Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. - TΩΡΑ - Εντυπωσιακές φωτογραφίες από την πρώτη άφιξη του "ΠΑΝΟΡΑΜΑ" στη Σκιάθο. Πηγή: SkiathosLife.gr
  3. Απάντηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλύμνου στις καταγγελίες της SAOS Ferries: “Προτεραιότητα μας η ασφάλεια και το δημόσιο συμφέρον”
  4. Σήμερα πραγματοποιήθηκε η καθέλκυση του Ανασσα Μ στο ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη.
  5. Με την πρωινή αναχώρση απο Μήλο και την απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά την συγκεκριμένη ώρα,ουσιαστικά καλύπτει μια μεγαλύτερη ζήτηση για πρωινή απευθείας σύνδεση,η οποία εξυπηρετούνταν μέχρι πέρυσι απο το Speedrunner Jet με που αναχωρούσε 16:40. Φέτος η συγκεκριμένη γραμμή που εκτελεί το Speedrunner,έχει προσέγγιση στην επιστροφή την Σίφνο και την Σέριφο,και όπως φαίνεται στα συστήματα έχει κοπεί απο την Μήλο η απογευματινή αναχώρηση των 19:30 του Τσάμπιον που υπήρχε έως πέρυσι,για μένα σωστά,καθώς δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση απο Μήλο.
  6. Today
  7. Ας δούμε μία πρόσφατη μεσημεριανή αναχώρηση του Ελένη από τον Πειραιά.
  8. Πλαγιοδετημένο από χθες στην Ηγουμενίτσα, με τον πλαϊνό καταπέλτη ανοιχτό. (Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφία)
  9. Αρακλειανός

    Eleni

    Αναχώρηση του Ελένη από τον Πειραιά 17/6/25
  10. Αν θυμάμαι καλά πάντως το 2014 που πουλήθηκε το Ιθάκη οι Καναδοί είχαν επιθεωρήσει και το Ναξος, και αν θυμάμαι καλά επιλέχθηκε το Ιθάκη λόγω clamshell πλώρης και τιμής. Υπάρχει τελικά κάποια νεότερη πληροφορία για το Ναξος στην παρούσα φάση;
  11. Σήμερα το πρωί υπήρξε αδυναμία απαρσης των αγκυρών στο Ποσειδώνας.
  12. Μερικές ακόμα φωτογραφίες του Flying Dolphin XIX με τα νέα του σινιάλα, καθώς αλλάζει θέση στο λιμάνι του Πειραιά.
  13. Ε ναι έτσι είναι όσον αφορά τη seajets, έχεις δίκιο! Από εκεί και πέρα η ευχή πάντα χρήσιμη είναι 😎
  14. Μην τρέφουμε αυταπάτες. Για την seajets μιλάμε. Που αφήνει την άγονη γραμμή τον χειμώνα για ν την πάρει το καλοκαίρι διπλασιάζοντας τα έσοδα της. Δεν μπορούμε να μιλάμε για μονιμότητα. Αν δεν είναι στο έξτρα συν το ταμείο, δεν πρόκειται να ασχοληθεί. Πιο πολύ ως έξτρα δρομολόγιο για την Μήλο είναι παρά ενδιαφέρον για εξυπηρέτηση του Ρεθύμνου. Από το να κάθεται τις μέρες που δεν κάνει Σαντορίνη, κάνει ένα Μήλο-Πειραιά γιατί θέλει να καλύψει επιπλέον κίνηση της Μήλου. Μικρό καλάθι και προσγειωμένη προσέγγιση όταν πρόκειται για seajets.
  15. Ευχαριστώ πολύ.Οσο για την κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική.
  16. Για Πειραιά πήρε το 95% των επιβατών που έπαιρνε το Champion Jet 1 έως τώρα,δηλαδή κοντά 300 άτομα και 10 ΙΧ
  17. Βλέπω 12.8 αυτή τη στιγμή. Περσυ πηγαίναμε με 14+ και θέλαμε κάπου 3:20 για Σκιάθο Για να δούμε...
  18. Μήπως είδες και πόσους επιβίβασε;
  19. Λογικό και αναμενόμενο. Όπως είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ, έχουμε δει παρόμοια περίπτωση από τους ίδιους πλοιοκτήτες πριν λίγα μόλις χρόνια. Όμορφος, πρωτότυπος και ο χρωματισμός του.
  20. Her speeds are lower, that is true. That’s why it would be possible it would take over the Power Jet and then she takes the Olympic or Tera 2 route. However they will for sure need one of them because 2 routes will be added.. 1 will be the Superrunner Jet 2 route and the other the Thessaloniki (Speedrunner Jet). They will need some vessel to operate it 🤷🏻‍♂️
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...