Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

358 profile views
  1. Όχι δεν παίρνει . Ούτως η άλλως αυτο σαν RO/RO με πρωτόκολλο 12 επιβατών δεν το επηρεάζουν οι περιορισμοί .
  2. Oπωσδήποτε υπάρχει μεγάλη διαφορά στον αριθμό οχημάτων δεν το συζητάμε. Παρόλα αυτά στην περίπτωση του Δήλος υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες. Μία από αυτές είναι ότι το δρομολόγιο του είναι πολύ πρωινό με αποτέλεσμα να έχεις καθημερινά φαινόμενα με last moment και σίγουρα η διαδικασία φόρτωσης δεν μπορεί να ξεκινήσει κι από τις 04:30 για να έχεις το ανάλογο περιθώριο. Επίσης το πλοίο φορτώνει για 3-4 προορισμούς σε αντίθεση με το Hellenic Spirit που φορτώνει για 2 και ο χερσαίος χώρος στοίχισης και κατανομής των οχημάτων ανάλογα με τον προορισμό τους είναι προβληματικός. Συνεπώς το ότι καταφέρνει πάντα το Δήλος και αναχωρεί στο ωράριο του , αξίζουν συγχαρητήρια στο πλήρωμά του.
  3. Το πλοιο για να ταξιδεύει εχει πιστοποιητικά εν ισχύ . Πολλα πλοία λόγω σάρωσης όταν κάνουν την πρώτη κίνηση καπνίζουν . Δεν σημαίνει οτι ειναι ασυντήρητα η καίνε παράνομο καύσιμο κλπ. Ας πάει στα δικαστήρια να δικαιωθεί , να καταδικαστεί να πληρώσει τα δικαστικά έξοδα από τα λεφτά των δημοτών . Επισης το πλοιο ειναι στη Ραφήνα απο το 1993 τωρα τον ενόχλησε ;;; Naxos Jet και superexpress ειναι και τα δυο incat που σημαίνει οτι έχουν τους οχετούς εξαγωγής στο τούνελ ανάμεσα από τα δυο hull. Εκεί καθώς ανοίγουν στροφές παγιδεύονται πολλα καυσαέρια και μόλις προχωρήσει λιγο το βαπορι απελευθερώνονται ολα μαζι και γι αυτο παρατηρείται αυτο το φαινόμενο . Επισης μια παλιά παροιμία έλεγε οτι τα αρσενικά βαπόρια καπνίζουν και θηλυκά κουνιούνται !!!🤣
  4. Σωστα. Σε γενικές γραμμές αλλαγές πληρωμάτων δεν γίνονται παγκοσμίως και ολα τα κοντρατα των ναυτικών έχουν παρει extension
  5. Το πλήθος των φορτηγών της Ανδρου ειναι μονα - ολόκληρα οπότε πανε μαζι με τον οδηγό . Κατα τα λοιπά η τηνος και η Μύκονος έχουν ξεκοτσαριστα αλλα το πλήθος αυτών δεν έχουν καμιά σχέση με άλλες γραμμές οπως πχ η Χιος Μυτιλήνη ... Πέραν οτι η εμπορική πολιτική των εταιρειών της Ραφηνας ειναι πολυ καλύτερη σε όλες τις κατηγορίες εισιτηρίων , οι μεταφορικές γνωρίζουν οτι και 15αυγουστο θα βρουν θεση στον Θεολόγο κι αυτο είναι το μεγαλύτερο αβαντάζ .
  6. Σε γενικές γραμμές πάντως πρόκειται για ένα εξαιρετικό πλοιο !!! Οδεύοντας προς την συμπλήρωση 15ετους θητείας του στην Ελλάδα , διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση εσωτερικα κι εξωτερικά , δεν απασχολείσαι ποτέ το κοινό με βλάβες , κατάφερε και κέρδισε την προτίμηση των μεταφορικών οι οποίες για πάρτυ του ανέβηκαν στην Ραφήνα και παράτησαν τον πειραια , είναι σταθερό στα δρομολόγια του... Μπορεί το κομοδεσιο του όντως να μην πιάνει τα επίπεδα ανέσης του Superferry , αλλά νομίζω οτι στο απογευματινό δρομολόγιο που προτιμούν οι μεταφορικές και αρκετοι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών με τα ΙΧ τους ταιριάζει γάντι . Τωρα τα περί μανούβρας οκ δεν είναι Ιθάκη / Παρος / Νάξος , δεν διαφωνώ οτι έχει έξαλλα και με το κλείσιμο των ανοιγμάτων του πάνω γκαράζ ίσως η ξεπεσουρα στον αέρα έχει γίνει πιο έντονη , αλλα απο την άλλη δεν παρατάει και λιμάνια για να πεις οτι υπαρχει θέμα . Οι οποίες δυσκολίες εχει , με τον καπτα Μάκη στα χειριστήρια του δεν γίνονται εμφανείς στον απλό κόσμο.
  7. Μπορεί και να κερδίσουν ακόμη και 3 ώρες συνυπολογίζοντας την αργοπορία του στα stand by , σίγουρα όμως Θα κερδίσουν πολύ στο απευθείας Σαντορίνη το καλοκαίρι, όλο και κάτι παραπάνω θα πάρουν για Ρέθυμνο.από επιβάτες ειδικά αυτούς που δεν έχουν όχημα και θα εξορθολογιστούν οι καθυστέρησεις. Εάν καταφέρει να φεύγει 21:00 από Πειραιά, στις 05:00 είναι δεμένο Σαντορίνη και το αργότερο 09:00 Ρέθυμνο θα είναι πολύ καλύτερο.
  8. H αλήθεια είναι ότι εδώ από όσο έχω παρακολουθήσει, η συζήτηση αναλώνεται στο αν τελικά το πλοίο μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της γραμμής ή όχι. Παρακολουθώντας όμως τα διάφορα site και κυρίως σε σελίδες καραβολατρικού ή και καλά καραβολατρικού περιεχομένου στο facebook η κριτική πριν καν πραγματοποιήσει το ατυχές πρώτο δρομολόγιο ήταν πρωτοφανή και λυσσαλέα . Στο δε άκουσμα της προσάραξης στη Σαντορίνη , μόνο που δεν έστησαν πανηγύρι με οργανοπαίχτη τον Βασίλη Σαλέα☺️ Από εκεί και πέρα να πω δυο πράγματα για το πλοίο και το εγχείρημα. Όσο αφορά το πλοίο , σίγουρα έγινε μια σοβαρή προσπάθεια από πλευράς ιδιοκτητών κάτι που πιστοποιείται από το γεγονός ότι το ξαναέφεραν σε operational κατάσταση , έπειτα από 7 χρόνια παροπλισμό, με μία σπασμένη μηχανή και με τον κεντρικό ηλεκτρολογικό πίνακα εξαφανισμένο.. Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να έχουν κάνει και άλλα , αλλά το γεγονός ότι γυρίζει η προπέλα εδώ και 5 μήνες χωρίς σοβαρά μηχανικά θέματα είναι ένα γεγονός. Τώρα το πλοίο έχει ιδιαιτερότητες που όλοι ξέρουμε και καταγράφονται σωστά στο άρθρο κάτι που αυτόματα το κατατάσσει σε ένα πλοίο με περιορισμένες ελικτικές ικανότητες , οι οποίες σε γραμμή πέραν της μίας και δύσκολης προσέγγισης δημιουργούν καθυστερήσεις, δυσκολίες, ρίσκο κλπ. Για παράδειγμα ακόμη και 20 χρόνια νεότερο να ήταν όπως ήταν επί Γιαννάτου, θα είχε στη συγκεκριμένη γραμμή τα ίδια προβλήματα τα οποία όμως δεν αντιμετώπισε σε μια γραμμή με αβέρτα λιμάνια όπως η Πάτρα Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι. Από την άλλη όμως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο από την στιγμή που το Λίσσος με ακριβώς ίδιες ιδιαιτερότητες κατάφερε να προσεγγίζει την Χίο με όλους τους καιρούς. Πέραν από τον καπτα Διαμαντή , το πλήρωμα ήταν μία όμαδα και από τους καλύτερους που κυκλοφορούσαν τότε στις ειδικότητες τους. Το αυτό θα πρέπει να ακολουθηθεί και στο Όλυμπος, η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό. Δεν γνωρίζω το πλήρωμά του και δεν ξέρω ούτε μπορώ να τους κρίνω.Ούτε μόνος του ο πλοίαρχος μπορεί να φέρει την άνοιξη, άλλωστε τις μάχες τις κερδίζει ο στρατηγός με τους φαντάρους του. Όμως σίγουρα οι απανωτές αλλαγές πλοιάρχων και καλό δεν κάνουν στην επίτευξη του στόχου και ίσως έχουν κάτι να πουν. Από εμπορικής πλευράς είναι γεγονός ότι το Ρέθυμνο θα το κέρδιζε μόνο με απευθείας σύνδεση, όμως κι αυτό από capacity δεν νομίζω να μπορούσε να στηρίξη από μόνο του ένα πλοίο χειμώνα καλοκαίρι.. Στην προσπάθειά του όμως να κερδίσει μερίδιο από την πίτα, ίσως θα έπρεπε να κόψει την Μήλο μειώνοντας έτσι αρκετά τον χρόνο ταξιδίου.
  9. Σίγουρα θα πρόκειται περί αναβάθμισης δίχως αμφιβολία. Όμως παρατηρώντας το status της γραμμής υπήρχαν χρυσές εποχές, με Αικατερίνη Π και Πλατυτέρα , με Αχαιό, Παντοκράτωρ και Ιώνα και όλα έφυγαν και έμειναν οι παντόφλες με ένα συμβατικό και τα τελευταία δύο χρόνια με δύο. Αυτό έγινε διότι τα πλοία αυτά αντιμετώπισαν εξοντωτικές συνθήκες ανταγωνισμού (κάποιοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα κάνουν λόγο ακόμη και για αθέμιτο) και αναγκάστηκαν οι πλοιοκτήτες τους είτε να τα πουλήσουν (πλατυτέρα, παντοκράτωρ, ..) είτε να τα μεταδρομολογήσουν σε άλλες γραμμές(Αικατερίνη Π , Αχαιός) και εν τέλει η εξυπηρέτηση της γραμμής να οπισθοδρομήσει δεκαετίες. Μακάρι όμως οι άνθρωποι που πήραν το πλοίο να τα καταφέρουν γιατί η είσοδος του στην γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα , πράγματι θα φέρει την πολυπόθητη ανανέωση .
  10. Εάν υπολογίσουμε οτι γιαπωνέζικα πλοία μεγαλύτερου μεγέθους οπως θεολόγος και Superferry με 13500 άλογα μηχανές καίνε κάτι λιγότερο από 1,3t/h τότε αυτο με τα 10800 άλογα μπορει να παίζει και στο τόνο την ωρα χωρις τσιτες. Τα χαρακτηριστικά του , όπως το οτι είναι ιαπωνεζικο πλοίο το οποίο διαθέτει shaft generators , bow & Stern Thruster , Nigata μηχανές , ταυτίζονται με τα αντίστοιχα του Superferry στο αμέσως μικρότερο size. Το πλοιο με τα χαρακτηριστικά που διαθέτει σίγουρα θα μπορούσε να παίξει μπάλα τόσο στις γραμμές Νοτίου Ιονίου όσο και σε κάποιες του Αιγαίου , οπως πχ στα Κυθηρα, στις Σποραδες , στα ενδοκυκλαδικα η στη γραμμή Λαύριο Κεα Κυθνο .
  11. Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως οι απαιτήσεις για την προσαρμογή του πλοίου με ευρωπαικούς κανονισμούς για κατηγορία πλοων Γ (πορθμείο ) σε σχέση με την κατηγορία πλοων Β και Α, πέραν από τα double bottom , υπάρχουν μεγάλες διάφορες σε σωστικό και πυροσβεστικό εξοπλισμό , σε ναυπηγικα θέματα ,στις μονώσεις , στην επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας κλπ. Τουτεστιν αν θέλεις πχ 5ευρω για να το φτιάξεις για κατηγορία Γ μπορει να απατηθούν ακομη και τα διπλα χρήματα η και παράπανω (ανάλογα με τον εξοπλισμό που ήδη έχει) για να το κάνεις κατηγορία Β. Σιγουρα πάντως , από τα χαρακτηριστικά του φαίνεται εξαιρετικό βαποράκι και θα ήταν κρίμα να περιοριστούν οι δυνατότητες του στο πορθμείο αλλα αυτό εξαρτάται κι από το μπατζετ που έχουν διαθέσιμο οι νέοι του πλοιοκτήτες.
  12. Απο το πρώτο δρομολόγιο Του Aqua jewel στα Κυθηρα που είχαν πιαστεί πι αγκυρες του με αυτές του Tera Jet η αριστερή ειναι απλα βουτηγμένη.
  13. Γιαπωνέζικο πλοίο αυτού του size και Japanese government φορέα πιστοποίησης , δύσκολο να εχει. Αλλα ακομη κι αν δεν εχει, αν κανει πορθμείο , κατηγορία πλοων Γ δηλαδή , που ειναι το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα Κέρκυρα η Ηγουμενίτσα Παξοί , εχω την εντύπωση οτι δεν απαιτούνται απο την Ελληνική σημαία .
  14. Βασικά στο όχημα της Aegean ο Βασιλακης δεν ειναι μόνος του. Ένας απο τους επενδυτές ειναι και ο όμιλος Λασκαρίδη .
  15. Σωστή τακτική , τα ετοιμάζεις και βλέποντας και κάνοντας. Ακόμη και να μην χρειαστεί να τα βγάλεις θα τα έχεις έτοιμα για του χρόνου οπότε τον χειμώνα θα είσαι πιο χαλαρός από πλευράς εξόδων.
×
×
  • Create New...