Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Posts

    1,198
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Παντως το Olympus έχει περισσότερο δρόμο! Αν υποθέσουμε ότι δεν αρχίζει βλάβες κλπ (ότι δηλαδή είναι αξιόπιστο, εκεί μπορεί να χάνει οπως και στη δυσκολία ελιγμών) τότε το λες και μικρή αναβάθμιση !
  2. Με μέσο όρο διάρκειας μετασκευής στα πλοία της εταιρείας 5-6 χρόνια :
  3. Ακριβως! Ο ρολος των αρχων ειναι η εποπτεία. Οποιος πλοιοκτήτης θέλει μπορεί να δρομολογήσει οποιο πλοίο θέλει αρκεί να πληρεί κάποιες συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές. Η ηλικία δεν περιλαμβάνεται σε αυτές με τη μορφή ανώτατου ορίου. Εφόσον πληρεί τις προδιαγραφές είναι ασφαλές ειτε ειναι 5 ειτε 55 ετών. Το αν θα πάρει μερίδιο της αγοράς είναι άλλο θέμα. Οι τεχνικές προδιαγραφες δε βγαίνουν τυχαία στο καφενείο. Γι αυτό το λόγο δεν είναι σε θέση οι "καραβολατρες" να τις κρίνουν (περα απο το να πουν μια γνώμη στα πλαίσια της ελευθερίας εκφρασης και μνημονεύοντας πάντα ότι η γνώμη τους δεν είναι το ίδιο με την κρίση αυτών που προτείνουν/αναθεωρούν τις προδιαγραφές). Προσοχή στις λέξεις "γνώμη" και "κρίση". Ας σταματησει πια αυτη η αποδομηση της εννοιας της αυθεντιας (ειναι γενικότερο το φαινόμενο, πχ ξαφνικά τα τελευταία 2 χρόνια έγινε ξαφνικά όλος ο κόσμος γιατροί και κρίνουν με "επιχειρήματα" αυτα που λενε οι κανονικοί γιατροί, καταστάσεις για γέλια 😃 ). Δε χωρεί πλουραλισμός σε όλα τα πράγματα καλως η κακώς, ο,τι εχει να κάνει με επιστήμη είναι ξεκάθαρο. Πλουραλισμός υπάρχει μόνο σε αόριστες έννοιες όπως ιδέες, "αξίες", "πιστεύω", προσωπικές προτιμήσεις, "σύμβολα", ηθική κλπ κλπ. Λέμε μια κουβέντα κλπ, αλλά ηρεμα...
  4. Ειναι ομως σε κατασταση να ταξιδέψει? Μετά τη ζημιά/δολιοφθορά στη Σαμοθράκη εχει να ταξιδέψει σχεδόν 3 ημερολογιακά χρόνια, συν τα οποια άλλα θέματα από τα χρόνια παροπλισμού του.....
  5. Αυτές τις μέρες δεξαμενιζεται στο Σουέζ!
  6. Πιθανότατα αν δε στο έλεγαν δε θα καταλάβαινες ότι είναι ούτε 20! Μην κολλάτε στους αριθμούς! Αν δουλεύει χωρίς προβλήματα δεν υπάρχει ζήτημα!
  7. Στα μισά της διώρυγας ήδη, το βράδυ στη Μεσόγειο! Δηλαδή Τρίτη 12/4 υπολογίστε στη ράδα του Πειραιά τελικά (αν φυσικά δεν το πάνε με 10 κόμβους 😛) ! (η αν δεν το πάνε στα ανοιχτά καμίας Άνδρου -ανοιχτα του Γαυρίου πχ η της χώρας- να αλλάξει σφυρίγματα με το φέρρυ να γίνει πανηγύρι πριν πάει Πειραιά, το έχει κάνει η ΑΝΕΚ με ότι έφερνε στη Σούδα κ οι Βεντουρηδες στην Κίμωλο, γιατί όχι κ εδώ? )
  8. Περιεργη επιλογη χωρας ! Εχει και φρουρούς επάνω και δεν το κρύβουν 🤪 (λογικό).
  9. Κοιτώντας την παραπάνω φωτογραφία ειλικρινά απορώ πόσο καλή ορατότητα έχει από τη γέφυρα μπροστά από το πλοίο δεδομένου ότι η γέφυρα είναι χαμηλά αναλογικά με το μήκος της πλώρης και επιπλέον έφτιαξαν και αυτο το παραπέτο που ως Ποσειδώνας δεν το είχε και σίγουρα κόβει κάμποσα μέτρα...... Φυσικα μπορει να μην υπάρχει θέμα, αλλά σε κάποιον απέξω έτσι φαίνεται.....
  10. "Εσείς" ποιοί? Εσύ, όχι εσεις. Το αναφέρω γιατί γράφεις κατά κόρον "εμείς θεωρούμε" η "εμείς ξέρουμε" αντί (αυτού που συμβαίνει δηλαδή) που ειναι "εγώ νομίζω/φαντάζομαι/υποθέτω" + καθαρά ατομική άποψη....
  11. Από το Psara Glory και το Νήσος Θήρα παντως καλυτερα θα ειναι !! (διευκρίνιση: Μικρό ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοο, γι αυτο ειπα συγκεκριμενα το Isola Di Capraia) https://www.vesselfinder.com/el/vessels/ISOLA-DI-CAPRAIA-IMO-9166182-MMSI-247388000 Μιλαμε για μεγαλυτερο πλοίο, με μεγαλύτερα βυθίσματα και περισσότερη χωρητικότητα εξάλλου.....
  12. Εάν τόσο πολύ επιμένουμε στο να συνδέονται τα Ψαρά με τη Χίο (και όχι το Βολισσό) τότε η γραμμή θέλει ένα μικρό ταχύπλοο τύπου Isola di Capraia (με προπέλες), ή έστω (πιο δαπανηρή λύση) ένα Andros Jet/ Iris I ή κάτι όμοιο. Ενα τέτοιο πλοίο με 25 κόμβους θα κάνει το δρομολόγιο σε 1 ώρα και 35 λεπτά, και μπορεί να κάνει και 2 η 3 δρομολόγια ανά ημέρα το καλοκαίρι. Το σημερινό 4 ώρες με τους σκυλοπνίχτες είναι κοροιδία προς τους κατοίκους, αναποτελεσματική δαπάνη δημοσίου χρήματος που πετιέται στη θάλασσα χωρίς αντίκρυσμα και δε δίνει κανένα κίνητρο σε κάποιον να επισκεφτεί τα Ψαρά σαν τουρίστας η να ζήσει /επιστρέψει εκεί..... Δεδομένης και της κατάστασης με τη γείτονα χώρα, τα εθνικά θέματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους. Σε ένα συντονισμένο πλαίσιο ενεργειών (συγκοινωνιακών, πληθυσμιακών, οικονομικών κλπ) πρέπει Καστελόριζο (ειδικά αυτό λόγω της ΑΟΖ και του υψηλού βαθμού κινδύνου) αλλά και Σαμοθράκη, Ψαρά, Ψέριμος/Αγαθονήσι/Λειψοί κλπ να αυξήσουν τον οικονομικά ενεργό πληθυσμό και να ευδοκιμήσουν. Όλα ξεκινούν από τη συγκοινωνία, η οποία φέρνει ανάπτυξη και στη συνέχεια η ανάπτυξη φέρνει ανάγκη για περεταίρω αύξηση της συγκοινωνίας. Αυτό είναι ένας ενάρετος κύκλος. Υπάρχει και το αντίθετο - χωρίς συγκοινωνια τα νησιά ερημώνουν (οι ηλικιωμένοι εκεί πεθαίνουν, και νέοι δεν υπάρχουν). Ανά πάσα στιγμή μετά η Τουρκία μπορεί να εγείρει παράλογες αξιώσεις.....
×
×
  • Create New...