Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το ότι η Μινωικές είναι η μαμά εταιρία θεωρείται πλαονέκτημα στα Χανία... Μάλλον το αντιθετο...

Πάντως φίλος που ταξίδεψε σήμερα με το ΑΡΙΑΔΝΗ για ΧΑΝΙΑ μου είπε τα καλύτερα...Περισσότερες λεπτομέρειες, ελπίζω σύντομα...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως εγώ έχω αμφιβολίες για όλα και μου "βρωμάνε" διάφορα.

Καλός ο ανταγωνισμός και ακόμα καλύτερος όταν αυτός έχει τέτοιο σημαντικό αντίκτυπο στην τιμή του εισιτηρίου (υπό συζήτηση). Θα σταθώ σε μερικά σημεία-κλειδιά, για τα οποία το μικρό μου κεφάλι αδυνατεί να σκεφτεί σενάρια λύσης.

1) Η ΑΝΕΚ δίνει 40% κάτω στις τιμές σε καμπίνες και αυτοκίνητα, από 5/10 - 31/10, όσο δλδ. όσο έχει προγραμματισμένο το Olympic Champion. Μετά τί γίνεται? Το πρόγραμμα λέει από 1/11 Λατώ - Λισσός. Αρα επανερχόμαστε στα μονά βραδυνά δρομολόγια? Και οι τιμές? Ξανά στα 70+ οι δίκλινες? Η ΑΝΕΚ, πάει να σπάσει τον τσαμπουκά της HDF μέσα σε 25 ημέρες?

2) Οι τιμές της HDF είναι τιμές low season. Τέτοια διαβάθμιση δεν έχει η ΑΝΕΚ για τις γραμμές εσωτερικού. Για οποιον δεν θυμάται, η HFD είχε διαφορές στις τιμές μέχρι και 30 euro μεταξύ low-high season στα Χανιά, ειδικά στις business θέσεις που θυμάμαι καλά (για VIP δεν είμαι σίγουρος). Το ίδιο κάνει και τώρα με τα κρεβάτια (γιατί εκεί είναι οι εκπτώσεις). Οι καρέκλες/deck τα ίδια έχουν (30 euro). Εκεί δεν παίζει έκπτωση. Το πιο πιθανό είναι ότι στις γιορτές Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς και η HFD θα έχει 70+ τη δίκλινη. Στο δε αυτοκίνητο καμμιά αλλαγή σε σχέση με την πολιτική που ακολούθησε τα τελευταία 2 χρόνια, δλδ. ίδια τιμή χειμώνα-καλοκαίρι και μάλιστα ακριβότερη από αυτή της ΑΝΕΚ (τιμές από το online σύστημα κρατήσεων της HFD). Εδώ ήδη νικάει η ΑΝΕΚ. Τί θα κάνει η HDF? Θα ακολουθήσει με ανάλογη μείωση τιμών?

3) Εγώ επιμένω για αυτά τα διπλά δρομολόγια. Είναι σκότωμα. Νομίζω ότι ο αριθμός των πληρωμάτων είναι ίδιος ή παραπλήσιος (ας με διορθώσει/συμπληρώσει όποιος είναι γνώστης), τα πετρέλαια περισσότερα, η χωρητικότητα μικρότερη (λόγω ανταγωνισμού). Τα "πριγκηπικά παλάτια του Ηρακλείου" κάτι πρέπει να ξέρουν περισσότερο, γιατί χρόνια τώρα ανεβοκατεβαίνουν χειμώνα-καλοκαίρι, με κόσμο μέχρι και στις άγκυρες, αλλά το βραδινό δρομολόγιο δεν το έχει αλλάξει ποτέ!

4) Τα onboard έσοδα δεν τα σκέφτεται κανένας? Που θα πάνε τα έσοδα από καφέδες, αναψυκτικά, ποτά, φαγητά κ.α. όταν φεύγεις άγρια μεσάνυχτα? Μάλλον στο Κεάδα! Και... δεν είναι λίγα!

5) Με αναχωρήσεις στα μαύρα μεσάνυχτα και δρομολόγια γύρω στις 6 ώρες, δεν σκέφτεται κανένας τον φορτηγατζή? Πότε θα μπει στο καράβι, πότε θα κοιμηθεί, πότε θα ξυπνήσει. Τί γίνεται με τα φορτηγά που έρχονται από Ιταλία για Χανιά? Με αφίξεις στην Πάτρα γύρω στο μεσημέρι, πότε θα προλάβει το φορτηγό να έρθει στον Πειραιά για να μπεί στα Χανιώτικα? Οι μεταφορικές προλαβαίνουν να έχουν τελειώσει τις φορτώσεις μέχρι τις 1-2 το μεσημέρι για να προλάβουνε να πάνε στον Πειραιά? Με τα βραδινά, ακόμα και φορτηγό που έφευγε το πρωϊ από Θεσσαλονίκη προλάβαινε το καράβι. Τώρα? Πάντως γνωστοί μου οδηγοί φορτηγών, μου είχαν θέσει τα παραπάνω ως κύριο λογο που δεν έμπαιναν στην BS την εποχή που κατέβαινε αυτή στα Χανιά.

6) Τελικά τί θα παίξει με τις πιστώσεις στα φορτηγά? Θα ξανακάνει η ΑΝΕΚ τακτικές "σου κόβω την πίστωση αν μπεις σε άλλο καράβι"? Προσέξτε το "ξανακάνει" :rolleyes: Γιατί να μην κάνει ένα αεροπορικού στυλ "code-sharing" η HFD με την Minoan, για τα φορτηγά, ώστε να έχουν δικτυάρα με όλη σχεδόν την Ελλάδα και την Ιταλία?

Αυτά τα ολίγα και μπερδεμένα! Εγώ προσωπικά δυσκολεύομαι να ξεμπερδεύσω τον "μίτο της Αριάδνης"

Link to comment
Share on other sites

kai akomi den eidame tipota, pros to paron i ekptosi einai gia tous epivates , se ligo tha ksekinisoune me ekptosis se IX/fortiga.

pistevo pantos oti I Anek tha pathi megali Zimia ayti tin fora kai den tha ftasoune ta mpalomata tis teleyteas stigmi (Olympic Champion) gia na tin apofigoune, apla tha tin periorisoune prosorina mexri na iremisoune ta nera kai na doune pros pou fisai o aeras.

An doune oti to Champion pai kala, den tha einai ekpliksi na alaksoune ta chromata tou Superfast X. Thas thimizo oti to sigekrimeno plio einai panta pros poulisi kai i Anek exi ta xrimata na to agorasi.

Eirthe apla i ora i Anek na anavathmisi epitelous tin grami to Chanion.

Opos prin 7 chronia otan katalave pou to Kriti I kai II den mporousane na kontraroune esto kai me tin timi Minoan kai Superfast kai anagastike na parangili Champion kai Spirit gia na min bgi ektos pexnidiou stin Adriatiki, tora einai anagasmeni na ananeosi to "Piraeus-Chania".

sxetika gia to pliroma, nomizo oti i metadromologisi sta Chania einai mia volta se sxesi me tin Ancona. Stin Italia to plio taksieve 19 ores tin imera, gia ta Chania tha taksidevi 11.30 ante 12. Sigoura tha trexoune ligotero.

oso gia tous fortigatzides, opios exi sxesi me to klado, gnorizi oti den exoune kanena provlima na kimounte liges ores.

chereto

Link to comment
Share on other sites

Μήπως η έκπωση που γίνεται μόνο στα εισιτήρια των επιβατών την αντισταθμίζουν με τα περισσότερα φορτηγά και Ι.Χ που μπορεί και θα τα βάλει, το Champion σε σχέση με τα μέχρι τώρα πλοία που εξυπηρετούσαν τη γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Τα έσοδα της ΑΝΕΚ στα φορτηγά δεν χάνονται και ας μη μπαίνουν στο Λισσός ότι δε χωράει συν τα οχληρά φορτία τα στέλνουν με τα ro/ro.Οπότε τώρα το πολύ να κρατήσουν το ένα απο τα δύο ro/ro αφου το champion θα επαρκεί

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν νομίζω να χρειάζεται να φύγει και κανένα από τα ro-ro.Άλλωστε το Champion δεν θα μείνει και πολύ στη γραμμή με τα τωρινά δεδομένα.

Εκτός κι αν οντως η κα Αριάδνη τους πιέσει πολύ στη γραμμή και τελικά μείνει και το Champion εκεί για να αποφύγουνε τις πολλές ζημιές...

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι και η Ανκόνα πιέζει απο την άλλη γιατί εκεί δουλεύουν όλα τα wow!! :confused: Σαν κίνηση αντιπερισπασμού της ΑΝΕΚ να φέρει το Champion στα

Χανιά το βρίσκω τραβηγμένο και ανούσιο...αφού είναι για λίγο, εκτός και αν.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα δρομολόγια που δίνει η ιστοσελίδα του ΥΕΝ σε αντίθεση με το OPENSEAS στις 2/10 και 4/10 ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ I πηγαίνει Χανιά με αναχώρηση 16:00 δηλ. την ίδια ώρα με το Αριαδνή. Αν είναι πραγματικότητα σίγουρα υπάρχει συνενόηση μεταξύ ΝΕΛ και ΑΝΕΚ. Η συνέχεια της κόντρας ΒΕΝΤΟΥΡΗ - ΣΤΡΙΝΤΖΗ συνεχίζεται.

Θα θέσω και μία άλλη παράμετρο μήπως η δρομολόγηση του Κεντέρη στο Ρέθυμνο ήταν σε συνενόηση με την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά φίλε ΛΑΣΙΘΙ κάποιο λάθος θα κάνει το ΥΕΝ, γιατί αν δείς φαίνεται δρομολογημένο το ΧΑΙΣΠΙΝΤ 1, ενώ κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να δούμε και το γεγονός ότι για Ρέθυμνο υπάρχει μια αναχώρηση του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ την 01-10 και η άλλη είναι στις 05-10, γιατί στις 3 του μήνα θα πάει Ηράκλειο. Οπότε μου φαίνεται λίγο δύσκολο να ισχύει κάτι τετοιο. Κατά καιρούς το site του ΥΕΝ για τα δρομολόγια δεν έχει δείξει καλά δείγματα γραφής.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια προηγούμενης απορίας μου ως προς την κίνηση της HSW να δρομολογήσει το Αριάδνη στα Χανιά, μήπως διαβλέπετε και εσείς κάποιο ''ψιλοπανικό'' από ΑΝΕΚ ...μεριά; ;)

Διαβάζω από το Marinews:

Η ναυμαχία των εκπτώσεων ξεκίνησε στην ακτοπλοϊα , με την ΑΝΕΚ να σέρνει τον χορό. Ήδη άρχισε να τρέχει διαφημιστικό πρόγραμμα με καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, ενώ στο κτήριο της εταιρείας στο λιμάνι του Πειραιά υπάρχει τεράστια διαφήμιση που καλύπτει σχεδόν όλη τη πρόσοψη του κτηρίου και διατυμπανίζοντας την επιλογή του χαμηλού κόστους για τον ταξιδιώτη. Η απόφαση της χανιώτικης εταιρείας να προχωρήσει σε εκπτώσεις έως και 40% εν μέσω της αλματώδους αύξησης του πετρελαίου είχε ως αποτέλεσμα στα Χανιά να κάνει εκπτωτική πολιτική και η HSW ενώ αναμένεται η κίνηση των Μινωϊκών.

Εδώ θα δείτε και σχετική φώτο.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι και η Ανκόνα πιέζει απο την άλλη γιατί εκεί δουλεύουν όλα τα wow!! :confused: Σαν κίνηση αντιπερισπασμού της ΑΝΕΚ να φέρει το Champion στα

Χανιά το βρίσκω τραβηγμένο και ανούσιο...αφού είναι για λίγο, εκτός και αν.... ;)

Εγώ πιστεύω οτι η ΑΝΕΚ θα φέρει το Olympic champion δοκιμαστικά για λίγο(κάπου διάβασα για 1 μήνα αλλα δε βάζω το πόδι μου στη φωτιά) και αν πάει καλά ίσως,λέω ίσως, σκεφτούν να το δρομολογήσουν Πειραια-Χανιά ωστε να γίνουν πιό ανταγωνιστικοί με την HSW.

Απ΄οτι είδα τωρα στο openseas εχει καθημερινά απο 5-10 εως 31-10(ίσως βέβαια να μήν εχουν προλάβει να βγάλουν το προγραμμα του Νοέμβρη) καθημερινές αναχωρήσεις απο Πειραιά για Χανιά την Αριαδνάρα κανονικά στις 16:00 και το Olympic Champion στις 15:00 με αφειξη Χανια 20:45.

Link to comment
Share on other sites

2/10 και 4/10 ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ I πηγαίνει Χανιά με αναχώρηση 16:00 Αν είναι πραγματικότητα σίγουρα υπάρχει συνενόηση μεταξύ ΝΕΛ και ΑΝΕΚ. Η συνέχεια της κόντρας ΒΕΝΤΟΥΡΗ - ΣΤΡΙΝΤΖΗ συνεχίζεται.

Θα θέσω και μία άλλη παράμετρο μήπως η δρομολόγηση του Κεντέρη στο Ρέθυμνο ήταν σε συνενόηση με την ΑΝΕΚ.

Μήπως έγινε κάπιο μπέρδεμα με τα δρομολόγια του Ρεθύμνου;δεν αποκλείω τπτ όσον αφορά τις σχέσεις ΝΕΛ-ΑΝΕΚ αλλα αυτό μου φαίνεται απίθανο

Link to comment
Share on other sites

Eνα απο τα αγκαθια της μονιμης παραμονης του Champion στα Χανια πιστευω πως θα ειναι η τεραστια καταναλωση καυσιμου.Συνολικα θα ταξιδευει καπου 11.5-12 ωρες την ημερα full speed για να τηρει τα ωραρια του και ισως στην πρωινη επιστροφη να δινουν και το 120% για να προσπερνανε την Αριαδνη.Αναρωτιεμαι κατα ποσο αυτο και σε περιοδο μη τουριστικη θα μπορεσει να το ανεχτει οικονομικα η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Το αγκάθι της παραμονής του Champion στα Χανιά είναι ένα.Εφόσον μέχρι στιγμής δεν υπάρχει άλλο ισάξιο πλοίο στο στόλο της και κυρίως ισάξιας ταχύτητας για να το αντικαταστήσει στην Αγκώνα δεν υπάρχει περίπτωση να μονιμοποιηθεί στα Χανιά.Όταν λήξει η ναύλωση του jean nicoli θα επιστρέψει κι αυτό στην Αγκώνα εκτός αν έχουμε καμιά έκπληξη κι αγοραστεί τελικά αλλά αυτό είναι τελείως υποθετικό.

Την Αγκώνα δεν την παρατάνε μόνο με το Spirit. Ένα βαπόρι σε αυτή την γραμμή ίσον κανένα αφού δεν θα έχχχει καθημερινές και σταθερές ημέρες δρομολογίων οπότε θα πέρνει ότι κι αν περισέψει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

O ολυμπιονικης δεν πιστευω να μην βγαινει στα χανια ακομα και full speed αφου τα ναυλα κατ αναλογια μιλια Ευρο ειναι αποδοτικοτερα για την εταιρια απο την αδριατικη.Εδω ο μεγας περικλης αφηνει την αδριατικη για τη ροδο γραμμη που δεν ειναι σαν τα χανια=Full

Link to comment
Share on other sites

Eνα απο τα αγκαθια της μονιμης παραμονης του Champion στα Χανια πιστευω πως θα ειναι η τεραστια καταναλωση καυσιμου.Συνολικα θα ταξιδευει καπου 11.5-12 ωρες την ημερα full speed για να τηρει τα ωραρια του και ισως στην πρωινη επιστροφη να δινουν και το 120% για να προσπερνανε την Αριαδνη.Αναρωτιεμαι κατα ποσο αυτο και σε περιοδο μη τουριστικη θα μπορεσει να το ανεχτει οικονομικα η ΑΝΕΚ.

Πρωτον το Champion για να κανει 5:45 θελει ταχυτητα οριακα παραπανω απο τους 28 κομβους,με μεγιστη 32 δεν παει φουλ.Δευτερον η διαφορα χρονου αναχωρησης απο Χανια θα ειναι 30 λεπτα.Οποτε ακομα και με τους 28 κομβους παλι το Champion θα φτανει πρωτο στον Πειραια χωρις καμια δυσκολια.Επισης μην ξεχνας οτι το Champion θα φευγει παντα στην ωρα του γιατι το με τα ωραρια του θα εχει πολυ περισσοτερο χρονο για φορτωμα.Οποτε τα 30 λεπτα προβαδισμα του Αριαδνη τα ροκανιζει ανετα,για φαντασου ποσο πιο ευκολα θα ειναι τα πραγματα με ενδεχομενη αργοπορεια του Αριαδνη,που εχει λιγοτερο χρονο φορτο-εκφορτωσης.

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν μεγάλες εταιρείες όπως ΑΝΕΚ, HSW, ΜΙΝΩΙΚΕΣ, BLUE STAR, με πείρα, γνώσεις, συμβούλους, διασυνδέσεις, επαφές, κλπ. να κάνουν μία τέτοια επενδυτική κίνηση (εν προκειμένω η HSW), χωρίς πριν (αν όχι να είναι σίγουρες για το αποτέλεσμα), τουλάχιστον να έχουν βάσιμες ενδείξεις ή εγγυήσεις ότι αυτή η κίνηση θα είναι επιτυχής;

Φυσικά και μια επιχείρηση μπορεί να πέσει έξω σε κάποιο επενδυτικό σχέδιο, δεν υπάρχουν risk free επιχειρηματικές ενέργειες. Ακόμα ο ακτοπλοϊκός κλάδος, ο οποίος είναι πολύ μικρός σε σχέση με το γενικότερο επιχειρηματικό γίγνεσθαι, προσφέρει αρκετές τέτοιες περιπτώσεις: η επένδυση των Μινωικών Γραμμών σε νεότευκτα πλοία, τα οποία πουλήθηκαν σε πολύ μικρό διάστημα (Προμηθέας – Αριάδνη), η αποδρομολόγηση τoυ Blue Star από τα Χανιά και η επένδυση στους Αίολους είναι μερικές από αυτές τις κινήσεις που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα.

Οι λόγοι που μπορεί να αποτύχει το κάθε εγχείρημα είναι πολλοί και ποικίλουν. Μπορεί να είναι παράγοντες του γενικότερου οικονομικού κλίματος (τιμές καυσίμων), ενέργειες των ανταγωνιστών, αρχικές λάθος εκτιμήσεις, εξελίξεις στον κλάδο κλπ

Link to comment
Share on other sites

Ο χορός των εκπτώσεων καλά κρατεί…. 21 ευρώ το εισιτήριο της οικονομικής, 51 ευρώ το εισιτήριο του αυτοκινήτου!

Στο τέλος θα μας δίνουν και 50 ευρώ για τα έξοδα μας… :confused:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα πως τα 21 ευρω οικονομικη ειναι της ΑΝΕΚ αλλα ειδα τελικα πως ειναι της HSW! Αυτο για μενα σημαινει 3 πραγματα

1.Η εταιρια δεν ειναι ευχαριστημενη με την κινηση που εχει κ προσπαθει να προσελκυσει κοσμο.

2.Χρησιμοποιει τον μοναδικο μεσο που εχει ωστε να χτυπησει τον ερχομο του CHAMPION,δηλαδη το χαμηλωμα των τιμων.

3.Στην τελικη,θα πουλησει πολυ ακριβα(φτηνα:confused:)το κορμι της,με απλα ελληνικα,θελει να μεινει κ να πετυχει στην γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές είναι ίδιες και για τις δύο εταιρείες! Αν κοιτάξεις προσεκτικά τις προσφορές της ΑΝΕΚ, θα δεις πως η έκπτωση 30% στους επιβάτες και 40% στα οχήματα δεν υπολογίζεται στον κατάλογο που εμφανίζει, αλλά τη δίνει αυτομάτως το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Και υπαρχει βεβαια και η περιπτωση η προσφορα αυτη να ειναι καθαρα γνωριμιας υπο την εννοια οτι η HSW μπορει να εχει τετοια εμπιστοσυνη στο πλοιο που προσφερει, που να θελει απλως οι επιβατες να μπουν μεσα και να το δουν, εχοντας την πεποιθηση οτι θα αρεσει τοσο σαν πλοιο στο κοινο, που αυτη η φορα θα ειναι ικανη να τους κανει να ξαναρθουν.

Link to comment
Share on other sites

Ορεστη,τα ειδα αυτα που λες αλλα εκτος οτι ειναι λιγο μπερδεμα,εγω απ το online booking του site της ΑΝΕΚ εκανα 'κρατηση' για 8/10 Πειραια - Χανια για deck κ ΙΧ κ το συνολο βγαινει 116 ευρω(30/86).Που γινεται λοιπον η εκπτωση,εγω δεν καταλαβαινω...

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να σας θυμίσω ότι όλα είναι κινήσεις ανταγωνσμού, απο την βαπόρα της HSW μέχρι και την ολόσωμη αφισάρα στα γραφεία της ΑΝΕΚ με φάτσα πόρτα το Champion.....

Όταν όμως γυρίσετε πίσω σας βλέπετε το Λισσός η τον Πρέβελη για Χανια (αυτο ισχύει σήμερα). Είναι λογικό ότι στον ανατγωνισμό παίζονται όλα...

Ας περιμένουμε λίγο μιας και αν δεν περάσει ένα σεβαστό διάστημα χωρίς ή με, αλλά και μετά τον προταθλητή να δούμε τι θα παίξει... Ας μην ξεχνάμε πάντως ότι " ... και όλα μπορεί να γίνουν και πλακάκια..." (Παράδειγμα: Ραφήνα 4 εταιρείες ίδιες τιμές):confused:

Όσοι προλάβουν και πάνε φθηνό ταξίδι αυτή την εποχή είναι οι κερδισμένοι... Οι υπόλοιποι ασ προσέχαμε..:confused:

Link to comment
Share on other sites

Που γινεται λοιπον η εκπτωση,εγω δεν καταλαβαινω...

Δεν φταις εσύ αλλά οι τεχνικοί του site της ΑΝΕΚ που τα έχουν μπερδέψει λίγο… Ενώ όπως σωστά λες, σε ενημερώνει πως για 1 deck και ένα όχημα, το κόστος είναι 116, αν προχωρήσεις στο επόμενο βήμα (που σου ζητάει να συμπληρώσεις τα στοιχεία της κάρτας σου) θα δεις πως σε ενημερώνει πως η κάρτα σου θα χρεωθεί 73,3 € :confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...