Jump to content
Shipfriends

miko mission

eMembers
  • Content Count

    1,061
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Θα ηταν πιθανο να γινουν τα παλια σαλονια χωρος για ΙΧ
  2. Ναι εχεις δικιο ειναι Μυρινα.Προφανως θα πηγε εις αντικατασταση του Αιγευς που ειχε τη γραμμη βορειου Αιγαιου τη δεκ 70-80.Το Σκιαθος απο οσο το θυμαμαι ηταν μονιμο στη γραμμη βολου σποραδων
  3. 2001 παρθηκε η αποφαση να μετονομαστει η εταιρεια σε Ηellas flying dolphins (απο Μinoan) και στις επισκευες 2001-2 αλλαχτηκαν τα logo με το δελφινι κτλ..
  4. Επειδη εκεινα τα χρονια ειχα ταξιδεψει και με το Μαρια και με το Κατερινα θυμαμαι οτι οι επιβατες στο πανω ντεκ ανεβαιναν απο κλιμακοστασιο που περναγε μεσα απο τις τσιμινερες,ειναι ορατο και στην φωτο
  5. To πλοιο διπλα ειναι το ΓΕΩΡΓΙΟΣ σημερινο APOLLON HELLAS..αρα η φωτο ειναι απο το 1990
  6. 1) ΛΑΤΩ για την εποχη του αδιανοητο πλοιο για τα ελληνικα δεδομενα 2) ΚΡΗΤΗ για το 1978 πολυ μπροστα για την εποχη του 3)ΚΡΗΤΗ 1 &2 με κοστος οσο ενα νεοτευκτο εποχης και τα δυο ακομα φερνουν λεφτα και ειναι αξιοπρεπη 4) ΕΛΥΡΟΣ το μοναδικο εκ μετασκευης πλοιο που ξεπερασε νεοτευκτα σε πολλους τομεις 5) CANDIA/ RETHYMNON ανοιξαν πολλους δρομους το 1973
  7. H αριστερη προπελα δεν δειχνει και πολυ <προσω ολοταχως> παντως....τα χειριστηρια λειτουργουσαν αραγε?
  8. To Google ως πηγη για αυτο που γραφετε μπορει να εχει λανθασμενες πηγες π.χ. ενα περιοδικο...το γεγονος ειναι οτι εχω δει την μελετη και το portfolio του Πρεβελη και γιαυτο το γραφω αυτο.....υπηρχαν και υπαρχουν συνεργασιες μεταξυ γραφειων....πχ το Μυτιληνη το εχει κανει ολο ,και παρεμβασεις στην εξωτερικη εμφανιση, ο κυριος Καραβατακης και ο κ. Lozzi ειχε αναλαβει τις καμπινες.
  9. Tην διακοσμηση αρχιτεκτονικη του Πρεβελης εχει κανει το γραφειο ARCH -MID του κ.Παρασχου Καραβατακη και οχι του κ. Lozzi ....O κ. Καραβατακης εχει σχεδιασει διακοσμησει μεταξη αλλων τα Λισσος Λατω Ροδανθη Μιλενα Νταλιανα Ταλος (aqua blue) Mυτιληνη και παρα πολλα ....ειναι δε το παλιοτερο γραφειο στην Ελλαδα και ο πρωτος Ελληνα που ασχοληθηκε με αυτο...
  10. Δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο που γραφεις αφου ειναι γνωστο το μενος και ο φθονος μεταξυ των <καραβολατρων> ,που αποδυκνευεται απο την πληθωρα site και υπερπληθωρα των σελιδων στο Fb....το να καρφωσει ενα μελος καποιους αλλους ή να αποτρεψει την προσβαση καπου ειναι το πιθανοτερο.....ειπαμε πιο πανω,....θα <κονομισουμε > επειδη θα γινουν καποια στιγμη συλλεκτικες φωτο των blue star ,seajet κτλ κτλ
  11. ....μα με μια τελεια φωτο blue star μπορει να γινεις πλουσιος σε 30 χρονια που θα εχει αξια.....🤣
  12. Oπως μου ειχε πει πριν 25 χρονια ο αεροφωτογραφος , φιλοσοφος- συνγραφεας Γιωργος Κουρουπης,<αμα πεσεις σε λιμενικο που θελει γαλονι την εβαψες>......ακομα....αν εισαι ανεργος και εχεις παει τουρκια παλι εχεις προβλημα....δεξαμενες και ναυπηγεια παλι το προβλημα μεγαλωνει....ο νομος δεν ξερω τι λεει αλλα μετα απο τοσα χρονια ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις..δεν ειναι δα και τοσο αναγκη να ειναι λιμενικος κοντα και να προσπαθουμε να βγαλουμε την τελεια ποζα ενα δυο κλικ και φυγαμε
  13. Αυτο ειναι αυτο ..το αλλο ειναι το αλλο....αναλογα ποσο πισω πας
  14. Στο SEA JET 1 ειναι ορατα τα επιθεματα αναμεσα στα παραθυρα τα οποια ειχαν αρχισει να βαζουν απο το 1998....αλλα και στο flying cat 1 ,επι Ceres, μπροστα στα ματια μου ειχα δει αυτη τη διαδικασια, με επιθεματα και αλλαγη των ακρυλικων παραθυρων
  15. Για να υπαρχει στο πλανο το αλλοκοτο <Δωδεκανησος> η φωτο πρεπει να ειναι απο,περιπου, 1977-1981....εκτος αυτου το Αιγαιον δεν εχει και το εξτρα ντεκ επιβατων που προστεθηκε αργοτερα
×
×
  • Create New...