Jump to content
Shipfriends

Leo

eMembers
  • Posts

    142
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.portsandships.gr
  • Yahoo
    syrioslv

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Peristeri
  • Interests
    Travelling, photographing
  • Occupation
    Shipping

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Απίστευτη φωτογραφία φίλε Superferry II. Αφού όλοι οι άλλοι σχολίασαν τα υπόλοιπα περί Άρχοντα και Αρχόντισσας, έγω θα σταθώ στην έκφραση του νεαρού της φωτογραφίας... Ένα νέος καραβολάτρης γεννήθηκε έτσι? Μπράβο στον φωτογράφο, τα σχόλια και όλους όσους σχολίασαν.
  2. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Earl Granville και θα τον συγχαρώ που άνοιξε αυτό το θέμα. Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι ακόμη. Οι επιβάτες της Αίγινας, Δυτικών Κυκλάδων, ΙκαροΣαμίας κλπ είναι άλλης κατηγορίας? Ο ΟΛΠ δεν μπορέι να δρομολογήσει λεωφορεία (όπως στην άλλη πελυρά)μέσα στο λιμάνι ? Μην μου πείτε δεν χωράνε, δεν περνάνε, είναι στενά, είναι φαρδιά και τέτοια... Έχετε κουβαλήσει μια βαλίτσα με ή χωρίς ροδάκια απο τον Αγιο Σπυρίδωνα μέχρι τον ηλεκτρικό? Νιός είμουνα και γέρασα με ρυθμίσεις για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας... και αλλά τέτοια. Αν οι μισοί επιβάτες των πλοίων που εξυπηρτούνται στα 200άρια πάρουν απο τον ηλεκτρικό ένα ταξί για να πάνε την βαλίτσα από τον ημεκτρικό/προαστιακό .... κάναμε την κυκλοφορία τρέλα! Είναι ένα θέμα που θέλει λύση όπως και όλα όσα είπε ο Earl Granville. Σήμερα Σάββατο 19.01.08 είχε 3 αναχωρήσεις 17.30 βγήκε το ΒΣ Πάρος πρώτο 17.38 στο πράσινο (για να ξεκινήσει να βιράρει το Ν. Μύκονος). Μόλις πέρασε δίπλα στο Ν. Χίος ξεκίνησε κι αυτό απο την γνωστή θέση (πλώρη στην έξοδο) και περασε το πράσινο στις 17.42. Τελευταίο και ιδρωμένο (αφου μάζευε μάζευε καδένες) στισ 17.48..... Αν μη τι άλλο στου Βασιλειάδη θα έχουν και μεταφορικό οι επιβάτες έχει και stand η εταιρεία... Το γοργόν και και χάρην έχει....
  3. 21,5 κόμβοι είναι σαφώς κάτω από τις δυνατότητες του πλοίου και κάτι μου κάνει κλίκ προς το σενάριο για "Έλυρος Αδριατική". Έχω μερικές ερώτησεις αν κάποιος γνωρίζει ας μας πεί τα Λευκά Όρη και ο Σοφοκλής Β με πόσο κάνουν το δρομολόγιο? Τα παλάτια 'Ικαρος και Πασιφάη?
  4. Πάρα πολύ ωραία νέα παιδιά ευχαριστώ. Καλό ακούγεται επίσης το τρίτη πέμπτη επιστροφή, αφού δευτέρα τετάρτη κα παρασκευή έχει περίπου την ίδια ώρα το ΒΣ2.... Θεωρώ ότι έιναι καλή και έξυπνη κίνηση εκ μέρους της HSW
  5. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Νηρέα... Η ποιότητα και το ήθος μιας εταιρείας δεν διαφημίζεται με επιστολές και εξόδικα... Δεν φαντάζομαι να δημισιευτεί και στο site
  6. Το έχω παρακολουθήσει μέσω ais και είναι πάντα πάνω από 19,5. Το έχω δει και με 20,2. Νομίζω αρκετά καλά για την ηλικία του..... φυσάει θα έλεγα
  7. Δεν είμαι σίγουρος για το ποιός "φταίει" ή αποφάσισε να φύγει η Αριάδνη! 1) Η μη υποστήριξη επιβατών και οχημάτων στη γραμμή που ξεκίνησε? 2) Οι αλλαγές αφεντικών σε μια νύχτα, που άλλαξε οριστικά το διαχειριστικό πρόγραμμα μιας Μεγάλης πια ΑΝΕΚ? 3) Ίσως και τα δυό μαζί.... το Τσάμπιον περίμενα να φύγει πρώτο αλλά ...... 4) Πάντως η αλλαγή διαχείρισης (πακέτων) έγινε αναίμακτα και δεν σχλιάστηκε ούτε καν σε επίπεδο Ηράκλειου-Χανίων ("αιώνιων ανταγωνιστών") Άβυσσος η ψυχή των "εχόντων και κρατούντων τα σκήπτρα"
  8. Leo

    Οff the Record

    Κάθε άλλο φίλε sv1xv, δεν έπεσες έξω ....Μάλλον είσαι μέσα μέσα Είμουν στον Πειραιά στον προβλήτα της Χίου Λέσβου Δεν άκουσα τα βιετσέφια αλλά κάποια "τσαρλατανιά" μπορεί και να έγινε. Δεν πέρνω όρκο και δεν είμαι εγώ αυτός που θα διχάσει τα πλήθη . Πάντως οι θαμώνες του Πειραιά (όλα τα πλοία παροπλισμένα και ενεργά) καλοδέχτηκαν την Ρομίλντα κατ αρχήν και καπάκι το ΒΣ Πάρος με ατέλειωτες σφυριξιές
  9. Την ομολογουμένως καλή θέα των θέσεων που προανέφρες δεν την είδαμε.... φίλε ΝΧ. Μπορούμε να έχουμε ένα view? thanks in advance
  10. Νιός είμουνα και γέρασα!!! που θα πάει ακούμε συνέχεια, πότε θα πάει ξέρει κανείς να μας ενημερώσει?
  11. Αυτά που γνωρίζεις φίλε μου είναι σωστά. Το τι και μέχρι πού φθάνει η δικαιοδοσία του καπετάνιου ειναι άλλη ιστορία. Στο απαγορευτικό παίζει επίσης ρόλο που είσαι και που πας. Με άλλα λόγια και η περιοχή. Αν θες να φύγεις απο Ικαρία (ας πούμε) να πας Πειραιά μέσω Πάρου μπορεί να μην αφήσουν το πλοίο γιατί στο ικάριο κάνει άσχημη (χοντρή) θάλασσα. Τα πλοία όμως δένουν σε ασφαλή λιμάνια με τα απαγορευτικά. Πχ στην Τήνο δεν μένει κανένα πλοίο με νοτιά, πάει σε ασφαλέστερο λιμάνι, σε άλλο κοντινό νησί κλπ. Δηλαδή ...ποτέ δεν είσαι σίγουρος που, πότε και πως
  12. Ξέρεις νεότευκτα ήταν μερικά χρόνια πρίν...τώρα νεότευκτα έχουν οι Χιώτες και οι Σαμιώτες... και μόνο αυτοί "συριανοί και μυκονιάτες με το σταγονόμετρο". Οι υπόλοιποι έχουμε πλοία που μας πάνε και μας φέρνουνε. Τώρα για τα άλλα...να τα πούμε νεόφερτα τα κίτρινα.... . Όπως και νάχει και γώ σαν καραβολάτρης θα 'θελα να δω ένα κικτρινάκι στη Σύρο, αλλά όλο στην απέξω είμαστε . Τώρα Βέρα ή Αρμενιστής ή Ικαρία ή όπως το λένε δεν έχει σημασία....Φήμες λένε να περιμένουμε....
  13. Εθεάθη ( στο ais live) σήμερα πρωί 06:45 να πλησιάζει την είσοδο του Piraeus VTS με 20 και μιλάκια .... υποθέτω έρχεται για την " άδεια του " !
  14. Δηλαδή Παναγιώτη αν τον τιμούσες θα είσουνα μέσα 365 μέρες τον χρόνο? . Αλήθεια φυλλάδιο έχεις
×
×
  • Create New...