Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Content Count

    855
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μιας και αναφέρατε για το Tera: Το εισιτήριο δεν είναι (και ούτε πρέπει να είναι) ανάλογο με τα λειτουργικά έξοδα, αλλά ανάλογο με την υπηρεσία. Ο βασικός περιορισμός που υπάρχει είναι ότι το εισιτήριο πρέπει να είναι περισσότερο από τα λειτουργικά έξοδα του πλοίου (κοινώς να μην πουλάς σε τιμή χαμηλότερη από τα έξοδά σου), και αυτό βάσει ενός από τους 4 βασικούς κανονισμούς της ΕΕ για τη ναυτιλία (4057/86 ). Και το Tera, με τα 15 ευρώ, έβγαζε τουλάχιστον τα εξοδά του και ένα Χ κέρδος - εξαιρετικά ασήμαντο βέβαια. Και κρίνοντας ότι ένα φεγγάρι εκείνο το καλοκαίρι το MGO είχε πάει στα 418 δολλάρια/mt (ακριβώς την περίοδο που το έριξε στα 15 ευρώ - τέλη Ιουνίου), η μείωση έγινε στην σωστή στιγμή (και οφείλουμε να πούμε ότι βλέπουμε πολύ συχνά αύξηση εισιτηρίων με την αύξηση του πετρελαίου αλλά ψιλοσπάνια υπάρχει η αντίστοιχη μείωση όταν μειώνεται η τιμή του καυσίμου)... Έγινε ένας υπολογισμός από τον @Nick the Greek στο θέμα το πλοίου, εγώ θα κάνω έναν όμοιο υπολογισμό με τα εκ των υστέρων δεδομένα και φοβερά μπακάλικο....... Για την ιστορία, ας πούμε πολύ χονδροειδώς: 440$/mt (λέμε ένα μέσο νούμερο) ο τόνος και 0,9 ευρώ = 1 δολλάριο. Ημερήσια έξοδα: 8 ώρες με 10 τόνους/ώρα - 80 τόννοι - 39100 ευρω (στους 31 κόμβους πχ) 2 ώρες με 7 τόνους/ώρα - 14 τόννοι - 6850 ευρώ (λιμάνια / standby / όταν πάει κομμένο κλπ) 14 ώρες με 1 τόνο/ώρα - διανυκτερεύσεις στη Ραφήνα Ημερήσια έσοδα: 500 επιβάτες με 15 ευρώ (ραφήνα τήνο ή μύκονο) = 7500 500 επιβάτες με 28 ευρώ (ραφήνα πάρο η νάξο) = 14000 500 επιβάτες με 21 ευρώ (μύκονο ή τήνο ραφήνα) = 10500 500 επιβάτες με 33 ευρώ (πάρο η νάξο ραφήνα) = 16500 500 ενδοκυκλαδικοί επιβάτες όλοι με 30 ευρώ έστω = 15000 200 ιχ με 50 ευρώ = 10000 ευρώ 250 ιχ με 45 ευρώ = 11250 ευρώ (για τα ιχ η πραγματικότητα είναι ότι μετέφερε κάθε μέρα 300 ιχ μόνο στο νησιά-Ραφήνα οπότε είναι συντηρητικό το νούμερο) Σύνολο έσοδα: 84750 Σύνολο καύσιμα: 52800 Ας βγάλουμε 35% από τα έσοδα (φορολογία/πράκτορες κλπ) σύμφωνα με τον υπολογισμό του @Nick the Greek , οπότε μένουν ως κέρδος καπου στα 3.000 / ημέρα - που βέβαια τον Αύγουστο ήταν παραπάνω ενώ προφανώς θα υπήρχαν και μέρες που μπορεί να ήταν μείον . (Λείπει το κόστος πληρώματος από τον παραπάνω υπολογισμό ωστόσο, καθώς και τα έσοδα από κυλικεία κλπ που τα εκμεταλλεύεται η εταιρεία , που μπορεί να είναι στα 3 χιλιάρικα τη μέρα - έστω 500 επιβάτες από 2 ευρώ ο καθένας και 500 απο 4 - με τα μισά να μένουν στο ταμείο - βγάζει 45.000/μήνα.....) Οπότε νομικά είναι καλυμμένος..... Τώρα γιατί οι άλλοι με βαπόρια των 30 τόνων το 24ωρο, και με 250 ευρώ τον τόνο και όχι 450 όπως τα ταχύπλοα χρεώνουν κανα 20άρικο μόνο για Άνδρο, είναι ένα ερώτημα..... ***** Απλα κατι δε μου καθότανε καλά, και αντιλήφθηκα ότι αντί 0,9 δολλάρια=1 ευρώ έκανα το ανάποδο στο φύλο excel από κεκτημένη ταχύτητα...... Με το καύσιμο στα 440$/mt αυτό που μένει στο ταμείο με αυτά τα νούμερα και τις ίδιες παραδοχές είναι χονδρικά στα 12500 ευρώ τη μέρα, και με το καύσιμο στα 500$/mt είναι στα 6800 ευρώ τη μέρα..... Λείπουν τα έξοδα πληρώματος και τα έσοδα απο τα κυλικεία και πάλι. Αυτά για το καλοκαίρι του 17 πάντα. Διορθωση 2: Απλα κατι δε μου καθότανε καλά, και αντιλήφθηκα ότι έκανα 0,9 δολλάρια=1 ευρώ θέλω να πω παραπάνω, ωστόσο το διόρθωσα και τα 2α νούμερα είναι τα σωστά.
  2. Γραφτηκε σε αλλο θέμα εδώ στο φόρουμ ότι θα είναι το ΝΙΚΟΛΑΟΣ 😊
  3. Και από περιέργεια τώρα θα ρωτήσω (και δεν είναι κουτσομπολίστικο - αφου ως γνωστόν τα πάντα είναι (και καλώς ενδεχομένως είναι) δημόσια σήμερα - μπαίνεις στο linkedin και βλέπεις όλη τη ζωή κάποιου - που την έχει ανεβάσει μόνος του χωρίς πίεση από κανέναν 😝 ) τι υπόβαθρο έχουν οι 2 εν λόγω κύριοι ; Πρώην καπετάνιοι ή κάτι παραπάνω ;
  4. Βλέπω προσθέσαμε και ducktail.... 🤩 Ποιος ξερει ποσα λεφτα έπεσαν στο πλοίο.......
  5. Παντως η DFDS ηθελε να το διώξει από χρόνια, μαζί με το Flandria Seaways.... Οπότε δε θα αποτελέσει έκπληξη να το πουλήσει όντως, τώρα για την Αttica πρωτη φορά εδώ το βλέπω...... Επίσης ανοίγουν και νέα γραμμή από το Zeebrugge για το Goteborg, περα από αυτή που ήδη υπάρχει στη Γάνδη και συνδέει τα 2 εργοστάσια της Volvo.....
  6. Πιο εύκολο είναι να οπλοφορήσει 😂 Τουλάχιστον για φέτος...........
  7. Δε θέλω να φανταστώ τι μπορεί να ήταν οι άλλες 22476 προτάσεις 😂😂
  8. Παρος το πρωϊ, Ναξος το απόγευμα από Ραφήνα για φέτος.... Και με ερωτηματικό το Άνδρος σαν δευτερο το απόγευμα.....
  9. Μην πάρουν τελικά τα 1/3 του 9 φοβούμαι 😝😝🤩 Πάντως χωρις πλακα, οι τιμές γι αυτά τα σκάφη είναι εξωπραγματικές αρκετές φορές γιατί στον κόσμο υπάρχουν καμιά εκατοστή roro/pax ταχύπλοα (εκ των 55.000 εμπορικών πλοίων που υφίστανται), και το πλήθος των γραμμών που ταιριάζουν είναι αρκετά μεγάλο....
  10. Δε λεω, καλά είναι να χαζεύεις τα ro-ro της transfennica και της DFDS στα μέρη των Φλαμανδών 🤣, αλλά σαν το Ιεράπετρα το ατελείωτο στη Ραφήνα τίποτα 😀 Χθες το βράδυ, περίπου 12 παρα 10 φάνηκε από μακριά, με αριστερή στροφή γύρισε την πλώρη προς το λιμάνι, έκανε μανούβρα και έδεσε στην προβλήτα 7. Ας το δούμε και στο πρώτο του πρωϊνό στο λιμάνι. Σήμερα το πρωϊ είχαμε 6 πλοία (αναχώρησαν τα 5)..... Τέλος, αναχώρηση on time και γυρίζει την πλώρη προς Άνδρο , με το άνω γκαράζ γεμάτο με ΙΧ.....
  11. giorgos_249

    aqua blue

  12. giorgos_249

    aqua blue

  13. fast ferries andros, theologos p, aqua blue superferry, terra jet
  14. superrunner, fast ferries andros, theologos p, aqua blue, superferry, terra jet
×
×
  • Create New...