Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο θα περνάει και οταν φευγει για Πειραιά απο Χανιά ή μονο στην επιστροφή??

Μόνο από Πειραιά για Ρέθυμνο περνάει από τα Χανιά, στην επιστροφή έρχεται κατευθείαν από Ρέθυμνο Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόνο από Πειραιά για Ρέθυμνο περνάει από τα Χανιά, στην επιστροφή έρχεται κατευθείαν από Ρέθυμνο Πειραιά.

Εγώ έχω να κάνω την εξής παρατήρηση για τη γράμμη. Παρατηρώ ότι οι Χανιώτες ποτέ δε θάλλάξουν.Μια ζωή θα τους βάζει η "δικιά" τους εταιρεία παλιά καράβια κ πάντα αυτά θα προτιμούν γιατί πιστεύουν ότι η ΑΝΕΚ είναι ακόμα κρητική 100%...!! Το ότι τους δουλεύουν κανονικά δεν μπορούν δυστυχώς να το δουν! Μπήκε ένα καταπληκτικό καράβι όπως το O.CHAMPION μόνο κ μόνο για να πλήξει το ΑΡΙΑΝΔΗ κ μετά να ξαναγυρίσει στην Ιταλία ώστε να έρθουμε πάλι στα γνωστά ΛΙΣΣΟΣ κτλ αφού το άλλο μάλλον δε θα αντέξει. Τρανό παράδειγμα το BS2 όταν πήγε Χανιά. Ας κοιτάξουν λίγο κατά Ρόδο μεριά κ θα δουν τι έγινε από τη στιγμή που πήγε η BS εκεί. Περίμενε το ΕΛΥΡΟΣ κ έφεξε. Ούτε καν το Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ δεν το βαζουν. Μιλάω για μόνιμα κ όχι περιστασιακά. Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ στο Ηράκλειο φέρνουν καράβια από την Ιταλία για να αντικαταστήσουν τα άλλα στις ετήσιες κ όχι το αντίστροφο!!! Η πορεία θα δείξει αλλά φοβάμαι ότι θα μοιρόλογουν ότι θα μείνουν με παλιά καράβια. Τα λάθη πληρώνονται...

Link to comment
Share on other sites

Μην τους κατηγορούμε άδικα τους Χανιώτες επειδή διαλέγουν αυτή την στιγμή να ταξιδεύσουν με το Olympic. Ας υποθέσουμε ότι είμαι ένας πελάτης που θέλει να πάει στα Χανιά με πλοίο. Μου δίνονται δύο επιλογές περίπου στην ίδια τιμή. Θα πάω με το καλύτερο πλοίο που τυχαίνει να είναι της ΑΝΕΚ. (Για να μην παρεξηγηθώ η Αριάδνη είναι βαποράρα). Αντίστοιχα θα έπρεπε να ψωνίζουμε όλοι από τα μαγαζάκια της γειτονίας και όχι από τα πολυκαταστήματα γιατί όταν θα κλείσουν θα είμαστε στο έλεος τους. Αν οι Χανιώτες θέλανε θα μπορούσαν να πιέσουν από μέσα σε μία Γ.Σ. (υπάρχουν ακόμα πολλοί μικρομέτοχοι).

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω με το καλύτερο πλοίο που τυχαίνει να είναι της ΑΝΕΚ.

Kαλυτερο απο τον πολυ κοσμο θεωρειται το Champion για ενα και μονο λογο.Την ταχυτητα και αυτο το μισαωρο που ειναι γρηγοροτερο και τις προσπερασεις γοητρου.Και εδω φαινεται ποσο μετραει για τον απλο κοσμο, μη shipfriend, το θεμα ταχυτητα και ειναι απτο παραδειγμα γιατι ο κοσμος προτιμα πλεον τα γρηγορα.Επισης μετραει και το λανσαρισμα του Champion ως νεοτευκτο, ασχετο αν τα δυο πλοια ηλικιακα τα χωριζουν μωλις 5 χρονια. Οπτικα ισως ο πολυς κοσμος να ξεγελιεται και να μην καταλαβαινει αυτη τη μικρη διαφορα γιατι εχει συμβιβαστει με το γενικο σουλουπι των νεοτευκτων Ευρωπαικων σκαριων. Ειμαι σιγουρος πως καποιος ,επαναλαμβανω μη shipfriend, σιγουρα θα θεωρουσε το Αρετουσα του 1995 πολυ νεοτερο απο το Αριαδνη του 1996. Αντικειμενικα το πιο ειναι καλυτερο πραγματικα ισως κανεις μας να μην γνωριζει αφου ο καθενας κρινει με τα κριτηρια του, τις συμπαθειες και αντιπαθειες του.

Επειδη ομως ξεφυγα απο το θεμα πιστευω πως η γραμμη μπορει και πρεπει να στιριξει την Αριαδνη για να υπαρχει και Champion. Θα ειναι ομως μεγαλη γκελα της HSW να αντικαταστησει την Αριαδνη με το Χιος σε ενδεχομενο ναυλωσης του πρωτου γιατι

1. Αν μη τι αλλο το Champion ειναι διπλασιο του Χιος και σαφως το μεγεθος μετραει:rolleyes: Περα απο αυτο αλλο να περνας Φεβρουαριο μηνα το Κρητικο με το Αριαδνη/Champion και αλλο με το Χιος.

2. Θα κανει μπαχαλο τα δρομολογια της και σιγουρα θα δυσαρεστησει πολλους νησιωτες (βλ. Σαμο,Ικαρια) με τις μεταδρομολογησεις και θα δειξει ασυνεπεια.

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ταξιδέψει και με τα δύο, θέλω να κάνω μια σύντομη σύγκριση και να πω τι πιστεύω εγώ για τα θέματα που προκύπτουν από τις επερχόμενες ναυλώσεις / σκάτζες.

Κατ'αρχήν να πω ότι κατά την προσωπική μου άποψη αυτή τη στιγμή η γραμμή έχει την αφρόκρεμα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Δύο από τα καλύτερα ελληνικά βαπόρια σε όλους τους τομείς.

Θεωρώ το ΤΣΑΜΠΙΟΝ ένα πολύ μικρό κλικ ανώτερο του ΑΡΙΑΔΝΗ σε εσωτερικούς χώρους (άσχετο αν εγώ ταξιδεύω φανατικά με το μπλε). Να διευκρινήσω ότι μιλάω για το πως χτπάνε οι χώροι στο δικό μου μάτι. Η ΑΡΙΑΔΝΗ φέρνει πιο πολύ σε ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, φωτεινότατοι χώροι, γήινοι χρωματισμοί, άπλες κτλ κτλ. Το ΤΣΑΜΠΙΟΝ φέρνει πιο πολύ σε ξενοδοχείο πολυτελείας παρά σε βαπόρι πράγμα που κοιτάει ο απλός, μη shipfriend, επιβάτης. Μάρμαρα, χρυσαφικά, σαλόνια με απαλούς φωτισμούς κτλ κτλ. Επίσης το ΤΣΑΜΠΙΟΝ υπερτερεί στις καμπίνες. Το μέγεθός τους, μόνο αν το δει κανείς το καταλαβαίνει. Αυτό όμως που προέβλεψε η HSW και δεν είχε προφανώς κατά νου η ΑΝΕΚ όταν δρομολόγησε το ΤΣΑΜΠΙΟΝ είναι ότι το ένα δρομολόγιο είναι καθαρά ημερίσιο και το ΤΣΑΜΠΙΟΝ είναι καθαρά night ferry. Δύο σαλόνια (μαζί με τη ντίσκο) όλα κι όλα κι ένα μικρό εκεί που είναι η μεγάλη τζαμαρία σε αντίθεση με την ΑΡΙΑΔΝΗ που το μάτι σου χάνεται στο βάθος και δεν βρίσκεις τέλος. 1000 αεροπορικά καθίσματα και πάει λέγοντας σε αντίθεση με τον πρωταθλητή που γίνεται πανζουρλισμός. Προσωπικά έκανα έρανο να βρω μια καρέκλα να καθίσω.

Επίσης αυτά περί προσπεράσεων ειδικά στο βραδινό δρομολόγιο είναι φούμαρα. Πόσοι είναι ξύπνιοι και την βλέπουν; Αλλά επίσης τι να την κάνω, αφού με τους περιορισμούς κοντά στο λιμάνι τα πλοία μπαίνουν με 10 λεπτά διαφορά (δύο ταξίδια ήμουν πάνω και Σάββατο ξημερώματα στο λιμάνι) και μέχρι να γυρίσει το ΤΣΑΜΠΙΟΝ η ΑΡΙΑΔΝΗ έχει σχεδόν νετάρει. Πέρα του ότι όσοι κοιμούνται σιγά μην αγχωθούν για ένα τέταρτο παραπάνω ταξίδεμα.

Τέλος με τα δεδομένα της κίνησης αυτή τη στιγμή νομίζω πως η δρομολόγηση του ΧΙΟΣ ξανά δεν θα επιρρεάσει καθόλου την HSW. Εκεί που φοβάμαι ότι θα αρχίσει να έχει πρόβλημα η HSW είναι στη γραμμή της Ικαροσαμίας αν ξαναφέρει τον ΠΗΓΑΣΟ. Όπως και να το κάνουμε όταν ο άλλος περιμένει τόσους μήνες να δει το ΜΥΚΟΝΟΣ, το βλέπει τελικά μετά κόπων και βασάνων και του ξαναφέρνεις μέσα σε μικρό διάστημα τον ΠΗΓΑΣΟ (έστω και προσωρινά) τότε δεν νομίζω ότι χτυπάει καλά. Άσε που με τον ΠΗΓΑΣΟ δίνεται και ευκαιρία στο SARDINIA VERA να διεκδικήσει πλέον με αξιώσεις μερίδιο. Γιατί όσο άσχημο και αν είναι εξωτερικά δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι εσωτερικοί του χώροι θα είναι κατώτεροι του ΠΗΓΑΣΟΥ.

Υ.Γ.: Οποιαδήποτε συνέχεια για την Ικαροσαμία ας δωθεί στο ανάλογο thread.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να κάνω την εξής παρατήρηση για τη γράμμη. Παρατηρώ ότι οι Χανιώτες ποτέ δε θάλλάξουν.Μια ζωή θα τους βάζει η "δικιά" τους εταιρεία παλιά καράβια κ πάντα αυτά θα προτιμούν γιατί πιστεύουν ότι η ΑΝΕΚ είναι ακόμα κρητική 100%...!! Το ότι τους δουλεύουν κανονικά δεν μπορούν δυστυχώς να το δουν! Μπήκε ένα καταπληκτικό καράβι όπως το O.CHAMPION μόνο κ μόνο για να πλήξει το ΑΡΙΑΝΔΗ κ μετά να ξαναγυρίσει στην Ιταλία ώστε να έρθουμε πάλι στα γνωστά ΛΙΣΣΟΣ κτλ αφού το άλλο μάλλον δε θα αντέξει.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιος ρατσισμός

για τα ΛΙΣΣΟΣ ΛΑΤΩ ΠΡΕΒΕΛΗΣ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

Το champion κατά τη γνώμη μου είναι ένα κοντο γρήγορο πλοίο

χωρίς καταστρώματα σαν ένα τεράστιο

πλωτό πούλμαν.

Αντιθέτως τα παραπάνω πλοία μπορύ να είναι παλιά και αργά

αλλά έχουν μια ιστορία και ένα ευχάριστο στυλ που κοντεύει να

εξαφανιστεί.Κρίμα

(δεν είμαι κρητικός:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον αυτής της γραμμής, πιστεύω πως το 2008 θα γνωρίσει μεγάλες δόξες! :rolleyes:

Κατά τη γνώμη μου ούτε η HSW πρόκειται να φύγει, ούτε η ΑΝΕΚ να γυρίσει στο καθεστώς των παλαιών πλοίων (εκτός αν χρειαστεί για κάποιο μικρό διάστημα τη χειμερινή περίοδο, στα πλαίσια των ετήσιων ακινησιών).

Συνεπώς το 2008 θα έχει καλύτερα πλοία, περισσότερα δρομολόγια, πολλαπλάσιο capacity και καλές τιμές (όχι στα σημερινά επίπεδα, αφού οι εταιρείες θα διαπιστώσουν πως ένας πόλεμος τιμών που γίνεται και από τις δύο πλευρές, δεν προσφέρει τίποτα).

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θέλεις να πεις ότι η ΑΝΕΚ θα αφήσει το OL.CHAMPION στα Χανιά????? Μακάρι να γίνει αυτό αλλά δεν νομίζω να υπάρχει ένας που να πιστεύει ότι το πλοίο αυτό θα φύγει-με τα σημερινά δεδομένα- από τη γραμμή στην Ιταλία κ θα παραμείνει στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε JASON 1234 σωστά αυτά που λές, αλλά ισχύουν για όλους όσους έχουν τρέλα με τα βαπόρια. Η πλειοψηφία όμως των επιβατών (και ιδίως οι επιβάτες του καλοκαιριού) δεν ενδιαφέρονται για τα μεγάλα καταστρώματα του ΛΙΣΣΟΣ ή του ΛΑΤΩ και του κάθε ΛΙΣΣΟΣ, αλλά θέλει να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στον προορισμό του. Στην εποχή μας παίζει μεγάλο ρόλο η ταχύτητα του καραβίου και λιγότερο ο συναισθηματισμός. Οπότε δεν είναι τόσο ρατσισμός όσο αλλαγή νοοτροπίας.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω οτι το πρόβλημα με τα Χανιά είναι στην ύπαρξη καινούργιων πλοίων. Επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι κατά τα άλλα αξιόλογα πλοία (ΛΑΤΩ - ΛΙΣΣΟΣ) έχουν πιά γεράσει και πρέπει να αντικατασταθούν με καινούργια. Δεν επιτρέπεται πουθενά στην Ελλάδα και όχι μόνο στα Χανιά να ταξιδεύουν επιβατικά πλοία 30 και 35 χρονών. Όσο αξιόλογα και αν είναι, σίγουρα ο χρόνος έχει αφήσει επάνω τους σημάδια. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει το ενδεχόμενο τα καινούργια πλοία να έχουν και μεγάλα καταστρώματα... όπως επιθυμούν μερικοί shipfriends.

(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΑΝΕΚ ως λαϊκή Χανιώτικη εταιρεία που υπερηφανεύεται ότι εκπροσωπεί τα συμφέροντα του λαού των Χανίων, έπρεπε ειδικά στο δρομολόγιο των Χανίων να έχει τα καλύτερα πλοία).

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μπορούσαν να βγούν οικονομικά καινούρια πλοία σε όλες τις γραμμές αλλά αυτό χωρίς καν σκέψη είναι ανέφικτο.

Τα Χανιά ένας μεγάλος νομός,ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός,μια περιοχή παραγωγής προιόντων έχουν εν μέρει την δυνατότητα να κρατήσουν κάποια βαπόρια νέα σε ηλικία,γρήγορα και υψηλού λειτουργικού κόστους(όχι βέβαια με τέτοιες τιμές όπως είπε κι ο Ορέστης διότι πιο ακριβά στοιχίζει να πας στην Ύδρα παρά στα Χανιά.).

Άλλες γραμμές όμως πολύ δύσκολα να μπορέσουν να κρατήσουν τέτοια βαπόριαή περισσότερα από ένα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει μια σκέψη η οποία δεν ξέρω αν ισχύει.

Λοιπόν...

Το champion φεύγει 3 το μεσημέρι και φτάνει μεσάνυχτα περίπου.

Ένας που επισκέπτεται πρώτη φορά την όμορφη Κρήτη

τα μεσάνυχτα πως θα οργανωθει? Που θα βρει να μείνει.??

Άμα θέλει να πάει στην Πόλη των Χανίων πες ότι μπορεί να ανταπεξέλθει

αλλά ένας που θέλει να μείνει Σούγια , Παλιόχωρα Σφακιά ή αλλού πιο απομακρυσμένα??

Άρα αυτό συμφέρει περισσότερο τους ντόπιους που δυστηχώς το καλοκαίρι είναι

πολύ μικρό ποσοστό επιβατών.

Με το παλιό πρόγραμα 9 απόπλου το βράδυ μέχρι 6 ή 7 τα ξημερώματα άφιξη είναι πιο άνετο.

Γιατί και μπορείς να κιμηθέις πολύ και την άλλη μέρα έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου

να ορανωθείς και να ξεκουραστείς.

Επίσης ξέρω άτομα που θέλουν καράβια με ανοιχτά καταστρώματα

(μη καραβολάτρες) και το θεωρούν αυτό το πιο σημαντικό κριτίριο σε ένα

πλοίο.

Kαι να μην ξεχνάμε και αυτούς που καταιβαίνουν Γαύδο (αυξυμένοι τα τελαιευταία χρόνια) που δεν τους συμφέρει καθόλου το ωράριο του Ολυμπιονίκη.Μερικές φορές η ταχύτητα δεν είναι το παν

Συγνώμη για τα Ορθογραφικά λάθη

Ιάσονας Μοτορίνος

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει μια σκέψη η οποία δεν ξέρω αν ισχύει.

Λοιπόν...

Το champion φεύγει 3 το μεσημέρι και φτάνει μεσάνυχτα περίπου.

Ένας που επισκέπτεται πρώτη φορά την όμορφη Κρήτη

τα μεσάνυχτα πως θα οργανωθει? Που θα βρει να μείνει.??

Άμα θέλει να πάει στην Πόλη των Χανίων πες ότι μπορεί να ανταπεξέλθει

αλλά ένας που θέλει να μείνει Σούγια , Παλιόχωρα Σφακιά ή αλλού πιο απομακρυσμένα??

Άρα αυτό συμφέρει περισσότερο τους ντόπιους που δυστηχώς το καλοκαίρι είναι

πολύ μικρό ποσοστό επιβατών.

Με το παλιό πρόγραμα 9 απόπλου το βράδυ μέχρι 6 ή 7 τα ξημερώματα άφιξη είναι πιο άνετο.

Γιατί και μπορείς να κιμηθέις πολύ και την άλλη μέρα έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου

να ορανωθείς και να ξεκουραστείς.

Επίσης ξέρω άτομα που θέλουν καράβια με ανοιχτά καταστρώματα

(μη καραβολάτρες) και το θεωρούν αυτό το πιο σημαντικό κριτίριο σε ένα

πλοίο.

Kαι να μην ξεχνάμε και αυτούς που καταιβαίνουν Γαύδο (αυξυμένοι τα τελαιευταία χρόνια) που δεν τους συμφέρει καθόλου το ωράριο του Ολυμπιονίκη.Μερικές φορές η ταχύτητα δεν είναι το παν

Συγνώμη για τα Ορθογραφικά λάθη

Ιάσονας Μοτορίνος

Πολύ σωστός φίλε!!

Συμφωνώ απόλυτα!

Τώρα τελευταία μου φαίνεται οτι οι ναυτιλιακές εταιρείες κοτάν την ταχύτητα στα πλοία τους, την άνεση, την πολυτέλεια, το ποιά θα κερδίσει τον περισσότερο κόσμο και δέν κοιταν να φτιάξουν τα δρομολόγια τους με τη λογική του επιβάτη.Με τρόπο δηλαδή που να βολεύει τον επιβάτη!!

Και αυτό το έχω δεί σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο Πειραιάς Χανιά!!Δέ λέω, καλή η πολυτέλεια και όλα τα "φρου φρου και τα αρώματα" αλλα τον καημένο τον επιβάτη που θα πρέπει να ψάχνετε για το πώς θα πάει στον προορισμό του μετα που θα φτάσει το πλοίο??? και το κακό είναι οτι αν μία γραμμή έχει 2 πλοία (π.χ. αυτή που αναφερόμαστε) αν το 1 πλοίο κάνει τα δρομολόγια του μία x ώρα ακολουθεί και το άλλο πλοίο!Δηλαδή δεν δίνουν στον επιβάτη(στις περισσότερες περιπτώσεις, όχι σε όλες) την ευκαιρία αν δέν τον βολεύει το x δρομολόγιο να πάρει το άλλο!!

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που συζητάτε είναι και η γραμμή Χίου Μυτιλήνης πολλοί επιβάτες προτιμούν ΝΕΛ για Μυτιλήνη σε σχέση με ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το οποίο φτάνει σε ώρα που δεν βολεύει καθόλου,αυτό είναι που έχει σώσει τη ΝΕΛ και εκεί εξηγούνται τα μικρότερα ποσοστά της hellenic στη Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί η HSW να μήν είναι ευχαριστημένη εκεί αλλα τουλάχιστον οι επιβάτες εξυπηρετούντε!!

Στη γραμμη Πειραιάς-Χανια (όπως και σε άλλες) οι επιλογές είναι 2 μονόδρομοι που οδηγούν στο ίιδο μέρος!!Μόνο αν υπάρξει μία ενναλαγή δρομολογίων τότε θα είναι ευχαριστημένοι όλοι οι επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Την ημέρα των Φώτων, το Ariadne θα κάνει το τελευταίο του δρομολόγο προς / από Χανιά. Στις 07 Ιανουαρίου, αναχωρεί για Πάτρα για να δρομολογηθεί προσωρινά στη γραμμή της Βενετίας μέχρι ολοκλήρωσης των ετήσιων των παλατιών. Στη γραμμή αυτή θα μείνει μέχρι τις 12 Μαρτίου. Για το διάστημα αυτό των δύο μηνών θα αντικατασταθεί στη γραμμή από το Νήσος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και ημερομηνία επιστροφής του Τσάμπιον (αν επιστρέψει) στην γραμμή Ιταλίας και την επισροφή των ΛΙΣΟΛΑΤΩΚΑΡΑΒΩΝ :D:D στα Χανιά?

Γιατί λογικά μετά την <<Φυγή >> του Αριάδνη τα Χριστούγεννα το Τσάμπιον και η ΑΝΕΚ έχει ολοκλήρωσει με επιτυχία τον στόχο της και δεν υπάρχει λόγος να κάτσει παραπάνω στα Χανιά (εκτός αν έχουν σκοπό να το αφήσουν εκεί,λίγο απίθανο αυτήν την στιγμή.

Και κάτι άλλο.

Όταν με το καλό :P φύγει το τσάμπιον θα λύξουν αυτόματα και οι εκπτώσεις??

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται να είναι τσάμπιον και Πρέβελης μαζί στα Χανιά.?

Το ένα φεύγει τεσσερσίμισι και είναι κάθε μέρα Πειραιά και το άλλο είναι μέρα παραμέρα.

Δηλαδή κάθε 2 μέρες θα έχουμε 2 βαπόρια για Χανιά και με το Ιεράπετρα 3?

Βάλε και το Χίος που θα αντικαταστήσει το Αριάδνη μας.

Λίγο υπερβολικό αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά είναι μόνο το τσάμπιον αφού το Πρέβελις είναι πραγματικά μόνο για τα φορτηγά που έρχονται απο Θεσσαλονίκη και δεν προλαβαίνουν στις 4.30. Το Ιεράπετρα έκανε πριν μερικές μέρες αυτή την Οδύσεια (Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο-Σητεία - Ρόδος κ.λ.π) μόνο επειδή το Πρέβελις ήταν στην δεξαμενή για επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Πρέβελις είναι πραγματικά μόνο για τα φορτηγά που έρχονται απο Θεσσαλονίκη και δεν προλαβαίνουν στις 4.30.

έκανε πριν

Υπάρχουν και τα Ro/Ro για αυτήν την δουλεία:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...