Jump to content
Shipfriends

Stefanos

eMembers
  • Content Count

    1,433
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

1,056 profile views
  1. Δεν είναι θέμα ταχύτητας οι τάσεις αναπτύσσονται εφόσον θα κάτσει επάνω στο βράχο σε συνάρτηση με τη κατανομή βαρών που είχε το καράβι πρίν. Λογικά πιστευώ ότι δεν θα εχει θέμα μιας και οι υπερκατασκευές που αναλαμβάνουν τάσεις όπως και το hull εκτονόνουν τη φόρτιση, και γενικά η κατασκευή αυτών των πλοίων οδηγεί σε πολύ μεγάλα περιθώρια αντοχής ακόμα και σε τέτοιες καταστάσεις, όπως και να έχει θέλει ψάξιμο βέβαια
  2. Πέρα απο το αισθητικό κομμάτι, που νομίζω πως οι περισσότεροι έχουν την ίδια άποψη αλλά δεν μας πέφτει λόγος τι κάνει η κάθε εταιρεία, εγώ απορώ πώς συντηρούνε αυτά τα σινιάλα, η είναι κάτι σαν αυτοκόλλητο????
  3. καλύτερα να τα μπλέξεις,γιατί ολα τα παραπάνω που εξηγείς έχουν να κάνουν απλά και μόνο με αυτό
  4. δηλαδή αν κάποιος προσπαθεί να δώσει μια λύση (ισως και λανθασμένη) δεν ξέρω,με βάση τα μέσα που έχει στη διάθεση του σε ένα υπαρκτό πρόβλημα είναι ρατσιστής,οκ απλά δυστυχώς η εύκολη διαδικασία είναι να κρίνεις ειδικά όταν είσαι έξω απο το χορό εκ προκειμένου έξω απο τις γραμμές του βορειοανατολικού αιγαίου.......
  5. πολύ πιθανό,και νομίζω ότι το εφάρμοσαν πρώτα ναυπηγεία της ασίας οπότε?
  6. απλά κάποιοι ξεκίνησαν αυτό με τη κάθετη πλώρη ισχυριζόμενοι ότι βοηθάει την μείωση της αντίστασης,και πολλοί το ακολύθησαν,είναι κάτι σαν μόδα πλέον εφαρμόζεται σχεδόν στο 90% των bulk carrier που φτιάχνονται και όπως το βλέπω σε λίγο δεν θα υπάρχει νέο πλοίο παντώς τύπου που δεν θα έχει αυτή τη πλώρη επίσης φαίνεται έχει μια σχέση με τη μείωση των ταχύτητων που υπάρχει πλέον και σε επιβατηγά και φορτηγά,μιας και έχουμε φύγει τελείως και απο τη κλασσική μορφή των βολβών goose neck που εφαρμόζονταν σε υψηλής ταχύτητας πλοία
  7. εγώ περιμένω να το δώ ολοκληρωμένο αν και ως τώρα δεν βλέπω κάτι φοβερό εξωτερικά και επίσης αυτή την εμμονή ότι πρέπει όλα να πάρουν μοντέρνα γραμμή στη μετασκευή τους για να μοιάζουν στις σύγχρονες μόρφες δεν τη καταλαβαίνω, τα ίδια που έκαναν στον κοραη και το κατέστρεψαν εξωτερικά ενώ θα μπορούσε να κρατήσει κάτι απο τη γιαπωνέζική εμφάνιση του
  8. απο τι στιγμή που βγούν κανονισμοί δεν μπορεί να κανείς να γυρίσει σε μαζούτ έτσι απλα επειδή δεν βγαίνει
  9. Δεν είναι τόσο θέμα οικονομικό αλλά το θέμα των καυσαερίων και τα SOx για αυτό η ευρώπη κυρίως πάει πρός το lng
  10. τη μπαρουφα για ναυπηγήσεις πλοίων με επίδότηση απο την Ε.Ε εννοείς;; Η άττικα σίγουρα πίστευω και εγώ ότι είναι αυτή που θα το ξεκινήσει αλλα ίσως σε μετασκευές υπάρχοντων πλοίων,εώς τότε όμως πρέπει να λυθεί το βασικό πρόβλημα που λέγετα bunkering πράγμα που δεν το βλέπω καθόλου εύκολο
  11. δηλαδή θα δω κινέζικο ναυπηγείο να φτιάχνει σοβαρό ε/γ-ο/γ και ειδικά με lng ??? λύπαμαι την ΑΝΕΚ πραγματικά :P βέβαια σε 10 χρόνια που θα είναι η ακτοπλοια ετοιμή για lng μπορεί να εχουν προοδεψει και τα κινέζικα ναυπηγεία
  12. οι προσκείμενες στην εταιρεία και στο εμπρός πηγές έδωσαν τα φώτα τους σήμερα, επίσης καλώ τους μυτιληνιούς shipfriends να αρχίσουν να ειδοποιούν συγγενής και φίλους να πουλήσουν τις μετοχές τους, και ελπίζω αυτοί που δεν είχαν μετοχές να μη στεναχωρηθούν πολύ
  13. Γενικά τα ως τωρα ταχύπλοα τους δουλεύουν καλά?? με καλές πληρότητες το καλαοκαίρι δηλαδή? Πάντως ένα ταχύπλοο Ραφήνα Μυτιλήνη το βλεπω να δουλεύει πολύ καλά αρκεί να είναι όντος ταχύπλοο
  14. αν δεί κανείς το χάρτη το πρόβλημα θα υπάρχει στα δρομολόγια της κρήτης και όχι του κεντρικού αιγαιου.Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η απαγόρευση να έχει σχέση με τη συνάντηση πλοίου κύματος όπου στη γραμμή της Χίου θα είναι εντελώς πλαγίοι οι κυματισμοί κι θα οδηγούν σε rolling.Βέβαια όχι ότι στα κρητικά που έχουν το καιρό στη πλώρη θα είναι καλύτερα αλλά ας μην ανοίξουμε το θέμα αυτό.Πάντως Αν καποιος το έχει σκεφτεί αυτό και βγαζει απαγορευτικά με βάση τέτοια κριτήρια πραγματικά μπράβο αλλά στην πραγματικότητα δεν το νομίζω.
×
×
  • Create New...