-
Posts
1,709 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ελληνικές Ναυτιλιακές και Διεθνείς Αγορές
giorgos_249 replied to Nick the Greek's topic in Ποντοπόρος για όλους
Τι σε κανει να πιστευεις οτι οι τράπεζες θέλουν να μπλέξουν με τη ναυτιλία? Από τις εκατοντάδες τράπεζες στην Ευρώπη 10 κάνουν shipping finance. Οι άλλοι τι είναι, μ....ες και δε μπαίνουν να βγάλουν χρήματα αφού όλα είναι τόσο ρόδινα? Τι λέτε ρε παιδιά ...... -
Πρώτο απόγευμα στην Ελλάδα, ανοιχτά της Ψυττάλειας πηγαίνοντας προς ΝΜΔ. Είναι φοβερο ποσο εξω απο το πλοίο βγαίνουν αυτές οι βάσεις για τα fast rescue boat, στη Ραφήνα θα έχει μεγάλο πρόβλημα αν δεν κοπούν.....
- 301 replies
-
- naviera armas
- barreras
- (and 12 more)
-
Μακαρι να πάει για κόψιμο (άργησε 25 χρόνια😅) αλλα επειδη εχουμε δει πραγματικά τα πάντα, και επειδή σε πολλές γραμμές με επενδύσεις της πλάκας (τύπου Νήσος Αίγινα) μπορεί να βγάλει καποιος εκατομμύρια καθίστε μη δούμε καμία νεκρανάσταση..... Γιατί είπαμε, η αιτία που ο στόλος είναι γερασμένος δεν είναι ούτε ότι δεν υπάρχει χρηματοδότηση, ούτε ότι δεν υπάρχει κίνηση, ούτε τίποτα από αυτά (που δεν ισχύουν). Η αιτία είναι το ότι αν μπορεί κάποιος με μια επένδυση 2-3 εκατομμυρίων να βγάλει κέρδος μέσα σε 5 χρόνια με χαμηλό ρίσκο λόγω έλλειψης ανταγωνισμού ή ανταγωνισμού της πλάκας τότε γιατί να κάνει "κανονική" επένδυση? Κι αφήστε τους παπαγάλους να λένε τα αντίθετα.....
- 355 replies
-
- kefalonia
- zakynthos i
- (and 8 more)
-
Και το χαισπιντ 6 που ήταν ίδιο είχε ανοιχτές βαρδιολες σαν "φτερά", και το χαισπιντ 1 επίσης και άλλα!!
-
Απευθύνομαι σε αυτούς τους 4-5 πριν από εμένα που αναφέρουν ξανά και ξανά τη λέξη "συμβατικό". Χωρίς να είμαι μάντης του τι έχει ο καθένας στο μυαλό του ακριβώς, καταλαβαίνω ότι σχεδόν όλοι με τη λέξη αυτή εννοούν ένα συγκεκριμένο τύπο πλοίου με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πχ τα μπλου σταρ), για αυτό και τους λέω "αυτό που εσείς λέτε συμβατικό" (=αυτό το είδος πλοίου που έχετε στο μυαλό σας κοινώς όταν αναφέρετε αυτή τη λέξη).
-
Μαλλον θα είδανε τι έγινε με την ΑΝΕΚ που όποιος έβαλε λίγα λεφτά (πχ 500 ευρώ) σε μετοχές έβγαλε 2+ χιλιάρικα (για το αντίστοιχο ποσό) με το "παιχνίδι" που έκανε ο Ηλιόπουλος τότε!! (Από 5 λεπτά πήγε 25+, τόσο πουλήθηκε και όλοι βολεύτηκαν). Το συμφέρον τους κοιτάνε και μπράβο!
-
Η Κρήτη συγκεκριμένα όχι! Η Κρήτη η Ροδος και η Λέσβος όπως και τα μεγάλα νησιά πάντα θα έχουν αυτά που λέτε εσείς "συμβατικά" καθημερινά αλλά θα είναι διαφορετικά, θα έχουν ένα μικρό πρωτόκολλο για επιβάτες και τα ΙΧ τους συν τα ταχύπλοα. Θα είναι σαν τα σημερινά Superfast 1, Venezia κλπ. Οι Κυκλάδες (πλην πχ Σύρου Σαντορίνης) και τα Δωδεκάνησα όμως θα είναι αρκετά διαφορετικά. Δε θα εξαφανιστούν τα "συμβατικά" που λέτε εσείς στο 100/100, αλλά δε θα είναι η πλειοψηφία του μεταφορικού έργου και δε θα μπαίνουν φορτηγά και επιβάτες συστηματικά στα ίδια πλοια πλην ίσως Κρήτης και Ρόδου. Οπότε κύριοι δείτε λίγο την αγορά χωρίς παρωπιδες και σοβαρευτείτε.
-
Τα μισά του Ηλιόπουλου, τα speedrunner παλιότερα, της Ραφήνας πλέον (28η σταματανε) κλπ..... Επίσης αυτό που σου λεω γινεται σε ολο τον κοσμο. Θες την Ισπανία (Κανάρια, Βαλεαρίδες κλπ)? Θες την Βαλτική? Θες την Μάλτα? Θες την Καραϊβική? Θες τη Λατινική Αμερική? Δε συμβαίνει μόνο στην Ιαπωνία γιατί έχουν εξαιρετικά τρένα για τους επιβάτες. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δε θα γίνει και εδώ? Ήδη γίνεται.... Όχι αύριο το πρωι φυσικά, σε βάθος χρόνου, θα τα δείτε αυτά το 2040. Και εδώ θα είμαστε....
-
Απλούν! Θα πηγαινουν με τα ταχύπλοα τα οποία σιγά σιγά θα δουλεύουν όλο το χρόνο (ήδη είναι Μάρτιο με Νοέμβριο/Δεκέμβριο όταν παλιότερα ήταν Ιούνιο με αρχές Σεπτεμβρίου), και με τα αεροπλάνα. Και τα φορτηγά με τα ro-ro τα οποία χρόνο με το χρόνο θα αυξάνονται. Και προφανώς θα υπάρχουν και "συμβατικά" αλλά θα είναι μειοψηφία, ενα στα 5 πχ (αλλη λεξη κι αυτή, τι ειναι "συμβατικό"? Υπάρχει και "ριζοσπαστικό"? το πλοίο που ακολουθεί τον HSC code είναι "ασύμβατο" και όχι "συμβατικό"? 🤣) Βγείτε λίγο από το στενό πλαίσιο της "ομολογίας πίστεως". Τα ίδια και τα ίδια μονίμως, ό,τι λένε η "πιάτσα" του λιμανιού σε κασέτα που παίζει ξανά και ξανά είναι αυτά (αυτούς δεν τους κατηγορώ, τόσα ξέρουν τόσα λένε), όμως το να τα επαναλαμβάνουμε λες και μοιράζουμε φυλλάδια Ιαχωβάδων τύπου Σκοπιά ή Ξύπνα δεν το δέχομαι εγώ προσωπικά..... Ο σχεδιασμός των μεταφορών είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και δε γίνεται από νταλικιέρηδες, μηχανοδηγούς, πιλότους, πλοιάρχους, πολιτικάντηδες (ειδικά αυτοί), καβοδέτες κλπ σε καμία χώρα πουθενά. Θελει κόπο για να το μάθεις, δεν είναι λόγια του αέρα (το "κάτι υποθέτω πως ξέρω ως χρήστης ή ως χειριστής οχήματος και λέω την εμπειρία μου"). Η κουβέντα και οι απόψεις όποιες και αν είναι αυτές είναι ΟΚ αλλά είναι αυτό, κουβέντα και απόψεις!! Και συγγνώμη για το ύφος αλλά αλήθεια έχω κουραστεί.
-
Ας εκλείψουν (που δε θα γίνει αυτό αλλά οκ)!! Θα κοιτάξουμε το καλό των νησιών η τα "συμβατικά" ? Τι λογική είναι αυτή ρε παιδιά? Όπως τα λέει ο @bas είναι, αυτη είναι η τάση παντού (επιβάτες και ΙΧ σε ταχύπλοα η αεροπλάνα και για τα φορτηγά νταλικαδικα μόνο). Και σύντομα θα γίνει και εδώ. Τα ferries που χτίζονται σήμερα όπως τα ξέρουμε είναι η τελευταία γενιά, σιγά σιγά θα αρχίσουν να μειώνονται σε αριθμό, ήδη συμβαίνει αυτό δηλαδή....
-
Νεάπολη πάει αλλά σε τι μπορεί να εξυπηρετεί αυτό? Γιατί δε νομίζω και να μπορεί να δέσει σε αυτό το λιμανάκι, ανοιχτά θα μείνει!
- 301 replies
-
- naviera armas
- barreras
- (and 12 more)
-
Προφανώς το Britannica το έγραψα για πλάκα, αλλά κανένα Visentini τους δε θα μου έκανε εντύπωση....
- 4,215 replies
-
Stena Britannica? Wow!! 🤣
- 4,215 replies