Jump to content
Shipfriends

ngi

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

690 profile views
  1. Υπάρχει περίπτωση με την απόκτηση του Gotlandia η seajets να προλειαίνει το έδαφος για την απόκτηση και του κεντέρη?
  2. Για να διεκδικήσει άγονη το πλοίο δεν πρέπει να έχει καμπίνες; Απ' όσο έχω δει δεν πρέπει το πλοίο να έχει κρεβάτια......
  3. Ανατολικά της Αίγινας τώρα σέρνεται με 9 knots..... Κατά την αναχώρηση απ' τον Πειραιά υπήρξε εμπλοκή ξένου αντικειμένου στα waterjets......
  4. ngi

    Tera Jet

  5. ngi

    theofilos

  6. Την πιθανότητα απόσυρσης την θέτω ξεκάθαρα από προσωπικής άποψης. Εάν όντως οι πηγές μου είναι σωστές, θα ήταν ασύμφορη μια τέτοια επισκευή για το πλοίο.
  7. Πολύ πιθανόν Βάσει πηγών μου το πλοίο έχει σοβαρή ζημιά (στρόφαλος). Όλα τα σενάρια είναι πιθανά.....
  8. Έχοντας πολλάκις ταξιδέψει με τον πήγασσο μόνο καλά μπορώ να πώ. Το καράβι στον καιρό δεν μασάει, με ευνοϊκό καιρό άνετα "πατάει" τους 18.5 κόμβους, το γκαράζ αρκετά ευρύχωρο, οι χώροι(εσωτερικοί και εξωτερικοί) αρκετά ευχάριστοι και προσεγμένοι. Μόνο καλά λόγια.... Στα - μόνο το ντουμάνι που βγαίνει απ' τα δύο φουγάρα έχω να πω, που μέχρι και τα μικρά στον Άϊ Στράτη κοροΐδευαν τόσα χρόνια....... Είναι κρίμα να φύγει έτσι αλλά εναποθέτω τις ελπίδες μου σε μία εταιρεία με μπλέ λογότυπα που τώρα τελευταία έχει την φήμη να "ανασταίνει" παλιά σκαριά (με αφορμή κιόλας την διαρροή της είδησης ότι το εξπρές σαντορίνη επιστρέφει), μπας και το σώσει από τον σιδερομάσα....
×
×
  • Create New...