Jump to content
Shipfriends

kostis

eMembers
  • Posts

    153
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Occupation
    Student

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το καλοκαίρι που έκανα ένα ταξίδι με αυτό και το Superfast XI πάντως οι πισίνες ήταν κλειστές.
  2. Να αναφέρουμε πως χτες και σήμερα η εταιρεία διέθεσε (αφιλοκερδώς) καποιο πλοίο της για τη μεταφορά ανθρώπων από τα χωριά του νοτίου πηλίου προς Βόλο. Ξεκίνησε από Πλατανιά-Μικρό (πλευρά Αιγαίου) και μετά πέρασε από τη Μηλίνα και το Χόρτο από την πλευρά του Παγασητικού.
  3. AERO για τον λόγο και μόνο ότι είναι νεότευκτα που έχουν και μία ενεργειακή ευαισθησία.
  4. Aero Smyrna di Levante Πρέβελης Αντιγόνη Highspeed 4
  5. Μην ξεχνάμε βέβαια πως αυτό είναι ευρωπαϊκή οδηγία, ότι μεχρι το 2030 όσα πλοία ελλιμενίζονται στα λιμάνια της δεν θα πρέπει να εκπέμπουν ρύπους. Για τις ναυπηγοεπισκευαστικές δεν γνωρίζω τι λέει η νομοθεσία.
  6. Επίσης να προσθέσουμε ότι οι περισσότεροι από αυτούς τους μηχανισμούς, μπορούν να παρέχουν και την ενέργεια που χρειάζεται ένα φέρρυ και κατά την παραμονή του στο λιμάνι, τις υπόλοιπες 8 ώρες του παραδείγματος σου Nick. Ακόμα μικρότερη συνεισφορά αλλα αθροιστικά μέσα στο χρόνο είναι κάτι. Και ενδεχομένως να μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν εχει καθόλου εκπομπές κατα της παραμονή στο λιμάνι και δεν επιβαρύνει την ατμόσφαιρα για τους κατοίκους, ωραίο εμπορικό κομμάτι για διαφήμιση.
  7. Συμφωνώ με τον @pilot. Θα μπορούσε ενδεχομένος να το χρησιμοποιήσει σε κάποια άλλη γραμμή, έστω να βγάζει τα έξοδα του, και αν και εφόσον κάποια στιγμή στο μέλλον τα πράγματα για την γραμμή που αποκτήθηκε βελτιωθούν να δρομολογηθεί εκεί. Αν επιλέξει να το στείλει απέναντι και θελήσει πάλι να χτυπήσει τη γραμμή αυτή, θα χρειαστεί να αγοράσει άλλο και να το ετοιμάσει, ενώ τώρα θα το έχει έτοιμο.
  8. Λόγω της απεργείας. Δες εδώ: https://www.naftemporiki.gr/story/1734024/apergei-i-penen-mplokaroun-tin-eisodo-se-epibatigo-ploio-meli-tis
  9. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Απλά να σημειώσουμε πως εκείνη η (άσχημη) πορτοκαλί κατασκευή στα δεξιά ειναι το "μαγικό χαλί" το οποίο μπορεί να αλλάζει ύψος, μέχρι τη στάθμη της θάλασσας και να γίνεται πλατφόρμα για επιβίβαση στις λάτζες. Ίσως να έχει αυτό το χρώμα για να το ξεχωρίζουν εύκολα οι καπετάνιοι αυτών.
  10. Να συμπληρώσω αν μου επιτρέπεις @proud_ionian πως ένας ακόμη λόγος είναι και η μη εκτέλεση προγραμματισμένης συντήρησης, πουθενά και σε τίποτα στην Ελλάδα. Μόνο επισκευές αφού πρώτα έχει καταστραφεί κάτι. Με αυτό τον τρόπο ακόμα και η αρτιότερη υποδομή κάποια στιγμή θα καταρεύσει / χαλάσει. Προσωπικά δεν θυμάμαι ποτέ να έχω δει εργασίες συντήρησης πέρα απο αναβαθμίσεις / επεκτάσεις / επισκευές κτλ.
  11. Δύσκολη ψήφος. Ψηφίζω Εξπρές Σκοπελίτη γιατί συνεχίζει να ταξιδεύει και πραγματικά να δίνει ζωή στη γραμμή του. Ρομίλντα όμορφη, κούκλα, αγαπημένη αλλά η λογική λέει Σκοπελίτης.
  12. Φίλε @Nereus συμφωνούμε σε όλα νομίζω, εκτός στο αν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό με τις κατάλληλες γνώσεις για την ανάπτυξη νέων σχεδίων. Ίσως να κάνω λάθος και να μην υπάρχει. Υπάρχουν όμως Έλληνες που δουλεύουν σε εταιρείες που ανααπτύσουν και κατασκευάζουν τέτοια σχέδια και ενδεχομένως να ενδιαφερόντουσαν να επιστρέψουν, αλλά να γυρίσουν για 4-5-6 ή όσα χρόνια τέλος πάντων κρατήσει η κατασκευή και μετά να πρέπει να ψάνχουν για δουλειά πάλι, ε δεν νομίζω. Η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει πρώτα από όλα και μετά, σιγά-σιγά, όλα γίνονται. Στο θέμα των σταθερών παραγγελειών νομίζω πως χρειάζεται. Βλέποντας και το παράδειγμα των ολλανδών, που έχουν ένα στόλο ~65 πολοίων (πολύ μικρότερου του ελληνικού) όλα χτισμένα σπό τη δική τους εταιρεία. Έχουν σε γενικές γραμμές μια σταθερή ροή παραγγελειών. Αντικαθιστούν τα πλοία τους στα 20-30 χρόνια και έχουν ένα καλό προγραμματισμό, αυτό βέβαι προυποθέτει μια υγιή οικονομία. Τώρα για παράδειγμα έχουν ζητήσει την ανάπτυξη μίας νέας κλάσης φρεγατών που θα αντικαταστήσει τις φρεγάτες κλάσης Μ (2 της Ολλανδίας + 2 του Βελγίου) καθώς επίσης τρέχει και ο διαγωνισμός των υποβρυχίων που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα. Παράλληλα εξασφαλίζουν εξαγωγές σε διάφορες χώρες (όπως Γερμανία, Μαρόκο, Μεξικό και Ινδονησία) και εδώ και αρκετά χρόνια είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση. Γενικότερα τα πολεμικά πλοίο κινούνται σε ένα σταθερό πλαίσιο και αλλάζουν λίγα πράγματα ανάλογα με τις ανάγκες και απαιτήσεις της κάθε χώρας.
×
×
  • Create New...