Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δυστυχώς το ΑΡΙΑΔΝΗ απο ότι ακούγεται δεν θα είναι έτοιμο και η χωρητικότητα του Ν.ΧΙΟΣ (40 φορτηγά) είναι πολύ μικρή για να καλύψει την ζήτηση και να λύσει το πρόβλημα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ψάχνω εισητήρια για Χανιά στις 21 ή 22 Ιουλίου αλλά η HSW παρότι δεν απέχει ούτε μια βδόμαδα δεν τα έχει αναρτήσει... Τι παίζει; Θα τα βγάλει τελευταία στιγμή; Μήπως υπάρχει κάποια πληροφόρηση επί του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι φαινεται η ανανεωση στην γραμμη το 2008 θα ειναι ριζικη.Με τη ΑΝΕΚ και το καινουριο πλοιο και το ΑΡΙΑΔΝΗ θα εχουμε μετα απο χρονια ριζικη αλλαγη του σκηνικου μετα απο πολλα χρονια.Ακομα και αν δεν ερθει το νεο πλοιο Χανια και παει Ιταλια ειναι σχεδον σιγουρο πως ενα εκ των Λευκα Οροι/Σ. Βενιζελος θα κατηφορησει στα πατρια εδαφη.Παντως πιστευω πως θα βοηθηθει πολυ η γραμμη με αυτες τις προσθηκες και θα υπαρχουν επιλογες.Ειναι εκνευριστικο να μην μπορεις να βρεις εισητηριο γα Highspeed ουτε στην business και να βρισκεσαι αναμεσα σε Louis Vuitton, Tods και ολες τις λοιπες συμπαθης φιρμες:P

Τουλαχιστον στα συμβατικα θα εχουμε ποικιλλια:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει αλλάξει η ώρα αναχώρηση των πλοίων της ΑΝΕΚ στα ημερήσια δρομολόγια των Χανίων. Μέχρι το 15 Αυγούστου ήταν 09:00 από Πειραιά και 08:00 από Χανιά, αλλά τώρα είναι ανάποδα δηλαδή 08:00 από Πειραιά και 09:00 από Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

To Olympic Champion ακούγεται πως θα δρομολογήσει από το φθινόπωρο η ANEK προκειμένου να αντιμετωπίσει το Αριάδνη στη γραμμή των Χανίων.

Κούτσα, κούτσα όλο και κάτι καλό φέρνει ο ανταγωνισμός!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν αληθευει αυτη η φημη Ορεστη. Αν οντως ομως αυτο ειναι αληθεια και με δεδομενο οτι τα δυο κανονια της ΑΝΕΚ δεν εχουν μπει στην Κρητη ουτε για ολιγοημερες αντικαταστασεις(εκτος απο οταν ειχε παραληφθει το Champion αν θυμαμαι καλα), αυτο ισως να υποδηλωνει οτι στα Χανια εχουν ταρακουνηθει με την κινηση του Νησος Χιος τον Αυγουστο. Τελος παντων, ας περιμενουμε να δουμε αν τελικα θα γινει κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Επισης εγω θα ηθελα να επισημανω κατι αλλο,χωρις βεβαια να αποκλειω το ενδεχομενο να ερθει το Olympic Champion.Το Χιος θα φυγει σε λιγο χρονικο διαστημα και το Αριαδνη που θα ερθει αποκλειεται να ανεβοκατεβαινει με 27αρες...Το πολυ 25 του δινω οποτε και 6,5+ ωρες απο καβο σε καβο.Η ΑΝΕΚ λοιπον πολυ δυσκολα θα θυσιασει ενα τετοιο βαπορι με τετοια ταχυτητα και χωριτηκοτητα για να ανταγωνιστει το Αριαδνη στα Χανια,εφοσον μπορει να το κανει ανετα με το Ελυρος με 2 κομβους κατω σε ταχυτητα,δηλαδη 23.Ενταξει θα κανει 7+ ωρες αλλα η γενικοτερη χωριτηκοτητα και φιλοσοφια του Ελυρου θα ειναι ιδια με της Αριαδνης,οποτε η μιση ωρα και κατι διαφορα χρονου στο ταξιδι δε νομιζω να νοιαζει και πολυ την ΑΝΕΚ,αλλα ουτε και εμας τους επιβατες...:mad:Μακαρι βεβαια να ερθει το Olympic Champion.

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως το Χειμώνα εκτελούν μεταφορικό έργο κυρίως για τα φορτηγά. Κατά συνέπεια δεν θα υπάρξει πρόβλημα αν μεταφερθεί ένα εκ των Σ. Βενιζέλος - Λ. Ορη μέχρι την ολοκλήρωση της μετασκευής του νέου πλοίου της ΑΝΕΚ. Πάντως η ΑΝΕΚ σίγουρα πλήτεται όχι μόνον σε επιβάτες όπως με τα Highspeed αλλά και σε cargo. Αρα η κίνηση αυτή φαντάζει επιβεβλημένη. Το θέμα είναι το πως θα απαντήσει η Hellenic σε αυτήν την κίνηση της ΑΝΕΚ. Μήπως η Ικαροσαμία μείνει ως έχει και ενισχυθεί η γραμμή των Χανίων και με δεύτερο πλοίο??? Μήπως????

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι πως αν τελικά έρθει το Champion, δεν θα μείνει μόνιμα αλλά μέχρι να ολοκληρωθεί η μετασκευή του Έλυρος.

Το δεύτερο σημαντικό στοιχεία είναι αν τελικά η ΑΝΕΚ αλλάξει την κλασική κρητική φιλοσοφία των βραδινών δρομολογίων και αποφασίσει να εκτελεί διπλά καθημερινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι σημαντικό ρόλο θα παίξει ο λόγος "πληρότητα/κατανάλωση". Τα Palaces στο Ηράκλειο ανεβοκατεβαίνουν γεμάτα (ξέρετε καταχείμωνο και 900 επιβάτες+άπειρα φορτηγά) αλλά εκτός ημερήσιων δρομολογίων κάνουν το δρομολόγιο σχεδόν 8ωρο, για να μην καίνε πετρέλαια χωρίς λόγο. Τι κατανάλωση έχουν τα Fossen αγνοώ παντελώς, αλλά θα βάλει η ΑΝΕΚ ένα τέτοιο καράβι απέναντι σε ένα υπέροχο μεν αλλά σαφώς οικονομικότερο σε κόστος κτήσης και διαχείρισης πλοίο, όπως το Αριάδνη? Μακροπρόθεσμα αυτό ίσως να της προκαλούσε σοβαρές απώλειες και ο Μανωλιός παραμονεύει. Εκτός αν το Champion γεμίζει μέρα παρά μέρα μέχρι τον καταπέλτη και καίει λίγο. Επομένως, ο συλλογισμός "Έλυρος" του Διονυσίου (όχι του Αρεοπαγίτου, του άλλου που έχουμε στο forum), μοιάζει λογικός. Αλλά άλλαι μεν αι βουλαί shipfriends, άλλαι δε αι αποφάσεις του Γιάννη του Σήφη.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όντως να ακολουθήσουν το πρότυπο των Μινωικών να κατεβαίνει δηλαδή με χαμηλή ταχύτητα μέρα παρα μέρα και τις άλλες μέρες να βάλουν το Λισσός η το Πρέβελη άλλά καλύτερα το Λισσός για να ξαναπάει το Πρέβελη στο Ρέθυμνο να γλυτώσει απο το Ιεράπετρα η γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όντως να ακολουθήσουν το πρότυπο των Μινωικών να κατεβαίνει δηλαδή με χαμηλή ταχύτητα μέρα παρα μέρα και τις άλλες μέρες να βάλουν το Λισσός η το Πρέβελη άλλά καλύτερα το Λισσός για να ξαναπάει το Πρέβελη στο Ρέθυμνο να γλυτώσει απο το Ιεράπετρα η γραμμή

Αγαπητε μου φιλε Στεφανε ειναι η μονη φορα που διαβαζω κατι παραλογο απο εσενα.Να παρει το Champion απο Ιταλια που ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος σε ταχυτητα για να το φερει στα Χανια και να ανεβω-κατεβαζει εμενα το Χειμωνα με 19 κομβους ωστε να κανει μερα παρα μερα δρομολογιο;Μα το Αριαδνη θα κανει κυκλικο δρομολογια καθε μερα με 25 και θα φερει το καμαρι της η ΑΝΕΚ για να παραπεει με 19,χανοντας μαλιστα και ενα βαπορι απο τη γραμμη της Ανκονα;Αν ερθει οχι μονο 6:30 ωρες θα κανει οπως το Αριαδνη αλλα 5:45 για να κερδισει τις εντυπωσεις.Αλλα επαναλαμβανω γιατι να χασει ενα βαπορι απο την ζουγκλα της Ιταλιας και να κανει Πειραιας-Χανια 5:45,ενω ο Ελυρος οικονομικα θα κανει γυρω στις 7:00 και θα ειναι μοιαζει με την Αριαδνη.Ο μονος λογος να το φερει οπως υποθηκε παραπανω ειναι για να σπασει τον τσαμπουκα της Hellenic μεχρι να ερθει το Ελυρος.:(

Link to comment
Share on other sites

Σας ακούω συνεχεία ότι το Αριάδνη ότι θα κάνει το Πειραιά Χανιά σε 6,5 ώρες με ταχύτητα 25 κόμβων.

Αλλά μέχρι στιγμής τα δεδομένα λένε άλλα:(

Στο πρώτο δοκιμαστικό

Το πήραμε και μάλιστα πήγαινε με 21,8-22 μιλια!

Στο δεύτερο δοκιμαστικό δε ξέρω πόσο πήγε?? Άμα είδε κανένας στο AIS να μας ενημερώσει??

Το Νήσος Χίος κάνει τώρα 6:15 ώρες που πάει με 26+, εάν το Αριάδνη πιάσει 25 που λέτε, θα κάνει κοντά στις 7 ώρες.;):rolleyes: Όποτε θα χρειαστεί λίγο να αλλάξουν και τα ωράρια της εταιρείας??

Link to comment
Share on other sites

Εδω τα καλα νεα απο το επισημο οργανο των ανταγωνιστων της HSW :P

Η ΑΝΕΚ συνεχίζει το σχέδιο αναδιοργάνωσης των δρομολογίων της. Πιο συγκεκριμένα από την 1η Οκτωβρίου δρομολογεί το Olympic Champion στη γραμμή των Χανίων δυναμώνοντας το ανταγωνιστικό της προφίλ. Το πλοίο ήταν έως τώρα δρομολογημενο στην γραμμή Πάτρα -Ανκονα και θεωρείται από τα καλύτερα του χανιώτικου στόλου.

Τη θέση του στην Ανκόνα θα καλύψει το ε/γ-ο/γ Ζαν-Νικολί που έχει ναυλώσει για τρεις μήνες η ΑΝΕΚ και το οποίο θα αρχίσει πρώτα δρομολόγια στη Βενετία και μετά θα πάει στο δρομολόγιο της Ανκόνα.

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=3386

Link to comment
Share on other sites

Σας ακούω συνεχεία ότι το Αριάδνη ότι θα κάνει το Πειραιά Χανιά σε 6,5 ώρες με ταχύτητα 25 κόμβων.

Αλλά μέχρι στιγμής τα δεδομένα λένε άλλα:rolleyes:

Στο πρώτο δοκιμαστικό

Στο δεύτερο δοκιμαστικό δε ξέρω πόσο πήγε?? Άμα είδε κανένας στο AIS να μας ενημερώσει??

Το Νήσος Χίος κάνει τώρα 6:15 ώρες που πάει με 26+, εάν το Αριάδνη πιάσει 25 που λέτε, θα κάνει κοντά στις 7 ώρες.:rolleyes::rolleyes: Όποτε θα χρειαστεί λίγο να αλλάξουν και τα ωράρια της εταιρείας??

Φιλε Π100 ισως στο δοκιμαστικο να πηγαινε τοσο για λογους που μονο αυτοι ξερουν.Οι ιδιοι μεσα απο την Hellenic λενε οτι θα κανει 6:30,αρα πρεπει να πηγαινει με 25+.Το Χιος κανει 6:05 περιπου χωρις τη μανουβρα.:P

Και κατι αλλο μιας και τωρα εγινε σιγουρο απο το φιλο Neptune οτι θα φερουν το Champion.Η αντιδραση μου ειναι :P.Ξερουμε ομως για ποσο καιρο και ωραρια;

Link to comment
Share on other sites

Kατα την γνωμη μου αν ερθει τελικα το Champion στα Χανια η ΑΝΕΚ θα ισχυροποιηθει σε μεγιστο βαθμο. Απο την αλλη αναρωτιεμαι κατα ποσο αυτη η κινηση ειναι καλα μελετημενη η απλα κινηση εντυπωσιασμου. Επισης μενει να δουμε και τι θα γινει μετα το τελος της ναυλωσης του Nicoli.Το σιγουρο ειναι πως θα μπορουσε να φερει το Σοφοκλη που οπως εχει ξαναειπωθει εχει πολυ χαμηλοτερο λειτουργικο κοστος και σαφως παρομοιο με του Αριαδνη.Παντως αν πραγματοποιηθει αυτη η εντυπωσιακη κινηση ειναι σχεδον σιγουρο πως τα ναυλα και της ΑΝΕΚ θα παρουν τον ανηφορο.Δυσκολα θα πληρωνει καποιος οσα πληρωνε με το Λισσος ή το Πρεβελης.Λετε στο τελος το Αριαδνη να εχει ακομα και οικονομικοτερα εισητηρια απο την ΑΝΕΚ:P

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν πραγματοποιηθει αυτη η εντυπωσιακη κινηση ειναι σχεδον σιγουρο πως τα ναυλα και της ΑΝΕΚ θα παρουν τον ανηφορο.Δυσκολα θα πληρωνει καποιος οσα πληρωνε με το Λισσος ή το Πρεβελης.Λετε στο τελος το Αριαδνη να εχει ακομα και οικονομικοτερα εισητηρια απο την ΑΝΕΚ:P

Φιλε Highspeed 4 εχεις δικιο,μαλλον θα ανεβουν τα ναυλα της ΑΝΕΚ,αλλα του Νησος Χιος (και μαλλον και του Αριαδνη που θα ειναι ιδια) ειναι 36 ευρω αριθμημενη θεση οταν της ΑΝΕΚ ειναι 30 το καταστρωμα (μπορεις να κατσεις οπου θες).Η Hellenic εχει 25% εκπτωση για τους φοιτητες και η ΑΝΕΚ 30%.Παντως το πολυ το καταστρωμα να παει γυρω στα 36 στην ΑΝΕΚ.Αυτο που ειναι ομως ηδη απαραδεκτο ειναι τα 83 ευρω του εισητηριου ΙΧ οταν η Hellenic με μικροτερο και ταχυτερο πλοιο το εχει 62 ευρω.Ελπιζω επειδη το Champion χωραει πολλα και παρα το οτι θα πηγαινει γρηγορα να μην αναιβει ακομα.

Link to comment
Share on other sites

...Αυτο που ειναι ομως ηδη απαραδεκτο ειναι τα 83 ευρω του εισητηριου ΙΧ οταν η Hellenic με μικροτερο και ταχυτερο πλοιο το εχει 62 ευρω....

Ισώς η τιμή αυτή να είναι το κίνητρο για κάποιον ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες να κλείσει και την επιστροφή του με την ίδια εταιρεία και τελικά να πληρώσει μόνο την μία διαδρομή και συνολικά να βγει κερδισμένος.

Link to comment
Share on other sites

Αφού επισημάνουμε πως για ακόμα μια φορά επιβεβαιώθηκαν οι αποκλειστικές ειδήσεις του shipfriends, ας δούμε μερικές σκέψεις!

1. Υποθέτω πως η ναύλωση του ex Superfast X έγινε προκειμένου να αντικαταστήσει το Champion στην Αγκώνα, όπως είπε και ο proud. Η ξαφνική βλάβη όμως του Λατώ, άλλαξε προσωρινά τα σχέδια της εταιρίας. Αυτό το συμπεραίνω πρώτον γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως στις 28/8 χάλασε το πλοίο και μέσα σε μία ημέρα πρόλαβαν να βρουν αντικαταστάτη αλλά και επειδή η δημοσίευση αναφέρει πως το πλοίο θα κατηφορίσει αργότερα προς Αγκώνα.

2. Η ΑΝΕΚ θα βάλει το Champion πάνω στα δρομολόγια του Αριάδνη, μεσημέρι από Πειραιά, μεσάνυχτα από Χανιά. Το ερώτημα είναι αν θα κρατήσει άλλο πλοίο στη γραμμή, εκτός από τα Ro-Ro. Τα χειμερινά δρομολόγια της γραμμής θα γνωρίσουν μεγάλες δόξες αφού θα διπλασιασθούν σε σχέση με πέρσι, ενώ η μέση ηλικία των πλοίων θα μειωθεί περισσότερο από 20 χρόνια!!!!

3. Η κίνηση αυτή δυναμώνει τη θέση της ΑΝΕΚ στα Χανιά, αλλά δεν είναι ότι καλύτερο για τα οικονομικά της. Αναγκάζεται να ναυλώσει πλοίο (δεν γνωρίζουμε για πόσο διάστημα), άρα να αυξήσει το κόστος εκμετάλλευσης στην Αδριατική, ενώ παράλληλα δρομολογεί ένα πλοίο με μεγαλύτερο κόστος εκμετάλλευσης στα Χανιά, για να μεταφέρει μειωμένο σε σχέση με την περσινή περίοδο μεταφορικό έργο. Αναφέρω μειωμένο μεταφορικό έργο γιατί το τελευταίο τρίμηνο του έτους η συνολική μεταφορική κίνηση της γραμμής δεν πρόκειται να αυξηθεί ιδιαίτερα λόγω των νέων πλοίων (τέτοια εποχή δεν υπάρχει έλλειψη capacity), συνεπώς η ΑΝΕΚ που είχε το 100% την περσινή χρονιά, φέτος θα δει τα νούμερα της να υποχωρούν, λόγω της δρομολόγησης του Αριάδνη.

Το αυξημένο βέβαια κόστος εκμετάλλευσης του Champion θα αντισταθμιστεί σε ένα βαθμό από το γεγονός πως θα μείνει μόνο του στη γραμμή (αν ισχύσει κάτι τέτοιο), οπότε θα περιμένουμε να δούμε που θα δρομολογηθούν τους επόμενους μήνες το Πρέβελης και το Λισσός.

Link to comment
Share on other sites

2. Η ΑΝΕΚ θα βάλει το Champion πάνω στα δρομολόγια του Αριάδνη, μεσημέρι από Πειραιά, μεσάνυχτα από Χανιά. Το ερώτημα είναι αν θα κρατήσει άλλο πλοίο στη γραμμή, εκτός από τα Ro-Ro. Τα χειμερινά δρομολόγια της γραμμής θα γνωρίσουν μεγάλες δόξες αφού θα διπλασιασθούν σε σχέση με πέρσι, ενώ η μέση ηλικία των πλοίων θα μειωθεί περισσότερο από 20 χρόνια!!!!

Θα δούμε σύντομα που και πως θα γίνονται τα δρομολόγια, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να το βάλει ανάποδα, δηλαδή μεσημέρι από Χανιά και βράδυ από Πειραιά. Μπορεί αυτό να μη συμφέρει την ΑΝΕΚ αλλά για εμάς τους επιβάτες θα ήταν πολύ καλό να έχουμε από Χανιά ένα πλοίο το μεσημέρι (που θα φθάνει αυθημερόν Πειραιά) κι ένα το βράδυ. Έτσι κι αλλιώς το πράμα θέλει μελέτη από την ΑΝΕΚ καθώς το μεταφορικό έργο γίνεται με τα σημερινά ωράρια εδώ και πάρα πολλά χρόνια (πχ το ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ που συνεργάζεται με την ΑΝΕΚ θα πρέπει πλέον να αλλάξει δρομολόγια και να φεύγει αξημέρωτα από Θεσ/νίκη-Γιάννενα για να προλάβει το μεσημεριανό στον Πειραιά).

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέχρι αυτή τη στιγμή, το Openseas δεν δίνει το καράβι στη γραμμή. Φαίνεται ακόμα ο Πρέβελης και από 1/10 Λατώ - Λισσός μέχρι τα τέλη του Οκτώβρη, οπότε και ο Πρέβελης επιστρέφει στο Ρέθυμνο.

Ενδιαφέρον όμως έχει το δρομολόγιο της CHA-PRI της Πέμπτης και PIR-CHA της Παρασκευής (7/9), που δίνει, εκτός από τον Πρέβελη και τον Κορνάρο. Μαζί με το Νήσος Χίο, έχουμε τριπλή αναχώρηση για Χανιά αυτές τις δύο ημερομηνίες!

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς βέβαια να έχω κάποια πληροφόρηση από την εταιρία νομίζω πως θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να μείνει με ένα μόνο πλοίο η εταιρία στα Χανια.Τόσα χρόνια πάντα ήταν βραδινα τα δρομολόγια και άλλωστε αυτά είναι που έχουν το κέρδος...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...