Jump to content
Shipfriends

Kaptennemo

eMembers
  • Posts

    316
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,779 profile views
  1. Νομίζω ότι από το καλοκαίρι έχει θητεύσει σαν πλοίαρχος στον Διαγορα.
  2. Υποθέτω λόγω του ότι πλέον έχει το Νηρέας Κ. Δεν ασχολείται μόνο με έναν τύπο πλοίου . Ξαναλέω όμως ΥΠΟΘΕΤΩ .
  3. Δεν είναι τιμές σκραπ , προ 5 ετών το Πρεβελης συγκεκριμένα κοστολογούνταν 8 εκατ. για κανονική πώληση
  4. Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι το Πρεβελης κάνει δεν κάνει 5-6 εκατ. , ενώ τα Κρήτη έκαστο πρέπει να έχουν 6-7 εκατ.
  5. Μια διορθώση , ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η αξία του Ελυρος να είναι 80 εκατομμύρια άμα είναι 40 αααντε 50 εκ. Καλά θα είναι .
  6. Εγώ πάντως που από την αρχή σας είχα πει ότι θα σταμάταγε για δεν μπορεί αυτή την στιγμή να περάσει 5ετες το πλοίο , διότι πρέπει να αλλαχτεί πολύ λαμαρίνα . Όπως και έγινε και δεν πέρασε ακόμα 5ετες , συνεχίζω να επιμένω ότι το πλοίο δεν θα ξανά δουλέψει Ελλάδα .
  7. Μακάρι να ΜΗΝ επηρεαστεί καθόλου ο όμιλος από τη νοοτροπία και τις κακές διοικητικές ικανότητες της ΑΝΕΚ…
  8. Αν το κρατήσει η Αττικα , θα ρισκάρω να πω ότι μπορεί να κατηφορίσει προς Ηράκλειο και να σκαντζαρει το γηραιότερο της παρέας .
  9. Το λογικό είναι ότι θα ακολουθήσει αυτή την τακτική , όπως και με την συγχώνευση της Χελενικ
  10. Είναι αστείο να λέμε ότι ο Βενιζέλος και κάθε πλοίο αυτής της φιλοσοφίας είναι καλύτερο ως προς τον επιβάτη . Ο επιβάτης εδώ και 15 χρόνια διαλέγει το πιο γρήγορο και σύγχρονο πλοίο , είναι ελάχιστοι αυτοί που θα διαλέξουν ένα πλοίο «κλασικό» για να ταξιδέψουν εφόσον έχουν τη δυνατότητα να πάνε στον προορισμό 1, 2 μπορεί και 3 ώρες γρηγορότερα . Εκτός αυτών , από μηχανικής πλευράς μου έχουν πει άνθρωποι που δούλεψαν το βαπορι , ότι είναι σε κακη κατάσταση . Πλέον μόνο το ξενοδοχείο του το κρατάει ελάχιστα αξιοποιήσιμο .
  11. Δεν είπα ότι είναι γιαπωνέζικο , είπα ότι έχει δύσκολο γκαράζ σε σχέση με αλλα γιαπωνέζικα (γκαλαξυ , οραιζον , Ελυρος )…
  12. Υψηλή κατανάλωση , πολλά έξοδα συντήρησης (από όσο γνωρίζω είναι πολύ παραμελημένο αυτή την στιγμή) , δύσκολο γκαράζ σε σχέση με αλλα γιαπωνέζικα , χαμηλή ταχύτητα και μεγάλη ηλικία με ότι αυτό συνεπάγεται
  13. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ρόλος για το πλοίο στην Ελλάδα ,είτε Αιγαίο είτε Αδριατική . Επίσης όσον αφορά την σκαντζα στη γραμμή του Μπαρι πιστεύω ότι θα πάει το Αριάδνη . Καλώς ή κακώς αν δεν υπάρξει ναύλωση το πλοίο μετράει αντίστροφα για το τέλος του .
  14. Στον Διαγόρα πέρα από τον καπτα Τάσο Πουκαμισά , υπάρχει κι άλλος Πλοίαρχος;
  15. Θεωρώ ότι ο κυριότερος λόγος που σε αυτά τα πλοία δεν αγγίζουν τους πλωριούς καταπέλτες ,είναι η αλλαγή της ευστάθειας . Όπως συνέβη στο Ελυρος που μετά την αφαίρεση του καταπέλτη άλλαξε κατά πολύ η ευστάθεια του προς το χειρότερο .
×
×
  • Create New...