Jump to content
Shipfriends

giorgos_249

eMembers
  • Content Count

    989
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εχει κανει δρομολόγια από Ραφήνα το πλοίο.... Υπάρχουν και φωτογραφίες.... Και μάλιστα αν θυμάμαι καλά και επί Αγαπητού σε αντικατάσταση του Αθηνά, και επί Hellas
  2. Δεν ειναι διαφορετικοί οι κανονισμοί εδώ και εκεί, η ΕΕ έχει κοινές ελάχιστες απαιτήσεις, ΦΓ/ΟΓ δούλευε εκτός αν αναφέρεσαι σε πολυυυ παλιές εποχές.... Επιβάτες παίρνουν και τα roro της DFDS, μπορείς να πας με το begonia seaways από τη Γάνδη στο Goteborg ή με το suecia seaways από το Rotterdam στην Αγγλία. Ως 12 επιβάτες όμως, εφόσον δεν έχουν 12 οδηγούς εν πλω, και πληρώνοντας κανα 150+ ευρώ όλο το ταξίδι....
  3. Δε μπορούν να γίνουν επιβατηγά γιατί είναι μονοπρόπελα (μην κοιτάς που φαίνονται θηρία), μόνο 12 οδηγούς παίρνουν.....
  4. Προσάραξε σήμερα...... https://www.fleetmon.com/maritime-news/2020/30965/vikings-ferry-amorella-grounded-avoid-sinking-pass/
  5. Suecia Seaways, έχοντας αναχωρήσει από το Vlaardingen περνά μπροστά από το Maasluis προς την έξοδο του ποταμού De Lek στη θάλασσα (παραπόταμος του Ρήνου) με προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο. Αν για ένα πράγμα αξίζει η Ολλανδία το φθινόπωρο είναι για τα υπέροχα τοπία που μπορεί να προσφέρει το τρομερό φυσικό περιβάλλον που έχει αυτή η χώρα... (Tip: Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όποιον βρεθεί στο rotterdam να κάνει τη διαδρομή από το Rozenburg (κατεβαίνεις με το μετρό Maasluis Centrum και περνάς απέναντι με το καραβάκι) ως το τέλος του Landtong απέναντι από το terminal της Stena με ποδήλατ
  6. Δεν είναι λύση αυτό Πέτρο..... Έχουμε γεμίσει συλλόγους κλπ που πιο πολύ ζημιά κάνουν παρά καλό θεωρώ..... Η εμπειρία μου ( προσωπική εμπειρία καθαρά - όχι απαραίτητα αλήθεια ) μου λέει ότι όπου βλέπεις σύλλογο / οργάνωση σε πολύ μεγάλο ποσοστό τα μέλη δεν είναι άνθρωποι που αγαπούν κάτι και το κάνουν για την κ@@@ τους αλλά άνθρωποι που επιδιώκουν κάτι. Μπορεί να είναι να προβληθούν, μπορεί να είναι το να επιζητούν να άρχουν πάνω σε άλλους ανθρώπους, μπορεί κάτι άλλο. Και βλέπεις τα κλασσικά, κλίκες των 2-3 ατόμων (ψωνάρες αρκετοί εξ αυτών) που είναι πολλές φορές και εξαιρετικά ανταγωνιστ
  7. Ναι ! Τα λεγόμενα boil off gas .... Δηλαδή καθώς δε γίνεται να κρατήσεις το 100% της ποσότητας του LNG που κουβαλάς σε υγρή μορφή (γιατί μέρος του εξατμίζεται) αυτό που εξατμίζεται το καίνε οι κινητήρες - με πολύ απλά λόγια....Ψαξτε για τις λεγόμενες DFDE/TFDE μηχανές https://www.marineinsight.com/main-engine/operational-advantages-of-tri-fuel-diesel-electric-propulsion-tfde-over-diesel-engine-propulsion/
  8. Καλα βέβαια δεν είναι εδώ πέρα το Delphi Economic Forum το TRB ή το ΜΙΤΕF για να είμαστε αυστηροί και να είναι το ζητούμενο τα ακριβή/ανθεκτικά επιχειρήματα, χόμπι είναι που ο καθένας (σχετικός με το χώρο η μη) λέει ό,τι πιστεύει στα πλαίσια του να μην προσβάλλει.... Ψυχραιμία....
  9. Αχρείαστη πίεση σε πολλές περιπτώσεις ! Πολύ δύσκολο να τηρηθούν με μικρή μόνο απόκλιση.... Θα πρέπει αυτός ο πίνακας να χτυπήσει καμπανάκι στα αρμόδια λιμεναρχεία να επιβλέπουν τη διαδικασία φόρτωσης/εκφόρτωσης γιατί αυτά τα ωράρια "μυρίζουν" σχέδια της εταιρείας για υπερβολική πίεση του τύπου "πιο γρήγορα, έχουμε άμεση αναχώρηση" και συνεπώς πιθανές εκπτώσεις στην ασφάλεια (πχ προτροπή σε οδηγούς να μεταβούν στο γκαράζ εν πλω για να είναι έτοιμοι να βγουν κλπ)..... Επίσης αυτό το 15 λεπτά στο Ρέθυμνο είναι έμμεση παραδοχή ότι "θα κουβαλάμε μύγες, δε χρειαζόμαστε χρόνο για φορτοεκφ
  10. Μονο που η θεία δίκη θεωρητικά τιμωρεί το θύτη, δεν πλήττει ακόμη περισσότερο το θύμα 🤣
×
×
  • Create New...