Jump to content
Shipfriends

Agaios

eMembers
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

487 profile views
  1. Και Παρασκευή βράδυ στον Αγ.Διονυση έδεσε.Το πλοίο πηγαίνει στη θέση του στη γωνία των λεμονάδικων κατά τις 5:30 το πρωί.
  2. Φυσικά και παίρνουν επιδότηση. Μην ξεχνάτε ότι λειτουργούν με το 60% του πρωτοκόλλου τους.
  3. Από τότε που ξεκίνησε έχει έναν από τη δεξιά μπάντα και ένα από την αριστερή.
  4. Έχουν προγραμματιστεί κάποια δρομολόγια κάθε Σάββατο από Πειραιά 11:00 το πρωί από το Ροδος και αντίστοιχα την ίδια μέρα στις 00:00 από Μυτιλήνη και 3:20 από Χίο για
  5. Γνωρίζουμε τους αξιωματικούς του Blue Star Naxos?
  6. Blue Star Delos: πρωινό Πάρο- Νάξο - Σαντορίνη Blue Star Patmos: απογευματινό Πάρο- Νάξο+ 3 φορές την εβδομάδα Εύδηλο Καρλόβασι- κάθε Σάββατο θα πιάνει και Βαθύ και 4 φορές την εβδομάδα Ιό Σαντορίνη(δύο φορές θα πιάνει και Ανάφη) Blue Star Paros: Συροτηνομυκονία Blue Star Naxos: πρωινό μικρών Κυκλάδων Blue Star Chios: άγονη Δωδεκανήσων Blue Star Myconos: άγονη βορειοανατολικού Blue Horizon: Πειραιάς - Ηράκλειο Blue Galaxy:Πειραιάς - Σούδα Blue Star 1: μέχρι να τελειώσει το SF XI Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα και από αρχές Αυγούστου Δωδεκάνησα Blue Star 2: κορμός Δωδεκανήσων Διαγόρας:θα χρησιμοποιηθεί αν χρειαστεί(είτε στα Δωδεκάνησα είτε στο ΒΑ Αιγαίο) Νήσος Σάμος: Π-Χ-Μ(2 φορές τη βδομάδα θα έχει και Οινούσσες- Ψαρά) Νήσος Ρόδος: Π-Χ-Μ Άρτεμις: ενδοκυκλαδικά Εξπρές Σκιάθος: Βόλο Σποράδες Εξπρές Πήγασος: πουθενά ακόμα (ακούγεται για Σητεία-Ρόδο) Αριάδνη: είναι σε ναύλωση Τα μεγάλα ταχύπλοα της εταιρείας μάλλον δεν θα βγουν φέτος ,παρ'ολα αυτά αν η επιβατική κίνηση αυξηθεί τότε μπορεί και να ξανασυζητηθεί το θέμα. Superfast XI: με το καλό όταν τελειώσει τις εργασίες εγκατάστασης των scrubbers Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα Superfast I/II: Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι
  7. Είναι λίγο πιο οικονομικό το Ρόδος και επίσης έχει λιγότερες καμπίνες άρα και λιγότερους καμαρώτους (με σχεδόν παρόμοια πρωτόκολλα).
  8. Είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο. Πρόβλημα σοβαρό βέβαια δεν θα υπάρξει αφού στη γραμμή θα συνεχίσει το Blue Star 1(που λογικά θα ξεκίνησε αρχές Αυγούστου για Δωδεκάνησα). Όντως η τσιμινιέρα φαίνεται να είναι αρκετά ωραία και όχι πολύ διαφορετική από αυτήν που είχαμε συνηθίσει.
  9. Στο Κρήτη ΙΙ έχει επιστρέψει ο Ηλίας Βελεγράκης.
  10. Παιδιά ξέρετε αν το σαλόνι Ats1 είναι το μεγάλο σαλόνι αεροπορικών στο deck 6;
  11. Από 2/7 το World Champion Jet ξεκινάει για Σύρο, Μύκονο,Νάξο, Σαντορίνη και το Tera Jet για Πάρο, Ίο και Σαντορίνη. Καλή σεζόν.
  12. Το Αστερίων δεν έχει μόνο ένα σαλόνι και δεν έχει μόνο ένα μπαρ. Επίσης το self-service είναι κανονικό εστιατόριο (σε αντίθεση με τα visentini που έχουν ένα μπαρ/σαλόνι/σελφ-σερβις). Έχει περισσότερες και πολύ μεγαλύτερες καμπίνες και περισσότερα κρεβάτια και οι οδηγοί μπαίνουν δυο-δυο και όχι τέσσερις-τέσσερις σε μια "ποντικοφολιά" όπως στον Γκριμάλντι. Επίσης, έχει πολλούς εξωτερικούς χώρους και σε συνδυασμό με το σχετικά μικρό πρωτόκολλο πολύ δύσκολα θα βρει κάποιος συνωστισμό σε κάποιο σημείο και υπάρχει μεγάλη "απλά". Ακόμη το ταξίδεμα του είναι πολύ καλύτερο από το Venezia με παρόμοια ταχύτητα.
  13. Το βάρος αυξήθηκε (έστω και λίγο) και επίσης πρέπει να κάνουν πιστοποίηση και έλεγχο στα scrubbers και να περάσουν επιθεώρηση.
  14. Καλά μην βγάλουμε και το Venezia ανώτερο του Αστεριώνα. Επιβάτες και οδηγοί προτιμούν χίλιες φορές το Αστερίων από το Visentini και οι λόγοι είναι προφανείς. Πάντως σίγουρα το Venezia είναι οικονομικότερο αλλά σε καμία περίπτωση καλύτερο ή ακόμα και ισάξιο.
×
×
  • Create New...