Jump to content
Shipfriends

George...f

eMembers
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν και το traffic δεν είναι Ευαγγέλιο, φαίνεται ότι το πλοίο δεν άνοιξε πάνω από 25,7. Το αδερφό του σε ταξίδια μέχρι και πρόσφατα άνοιγε μέχρι και 26,6. Να μου πεις δεν χρειάζεται να το φτάσουν στα όρια χωρίς λόγο αλλά μιας και έκαναν δοκιμαστικό θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ποσό μπορεί να ανοίξει σχεδόν 15 χρόνια μετά.
  2. Μιας και μιλάμε για εκτεταμένη μετασκευή από την εταιρία, κανένα φινιστρίνι στους κοινόχρηστους χώρους θα ανοίξουν ή θα μείνουν ως εχουν;
  3. Σαν κοινοπραξία ναι, αλλιώς την γραμμή επι Blue Star καθαρά την έχει ξανακανει.
  4. Ελπίζω να έχουν κρατησει και να επανατοποθετήσουν τα όμορφα ανάγλυφα γράμματα και την Κρήτη στις τσιμινιέρες του πλοίου, και να μην δούμε τα γνωστά ζωγραφισμένα εκτρώματα που έχουν κάνει κατά καιρούς σε αλλά πλοία του στόλου.
  5. Τελικά μάθαμε που κατέληξαν οι μηχανές του; Πουλήθηκαν σε τρίτους ή μας ετοιμάζει κάποια έκπληξη ο Super Mario?
  6. Θεωρώ πως ο Ηλιοπουλος θα μπορούσε να βάλει οντως ένα ταχύπλοο για ΙκαροΣαμια. Διαθέσιμα πλοία έχει, δημιουργεί ένα νέο δρομολόγιο από το να περνάνε κάθε μια ώρα από τους ιδιους προορισμους σχεδόν όλα του τα πλοία. Το Corsica είχε επιτυχία την περίοδο που δρομολογήθηκε.
  7. Πάντα τα μικρά blue star μπαίνουν με πολύ δρόμο στο λιμάνι, πράγμα που μου έχει κάνει και εμενα εντύπωση καθώς υπάρχει περιορισμός ταχύτητας μέσα στο λιμάνι αν θυμάμαι καλα.
  8. Δεν βρίσκω λογική για την αγορά αυτή. Ίσως μόνο την μεταπώληση σε σκραπ και το κέρδος από αυτήν. Θα μπορούσε αν οντως έψαχνε ένα πλοίο η ΑΝΕΝ να αγόραζε κάποιο άλλο, λιγότερο ταλαιπωρημένο. Αν σκεφτούμε το παρελθόν του πλοίου, τα τελευταία του χρόνια στην ενεργό δράση, τα χρόνια του παροπλισμού του σε Δραπετσωνα και ντανα συν τα χρέη προς ΝΑΤ και τρίτους, για μένα δεν βγάζει λογική σαν επένδυση.
  9. Η σύνδεση απευθείας Πειραιά-Μυκόνου θεωρώ πως θα τα παει πολύ καλα καθώς και η πρωινή επιστροφή από Σαντορίνη.
  10. Για μένα το ιδανικό θα ήταν εποχική δρομολόγηση στα Χανιά όπως κάποτε. Ούτως η αλλως η εταιρία έχει δείξει 2 χειμώνες τώρα ότι τη γραμμή δεν την υπολογίζει. Ας κρατήσει υψηλά μερίδια σε επιβάτες που είναι και το βασικο τους θερινούς μήνες. Όταν ήταν δρομολογημένα τα highspeed στα Χανιά δουλεύανε πολύ καλα. Με την απουσία και της Ryanair θεωρώ πως θα δουλέψει εξίσου καλα και τώρα.
  11. Φαντάζομαι ότι και το εισητηριο για Μύκονο θα έχει πάρει την ανιούσα αντιστοίχως καθώς αυτή ήταν η τιμή του. Καλώς ή κακως αυτές τις ταχύτητες τις πληρώνεις. Αντικειμενικα ίσως το μόνο ταχύπλοο που αξιζει να πληρώσεις αυτό το αντίτιμο μιας και κάνει το λιγότερο χρόνο απ’ολα και είναι πάντα on time.
  12. Ταξίδεψα φέτος το Σεπτέμβρη με τα 2 μικρά jet της Seajets από/προς Κουφονήσια. Και τα δυο πολύ σταθερά ως προς την ταχύτητα και τα ωράρια τους αλλά πολύ παραμελημένα. Το μεν Supejet ίσως ένα κλικ καλύτερο εσωτερικά από το Seajet 2 το οποίο σαφώς είναι πιο ταλαιπωρημένο. Εντύπωση μου έκανε ότι το Seajet 2 δεν έχει πτυσσόμενη σκάλα/διάδρομο στη μέση το πλοίου για απο/επιβίβαση σε σύγκριση με το αδελφό του που έχει κανονικά. Τοποθετούν στο εκάστοτε λιμάνι εξωτερική γι’αυτο το σκοπό. Εργαλεία αυτά τα μικρά ταχύπλοα αλλά θεωρώ ότι με το προφίλ που προσπαθεί να χτίσει η εταιρία τα τελευταία χρόνια (βλέπε WCjet) θεωρώ πως χρήζουν μεγαλύτερης προσοχής. Προφανώς η σύγκριση με τα αντίστοιχα Flying Cat 3/4 είναι κάτι παραπάνω από άδικη.
  13. Αίσχος. Ένα κουτί πραγματικά με γέφυρα από αμφίπλωρο. Καμία ναυπηγική γραμμή.
×
×
  • Create New...