Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Content Count

    462
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

859 profile views
  1. Καλα το ρεπορτάζ θυμίζει αντιςτοιχα που έκανε ο αείμνηστος Βασικής Μπουγιουκλακης στις λαϊκές για λογαριασμό του Κανάλι 29 .😂 Γύρω στο 10:00 εμφανίζεται κι ο αείμνηστος Cpt Γιωργος Σιγάλας , ο πλοίαρχος του Μήλος Εξπρές απο το ξεκίνημα του στην Ελλάδα και μέχρι την ασθένεια του , η οποία τον ανάγκασε να εγκαταλείψει την καριέρα του και να παραδώσει την πλοιαρχια του πλοίου στον επίσης αείμνηστο Cpt Στέλιο Βιτσαρα.
  2. Έτσι ακριβώς είναι με τις ρήτρες. Οι clauses μπαίνουν έχουν συγκεκριμένο χρονικό όριο και ισχύουν αναιξαρτητως αν ο υπογραφών συνεχίζει να έχει τα ίδια προνόμια η έχει πάψει από αυτά . Απο την άλλη , αν υπάρχει τέτοια ρήτρα στη προκειμένη περίπτωση , ίσως Ο dottore να μπορεί να ξεφύγει με κάποιο τροπο όπως για παράδειγμα η μεταπώληση του Cruise Αusonia σε μια θυγατρική του group .
  3. Ένας απο τους λόγους που αποφασίστηκε η πωληση του για διάλυση , ήταν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρονια της σταδιοδρομίας του με τις ηλεκτρομηχανές . κατα τα λοιπά , ήταν ένα πολύ καλοτάξιδο πλοίο παρότι είχε υποστεί εκτεταμένη μετασκευή, η οποία δεν ήταν και ιδιαίτερα επιτυχής . παρόλα αυτά η Arkadia lines ,πιστεύω ότι θα έπρεπε να έβαζε το πλοιο σε αντικατάσταση του Σαμαινα σε απογευματινό δρομολόγιο Πάρο Νάξο Ικαρια Σάμο ,4 φορές την εβδομαδα . Με δεδομένο ότι στη πρωινή ζώνη σάρωνε ο ορίτζιναλ Ποσειδωνας , με την είσοδο και του δεύτερου Ποσειδωνα στην απογευ
  4. Στο ύψος τις τσιμινιέρας διακρίνονται αριστερά δεξια δυο τανκια συγκοινωνούντα μάλιστα . Υποθετω οτι ίσως ειναι antirolling η Heeling Tank. Παρόλα αυτά ξέρει κανείς να μας πει με σιγουριά ;;;
  5. Ικαρος κι απο εμένα . Πρωτη φορα το ειχα ταξιδέψει λίγες ημέρες αφότου ήρθε , πε πλοίαρχο τον καπτα Παναγιώτη Γκότση και ήταν πανέμορφο μεσα κι εξω. Με ζεστούς και πανέμορφους εσωτερικούς χώρους , με ωραία καταστρώματα και πανέμορφη σιλουέτα .
  6. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός σιλοφόρων που πάνε φορτωμένα από Σητεία για Σαντορίνη, αδειάζουν κι επιστρέφουν. Αυτά είναι σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο και είναι από 5 έως 8 κομμάτια. Οπότε αν δεν έχει σταματήσει η οικοδομή στη Σαντορίνη τώρα στο lockdown , δικαιολογείται ένας τέτοιος αριθμός φορτηγών να διακινήθηκε μεταξύ της Σαντορίνης και των νησιών.
  7. 1) ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ: Ουσιαστικά η αρχή στην Αδριατική για τις Μινωικές, με ένα εξαιρετικό πλοίο που το είδαμε και στο Αιγαίο. 2) ΑΡΙΑΔΝΗ: Πανέμορφο ,καλλίγραμμο , ταχύτατο , το καμαρώσαμε πέραν των γραμμών της Κρήτης, στη Παροναξία, στην Ιταλία, σε δρομολόγια που περιλάμβανε και την ακτοπλοική σύνδεση Πειραιά - Κεφαλλονιά μέσω Ισθμού και μαζί με το Highspeed 1 ξεκίνησαν την Minoan Flying Dolphins που εξελίχθηκε στην σημερινή Hellenic Seaways. 3) EΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ: ήταν το επόμενο βήμα στην Αδριατική για την εταιρεία , ήταν ένα πλοίο μεγάλο ,καλοτάξιδο και το πιο γρήγορο μέχρι την έλευση των SUP
  8. Στη Civitavecchia παραμένει το πλοίο με 450 άτομα πλήρωμα onboard, αναμένοντας better days που για τουλάχιστον ένα 6μηνο ακόμη δεν αχνοφαίνονται. Eίναι πάντως ιδιαίτερα δυσάρεστο το γεγονός αν αναλογιστεί κανείς ότι ένα γιγαντιαίο πλοίο , το οποίο παραδόθηκε πριν λίγες ημέρες από το ναυπηγείο και κόστισε περί το 1δισ$ , παραμένει εντελώς άεργο και θα πρέπει να χρηματοδοτείται σε operational κατάσταση άνευ επιβατών, για άγνωστο χρονικό διάστημα ακόμη. Ήδη σε λίγες ημέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος από το τελευταίο embarkation που έκαναν σχεδόν όλα τα κρουαζιερόπλοια και η ολική καθίζη
  9. Είναι προς υπογραφή η κοινή υπουργική απόφαση και πιθανότατα οι νέες συμβάσεις να έχουν έναρξη είτε από την ερχόμενη Δευτέρα 18/1 είτε από την Τετάρτη 20/1.
  10. Προφανέστατα αφού οι αρμοδιότητες του νέου υφυπουργού είναι τόσο στενά´ περιορισμένες που υπολείπονται κατα πολυ κι απο αυτές των γενικών γραμματέων !!!
  11. Τελικά όντως ο Υφυπουργός θα έχεις ως βασική αρμοδιότητα την εποπτεία στην άσκηση των αρμοδιοτήτων των οργανικών μονάδων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής. https://www.limenikanea.gr/gr/nautilia/anathesi-armodiotiton-ston-ufupourgo-nautilias-kai-nisiotikis-politikis-konstantino-katsafado-21778?fbclid=IwAR0TtytKZqYfIRigZPPShm_UnOvUUxdUjlbjBxN45jUehlxuxyV6t3rGlmc Τώρα ο Θεός είναι μεγάλος!!!
  12. Εχει και θα μπορούσε , αλλα σε οποιο λιμανι θα δέσει πρώτα θα του κανουν απαγόρευση απόπλου , μέχρι να γίνουν όλες οι διατυπώσεις και να φύγει κενο επιβατών θα περάσουν 4-5 ώρες , οποτε γι αυτο του έδωσε καρφί για πειραια , να έρθει εδω να του κανουν την απαγόρευση και συν τω χρονο να γίνει , η αποκατάσταση από συνεργείο και να επιθεωρηθεί από τον νηογνώμονα . Ετσι κερδίζουν χρόνο για να μπορέσει να γίνει η αποκατάσταση , η επιθεώρηση και η άρση της απαγόρευσης Απόπλου καθώς Και η επιστροφή του στα δρομολόγια το συντομότερο δυνατόν . Απο την άλλη Η ταλαιπωρία βέβαια των λιγοστών επιβατ
  13. Αυτο φίλε ξανα πέστο !!! Εδώ βγαίνει ο Αθηναγόρας, ο μητροπολίτης ιλιου, αχαρνων και Πετρουπόλεως κι εκπρόσωπος της διαρκούς Ιερας συνόδου και λέει ότι είμαστε 82 , νοσήσαν οι 6 και χάθηκαν οι 2, κοιτάξτε αναλογία ... Μιλάμε για μια ντροπιαστική στατιστική ανάλυση και για πλήρη ασέβεια προς τους θανόντες συναδέλφους τους!!!
  14. Οι προσεγγίσεις αυτές απο τον ηρωικο Σκοπελίτη , γίνονται για να εξυπηρετηθούν οι νεφροπαθείς της Παρου , οι οποίοι μεταβαίνουν σχεδόν μέρα παρά μέρα για αιμοκάθαρση στη Νάξο . Με τα νεα τροποποιημένα δρομολογια της Blue Star Ferries , δεν μπορούσαν να πηγαίνουν , οπότε την λύση για τις ημέρες που είχε κενό η σύνδεση Παρου - Ναξου την έδωσε ο Σκοπελιτης .
  15. Καλη φώτιση και χρονια πολλα σε όλους . Αναμενόμενο οτι πυρηνας του αντάρτικου θα ήταν το Αιγιο . εκτος του ότι ο ένας είναι χριστιανός κι ο άλλος μωαμεθανός , κατα τα λοιπά ο Αμβροσιος και το πνευματικό του τέκνο ο Ιερωνυμος δεν έχουν καμια διαφορά από τον Αγιατολάχ Χομεϊνί .
×
×
  • Create New...