Jump to content
Shipfriends

Neptune

Supermoderators
  • Posts

    8,012
  • Joined

  • Last visited

About Neptune

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    planet earth
  • Interests
    shipfriends.gr

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και ποιος να το σταματησει με ποια δικαιολογια. Μονο καθυστερηση σε αφιξοαναχωρηση μπορει να χρεωθει.
  2. Ο οποιος Πατερας ειχε πουλησει (στην ουσια εκλεισε) την προηγουμενη εταιρια στο τοπ, λιγο πριν την κριση που ξεκινησε το 2008. Αυτο κι αν ειναι διορατικοτητα.
  3. Το χειροτερο πραγμα που εκαναν σ αυτο το βαπορι, ακομα χειροτερο και απο το κουτι, ηταν οτι το εβαψαν μπλε.
  4. Ωραίες εικόνες από το blog kaipoutheos απο τον αποχαιρετισμο στη Σιφνο. Μακαρι τουλαχιστον να υπαρξει συνεχεια. Εστω και ως Aegean Sea Lines..
  5. Κανείς δεν είπε να γίνει φωτοβολίδα. Ούτε θα ήταν ωραίο αυτό. Παρόλα αυτά με σωστότερες επιλογές, γενικά σε πολλούς τομείς, θεωρώ ότι μπορούσε να σταθεί ακόμα, έστω και μοναχοβαπορη. Δεν θα ήταν καθόλου εύκολο αλλά θεωρώ ότι μπορούσε. Αξιόλογο και οικονομικό βαπόρι είχε, με λίγο προσοχή και σκέψη μπορούσε. Μαζί με τα στραβά, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την ευγένεια που συναντούσε κανείς στα πλοία της, όπως και το γεγονός ότι ποτέ κανένας δεν βγήκε να κλάψει τα λεφτά του, τη στιγμή που οι περισσότεροι συνεχίζουν να δουλεύουν ή καταρρέουν, φεσωνοντας ακόμα και τις μπιντες. Από κει και πέρα επειδή ακριβώς έχουν παρουσία 17 χρόνια στη γραμμή είμαι περίεργος πως έχουν ζυγίσει την παρουσία του συμβατικού έναντι του ταχύπλοου (θεωρώ αδιανόητο να πιστευουν ότι θα μπουν με συμβατικό και θα κονομάνε τ άντερα τους) εκτός βέβαια αν μιλάνε για δραστηριοποίηση σε άλλη γραμμή. Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι το αφεντικό το έχει ρίξει στα φορτηγά εδώ και 2-3 χρόνια.
  6. Θεωρώ ότι μπορούσε να το παλέψει. Όπως αποδεικνύεται μάλλον δεν ήθελε.
  7. Το οποιο αισθηση μου ειναι οτι δε θα ειναι καθολου καλο για τη γραμμη γενικα.
  8. Χριστος Ανεστη Χρονια Πολλα σε ολους!!
  9. Εχει νοημα να εχει πολυτελεια ενα τετοιο καραβι? Εγω θα προτιμουσα να ηταν βολικο και με χωρους καταλληλους για το δρομολογιο παρα να εχει πολυτελεια. Ποτε δεν διαλεξα καραβι με βαση την πολυτελεια να πω την αληθεια.
  10. Μην ξεχναμε πως καθε τονος που μπαινει στο βαπορι απο θεμα βαρους του κοβει μισο ποντο απο τη μπαλα (που λεει ο λογος) οποτε και το αντιστοιχο φορτιο. Δε συμφερει να φορτωθει το βαπορι. Αυτος ειναι και ενας λογος που στο Σουπερφερρυ τελικα δεν αξιζε να γινει διαμορφωση στο γκαραζ, και στο Rigel 7 δεν εγινε καμια παραμβαση περαν των απαραιτητων γιατι θα ηταν δωρο-αδωρο.
  11. Καλα και ο Θεολογος που ειναι του 2000, οσο το Ιθακη δηλαδη, μια χοντροκοπια ειναι. Απλα εχει γινει μια ωραια μετασκευη, ειναι πρακτικο βαπορι και παντα κρατημενο στην πενα. Οτι εχουν ειπωθει υπερβολες ισχυει και μαλιστα χωρις να εχει βγει κατι απο την εταιρια, ισα ισα που λενε οτι πανε για μια πιο low cost μετασκευη σε σχεση με το Superferry. Τωρα τι λενε οι χουλιγκαν ειναι αλλο θεμα. Proud γιαπωνεζικο και του 2022 να ηταν παλι αναλογικα οργανα θα ειχε 🤣
×
×
  • Create New...