Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Posts

    1,110
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλα βεβαια αυτο ειναι το destination στο ΑIS. Κατα τ αλλα σε καλη κατασταση φαινεται, του 89 βαπορι ειναι, ταχυτητα 18 μιλια εχει, γκαραζ εχει, μεγεθος λογικο ειναι, δε θα μου κανει εντύπωση να σταματήσει εδώ στο τέλος για Αδριατικη η σε καμια Δυτική Ιταλία....... Τόσα έχουμε, το BARI, το ΣΜΥΡΝΑ, το Tera Jet, το MOBY KISS κλπ......
  2. Kαι τον καπετάνιο θα τον λένε Σωκράτη? 😃😃 Πετυχημένη επιλογή πάντως (αν και θυμίζει Tallink το όνομα), όντως πρόκειται για super star της ακτοπλοΐας.... Απόψε στη Ραφήνα σβηστό, χωρίς σινιάλα περιμένει το μέλλον. Στο ίδιο λιμάνι το Φεβρουάριο του 2010 ήταν φωτισμένο, απαστραπτον και έκανε εργασίες (παράθυρα κλπ) για τη νέα εταιρεία του (Golden).... Με τη μπουρού του μεγαλώσαμε, αυτό κ το Πηνελόπη κάθε απόγευμα 18:05... Η ιστορία της πώλησης μου θυμίζει Εξπρές Απόλλων, πλοίο θρύλος σε άψογη κατάσταση που πουλήθηκε (και έγινε το καλύτερο πλοίο της νέας του εταιρείας) και έφυγε από τα γνωστά νερά του για άλλα μέρη....
  3. Αυτές τις ημέρες (σήμερα και αύριο) το Αικατερίνη Π κάνει Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και κάθεται το Άνδρος....
  4. Εν μέρει επαληθεύτηκε, το μονο που δε βγήκε είναι το σκραπ.... Φαινοτανε απο την αρχή νομίζω 😝 Είναι νομίζω από τις λίγες φορές που η Salamis πουλάει πλοίο όχι για σκραπ....
  5. Γιατι να μην ειναι 3.480.000 ? 😀 Ξέρω ότι τόσο ανακοινώθηκε αλλά θέλω να πω γιατί τέτοια ακρίβεια οταν μιλάμε για ποσά σε αυτή την τάξη μεγέθους? ( Επειδή το βλέπω συχνά σε τιμήματα αγοραπωλησίας πλοίων ρωτάω, ειλικρινές το ερώτημα, ούτε ψυχαναγκαστικό, ούτε ειρωνικό..... )
  6. Η να το πουλήσει στον Ηλιόπουλο (π θ πάρει τη γραμμή αν τη χάσει η ΑΝΕΚ), δεδομένων των συναλλαγών που έχει με την ΑΝΕΚ..... Πιο πιθανό τ βρίσκω 😁
  7. Χθες στον Πειραιά γύρω στις 10μμ πρέπει να έπαθε μπλακ άουτ..... Αναβόσβησε 7-8 φορές και έβγαζε καπνό από τις απολήξεις....
  8. Το Zero Emission αφορά το χρόνο που είναι δεμένο ! Cold Ironing δε σημαινει οτι το πλοιο δε δουλευει ποτε και πουθενα τις μηχανες στο λιμάνι..... Προφανως θα ξεκινησει τις μηχανες στον αποπλου, και προφανως θα βγαλει και ντουμάνι μια στις τόσες..... 😝
  9. Departing Santa Cruz de Tenerife
  10. Departing Santa Cruz de Tenerife
  11. Departing Santa Cruz de Tenerife
  12. Το οποίο Αικατερίνη έχει τελειώσει με τα δρομολόγια στο Κουφονήσι πλέον από 5/9 και τελευταίο νησί είναι η Νάξος.
  13. Δεν είναι η ταχύτητα (γιατί τα 19 που πιάνει δεν θεωρείται άσχημο νούμερο), πιο μεγάλο ζήτημα είναι η χαμηλή ιπποδύναμη (που επηρεάζει την ικανότητα να διατηρήσει την ταχύτητά του στον καιρό κλπ). Βέβαια έχει και τα καλά της η χαμηλή ιπποδύναμη - ότι το πλοίο έχει την μισή κατανάλωση σε σχέση με το Superferry ii. Και σε εποχές covid που ακόμη και τα μικρά μπλου σταρ συμπτύσσουν γραμμές σε μία ή ταξιδεύουν νύχτα για να πάνε με χαμηλές ταχύτητες αυτό μόνο προτέρημα είναι.....
  14. Και η Μοls βάζει, και η Stena (ασχετα αν πλέον δεν τα δουλεύει), και πολλοί άλλοι.... Νομίζω η Gotland όμως δεν πρεπει να βάζει, (οπότε θα μπορούσε να είχε τα ίδια θέματα με τους Αιόλους θεωρητικά μιας και είναι αδερφό το ένα), αλλα μια άλλη πιθανή εξήγηση θα μπορούσε να είναι και ότι δουλεύει τα Gotlandia σε εποχιακές γραμμές (πχ για Vastervik).....
×
×
  • Create New...