-
Posts
1,885 -
Joined
-
Last visited
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Δε νομίζω να είναι λόγω κόσμου που ξέμεινε με το απαγορευτικό αλλά μόνο για να έρθουν τα πλοία στα εγκεκιμένα τους δρομολόγια. Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν είναι αυτό που έκανε σήμερα η Seajets. Το CLJ1 έκανε το δρομολόγιο Πειραιάς Σύρος Τήνος Μύκονος και επιστροφή και το World έκανε Ηράκλειο Θήρα Νάξο Πάρο Μύκονο και επιστροφή. Οι επιβάτες μετεπιβιβάστηκαν από το ένα πλοίο στο άλλο στη Μύκονο και συνέχισαν προς του προορισμούς τους με μικρή καθυστέρηση. Επικράτησε λίγο κομφούζιο είναι η αλήθεια με αρκετά άτομα να μετεπιβιβάζονται αλλά για την εταιρεία τους ήταν προτιμότερο από το να καίνε τσάμπα πετρέλαια.- 1,271 replies
-
Μετατέθηκε εκ νέου για τις 08/07 η δρομολόγηση του ταχυπλόου.
- 1,432 replies
-
- hellenic seaways
- austal
- (and 10 more)
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Γιατί πολύ απλά όπως προείπα με την επιδότηση είναι όλοι τους βολεμένοι,από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Καλόμαθαν και τώρα αν δε τους την δώσουν θα κάνουν τους δύσκολους να δρομολογήσουν πλοίο και ως διά μαγείας θα την αφήσουν. Πολύ που τους νοιάζει αν οι βόρειοελλαδίτες θα πάνε Σποράδες μέσω Θεσσαλονίκης ή Βόλου. Χαζοί δεν είναι οι πλοιοκτήτες. Ξέρουν να διεκδικούν μέχρι και το τελευταίο σεντ. Χαζοί δυστυχώς είναι αυτοί που αποφασίζουν για τη διάθεση 55.000 χιλιάδων ευρώ ανά δρομολόγιο για να πηγαινοέρχεται γεμάτο ταχύπλοο εν μέσω καλοκαιριού στο Θεσσαλονίκη Σποραδες… αλλά βλέπετε πρέπει να γίνονται τα χατήρια της τοπικής αυτοδιοίκηση και του πλοιοκτήτη… -
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Έχετε καταλάβει ότι με τα λεφτά των ελλήνων φορολογούμενων , και συνεπώς δικά σας λεφτά, στηρίζετε με τα γραφόμενα σας την επιδότηση σε μια γραμμή που το πλοίο αρκετές φορές, ιδιαίτερα το βαθύ καλοκαίρι, ταξιδεύει με υψηλές πληρότητες και πρωτόκολλο για να μπαίνουν καθαρά στη τσέπη ενός πλοιοκτήτη που μόλις μπει Σεπτέμβρης θα πει τα λέμε του χρόνου; Αν πραγματικά πιστεύετε ότι αυτό χαρακτηρίζετε ισορροπημένη ανάπτυξη δεν έχω να πω κάτι άλλο, και η αντίληψη αυτή δείχνει τον λόγο που η χώρα μας βρίσκεται ακόμα πίσω σε πολλά πράγματα. Με την κατάσταση που επικρατεί στη γραμμή λόγω της επιδότησης τοπική αυτοδιοίκηση, υπουργείο, πλοιοκτήτες κλπ είναι όλοι ευχαριστημένοι-βολεμένοι εκτός της τσέπης του Έλληνα φορολογούμενου. Αντί να διαθέσουν τα λεφτά αυτά ώστε γίνουν ουσιώδη έργα και να φτιάξουν λιμάνια της προκοπής σε όλη την επικράτεια για την ΑΣΦΆΛΕΙΑ των επιβατών των πληρωμάτων και των πλοίων, προτιμάτε να τα δίνει σε ένα καράβι που ταξιδεύει με πρωτόκολλο για να βλέπετε αναχώρηση ντέ και καλά από τη Θεσσαλονίκη; Για όνομα δηλαδή... Εσείς οι ίδιοι όλο το χειμώνα κάνατε συνεχώς ερωτήσεις το πότε θα ανοίξουν τα πλάνα για Θεσσαλονίκη, γιατί δεν έχουν βάλει δρομολόγια ακόμα και αρκετές φορές εκφράσατε τον προβληματισμό σας το πως μπορεί κάποιος τουρίστας να προγραμματίσει διακοπές αφού δεν είναι σίγουρος ότι θα υπάρχει πλοίο φέτος. Όλο αυτό το σκηνικό λοιπόν είναι απόρροια της επιδότησης. Θέμα με τη Θεσσαλονίκη και τις Σποράδες δε νομίζω να έχει κανένας μας. Ίσα ίσα που σαν καραβολάτρες θέλουμε να βλέπουμε όσο το δυνατόν περισσότερα πλοία και περισσότερα αναχωρήσεις από όλα τα λιμάνια της Ελλάδας. Τα ίδια ακριβώς λέγαμε και για τις επιδοτήσεις στο Σητεία- Δωδεκάνησα - Ρόδος και Σητεία-Αγ Νικόλαος-Σαντορίνη. Όταν λοιπόν καταλάβετε ότι η επιδότηση αυτή αποτελεί χορηγία του κράτους ως προς την Seajets και κατεβείτε από το συννεφάκι στο οποίο βρίσκεστε τότε θα δείτε πραγματικά αυτό που σας λέμε αρκετά από τα μέλη του Forum. Δείτε λίγο και την αντίθετη άποψη δεν είναι κακό. Η γραμμή έχει το κοινό της πλέον και ο κόσμος την έχει μάθει. Μπορεί να στηριχτεί από μόνη της βάσει των περιλπτικών που έχει και τα αποτελέσματα με ελεύθερη δρομολόγηση και άνοιγμα πλάνων από νωρίς τολμώ να πω πως θα είναι σαφώς καλύτερα για τα νησιά αυτά. -
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Πολύ σωστά τα λέει ο polmyt και θα συμφωνήσω μαζί του. Η γραμμή τόσα χρόνια έχει δείξει ότι έχει δυναμική. Δεν είναι μεν Κυκλάδες που έχει πολλά νησιά και συνδέσεις, με το island hopping να αποτελεί το μεγαλύτερο κέρδος για τα ταχύπλοα, άλλα το συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει αποδείξει δε πως έχει το κοινό του. Είναι γεγονός ότι από το 2016 που δρομολόγησε η HSW το Flyingcat 4 ,ανευ επιδότησης, υπήρχαν αναφορές ότι το πλοίο έκανε αρκετά καλές περιλιπτικές και μερικές φορές έπιανε ακόμα και πρωτόκολλο. Η συνέχεια της γραμμής με τις επιδοτήσεις είναι γνωστή. Αρκετοί εδώ στο Forum έχετε αναφερθεί ότι ο κόσμος το προτιμάει για τα χαμηλά εισητιρία που προσφέρει λόγω της επιδότησης. Θα ήθελα σας υπνεθυμήσω ότι αυτός ο αριθμός εισιτηρίων είναι αρκετά περιορισμένος και για παράδειγμα το επόμενο ΣΚ όλες οι θέσεις αυτές είναι εξαντλημένες, επομένως ο κόσμος που θα ταξιδέψει με το πλοίο για τα νησιά αυτά θα πληρώσει τον κανονικό ναύλο και όχι τον μειωμένο λόγω επιδότησης. Ακόμα και το βαθύ καλοκαίρι έχει αποδειχθεί ότι το πλοίο αρκετές φορές πιάνει πρωτόκολλο, που σημαίνει ότι αρκετοί πληρώνουν ακόμα και Club,Platinum θέσεις για να ταξιδέψουν με το πλοίο. Αυτό από μόνο του καθιστά γεγονός ότι η γραμμή έχει δυναμική και μπορεί να στηριχτεί μόνη της και ο κόσμος την προτιμάει,όπως και ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα από την ανακόινωση των δρομολογίων κατάφερε να έχει πληρότητα 50%. Το κράτος στήριξε για χρόνια τη γραμμή και ο κόσμος πλέον την έμαθε. Η επιδότηση πλέον δε χρειάζεται και μοιάζει περισσότερο με ξέπλυμα χρήαμτος. Αν κρίνουν εκεί στην Seajets ότι δεν μπορεί να σταθεί ένα εκ των Runner μόνο του στη γραμμή διαθέτουν ευρύ στόλο από ταχύπλοα, είτε Ε/Γ-Ο/Γ είτε αμιγώς Ε/Γ, πολύ πιο οικονομικά από τα Runner που μόνα τους μπορούν να σταθούν και να γεμίζουν συνεχώς, που για μένα με το σωστό συνδυασμό δρομολογίων-τιμών ακόμα και το Runner μπορεί να σταθεί στη γραμμή αυτή. Παράλληλα η άποψη μου είναι ότι η επιδότηση, με την όλη αναμονή για τον διαγωνισμό και την ανάρτηση δρομολογίων, αποτελεί πλέον τροχοπέδη για την ανάπτυξη της γραμμής. Αν η ανακοίνωση των δρομολογίων γινόταν παράλληλα με την ανακοίνωση των δρομολογίων για Κυκλάδες, δηλαδή νωρίς από την προηγούμενη σεζόν, η γραμμή θα είχε πολύ περισσότερο κόσμο και τουρίστες, που σημαίνει αυτομάτως μεγαλύτερη σεζόν για τα νησιά και καλύτερες περιλιπτικές για την εταιρεία. Στο γεγονός ότι συγκρίνεται η γραμμή αυτή με άγονες ζωτικής σημασίας για αρκετά από τα απομακρισμένα νησιά μας, θα το αφήσω ασχολιάστο καθώς σαν επιχείρημα το θεωρώ άτοπο. -
Δρομολόγια ταχυπλόων
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Aπό 27/06 μέχρι 30/06 το Superrunner Jet II στο πρωινό των Δυτικών, το Champion Jet 1 στο απογευματινό των Δυτικών και το Speedrunner Jet μέχρι Σαντορίνη(είναι παράλληλα περασμένο στη γραμμή της Θεσσαλονίκης για τις ίδιες ημερομηνίες). Το Olympic μέχρι στιγμής φαίνεται να μπαίνει στα δρομολόγια από 01/07. Τις τελευταίες μέρες έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές. Κάθε μέρα εμφανίζεται άλλο πλοίο στις γραμμές των Δυτικών- 1,271 replies
-
Τα μόνα βιβλία που μπορεί κάποιος να έχει στοιχεία σαν reference, των δυνατοτήτων του πλοίου, τα χαρακτηριστικά του και όλα τα άλλα πράγματα που αφορούν το κάθε πλοίο ξεχωριστά, είναι τα manual που εφοδιάζεται από το ναυπηγείο κατά την παραλαβή και είναι approved με την σφραγίδα του νηογνώμονα. Αν το σχόλιο σου @koukos κατευθύνεται προς εμένα και το παραπάνω ποστ μου, έγινε αποκλειστικά για στοιχεία που αναφέρουμε κάθε τρεις και λίγο, από διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, είτε αυτές είναι ναυπηγείων είτε καραβολατρικές, και όχι στοιχεία που έχουν αντληθεί από τα manual των πλοίων, συμπαιρένοντας ότι το ένα ταχύπλοο είναι πιο γρήγορο από το άλλο γιατί το δίνει στην ιστοσελίδα της η Austal με 37.5kts ενώ το άλλο με 40.5kts για παραδέιγμα. Ποτέ δεν εξέφρασα ότι στα πιστοποιημένα έγγραφα που βρίσκοναι πάνω στο πλοίο, το ναυπηγείο γράφει ότι θέλει. Η τοποθέτηση μου ήταν ξεκάθαρη αποκλειστικά και μόνο για στοιχεία που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Θεωρητικά το Olympic πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι τις 27/06. Σε περίπτωση που δεν είναι έτοιμο η εταιρεία έχει και το Elite Jet σε ετοιμότητα, που μπορεί να μπει κάπου στο πρόγραμμα και να γίνουν οι αλλαγές που χρειάζεται στα δρομολόγια της εταιρείας ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι γραμμές κατάλληλα.- 1,271 replies
-
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Δύο ταχύπλοα είναι δύσκολο να διανυκτερεύσουν στο υποτιθέμενο ‘’λιμανι’’ της Σαντορίνης. Εδώ και το CJ2 που διανυκτερεύει στον Αθηνιό είναι κατόρθωμα. Το Blue Star 1 κάθε βράδυ κόβει βόλτες γύρω από την Καμένη μετά το πέρας του δρομολογίου του λόγω της ακαταλληλότητας του λιμανιού για παραμονή. Για να επιστρέψουμε και στο θέμα, αν συνδύαζαν το απογευματινό των Δυτικών με προέκταση στη Κρήτη όπως είχα γράψει πιο πάνω,σαν δρομολόγιο τολμώ να πω πως θα είχε καλύτερη βάση για να πετύχει, κυρίως λόγω των περισσότερων συνδέσεων που θα μπορούσε να προσφέρει, και ειδικά αν δρομολογούσε το Eurochampion ο συνδυασμός ταχύτητας χωρητικότητας νομίζω πως θα ήταν ο πλέον ιδανικός. -
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Πιο εύκολα θα έβλεπα το εξής: Champion Jet 3 πρωί 08:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο και επιστροφή Olympic Champion Jet 09:45 για (Σίφνο) Μήλο Φολέγανδρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή Eurochampion Jet 15:45 για Σέριφο Σίφνο Μήλο Χανιά ή Ρέθυμνο και πρωινό από Κρήτη για τα ίδια λιμάνια Θα είχε κόσμο το Eurochampion λόγω των Δυτικών με μερικές θέσεις για Κρήτη(+300 θέσεις από το Superunner Jet II), ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει κίνηση από Σίφνο και Μήλο για Κρήτη σε συνδυασμό με ημερήσιες εκδρομές από Κρήτη προς τα νησιά αυτά. -
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Βλέποντας τα δρομολόγια για τις Δυτικές πάντως δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτό που έχει κάνει η Seajets. Είναι πολύ κοντά οι ώρες αναχώρησης του Superruner Jet II με του Power Jet από Μήλο προς Πειραιά και από Πειραιά προς Μήλο αντίστοιχα. Ουσιαστικά στο κομμάτι Πειραιάς Μήλος Πειραιάς κυνηγάει την ουρά της. Πιστεύω πως θα έπρεπε το πλοίο που κάνει το απογευματινό των Δυτικών αντί να διανυκτερέυει στη Μήλο να συνέχιζε καθημερινά(;;;) προς Χανιά ή Ρέθυμνο ή συνδυασμό των δύο. Έτσι το δρομολόγιο που προτέινω θα ήταν Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Μήλος Ρέθυμνο ή Χανιά. Ειδικά αν έβαζαν ένα πλοίο με μεγαλύτερη ταχύτητα από το Power Jet πχ το Eurochampion θα έκανε σχεδόν παραπλίσιους χρόνους για την Κρήτη και τολμώ να πω πως θα γέμιζε αρκετά συχνά με αυτό τον συνδυασμό χωρίς να κυνηγάει το ένα πλοίο τους το άλλο. -
Τα στοιχεία που παραθέτεις από τη σελίδα της Austal και όχι μόνο, δεν ισχύουν @HIGHSPEED 6. Ας πιστεύεις ότι θέλεις, αλλά δύο brochures του ναυπηγείου δεν αντικατοπτρίζουν τη πραγματικότητα και την αλήθεια. Για να καταλάβεις λίγο τη θέση μου και αυτό που θέλω να σου εξηγήσω εδώ και καιρό, θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στα συγκεκριμένα ναυπηγεία και στην προκειμένη τα Data Sheets της Austal, δίνουν το Highspeed 5 στο 90% στα 39 μίλια ενώ το Highspeed 4 στο 90% στα 40.5 μίλια, πράγμα που δεν στέκει σε καμία περίπτωση και παρακαλώ άφησε με αυτό να το γνωρίζω προσωπικά, από πρώτο χέρι, χωρίς να με αμφισβητήσεις. Η Austal, η Incat και οποιοδήποτε άλλο ναυπηγείο μπορεί να γράψει στα Data Sheets ότι ακριβώς θέλει, το οποίο όμως εν τέλει δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα και τις πραγματικές επιδόσεις του κάθε πλοίου. Έτσι λοιπόν για να επανέλθουμε στο θέμα, στη συγκεκριμένη περίπτωση το Champions League Jet 1 είναι γρηγορότερο του Highspeed 4. Το να κάνουμε αναφορές, και ιδιαίτερα βγάζοντας συμπεράσματα ότι το ένα πάει κομμένο και το άλλο στα κόκκινα για να τεστάρουν μηχανές, από τα DataSheets των ναυπηγείων, είναι άτοπο και δεν έχει καμία ουσία. Καλό είναι πιστεύουμε ότι θέλουμε, αλλά αν κάποιος γνωρίζει δύο τρία πράγματα και πληροφορίες παραπάνω,από την πραγματική ζωή και όχι από τα DataSheets, καλό είναι να τον ακούμε και να κάνουμε ένα βήμα πίσω όσο και αν δεν μας αρέσει κάποιες φορές.
-
Η αλήθεια είναι πως το Highspeed 4 είναι ένα από τα γρηγορότερα και καλύτερα ταχύπλοα που έχουμε στη χώρα μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο γρήγορο από το Champions League Jet 1. Είναι πιο μεγάλο και πιο βαρύ σαν πλοίο,γύρω στους 200 τόνους παραπάνω περίπου, με μηχανές εφάμιλης ιπποδύναμης όμως. Όσον αφορά τη συντήρηση που χρειάζεται, κατα κύριο λόγο δεν εξαρτάται από το αν το πηγαίνουν γρήγορα ή όχι, αλλά περισσότερο με δουλειές που "ανοίγουν" στο PMS (Planned Maintenance System) στα intervals που απαιτείται αλλά και ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας που συμπληρώνουν οι μηχανές.
-
Στο παραπάνω άρθρο που παρέθεσε ο @CATHA αναφέρετε πως η εταιρεία πέρα από το συμβόλαιο για τα 2+2 option e-flexer έχει υπογράψει και για τη ναυπήγηση τριών aero για τις γραμμές του Αργωσαρονικού στα ναυπηγεία Brodrene. Πιθανόν να έχει υπογραφτεί μόνο LOI και όχι η σύμβαση ναυπηγήσεως. Τα συγκεκριμένα ναυπηγεία δεν ανακοίνωσαν πρόσφατα την αναστολή λειτουργείας τους και το κλείσιμο τους; Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το πως η εταιρεία θα κατασκευάσει τα Catamaran που θέλει για το Σαρωνικό. Θα κοιτάξει σε άλλα γνωστά και καταξιωμένα ναυπηγεία όπως αυτά της Austal ή θα μείνει ως έχει για την ώρα;
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
Champion Jet_2 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Πραγματικά πολύ δύσκολο να βλέπεις τα Highspeed να κατεβάζουν τόσο λίγο κόσμο. Που είναι οι βαποριές που κατέβαζαν κάποτε τα Highspeeds και ιδιαίτερα το 5 όταν ήταν στη γραμμή του Ηρακλείου; Δε ξέρω τι χρειάζεται να γίνει, αλλά κάτι πρέπει να αλλάξουν πολύ σύντομα εκεί στην Attica όσον αφορά τα δρομολόγια των ταχυπλόων τους, αλλιώς δε βλέπω να μακροημερεύει η γραμμή. Με τόσα ταχύπλοα της Seajets, δύσκολο να ρίξουν τιμές για να τραβήξουν κόσμο, όπως πολλοί λέτε .Θα ακολουθήσει και η Seajets με ένα καράβι, πάλι θα γεμίζουν και πολύ που θα τους νοιάξει.Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να ρίξουν λευκή πετσέτα για φέτος, να γυρίσει το HS4 στη γραμμή του ή να το αλλάξουν με το HHS, και να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό για του χρόνου. Ίσως να φταίει και ο Πειραιάς στη εξέλιξη της δρομολόγησης αυτής. Έχει γεμίσει ο τόπος από ταχύπλοα της Seajets για όλα τα νησιά. Αν γινόταν από Ραφήνα η δρομολόγηση αντί του Πειραιά και σε εναλλακτική ώρα, 9μιση το πρωί για παράδειγμα, ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Ούτε θα ανταγωνίζονταν τα συμβατικά τους, θα ήταν μόνα τους τα Highspeed στη Ραφήνα για την Attica και τολμώ να πω πως θα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο από ότι τώρα.- 1,271 replies