Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Content Count

    750
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Βασικα εδω φαινεται στο Βόλο το 2004, όπου ήταν σχεδόν ακριβώς όπως έφυγε από τη Ραφήνα. Αργότερα έγιναν οι παρεμβάσεις...... http://www.faktaomfartyg.se/express_haroula_1996_b_4.htm
  2. giorgos_249

    Prince (IMO 7347548)

    Κοβουμε εισιτηρια με το Prince και τελευταια μερα πριν ξεκινησουν τα δρομολογια το αντικαθιστούμε..... Γνωστή και απολυτα δικαιολογημένη τακτική αλλων εταιρειών, γιατι να μη γινει και εδω το ιδιο.....
  3. Από ΤΕΙ είναι δύσκολο να μπεις στα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού (τα περισσότερα ζητάνε "Ptychio awarded by an AEI" αν πας στα entry requirements για την Ελλάδα), δεν είναι όμως αδύνατο , έχω γνωστό που τελείωσε στο ΤΕΙ Αθήνας (τέως τει αθηνας, έστω 😄) και τώρα είναι στο Imperial. Επειδή μίλησες για εταιρείες, αν και δεν είναι νόμος απαράβατος, γενικώς όσο πιο ευρύ υπόβαθρο έχεις τόσο πιθανότερο είναι να φτάσεις σε πολύ υψηλή θέση (αρκεί μαζί με το ευρύ υπόβαθρο να εξειδικευτείς σε κάτι). Οι απόφοιτοι σχολών fundamental science (μαθηματικοί/φυσικοί κλπ) ή σχολών applied science ( μηχανικοί, οικονομολόγοι, πληροφορική κλπ) με εξειδίκευση σε έναν τομέα τείνουν να φτάνουν ψηλότερα από τους αποφοίτους εξειδικευμένων σχολών. Εν ολίγοις αν αποφασίσεις να ασχοληθείς με τα ναυτιλιακά, ενδεχομένως (αν είσαι καλός δηλαδή) μπορείς να έχεις μεγαλύτερη εξέλιξη από έναν απόφοιτο ναυτιλιακών του ΠΑΠΕΙ ή του κάθε ΠΑΠΕΙ πχ, διότι εσύ για να μάθεις το αντικείμενο της ναυτιλίας χρειάζεσαι έστω Χ χρόνια ενώ το ανάποδο (ένας απόφοιτος ναυτιλιακών) για να αποκτήσει το ΙΤ υπόβαθρο που έχεις μπορεί να χρειαστεί 2Χ χρόνια. Δεν είναι νόμος απαράβατος ξαναλέω όμως..... Απο εκει και περα, εγω θα σου πω το εξης. Μη βιαστείς, η σειρά των βημάτων είναι η παρακάτω: 1) Ξεκαθάρισε τι θέλεις να κάνεις (αν έχεις πάνω από 1 επιλογές ιεράρχησέ τις). 2) Ξεκαθάρισε που θέλεις να είσαι ( ναυτιλιακή εταιρεία, υποδομή, λιμενικό, εταιρείες λογισμικού, εφοδιαστική αλυσίδα, ακαδημία κλπ κλπ) 3) Ψάξε για ανθρώπους (τους "καλούς" εννοείται, γιατί σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν και οι άσχετοι) που κάνουν αυτό που θέλεις να κάνεις στο μέλλον και δες τι έχουν κάνει στο παρελθόν (σπουδές / εργασία / στάση ζωής κλπ) ώστε να δεις πως περίπου πρέπει να κινηθείς. Μη φοβηθείς να επικοινωνήσεις μαζί τους, το χειρότερο σενάριο είναι να μη σου απαντήσουν. Το να ψάχνεις δημόσια σε forum είναι μεν βοηθητικό γιατί εδώ υπάρχουν πολλοί άνθρωποι ικανοί και με εμπειρία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά το προηγούμενο. Έτσι θα κάνεις ένα "χάρτη" πως πρέπει να πορευθείς, θα μάθεις από τα λάθη των άλλων και θα αποκτήσεις πιθανώς γνωριμίες και εμπειρία που θα σου φανούν χρήσιμα. 4) Γνωρίζοντας το στόχο σου και την πορεία που πρέπει να ακολουθήσεις, ξεκίνα να δουλεύεις για να τον πετύχεις. Μπορεί να μην χρειάζεσαι μεταπτυχιακό εν ολίγοις, μην το προδικάζεις. Αυτή είναι η σωστή πορεία για έναν άνθρωπο 20 χρονών που θέλει να κάνει κάτι πολύ αξιόλογο στη ζωή του νομίζω. Δεν αποκλείεται στο μέλλον να αλλάξουν οι στόχοι σου / να αλλάξεις και εσύ ο ίδιος. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ξεκίνησαν για κάπου και βρέθηκαν αλλού. Αυτό είναι θετικό, αρκεί να αποτελεί προϊόν ώριμης σκέψης και όχι σκέψης του τύπου "εκει εχω μια γνωριμία που θα με χώσει στο δημόσιο" , όπως γινότανε στην Ελλάδα στο παρελθόν..... Καλή χρονιά, με υγεία και προκοπή !
  4. giorgos_249

    To ferry του 2018

    ASTERION II NEW GOLDEN BRIDGE II τα δυο νέα πλοία εξ ιαπωνίας του 2018.......
  5. giorgos_249

    Orange 7 (IMO 9087726)

    Είναι μονοπρόπελο το βαπόρι ή το μπερδεύω με άλλο ;
  6. Καπετάνιος της ακτοπλοϊας έγραψε πρώτος δημοσίως γι αυτό σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, (και πολύ γνωστός μάλιστα), αναφερόμενος σε "πρόσκρουση" και "απερισκεψία" ....
  7. Οι αρχές (λιμενικοί κλπ) δεν έχουν μέντιουμ/καφετζούδες να μαντέψουν ότι υπάρχει πρόβλημα σε ένα πλοίο αν το πλοίο δεν το δηλώσει, εδώ τα προφανή πολύ συχνά δεν παίρνουν χαμπάρι.... Όταν υπάρχει υπερευαισθησία αυτό ωθεί τους πλοιάρχους να μην αναφέρουν κάτι (που κρίνουν) ασήμαντο στις αρχές (και που δεν επηρεάζει την ασφάλεια) για να μην υποστούν την ταλαιπωρία / γραφειοκρατία. Πόσες και πόσες φορές βαράνε / ξύνουν στα λιμάνια και δεν αναφέρεται τίποτα (και τα μαθαίνουμε καμιά φορά που παίρνουν τηλέφωνο οι επιβάτες στα λιμεναρχεία όπως τότε με το ΑΡΙΑΔΝΗ στον Πειραιά 😜 ).
  8. Seajets γιατί έριξε 2 ακόμη ταχύπλοα και 1 συμβατικό στο Αιγαίο φέτος (στο οποίο έκανε σοβαρή επισκευή και έπαψε να σέρνεται όπως επί ΑΝΕΚ), και ετοιμάζει άλλα 3 για του χρόνου (WC jet / sifnos jet / blue power). .....
  9. Για μένα το καλύτερο είναι το ΣΟΝΙΑ αλλά δεν είναι στις προυποθέσεις της ψηφοφορίας, οπότε : 1 ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ (που εκτιμώ ότι θα είναι και ο νικητής 😜) 2 ΚΑΣΤΑΛΙΑ 3 ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 4 ΣΑΟΣ ΙΙ
  10. Δεν αποκλείεται να ήταν και αρκετά "υψηλά" στελέχη της εταιρείας επάνω στο πλοίο, όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα.....
  11. giorgos_249

    Αέολος (IMO 7207451)

    Χθεσινη φωτογραφία : http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2941383
  12. Περισσότερο δηλαδή από όσο στοιχίζουν διάφορα σαφώς πολύ ανώτερα πλοία στην εγχώρια αγορά..... Μαααααααλιστα.....
  13. giorgos_249

    Golden Bridge (ΙΜΟ 8902345)

    Αυτη τη στιγμή έξω από το κεντρικό λιμάνι για πρώτη φορά.....
  14. Πολυ ακραία δήλωση.....Το να λες οτι οποιος φοβαται το αεροπλανο θελει ψυχοθεραπεια ειναι βαρύ. Προφανως το ασφαλεστερο μεσο ειναι το αεροπλάνο (σε όρους θανάτων ανά επιβατοχιλιόμετρα). Και καλως η κακώς λόγω των εταιρειών διαβαθμισμένου κόστους ( η low cost που το ακουω συχνα να το λενε πολλοί - αν και είναι λάθος ορολογία ) το ταξίδι με το αεροπλάνο είναι σημαντικά φτηνότερο ( και σε χρηματικούς όρους, και σε όρους γενικευμένου κόστος - δηλαδή χρόνος, κούραση κλπ κλπ ). Η Κύπρος (Λεμεσσός) δεν είναι Κρήτη, είναι απόσταση, με πλοίο των 22 κόμβων είναι 24 ώρες - αν παει απευθείας, όσο η Βενετία από Ηγουμενίτσα δηλαδή. Είναι πολύ δύσκολο να συντηρηθεί ΕΓ/ΟΓ σε αυτή τη γραμμή. Η Salamis που λειτουργεί σήμερα τη γραμμή είναι πολύ ιδιάζουσα περίπτωση..... Ο κύριος λόγος για να υπάρξει μια τέτοια γραμμή είναι ότι προβλέπεται στα διευρωπαϊκά δίκτυα (TENtec). Και αργά η γρήγορα θα γίνει, εκτιμώ.
×