Jump to content
Shipfriends

Champion Jet_2

eMembers
  • Posts

    1,340
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Champion Jet_2

Recent Profile Visitors

3,665 profile views
  1. Ας μου επιτραπεί η έκφραση καραγκιοζιλίκια...Προς ώρας το Supercat Jet και το Sifnos Jet δεν έχουν "πραγματικά" δρομολόγια ανεβασμένα στο σύστημα.Γιατί δε δρομολογούν ένα από αυτά απευθείας από Πειραιά 07:00 για Σίφνο Φολέγανδρο Σαντορίνη ; Έτσι το κάθε μικρό seajet2-superjet θα είχε ένα πλήρωμα έκαστο και το δεύτερο πλήρωμα που θα είχαν κανονικά,θα πήγαινε πχ στο σιφνος να κάνει αυτό το δρομολόγιο, ενώ θα εξυπηρετούσαν το κόσμο που θέλει να ταξιδέψει σε αυτά τα νησιά με απευθείας δρομολόγια.Ας κράταγαν το connection για όποιον δε βολεύει η πρωινή ώρα αναχώρησης είτε για κάποιον που τον επηρεάζει η θάλασσα ώστε να μη ταλαιπωρηθεί με το μικρό καθώς και για κάποιον που δεν μένει Αθήνα, ώστε να μπορούσε να προλάβει το πλοίο των 9 και ας κάνει connection στη Μήλο.Έτσι θα αυξαναν σε δύο τις καθημερινές αναχωρήσεις και από Πειραιά και από Σαντορίνη και δε θα χρειαζόταν το πρωινό δρομολόγιο των μικρών για Μήλο Σαντορίνη Φολέγανδρο Μήλο...
  2. Πάει το caldera vista Φολέγανδρο για να συνεχίσει το δρομολόγιο του Sifnos
  3. Το ότι έχει βγάλει μια βλάβη δε πάει να πει ότι μπορεί να μη βγάλει κι άλλη βλάβη σε κάποια άλλη μηχανή.Όπως έχει αναφερθεί και παλιότερα στο φόρουμ,όταν ένα ταχύπλοο έχει waterjet και είναι όλα steering, έχει πιστοποιητικό από το νηογνώμονα που του επιτρέπει να ταξιδεύει με 3 μηχανές.Αυτό λένε οι κανονισμοί δε το έβγαλα εγώ.Το πλοίο προφανώς και θα σταματήσει σε κάποιο λιμάνι τώρα αφού η ταχύτητα αυτή είναι με 2 μηχανές..
  4. Διπλό δοκιμαστικό σήμερα για το πλοίο μέχρι 39.2 κόμβους.Είναι δεμένο στη θέση που έκανε δρομολόγια πέρυσι το Thunder
  5. Με ποιο μέτρο σύγκρισης γίνεται η επιλογή του πλοίου πέρα από τη κατηγορία πλόων και τα minimum χαρακτηριστικά που απαιτούνται,όπως κλίνες κλπ;Να πω ότι τι γραμμή την πήρε κάνα Blue Star πάει στο καλό,αλλά την πήρε το Ολύμπους,πλοίο υποδεέστερο του Πρέβελης,το οποίο παρόλες τις δυσκολίες εξυπηρετούσε με το καλύτερο δυνατό τρόπο τη γραμμή...
  6. Αναχώρησε πριν λίγο από Ελευσίνα.Πάει για δοκιμαστικό ή θα κατέβει Ρέθυμνο μιας που το Σάββατο ξεκινάει δρομολόγια;
  7. Και βλάβη να είναι σε μία μηχανή,έχει πιστοποιητικό από το νηογνόμωνα να ταξιδεύει με 3 μηχανές οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά...
  8. Άθλιο λιμάνι της Χίου , άθλιος καιρός ,λίγο το πλοίο και ο νέος καπετάνιος του, αν και ικανότατος, που δε το ξέρει ακόμα δεν θέλει και πολύ για να γίνει η στραβή...Εγώ κυρίως θα μείνω στο πρώτο...Ως πότε θα υπάρχουν αυτά τα τριτοκοσμικά λιμάνια που όταν μπαίνεις μέσα πραγματικά δε ξέρεις αν θα βγεις...Αυτό το πράγμα συμβαίνει για πολλοστή φορά...Χίος στη Τήνο ,πρέβελης και Κορνάρος σε Κασοκαρπαθία,Άνδρος με προσαράξεις πλοίων,Νάξος με δυσκολίες πλοίων με δυνατούς καιρούς και έλλειψη υποδομών για φόρτωση 3 πλοίων μέσα σε ένα μόλο 100 μέτρα και τώρα στη Χίο με το Σάμος...Τόσες φορές επιβάτες και πλοία έχουν κινδυνέψει και η πολιτεία , τα λιμενικά ταμεία και τα λιμεναρχεία σφυράνε αδιάφορα...Εδώ μη ξεχάσω να αναφέρω τα συμφέροντα που υπάρχουν...Λιμάνι στη Χίο υπάρχει και στα μεστά αλλά μερικοί δε θέλουν να γίνει αυτή η μεταφορά,γιατί δεν είναι προς όφελος τους...Πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να πάρουν μπροστά όλοι και να ξεκινάνε να χτίζονται είτε νέα λιμάνια είτε όποιο νησί έχει δεύτερο λιμάνι και ασφαλέστερο να μεταφερθεί εκεί...Τόσο δύσκολο είναι...
  9. Εγώ πιστεύω ότι όλα χρειάζονται για να διατηρηθεί μια εταιρεία σε αυτό το χώρο.Συνέπεια και σταθερότητα στην εξυπηρέτηση των νησιών είχε και η ASL,η οποία όμως δεν αναπτύχθηκε και παρόλο τα υψηλά της στάνταρ,φέτος έκλεισε.Είναι αυτό που λένε ένα=κανένα.Δε λέω να αγοράσει 2 πλοία και να μην ξέρει που να τα δρομολογήσει και να κάνει βεβιασμένες κινήσεις.Είπα παραπάνω δύο γραμμές που πιστεύω ότι θα είχαν μεγάλο κέρδος για μια εταιρεία.Δείτε για παράδειγμα το κενο από Πειραιά για Ιό και Σαντορίνη από τις 7 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα,της Ραφήνας για Άνδρο από τις 8 το πρωί έως τις 5 απόγευμα και τα εξτρά δρομολόγια των μεγάλων Blue κάθε χρόνο από Πειραιά για Πάρο 12 το μεσημέρι.Εγώ πιστεύω ότι θα δούμε κι αλλά αξιόλογα ταχύπλοα,και θα κάνω μια πρόβλεψη να πω ότι αυτή η εταιρεία είναι ικανή και πιστεύω θα δημιουργήσει ένα brandname παρόμοιο των Highspeed αν κάνει σωστή διαχείρηση.
  10. Και γώ μια χαρά τη βρίσκω την εταιρεία και πιστεύω ότι οποία κίνηση κάνει,την κάνει τη κατάλληλη στιγμή και μέχρι τώρα της βγαίνει.Όσον αφορά για παρόμοιες κινήσεις διπλανών πιστεύω πως είναι κάτι το οποίο δε μπορεί να θεωρηθεί σα μέτρο σύγκρισης.Η golden τότε που πήρε τα μικρά έκανε βεβιασμένες κινήσεις οι οποίες φυσικά δε πρόκειται να έχουν κέρδος.Όταν δρομολογείς πλοία με μικρότερες δυνατότητες από τον ανταγωνισμό σε συνδυασμό με πλαστά ωράρια και αντί να φτάνεις 12 το βράδυ φτάνεις 5 το πρωί όπως γινόταν συνεχώς είναι βέβαιο ότι το όλο εγχείρημα δε θα πετύχει.Εδώ όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.Αν βάλεις τα πλοία σε ώρες που δεν έχουν να ανταγωνιστούν κάποιον αλλά σε ανταγωνιστική γραμμή και με σωστά ωράρια που μπορείς να τηρήσεις,θα πετύχει.Το Thunder το έδειξε πέρυσι,και φέτος που δε θα έχει αντίπαλο το Hellenic Highspeed για Μύκονο το οποίο πέρυσι του έπαιρνε 100-150 άτομα το δρομολόγιο,πιστεύω θα τα πάει περίφημα.Απλώς εγώ βλέπω αυτό το κενό σε αυτές τις γραμμές που ανέφερα και αν δεν αρπάξει την ευκαιρία κάποιος τότε σε λίγα χρόνια θα δίνουμε 100€ για Πειραιά Πάρο και θα λέμε φθηνά είναι.Εξάλλου ο ίδιος ο καπετάνιος του Thunder σε μια συνέντευξη του πέρυσι είπε,ότι ελπίζουν να συνεχίσουν σε αγορές ταχύπλοων για να δημιουργήσουν κάτι το οποίο οι άλλοι θα βλέπουν από μακριά.Ευκαιρία είναι.Στη διπλανή πόρτα υπάρχουν δυο ταχύπλοαρες(Osman G1 και Orhan G1) που θα βοηθούσαν την εταιρεία να κάνει αυτό το βήμα παρακάτω… Σορρυ για το off topic.
  11. Ωραία όλα αυτά που ανέφεραν αλλά φαίνεται πως η εταιρεία δε στοχεύει μεσοπρόθεσμα σε μεγάλη ανάπτυξη,ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει το δικό της κοινό όπως αναφέρουν.Για παράδειγμα αν είχαν άλλο ένα ή δύο ταχύπλοα και έβαζαν το ένα από Πειραιά 12:00 για Πάρο Ιό Θήρα και ένα από Ραφήνα 12:00 για Άνδρο Τήνο Μύκονο Πάρο χωρίς να πέφτουν πάνω στα συμβατικά τους και σε ώρες άλλων πλοίων θα πήγαιναν εξαιρετικά.Χώρος υπάρχει ακόμα,αλλά με την ανάπτυξη της Seajets δε πιστεύω πως θα υπάρχει για πολύ και πρέπει να το εκμεταλλευτούν...
  12. Γυρνάει Πειραιά το γατί αρκετά αγριεμένο με 42κόμβους...Καιρό είχα να δω το συγκεκριμένο να πηγαίνει τόσο
  13. Δεν ξέρω αν είναι κατάλληλο για μια τέτοια γραμμή το συγκεκριμένο έχοντας να κροσάρει τόσα μπουγάζια.Έχω ακούσει ότι το ταξίδεψα του είναι το ίδιο ίσως και χειρότερο κυρίως λόγω του πολύ χαμηλού βυθίσματος ακόμα και από τα δύο μικρά (seajet2-superjet) , ανεξάρτητα αν είναι πιο βαρύ...
  14. Σαντορίνη - Μύκονος Seajets 89.20 E Golden Star 85 E Minoan 56 E Πειραιάς - Σαντορίνη Seajets 84.70E Minaon 49E Πειραιάς - Πάρος Seajets 67.70 E Minoan 44 E Highspeed 4 66 E Ενδεικτικό ότι το Santorini Palace μπορεί να δουλέψει καλά αυτή τη σεζόν λόγω της χαμηλής τιμολογιακής πολιτικής όμως τι να το κάνεις όταν έχεις μόνο ένα ταχύπλοο και τα πλοία του ανταγωνισμού τις ημέρες που δεν θα έχει δρομολόγιο το Palace και όχι μόνο θα ταξιδεύουν γεμάτα και θα αδειάζουν και γεμίζουν πάλι σε λιμάνια όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος Χ 3 λόγω των πολλών πλοίων με τιμές κυριολεκτικά φαρμακείο...Μετά αναρωτιόμαστε πως καταφέρνει η Seajets να αγοράζει πλοία κάθε χρόνο
×
×
  • Create New...