Jump to content
Shipfriends

Champion Jet_2

eMembers
  • Content Count

    872
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,765 profile views
  1. Παλιά που θυμάμαι στο Highspeed 5 υπήρχε ένα μήνυμα που έβγαινε από τα μεγάφωνα του πλοίου λέγοντας να παραμείνουμε στις θέσεις μας σε ελληνικα και αγγλικα,άρα υπήρχε και παλαιότερα...
  2. Γενικά τα μικρά,όπως το supercat και τo seajet2/superjet,ταξιδεύουν καλύτερα με τον καιρό στη μπάντα.Συνεπώς ψήλωνει λόγω του βοριά που επικρατεί στο Αιγαίο
  3. Λίγο ο καιρός,λίγο το ότι έκατσε στην Τήνο πάνω από μια ώρα λογικό είναι να καθυστερήσει
  4. Ψάχνοντας λίγο στο ais,έπεσα πάνω στο πλοίο,το οποίο έχει destination PIRAEUS με ETA 15/9.Λογικά για να γίνουν εργασίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Ιταλίας και Αλβανίας;
  5. Το πλοίο το ταξίδεψα πρόσφατα και μπορώ να πω ότι δεν με εντυπωσίασε καθόλου εσωτερικά.Υπήρχαν αρκετές φθορές ενώ μέσα ήταν πολύ βρόμικο.Καταλαβαίνω ότι το πλήρωμα σε 10 λεπτά που είναι στο λιμάνι δεν μπορεί να κάνει τίποτα αλλά πραγματικά δεν έχω ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο.Στα περισσότερα καθίσματα στην αίθουσα ''Η'',πίσω από την reception,είχε χαλάσει η ανάκλιση και αν στηριζόσουν λίγο στην πλάτη των καθισμάτων,έπεφταν.Στο πρυμιό σαλονάκι πρέπει να είχε πρόβλημα το aircondition και να μην δούλευε γιατί είχε αφόρητη ζέστη ενώ είχε κραδασμούς καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού,υποθέτω λόγω των τουρμπίνων.Οι τουαλέτες πρύμα αριστερά είχαν θέμα αφού κάτω ήταν φουλ από νερά(χειρότερα από Bluestar) και από τις οσμές δεν μπορούσες καν να μπεις μέσα.Tα μόνα θετικά ήταν το ευγενέστατο πλήρωμα του και η ποιότητα στα μπαρ του. Κατά τα άλλα ταξίδι 5 αστέρων......Από κίνηση ήταν αρκετά καλά με τους περισσότερους επιβάτες να επιβιβάζονται στην Πάρο.Το πλοίο πάντως χρειάζεται μια ανακαίνιση,αλα worldchampion,για να ανταποκρίνεται η πανέμορφη εξωτερική του εμφάνιση και στο εσωτερικό του
  6. Τελικά με το Turgut Ozal τι έγινε;Για 9/8 είχε πει ένας shipfriend για παραλαβή αλλά πέρασε αυτή η μέρα.
  7. Είναι πολλά πράγματα που παίζουν ρόλο.Ενα από αυτά είναι η φόρτωση,άλλο ο καιρός,άλλο τα ρεύματα κλπ...Προχθές με το γεμάτο 8αρι(9αρι) είχαμε κόψει στους 30 31 κόμβους όπως έβλεπα από το myshiptracking για να μην ταλαιπωρηθουν οι επιβάτες και το πλοίο γιατι είχε μεγάλο ύψος κύματος.Μπορω να πω,αν τα μέτρησα σωστά,ότι το πλοίο είχε γύρω στα 100 ΙΧ μεσα και πρωτόκολλο σε επιβατες...
  8. Από ότι άκουσα έχει γίνει πρόχειρη ''επισκευή'' των ρηγμάτων ενώ έχει γίνει παράλληλα και απάντληση του πετρελαίου.Περιμένουν λένε να πέσει το μελτέμι για να φύγει...
  9. Έχει και μπόλικο καιρό σημερα(είμαι στο worldchampion αυτή τη στιγμη) ,που εχει ως συνεπεια ολα να πηγαινουν κομμενα και προσεκτικά με το 8αρι(να μην πω 9αρι και κατηγορήσω την ΕΜΥ.......)
  10. Θα πάει κάπου εκτός Ελλάδας και θα επιστρέψει ή μόνιμα εκτος;
  11. Όντως περίεργο το όλο γεγονός,αλλά μήπως ''έπεσε φωνή'' από το traffic αφού μέχρι να πάρει άγκυρες θα είχε και άλλη καθυστέρηση κάποιων λεπτών και κοντά στο Naxos δένει το SuperExpress το οποίο έπρεπε να γυρίσει στα λεμονάδικα για να βγει προς την μπούκα.Μου έχει τύχει να είμαι πρωί σε αναχώρηση του δήλος στο λιμάνι και να ακούω από τα VHF φωνές επειδή δεν τήρησε την ώρα αναχώρησης για 5 λεπτά...
  12. Είπα ότι περάσε πάνω-κοντα απο ύφαλο και μπορεί να έχει θέμα.Καποιος μπορεί να φανταστεί χωρίς να γίνονται εικασίες εκ μέρους μου...
  13. Από την πορεία του πάντως φένεται να πέρασε πάνω από τον ύφαλο Μανσελλ ανοιχτά της θηρασιάς με βύθισμα 2,6 μ....Μακάρι να μην είναι αυτό που νομίζω
×
×
  • Create New...