Jump to content
Shipfriends

George...f

eMembers
  • Posts

    390
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μιας και μιλάμε για ένα πλοίο εργαλείο και ειδικά στο κομμάτι των φορτηγών, πως και η εταιρία του δεν έχει προχωρήσει στην τοποθετηση ενός δεύτερου καταπέλτη που θα συνδέει το πάνω γκαραζ απευθείας; Η εταιρία δείχνει να επενδύει συνεχώς πάνω στα πλοία της και μου έχει προκαλέσει εντύπωση πως δεν έχει προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση.
  2. Σαφώς και το πλοίο είναι στολίδι και εννοείται χαιρόμαστε που το έχουμε στα νερα μας. Το έχω ταξιδέψει και είναι πραγματικά εξαιρετικη η δουλειά που του έχει γίνει. Ωστόσο τα δεδομένα στη Ραφήνα τώρα είναι έτσι, σε 5 χρόνια ίσως είναι διαφορετικές οι συνθήκες. Το ανέφερα καθαρά και μόνο μακροπρόθεσμα.
  3. Δυστυχώς όταν κανείς μια τόσο μεγάλη επένδυση η περιορισμένη ταχύτητα είναι ένας παράγοντας δραστηριοποίησης. Με 3-4 κόμβους παραπάνω το πλοίο θα κόντραρε σχεδόν τα πάντα.
  4. Με 36αρια το σημερινό δρομολόγιο. Ας ελπίσουμε ότι βρήκε το ρυθμό του και μπορεί να βγάζει τα δρομολόγια του απροβλημάτιστα με αυτή την ταχύτητα.
  5. Δρομολογώντας το πλοίο της σε μια γραμμή που έχει πραγματικά ανάγκη από ακτοπλοϊκή σύνδεση, υποστηρίζοντας την όλο το χρόνο.
  6. Ας σταματήσει πια αυτό το πράγμα. Πλοίο πειρατής. Εφήμερες δρομολογήσεις σε περιόδους και περιοχές φιλέτα, είσπραξη παχυλών επιδοτήσεων, και πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη πάλι δεμενο. Μέχρι να κάνει την επόμενη πειρατική δρομολόγηση. Ας πράξει επιτέλους το υπουργείο τα δέοντα σε τέτοιες δρομολογήσεις που δεν βοηθανε καθολου το νησιωτικό μας σύμπλεγμα.
  7. Ιδανικό θα ήταν και θα κατοχύρωνε την άγονη για αλλά τόσα χρόνια, αλλά το μέλλον της ΑΝΕΚ είναι δυσοίωνο. Θεωρώ και πως το ΚΡΗΤΗ ΙΙ κάτι το βαραίνει και δεν έφυγε για σκραπ τότε που έδεσε.
  8. Από τα τότε δημοσιοποιημένα στοιχεία ξέραμε ότι το Έλυρος είναι το πρώτο υποψήφιο ενέχυρο για την τράπεζα. Το Βενιζέλος πως προέκυψε; Κρίμα πάντως και τα τελευταία χρόνια έπεσαν και λεφτά σε εσωτερική ανακαίνιση και το πλοιο καθεται στο ντοκο πόσους μήνες σερι.
  9. Πραγματικά χωρίς λογική αυτή η κίνηση. Από τη στιγμή που η πλώρη δεν διαμορφώνεται σαν κλασσικο φερυ, η κατάργηση του καταπέλτη είναι λάθος, καθώς στην Αίγινα θα ήταν αρκετά χρήσιμος.
  10. Αναμενόμενο. Το πλοίο όσο και να διατυμπανίζουν τις εργασίες που γίνονται δεν θεωρώ ότι προχωράει. Η τσιμινιερα ήταν βαμμένη με το σινιάλο της εταιρίας σχεδόν από την πρώτη μέρα, και πριν από περίπου μια βδομάδα περάστηκε με μίνιο και απλά βάφτηκε μαύρη. Μια πυρκαγιά σε ένα πλοίο χωρίς σινιάλο, άρα οχι αρνητική έκθεση στα media και με την παρούσα κατάσταση…
  11. Αν υπήρχε ακόμα θεωρώ ότι θα ήταν ένα ιδανικό αγονοπλοιο. Οικονομικό, μικρό που μπαίνει παντού, με αρκετές καμπίνες. Ωστόσο ας κοιταμε πως μπορεί η ακτοπλοΐα μας να εξυπηρετηθεί στο μέλλον με νέες κατασκευές και οχι με πλοία της δεκαετίας του ‘70.
  12. Το βλέπω Λαύριο ως Aqua Roger. Είναι και μπλε, έτοιμο 😄
  13. Δεν κατάλαβα ποτέ τη συγκεκριμένη αγορά, και με τη μετασκευή που πραγματοποιείται με κάνει να μην την καταλαβαινω ακόμα περισσότερο. Από τη στιγμή που μπήκαν στη διαδικασία της μετασκευής της πλώρης ας έφτιαχναν έναν πλωριο καταπέλτη σαν το Ποσειδών/Φαίδρα κτλ ή μια κανονική κλειστή πλώρη. Αυτό το τετράγωνο κουτι δεν μπορώ να δεχτώ ότι έχει κάποια ουσία, ποσό μαλλον στον καιρό που θα δημιουργεί περισσότερο προβλημα.
  14. Χωρίς να θέλω να γινω κουραστικός αλλά και σήμερα με 23,9 και νέα ανακοινωμένα δρομολόγια με νέες ώρες, με βάση προφανώς της βλάβης που το ταλαιπωρεί, για τον υπόλοιπο Αύγουστο. Άραγε αυτή η βλάβη δεν μπορεί να επισκευαστεί με 1-2 μέρες off?
  15. Οι πληρότητες του πάντως θυμίζουν εποχές Kalisti και Corsica Express III. Συμφωνώ πως η γραμμή έχει ανάγκη από ταχύπλοο .
×
×
  • Create New...