Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Content Count

    827
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ποσο μαλλον για τους Τούρκους (που υποτιθεται οτι ειναι το 50% του κοινου που απευθύνονται). Με την διαφορά στο νόμισμα ( 1 ευρω=6,5 λιρες παρακαλώ τις τελευταίες μέρες και παει ολοταχώς για 7 ), αυτα τα λεφτα για ενα Τουρκο ειναι το 1/3 του βασικού μισθού, πιο πολλα απο ενα τυπικό ενοίκιο σπιτιού......
  2. Superferry II - το καλυτερο ημεροπλοιο που περασε απο την Ελλαδα Polaris - για το ρεκορ lanemeters επι δεκαετιες) εξπρες αθηνα - εξαιρετικα αξιολογο βαπορι, για το οποιο εγινε μεχρι και αποπειρα για φονικο) Θεολογος Π - ιδιαιτερα αξιολογο πλοιο, αλλα αναξιοποιητο - με καποιες μικροαλλαγες (καμπινες / 2ος καταπελτης ) θα μπορουσε να παει παντου..... Ελυρος - πως ενα γιαπωνεζικο γινεται υπερπολυτελες cruise ferry ευρωπαικων προδιαγραφων Αριαδνη hsw - ομοιως Τera jet - το μεγαλυτερο ταχυπλοο παγκοσμιως, δαπανηρο μεν αλλά εργαλείο Ταξιαρχης - εργαλείο... Athens - ομοίως
  3. Ο,τι και να δει κανεις προεκλογικα σε αυτή τη χώρα δεν πρέπει να εκπλαγεί.... Εδω το 2009 πριν τις εθνικές εκλογές του οκτωβρίου (που ειχε βγει ο ΓΑΠ) ειχανε μοιράσει laptop σε όλα τα παιδιά της Α' Γυμνασίου.....
  4. Και με ανοίγματα στο γκαράζ πλέον τουλάχιστον στη δεξιά μπάντα.....
  5. Η δρομολόγηση υπάρχει μόνο για το καλοκαίρι, και απευθύνεται στους τουρίστες, οι υπόλοιποι ταξιδιώτες είναι μειοψηφία αν όχι ανύπαρκτοι τους θερινούς μήνες. Οι δε τουρίστες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αυτά τα ποσά, οπότε δεν υπαρχει λογος να χρεωσεις λιγοτερο απο αυτο που ο άλλος είναι διατεθειμένος να πληρώσει. Και δεν γίνεται σε αυτή την περίπτωση να διασφαλίσεις με ευκολία, αν πας σε άλλες στρατηγικές τιμολόγησης (βλ. το price discrimination των αεροπορικών μεταφορών) ότι αυτός που θα πληρώσει το χαμηλό εισιτήριο θα είναι ο ντόπιος και όχι ο τουρίστας, κάτι που είναι ιδιαιτέρως εύκολο στις αερομεταφορές να διασφαλιστεί οπως και γίνεται.... Εν ολίγοις, και λίγα χρεώνει νομίζω. Υπάρχει και το superferry, με μικρή διαφορά στα ωράρια και λίγο παραπάνω χρόνο ταξιδιού, όποιος ταξιδεύει για αναψυχή δεν καίγεται να χάσει 2 ώρες, και αν τόσο πολύ δε θέλει να χάσει 2 ώρες (τη διαφορά στο ταξίδι μεταξύ συμβατικού και ταχύπλοου) όπως οι ξένοι τουρίστες (απ' ότι αποδεικνύεται), τότε ας πληρώσει την ανάλογη διαφορά, όπως πληρώνει την ανάλογη διαφορά αντίστοιχα όταν ταξιδεύει οδικώς (στα διόδια), σιδηροδρομικώς (high speed/regular train), αεροπορικώς κλπ κλπ
  6. Πρακτικά δηλαδή όλο το πλοίο καμπίνες με εξαίρεση ένα σαλονάκι που για να πας πρεπει να περασεις απο το διαδρομο με τις καμπίνες, και το εστιατόριο ..... Και αν το εστιατόριο παραμένει κλειστό, και το ταξίδι είναι ημερήσιο (που σημαντικό ποσοστό των επιβατών δεν αγοράζει καμπίνα), τότε που χωράνε (ας μην βαλουμε 100% πληρότητα) 800 επιβάτες ;; Θα μπορούσε πχ, με κόστος λιγότερο από 50 κρεβάτια (εξαλλου δεν νομίζω ότι γεμίζανε ποτέ τόσα κρεβάτια) να γίνει λίγο πιο ευρύχωρο εσωτερικά, ώστε να μπορεί να κάνει και ημερήσια ταξίδια - οχι σε γραμμές με εξαιρετικες πληροτητες βεβαια.....
  7. Κατι μου λεει οτι αυτο το βαπόρι θα γίνει European Express..... Συνεχείς ναυλώσεις αρχικά (τωρα που ζητούνται πλοία αυτού του μεγέθους στη Δυτική μεσόγειο) και όταν πουρέψει 😎 μπορεί να το δούμε και στα νερά μας....
  8. Βασικα ειναι ιδια ιστορία με το DH106 Comet για μένα. Πρώτο αεροσκάφος του τύπου του, 3 ατυχήματα και πολλά συμβάντα στον 1 χρόνο μετά την πρώτη εμπορική πτήση, στη συνέχεια εμπορική αποτυχία φυσικά, αλλά σήμερα τα αεροσκάφη οφείλουν εν πολλοίς το σχεδιασμό τους σε αυτά τα ατυχήματα (π.χ. το οβάλ σχήμα των παραθύρων καθιερώθηκε μετά από αυτά τα ατυχήματα καθώς τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προγράμματα που κάνουν αναλύσεις πεπερασμένων στοιχείων ώστε να διαπιστωθεί ότι θα υπάρξει πρόβλημα και να αλλάξει ο σχεδιασμός πριν την κατασκευή)..... Είμαι περίεργος να δω το πόρισμα και τα συμπεράσματα που θα βγουν..... Πάντως, και σε άλλες περιπτώσεις ενώ υπάρχουν γνωστά σχεδιαστικά προβλήματα σε ορισμένα αεροσκάφη, αυτά συνεχίζουν να πετάνε, με τις εταιρείες να λαμβάνουν σχετική μέριμνα απλώς (και βεβαια ειναι απολύτως ασφαλή).......
  9. Ταξίδι με το πλοίο στις 5/2/2019 από Mariehamn για Turku. Σχημάτισα εξαιρετικές εντυπώσεις. Οποιος επισκεφτεί τη Στοκχόλμη αξίζει να κάνει όλο το δρομολόγιο ως το Τούρκου 11 ωρες περίπου και κόστος 15 ευρώ την εποχή του χειμώνα και 20 αυτή την εποχή (με καμπίνα)..... Δε θα κουράσω, απλά θέλω να πω αυτά που μου έκαναν εντύπωση, πέραν των όσων έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες του θέματος. 1) Ανεβαίνω στο πλοίο και προσπαθώ να φτάσω στο sun deck (το 12). Πηγαίνω από την μία πόρτα και έχει ταμπελάκι "closed in harbor time, it will open after leaving", πηγαινω δε και σε άλλη πόρτα και έχει άλλη ταμπέλα "closed due to ice". Αφού έχασα την αναχώρηση από το Mariehamn και κόντευα να σκάσω κατεβαίνω στη ρεσεψιόν και ρωτάω γιατί αυτό, η απάντηση "για την ασφάλειά σας". Παρ΄ όλα αυτά αποφασίζω και στέλνω εκείνη τη στιγμή ένα email στα κεντρικά της εταιρείας εξηγώντας την κατάσταση (την διαφορά εξηγήσεων στις ταμπέλες) και τους λέω εν ολίγοις το προφανές << ενώ διαφημίζετε το κατάστρωμα 12 στην ιστοσελίδα σας με virtual tour δεν λέτε πουθενά ότι μπορεί να είναι κλειστό ένα τμήμα του χρόνου ή όταν έχει άσχημο καιρό, θεωρώ ότι με εξαπατήσατε γιατί σας επέλεξα γι αυτό παρότι η silja έφτανε στο Turku σε πιο βολική ώρα>>. Η απάντηση άμεση (εντός 5αλέπτου), << Αγαπητε κ. __ εχετε δικιο, ζητουμε συγγνώμη, θα ανοίξουμε το κατάστρωμα 12 σε δέκα λεπτά για όλους τους επιβάτες - παρακαλω να προσέχετε>>. Πραγματι εντός 10αλέπτου ένας υποπλοίαρχος πήγε κ ξεκλείδωσε όλες τις πόρτες, και ζήτησε προσωπικά συγγνώμη από εμένα και 2-3 ακόμη επιβάτες (εκείνοι καπνιστές) που περίμεναν να ανέβουν. Καπως ετσι αντιμετωπιζουν τον επιβάτη οι εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους..... 2) Στο τούρκου ένας "στρατός" από 20 άτομα ντυμένοι στα κίτρινα, αμέσως πριν την αποβίβαση των επιβατών όρμησαν στο πλοίο και κατευθύνθηκαν προς τις καμπίνες. Από τα ανοιχτά παράθυρα τους έβλεπα από το τέρμιναλ να αλλάζουν τα σεντόνια και να καθαρίζουν τα τζάμια. Εν ολίγοις το πλοίο έχει μέσα τους πολύ απαραίτητους ανθρώπους και ο καθαρισμός γίνεται από εξωτερικά συνεργεία που μπαίνουν και βγαίνουν στο λιμάνι. Και δεδομένων των διαφορών σε μισθό στεριανού και ναυτικού, αλλά και του μικρότερου αριθμού αυτών (άλλο 20 καμαρότοι σε κάθε πλοίο και άλλο 20-30 άτομα στη στεριά για όλα τα πλοία) αναλογίζομαι την οικονομία που μπορεί να κάνει η εταιρεία (χωρίς να ρίξει το επίπεδο όπως ο Grimaldi), που με ένα χονδρικό υπολογισμό μπορεί να είναι και μισό εκατομμύριο το χρόνο. Η ώρα των εικόνων, δεμένο και αναχώρηση από Mariehamn, πλέοντας στο αρχιπέλαγος των νήσων Aland, τσιμινιέρα, στην παγωμένη θάλασσα πρώτη και δεύτερη , στροφή στο Τούρκου, δένουμε, και αποβίβαση.
×
×
  • Create New...