Jump to content
Shipfriends

georgios express

eMembers
  • Content Count

    3,047
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και στα δρομολόγια της 30 Μαρτίου από Πειραιά και 31 Μαρτίου με το 3ωρο απαγορευτικό από Ηράκλειο, λόγω των Β. ανέμων (7-9 Bft) ακολούθησε πορεία Α. Μήλου και Δ. Σερίφου, Σίφνου, Φολεγάνδρου μέχρι να βγει στο Κρητικό και αντίστροφα στην επιστροφή.
  2. "Μιαούλης". Λίγοι το γνώρισαν. Ξεκίνησε το '50 και έζησε περίπου ως το '90. Πλαγιοδέτησε όπου υπήρχε μώλος εντός Ελλάδος (ή έστω φουντάριζε αρόδο). Ελπίζω να ζεί ακόμη και να είναι υγιής ο καπετάνιος της τελευταίας δεκαπενταετίας του, ο απαράμιλλος "Αράπης". "Κυκλάδες". Εκ Περάματος ορμώμενο και μιά σταλιά, πήγαινε Κυκλάδες, πήγαινε Δωδεκάνησα, πήγαινε Λασήθι, πήγαινε από Σάμο ως Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Ανέσεις και θεσεις περιορισμέναι. "Νηρεύς". Περιέργως ωραίο καράβι, ζεστό (στην κυριολεξία: το καλοκαίρι έβραζε-στην Δανία που το έφτιαξαν έχει πάντα κρύο). Πήγε και αυτό πα
  3. Προέκταση από το δρομολόγιο κορμού ήταν, άνευ Κρήτης*. Μάλιστα, ελέγετο τότε ότι χρειαάσθηκε να περάσουν δύο δεκαετίες για να δούν Κάρπαθος/Κάσος το σινιάλο της ΔΑΝΕ, μίας δωδεκανησιακής εννοείται εταιρείας, στα λιμάνια τους. *Στην Κρήτη προετοιμάζαν ήδη τις πυροβολαρχίες που υποτίθεται ότι θα βύθιζαν μερικά χρόνια αργότερα τα Superfast του μακαρίτη του Π. Παναγόπουλου 😜.
  4. Διασχίζει Αιγαίο, Καρπάθιο και Κρητικό οριζοντίως και καθέτως, αλλά δεν νομίζω ότι έχει αναφερθεί τι κουβαλάει. Να πιθανολογήσω λοιπόν ότι μπορεί να είναι ναυλωμένο στην Polyeco, το είδα ιδίοις όμμασι.
  5. Νυκτερινή φωτογραφία με τα χρώματα της Irish Ferries δεν υπήρχε.
  6. Το κοσμαγάπητο αναχωρεί από τον Πειραιά και μάλιστα όχι με καθυστέρηση, αλλά νωρίτερα από το κανονικόα κατά 1 ολόκληρο λεπτό!
  7. Από Χανιά, αναχώρηση «Έλυρος» μετά τις 00:00 της 01/04. Το «Festos Palace» έφυγε από την Σούδα χωρίς επιβάτες, μόνο με οχήματα και αναμένει στο Ηράκλειο.
  8. Δράκοι γράφονται και μάλιστα όχι στο Internet αλλά σε mainstream εφημερίδες (πχ., ΝΥΤ). Ισχυρίζονται ότι το ωριαίο κόστος του κλεισίματος είναι $400Μ ωριαίως, άρα $9,6 Billion ημερησίως. Ταυτόχρονα, γράφεται ότι το 12% του Παγκοσμίου Εμπορίου διέρχεται από την Διώρυγα. Πολλά δισεκατομμύρια μαζεύονται αν κάνει κάποιος τους υπολογισμούς-και δεν μου φαίνεται ότι όλα είναι τεκμηριωμένα ("Όλα τα λεφτά, όλα τα κιλά" μου θυμίζει). Εντύπωση βέβαι προκαλεί και η ταχύτητα του "Ever Given": 22,8 knots.
  9. "Ροδάνθη". Από το πλαστικό κοκκινόμαυρο τετράγωνο πλακάκι των διαδρόμων των καραβιών της τότε ακτοπλοϊας, στην μοκέττα, τις τεράστιες καμπίνες και τους maitre με παπιγιόν στο a la carte εστιατόριο. Και αυτά πέρα από την ταχύτητα, το καλό ταξίδεμα στον καιρό, σε Καρπάθιο, Τσικνιά και Κρητικό, τους πλοιάρχους του και τα δρομολόγια που έκανε, ενώνοντας Κυκλάδες, Κρήτη και Δωδεκάνησα. Αραγμένο στη Ρόδο, στην ούτως ή άλλως ονειρική Ακαντιά, έμοιαζε ζωγραφιά, είτε στον λαμπρό ήλιο του Αυγούστου, είτε στην μουντή Νοτιά του Νοεμβρίου. Το "Μυτιλήνη" δεν ήταν καθόλου κακό βαπόρι. Προσεγμένο και καλ
  10. Είχε ξαναγίνει αυτή η συζήτηση προ δωδεκαετίας και βάλε. Δεν υπήρχαν το 1992 ούτε GPS ούτε AIS, αλλά την Παρασκευή (καλοκαίρι) το "Ρόδος" έφευγε από τον Πειραιά στις 19:00 και 08:00 (πάνω/κάτω) ήταν στην Ρόδο, χωρίς ενδιάμεσο λιμάνι βέβαια. Οι έχοντες γνώση, μπορούν να υπολογίσουν την απόσταση βάσει της πιθανολογούμενης πορείας του και η ταχύτητα θα εξαχθεί εκ του ασφαλούς.
  11. Όταν ήλθε το 1982, ήταν ένα έξοχο καράβι που ταίριαζε στις απαιτήσεις της εποχής του (υπολογίστε 40 χρόνια πριν, μην το παραβλέπουμε). Πρωτότυπες γραμμές, άλλου τύπου τσιμινιέρες, πολύ ξύλο στην συνολική κατασκευή του, περίεργα χειριστήρια στις βαρδιόλες που δεν έμοιαζαν με ότι γνωρίζαμε, σαλόνια ονοματοδοτημένα από τοποθεσίες της Ρόδου (κυρίως), πχ σαλόνι "Λίνδος", καμπίνες μόνο με νιπτήρα, κλπ. Σιγά-σιγά παρήκμασε, μαζί με την ΔΑΝΕ. Όταν αποκτήθηκαν τα "Πάτμος"/"Ρόδος" περιορίσθηκε σε δεύτερο ρόλο, ενώ απέναντι μόλις είχαν αφιχθεί "Ροδάνθη" και "Μιλένα"/"Νταλιάνα" . Τα τρεξίματα @polmyt
  12. Το δρομολόγιο το έχει κάνει τουλάχιστον άλλη μία φορά, την περασμένη εβδομάδα. Η υπόθεση του φιλτάτου @polmyt είναι βάσιμη επειδή νοτιοδυτικά* υψώνονται δύο μεγάλοι ορεινοί όγκοι, Ζάκρος και Ζήρος, οπότε δεν αποκλείεται η τοποθέτηση ανεμογεννητριών. Όμως η ευρύτερη περιοχή (Κυριαμάδι, Βάϊ, Ζάκρος, Μονή Τοπλού) είναι ιδιαιτέρου κάλους, οπότε οι ανεμογεννήτριες μπορεί και να μην είναι ευπρόσδεκτες**. Εκτός αν πρόκειται περί άλλου είδους ναύλωσης, που έχει να κάνει με κάτι πιό ευαίσθητο. *Βορειότερα είναι Καβο-Σίδερος (εκ του γειτονικού ομωνύμου ναού του Αγίου Ισιδώρου), όπου δεκαετίες
  13. Πέτρε θα ξαναγράψεις διαγώνισμα καθότι σήμερα αδιάβαστος. Τα "σημερινά γηπεδάκια τένις" ήταν το γήπεδο μπάσκετ αυτής της Πειραϊκής Ομάδας (τις δεκαετίες προ Παπαστρατείου) στο οποίο στις αρχές της δεκαετίας του '70 υπήρχε πλέον ελεύθερη πρόσβαση ιδίως για τους κοπανατζήδες του Κέντρου του Πειραιά. Οι πλέον Τσουκαλάδες, έμπαιναν πρώτα μέσα στην "Λέσχη" και θαύμαζαν τα κύπελλα του ακατονόμαστου, πριν αρχίσει το διπλό. Το μόνο πρόβλημα που υπήρχε είναι ότι ενίοτε όλο και κάποιος ατζαμής ή κάποια κόντρα θα έριχνε την μπάλα στην θάλασσα, οπότε ή δούλευε κανένα παραπεταμένο κοντάρι ή κάποιος φι
  14. Κως-Αστυπάλαια δύο φορές την εβδομάδα; Το "Σταυρός" λέτε να μην βρεί δύο ενδιάμεσα κενά για ένα μετ' επιστροφής ταξίδι μερικών ωρών;
×
×
  • Create New...