Jump to content
Shipfriends

George...f

eMembers
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το πλοίο φέτος πηγαίνει αρκετά κομμένο. Δεν μιλαω μόνο για τις μέρες με καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα η ναυαρχίδα της πάλαι ποτέ κραταιάς στο κομμάτι των ταχύπλοων, HSW, να πηγαίνει τόσο κομμένο.
  2. Το πλοίο θυμίζει κοντάδελφο του Power Jet της Seajets.
  3. Έχει τόσο εντονα απόνερα που του δημιουργεί αυτό τον περιορισμό; Όταν την ίδια στιγμή το WorldChampion Jet πηγαίνει με σχεδόν 10 κόμβους παραπάνω;
  4. Με 23,5 αυτή τη στιγμή με κατεύθυνση την Πάρο. Σήμερα ταξίδευα για Μύκονο και ευτυχώς επέλεξα το Worldchampion jet. Πραγματικά Κρίμα ένα όμορφο και εντυπωσιακό σκαρί σαν αυτό να «διασύρεται» με αυτές τις καθυστερήσεις.
  5. Το ίδιο πράγμα παρατήρησα και εγώ, όταν ειδα το πλοίο να κάνει ανάποδα στο λιμάνι. Πολύ πράγμα. Φαντάζομαι δεν θα έχουν τεθεί ακόμα σε λειτουργία, γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι το καθαρότερη που θα έπρεπε να βγαίνει είναι αυτό...
  6. Προορισμός η Σύρος για το πλοίο. Όποτε να φανταστώ θα εκτελέσει κανονικά όλο το σκέλος του δρομολογίου του αύριο από Σύρο προς τα υπόλοιπα νησιά και επιστροφή.
  7. Δεν μπορώ να καταλάβω αφού το Δήλος γυρνάει πριν τα μεσάνυχτα Πειραιά και έχει ακέραιη την ταχύτητα του σε σχέση με το λαβωμένο Μυκονος, γιατί δεν εκτελεί αυτό τα έκτακτα της Πάρου. Λόγω ταχύτητας θα μπορούσε να το καλύψει πολύ καλύτερα με πολύ μικρή καθυστέρηση στην πρωινή του αναχώρηση σε σχέση με το Μυκονος που το έχουν ξεπατώσει και τα ωράρια της ΣυροΜυκονιάς έχουν παει περίπατο.
  8. Το όλο θέμα δημιουργείται από την μηχανική βλάβη που πρέπει να απασχολεί το πλοίο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα μπορούσαν να το ανοίξουν και το πλοίο πηγαινοέρχεται πάνω κατω όλο το Αιγαίο 24ωρες με βία 23 κόμβους.
  9. Άρα ως διαφαίνεται δεν υπάρχει καν σαν σκεψη η τοποθέτηση scrubber στα πλοία της εταιρίας. Κρίμα μια τόσο ιστορική εταιρία λόγω κακών διοικήσεων του παρελθόντος να καταλήξει στο χρόνοντουλαπο της ιστορίας. Ούτως η αλλως η αίγλη της έχει χαθεί καιρό. Τσόντα της Attica έχει καταντήσει. Και το λέω με πικρία όντας Χανιωτης.
  10. Ξέρουμε ποιο σαλόνι αεροπορικών είναι το 3 στο συγκεκριμένο πλοίο; Όσο και αν έψαξα deckplan δεν βρήκα αρίθμηση παρά μόνο ονομασίες. (Rainbow, Aegean)
  11. Αυτή την ώρα το πλοίο επιστρέφει από το δεξαμενισμο του στα ναυπηγεία της Χαλκίδας. Και μετά από πολύ καιρό ξεμπουκώνει με 23,5. Ταχύτητες που έχουμε πολυ καιρό να δούμε από τα αδελφά.
  12. Εδώ θα επανέλθει -όπως όλα δείχνουν- το ΕΛΛΗ Τ που λόγω μηχανής ολοι το είχαν ξοφλημένο. Σε ένα νεότερο πλοίο όπως το Αικατερίνη η επισκευή και η εύρεση ανταλλακτικού φαντάζομαι θα είναι ευκολότερη. Το θέμα είναι κατά ποσό συμφέρει την εταιρία.
  13. Αν η οδηγία της Ε.Ε. περί scrubbers δεν πάρει κάποια αναβολή, η πώληση κάποιων μονάδων είναι αναπόφευκτη. Και φαντάζομαι πλοία της Hellenic καθώς η επένδυση σε αυτά ή η εκμετάλλευση τους χωρίς scrubbers με ακριβότερο καύσιμο θα κριθεί ασύμφορη. Με τον δανεισμό που έχει ο όμιλος και χωρίς την παρουσία κάποιου στρατηγικού επενδυτή η ναυπήγηση νέων πλοίων μου φαντάζει πολύ μακρινή. Δεν είμαστε μακρυά, καιρός γαρ εγγύς.
  14. Με τόσα πλοία στο ενεργητικό της μετά και την ενσωμάτωση της Hellenic στον όμιλο μου ακούγεται τραβηγμένο. Εδώ καλα καλα δεν έχει ξεχρεώσει τον δανεισμό για το Patmos. Αν σκέφτεται το μέλλον μετά το 2020 για ανανέωση στόλου λόγω scrubbers κτλ, εντάξει, αλλά και πάλι 5 πλοία μου ακούγεται υπερβολικό. Οι εποχές 95’-00’s έχουν παρέλθει με τις μαζικές ναυπηγήσεις.
  15. Δηλαδή χώρανε στον Άγιο Ευστράτιο τα πλοία της γραμμής (Σαμος-Ρόδος) που είναι 190 μέτρα βαπόρια, και οχι ο Διαγορας των 141; Περίεργο μου ακούγεται...
×
×
  • Create New...