Jump to content
Shipfriends

Agaios

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. με όλο αυτό το θέμα του ιού έχουν μείνει πολύ πίσω και έχουν βγει ήδη εκτός προγράμματος
  2. Και όμως το πλοίο ήταν αρκετά σταθερό με ελάχιστα δυνατά κουνήματα. Νομίζω πως και σε αυτό συνέβαλε ότι πήγαινε με λιγότερους κόμβους (γύρω στα 19-19.5 νομίζω) και για αυτό είχαμε μια μισαωρη καθυστέρηση. Βέβαια ένας Ιρλανδός οδηγός μου είπε πως όταν υπάρχει πολλή κίνηση από φορτηγά και επιβάτες το πλοίο πάει "του σκοτωμού" και κάνει κάτι ωραίες "βουτιές". Όσον αφορά τους οδηγούς και βέβαια μπορούμε να μετακινηθουμε σε όλους τους χώρους του πλοίου απλά στο freight drivers club συνήθως πάνε όλοι επειδή είναι χώρος ήσυχος,μόνο για οδηγούς και πάντα πιάνεις συζήτηση με κάποιον (εκεί βρίσκεις από Άγγλους μέχρι και Μαροκινους και πάντα υπάρχουν ενδιαφέρουσες ιστορίες..)
  3. Ταξίδεψα πριν δυο μήνες με τον "Οδυσσέα" στην επιστροφή μου από Δουβλίνο προς Holyhead και πραγματικά το πλοίο μου άφησε άριστες εντυπώσεις. Το γκαράζ του πλοίου ήταν άψογο(κυρίως γκαράζ) ,οι ναύτες κατατοπιστικοι και γενικότερα η επί/αποβίβαση είναι σε άλλο επίπεδο. Σημαντικό επίσης (για εμάς που έχουμε ψυγεία) είναι ότι υπήρχαν πολλές πρίζες και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (και από θέμα τροφοδοσίας και ασφάλειας). Το εσωτερικό του πλοίου σε γενικές γραμμές καθαρό και ωραίο (αν και σε καποια σημεία υπήρχαν φθορές) με καλό εστιατόριο και ωραίο σαλόνι οδηγών. Επίσης εγώ δεν κατάλαβα vibration και το πλοίο αν και είχε εναν 7αρι γαρμπή συμπεριφέρθηκε άψογα και ολοκλήρωσε το δρομολόγιο του σε 3 ώρες και 40 λεπτά . Για μένα , το Ulysses είναι ανώτερο από το wb Yeats(το οποίο πήρα όταν πήγαινα Ιρλανδία ) και κρατιέται αρκετά καλά για την ηλικία του.
  4. Είχα την τύχη και την τιμή να ταξιδέψω με τον βαποραρο δύο φορές στο παρελθόν από Πάτρα για Ανκωνα(μια τον χειμώνα του 2011 και μια το περσινό καλοκαίρι) και πραγματικά έχω να πω τα καλύτερα για το βαπόρι. Φοβεροί εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι (με καλύτερο το purple bar,δηλαδή το πλωριό σαλόνι),εξαιρετικό a la carte και self-service και ωραίους εξωτερικούς χώρους (αν και λίγο παραμελημένοι την τελευταία φορά που ταξίδεψα). Και τις δύο φορές που ταξίδεψα πήρα 2κλινη εξωτερική καμπίνα. Οι καμπίνες είναι εμφανώς μικρότερες από τα fosenakia και από τα γιαπωνεζικα φέρι που εξυπηρετούν στην χώρα μας. Παρόλα αυτά δεν υπήρχε vibration και ήταν πλήρως εξοπλισμένη. Αυτά τα ολίγα για το 11αρι το οποίο είναι το μόνο από αυτή τη γενιά των superfast που έχει "μείνει" σε ελληνικά νερά και εύχομαι να μείνει και για πολλά χρόνια ακόμη .
  5. Ένας παλιός μου συνάδελφος(ναύτης στην ειδικότητα) που είναι μέσα στο πλοίο μου είπε ακριβώς το ίδιο που είπε ο Annivas. Αβέβαιο το μέλλον...
  6. το πλοίο πάντως δεν έχει αναχωρήσει (θυμίζω ότι είχε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 17:30 και θα μετέφερε στην Ελλάδα και Έλληνες που θα έφευγαν απο την Ιταλία)
  7. Ελπίζω να δέσει και όχι να κάτσει στη ράδα αναμένοντας νέες εντολές (γιατί από ότι είδα στο mt λέει για Piraeus Anchorage)
  8. Θα πάει πρώτα Τσεσμέ να αποβιβάσει τα συνεργεία και στη συνέχεια θα έρθει Πειραιά (Σάββατο ή Κυριακή αναμένεται)
  9. Ίσως η εταιρεία του θα πρέπει να σκεφτεί το ενδεχόμενο να αλλάξει γραμμή(πχ Πειραιά-Χανιά ή Πειραιά-Ηράκλειο). Είναι κρίμα να έχουν ένα από τα καλύτερα ταχύπλοα στο Αιγαίο και να έρχονται τελευταίοι σε κίνηση.
  10. Από το υπουργείο σκέφτονται αν επιδεινωθεί η κατάσταση του κορωνοϊου να ναυλωθει το "Big Ben" ως πλωτό νοσοκομείο-ξενοδοχειο(από την στιγμή που η ναύλωση στην Ισπανία μάλλον θα ναυαγήσει).Ειδωμεν..
  11. Τις τελευταίες μέρες στον Πειραιά ακούγεται έντονα για Πειραιά-Σούδα το καλοκαίρι. Μάλλον το Βενιζέλος θα συνεχίσει τη ναύλωση (πάντως οι εξελίξεις στο θέμα του ιού θα επηρεάσουν)
×
×
  • Create New...