Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Φέτος το καλοκαίρι (μάλλον κάπου μέσα στον Ιούλη) θα επιχειρήσω να φτιάξω ένα μοντέλο του Blue Star Ithaki με Hardboard (υλικό από MDF σαν χοντρό χαρτόνι), σπρέι κ.α. (Τα κομμάτια μάλλον θα τα κολλήσω μαζί με πιστόλι σιλικόνης η θα τα ενώσω με ειδικές καρφίτσες). Είχα επιχειρήσει και παλαιότερα να το φτιάξω με μακετόχαρτα, αλλά δεν τα είχα καταφέρει και έτσι το άφησα. Όταν ξεκινήσω το μοντέλο και αν πετύχει και το προχωρήσω, θα ανεβάζω φωτογραφίες εδώ τα στάδια της κατασκευής.
  3. χωρίς να σημαίνει ότι δίνω δίκιο στους διαμαρτυρόμενους, αναφέρω απλά ότι σε δικό μου πρόσφατο ταξίδι κόρναρε
  4. Today
  5. Ναι το Θεοχαρης Λ είναι στην Κεραμωτη… κανείς δεν γνωρίζει τον λόγο
  6. Θα ήθελα από εσάς παιδιά να διαβάσετε προσεκτικά το ποστ μου και να με Συμβουλέψετε…. Όπως ίσως έχω γράψει σε προηγούμενο Ποστ μου και σε άλλο Τόπικ αλλά δεν θυμάμαι καλά πέρυσι είχα θέμα δύο φορές στο blue star 1 σε απογευματινό για Παρο με τον πύραυλο το ποδήλατο μου δηλαδή δύο φορές το βρήκα πειραγμένο και άσχημα κιόλας την δεύτερη φορά έβρισα την Υπαρχο του bs1 Για το ότι δεν μπορεί να κάνει καλά τους Υφισταμένους της αποτέλεσμα αυτό κατέληξε μία τρόμπα φρένου σπασμένη επειδή το είχα τραβήξει πολύ δεν έδωσα Συνέχεια μάλιστα ζήτησα και συγνώμη από την κυρία και τότε και τώρα πριν μερικές μέρες…Με το Άρτεμις το καλοκαίρι ταξιδεύω τουλάχιστον δύο φορές βδομάδα και ξέρω ήξερα όλο τον κόσμο τις τελευταίες δύο βδομάδες ένας νεαρός από το γκαράζ με έχει ρωτήσει δύο φορές κιόλας αν αυτό είναι το ποδήλατο που έχει 6000 € Και του απάντησα πως ναι αυτό είναι και όντως μου έιχε στοιχίσει Και παραπάνω από αυτά τα λεφτά λόγω της κατάστασης της υγείας μου αρκετοί φίλοι εβαλαν λεφτά για να αγοραστεί το 2021 ….Είμαι πολύ ψείρας με τα πράγματα μου και το έχω πάντα σε άψογη κατάσταση μέχρι και η μπαταρία του τεσσεράμισι χρόνια τώρα αποδίδει τέλεια ..,. Δυστυχώς την Τρίτη που μας πέρασε το ποδήλατο έπαθε αρκετές ζημιές στο γκαράζ του Άρτεμις κατεβαίνω σε κάθε λιμάνι για να δω τι γίνεται στη Σέριφο ήμουνα κάτω την ώρα που σήκωναν τον Καταπέλτη και το ποδήλατο ήτανε μόνο του δεμένο Το οποίο ξέρουν όλοι ότι το δίνω μόνο Εγώ εδώ και τρία χρόνια….Όταν κατέβηκα της σκάλες στην Πάρο για να πάω στο γκαράζ και να προβεί βατό με το ποδήλατο τρία άτομα με κοιτάζουν και γελάγανε συγκεκριμένα γυρνάω και τι βλέπω το ποδήλατο ήταν δεμένο σάντουιτς μαζί με δύο άλλα …..Το τι έγινε δεν χρειάζεται να σας περιγράψω θα σας πω μόνο ότι πήγα και έκανα καταγγελία στο λιμεναρχείο κατευθείαν διότι το ποδήλατο το έχουνε κάνει μούτζα όπως λένε και οι Μυτιληνιες…..Και όλοι κάνανε τον κινέζο δεν ήξερε κανείς τίποτα από τον μικρότερο τροχό μέχρι και τον θεο …. Παιδιά Θα ήθελα να με Συμβουλέψετε τι θα κάνω τι είναι το σωστό..!!! Υστερόγραφο: Ότι γράφω το γράφω για να διαβαστεί και να μείνει γραμμένα τα λόγια είναι του άερα.
  7. 21 χρόνια, τα ferry του πορθμείου έχουν συγκεκριμένες ώρες που αναχωρούν, αν δεν το γνώριζες δεν φταίει το πορθμείο
  8. Θα πάρει πετρέλαια και στη συνέχεια θα αναχωρήσει με ελληνικό πλήρωμα.
  9. Έχεις απόλυτο δίκιο και απ’ ό,τι φαίνεται και γνώσεις @Man0lero Όπως σου είπα και στο Ποστ μου χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος Εύχομαι να super Mario να βρει λύση
  10. Θεωρώντας το ένα από τα πλοία στοιχήματα φέτος για την εταιρεία του μακάρι να μην είναι τίποτα σοβαρό και να βγει έστω και καθυστερημένα στα δρομολόγια του
  11. Γνωρίζουμε τι γίνεται με την επισκευή; Θα καταφέρει να βγει τελικά φέτος ή δεύτερο καλοκαίρι εκτός;
  12. Υπάρχουν άπειρες παράμετροι αν όντως εχει θεμα στο στρόφαλο . Απο κακή συναρμολόγηση (λάθος σύσφιξη) μεχρι αστοχία υλικού . Ενα μπεκ να κατούρησε αρκετή ωρα και να ξέπλυνε τον κύλινδρο η να έκανε υδραυλική (δυσκολο στις ψηλές στροφές) εχει καταστροφικές συνέπειες για την μηχανή μεχρι και το στρόφαλο . Το ότι ηρθε αυτοδύναμο δεν λεει κατι καθώς δεν το άνοιξαν ποτε στην διαδρομή και το δοκιμαστικό που έκανε πριν μεθορμησει στη Σαλαμινα παλι ηταν μεσαίων ταχυτήτων (αρα και χαμηλών στροφών) . Χωρις να ξέρουμε την αιτία δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά τίποτα αλλα εαν επιβεβαιωθεί η ζημιά δύσκολα θα βγει φέτος . Όλοι θελουμε να το δουμε να δουλεύει και μακαρι να μην εχει κάτι το τόσο σοβαρό
  13. Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος το καράβι έχει έρθει αύταδυναμο από Ταϊβάν Έχει κάτσει ένα χρόνο ενάμιση στη Σαλαμίνα και μου λέτε ότι δε ελύσαν εμβόλα μπιέλες και δεν έκαναν ένα υποτυπώδη έλεγχο στα έδρανα του στροφάλου ….οτι δουλειά και να ήταν αυτό έπρεπε να γίνει Τι να πω δε νομίζω ότι ο Ηλιόπουλος παίζει με αυτά εύχομαι να το δούμε το καράβι γρήγορα στα δρομολόγια του….
  14. Με την είσοδο των μεγάλων ro ro της CLdN στη γραμμή Liverpool - Dublin το Seatruck Precision έχει μεταφερθεί στη γραμμή Zeebrugge - Cork (Ringaskiddy), αγαπημένη γραμμή του ro ro Catherine τα τελευταία χρόνια. Οι αναχωρήσεις του είναι δύο εβδομαδιαίως από κάθε λιμάνι ως εξής: Τρίτη: Zeebrugge (21:00) - Cork (07:30 Πέμπτη) Πέμπτη: Cork (13:00) - Zeebrugge (22:00 Παρασκευή) Σάββατο: Zeebrugge (04:00) - Cork (15:00 Κυριακή) Κυριακή: Cork (22:00) - Zeebrugge (14:00 Τρίτη)
  15. Η εταιρεία πρέπει να έχει ναυλώσει το ro ro Kraftca της Transfennica
  16. Το οποίο σημαίνει ότι δε θα ξεκινήσει άμεσα ;
  17. Το έμβολο ήταν στρόφαλος τελικά ; Γιατί δύσκολα σπάει έμβολο χωρίς να κάνει ζημιά πιο κάτω . Ελπίζω να μην ειναι Φυσικά αυτή η εξέλιξη
  18. 13 Ιουνίου ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Super Jet 2 και έκτοτε παραμένει στην Πάρο
  19. @Champion Jet_2 Φίλε αν το ναυπηγιο που είναι το νούμερο ένα που ξέρει τις επιδόσεις ή οι κατασκευάστριες εταιρείες των μηχανών δεν ξέρουν και ξέρουμε εμείς εδώ μέσα τότε τι να πω. Δεν επιμένω για να μη το πλατιασουμε αλλά δε νομίζω να γράφει ο καθένας ότι θέλει σε επίσημα site που αναφέρονται όλα τα χαρακτηριστικά του πλοίου με επίσημα στοιχεία! Αλλωστε το ποσο συντηρεί η χελενικ το 4 είμαι σε θέση να το γνωρίζω πολύ καλά αλλά από εκεί και πέρα ας κρατήσει ο καθένας ότι θέλει και όλα κομπλέ! το τζάμπο πέρυσι σερνότανε οπότε προφανώς και φέτος πάει στα κόκκινα γιατί έχουν αλλάξει χίλια δυο πράγματα μέσα. Δεν είναι τίποτα απ όσα αναφέρω αυθαίρετο. Ολοι μπορεί να έχουμε τις πληροφορίες μας
  20. 5 Ιουνίου ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης στο Γιβραλτάρ και αναχώρησε για το Motril όπου και παραμένει δεμένο
  21. Τα στοιχεία που παραθέτεις από τη σελίδα της Austal και όχι μόνο, δεν ισχύουν @HIGHSPEED 6. Ας πιστεύεις ότι θέλεις, αλλά δύο brochures του ναυπηγείου δεν αντικατοπτρίζουν τη πραγματικότητα και την αλήθεια. Για να καταλάβεις λίγο τη θέση μου και αυτό που θέλω να σου εξηγήσω εδώ και καιρό, θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στα συγκεκριμένα ναυπηγεία και στην προκειμένη τα Data Sheets της Austal, δίνουν το Highspeed 5 στο 90% στα 39 μίλια ενώ το Highspeed 4 στο 90% στα 40.5 μίλια, πράγμα που δεν στέκει σε καμία περίπτωση και παρακαλώ άφησε με αυτό να το γνωρίζω προσωπικά, από πρώτο χέρι, χωρίς να με αμφισβητήσεις. Η Austal, η Incat και οποιοδήποτε άλλο ναυπηγείο μπορεί να γράψει στα Data Sheets ότι ακριβώς θέλει, το οποίο όμως εν τέλει δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα και τις πραγματικές επιδόσεις του κάθε πλοίου. Έτσι λοιπόν για να επανέλθουμε στο θέμα, στη συγκεκριμένη περίπτωση το Champions League Jet 1 είναι γρηγορότερο του Highspeed 4. Το να κάνουμε αναφορές, και ιδιαίτερα βγάζοντας συμπεράσματα ότι το ένα πάει κομμένο και το άλλο στα κόκκινα για να τεστάρουν μηχανές, από τα DataSheets των ναυπηγείων, είναι άτοπο και δεν έχει καμία ουσία. Καλό είναι πιστεύουμε ότι θέλουμε, αλλά αν κάποιος γνωρίζει δύο τρία πράγματα και πληροφορίες παραπάνω,από την πραγματική ζωή και όχι από τα DataSheets, καλό είναι να τον ακούμε και να κάνουμε ένα βήμα πίσω όσο και αν δεν μας αρέσει κάποιες φορές.
  22. Φήμες μιλάνε ότι το βρήκε κάποιο κακό το βαπορακι....Για να δούμε...
  23. Να ρωτήσω πληροφοριακά μόνο (και φυσικά αυτο θα το κρίνουν άλλοι/η εταιρεία) αλλά επειδή έχει ακουστεί στην επερχόμενη ανακίνηση για κλείσιμο του μπαλκονιού μπροστά και επέκταση του σαλονιού, πιο πολύ νόημα δεν θα είχε μια επέκταση προς τα πίσω ? (βλέποντας και την πρυμναία όψη όπου η σκάλα επιβατών έχει δεσμεύσει χώρο) παρά το "κλείσιμο" του μπροστινού χώρου ? Ευχαριστώ
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...