Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Το καλύτερο ελληνικής κατασκευής νεότευκτο ferry.

Το καλύτερο made in Greece νεότευκτο  

58 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Ποιο κατα τη γνωμη των Shipfriends είναι το καλύτερο ελληνικής κατασκευής νεότευκτο ferry?

    • Νήσος Χίος
    • Νήσος Μύκονος
    • Ιονίς
    • Άρτεμις
    • Κασταλία

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 12/31/2018 at 09:59 PM

Recommended Posts

Εκτος απο τις ανακεφαλαιωτικες, εχουμε και τις... retro δημοσκοπησεις.:)

Μετα την καλυτερη μετασκευη σε ferry και το ξενο ferry που θα θελαμε να δουλεψει στην Ελλαδα, παμε στο καλυτερο Made in Greece νεοτευκτο ferry, που δρομολογηθηκε στην Ελλαδα.

Επιβατηγο οχηματαγωγο κλειστου τυπου, που κατασκευαστηκε στην Ελλαδα (απο θεση τροπιδος, μεχρι και το τελευταιο δοκιμαστικο) και αμεσως μετα την κατασκευη του, δρομολογηθηκε ειτε σε γραμμες εσωτερικου, ειτε σε διεθνεις γραμμες, που περιελαμβαναν ελληνικα λιμανια.

Προτεινετε μεχρι πεντε πλοια, τα αδελφα χωριστα, καθε πλοιο, μια ψηφος. στις 26.12, τα πεντε πρωτα θα μπουν σε ψηφοφορια, ως τα μεσανυχτα της 31.12. Oλες οι προτασεις σε ενα ποστ, ποστ με πανω απο 5 προτασεις, δεν λαμβανεται υπ'οψιν.

Πηγαινετε οσο πισω στο χρονο θελετε.

Προεδρος της εφορευτικης επιτροπης, οριζεται ο @polmyt:)

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μένα το καλύτερο είναι το ΣΟΝΙΑ αλλά δεν είναι στις προυποθέσεις της ψηφοφορίας, οπότε

1 ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ (που εκτιμώ ότι θα είναι και ο νικητής 😜)

2 ΚΑΣΤΑΛΙΑ 

3 ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ

4 ΣΑΟΣ ΙΙ

Edited by giorgos_249

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

2. ΠΡΩΤΕΥΣ

3. ΝΑΞΟΣ

4.ΙΟΝΙΣ

5.ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ (επειδή στην αρχή τα πλάνα του ηταν για καλωδιακό, και έγινε φέρυ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νήσος Χίος 

Νήσος Μύκονος 

Αρτέμης 

Εξπρές Σκιάθος

Edited by proud_ionian
upon request

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστευω οτι τα Νησσος Μυκονος /Χιος δεν πρεπει να τα εκλαβουμε ως ελληνικα καθως οπως ειναι γνωστο δεν ειναι ελληνικης σχεδιασης/μελετης αλλα του φιλανδικου γραφειου deltamarin.

Για αυτο η λιστα η δικη μου ειναι

ΚΑΣΤΑΛΙΑ /ΕΛΜΕΣ ( Ναυπηγικο γραφειο Ερμογενη /Νεγκα)

ΛΗΜΝΟΣ / ΝΟΜΙΚΟΣ ΛΑΙΝΣ  (Ναυπηγικο γραφειο Ερμογενη /Νεγκα)

ΠΡΩΤΕΥΣ/ ΑΝΕΣ  (Ναυπηγικο γραφειο Ασφη /Σκουνακη)

ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ/ MFD (Ναυπηγικο γραφειο Ν.Σπανια)

ΑΡΤΕΜΙΣ / HSW  (Ναυπηγικο γραφειο Κ.Περδικαρη

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) ΑΡΤΕΜΙΣ 

2) ΑQUA JEWEL

3) ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

4) ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ 

5) ΙΟΝΙΣ

Edited by svo

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Νησος Χιος/Μυκονος (τα καλυτερα μαλλον)

2) Κασταλια (το ομορφοτερο)

3) Ιονις (επειδη αντεχει ακομα στο χρονο)

4) Ναξος (ετσι για το γαμωτο)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Κεφαλληνια
  • Ιονις
  • Πρωτεας

Οταν στο Ιονιο ταξιδευαμε με νεοτευκτα, στο αιγαιο ταξιδευατε με μετασκευασμενα τανκερ και τσιμεντοπλοια:P.

  • Νησος Μυκονος
  • Νησος Χιος

Ελληνικοτατα. Ελληνας τα εμπνευστηκε, ελληνικα χερια τα εφτιαξαν, σε ναυπηγεια που ειναι στην Ελλαδα.

_______________________

Εκτος πενταδας. Μια επιμνημοσυνη αναφορα στο Αργοστολι. Μεγαλωσαμε μαζι του, αλλα για λογους που εχουμε αναλυσει κατα καιρους, δεν ειναι και για να το καμαρωνουμε;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Νάξος (και τα μυαλά στα κάγκελα)

-Νήσος Χίος

-Νήσος Μύκονος

-Λήμνος

-Πρωτεύς

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κασταλία για τις γραμμές του

Κυκλάδες/Express Δανάη, μικρό θαύμα

Λήμνος, για την δεκαετία του ‘80 top

Αργοστόλι, δεν αγνοείται 

Νήσος Χίος: Τι μπορούσε να γίνει και δεν έγινε...

Edited by proud_ionian
upon request

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Κεφαλληνία

2) Ιονίς

3) Αργοστόλι

4) Μάνα Βαρβάρα

5) Κασταλία

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Νήσος Μύκονος/Χίος είναι λιγάκι no brainer υπό την έννοια πως δεν έχουμε ξαναχτίσει κάτι αναλόγου μεγέθους(και μάλλον ούτε και πρόκειται ξανά), είναι καινούρια, μάλλον είναι εκτός συναγωνισμού ό,τι πιο σημαντικό έχει κατασκευαστεί εν Ελλάδι. Οπότε δεν τα βάζω στη λίστα μου.

 

Τώρα τα παλιότερα, είναι λιγάκι δύσκολο να εκφέρει κανείς μια σωστή γνώμη διότι με πολλά από αυτά δεν έχουμε καν ταξιδέψει. Τα γνωρίζουμε κυρίως εξωτερικά και δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες όπως ταξίδεμα, εσωτερικούς χώροι κλπ. Οπότε για να συμβιβαστεί λίγο η λογική και η καρδιά, τα τρία πρώτα τα γνωρίζω μόνο εξωτερικά

1) Πάρος

2) Κυκλάδες

3) Νάξος

 

και για τα 2 επόμενα έχω προσωπική άποψη

4) Έλλη

5) Ιόνιον

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Νήσος Χίος, γιατί είναι αυτό που θέλουμε, με τα άνετα καθίσματα και τις καμπίνες του.

2. Νήσος Μύκονος, εντάξει και χωρίς καμπίνες θα την παλέψουμε, θα τη βγάλουμε στη vip.

3. Γεώργιος 2/ Άρτεμις. Το σουλούπι του σε προκαλεί να το ταξιδέψεις.

4. Παναγία Χοζοβιώτισσα. Βαπόρι με ξύλινα καταστρώματα για unlimited ώρες ταξιδιού στα ενδοκυκλαδικά.

5. Λήμνος, για τους Νομικούς και μόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από εμένα έχουμε τα εξής με σειρά προτίμησης:

  1. Νήσος Μύκονος
  2. Νήσος Χίος
  3. Ιονίς
  4. Πρωτεύς
  5. Κασταλία
Edited by proud_ionian
upon request

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2018 at 3:00 AM, proud_ionian said:

Προτεινετε μεχρι πεντε πλοια, τα αδελφα χωριστα, καθε πλοιο, μια ψηφος.:)

προσεχετε μην περνατε την πενταδα. δε θα μετρησει η ψηφος σας;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι δυο πρώτες θέσεις είναι καπαρωμένες, μάλλον θα έπρεπε να είναι τα δυο πλοία εκτός ανταγωνισμού:

1. Νήσος Χίος, γιατί έχει το ιδανικό μέγεθος και διαρρύθμιση για το Αιγαίο

2. Νήσος Μύκονος, γιατί παρά τη μίρλα των πουριτανών όταν βγήκε, κέρδισε τις εντυπώσεις όλων

3. Κασταλία, γιατί είχε τις πιο ωραίες ναυπηγικές γραμμές

4. Χρυσή Άμμος (ή αλλιώς Χρυσή Άμμος ΙΙ), γιατί το λευκό πλοίο της Ραφήνας ήταν κουκλί, και ας έφυγε νωρίς από το Αιγαίο.

5. Πόρτο Λάφια (ή αλλιώς Κάρυστος), γιατί ήταν πραγματική πρωτοπορία.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Κασταλία.Για την εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.Πανέμορφο και με μεγάλο μέγεθος και ταχύτητα.Και όλα αυτά στην Ελλάδα του 1974.Κρίμα που έφυγε νωρίς.

2.Σαντορίνη των Καρρά Ποντικού.Έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτό.Και αυτό μας άφησε πολύ νωρίς.

3.Ιονίς. Μέχρι σήμερα δείχνει την αξία του.

4.Λήμνος.Ακόμη κάποιοι το θυμούνται.

5.Νήσος Χίος.Απλά είναι τέλειο και με λιγότερα προβλήματα από το αδελφό του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει δίκιο ο Nick the Greek, αλλά τι να κάνουμε... κακά τα ψέματα τα 2 πρώτα είναι ζηλευτά και από τα κονταδελφάκια τους BS Delos/Patmos

1. Νήσος Χίος, γιατί δεν έχει γιατί. Βαπόραρος για το Αιγαίο, το Αρχιπέλαγος, την Μεσόγειο... και όχι μόνο... έχει και κανένα μίλι+ παραπάνω από το Νο2 ;)

2. Νήσος Μύκονος, για όλα τα παραπάνω... και γιατί μπορεί να είναι και Νο1...

3. Ιονίς, γιατί ανταποκρίνεται αρκετά καλά στο δύσκολο έργο του

4. Αρτεμις, ακούραστος εργάτης των Κυκλάδων

5. Aqua Spirit, για τις "μάχες" που έδωσε στις Κυκλάδες

Edited by lifeguard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι στη δημοσκόπηση αυτή έχουμε δύο καράβια αναλαμπή της ελληνικής ναυπηγικής και μετά το χάος.

Πάμε λοιπόν...

 

1. Νήσος Χίος (ταχύτητα, όμορφο σχέδιο, ιδανικό για κάθε ελληνικό λιμάνι)

2. Νήσος Μύκονος (αν το εσωτερικό ακολουθούσε τα πρωτότυπα ενός cruise ferry και όχι ενός intercity θα ήταν ότι καλύτερο)

3. Ιονίς (αξιοπρόσεκτο ακόμα και σήμερα)

4. Αρτεμις (πρωτότυπο σχέδιο για ελληνικό βαπόρι)

5. Aqua Jewel (χωρίς θάλασσα ακόμη καλύτερο)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...