Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Posts

    1,313
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Η αλήθεια πάντως να λέγεται, εξωτερικά (με το μάτι) δεν έχει σκουριές/τρεξίματα κλπ, είναι σαν να ταξιδεύει ! Χωρίς να υπονοώ τίποτα για το μέλλον ή το παρελθόν του, απλά κάνω μια διαπίστωση.... Δε μοιάζει με πλοίο που κατασχέθηκε το χειμώνα και που την έχει βγάλει σχεδόν ένα χρόνο δεμένο....
  2. Που όμως το ναυλωνει! Τι να γίνεται αν επιλέξει να το αντικαταστήσει άραγε? Είτε για λόγους ανωτέρας βίας (πχ μες το χειμώνα κάηκε, βυθίστηκε κλπ κούφια η ώρα) είτε για άλλο λόγο?
  3. Δηλαδή Μ.Ο. 170 επιβάτες ανά ταξίδι (22 επί 2 τα δρομολόγια ανά κατεύθυνση δηλαδή 44 ταξίδια). Πίτα είναι μέσα μιλάμε 😁😁😁
  4. Και γιατι να μπαινανε σε τετοια φασαρία και να μην βγάζανε το πλοίο σε δρομολόγια σε αντικατάσταση?
  5. Τι ξαφνική εξέλιξη είναι αυτή !! Κανείς δεν το περίμενε 😅😅 (άιντε, καιρός ήταν)
  6. Πω, τι ειπες τωρα.... Δηλαδη παιδιά που γεννήθηκαν τον καιρό που το πλοίο βγήκε στις εκλογές σε λίγους μήνες ψηφίζουν. Και εμεις το εχουμε ακομη στο μυαλό μας σαν το "νεότευκτο των Ελληνικών ναυπηγείων", και κανοντας σκρολ στις σελίδες στην αρχή βλέπεις τις συζητήσεις του τότε σαν να είναι σήμερα και να μην πέρασε μια μέρα.......
  7. 8 εκ. συν 20 να το φέρεις και να το φτιάξεις (αν πούμε να γίνει Έλυρος) πάμε 28-30. Η Tallink/Silja και η Viking πουλάνε καλύτερα πλοία όμοιας ηλικίας, έτοιμα, και ίσως πιο φτηνά. Η λύση όμως είναι μόνο νέα πλοία, η Κρήτη και το Αιγαίο έχει δυναμική να τα στηρίξει ξεκάθαρα. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεν, και συνεπώς δεν υπάρχει κίνητρο, αλλά και ως πότε θα φέρνουμε 20χρονα για καινούργια.... Παιδιά που γεννήθηκαν το 1998 έχουν ενηλικιωθεί, έχουν σπουδάσει και έχουν και μεταπτυχιακό ήδη (δεν είναι κ λίγα 24 χρόνια).
  8. Mea Culpa, δε διάβασα την ανακοίνωση μετά. Ήμουν παρών στο λιμάνι και είχε ειπωθεί αυτό. Η ουσία δεν αλλάζει βέβαια, 10 σχεδόν χρόνια (2013-2022) με πλοία 190+ μέτρων σε τακτική βάση στη Χίο (έστω με διαλείμματα μηνών το '13 και '14) αυτό είναι το πιο "χοντρό" συμβάν που ακούσαμε από αυτά....
  9. Αυτό με τα λιμάνια λέγεται χρόνια, αλλά απλά αναπαράγεται χωρίς βάση. Είδαμε Νησος Σάμος, Νήσος Ρόδος στη Χίο τακτικά (χωρίς ένα συμβάν πλην αυτού του Σάμος του Νοεμβρίου 2021 π ήταν μηχανικό, θ μπορούσε να γίνει σε οποιαδήποτε), Άκουα μπλου στην Άνδρο κ Τήνο, Όλυμπος στις Κυκλάδες κ το Ρέθυμνο κλπ κλπ. Όλα μπαίνουν παντού αρκεί να πιστέψει η εταιρεία ότι υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον. Με άλλα λόγια ένα ακραίο παράδειγμα: Αν στην Ανεκ πιστέψουν ότι η γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο είναι φοβερή ευκαιρία δεν έχουν ενδοιασμό να βάλουν το Ελ. Βενιζέλος. Δεν είναι τα λιμάνια ο λόγος που δεν έχει δρομολογηθεί ήδη, είναι ότι είναι ολίγον τεράστιο για τη ζήτηση.... 😁 Τα πληρώματα απλά θα κάνουν καλά τη δουλειά τους όπως πάντα. Θα εχει δυσκολίες? Οοοοοκ. So what? Σχεδον κάθε δουλειά έχει ευθύνη και δυσκολίες. Τι να κάνουμε τώρα....
  10. Αν δεν το αποδεσμεύσουν από τη ναύλωση δε νομίζω ότι έχει λόγο να πάει στην Αίγυπτο....
  11. Ας το δούμε από πλώρα και μια λεπτομέρεια της νέας πρύμνης . 15/9/2022
×
×
  • Create New...