Jump to content
Shipfriends

kostis

eMembers
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Occupation
    Student

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Με συγχωρείτε! Μέσα καθόμασταν σε αεροπορικές θέσεις. Το μόνο που ίσως να έπεσε στην δική μου αντίληψη και κάποιων συνταξιδιωτών διαφόρων θέσεων είναι ότι για κάποια στιγμή (μερικών λεπτών) μάλλον σταμάτησε ο κλιματισμός (non essential trip ενδεχομένως;). Τίποτα άλλο, ούτε vibration ούτε κάτι άλλο. Μόνο μετά την ανακοίνωση ότι επιστρέφουμε υπήρξε κάποια κινητικότητα εκ μέρους του πληρώματος (αξιωματικών γέφυρας), όχι όμως κάτι που να προσελκύσει τη προσοχή ενός μέσου επιβάτη τουλάχιστον. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι ένιωσαν "ένα ελαφρύ τρίξιμο" το οποίο πιστεύω ήταν λόγω της αλλαγής της πορείας του πλοίου.
  2. Παντού, όπου ήθελε ο καθένας. Μόνο για το μπροστά τμήμα business δεν γνωρίζω αλλά όλοι οι υπόλοιποι χώροι ήταν ανοιχτοί και διαθέσιμοι σε όλους. Επίσης όλα τα μπαρ ήταν ανοιχτά και οι αεροπορικές θέσεις διαθέσιμες σε όλους ανεξαρτήτως αν είχα εισιτήριο ή όχι. Βοήθησε βέβαια το ότι, μεγάλο μέρος των επιβατών επέλεξε να φύγει. Παρόλα αυτά είχα μείνει πολλοί μέσα και πολλοί τουρίστες, ξένοι, που δεν είχαν και κάπου αλλού να πάνε.
  3. Έτυχε να ταξιδεύω στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και σύμφωνα με την εταιρεία: 1) Το highspeed 4, στις 19:00 θα έπαιρνε τους επιβάτες που είχα προορισμό την Πάρο, την Νάξο και την Αμοργό. 2) Το blue star Paros, στις 21:00 θα έπαιρνε τους υπόλοιπους επιβάτες, για Ηρακλειά, Σχοινούσα και Κουφονήσι. (Χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω το συγκεκριμένο πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο μόνο για Πάρο στις 21:00) 3) Όσοι επιβάτες επιθυμούσαν μπορούσαν να παραμείνουν στο blue star Naxos μέχρι την ώρα αναχώρησης τον προαναφερθέντων πλοίων και η εταιρεία προσέφερε δωρεάν διατροφή στα μπαρ και εστιατόρια του πλοίου (μόνο τα αλκοολούχα ποτά χρέωναν και τίποτα άλλο) 4) Όλοι οι επιβάτες θα προωθούνταν στους προορισμούς τους με το ίδιο εισιτήριο, χωρίς να χρειάζεται έκδοση νέου για το αντίστοιχο πλοίο. Επίσης σύμφωνα με την ανακοίνωση στο πλοίο, όταν επιστρέψουν οι επιβάτες θα αποζημιωθούν με το αντίτιμο του εισιτηρίου που είχαν πληρώσει από το κεντρικό τους πρακτορείο στον Πειραιά. Και κάτι τελευταίο, ποτέ δεν έγινε ανακοίνωση για τον λόγο της επιστροφής παρά μόνο ότι "λόγω τεχνικού προβλήματος θα επιστρέψουμε στον Πειραιά". Δεν έγινε αντιληπτό τίποτα στους επιβάτες για πρόβλημα και για αυτό πολλοί αρχικά νόμιζαν ότι πρόκειται για κάποιου είδους αστείο. Το πλήρωμα ήταν πολύ ευγενικό και υπομονετικό με όλο τον κόσμο, όπως καταλαβαίνετε υπήρχαν πολλές αντιδράσεις ανάμεσα στον κόσμο από εν δυνάμει "ειδικούς". Προσπάθησα να σας παραθέσω τα γεγονότα όσο πιο αντικειμενικά τα βίωσα, χωρίς να μεροληπτίσω υπέρ ή κατά κανενός μέρους.
  4. Η τσιμινιέρα της Αριάδνης σήμερα ήταν βαμμένη λευκή.Απ΄την αριστερή πλεθρά τουλάχιστον.
  5. Προφανώς γιαυτό και λέω "αυτές τις μέρες".Επίσης μην υποτιμάμε τους φοιτητές γιατί ναι μεν έχουν μειωμένο εισιτήριο και κατανάλωση εντός του πλοίου αλλά έστω και έτσι το στηρίζουν,αυτό και την εταιρία του,στο καινούργιο τους εγχείριμα.Αλλιώς πιστεύω φαίνεται (σε όλους) γεμάτο,έστω και με φοιτητές, και αλλιώς με 200-300 άτομα με ολόκληρο ναύλο.
  6. Χτές το SF12 ήταν γεμάτο από κόσμο (το 90%+ των οποίων φοιτητές) απο Ι.Χ. είχε αρκετά (δεν γνωρίζω αριθμό) και από φορτηγά ελάχιστα (με επιφύλαξη να πώ γύρω στα 10).Πάντως αυτές τις μέρες το φοιτηταριάτο της Κρήτης θα το τιμήσει το πλοίο!
  7. Μια παρατήρηση : Τις περισσότερες φορές που γίνεται απεργία,τα Κρητικά φευγουν μετά τις 00:00 ή απλά φεύγουν κανονικά.Χθες, τουλάχιστον απο Ηράκλειο, δεν περίμεναν να πάει 12 για να φύγουν.
  8. Πιστεύω πως ο μέσος Έλληνας γνωρίζει καλύτερα την BlueStar, δεν είχαν όλοι την ευκαιρία να ταξιδέψουν προς Ιταλία με τη Superfast, ούτε μένουν Πάτρα ώστε να τα χαζεύουν στο λιμάνι τους.Για τους Ευρωπαίους δαγκωτό Σουπερφαστ.
  9. Διαφημίσεις της SUPERFAST και σε λεοφορεία στο Ηράκλειο.. (τα μεγάλα αυτοκόλλητα που καλύπτουν εξωτερικά όλοκληρο το όχημα)
  10. Δύσκολο μου ακούγεται.Ποιό πλοίο μπορεί να πιάσει στο Ρέθυμνο,να έχει το μέγεθος ώστε να απορροφήσει όλη αυτή την κίνηση και καλή ταχύτητα ώστε όντως να είναι λιγότερος ο χρόνος ταξιδιού?επίσης που θα περιμένουν όλα τα φορτηγά που θα πρέπει να μπούν στο πλοίο αυτό?
  11. Σε πρόσφατο ταξίδι στο Λονδίνο βρήκα σε ενα κανάλι του Τάμεση ένα συνδυασμό 2 δεξαμενών που αυξομειώνουν τη στάθμη του νερού ώστε τα μικρά πλεούμενα να μπορούν να συνεχίζουν την πλεύση στο κανάλι με διαφορετική στάθμη.Είναι σαν μία μικρογραφία της διόρηγας του Παναμα..
  12. Οι εκπτώσεις για τους φοιτητές παραμένει (ως αυτή τη στιγμή,τουλάχιστον) στο 35%..(με όλες τις εταιρίες)
  13. Νομίζω πως δεν ήθελε να την αγοράσει απλά είχε "ρουφιανέψει" την ΟΑ στην ευρωπαική ένωση για τα χρωστούμενα της.Θέλοντας να την κλείσει μία ώρα αρχίτερα και να αναλάμβανε δρομολόγια εντός της Ελλάδας (με το αζιμίωτο φυσικά)
  14. Όπως βλέπω τα πράγματα (απο Κρήτη μεριά) το SF12 κερδίζει συνεχώς όλο και περισσότερο την εκτίμηση του κόσμου,όχι μόνο επιβατών αλλά γενικά, δεν περίμενα τους κρητικούς να δεχτουν με τόσο καλές διαθέσεις ένα νέο πλοίο στα νερά τους αλλά έχουν καταλάβει πλεόν πως οι Μινωικές καμία σχέση δεν έχουν οχι μόνο με το Ηράκλειο μα με την κρήτη γενικότερα και πως μαζί με την ΑΝΕΚ είχαν γίνει κατεστημένο αυξάνοντας συνεχώς τις τιμές και τις ώρες του ταξιδιού αντί να ανταγονίζονται και Βλέπουν το κόκκινο με μία ενδιάμεση τιμή και με σημαντικά μειωμένο χρόνο ταξιδιού ως μία πολύ συμφέρουσα επιλογή.Πιστεύω πως η δημοσκόπηση αργά η γρήγορα θα βγει αληθινή ως προς το ότι το SF θα σαρώσει.Τώρα αν γίνουν όλα μία οικογένεια είναι άλλο πράγμα και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη..
  15. Αν δεν κάνω λάθος, πριν 3-4 χρόνια, δηλαδή πριν την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, οι Μινωικές έκαναν όντως τα ημερίσια σε 5,5 ή σε 6 ώρες (δεν θυμάμαι καλα).
×
×
  • Create New...