Jump to content
Shipfriends

Champion Jet_2

eMembers
  • Posts

    1,808
  • Joined

  • Last visited

About Champion Jet_2

Recent Profile Visitors

8,309 profile views
  1. Ίσως να ήταν κάποιο πρόβλημα του συστήματος, γιατί πλέον εμφανίζει κανονικά τις διαθεσιμότητες. Τα δρομολόγια των υπολοίπων Highspeed ακόμα να ανεβούν πάντως, ενώ βάση του Σ.Α.Σ είναι να ξεκινήσουν δρομολόγια από 08/05. Μήπως δεν έχουν πέσει ακόμα οι υπογραφές για τις εγκρίσεις των δρομολογίων τους και γι' αυτό δεν τα έχουν ανεβάσει; Σε περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο τι μπορεί να καθυστερεί τόσο πολύ την υπογραφή των συγκεκριμένων δρομολογίων ενώ άλλες εταιρείες ανεβάζουν δρομολόγια με διαθεσιμότητες τουλάχιστον 6 μήνες πριν, χωρίς καν να έχει πραγματοποιηθεί Σ.Α.Σ ;
  2. Και ο Σολωμός να φύγει, η εταιρεία έχει κατάλληλα καράβια για Δυτικές. Θεολόγος Π και Fast Ferries Andros είναι εξίσου ικανά να φέρουν εις πέρας το έργο της άγονης και είναι σαφώς ανώτερα από θέμα ξενοδοχιακού και ταχύτητας. Τα τελευταία χρόνια είχε το μεγαλύτερο μερίδιο στη γραμμή της Ραφήνας και θα μου φανεί παράλογο να αποδυναμώσει την παρουσία της σε μια κερφοφόρα γραμμή όπου το Θεολόγος και τα υπόλοιπα καράβια ανεβοκατεβαίνουν γεμάτα, το χειμώνα με φορτηγά και το καλοκαίρι με επιβάτες, για "ξένα χωράφια". Η εταιρεία αυτή δεν μας έχει συνηθίσει η εταιρεία να κινείται κατ αυτόν τον τρόπο και να πέρνει τόσο μεγάλα ρίσκα. Μένει να δούμε εάν οι φήμες γίνουν πραγματικότητα. Πάντως πιστεύω ότι η εταιρεία μπορεί να φέρει εις πέρας μια τέτοια κίνηση όπως έκανε παλαιότερα με την δρομολόγηση του Θεολόγου στη γραμμή της Ραφήνας. Επιπλέον αυτό που μπορώ να σκεφτώ σε βάθος χρόνου είναι να αφήσει την επιδοτούμενη γραμμή της Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης και να ελευθερωθεί το Κοραής ώστε να αναλάβει κάποια άλλη γραμμή, όπως αυτή του Ιονίου...
  3. Σε περίπτωση που φύγει καράβι της Fast για Ζάκυνθο, το κενό που θα δημιουργηθεί στη Ραφήνα μπορεί πολύ εύκολα να καλύψει, το Andros King. Ειδικά για την Golden ένα τέτοιο σενάριο θα ήταν ιδανικό. Βέβαια η Ζάκυνθος και γενικότερα τα νησιά του Ιονίου, ιδιαίτερα για την χειμερινή περίοδο, καλύπτονται στο έπακρο από την Levante. Για να μην με φάτε οι εκ των Ιονίων, εννοώ ότι η κίνηση που υπάρχει καλύπτεται επαρκώς με 4 δρομολόγια από/προς κάθε κατεύθυνση. Δεν λέω καλό θα ήταν να υπάρξει και εκεί ανταγωνισμός, να μειωθούν τιμές κλπ αλλά αν γίνει κάτι τέτοιο δε ξέρω αν θα είναι βιώσιμο και για τους δύο.
  4. Το πλοίο βρίσκεται στα ναυπηγεία Ελευσίνας ώστε να ετοιμαστεί για την επερχόμενη σεζόν.
  5. Ας ανοίξουν τα πλάνα δρομολόγησης τουλάχιστον. Λιγότερο από δύο μήνες έμειναν μέχρι την έναρξη των δρομολογίων τους και ακόμα να εμφανισθεί κάτι στο σύστημα.
  6. Επέστρεψαν οι μηχανές του από Ισπανία; Μακάρι να έγινε σωστή επισκευή φέτος και να το δούμε να ταξιδεύει με τις ταχύτητες που είχε όταν πρωτοήρθε...
  7. Μεθόρμισε στο Κερατσίνι το πλοίο ώστε να ετοιμαστεί ενόψει της δρομολόγησης του στα ενδοκυκλαδικά από 10/03 έως 10/04, αντικαθιστώντας το Άρτεμις.
  8. Δε καταλαβαίνω τον λόγο που καθόμαστε και ασχολούμαστε τόσο εμμονικά με το αν θα πάρει επιδότηση η γραμμή ή όχι. Προς το παρόν είναι αναρτημένα τα δρομολόγια από Βόλο και Μαντούδι και ο κόσμος που θέλει να προγραμματίσει διακοπές θα το κάνει βάση των ήδη αναρτημένων δρομολογίων. Πιστεύεται ότι ο μέσος Έλληνας, πόσο μάλλον ο τουρίστας, σε μια κράτηση από Σκιάθο για Σκόπελο γνωρίζει με το καράβι που ταξιδεύει αν αυτό έρχεται από Θεσσαλονίκη ή Βόλο ή Μαντούδι ; Πιστεύετε επίσης πως γνωρίζει την διαφορά ανάμεσα στο Sporades Star , το Express Jet και το Speedrunner Jet 2; Για να μην δυσκολεύεστε η απάντηση είναι όχι. Είναι μεγάλο σφάλμα να επιδοτείται ταχύπλοο μέσα στο καλοκαίρι, το οποίο είναι Sold Out αρκετά συχνά, για να πάνε οι Βορειοελλαδίτες Σκιάθο από Θεσσαλονίκη αντί του Βόλου. Τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να δοθούν και να πιάσουν τόπο σε σημαντικά πράγματα, που υπάρχει πραγματική ανάγκη, από το να εξυπηρετούνται μόνο τα συμφέροντα ορισμένων εταιρειών, εις βάρος του φορολογούμενου Έλληνα πολίτη...
  9. Η αλήθεια είναι πως το πλοίο θα μπορούσε να δουλέψει σε πολλές γραμμές πορθμείου, εντός μια ώρας, λόγω της χαμηλής κατανάλωσης και της δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και αυτοκινήτων που έχει. Ειδικά για Μαντούδι-Σποράδες όπως έχουν προγραμματιστεί τα δρομολόγια φέτος θα ήταν το πλέον ιδανικό. Βέβαια έχει μερικούς περιορισμούς σαν πλοίο. Για παράδειγμα έχει μόνο δύο μηχανές που σημαίνει ότι αν βγει εκτός η μια δεν μπορεί να εκτελεστούν τα δρομολόγια, σε σχέση με άλλα ταχύπλοα που έχουν 4 μηχανές τα οποία παίρνουν άδεια να ταξιδέψουν με 3 μηχανές αν υπάρξει βλάβη. Μακάρι να το επισκευάσουν και να το ξαναδούμε στην ενεργό δράση. Γνωρίζει κάποιο μέλος αν υπάρχει στα πλάνα της εταιρεία η επισκευή του συγκερκιμένου;
  10. Δεν ξέρω αν έχει γίνει αντιληπτό από αρκετούς εδώ, αν και από ότι φαίνεται μάλλον δεν έχει γίνει, η εταιρεία δηλώνει οποιοδήποτε πλοίο θέλει σε οποιαδήποτε γραμμή θέλει χωρίς να σημαίνει ότι εν τέλη θα καταλήξει στη γραμμή που δηλώθηκε το εκάστοτε πλοίο. Δεν χρειάζεται να γεμίζουμε με σενάρια τις σελίδες των πλοίων του Forum, προσπαθώντας να μαντεψουμε τις κινήσεις της εταιρείας. Όπως έχουμε δει τα τελευταία χρόνια οι δηλώσεις δρομολόγησης πολύ απλά δεν ακολουθούνται τόσο σε πλοία όσο και σε γραμμές.
  11. Προφανώς και τρέχουν τα Champions αφού ως συνήθως, είναι τα πρώτα πλοία που ανοίγουν τη σεζόν. Πέρα από τις λαμαρίνες γίνονται δουλειές και στο μηχανολογικό/ξενοδοχειακό τομέα του Max και Eurochampion , ενώ γίνονται επισκευές και στο Olympic που πέρυσι αντιμετώπισε σοβαρές μηχανικές βλάβες. Αν βάλεις κάτω τους δεξαμενισμούς στα Champions και τις ετοιμασίες στα υπόλοιπα του στόλου, βλέπω χλωμό να ετοιμάζουν και το Jumbo Jet 2.
  12. Δε φαίνεται να το ετοιμάζουν για φέτος πάντως, ίσως επειδή τρέχουν τα project του Eurochampion Jet και του Max Jet. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική να ετοιμάζουν το Max, και να αφήνουν αυτό έξω από τον προγραμματισμό τους, όντας 9 χρόνια νεότερο. Είναι να απορεί κανείς με τις κινήσεις της εταιρείας ώρες ώρες.
  13. Δυστυχώς το μόνο που γνωρίζω είναι ότι θα γίνει η μεθορμιση του συγκεκριμένου πλοίου.Το λιμάνι του Αστακού δε μου ακούγεται θετικός οιωνός ως προς την δραστηριοποίηση του πλοίου πάντως.
  14. Μεθαύριο αναμένεται να γίνει μεθορμιση του πλοίου από την Ελευσίνα στον Αστακό
  15. Mην ξεχνάμε και την option ναυπήγησης για ακόμα δύο eflexer βάση της αρχικής συμφωνίας που είχε γίνει με την Stena. Μπορεί πολύ εύκολα να ενεργοποιηθεί η option, και να μείνει η Αδριατική με τα eFlexer μαζί με τα Fast του Μπάρι σε μεταγενέστερο χρόνο. Έτσι μπορεί να φύγουν τα Superfast III/IV/XI/Αριάδνη/Όρη και να τα δούμε στο Αιγαίο Κρήτη και Δωδεκάνησα και με μια ανακατάταξη στόλου να φύγουν παλαιότερα πλοία όπως το Σάμος/Ρόδος/Ελ Βενιζέλος κλπ.
×
×
  • Create New...