Jump to content
Shipfriends

Champion Jet_2

eMembers
  • Posts

    1,694
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

Recent Profile Visitors

6,752 profile views
  1. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει ενδιαφερόμενος για τα 3 μεγάλα ταχύπλοα της εταιρείας; Θα μου άρεσε να έβλεπα να τα αγόραζαν είτε η GSF είτε η Fast είτε η HSW και να τα έβαζε απέναντι στα πλοία της seajets...
  2. Στο σύστημα κρατήσεων, το απογευματινό δρομολόγιο της Παροναξίας το καλοκαίρι φαίνεται να εκτελείται από το Blue Star 1 αντί του Πατμος και το Πατμος φαίνεται στην άγονη Δωδεκανησων.Ανοίγει ο δρόμος για το Χίος στη Κασοκαρπαθια.
  3. Και δεν το βάζει Πειραιάς Χανιά μιας που έφυγε η Μινοαν και να το δουλέψει κανονικά ως ΕΓ/ΟΓ;Ήδη έχει δρομολόγιο προς Χανιά η εταιρεία και πηγαίνει πολύ καλά.Τα φορτηγά που έπαιρνε η Μινοαν θα μπορούσε να τα μεταφέρει το συγκεκριμένο ενώ με ελκυστικές τιμές θα μπορούσε να πάρει και αρκετό κόσμο που δεν θα βρίσκει εισιτήριο ειδικά το καλοκαίρι.Τροφή για σκέψη.
  4. Μακάρι να έχουμε νεωτέρα και να δούμε σε λίγο καιρό να ανακοινώνεται παραγγελία είτε είναι 100 είτε 80 μέτρα. Η ακτοπλοΐα έχει ανάγκη από σύγχρονα πλοία.
  5. Υπάρχει κανένα νέο που σκοπεύει να το δρομολογήσει η εταιρεία φέτος το καλοκαίρι;
  6. Το BS 1 όταν γυρίσει το αποκλείουμε να κάνει απογευματινό Παροναξίας,δηλαδή ουσιαστικά να σκαντζάρει το Πάτμος και το Πάτμος να κάνει άγονη Δωδεκανήσου και το Χίος Κάσο Κάρπαθο;
  7. Έχω την εντύπωση ότι η γραμμή σιγά σιγά έχει αρχίσει και αναβαθμίζεται με κανονικά ΕΓ/ΟΓ πλοία να αντικαθιστούν παντόφλες.Άραγε το νέο πλοίο από την Ιαπωνία στοχεύει σε περαιτέρω αντικατάσταση παντοφλών ή είναι απλώς αγορά για έξτρα χωρητικότητα;
  8. Ανέβηκαν δρομολόγια του Santa Irini από 01/05-30/10 από Ηράκλειο 08:30 για Σαντορίνη (11:00-17:30) και επιστροφή Ηράκλειο 20:00. Πιο συγκεκιμένα από (01/05 - 11/06) και (25/09-30/10) κάθε ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ-ΚΥ,από (12/06-16/07) και (04/09-24/09) κάθε ΔΕ-ΤΕ-ΠΕ-ΠΑ-ΚΥ και από 17/07-03/09 καθημερινά πλην Σαββάτου. Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τις τιμές που θα έχει. Προβλέπω να γίνεται μάχη φέτος στη γραμμή του Ηρακλείου
  9. Το όλο εγχείρημα με το Σμύρνα σε μένα δείχνει ότι οι ακτοπλόοι δεν έχουν όραμα πλέον. Με τα λεφτά της μετασκευής του Σμύρνα και τα χρήματα της αγοράς/μετασκευής της Κοντέσσας θα μπορούσαν πολύ εύκολα να ναυπηγήσουν ένα πλοίο στα 120μ στυλ Θεολόγου ή σαν αυτό που ναυπηγεί η Siremar και θα το εκμεταλλεύονταν για χρόνια και πιστεύω πως σίγουρα θα έκανε απόσβεση. Ειδικά αν είχε και συστήματα όπως φωτοβολταϊκά πάνελ, plug in στο λιμάνι, scrubber και διάφορα άλλα καλούδια ένα τέτοιο πλοίο θα ήταν σίγουρα πιο βιώσιμο απ'το να αγόραζε μεταχειρισμένα πλοία...
  10. Τα υπάρχων Spirit of Tasmania όταν παραδοθούν τα καινούρια έχει ακουστεί τι θα γίνουν; Μου μοιάζει ιδανική λύση για την αντικατάσταση του Κρήτη και του Horizon από το 2024, εκτός αν η Attica ναυπηγήσει νέα βαπόρια που πιστεύω θα ήταν ακόμα καλύτερο σαν σενάριο.
  11. To πλοίο έχει ξεκινήσει κανονικά δρομολόγια και από βίντεο που έχω δει στο Youtube είναι πραγματικά στολίδι. Καλοτάξιδο εύχομαι να είναι και ελπίζω να δούμε κι εμείς παρόμοιες κατασκευής να έρχονται στην Ελλάδα.
  12. Hellenic Seaways γιατί τόλμησε να φέρει νέα ταχύπλοα, όταν άλλοι αγοράζουν ότι παλίο πλοίο βρούν στην αγορά.Και η ίδια κάλλιστα θα μπορούσε να αγοράσει second hand ταχύπλοα αλλά δεν το έκανε.
  13. Το δρομολόγιο που είχε περαστεί με το Rapidlink για Μήλο Φολέγανδρο Ιό Σαντορίνη φαίνεται στο σύστημα πλέον με το Speedrunner Jet
  14. Μετά τις δυο νέες προσθήκες στην ακτοπλοΐα αυτές του Color Viking και του rosella μπορώ να πω ότι απογοητεύτικα με αυτές τις αγορές και μόνο πίσω πάμε με αυτόν τον τρόπο. Είναι βαπόρια που έχουν δουλέψει ήδη αρκετό καιρό και χρειάζονται σίγουρα αρκετή δουλειά για να έρθουν στα στανταρ της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.Ποσό μάλλον όταν και στην γειτονική Ιταλία που συχνά την συγκρίνουμε με τη χώρα μας λόγω ύπαρξης αρκετών υπερηλίκων πλοίων, φαίνεται να γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρείες για ανανέωση στόλου.Αν θυμάμαι καλά το 2020 πούλησε η trasmediterranea το Villa de Teror στους Καναδούς και θα μπορούσε πολύ εύκολα να βρεθεί στα νερά μας.Πλοίο κατασκευησ 2019, ταχύτητα γύρω στα 22-23 μίλια και με ικανοποιητική χωρητικότητα σε ΙΧ και επιβάτες πιστεύω πως θα αποτελούσε μια πολύ καλή προσθήκη στην ακτοπλοΐα μας και ποσό μάλλον για τις Δυτικές Κυκλάδες.Δε λέω κάθε πλοίο που έρχεται στη χώρα μας είναι καλό γιατί θα δουλέψει κόσμος αλλά πιστεύω ότι αυτή η εμμονή με την έλευση παλιών πλοίων πρέπει κάπως να σταματήσει.Μια 35ετια/40ετια θα ήταν ιδανική, όπως ακριβώς γινόταν παλαιότερα.
×
×
  • Create New...