Jump to content
Shipfriends

georgios express

eMembers
  • Content Count

    2,808
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού η ζωή μας πάει. Αριστερά η πλώρη του "Σαόνησος".
  2. Μπιζουδάκι (© Nick the Greek) το παρόν, κτισμένο το 1956, νηολογίο Malmoe σε private chartering στην Αλεξανδρούπολη. όπως με πληροφόρησε θήλυ μέλος του πληρώματος.
  3. Ελαφρώς υστερόβουλη την βλέπω τη ΖANTE, τα μη επιδοτούμενα ΠΣΚ. Μήπως είμαι καχύποπτος; 🤣
  4. Για να μην μπορούν ανανεώσουν τις φωτογραφίες που εμπλουτίζουν τα ρεπορτάζ τους για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έγκυρες εφημερίδες όπως "Κ" και "Β". ()
  5. Δεν χρειαζόταν και μεγάλη φιλοσοφία. Ο προηγούμενος Αρχηγός (σωματοφύλαξ του αδαμάστου κυρ-Φώτη Κουβέλη στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση-23/5, Σύνταγμα-του τότε κυβερνώντος κόμματος) κράτησε 3 μήνες και 1 ημέρα. Καλά ήταν, ο αντίστοιχος της ΕΛΑΣ πήγε άκλαυτος σε 4 μέρες. (Δεν βάζω links, πρόσφατα είναι όλα).
  6. Ο Π. Λασκαρίδης πράττει αυτό που θεωρεί σωστό. Το "Κύκνος" είναι καλό βοήθημα για τους σπουδαστές της ΣΝΔ-ως εκεί.Το "Typhoon" ενδεχομένως θα βοηθήσει δεδομένου ότι τα ΄δύο από τα τρία ΠΓΥ του ΠΝ είναι ήδη παρήλικα (άνω των 50 ετών). Οπότε, ας αφήσουμε τον κο Πάνο στην άκρη και ας μην του ζητήσουμε και τον λόγο. Το ερώτημα είναι γιατί ένα Κράτος που κοστίζει στους φορολογούμενους περί τα 90 δις ετησίως, αναμένει από ευεργεσίες και δωρεές να εκσυγχρονίσει το Πολεμικό του Ναυτικό ώστε (μεταξύ των άλλων) να θωρακίσει τον νησιωτικό του χώρο και να προασπίσει τα συμφέροντά του στην Ανατολική Μεσόγειο. Απάντηση στο ερώτημα υπάρχει, αλλά δεν είναι εύκολη...
  7. Μένω έκπληκτος με το post του φίλου «steward»! Αφού θα ξεκινούσε 20 Σεπτεμβρίου...
  8. Στην δεκαετία του '80 ο Ιωνικός είχε έναν center-back ("σεντρεμπάκ" στα Νικαιώτικα) παλαιάς κοπής, κάτι ανάμεσα στον μακαρίτη Αρίσταρχο Φουντουκίδη και τον Σταύρακα Παπαδόπουλο, ονόματι Ταυλάριο, αλλά δεν θυμάμαι το μικρό του όνομα. Μήπως έχουν όλοι οι προαναφερόμενοι Ταυλάριοι έχουν σχέση;
  9. Πολύ νέος άνθρωπος πρέπει να ήταν. Κρίμα...
  10. Ναι μεν η ζήτηση (για διακοπές) θα καλυφθεί, αλλα η TUI θα είναι ο κυρίαρχος της αγοράς και όπως αντιλαμβάνεσθε πολλοί πτωχοί πλην τίμιοι ξενοδόχοι (απανταχού της Υδρογείου) θα αναγκασθούν να συμπιέσουν τις τιμές που πουλάνε προς τους tour operators, πράγμα όχι καλό για όλη την αλυσσίδα της τουριστικής αγοράς-πόσω μάλλοντης δικής μας.
  11. Περισσότερο κροταλίας μου φαίνεται η "βουλγαρική εταιρεία (που) θα επενδύσει" παρά η ενδεχόμενη αποχώρηση του Εμμανουήλ Γκριμαλντάκη από το Ηράκλειο. Ως γνωστόν, η Βουλγαρία είναι μεγάλη επενδυτογέννα (όπως η Κρήτη είναι λεβεντογέννα).
  12. Αν υπολογίσει κανείς πόσα άδεια στρατόπεδα υπάρχουν από Ελασσόνα μέχρι τον Νέστο και αν προγραματισθεί εγκαίρως η επισκευή των υποδομών μερικών από αυτά (σοβαρή, όχι απλώς για την εκμετάλλευση των κονδυλίων της ΕΕ), τότε σαφώς η διασπορά θα βοηθήσει και οι δυστυχείς αυτοί να ζήσουν καλύτερα (και όχι χειμώνα με θερινά αντίσκηνα στην Μόρια και το Βαθύ), αλλά και να αρχίσει μία σχετική προσπάθεια ενσωμάτωσης. Με πληθυσμό 100.000 κατοίκων η Μυτιλήνη δεν μπορεί να ζήσει με 10.000 πρόσφυγες/μετανάστες.
  13. Τώρα, μάλλον του "τοπικού πράκτορα¨του είχαν τελειώσει οι καμπίνες και την λύση την έδωσε η ΑΝΕΚ που υποθέτω πήρε μία καμπίνα από έναν προηγούμενο ή επόμενο λιμάνι αναχώρησης και την έδωσε εκεί που υπήρχε ανάγκη. Αλλοίμονο αν δεν το έκανε δηλαδή...
×
×
  • Create New...