Jump to content
Shipfriends

Agaios

eMembers
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μια χαρα έβγαινε ο Καλλιμασιάς με ένα φόρο για 2 γραμμές. Λογικό να δουλεύει καλύτερα από Θεσσαλονίκη αφού δεν υπάρχει άλλο πλοίο για τα νησιά(και από Καβάλα είναι το περιορισμένης χωρητικότητας γκαράζ Μύκονος. Μακάρι να δουλέψει το βαποράκι πάντως.
  2. Με την κίνηση που είχε και με την κίνηση της γραμμής συνολικά δεν νομίζω.
  3. Προφανώς και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει λόγω των μαγουλων. Παρόλα αυτά δεν έχει καμία σχέση το ταξιδεμα του πριν σε σχέση με τώρα.
  4. Εξαιρετική η επιλογή της Κρετα. Πολύ καλό βαπόρι με πολύ καλό γκαράζ (σύμφωνα με φίλο συνεργάτη) και με Βελαλο στα χειριστήρια Κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρότεινα το πλοίο με την επιστροφή του Τάλως να εγκατασταθεί μόνιμα σε γραμμές της Κρήτης(για Σούδα με Κύθηρα και Σαντορίνη κάποιες φορές τον μήνα ή ακόμα και μερικές φορές για Σητεία) και να ελευθερωθεί το Τάλως έτσι ώστε να δουλέψει σε άλλες γραμμές (πχ στη Σάμο).
  5. Ταξίδεψα και εγώ με το πλοίο πριν λίγες μέρες με καιρό 7-8. Πέρα από τις αριστουργηματικές μανούβρες του cptΣιδερή Λιγνού έχω να πω ότι το πλοίο στη συμπεριφορά του στη θάλασσα δεν θυμίζει με τίποτα το "καρυδότσουφλο" Επτάνησος της Π-Σ-Ι. Έχω ταξιδέψει και τις δύο version του πλοίου και πραγματικά είναι η μέρα με την νύχτα (έχουν βοηθήσει τα πτερύγια ευστάθειας).
  6. Σε ευχαριστούμε πολύ Νικόλα για τις φωτογραφίες και την ωραία περιγραφή . Το έχουμε ξαναπεί και θα το ξαναπούμε. Αυτός που επιμελήθηκε το ξενοδοχειακό κομμάτι όταν πρωτοήρθε το πλοίο έβλεπε πολύ μπροστά.
  7. Η κοινοπραξία με τα Έλυρος και Γκάλαξι πάει πιο γρήγορα από τις μινωικές. Δεν νομίζω να υπάρχουν μεγάλες διαφορές ποιότητας μεταξύ μινωικών και ΑΝΕΚ. Ίσα ίσα που θεωρω το Έλυρος πολύ πιο όμορφο και φιλικό προς τον επιβάτη πλοίο παρά τα παλάτια. Όσον αφορά τα τριγωνικά δρομολόγια ,νομίζω πως είναι επιβεβλημένα σε τέτοιες κρίσεις(στην προκειμένη περίπτωση για τον covid) και είναι φυσιολογικά ανεκτό και σεβαστό να υπάρξουν τροποποιήσεις σε δρομολόγια από κάθε εταιρεία (είτε λέγεται ΑΝΕΚ είτε Minoan είτε Grimaldi είτε οτιδήποτε). Ας είμαστε λίγο συγκρατημένοι.
  8. Για τον Αγαπητό. Το έχουμε πει άπειρες φορές
  9. Γνώστες των καταμαράν και γενικότερα των ταχύπλοων και οι 2. Καλή επιστροφή να έχουν.
  10. Για να δούμε τις δύο νέες παρουσίες φέτος στην γραμμή Ηγουμενίτσα- Ιταλία ,δηλαδή το Golden Bridge και το Rigel 7 σε ένα αυγουστιάτικο δειλινό. Από όσο είδα μια χαρά κίνηση είχαν τα πλοία. Ο κ.Βεντούρης σταμάτησε τη γραμμή από αρχές Σεπτέμβρη,ενώ ο κ. Αρκουμάνης συνεχίζει.
  11. Rigel Vii και Golden Bridge στην Ηγουμενίτσα.
  12. Αρκετά ενδιαφέρον φαίνεται αυτό το καταμαράν. Μακάρι να είναι η αρχή για την επιστροφή της αναγέννησης της οικογένειας των Αγαπητών στην ελληνική ακτοπλοΐα. Χρειαζόμαστε ανταγωνισμό .
  13. Ισχύει. Αν και εξωτερικά δεν είναι πολύ κομψό(κυρίως λόγω πλώρης) είναι ιδανικό σε μέγεθος για το Αιγαίο και θα μπορούσε να καλύψει από Α-Τ-Μ και Σ-Τ-Μ μέχρι δυτικές Κυκλάδες,μικρές Κυκλάδες, Ικαροσαμία και τα λοιπά.
  14. Το πλοίο περιμένει την στιγμή του άδοξου-άδικου τέλος του. Όλοι ξέρουμε πως σταμάτησε τα δρομολόγια του. Ας έφευγε τότε για απέναντι,παρά να ταλαιπωρείται σε ντάνες.
×
×
  • Create New...