Jump to content
Shipfriends

Agaios

eMembers
  • Posts

    307
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ναι αλλά με πολύ περισσότερες ώρες εκτός λειτουργίας και χωρίς συντήρηση + βεβαίως όλα τα άλλα προβλήματα που προκύπτουν από έναν χρόνιο παροπλισμό. Μόνο ένα θαύμα θα σώσει το πλοίο
  2. Δεμένο με την πλώρη προς το ντοκο. Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Για να δούμε αν θα διεξάγεται από πλώρα η φορτοεκφόρτωση στην Ηγουμενίτσα και από πρύμα στην Ιταλία.
  3. Μην ξεχνάτε και τον κίνδυνο καθυστερήσεων. Αν έχει καθυστέρηση 2,5 ώρες το Aqua Blue και η αναχώρηση του Κοραή έχει 1,5 ώρες διαφορά από την άφιξη του Aqua Blue τότε χάνεις τις διακοπές σου ουσιαστικά. Καλύτερα λίγο παραπάνω παραμονή παρα να υπάρχουν αυτοί οι κίνδυνοι. Όσο για την επιστροφή συμφωνώ απολύτως.
  4. Πραγματικά τεράστιο πλοίο με αχανή γκαραζ
  5. Πάντως το πλοίο χώρο για προσθήκη αεροπορικών έχει. Επειδή το έχω ταξιδέψει 4 φορές όντως μοιάζει πολύ άδειο έτσι όπως είναι τώρα. Έχει τον χώρο της "plaza" εντελώς άδειο και τον χώρο του Σινεμά ανεκμετάλλευτο. Εκεί θα μπορούσαν σίγουρα να μπουν γύρω στα 100 αεροπορικά (μπορεί και παραπάνω). Επίσης στο αίθριο και στα 3 ντεκ αλλά έστω στα 2 θα μπορούσαν να προστεθούν πολυθρόνες και καναπέδες.Βασικο μειονέκτημα του πλοίου είναι επίσης ότι έχει μόνο ένα εσωτερικό μπαρ. Επίσης, αύξηση κλινών θα μπορούσε να γίνει καθώς όλες οι καμπίνες του ντεκ 9 πλην τις πλωριες lux,του ντεκ 10 αλλά και μερικές του ντεκ 7 είναι καμπίνες πληρώματος. Νομίζω πως οι καμπίνες του ντεκ 10 και οι μισές του ντεκ 9 αρκούν για το πλήρωμα. Όλα αυτά βέβαια για γραμμες εσωτερικών πλόων (πχ για Κρήτη) . Για την Βενετία μια χαρά είναι το κομοδεσιο του βαποριου και η χωρητικότητα του. Ακόμη,μειονέκτημα μεγάλο έχει το γκαραζ του καθώς έχει μόνο έναν καταπέλτη και η κλίση προς το εσωτερικό του G3 είναι δύσκολη για πολλά φορτηγά. Κατά τα άλλα είναι κλασσικό γιαπωνέζικο γκαραζ 192μετρου πλοίου και έχει 3!!! υπόγεια γκαράζ μόνο για ΙΧ. Στην Αδριατική ήδη από τον Νοέμβριο έχουν ακουστεί πολλά. Ότι το πλοίο θα γίνει μπλε και θα μετονομαστεί σε Blue Harmony ή Μπλου σταρ Κέρκυρα,ότι θα μείνει έτσι όπως είναι,ότι σε όλα τα πλοία της ΑΝΕΚ θα προστεθεί και το σινιάλο της Μπλου σταρ κ.α.Παντως πριν ένα μηνα τα μέλη του πληρώματος δεν γνώριζαν τίποτα.
  6. Αν δεν κάνω σοβαρό λάθος είναι 4 χρόνια μεγαλύτερο από το Πρέβελης και με λιγότερες καμπίνες. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτηγών και η μεγαλύτερη ταχύτητα (1-1.5 κόμβοι) αρκούν για να πάρει την γραμμή; Δύσκολο το βλέπω ..
  7. Έτσι και αλλιώς τις περισσότερες φορές τα πλοία της κοινοπραξίας το χειμώνα 6 ώρα έχουν δέσει στην Σούδα.
  8. Χθεσινοβραδυνή σκούπα της Αριάδνης στο Βαθύ. Τριψήφιος αριθμός ΙΧ, μονοψήφιος αριθμός φορτηγών+ 2 βάρκες και 1 τζετ σκι και αρκετός κόσμος. Το πλοίο είχε πάρει ήδη αρκετό κόσμο από Ρόδο και Κω (κυρίως οικογένειες με αυτοκίνητα και οπαδούς γνωστής ομάδας της ιταλικής πρωτεύουσας) και το βαπόρι γέμισε. Τα τελευταία αμάξια στην Σάμο μπήκαν με όπισθεν ,μεταξύ των οποίων και κάποια ασυνόδευτα. Από φανάρι σε φανάρι κάναμε 7 ώρες και 50 λεπτά. Παραθέτω και μια μικρή φωτογραφία.
  9. Αν το Τσαμπιον κατέβει Δωδεκάνησα ,θα κατέβει για να είναι μόνο του.
  10. Καμία απολύτως λογική δεν θα είχε αυτό το εγχείρημα. Το Κατάκολο βρίσκεται πιο μακριά από την Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά σε σχέση με την Κυλλήνη και πιο μακριά βέβαια από την Αθήνα (δεν υπάρχει και το καλύτερο οδικό δίκτυο). Δεν νομίζω ότι κάποια τέτοια κίνηση θα ήταν κερδοφόρα.
  11. Πολύ αγαπητός και σαν πλοίαρχος ,αλλά και σαν ύπαρχος και στις γραμμές της Κρήτης και στην Αδριατική. Εύχομαι καλή ξεκούραση.
  12. Και πολύ σημαντικό το γεγονός ότι βάλανε και την Ανάφη στο πρόγραμμα.
  13. Πάντως συνολική κίνηση φορτηγών από Κρήτη: Κοινοπραξία : 185 Μινωικες : 177 Συνεχίζεται το ντέρμπι...
×
×
  • Create New...