Jump to content
Shipfriends

Neptune

Supermoderators
  • Content Count

    7,741
  • Joined

  • Last visited

About Neptune

  • Rank
    Αμνημονευτος
  • Birthday November 21

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    planet earth
  • Interests
    shipfriends.gr

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν ήταν καμία άτακτη υποχώρηση. Άνθρωπος του χώρου, όταν ο μικρός neptune ειδε στο γνωστο περιοδικο φωτο απο το χτισιμο του πρωτου Σουπερφαστ και εντυπωσιαστηκε, αν και ειμασταν μολις στο 1993 ειπε "θα ερθει θα τα κανει μπαχαλο και θα φυγει" Τώρα για την κατάληξη και της Σουπερφαστ και της Μινωαν, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι θα γινόταν αν είχε ο θείος Μανολι τα φαστ και οι Αττικά τα παλάτια.
  2. είναι cpp το προπελακι η σταθερου βηματος? Το balance δεν ειναι θεμα, το κανεις σε συνεργειο και με αντικατασταση ενος πτερυγιου μονο. Σε περιπτωση που ειναι σταθερου βηματος το προπελακι τα λ7 που λες μου φαινονται υπερβολικα ακομα και για καινουριο 100%. Προφανως υπαρχουν κι αλλα θεματα. Αλλα και παλι ρωταω. Ενα καινουριο ολοκαινουριο ποσο εχει? Ξερει κανεις? Με λίγα παραπάνω κάνουν special 5ετες σε κινεζικα ναυπηγεια ολοκληρα φορτηγα να φανταστεις
  3. Αν εκατσε σε αμμο, που ετσι φαινεται, λογικα δεν εχει ζημια. Το ρυμουλκο ισως το ζητησε ο νηογνωμονας σαν συνοδεια, γιατι δε νομιζω οτι ειχε επιθεωρητη επιτοπου.
  4. Προσωπικα η Ανεκ ειναι μια εταιρια που δε μου εκανε κλικ ποτε, απο παιδι. Στην αρχη μου εφταιγε το κιτρινο φουγαρο, μετα οτι δεν ειχε βαπορια στις κυκλαδες, μετα κατι αλλο.. Γενικα παντα κατι μου την εδινε. Αν κατι απ ολα θα ηθελα να εχω εγω και οχι η Ανεκ ειναι το Ολυμπικ Τσαμπιον που κερδισε και τη ψηφο μου. Αξιοπρεπες, αξιοπιστο, συγχρονο, σωστο χωρις υπερβολες, ομορφο, ακομα και σημερα που πατησε τα 20 δεν το λες ξεπερασμενο. Σιγουρα θα μπορουσε να ειναι καλυτερο σε πολλα, αλλα μη ξεχναμε οτι απ ολα τα νεοτευκτα της εποχης ηταν αυτο με το πιο πιεσμενο κοστος.
  5. Ε καλά το Ναιας 2 και το Δήλος για την εποχή τους δεν τα λες και γαϊδούρια. Θα πέσει φωτιά να μας κάψει. Από κει και πέρα είναι τα λιμάνια, οι συνθήκες (και δεν εννοώ μόνο τις καιρικές) και φυσικά ο πλοίαρχος. Ότι τα σημερινά βαπόρια έχουν μεγάλες ιπποδυνάμεις, δυνατά προπελακια, δυνατές μπόμπες, σαφώς τους δίνει τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με τα παλιά αλλά με 9 αέρα στη Νάξο ή την Τήνο, τίποτα δεν είναι εύκολο.
  6. Γιατί αν δουλεύεις από την Κίνα τηλεργασια δεν είναι
  7. Ειπα να μην απαντησω στο παραπανω, αλλα αλλο το κυμα στο σαρωνικο με 6-7 μποφορ που εκανε δοκιμαστικο, και αλλο το κυμα με 4-5 εξω στις κυκλαδες 😉
  8. Μεγαλος ερωτας στα νιατα του 😍
  9. Οι φωτο ειναι απο το 2013 μην πω και πιο παλιες. Πλεον το κουφαρι εχει ανοιξει σε πολλα σημεια και σχεδον δεν καταλαβαινεις τι ειναι τι.
  10. Εντάξει δεν υπάρχει θέμα τα περίπτερα είναι κλειστά έτσι κι αλλιώς.
  11. Εγώ πάλι με τη γάστρα που έχει δε θα ήθελα να μπω μέσα με κάτι πάνω από 4 μποφόρ
  12. Τι πιστεύεις ότι μπορεί να άλλαξε στην ταχύτητα του μετά την επισκευή?
  13. Μεσα στις 43 σελιδες θα βρεις σιγουρα και το οτι για να παρει μια εταιρια δανειο θα παιζει ρολο το σκορ της σε ρυπους. Ετσι μια εταιρια φιλικη προς το περιβαλλον θα εχει ευνοικοτερους ορους και θα μπορει να πετυχει καλυτερα επιτοκια απο μια αλλη σε τυχον χρηματοδοτηση. Αρχιζω την παραγωγη μαντηλιων γιατι θα πεσει πολυ κλαμα
×
×
  • Create New...