ένα μεγάλο μέρος της πελατείας τους. Γι αυτον τον λόγο κυρίως , ακομη και ο προαστιακός να φτάσει στο Λαύριο , οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν απο το προαναφερόμενο λιμανι είναι κατα κύριο λόγο μονο εποχικές .
  8. Εγω πιστεύω ότι το όλο θέμα ξεκινά απο την επένδυση σε λάθος πράγμα . Επενδύθηκαν πολλά χρήματα για την ολική ανακατασκευή ενός ταχύπλοου , το οποίο είναι ταχύπλοο στην κατανάλωση αλλά όχι στην ταχύτητα . είναι ανταγωνιστικό στα έξοδα με άλλα ταχύπλοα αλλά όχι σε ταχύτητα . Αυτό είναι το βασικό θέμα το οποίο δεν μπορεί να σταθεί απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό και απο εκεί και πέρα ξεκινούν τα πειράματα μήπως κάτσει κάτι . Ελπίζω τα δυο καινούρια ταχυπλοακια που έχει αγοράσει η εταιρεία να ειναι πιο ανταγωνιστικά γιατι πραγματικά εχει το capacity η εταιρεία να παρουσιάσει κατι καλο .
  9. Με απόφαση του ΚΥΣΕΑ έπειτα απο σημερινή συνεδρίαση υπό τον πρωθυπουργό , παρατείνεται για τρίτο χρόνο η θητεία του Αρχηγού ΛΣ αντιναυάρχου Γεωργίου Αλεξανδράκη . Αξίζει να σημειωθεί ότι απο τις φετινές κρίσεις είναι ο μόνος αρχηγός απο τα στρατιωτικά σώματα και τα σώματα ασφαλειας , ο οποίος κατάφερε να ανανεώσει την θητεία του.
  10. Το Σαντορίνη ειναι το πλέον ακατάλληλο για την γραμμη . Μετασκευάστηκε με γνώμονα το Ηράκλειο Σαντορίνη Μυκονο , το οποίο σημαίνει εχει μεγάλο πρωτόκολλο με μικρό γκαράζ . Αυτο σημαίνει οτι δίνεται έμφαση στον αλλοδαπό τουρισμό . Η Σαμος και η Ικαρια έχουν κατα μεγάλο ποσοστό εγχώριο τουρισμό οπερ μεθερμηνευόμενο οτι οι ανάγκες για γκαράζ ειναι πολυ μεγαλύτερες απο αυτές που μπορει να προσφέρει το πλοιο .
  11. Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν τα καλύτερα Superfast που έφτιαξε ο Π.Π, στα Κορυφαία Φινλανδικά ναυπηγεία Kvaerner Masa Yards στο Turku. . Σε θεωρητικό πλαίσιο και αν υπήρχε περίπτωση επιστροφής τους , θα ήταν αναμφίβολα μια σημαντική προσθήκη για τον όμιλο που θα κάλυπτε τρύπες όπως σωστά προαναφέρθηκε, τις οποίες προσπαθεί ο όμιλος να καλύψει με πλοία παλαιότερης γενιάς. Από την άλλη πλευρά έχουν περάσει κιόλας 26 χρόνια από την κατασκευή τους, έχουν δουλέψει αρκετά στη ζωή τους και σίγουρα μια ενδεχόμενη αγορά τους θα προσέβλεπε στο παρόν αλλά όχι στο μέλλον.
  12. Το Πανόραμα δυστυχώς έχει ένα σοβαρό θέμα και αυτό μπορεί να είναι φρένο για επίδοξους αγοραστές. Λογω ice class κατασκευή του είναι βαρύ πλοίο , με μεγάλη κατανάλωση για το μέγεθος και την μεταφορική του ικανότητα , χωρίς να έχει κάποια ιδιαίτερη ταχύτητα (μικρή θα έλεγα) και επιπλέον καίει MGO και όχι Fuel.
  13. Και τα δυο ανήκουν στις αδελφές Καρνεση. Για το Εύβοια Σταρ δεν ξέρω αν είχε αρχικά ο καπτα Γιάννη ο Μιλιλης πόντους η του ανήκε εξ ολοκλήρου , πάντως τωρα ανήκει στις αδελφές Καρνεση. Γενικα παντως σε Πανόραμα και Εύβοια Σταρ , τα χρήματα πέφτουν με το σταγονόμετρο . ειδικά εσωτερικά το Πανόραμα οπως προαναφέρθηκε ειναι οπως ήρθε πριν καμια 15αρια χρονια και το Εύβοια Σταρ θυμίζει καφενείο / χαρτοπαιχτική λέσχη της δεκαετίας του 1970
  14. Για Σποραδες νομιζω ειναι υπερβολή αλλα για ολα τα δρομολογια των Κυκλάδων και Ικαρια Σάμο η Κασοκαρπαθια ειναι ιδανικό .
×
×
  • Create New...