Jump to content
Shipfriends

miko mission

eMembers
  • Content Count

    1,042
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To ιδιο ακριβως συμβαν ειχε γινει και με το PROVENCE / ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ τον Ιουλιο του 1974 γιαυτο και εγινε αλλαγη στην πλωρη
  2. Ειχε αλλαξει μηχανες και ειχε βαλει MTU νομιζω επι Γουτου
  3. Ποτε δεν ηταν προεδρος της Ο.Α. αλλα <προεδρος> της Olympic Catering που ανηκε στην Ο.Α..
  4. Θυμαμαι οτι τοτε καπου ειχε γινει αναφορα οτι στα FOSEN θριαμβολογουσαν που καταφεραν να αποπερατωσουν ενα τετοιο πλοιο.....και αποδειχθηκε στην πορεια με τα προβληματα που ειχε το πλοιο...οκ τα επομενα ηταν σαφως βελτιωμενα..μην ξεχναμε οτι η σιδηροκατασκευη δεν εγινε στα νορβηγικα fosen αλλα στη Σουηδια
  5. Προσωπικα το ψηφισα για τους λογους που αναφερονται ..
  6. SUPERFAST 3/4 SUPERFAST 11/12 BLUE STAR 1/2 IKAROS /PASIPHAE HIGHSPEED 4 BLUE STAR PATMOS EUROPA /OLYMPIA PALACE BLUE STAR ITHAKI SEAJET 1/2 SUPERFAST 1/2 (1995)
  7. Απο οτι ειδα απο την αυτοψια Π 100 BAUDOUIN ειχε και ψιλοκαινουργια
  8. οχι μονο ειχε αλλα επερνε και φορτηγα ,ηταν βεβαια αναμεσα στις καμπινες
  9. 1992 ειναι φωτο ..το ενχειρημα της ΝΕΛ απο Πατρα δεν ειχε πετυχει καθολου...και οταν το Μυτιληνη χτυπησε στον ντοκο της Χιου το 1992, την δευτερη εβδομαδα της δρομολογησης του, ειχε επιστεψει στη παλια του γραμμη εις αντικατασταση
  10. GOLDEN CHAMPION & GOLDEN TYPHOON απο εμενα
×
×
  • Create New...