Jump to content
Shipfriends

HIGHSPEED 4

eMembers
  • Posts

    428
  • Joined

  • Last visited

About HIGHSPEED 4

  • Birthday 03/28/1984

Contact Methods

Uncategorized

  • Biography
    35 chronia Peiraia sthn plath mou...
  • Interests
    To aftonohto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Λογικά στις ακινήσιες τους τώρα θα γίνει όλη η 'χοντρή δουλειά' που θα ανέβουν και δεξαμενή για τα overboards etc. και θα γίνουν 'scrubber ready'. Την άνοιξη απλά θα κουμπώσουν το σύστημα χωρις να χρειαστεί να ανέβουν πάλι δεξαμενή και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα off
  2. @Nick the Greek Nick, είπα πως μοιάζει να είναι η μόνη οικονομικά ρεαλιστική λύση μιας και οι εναλλακτικές είναι LNG (δε νομίζω καν πως υπάρχει λόγος να αναφέρουμε τι μπελάς είναι από τεχνικής άποψης για 2nd hand και έχουμε και θέματα υποδομών στην Ελλάδα για LNG bunkering) και τα ακριβότερα MGO + distillates. To θέμα του washwater έχει γίνει viral τελευταία κυρίως από τους πολέμιους των scrubbers. Δεν γνωρίζω τεχνικές λεπτομέρειες. Αλλά φαντάζομαι πως λογικά θα γίνετε κάτι παρόμοιο με τα lubes, δηλαδή δείγματα θα πηγαίνουν σε εργαστήρια που θα κάνουν αναλύσεις και θα γίνονται έλεγχοι από κλάσεις και PSCs με βάση προκαθορισμένα όρια σε ppm etc. (υποθέτω – δεν γνωρίζω) Για το 380 υπάρχει επίσης μια παραφιλολογία -που όμως συζητείται στα διάφορα συνέδρια- πως υπάρχει περίπτωση να μειωθεί η διαθεσιμότητά του στο μέλλον, άρα τα scrubbers αμέσως αχρηστεύονται σαν επιλογή. Το θεωρώ μη ρεαλιστικό αυτό το σενάριο εκτός και αν οι oil majors αποφασίσουν να επιβάλλουν το LNG και τα MGO/distillates. Δεν μοιάζει να έχει λογική. Τέλος όπως σωστά λες προφανώς τα συγχαρητήρια έχουν τελικό αποδέκτη τον Ιταλό που προνόησε να προστατέψει την τσέπη του. Φαντάζομαι πως θα προβληθεί αρκετά και για διαφημιστικούς λόγους προτάσσοντας ‘την ευαισθησία για το περιβάλλον’ 😁 αν και δε νομίζω να είναι αυτό κριτήριο για τον επιβάτη αλλά οκ. @
  3. Επειδή το έχουμε ψάξει πολύ το θέμα των νέων κανονισμών η μόνη οικονομικά ρεαλιστική λύση για τα 2nd hand μοιάζει να είναι τα scrubbers. Αν το spread ανάμεσα στο 380 και το MGO ή οποιοδήποτε distillate είναι της τάξης των 200 $/ΜΤ (το πιθανότερο σενάριο) η επένδυση θα είναι και βιώσιμη και ταυτόχρονα αυξάνεις το asset value δίνοντας σημαντικό commercial advantage στο πλοίο και εν μέρει αυξάνεις και τον κύκλο ζωής του. Επίσης το θέμα της διαθεσιμότητας του 380 μοιάζει να είναι ουτοπικό τουλάχιστον για τα επόμενα 10 – 20 χρόνια. Ένα ουσιαστικό θέμα των scrubbers είναι το washwater όμως. Όπως και να έχει πάντως (και χωρίς ανούσιους συναισθηματισμούς) αξίζουν συγχαρητήρια στις Μινωικές που συμμορφώνονται πλήρως με τους νέους κανονισμούς πρώτα και πάνω από όλα βέβαια για την τσέπη τους ! Οι υπόλοιποι λογικά θα ακολουθήσουν, άλλωστε μην ξεχνάμε πως πολλά συστήματα δίδονται με πολύ καλό finance οπότε σίγουρα σε κάποια πλοία θα μπούνε. Για αυτό το λόγο νομίζω πως για την ΑΤΤΙΚΑ για παράδειγμα το θέμα δεν είναι τόσο οικονομικό αλλά κυρίως έχει να κάνει με το τι θα απογίνει με τον όμιλο γενικότερα και ποια πλοία θα μείνουν στον στόλο. Απλά πλέον υπάρχει πίεση χρόνου γιατί το 2020 είναι πλέον πολύ κοντά και η λίστα αναμονής scrubbers πλέον τεράστια. Στην ουσία όμως δεν υπάρχει δικαιολογία, γιατί το θέμα είναι γνωστό χρόνια και τουλάχιστον εδώ και 2 χρόνια ειλημμένη απόφαση, άρα έπρεπε να υπήρχε σαφές πλάνο και όχι διθυραμβικές δηλώσεις για dual fuel –πανάκριβα- NBs.
  4. 1. La Suprema 2. Hakuou 3. Hamanasu 4. Suzuran 5. Lilac 6. Superspeed 1 7. Volcan De Taburiente 8. Visby 9. Betancuria Express 10. Express 3
  5. Μέχρι 29.5 σχεδόν έπιασε στο γυρισμό από Μύκονο και παρά τα χρόνια που περνούν φαίνεται να την έχει ακόμα την (πολύ ψηλή) ταχύτητα !
  6. Τι δουλειά έχει ο βάπορας και πηγαίνει Μύκονο σύμφωνα με το AIS??? Και όπως φαίνεται κατεβαίνει και γκαζομένος! Γούστο θα έχει να ρίξει προσπέραση αυτή η διακριτική σιλουέτα σε κανένα ταχύπλοα της Μυκονιάτικης γειτονιάς
  7. Αυτή τη στιγμή το πλοίο γυρίζει, προφανώς για τα εικαστικά της δεξιάς του πλευράς !!!
  8. Εντελώς παράλογη η πιθανή δρομολόγησή του στην γραμμή αυτή. Από τα συμβατικά της HSW μόνο τα Ν. Χίος/Μύκονος ταιριάζουν.
  9. Αυτοκαταστροφικές τάσεις πάλι από την HSW... Πάει να χαλάσει το brandname των highspeed που έχτιζε 15 χρόνια. Θα είναι αυτοκτονία η μη αντικατάσταση του ‘6’ κυρίως από τη στιγμή που η Seajet αρχίζει να εμπλουτίζει το στόλο της με σοβαρά ταχύπλοα. Στην Παροναξία είναι αδύνατο να χτυπηθεί η Blue Star από συμβατικά της HSW. Δεν υπάρχει σύγκριση εκτός αν κατέβαζαν πίσω το Ν. Χίος. Ατυχώς επέλεξε η HSW να ρίξει πολλά λεφτά στο Σάμος για το οποίο τελικά μάλλον δεν είχε σαφές πλάνο εκμετάλλευσης. (Ίσως η Σμύρνη – Θεσσαλονίκη μόνο να ήταν ένα ορθολογικό πλάνο) Αυτή τη στιγμή έχει βρεθεί να χάνει έδαφος συνεχώς στα ταχύπλοα τα οποία και την κράτησαν ψηλά σαν brandname ενώ στον στόλο των συμβατικών θεωρώ πως μόνο το Αριάδνη και το Ν. Μυκονος έχουν ορθό ρόλο στις γραμμές τους. Η εταιρεία θα πρέπει ίσως να επανεξετάσει την στρατηγική της και τους στόχους της προχωρώντας στο ανάλογο restructure του στόλου της έχοντας κατά νου πλέον και την νέα εποχή που φέρνει το SECA area to 2020.
  10. Είναι κουκλάρα η Αρετούσα.. Τα θεματάκια με τις μηχανές να μην είχε.. Αλήθεια ξέρει κανείς με τη ταχύτητες το πάνε οι Γάλλοι?
  11. Ευκαιρία για έμπνευση του 'Δ. Σολωμού'
  12. Έχουμε εικόνα άν έβγαλε το πλοίο άξονες που έχει θέμα ή ήταν απλά εργασίες καλλωπισμού ?
  13. ΝΗΡΕΑ συγγνώμη, μάλλον ήταν ατυχής ο τρόπος έκφρασης μου. Αναφέροντας ‘χωρίς να έχουμε εικόνα τι συμβαίνει στο εσωτερικό’ εννοούσα τους κοινόχρηστους χώρους και όχι το μηχανοστάσιο.
  14. Μια χθεσινή βόλτα από το Πέραμα και από το βαπόρι… 1. Οι βαρδιόλες κλείσανε, αλλά ευτυχώς τα στρογγυλά παράθυρα που αρχικά άνοιξαν έχουν αντικατασταθεί από normal… 2. Το νέο deck ήδη χτίστηκε με υπερκατασκευή που φτάνει σχεδόν μέχρι την πρύμνη. 3. Έχουν ανοιχτεί νέα πολύ μεγάλα παράθυρα σε κοινόχρηστους χώρους. 4. Μηχανολογικά έχει γίνει απίστευτη δουλειά. Γενικά φαίνεται πως θέλει πάρα πολύ δουλειά ακόμα χωρίς να έχουμε εικόνα τι συμβαίνει στο εσωτερικό. Πάντως το πλοίο στο μάτι φαίνεται τεράστιο και πολύ επιβλητικό. Το αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι καλαίσθητο εξωτερικά – οψόμεθα πως το ίδιο θα συμβεί και στο εσωτερικό του. Καραβολατρικά μάλλον θα μπεί στο top 10 όσων κυκλοφορούν στα μέρη μας , αλλά το θέμα είναι κατά πόσο έχει οικονομικά νόημα μια τόσο μεγάλη επένδυση σε ένα πλοίο 28 ετών… Για Ιούνιο φυσικά ούτε λόγος, για Ιούλιο πολύ δύσκολο οπότε πάμε για Αύγουστου και βλέπουμε.
  15. Προς πώληση το πρώην Ishikari, νυν ‘Grand Spring’ (IMO 8922163). Υπό άλλες συνθήκες και άλλες εποχές πιστεύω θα μας ερχόταν… http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=1349748
×
×
  • Create New...