Jump to content
Shipfriends

georgios express

eMembers
  • Content Count

    3,071
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν ξέρω που είδε τον τύπο αυτόν ο nomikos αλλά τις προάλλες στην παραλία του Παλαιού Φαλήρου είδα έναν άλλον με φόρμα 90s’ του ΑΟ Νάξου (μαύρο/πορτοκαλί) και στην πλάτη sponsorship logo by “Agapitos Express Ferries”.
  2. Αφού επαινέσω τους proud_ionian και Nick the Greek για την ακριβή ακτινογραφία της ΑΑ, καταθέτω ότι ψήφισα το "Αιγαίον". Πιστεύω ότι η Εταιρεία έκτισε το όνομά της σε Πάρο/Νάξο αλλά και Ικαρία/Σάμο χάρις στην ταχύτητά του κυρίως (αλλά και το καλό του ταξίδεμα στον Τσικνιά). Μέχρι και Πάρο/Νάξο/Σαντορίνη έκανε στο τέλος της ζωής του, επιτυχώς. Το "Π100" βέβαια άλλαξε επίπεδο αλλά οι παλιές αγάπες (οι δικές μου) ήτοι "Αιγαίον" δεν λησμονιούνται. Το "Κυκλάδες" ήταν καλό βαποράκι (βλέπε σχόλιά μου για το καλύτερο πλοίο της άγονης), αλλά δεν ήταν και το πιό δυνατό σημείο. Το "Ναϊας ΙΙ" έκανε όνομα
  3. Όπως εγκαίρως και εγκύρως μας έχει ενημερώσει προ εννέα μηνών η Αυτής Παναγιότης, το "Aegean Star" είναι το τελευταίο απόκτημα της "Ρυμουλκά Χατζηγαβριήλ"
  4. Αλεξανδρούπολη, 2 Ιουνίου 2021
  5. Καύσωνας στην Κοπεγχάγη (23 βαθμοί C) και τα βαπόρια ταξιδεύουν στην μετά-COVID εποχή, προς το (πράγματι ωραίο) Όσλο και την (υποθέτω) μαγευτική Klaipėda.
  6. Είναι άθλια η ποιότητα της φωτογραφίας, αλλά το "BS Χίος" να έχει παραλλάξει το Καραμπουρνάκι και να φθάνει στην Θεσσαλονίκη δεν το έχουμε δεί (ναι, εκείνο το σημάδι στο βάθος είναι).
  7. Δεν έχω γράψει λάθος το όνομα, έτσι είναι γραμμένο στα billboards της αφετηρίας του στο παλιό λιμάνι.
  8. Σχεδόν τρία χρόνια μετά, σχεδόν ίδιο σημείο, ίδια πορεία, μέσα από την τσαμαδούρα.
  9. Είναι μακρινή, το ξέρω.
  10. Ο υπογράφων δεν ψήφισε το nickname του, παρά την αγάπη που του τρέφει σχεδόν 35 χρόνια τώρα, αλλά το "Παναγία Τήνου", το πρώτο, την Βασίλισσα με την υπέροχη σιλουέτα και τον αέναο, συναρπαστικό ανταγωνισμό με το "Ναϊας ΙΙ". Μου φαίνεται ότι η Εταιρεία έκτισε το όνομά της πάνω σε αυτό. Δεν παραβλέπω βέβαια το πόσο χρηστικά καράβια, ναυπηγημένα θα έλεγε κανείς για το Αιγαίο ήταν τα δύο "Απόλλων", πόσο πολυτελές το "Παναγία Τήνου 2" και τι όμορφο βαποράκι ήταν το "Κίμωλος". Αλλά, φεύ, τα πάντα είναι ατμός...
  11. Ταξίδεψα τρείς φορές με πλοίο στην περίοδο Νεμβρίου-Απριλίου προς/από Κρήτη. Ελέγχθηκα όλες τις φορές και μάλιστα την μία φορά λεπτομερέστατα, από αξιωματικούς του πλοίου στην είσοδο των πλοίων. Όσον αφορά στα μέτρα εντός πλοίου, η αυστηρότητα της τήρησης εξηρτάτο από την Εταιρεία (believe it or not, η ΑΝΕΚ ήταν η συνεπέστερη). Αντιθέτως όσες φορές ταξίδεψα αεροπορικώς (εντός Ελλάδος), αδίκως είχα βεβαιώσεις και χαρτιά σε πρώτη ζήτηση. Με μία εξαίρεση στην Καβάλα, ουδείς ασχολήθηκε μαζί μου.
  12. «Νήσος-BS-Χίος» λόγω θετικής εμπειρίας, αλλά ομολογώ από τα «Πάτμος/Δήλος» δεν έχω γνώση.
  13. Το ανάγλυφο παλαιό όνομα διακρίνεται ευχερέστατα.
×
×
  • Create New...