Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Content Count

    272
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. Με το από 3/8/2020 ΦΕΚ 3224 που κοινοποιήθηκε σήμερα ορίζεται πλέον ξεκάθαρα ότι είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε όλους του δημόσιος εσωτερικούς κι εξωτερικούς χώρους όλων των πλοίων καθώς επίσης και στα θαλάσσια ταξί , ημερόπλοια και λάντζες. Aπό ότι μαθαίνω κι επειδή εντοπίστηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα, ήδη έχει συσταθεί ομάδα αποτελούμενη από 50 λιμενικούς οι οποίοι επιβιβάζονται στα πλοία με πολιτικά βλέπουν ποιοί δεν συμμορφώνονται κι επιβάλλουν πρόστιμα.
  2. Αυτές οι οδηγίες τοποθετήθηκαν τον Μάιο με την απελευθέρωση των ταξιδιών με πλοία από το σύνολο των επιβατών. Προφανώς υπήρξαν αντιδράσεις για τους εξωτερικούς χώρους και παρέμεινε είτε σιωπηρά είτε φανερά η υποχρέωση για χρήση μάσκας μόνον στους εσωτερικούς χώρους. Γι αυτό άλλωστε ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας έλεγε ότι στα καταστρώματα δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας στις 18/7/2020 : https://www.efsyn.gr/node/252633 Άλλωστε αν με οποιοδήποτε τρόπο ήταν υποχρεωτική η χρήση μάσκας στα καταστρώματα δεν θα υπήρχε τώρα κάποιος λόγος να την καταστήσουν υποχρεωτική σήμερα και σε αυτούς τους χώρους. Απλά μια υπενθύμιση θα έκαναν.
  3. Ήταν υποχρεωτική για τους εσωτερικούς χώρους. Για τους εξωτερικούς υπήρχε μια σύσταση από όλους τους αρμόδιους αλλά δεν ήταν υποχρεωτική.
  4. Συμφωνώ απόλυτα , μια βλαβη στον κλιματισμό ήταν που για να φτιάχτηκε επι τοπου στη μυκονο χωρις συνεργείο η ανταλλακτικά Παει να πει οτι δεν ήταν και τραγική . Κατανοω οτι ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε αλλα ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο ειναι που έπαθε βλαβη στον κλιματισμό μες στο καλοκαίρι . Μιλαμε και για ένα βαπορι που δεν μας εχει απασχολήσει ξανα με βλαβη . Και η επανόρθωση απο την εταιρεία προς τους επιβάτες με εισιτήριο δωρεάν ειναι ένα θετικό γεγονός .
  5. Για να διαλευκάνουμε ένα θεμα , γιατι πολλοί επιβάτες μπερδεύονται , οι αρμοδιότητες του πληρώματος αρχίζουν και τελειώνουν στην ενημέρωση για την τήρηση των μέτρων στην υπενθύμιση για τήρηση ελαχίστων αποστάσεων , για αποφυγή συνωστισμών για χρήση μάσκας και στις συστάσεις σε οποίους δεν συμμορφώνονται με τα μετρα αυτα . Απο εκει και περα ο καμαρότος η ο υπαρχος η ο οποιοσδήποτε άλλος εκ του πληρώματος δεν εχει δικαιοδοσία αλλα ούτε και ειναι όργανο επιβολής του νόμου . Πολυ περισσοτερο δεν εχει το όπλο της άμεσης επιβολής προστίμου για να συνετίσει κάποιον . Τα λέω αυτα γιατι πολλοί επιβάτες νομίζουν οτι το πλήρωμα θα ρίξει και ξυλο αμα λαχει προκειμένου να συνετιστεί κάποιος . ολα αυτα τα συνάντησα σε πρόσφατα ταξίδια μου , όπου για κάποιους ήταν σαν να μην συμβαίνει τίποτα και ολα ήταν κρέμα και απο την αντίπερα όχθη κάποιοι άλλοι θεωρώντας οτι οι καμαροτοι ειναι διμοιρία των ΜΑΤ τους παρότρυναν με οποιοδήποτε τροπο να επιβάλλουν τον νόμο . Γι αυτο πολύς λόγος γινεται για ατομική ευθύνη και συναίσθηση της κατάστασης που ειναι το Α και το Ω για την τήρηση των μέτρων .
  6. Σε λίγη ωρα φεύγει για να συνεχίσει το δρομολόγιο του οποτε αν ήταν βλαβη θα αποκαταστάθηκε .
  7. Ναι ειναι το 3165 το οποίο συντάχθηκε 31 Ιουλίου αλλα χτες πέρασε απο το εθνικό τυπογραφείο και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης Και σήμερα κοινοποιήθηκε .
  8. Τελικά αυξάνεται το πρωτόκολλο των επιβατών σύμφωνα με σημερινό ΦΕΚ που εχει ισχύ απο 1 -31/8. Στα Ε/Γ Ο/Γ παει στο 80 &85% ενω στα ταχύπλοα θα μπορούν να πανε στο 80% αν εγκαταστήσουν ειδικού τύπου φίλτρα HEPA( High Efficiency Particulate Air) τα οποία έχουν παρεπιπτόντως και τα αεροπλάνα .
  9. Καλά δεν συζητάμε όταν έχει 2000 άτομα μέσα ή αν τυχόν δεν έχουν βάλει μανιτάρια σε όλο το πλοίο να έχει ιντερνετ, ή αν τυχόν ο πλοιοκτήτης πληρώνει την minimum δυνατή σύνδεση.... Αυτό που ανέφερα είναι ένα ενδεχόμενο προστασίας μιας αξιοπρεπούς ταχύτητας σε μια μέση κατάσταση.
  10. Είναι λίγο πολύπλοκο το θέμα. Συνήθως στις πολιτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα κυλικεία χωρίζουν τα πλήρωμα σε 3 κατηγορίες: 1) Πλοίαρχος & Α Μηχανικός οι οποίοι είτε έχουν απεριόριστα free είτε έχουν μεγάλο πλαφόν στα free που δικαιούνται 2) Αξιωματικοί : Με μικρό πλαφόν στα free αλλά με πάρα πολύ μικρότερο κόστος αγοράς προιόντων από τα κυλικεία 3) Κατώτερω πλήρωμα: Χωρίς free αλλά με επίσης πολύ μικρό κόστος αγοράς. Όπως και να έχει στις ρεσπέντζες αξιωματικών και πληρώματος υπάρχουν πάντα free καφέδες (συνήθως Γαλλικός) για τις βάρδιες αλλά για όποιον από τα μέλη του πληρώματος θελήσει να πιεί. Παρόλα αυτά όπως αντιλαμβάνεται κανείς υπάρχουν ταξικές διαφορές!!!!☺️
  11. Πέραν του σημαντικότατου κόστους αγοράς εξοπλισμού και χρέωσης που έχουν οι εταιρείες για να διαθέτουν internet στα πλοία όπως είπαν οι προηγούμενοι φίλοι, Με το να χρεώνεται η συγκεκριμένη παροχή στον επιβάτη με ένα μικρό κόστος, επιτυγχάνεται μια αξιοπρεπής ταχύτητα για την περιήγηση και την λήψη δεδομένων. Αλλιώς αν ήταν free κι όλοι έμπαιναν και κατέβαζαν ταινίες ή βιντεάκια για να βλέπουν στα tablet τότε θα κρασάριζε και δεν θα άνοιγε ούτε η αρχική σελίδα του google.
  12. Υπαρχει μεγάλο θέμα με την διαθεσιμότητα ιδιαίτερα στις κυκλαδες . Και το μεγαλύτερο προβλημα αν δεν αυξηθεί το πρωτόκολλο θα είναι για αυτούς οι οποίοι θα πάνε η πήγαν και δεν μερίμνησαν για την έκδοση των εισιτηρίων επιστροφής τους.
  13. Όχι απίθανη ομως , οπως δεν ειναι απίθανο να αυξηθεί το πρωτόκολλο υπο προϋποθέσεις !!!
  14. Οριστική απόφαση ακόμη δεν έχει παρθεί παρά τις δηλώσεις Θεοχάρη, όμως με τα δεδομένα των τελευταίων ημερών φαντάζει εξαιρετικά δύσκολη η αύξηση του πρωτοκόλλου.
×
×
  • Create New...