Jump to content
Shipfriends

Z.Gk.

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Να προσθέσω και εγώ στην κουβέντα μας έναν ακόμη πολύ σημαντικό παράγοντα...τα κόμματα που κυβέρνησαν και ειδικά όταν ίσχυε το καθεστώς αδειών σκοπιμότητας. Ο καπτά-Μάκης γιγαντώθηκε επί ανατέλλοντος πράσινου ήλιου - το Δήμητρα να συνοδεύει κενό επιβατών το Μιλένα (αν θυμάμαι καλά) για το τάμα - και βούλιαξε, πάλι, επί ανατέλλοντος πράσινου ήλιου. Πάντως, τον είχα γνωρίσει προσωπικά στη Ρόδο, μια χειραψία και μια ολιγόλεπτη κουβέντα, στην αλήστου μνήμης γενική συνέλευση της ΔΑΝΕ τον Ιανουάριο του 1998. Ό,τι και να πούμε, ήταν εμβληματική προσωπικότητα, "γέμιζε" το χώρο που βρισκ
  2. Η τσιμινιέρα είναι πολύ μεγάλη και το κίτρινο την κάνει να φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη. Βλέποντας τη συγκεκριμένη φωτογραφία του Nick, μήπως εδώ να βαφόταν άσπρο το κάτω μέρος της τσιμινιέρας, μέχρι το ύψος που ολοκληρώνονται οι πλάγιοι εξαερισμοί; Δηλαδή, περίπου το 1/4 της τσιμινιέρας να βαφόταν άσπρο;
  3. Από τη μεταπολίτευση και μετά, οι ναυτικοί πρέπει να είναι η μόνη επαγγελματική κατηγορία που απεργεί τόσο δυναμικά ενάντια σε ιδιώτη εργοδότη. Και μάλιστα η μοναδική κατηγορία που έχει τολμήσει και πραγματοποιήσει πολυήμερες απεργίες και οι οποίες κατέληξαν, σχεδόν όλες, σε επιστράτευση από το ελληνικό κράτος. Οι επιστρατεύσεις αυτές γίνονται για δυο λόγους. Ο πρώτος γιατί είναι τεχνικά εύκολο να επιστρατεύσεις τα πληρώματα των ακτοπλοϊκών πλοίων και ο δεύτερος γιατί, για την οποιαδήποτε κυβέρνηση οι ναυτικοί δεν είναι κρίσιμη εκλογική δύναμη, όπως άλλες επαγγελματικές κατηγορίες (δεν τι
  4. Γλαφυρή, όπως πάντα, η περιγραφή του @Nick the Greek και εκπληκτικό το βίντεο του @Gsoult. Να είστε καλά και οι δυο σας!
  5. Γενικά, η κάθε χώρα κάνει αυτό που θέλει, ή νομίζει ότι είναι καλύτερο. Δύσκολα να βγει άκρη. Εμείς, για παράδειγμα, έχουμε την πληρότητα στα πλοία χωρίς καμπίνες στο 80% και στα πλοία με καμπίνες στο 85% και οι Ιταλοί ακτοπλόοι και τα νησιά διαμαρτύρονται που η κυβέρνηση στην Ιταλία έχει ακόμα την πληρότητα στο 50%. Προφανώς, το ζήτημα δεν είναι μόνο ιατρικό, είναι πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό.
  6. Το Δήμητρα, επί Αγούδημου, ήταν πολύ ωραίο βαπόρι. Το είχα ταξιδέψει, από περιέργεια, μια φορά από Σύρο για Πειραιά ερχόμενο από Ικαροσαμία. Ήταν ακριβές στην ώρα του και πολύ γρήγορο. Το εσωτερικό του το θυμάμαι και εγώ όπως το περιέγραψε ο @Nick the Greek και, βέβαια, σε σχέση με το Ναϊάς ΙΙ πολύ καλύτερο, η μέρα με τη νύχτα! Το μόνο του μειονέκτημα, ότι δεν είχε πλωριό μπαλκονάκι, αλλά ζήτησα από τον υποπλοίαρχο, συγγνώμη που δεν θυμάμαι το όνομά του, να με αφήσει να κάτσω στη δεξιά βαρδιόλα, λίγο μετά τα Γιούρα και μέχρι την άφιξή μας στον Πειραιά. Πάντως, μου είχε κάνει εντύπωση ότι
  7. Καλημέρα σε όλα τα μέλη του Shipfriends και σας ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή στην παρέα σας! Παρακολουθώ ανελλιπώς τη συντροφιά σας από το 2007, αλλά μόλις τώρα αποφάσισα να γίνω ενεργό μέλος. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί όλα αυτά τα χρόνια το Shipfriends ήταν (και, βέβαια, εξακολουθεί να είναι) μια μοναδική παρέα που καθημερινά με βοηθούσε να "ταξιδεύω" και να αποφορτίζομαι από την καθημερινότητα. Για να μην βγω εκτός θέματος και χωρίς ίχνος αντικειμενικότητας θα ψηφίσω το Ναϊάς ΙΙ. Γιατί ήταν ένα βαπόρι Θρύλος! Γιατί ήταν το βαπόρι το οποίο από το 1985 με έκαν
×
×
  • Create New...